Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
robee19
tag
válasz Hasaggymeg #259497 üzenetére
Akkor elsőre lehet elviszem majd egy szervizbe, hogy meglássam a változást, ha van (kizárhassam, hogy én nem jól csináltam meg valamit), aztán legközelebb szétszedem magam.
Ebből adódó kérdésem a következő:
Debrecen-Hajdúszoboszló körzetében egy olyan szervizt tud valaki ajánlani, aki érti is mit csinál, megbízható és gyors? Kb minden nap használom a bringát, szóval előny lenne ha azonnal megcsinálnák :DFalusi gyerek vagyok, rengeteg gazdasági döngölt, poros úttal előttem és utánam :)
Andrisbandi: megrendeltem, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #259493 üzenetére
Brunox Fork Deo
A csoda olaj tényleg jó ápoláshoz░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #259493 üzenetére
Próbáld ki, nézd meg lesz-e változás. Én azt tapasztaltam, hogy ha hanyagolod még akkor is elveszíted a rugózás érzékenységét (vagyis könnyen megindul kisebb útegyenetlenségeknél, leköveti a gyors egymásutáni puklit stb.) ha amúgy szétszedéskor minden pöpec benne. Korábban 2 évente vittem Manitou Marvel telómat nagyszervizre (igaz akkor kevesebbet is terepeztem), és mindig büszke voltam mikor azt hallottam minden pöpec benne ( rendszeresen töröltem, kentem a becsúszókat) Aztán mikor ~5 év után eladtam a bringát és az új, elvileg alacsonyabb kategóriás Judyval jött, csak csodálkoztam mégis mennyivel jobban mozog. Tisztítás, kenés, szimeringek cseréje mind hozzájárulnak a finom mozgáshoz, akár rugós akár levegős, ugyanakkor persze egy alap rugós Suntour villát mely még 50e forint sincs újan aligha éri meg tízezerért szervizeltetni. ...de városi felhasználásnál sem biztos érezni fogsz bármit, az a rugóút alapos igénybevételénél érződik leginkább.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csápájev
őstag
válasz -=RelakS=- #259495 üzenetére
-
-
robee19
tag
Világosítsatok fel kérlek, egy sima rugós villánál, RS Judy TK Coil, mi a jelentősége a szerviznek a tisztításon kívül? Azt hittem az olaj cseréje a lényeg, de a sokadik videó után rá kell jönnöm, hogy az csak a lock működéséhez szükséges. Amennyiben ez utóbbi tökéletesen teszi a dolgát, van értelme szétszedni egy kb 1000km-t futott villát? Kéz alól vettem a bringát, garantált km-el, ismerőstől 2 évesen, de szerintem szervizt sosem látott. Probléma nincs vele, csak kíváncsi lennék szebben mozogna e egy friss szerviz után?
-
Csápájev
őstag
Tudnátok valakit ajánlani Budapesten vagy környékén,aki bringák hegesztésével foglalkozik?
-
andrisbandi
őstag
válasz szuszinho #259483 üzenetére
ultra-light TPU tubes: Tubolito, Revoloop, Aerothan, FOSS, Pirelli, Eclipse, Barbieri, Vittoria, RideNow
- Majd ezeknél újra divatba jön a foltozósdi
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
-=RelakS=-
veterán
Egyik belsőmön volt Slime öntapadós folt. Ugyan teljesen össze lett gyűrve (mintha kicsit merev lenne a műanyag, amiből van), de nem szivárgott
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #259482 üzenetére
Én - hacsak lehet - ragasztok. Így már a defekt keletkezésekor meg kell keresni a lyukat, így megvan a defekt helye, és azt a részt sokkal intenzívebben tudom átnézni a külsőn, hogy nem maradt-e benne az, ami a defektet okozta. Sokszor volt már, hogy a végigtapogatás során nem találtam meg az idegen anyagot, de amikor jobban tudtam, hogy hol kell keresni, megvolt.
Volt nekem 7-8 folttal javított belsőm is, nem volt vele gondom. Mostanában ritkán kapok defektet, éveken át csak másoknak segítettem defektszerelésben, idén megtört a jég, hétfőn jöttunk haza Balatonfőkajárról, és már majdnem hazaértem, amikor az első leeresztett. Ezzel a bringával ez volt az első defektem (másfél év, >3000 km).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vlevi #259481 üzenetére
Egy rendesen foltozott gumi melyen pl. egy tűhegynyi szúrás volt legalább olyan biztonságos mint egy új...egyetlen hátránya talán az, hogy a foltozásoknál vastagabb, ami egy keményre fújt országúti guminál érezhető lehet, de montinál semmi hátránya, sőt, ha már ment valamennyit akkor talán gyári hibától mentesnek is bizonyult ami egy új, sosem használtnál nem mondható el. Igaz sosem a legdrágább belsőket vásároltam, de volt olyan mely a toldásnál eresztett és olyan is mely a szelep körül volt xarul vulkanizálva.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #259482 üzenetére
Régi szép idők
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
Én korábban amíg nem tejjel mentem úgy csináltam, hogy mindig az éppen foltozott belsőt tettem tartaléknak (az frissen foltozva és kipróbálva biztonságosabb mint az x ideig a nyeregtáskában zötykölődő tartalék) és a tartalékot helyeztem fel a gumiba, így biztosítva a körforgást is. Volt olyan, hogy a zsír új gumit foltozhatatlanul lyukasra dörzsölve vettem elő a nyeregtáskából. Egy ideig 3 folt volt a maximum, a harmadik utáni defektnél eldobtam a gumit, de egy időszakban, mikor 3 hónap alatt 9 (!) defektem lett volt 5 folttal rendelkező gumim is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vlevi
nagyúr
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
Felhasználás függő. Ha városban, nagyfater bringajaval,, 1-2km-re, ott simán. De, ha orszagutival 80-al tepsz lefelé a grossglocknerről, akkor inkább ne és persze a kettő között is vannak fokozatok.
Ha jól sikerült a javítás, akkor persze megint más, akkor azzal nem lesz gond.
De egy új belső azért még olcsónak mondható, én inkább cseréltem.
Legfeljebb arra tartogatom meg, ha vegszukseg esetén, otthon nem tudnám másra cserélni. Aztán pár év múlva jó lesz az befőttesüvegre[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
ha nem ereszt gyorsan (pl. 3 naponta pumpálni kell, a másikat meg havonta), akkor jól sikerült a javítás és nyugodtan használhatod.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
balintbaba
tag
válasz janakbacsi #259478 üzenetére
Használd, nekem hátul nyeregtáskámban a pótbelsőm is foltozott már.
-
janakbacsi
őstag
defekt után javított/ragasztott belsőt érdemes még visszaszerelni? vagy dobjam ki és csak újat használjak?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #259475 üzenetére
Az, hogy régen több volt a hó télen, vagy nem volt ennyire meleg nyáron még ráfogható a "régen minden jobb volt" szindrómára, de ezek a hirtelen és drasztikus hőmérsékletváltozások biztosan nem voltak. Pl. itt is látható, hogy 07.24-07.26 között mindössze 2 nap alatt 12°C -t esett a maximális hőmérséklet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
orbano
félisten
válasz Bennyboy #259441 üzenetére
Én hasonló megfontolásból vettem a Giant Toughroad-ot. Egy slr2-t találtam olcsón, kapott egy karbon nyeregcsovet (alapból csak az slr1-hez jár) 30 ezerért, ez a gyári karbon villával elég kényelmessé teszi a 45-os gravel gumikkal, ezzel nekem városban járkálni is megfelelő. Alapból 12 kilós kb, amiből még egy kiló lejott az 1x átalakítással.
A vér nem válik VAZZE!™
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #259473 üzenetére
Azért így is beteg ez az időjárás, pár napja 40 fokos kánikula volt. Németben 2200 méteren, ami nem olyan nagyon sokkal több, mint a Hargita, meg le is havazott .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
vlevi
nagyúr
válasz Hasaggymeg #259473 üzenetére
Tegnap éjszaka, hajnalban valahol Nógrád megyében is volt valami 5 fok
[link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #259472 üzenetére
Na jó te 661 m tszf-ről indulsz, ami olyan mintha itt egy közepesen magas hegy tetején laknál (Naszály csúcs 652 m).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz fulton #259467 üzenetére
Gondolom 54-es stopli és teljesen kilazítva kezdted, normális hogy húzni kell utána ahogy fejlődsz.
Eleinte többször kellett nekem is, lassan be merem vállalni az 51-est.
A lényeg hogy nem kopik, hanem Te ficánkolsz és az 54 elég érzékeny az oldal mozgásra, húzd amíg engedi, utána csere 51-re.[ Szerkesztve ]
-
PartyShan
aktív tag
válasz ZolkoW #259451 üzenetére
"ugyanúgy Mavic esetleg" nem vagyok benne biztos hogy 29"-ban át lehet-e alakítani a hátsó tengelyt 135mm-es QR-re.
Igazából azt sem értem, hogy a a 2 kinézett keréknél miként oldják meg ezt.Ja, a felhasználás mi? A felhasználás vegyes, aszfalt, földút és el akarok kezdeni erdőben túrázni. Semmi durvulás DH vagy ilyenek csak szeretnék minőségi alkatrészeket használni.
@robee19: Sajnos vagy nem sajnos a legutóbbi történések miatt ez elkerülhetetlen.
@chubby2o6: én is hajlok a DT-swiss agyas kerekek felé, bár egy kicsit a budget felett van.
Az meg hogy 36T vagy 54T nem szempont a választásnál, mert a mostani kerekem 2 kalapácsos, még csak nem is ratchet system. -
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #259391 üzenetére
Köszi! Én csak bicajozok, igaz kell hozzá, hogy a pulzusmérőt jó messzire elhajítsd a francba, mert attól biza erős nem leszel. El kell menni futni hegyre, na az nagyot lök a bringán is...
Tök jó domborzati viszonyok vannak itt a környéken, én célzottan síkot nem is megyek, nincs értelme.
A minőségi frissítés az kell igen, (Sponser, SIS, Nduranz). -
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #259458 üzenetére
na ez jól néz ki papíron, majd jövőre lehet benevezek, addig edzenem kell, bár békés megyéből ez egy hosszabb program, vsz 2 napos lenne
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #259457 üzenetére
ja persze, csak max számítasz rá.
nekem a tükör is hasznos, a cateye azért nagy, de jobb, a corky az kompaktabb, de ez egyben hátrány is. (a kínai klón az gagyibb azért, nem próbáltam, csak kivettem a csomagból)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #259455 üzenetére
Nem igazán értem a kérdést, de ha úgy gondolod, hogy az SPD pedál rugója idővel fárad, akkor szerintem ezzel ne foglalkozz. A stopli cseréjéről annyit, hogy volt olyan SPD cipőm, amiből már nem is tudnám kiszedni a stoplit, mert néha gyalogoltam is benne, és kicsit lekopott a csavar feje, nem fogná meg az imbusz. Szóval a gyakorlatban nem szokott túl gyorsan elkopni a stopli ahhoz, hogy cserélni kelljen.
Egy érdekes jelenséggel találkoztam SPD-vel egyszer: a kopott SPD stopli nem működött jól egy új pedállal. A régi pedálból simán ki tudtam dokkolni, de az új pedálból (másik bringán) kifejezetten nehezen jött ki. Úgy jött ki a lépés, hogy a cipőm bélése is már foszlott, úgyhogy új cipő, abba új stopli, azzal a régi és az új pedál is gond nélkül működött. De stoplicserét nem kellett elkövetnem úgy, hogy ugyanahhoz a cipőhöz új stopli. Hamarabb elkopott a cipő
-
Fifaisshit
őstag
válasz Fifaisshit #259456 üzenetére
Herceghalomnál ütközött kerékpáros és motoros.
Adataink szerint 2023. július 27-én délelőtt egy 57 éves tárnoki férfi közlekedett kerékpárjával Herceghalom irányába a 1101-es úton, amikor balra kanyarodása közben összeütközött a 33 éves kesztölci illetőségű motorossal.
A balesetben mindkét férfi meghalt.
A Budaörsi Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztálya megkezdte a baleset körülményeinek vizsgálatát. -
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #259455 üzenetére
Nem olyan rég, hogy spd-re váltottál, kizárt, hogy elkopott a stoplid. Szerintem én valamelyik cipőmön még olyan stoplit is használok, amelyik a pedállal egy idős és hát a pedálomban strava szerint 19664 km van, + a városi tekerések .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz fulton #259455 üzenetére
Nem fog az gyengülni szerintem, meg általában nem szokták visszafelé könnyíteni a kilépést, ha már megszokták az erősebbet...
Sima SPD stopli az kb örök élet... de ha nem is éveket kibír...
Én meg beneveztem egy garvel "versenyre" 70 kili 800 méter szint jövő héten... [link] ha jönne még valaki... én a szombatira megyek, itt van a szomszédba...
elő kell túrnom a gravel kereket...
a cél, nem utolsónak lenni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
Sziasztok
Szerintetek mikor x idövel ki ki old az spd, ha húzok rugó feszítésén orvosolja a problémát de idővel mindig erősebbet és erősebbet kell rajta állítani, viszont így a rugó ereje gyengül majd kicsi beállításon ha majd új stoplit cserélek, gondolom. Vagy érdemesebb pár után húzás után lecserélni a stoplit? Ti hogy szoktátok ? Mi a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz PartyShan #259310 üzenetére
ugyanúgy Mavic esetleg, csak feljebb lépve? én 27.5-ösben vettem nemrég Crossmaxot, járt (volna) hozzá az átalakító szett.
Amit linkeltél, nem ismerem, de jó cuccnak tűnnek azok is.
A crossmax kicsit olcsóbb, kicsit nehezebb.
Ja, a felhasználás mi?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #259444 üzenetére
Erre jó lesz odafigyelni, köszönöm szépen a hasznos tanácsot
-
Ringman
nagyúr
remélem nem érint senkit a topikból, de:
PIRELLI: VOLUNTARY RECALL OF BICYCLE TYRES P ZERO RACE TLR SIZE 28-622
The tyres recalled were produced between the tenth week of 2023 and the 24th week of 2023Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #259442 üzenetére
Itt is már szogorítittak rajta és elég ha 54-55 km/h-val megy valaki 50 helyett. Ez a pénzről szól, 10 % "gyors" hajtás nem a világ vége, de a 150-160 már más.
vans?: Szerintem teljesen jó alap bicikli. Normális Deore váltás és MT200 fék van, egyedül a kerékszett saját márkás.
[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
sziasztok,
ezen talaltok olyan alkatreszt, ami kimondottan tre, es egybol cserelnetek? Szerintem ar/ertek aranyban rendben van.
Gondolkodom, hogy a gravelbike helyett maradnek MTB vonalon, neha az erdobe is kimennek vele.hábm bábm
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gedeon31 #259439 üzenetére
Annyi hátránya van ,hogy ez szerszámacél és ha mondjuk izzadt mezed zsebében hordod (mint jómagam) akkor pl. fóliázni kell mert kikezdi a sós nedvesség.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #259442 üzenetére
pár hete volt hír, hogy fontolóra veszik az átlagsebesség-mérést is, gondolom első körben az autópályákon.
felénk van egy "vegyes" felhasználású új új - biciklivel lehet behajtani vagy csak célforgalom és 30 km/h a sebességhatár (na jó, ezt én is túl szoktam helyenként lépni bringával), de rendszeresen van áthajtó forgalom és előzések is. 1 sávos gyak. az út, kb 1 bringás és egy autó között marad max 1 méter. (de lehet kevesebb)
na itt is lehetne az út mind2 végén kamera és mérés.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz Mezga Aladár #259432 üzenetére
Tudod, hogy hol élek. Nálunk 4 kmph a hibahatár, afölött jön a csekk, meg járnak a pontok, illetve a jogsielvétel. Pontokat is hamar össze lehet szedni a bevonáshoz. A sofőrről, és a rendszámról is készül kép. Ha az előbbi nem beazonosítható, akkor nem tudom pontosan, mi történik, de gyanítom, hogy extra bünti a tulajdonosnak. Hogy mennyire könnyű lebukni, arról meg annyit, hogy kényszeresen odafigyelek, és mindig max a megengedett legnagyobb sebességre teszem a tempomatot, de így is összeszedtem 3 büntit 10 év alatt (asszony meg egyet, meg a vőnk egyet a mi autónkkal). Annyira mindenesetre mindig sikerült figyelni, hogy büntetőpontunk egyikünknek sincs, nem is volt sose. És egyik sem szándékos gyorshajtás volt, egyszerűen csak sikerült benézni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bennyboy
őstag
Üdv, a segítségeteket kérném. Szeretnék venni egy Cross Trekking vagy trekking bringát mert a mostani dh, freeride és már csak főleg városban vagy lájtosabb terepen használom amire kb teljesen rossz. A keret kb 300-400k lenne. Attól is függ mennyiért tudom majd eladni a mostanit. 175cm és 70kg vagyok. Szempontok számomra: legyen viszonylag könnyű, kényelmes és szolgáljon ki sok évig. Nem ragaszkodom újhoz de használtan csak nagyon jó állapotút vennék. Specialized Sirrus 3.0 vagy 4.0 ami hirtelen megtetszett. 4-et használtan tudnék 400 körül (lehet van olcsóbban is, még nem kerestem túl sokat). Azt nem tudom mennyire lenne overkill számomra mert hobbi bringás vagyok de ha megtetszik a dolog akkor lehet gyakrabban előveszem majd. Mit gondoltok a 2 típusról és mit ajánlanátok nekem ha nem ezeket? Köszi előre is
ELADÓ D3 ROS CE 15k
-
Ringman
nagyúr
válasz -=RelakS=- #259428 üzenetére
neee, ráadásul (vsz. galvanizált, kép csalóka lehet) fa/pozdorjacsavarral.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #259323 üzenetére
Nagyon szuper ilyesmire gondoltam Köszönöm szépen
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #259430 üzenetére
bár most rendeltem varia radart, de amennyire lehet bicikliúton vagy földúton (+ forgalom nélküli utakon) tekerek.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
PartyShan
aktív tag
Akkor úgy kérdezem, hogy az ebben a hozzászólásban leírtak szerint...
1. [opció1]2. [opció 2]
Jók lehetnek a mostani kerékszett kiváltására?
QR 5X100mm front
QR 5X135mm rear -
arcitec
addikt
No emberek, ne keltsük már ittennek a pánikot! Mit hergelitek itt a jónépet?
Pont mostanság amikor hamarosan inni is lehet?
Léteznek normálisan közlekedők is és nagy létszámmal vannak ők![ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
nagyúr
válasz parandroid #259431 üzenetére
nincs túl sok köze a jogsi nélküli vezetésnek az autó műszaki állapotához, azt nyugodtan lehet külön vizsgálni, viszont lefoglalása és saját költségén történő őrzése már inkább tetszene. nem saját tulajdonú járműnél pedig nyugodtan be lehetne vonni a tulajdonost is az eljárásba, mint tettestársat. nem kell bevont jogsis embernek kocsit kölcsönadni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #259431 üzenetére
Te hol élsz?
A max. büntetés 300.000,- forint gyorshajtás esetén.
Ma Magyarországon csak 2 esetben lehet az autóst megbüntetni kamera alapján, (úgy hogy a rendőr nem állít meg) az a gyorshajtás és a piroson való áthaladás.
Arról ne is beszéljünk a rendőr inkább félrenéz és nem érdekli a szabályszegés, mert még őt fogja esetleg a szabályszegő feljelenteni.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Maximum1 #259400 üzenetére
Semmi baj nincs a büntetési tételekkel, csak neki kéne állni betartatni a meglévő szabályokat. Igen, akár 1 kmph túllépéstől mehet automatikusan a csekk. Mondjuk annyi kiegészítéssel, hogy jogsi nélküli vezetésnél azonnali rendszámlevétel + autólefoglalás a következő műszakiig + forgalomba helyezésig, visszaesőknek meg véglegesen, aztán lehet elárverezni a nav oldalán a begyűjtött flottát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Toobee
veterán
Outisok, vigyázzatok magatokra! Közúton motorozás már rég elengedtem és ez a pár km munkába menet is frusztráló, néha pedig egyenesen necces bicajjal
-
-=RelakS=-
veterán
Keresd a hibát! [kép]
"A papa megcsinálta, mert régen Ő még bringaszerelő is volt."Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
válasz MPowerPH #259377 üzenetére
nem az eleve hülyék hülyülnek meg, hanem azok közül is sokan, akik elvileg nem azok. de a tévében bemondták, a haveri közeg meg bíztatja, hogy lehet inni két sört, szóval az az öt sör, meg a három kilépő feles biztosan nem árthat neki, mert ő bírja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #259421 üzenetére
köszi, én másik biztosítónál vagyok, ott rákérdezek majd, hogy milyen opciók vannak.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Friczy
senior tag
válasz flash- #259062 üzenetére
A láncszakadás is olyan, mint a láncnyúlás Egy meglehetősen pontatlan kifejezés. Meglehetősen ritka, hogy egy lánc elszakad (bár nekem volt erre példa), a gyakorlatban az szokott történni, hogy egyszerűen szétnyílik a szem a csapnál (akár rosszul összerakott lánc is lehet oka, vagy egy gyengébb szem és néhányszori keresztbeváltás oldalra megfeszíti, és ha szerencsétlen esetben pont akkor terhelsz rá, akkor lehet probléma.
Nekem kétszer 'szakadt' láncom, egyszer a szem nyílt szét minden előjel nélkül - szerencsére nem estem el, de ha hirtelen üresben kezd pörögni a hajtókar, az tud komoly meglepetéseket okozni , volt nálam patentszem, szóval kb. öt perces megállást okozott.
A másik viszont valóban szakadás volt, az egyik láncszem anyaghibás volt, és szimplán kettéhasadt. Ennek volt előjele, egyszer-kétszer szalajtott, sajnos későn találtam meg a hiba forrását, onnantól már csak az volt a cél, hogy hazaérjek, roppant óvatosan tekertem, nem jött össze.De az, hogy valaki egy láncot tényleg széttépjen a nagy erővel, úgy, hogy annak egyébként semmi baja ... nos, nem valószínű. És akkor nagyon finoman fogalmaztam.
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #259420 üzenetére
Uniqa. Ez volt az, de már jó pár éve nem köthető új ügyfélnek.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #259414 üzenetére
melyik biztosítónál? (lehet privátban is)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #259395 üzenetére
Nem, doppingnak az számít, amit a Nemzetközi Doppingellenes Szövetség meghatároz. Nem csak szteroid lehet dopping. Vannak sima vényköteles köhögés elleni gyógyszerek, a cukorbetegeknek adott inzulin is nagy divat volt sokáig, csak nagyon veszélyes, könnyen halál lett belőle. Fociban az Efedrin volt népszerű, amitől voltak a hirtelen szívhalálok, be is tiltották (fogyasztó szer is volt). Mindig előrébb jár a gyógyszeripar.
Egyébként nem gondolnátok hány amatőr ember szed hiúságból ilyen szarokat, nem biciklisekre értem, így nem hinném hogy nincs pár fanatikus aki nem próbálta már ki aki teker. Biztos van natural is, de a profi versenyen kábé esélytelen. Nem véletlenül nincsenek nagy magyar sportolóink különböző sportágakban, ami régen viszont volt.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259385 üzenetére
Az az igazság, hogy pont manapság olyan fejlett a technika, hogy nehéz vagy nem lehet egyáltalán kimutatni az új szereket. Jó példa M. Phelps rekorddöntései sorban, meg az olimpiai lebukások. Érdekes módon csak a fejletlen országok (poszt- Szofvet országok, Magyarország is) buktak le, USA, Kína stb. nem. Vannak összehasonlítások is, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit csökkentek a szintidők.
L. Armstrong is ha egyedül cuccolt volna akkor már rég a vetélytársak megbuktatták volna, csak mivel mindenki sáros - ahogy írtad is - senki érdeke sem volt, hogy vizsgálódjanak.
Egyedül egy sport van ahol nagyon látványos a szteroid használata és fejlődése, ez a Mr. Olympia és a testépítés. Ott esélytelen indulni máshogy olyan irreális elvárások vannak. Rá is megy ez életük, korán halnak. Állóképesség sportokban nem ennyire drasztikus a helyzet.
-
orbano
félisten
Na köszi mindenkinek, felszereltem az első hajtást. Leszámítva, hogy a lánckerék rögzítéséhez nem volt szerszámom, gond nélkül ment
Kicsit aggódom a láncvonal miatt, hogy nem-e a boost-os M7120-at kellett volna megvenni. Nálam a 3-4. fokozat környékén van a láncvonal, nézem egy gyári 1x12-t, ott az első fokozaton. Kérdés, hogy ez pl. nem okozhat-e problémát, ha hátra mondjuk agyváltót akarok. Vagy nem okoz-e problémát a váltásnál, hogy kifelé áll keresztbe a váltás, nem befelé.A vér nem válik VAZZE!™
-
6030D
őstag
válasz andrisbandi #259410 üzenetére
egy friss jogsis bármekkora teljesítményű vasat guríthat
Mennyi legyen? Mondj egy számot. 75-90 lovas autók mennek 150+-t. Városban a 100 is sok, azt meg a Trabant is tudja.
Az autó értéke után fizetni is vicces. Van két család, az egyiknek van 4 ingatlanja 200M Ft értékben, meg egy 6 millás Swiftjük. A másik családnak van egy 156 M-s háza, meg egy 50M-s kocsi (legyen akár céges, úgyis az a lényeg ki vezeti). Lehet, hogy egyforma a vagyonuk, csak mindenki másra költötte el. Utóbbi fizessen egy gyorshajtásért 8x annyit?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lsebestyen
addikt
Ha már felelősség: meglepően sok outis ismerősömnek nincsen biztosítása, pedig fillérekért lehet kapni. Én egy már megszűnt csomagot kötök újra (ezért irreleváns, hogy melyik biztosítónál) minden évben, 2500ft és 3 millió forintig állják a kárösszeget, ha én lennék a hunyó.
-
andrisbandi
őstag
válasz balintbaba #259411 üzenetére
Autós szemszögből a kerékpárosnak nem lenne joga közúti forgalomban résztvenni, hiszen nem kell hozzá jogsi, nem ismeri a kreszt.
Nem kötelező a bukó, sokak szerint még a zenehallgatás is belefér. Álbiztonságban suhanunk a soktonnás vasak között.Az autósnak ez annyit jelent, a kerékpárosnak nincs felelősége, az is az autósé, hisz neki papírja is van róla.
Ilyesmi indokokkal szokták a szigorítást indokolni. Németben pl nem gatyáznak. Gépek intézik a büntetést. Mindenben kamera, pl közvilágítás. Úgy rémlik a harmadik bírság havi fizetés szerű összeg. Nagyon nem éri meg.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #259403 üzenetére
2 dolog van az Árpád hídon, dilatáció és dilettáns, az utóbbiból minden jel szerint több.
#259409dom1n0...vérlibsi, együtt iszik füvezik a gyerekeivel.
#259411balintbaba...erkölcsi kérdésekről annyira nincs értelme vitatkozni egy kerékpáros topikban. Te is szeretsz keréken pározni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz andrisbandi #259410 üzenetére
Lehet jól hangzanak ezek a nagyon szigorú büntetések, de ettől nem lesz kevesebb halálos baleset az utakon. Kriminológiai kutatások már régóta arról szólnak, hogy a potenciális bűnelkövetőket nem a büntetés mértéke, hanem sokkal inkább a lebukás kockázata tartja vissza a bűnelkövetéstől. Sokkal inkább morális alapja van a büntetésnek, de erkölcsi kérdésekről annyira nincs értelme vitatkozni egy kerékpáros topikban.
-
andrisbandi
őstag
válasz zsamiatt #259408 üzenetére
Logikátlan, h nálunk egy friss jogsis bármekkora teljesítményű vasat guríthat. Elsősorban hosszú gyakorlati, és szigorú alkalmassági típusvizsgához kellene kötni. Ahol az agyilag zoknikat kiszűrik.
Valamelyik szomszédban akkora a szigorúság, h friss papírhoz, fix böri és pénzbünti jár elrettentésképp. Teljesítmény maximalizálva x évig, este csak 1 személyt szállíthat, rá más sebességkorlátozások vonatkoznak. Talán 10%-al kevesebbel mehet. Bocskoros rádióban meséltek a környező országok kreszéről.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #259401 üzenetére
Én legegyszerűbben azt írnám, hogy olyan teljesítményfokozó (mód)szer amit tiltólisták szabályoznak, időről-időre vizsgálva őket.
Ez egy nagyon tág fogalom, de Jonas idén egész jól megfogalmazta: Semmi olyat nem szed, amit a gyerekének sem adna oda. -
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #259349 üzenetére
Ennyi dolgot egy "hétköznapi" ember is simán fel tud áldozni az élete során, csak más területeken.
World Tour, Pro Conti szinten versenyzők mondjuk a felső 0,05%-ba tartoznak, ugyanúgy mint a topmenedzserek. Egy multis vezető ugyanúgy feláldozza a családját, szabadidejét, egészségét a karrierje érdekében. Persze vannak kivételek, akik nem a meritokrácia oltárán jutnak be felügyelő bizottságokba, de profi sportolóknál is sokan szarnak bele az egészbe, ahhoz képest, hogy elvileg ez az életük. Vingegaard, Atti, meg nagyon sokan nem ilyenek, de a legtöbb versenyzőnél simán belefér a pia, junk food, kamu sick day, de sok esetben még a drogok is.
-
zsocy
őstag
Jöttök itt a BalatonFondós doppinggal, hát azt én is végig doppingoltam! Megettem menet közben egy zacsi szőlőcukrot, és a vége felé amikor már eléggé elfáradtam találtam egy hölgyet aki mögé beálltam. Na az a látvány, az doppingolt rendesen, nem akartam lemaradni róla egy percre sem
Én kérek elnézést
-
Maximum1
őstag
Mi van itt kérem, tényleg hülyék az emberek,nagyon vonzza az idiótákat az Árpád híd.
Ittasan száguldozott, majd szalagkorlátnak csapódott
Mondjuk ezt a szerencsétlent belehajszolták a rendőrök.
A diletációk is életveszélyesek, perelnék....[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz velizare #259374 üzenetére
nekem is ijesztő, hová vezetne ez...
van, aki eddig se, van aki eddig is, de van egy középmezőny, aki lehet, hogy inna. csak picit. vagy csak most óvatos leszek, és belefér a második is... ehh, nem való ez nekünkmondom ezt úgy, hogy néha mondjuk éjszakai vezetéskor simán voltam rosszabb állapotban, az álmosságtól, mint máskor egy vagy 2 sör után, de akkor is. fölösleges feszegetni ezt a határt...
szerk. - a cikkből: "Folyamatosan csökken az ittasan okozott balesetek száma"
BM: Figyeljetek már! Nem kéne valamit tenni?! Lefelé mutat a grafikon![ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest