- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr. Y: Motoros sztorik #06
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Őskoczka
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
miqlas
őstag
Valakinek van valami tippje? Az utóbbi egy-két hétben ez fogad. Volt már újratelepítés is!
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #56034 üzenetére
Így van, akkor fog 2 féle nyersanyagot adni. (Recycled Material Composite (RMC) Construction Materials). Ha a repu nem számít akkor pedig tudsz állomások környékén (személyes kedvencem cru-l1) fém elemeket bontani és akkor kapsz CM-t amit a TDD-ben tudsz eladni. RMC-ből pedig tudsz javítani vagy azt is eladni TDD-ben. A CM-nek nagyobb az értéke utolsó információim szerint.
-
válasz
m0h0senator #56033 üzenetére
Na így már érthető. Nagy hülyeséget nem csináltam mert valami 1000 uecbe került csak a quest. Többfélét bead, így gondoltam a legolcsóbbal kezdek.
Megcsinálom akkor a bontó fejekkel és aztán a claw-al. -
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #56032 üzenetére
Nem kell semmit tartanod a hajón leszálláskor még egyelőre egyszerűbb javítani + nem is sérül úgy a hajó. Max 8SCU-s ládákat gyártass vele azokat még ki tudod dobálni belőle. A Claw ülés az már a váz szétszedésére való. Előbb ahogy a videókban is látod a 2 hátsó székbe kell ülni. A 2 szék a 2 oldali bontó fejnek van. Előszőr lekaparod a hajó borítását, majd szétrobbantod a megmaradt hajó vázat.
-
Nekiálltam a roncsbegyűjtésnek de nem vagyok benne biztos hogy jól csinálom.
Szóval elvállalom a feladatot, odamegyek kb 50m-re, átszállok a claw székbe majd szétszedi egyik módban aztán másik módba beszippantja a raktárban meg kiköpi a gép a ládát.
Igen ám de amiket nézek videókat ott nem a claw-al csinálják hanem másik hátsó két ülésből valami totál más eszközzel vagdossák fel hosszasan.
Szóval akkor most a claw másra való és a scap toolt vagy mit kellene használnom?
A másik meg kell vennem valami toolt mozgatásra is mert most csak gyűlik a raktérben a cucc viszont el is kell adnom valahol. Elvileg le kell szállnom hangárba és a seggét kell a rakodó részre irányítani majd kidobálni belőle a rakományt.
Ahogy olvastam javítani is lehet azokból a cuccokból amit kinyertem. Elméletben érdemes lenne tartani a hajón anyagot javításra is? -
Szőrös
veterán
Az ILW egy katonai esemény, tehát alapvetően katonai/harci alkalmas hajókat mutatnak be, ezeket lehet bérelni. A CL meg cargo ship, ezért nem volt itt.
Persze van kakukktojás, mert a Taurus is bérelhető volt , de rá lehet fogni, hogy alkalmas harcra, mint ahogy BH-ra szokták is használni.
#56027miqlas kösziii -
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #56023 üzenetére
Hja ez még 4.0 releasekor volt úgy, hogy kezdőváros hangárban kezdtél, de aztán ezt kiszedték mert bugos volt és azóta se tették vissza
Feliratban asszem beírtam de aztán lehet nem
A bed logout játék dizájn elem vagy mi a szösz, szerintem jópofa, de azt mondták, hogy ez meg fog szűnni is simán ki lehet majd lépni akárhol bárhol és oda logolsz vissza, mint a klasszik kommersz mmoknál. -
-
miqlas
őstag
válasz
MasterDeeJay #56023 üzenetére
Hangárban ébredés - szeritem - egy félreértés a videóban. Még a recalimer-en is gyorsabb elsétálni az ágyig, mint a városban leliftezni, majd tömegközlekedni, majd újra liftezni a hangárba, kidokkolni és elhagyni a bolygót!
Én kiszerettem volna próbálni az RSI Zeus CL-t, gondoltam, Invictus alkalmából le lehet hívni egy körre, de jött a pofáraesés ... persze okafogyott a dolog, mert jelenleg nem is lehet erre upgradelni a Crusader C1 Spiritet ...
-
válasz
Szőrös #56021 üzenetére
Hasznos volt a videó. Így tegnap ismét megpróbálkoztam játszani. Egy számomra eléggé zsúfolt szerverre rakott be de teljesen játszható volt, némely karakter csúszott csak de vállalható végülis és fps is bőven jó volt. Nem a hajóban keltem hanem a lakásban. Ezek szerint mindíg az ágyban kell kilogoutolni hogy a hajón maradjak? Ennek nem örülök mivel az plusz elmászkálni az ágyig.
Itt megjegyezném hogy a videóban mondtad hogy hangárban van az éledés alapból. Nekem még olyan nem volt, Area18-nál szoktam kezdeni és csak a lakásban rak le mindíg.
Inventory nem jött elő, sem a storage és csak sokadjára tudtam inni is.
Érdemes megemlíteni hogy van auto landing legalábbis régebben volt, most nem próbáltam. Nekem az hasznos mert kész horror recalimeremmel navigálni szűk helyeken. Bár van HOSTAS rendszerem de nem szedtem elő már régóta. De be kell látnom hogy kell egy másik hajó is közlekedni. Most van még egy LTI-s Gladius ami harcban régen igen jó volt de nem akarok harcolni szóval majd azt majd valamire cserélni szeretném de nem tudom mire. Réges régen Drake Herald nekem nagyon bejött, az hiányzik kicsit. Azaz olyasmi kis hajó kell aminek azért van belső tere és nem csak egy ülés. -
válasz
Szőrös #56021 üzenetére
Köszi! Ez hasznos mert hiába van meg lassan 10 éve a játék, egyszerűen nem játszok vele szinte semennyit és sok új dolgoból szerintem több év lemaradásban vagyok. Meg fogom nézni mindenképpen!
m0h0senator
Tehát a pajzsot zavarná a QT, power szerintem lenne rá reclaimer esetén.duvi
Érthető végülis. Meg gondolom extra gameplay hogy foglalkozni kell vele. -
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #56018 üzenetére
Na akkor ide is.
4.0-hoz csináltam tutorialt, újaknak vagy régi visszatérőknek hasznos lehet: -
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #56018 üzenetére
"Érdekes még hogy QT esetén a pajzsokat lekapcsolja, ez valami balansz miatt van vagy így működik a QT?"
Ez szándékos. Az új repülési modell óta így van, mert túl gyors volt a harc, ezért csináltak egy utazó és harci módot a repüléshez. Csak combat módban van pajzs, de akkor nem lehet QT ugrani. -
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #56018 üzenetére
Igen változott a repülés kicsit Elite-es mintára. SCM sebességgel repülve minden rendszer működik, fegyverek, pajzs éls hajtómű. Amint QT-ba lépsz kikapcsolnak a fegyverek és a pajzs minden energia a hajtóművekre koncentrálódik.
-
Tettem még próbát, most rohadt gyors a játék, nem lagol semmi igaz körülöttem is csak egy kis állomás van. Ismerkedek a menükkel mivel kihagytam nagyon sok mindent. Nagyon sokat kell még tanulnom mert számomra rengeteg új dolog van annyra nem játszottam vele. (volt hogy egy évet kihagytam)
Roncsbegyűjtés feladat, rámegyek elvállalom. Gondolom ez valami generált dolog. QT indul megérkezek de akkora lendülettel hogy túlmegyek a célon. Azaz nem elötte érek célt hanem már mögötte. Kiírta hogy magánterület (vagy mit), ez nem tudom mit jelent.
Forgolódok a nagy döggel, nagynehezen elöttem a cél. Fongom sincs hogyan kell kezelni a gépet, átülök a másik székbe ereklálódik az alien nyelv(nekem ez is új) Igen ám de a cél távolodik és mozgásban van. (meglöktem? bár logikus hogy mozgásban találom)
Szóval nem tudom hogyan kell magamhoz vonzani. Mindegy szépen lassan felveszem a sebességét...gondoltam én...aztán egy nagyobb gázadásra mission complete-et írt kiIgen, elkaszáltam a roncsot és sikerült teljesen megsemmisíteni.
Ezt még tanulni kell. Szerintem meg kell néznem pár videót mit hogyan kell csinálni.
Érdekes még hogy QT esetén a pajzsokat lekapcsolja, ez valami balansz miatt van vagy így működik a QT? Ugyan így relog esetén is offon van a pajzs. -
Szőrös
veterán
válasz
Menthirist #56015 üzenetére
Hja KDC2 is baromi szép, bár azért ott látszik, hogy a CIG mennyit is fejlesztett az égészen (map méret nem növekedett első részhez képest, ezért kellett külön betenni másik mapet).
-
Nah volt lehetőségem újabb 2-2,5 órát beletenni, ebbe kb 3 küldi fért bele, két bounty hunting meg egy hauling.
Előbbinél nem értettem hogy miért kellett megint az 500 kredit fee-sen kezdeni az egészet, lehet hogy bolygónként számít? (mert most crusader körül voltam, legutóbb meg máshol). Mindenesetre 2019 óta először ismét fektettem egy picit a játékba (upgrade-eltem a 300i-met egy 325a-ra 10 dolcsiért), ki akartam próbálni milyen dogfight-ra, de alighanem maradok a taurusnál BH küldiknél, mert a 325-ösömet kicsit megrongálták, ez meg megy le ilyenkor a profitbólMindegy, 50-60 ezer kreditet azért hozott a kettő.
Aztán néztem a haulingot, ha már Taurussal vagyok. 11 scu titán pár kilométerre (konkrétan) 50k-ért. Mondom mi a fene. Mindegy, sosem csináltam még. Leszállnék az állomáson ahol fel kellene venni a szajrét (nem oldalról berepülős, hanem fentről beszállós a hangár), erre pont alattam bezárja a kaput és leszálltam a tetőre, ugyanakkor a rendszer úgy vette hogy márpedig én leszálltam, na és onnan se fel, se le, se rádió, semmi. Gyors ki-be logolás és a hangárba szaladgálás megoldotta, igaz a hajóm claim-jére így várhattam 7-8 percet, de közben kerestem hol van a rakomány, eltelt egy ideig amire leesett hogy amúgy a hangáromban van, csak "a spájzban". 11 darab 1,2 tonnás láda, ide gondolom a tractor beam kell. De fogalmam se volt hogy a 450 kredites alap cucc + a beam kiegészítő, vagy kell a 19k-s nagy batár. Vettem mindkettőt, de mint kiderült, amúgy a kicsi is elég lett volna. Mindegy.
Berámoltam, kicsit lassan ment befele, mert nem vagyok még rutinos benne, de a kirakodás már gyorsan ment. 50k befigyel... szóval haladgatok. Nem volt rossz menet, de alighanem maradok a BH küldiknél, legalábbis egyelőre.Viszont ami baromi király volt, és anno az ilyenek miatt fizettem még be a kezdetekben a játékba. Nézem a BH küldiket... nincs semmi. De jé, itt egy bár. Mondom beülök a bárba, sörözök egy kicsit, és várok egy jó megbizatást. Azt leszámítva hogy amúgy sem a sör, sem pedig utána a normál vízivás nem növelte a hidratáltságomat (a következő logout-loginig), mekkora királyság már hogy a bárban sörözve, közben a való életben az
új ebook olvasómat olvasgatva vártam a következő bounty kitűzését valakire. Hangulatos volt nagyon (de ezek azok a dolgok, amiket nem a játék tesz bele amúgy, hanem a játékos magának) -
válasz
m0h0senator #56009 üzenetére
Az a helyzet hogy én sem kevés pénzel támogattam őket, jó persze évekre levetítve nem nevezhető soknak de így utólag összerakva részemről úgy gondolom hogy megtettem amit tudtam.
Legyen igazad és legyen kiemelkedő mindenben minőség terén is, most jelen állás szerint nem vagyok ennyire bizakodó, elég sokat vártam. Persze eladni nem fogom a pakkomat mert nem a pénzel van a gond hanem az idővel.
CP kiforrta magát idővel (leszámítva az okádék mmoprg szerű spawn rendszerét meg az egyáltalán nem működő reputation rendszert)
Stalker volt még ilyen hogy a kiadónak lehetett köszönni hogy megjelent egyáltalán mert ugyan így mindent is bele akartak rakni. Aztán kiadák már a végén eléggé bugosan meg persze hiányoztak featureok de végül az is kiforrta magát igaz kevesebb dologgal mint amivel indult volna eredetileg (coop mód ami megmaradt alfában, járművek...)Ránéztem shader törléssel, háát ugyan olyan ronda viszont már nem akad. Mondjuk engem nem zavar a gyengébb grafika mert inkább a játékmenetet értékelem a játékoknál a grafika sokadrangú.
Átkapcsoltam vulcan-ra így fps közel ugyan annyi és grafikai bug is sokkal kevesebb. Viszont a lift meg akart megint ölni...
Normál esetben fix 60 fps-el játszom csak a teszt kedvéért engedtem el.Szerintem így már rendben van részemről grafikailag. Egy modern játékhoz képest kevesebb az igénye így 120-130w körül megy a videókártya totál minimum ventivel, a procit azt arányaiban jobban hajtja 50w körül (mai játékoknál 40w körül szokott menni, alulfeszelt tdp limites 9800x3d egyedi passzív vizezve)
Szőrös
Vulcannal shader törlés után már jó lett. Leszámítva hogy törik a kép mintha túl sok lenne az fps, bár ennyi baj lehet.
Amúgy ezt a motort kimondottan szertem mármint crytek gyökerűt, meg lehet nézni KDC2-t is (ami rokon engine-t használ) hogy igen szép lett annak ellenére hogy elképesztő megoldások vannak benne (pl: 2d növények) és persze az 11_0 feature levelen is fut (750Ti mobil verzión is játszok vele) -
SkyS1gn
félisten
válasz
m0h0senator #56009 üzenetére
Persze ez szép és jó de még mindíg jobb lenne mint lehúzni a rolót és így hagyni ahogy van.
Mondjuk 10év alatt már se energiám se időm játszani kb semmivel, pedig szeretnék
-
Szőrös
veterán
válasz
m0h0senator #56009 üzenetére
Dehogy lenne az jó.
A probléma még mindig az, ami a kezdetektől fogva is, a két projekt (SQ42, SC) párhuzamosan nagyon sok. Amíg az SQ42 nem lesz kiadva, addig kb ez is lesz.
Bár azért halkan hozzátenném, hogy mióta SQ42 feature ready lett és dev teameket csoportosítottak át SC-re, érezhetően több tartalom jön.
A bugos textúra meg ilyenek nem lehet, hogy driver gond miatt van? -
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #56008 üzenetére
"Viccen kívül azért a játékosok részéről lehet az lenne a legjobb ha elfogyna a pénz és valami olyan studió venné át aki a játék eladásából akar bevételt nem a fejlesztéséből. Most már tényleg ideje lenne kiadni. Engem pont nem érdekel a SQ42, csak a multis móka."
Nem, ne haragudj de aktív támogatóként nagyon nem örülnék ha elfogyna pénz és valami studió átvenné. Boritékolható lenne, hogy nem úgy és nem olyan minőségben készülnének el funkciók, hajók, fegyverek stb. Tényleg amiket elképzeltek addig mennek míg nem tudják megvalósítani - 2 szerver közti player mozgatás töltőképernyő nélkül mini game-t játszva. 15-20 évig tart, legyen nem sietünk sehova, főleg, hogy ilyenkor kiszokott az maradni, hogy nagyon sok technologia nem áll(t) készen, gondoljunk csak a töltöképernyő nélküli grafikus motorra ilyen részletesség mellett, a statikus szerver meshing-re, dinamikust most fejlesztik stb. Ezt a projektet leszámítva (+ Rockstar) az egész gaming ipar az early access-ekről meg a félkész programok kiadásáról szól (Cp2077 2020-ban megvan?) amit majd neki állnak vagy nem állnak neki javítani. Az SQ42-t meg nem is értem miért kevered ide hiszen a studio állítása szerint "polishing" fázisba ért így az ottani erőforrás egy nagyobb részét átcsoportosították a PU fejlesztésére.
A reclaimer meg miután az első nagy hajó a legöregebb modellek között van így tele van bug-gal, majd a rework után jobb lesz.
-
válasz
SkyS1gn #56007 üzenetére
Viccen kívül azért a játékosok részéről lehet az lenne a legjobb ha elfogyna a pénz és valami olyan studió venné át aki a játék eladásából akar bevételt nem a fejlesztéséből. Most már tényleg ideje lenne kiadni. Engem pont nem érdekel a SQ42, csak a multis móka.
Hétvégén elindítottam, persze elfelejtettem törölni a game cache-t így meg is lett az eredménye. Texturák homályosan töltődtek be fps meg hol százas értéken voltak hol 0-án.Area18 kezdőnek jó lesz. Inventory kissé furcsán működik, nem jöttem rá hogy mikor kell húzni mikor kattintani és hogy hogyan veszi fel a dolgokat de valahogy sikerült felöltözni más páncélba meg fegyvert is aggattam magamra. Bár lehet az akadozás miatt volt ilyen. Na akkor kissé akadozva irány a felszállóhely. Jééé saját hangár van! Nincs várólista, egyből megy minden! Reclaimert előhoztam már kevésbé bugos, nem csapott agyon a lift és működött egyből!
Sikerült felszálnom aztán valami random helyre elindítottam a QT-t, felálltam a székből hogy utazás alatt körbenézzek de nem láttam rendesen a grafikai hibáktól (fehér köd volt mindenütt) Oké nem érdekes, azért megnéztem mi működik mi nem. Beszálltam egy székbe, majd ki de utána már a pilótaszékbe nem engedett vissza, minden más székbe ülhettem. Szóval akkor ágy és logout, majd megnézem törölt cache-vel is grafikai hibák nélkül. -
SkyS1gn
félisten
[link] Van baj...
-
duvi
nagyúr
válasz
KiloMega #56005 üzenetére
Szia. Igen, még mindig szokott lenni, de teljes wipe már nagyon ritkán. Az egyszerű wipe csak a fogyóeszközöket (tárak, medpen...) törli. Az ingame vásárolt járművek és a pénz megmarad. Érdemes a létrehozott karaktereket elmenteni, mert minden patch után karaktergenerálással kezdünk! Az elmentett karikat két kattintással lekérhetjük.
-
KiloMega
csendes tag
Sziasztok! A játékban még mindíg van wipe? Milyen gyakran történik. Évek óta nem játszottam de visszamennék...
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Drenadar #56000 üzenetére
Pontosan úgy van, ahogy kraven54 írja. Velünk van a gond, nem a játékkal. Egyszerűen túl későn érkezett meg ez a szint, túl sokáig húzták - húzzák. És még ugye ez is inkább demo, mint játék, annyi gondja van még. Majd talán, ha megérem a nyugdíjat, lesz időm erre. 10 évvel ezelőtt még viccelődtünk ezzel, hogy olyan mint a frissen ültetett barackfa, csakhogy...
-
kraven54
aktív tag
A másik meg amit Menthirist is emlitett az idő. Oké ahogy Mohi irta meglehet oldani hogy egyik nap elökiszited a cuccot ás másnap játszol és ez müködhet is, de sajnos ez sem igaz mindig sőt. Tegnap bepakoltam mindent a hajoba. Jármü, plusz armor fegyo kaja pia stb. volt kb 1 ora mire mindent bepakoltam. Kilogoltam hajon, délután belogoltam és mehetett is a játék szinte instant ami tök jo. De aztán mikor meguntam és kilogoltam tudván másnap ujra mehet egyböl a játék....jött a bug, mert ürállomáson keltem, hajom unknown és claimelni kellett és minden ment a levesbe. Tehát az 1 dolog hogy buktam mindent ami a hajon volt, de kezdhetem ujra a pakolást ami megint 1 ora és ilyenkor mondom azt hogy next time. Szoval még mindig az van hogy 1.0-ig ez vagy sikerül vagy nem és akkor sem biztos hogy 100%-osan müködni fognak ezek a dolgok.
-
kraven54
aktív tag
válasz
GypsFulvus2 #55990 üzenetére
Amugy igen ez igaz. Pl én magamon azt vettem észre hogy jobban élveztem az akkor szinte semmit, mint ma ezt, ami sokkal több. Elment mellettem a játék vagy én mellette de kb a hangármodul több élvezetet adott mint mikor most belépek. Fura ez
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
Menthirist #55997 üzenetére
Üdv újra itt
Sajna FPsből nincs sok, főleg nem egy olyan kezdőhelyen ahol jelenleg még az invictus is van
De szerintem azért sokat ... nagyon sokat javult az fps helyzet mindenhol máshol 3,0 óta...
pl a szerver fps, ezáltal az AI...
de desync a legnagyobb gond, a laggos inventory kezelés... meg utóbbi időben a sok sok átbugolás mindenhol...
Igen a dolgok már sokkal jobban megmaradnak, de ez több játékos szerint gond, hogy halál után nincs az a veszteség érzés, nem fontos a gear, stb... hajók meg nekem megmaradtak, van akinek nem... a felszerelt modulok nem maradnak meg, tehát vannak gondok bőven.
Az utazás meg igen idő... főleg egy lassú hajóval... -
válasz
Szőrös #55994 üzenetére
az imprint még nekem is megvan, csak mivel engem érdekelne a kiállítás is, és a progress is, így extra időt venne el ha mindkettőt akarnám. Mindenesetre ahogy duvi írta, egyre több minden marad meg, így nőtt az értelme hogy az ember bemenjen és gyűjtögessen (nekem azzal hogy mindig kezdőpontot kell választani és karaktert alkotni (mégha el is lehet menteni), ráadásul az előző szett itemem se volt rajtam, nem az volt a benyomásom hogy annyira megmaradnának dolgok, de ahogy hallom egyre több, pl ha egy hajót vagy járművet kifarmol az ember akkor az elvileg már (nagy hard resetig) megmarad.
-
válasz
VikMorroHun #55992 üzenetére
Bár valóban a kikeveredés lehetne több aktív hasznos elfoglaltsággal is, valahogy szórakoztatóbbra megcsinálni. Menne auto travel úgy hogy magától megy a karakter ide oda miközben lehetne a menükben babrálni. Miért ne mozoghatna és kezelhetne egyszerre UI-t a karakter.
Utazási idő alatt is kellene valami elfoglaltság. Nagyobb hajónál ez megoldható lenne. Megy magától valami auto módban addig mászkálok a fedélzeten és vadászom a kis alieneket vagy mittudomén. Vagy valami fejlesztés végezni a hajó felszerelésén kis progressel vagy kutatni új dolgokat stb.
Szimuláció de ettől még meg kell csinálni érdekesre.
Kissé arra emlékeztet amkor Red Orcestra játékban percekig mentem a frontra bazi nagy tankos pályán hogy egy kósza golyó leterítsen aztán repeat -
miqlas
őstag
Azért a CIG csak összehozta már megint!
Tudom, ha új - komolyabb - patch, akkor szinte biztos, hogy bebaszagebasz, de megint jól meg kaptam!Pár perc után úgy befagy a gép, hogy mehet a hard reset!
Már azt hittem, hogy a gépemmel van gond, de a Redditen is vannak páran, akik ezzel szívnak.
-
duvi
nagyúr
válasz
VikMorroHun #55992 üzenetére
Ezért szoktuk minden patch után áttenni az imprintet egy orbitra. Így ha meghalnánk, akkor is percek alatt újra a hajóban vagyunk és máris repülünk.
-
VikMorroHun
őstag
Azért én még emlékszem a Wing Commander 2-re, ahol ha nem volt semmi fenyegetés, csak hosszasan kellett (volna) repülni a következő navigációs ponthoz, kigyulladt az AUTO lámpa a műszerfalon, és egy gombot megnyomva külső nézetre váltott a kamera, a hajónk meg szépen elhúzott a cél felé (komolyabb űrcsata után kisebb plazmagömböket/szikrákat eregetve). Teljesen jó volt így.
Az meg, hogy a hosszas utazás, amikor nem történik semmi, kinek mennyire élvezetes (hosszas utazásba beleértve azt a részt is, amikor kikeveredsz az épületből, majd a városból, majd az űrkikötőből, majd a rendszerből, mielőtt elindulnál a tényleges utazásra, ahogy fent a kolléga említette), azt majd mindenki eldönti, ha egyszer valamikor megjelenik a játék. Véleményem szerint a CIG-nél túltolták a szimuláció részletességét.
-
miqlas
őstag
válasz
Menthirist #55984 üzenetére
... ááá ... csak egy poén akart lenni!
Látom, nem jött át!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Menthirist #55985 üzenetére
Muhaha! Látom, jól leoltottak!
Emlékszel még, amikor megjelent a hangár modul, és először tudtuk körbejárni az aurora-t??? Meg az első dogfight-ra, még 32 bites modullal, ahol a kihívást az jelentette, hogy ne sodródj ki a területről?
Hol tart ez most ahhoz képest... ...és mégsem jutott sehová sem. Én is így vagyok ezel; túl kevés, túl későn. Megöregedtem, megváltoztam, megváltoztak az igényeim, a lehetőségeim, elengedtem. A fiókomat sem csekkoltam már évek óta, lehet már rég ellopták azt is. Az meg végképp érthetetlen - és arcpirító - hogy a SQ42 sem tudták összehegeszteni ennyi idő alatt sem. Arra talán még lenne időm. Talán. -
válasz
Szőrös #55988 üzenetére
tény hogy egyszerűsítettek a QT-n pl a kb 1 évvel ezelőttihez képest. Amúgy pedig van regen transfer állomások között, szóval már tényleg csak egy lépés lenne hogy a már meglátogatott állomások között válogathass hogy hova akarod transferelni, nem pedig csak oda ahol épp vagy.
macy: még az 5-től is messze vagyunk. Amúgy meg tudtommal azért nem olyan rég (nekem a 2024-es citizencon-os deep dive 1.0 jut az eszembe) van az lelőve hogy mekkora is a csökkentett scope. Ok, most már csak 5. Ha jól látom Nyx, Castra meg Terra. Aztán meglátjuk mi marad még ezekből is a következő években.
Mindegy, én már leginkább reálisan az SQ42-t várom, meg marad az időnkénti körbenézés. -
Szőrös
veterán
válasz
Menthirist #55985 üzenetére
Már bocsánat, de a 3.0 demonál valami tizensok percig tartott az első ugrásuk ArcCorpról Hurstonra, szóval már akkor lehetett tudni, hogy ez egy baromi nagy time sink lesz.
Azóta mondjuk még gyorsítottak is a quantum travelen mert ők is érezték, hogy ez így sok. Lényeg, hogy ez már legalább 7+ éve ismert, nem tudom ebben mi olyan nagy újdonság, Stanton meg a kisebb rendszerek közé tartozi, de arcmapról ezt tudni lehet régen.
Ha nem a játékod, akkor csak szimplán engedd el, én megértem hidd el, nekem sincs türelmem hozzá minden nap. Bár ahogy Mohi cimborám is írta, némi előkészülettel, meg jobb qtd beszerzéssel, ez azért gyorsítható. -
macy
addikt
válasz
Menthirist #55985 üzenetére
Nem lesz 95 rendszer, ezt már ők is megmondták. Úgy tudom 5 rendszert terveznek az 1.0-ra.
-
Snoke
tag
válasz
Menthirist #55984 üzenetére
Tévedsz, nem én vagyok itt a megmondó. Sehol nem vagyok én a megmondó, de engedd már meg, hogy egy fórumon reagáljak a litániáidra. Ha nincs időd ezzel játszani, akkor nem ez a te játékod.
-
"Főleg, ha régen játszott, akkor ez nem lehet újdonság számára"
Jah, csak régen még ekkora sem volt a világ, itt voltam akkor, amikor még PU sem volt, csak dogfight, amikor megjelent a hangár modul, amikor elsőnek láttuk az Arcorp központját. Szóval azóta nőtt és nőtt a játék, ami jó, ezért is fizettem, de ha már most is ez a helyzet amit eddig vázoltam, gondolhatod hogy mi lesz, ha valaha eljutunk addig hogy nem egy extra naprendszer lesz, hanem megcsinálják az eredeti tervek felét mondjuk (tippre sosem lesz meg az összes rendszer, amit terveztek, amilyen tempóval haladnak). A galaxis egyik feléből a másikba átjutni órák lesznek, malmozással? egy 6 órás session-t arra kell szánnom hogy megugorjak 10 rendszert, tankoljak, stb?Amúgy nem tudom mit pattogsz ezen a "nem lehet egy klikkel célhelyen lenni" dolgon, mikor konkrétan a dns mintádat mented le az űrállomásokon, hogy halál esetén ott támadj fel. Innen pedig már egy köpés azt mondani hogy másolják át ezt az adatot másik állomásra és ott akarok feltámadni. Tessék, még a lore-ba is beleférne, és mindkettőnk kicsi szíve boldog lehetne
Amúgy pedig senkinek sem szeretnék a lelkébe tiporni, de elnézve hogy Stanton mellett mennyi idő kellett hogy megjelenjen Pyro, hogy az mennyire gyorsan halad, ilyen tempó mellett mekkora esély van arra hogy meglegyen mind a 95 rendszer 324 bolygója.
-
válasz
miqlas #55982 üzenetére
Jó de ettől még nem Tetris az ajálott
Nem mondom, átkódolt 12-14 óra után fél-egy óra conquest dark jót tud tenni, aminek a komplexitása szándékosan lent van, de azért pár tucat órám belement mostanság schedule 1-ba, state of decay-be, meg single story játékokba (Lol-ról meg hasonlókról nem is beszélve). Csak ugye arra utaltam, hogy ha van mondjuk egy fél-egy órám játszani, akkor az kevésbé hatékony, ha ennek a fele arra megy el, hogy eljussak oda, ahol a tényleges játék kezdődik
(és ez nem csak az én példám, sokaknak ez lesz az egyik legfőbb problémája a játékkal). Persze egy szabad hétvégén én is el tudok bámészkodni, és ha olyan állapotban lesz a játék, ki tudja, többetekkel is együtt fogunk normálisan tudni játszani, de igen, elmúltak már azok a felhőtlen egyetemista évek, amikor órák helyett napi 12 órát wowoztunk mi is
Csodaszép volt, de ma már mások a felelősségek
Szóval anno amikor első körben kalapoztak, én is ámultam és bámultam azt a komplexitást, amit céloztak, és ez is volt az oka hogy ennyire korántól ennyi pénzt belelapátoltam a projektbe. Csak most már úgy látom, hogy feleslegesen megbonyolítani vagy elhúzni dolgokat nem feltétlen jelent tartalmat, inkább csak kötelező házimunkát.
Snoke: látom itt te vagy most a megmondóember
Biztos kedvelhetnek az ide vetődő random újoncok
-
Snoke
tag
válasz
PhilBrick #55980 üzenetére
Vegyél be fájdalomcsillapítót, hátha... Felőlem bárki lehet a sapis, ha neki nem tetszik, hogy nem klikk a célhelyre és máris ott vagy, akkor nem az ő játéka az sc. Főleg, ha régen játszott, akkor ez nem lehet újdonság számára. A régi állapotokhoz képest meg jelentősen jobb a mostani. Arról, hogy neki mennyi ideje van játszani, az meg az ő dolga. Marad a tetris.
-
miqlas
őstag
válasz
Menthirist #55981 üzenetére
... nem, nem felejtettelek el. Pontosan tudom, hogy te a SC esetén igazi õstag vagy.
Arra a hsz-ra reagáltam.
Értem és tudom milyen az a szituáció / életszakasz, amikor nincs rá vagy nem akarsz idõt szánni egy játékra. Én ugyanezt a WoW-al éltem meg mielõtt belekerültem a No Man's Sky / Elite Dangerous / SC örvénybe -
Tudom, szuper volt (a Division méginkább
), meg még akár lehet is, ez tényleg szerverfüggő
Tegnap volt megint némi időm játszani, a jobb szerver fps mutatta hogy jobb sima fps-em is volt (25-30!
) Viszont meg tudtam nézni az Idris-t, az hangulatos és fun volt (bár már előre látom hogy majd lesz benne bolyongás, ha az SC-ben vagy SQ42-ben oda visz a sors). Mindenesetre egy bérelt hajóval gondoltam megnézem kívülről is, persze a megközelítésére azonnal visszateleportálódtam a városba, kapva egy 2000 kredites büntit tresspassing-ért (amit persze teljesen jogosnak tartok, bár ha már it fentebb lobogtatták az immerziót az utazások hossza miatt, lehetett volna ennek valami keretet keríteni, legalább egy rádió adást, hogy felszólítsanak hogy ne közelítsek, meg mint régen, valami vizuálisabb jel/rács hogy lezárt terület. Így maradt a sima teleport, ami azért nálam nem a legimmerzívebb dolog, de technikailag érthetően a legegyszerűbb)
Utána mondom akkor zárom a kiállítás nézelődését és megyek valami külső L1 űrállomást mentésre. Elindultam kifele, de jött a vacsorára kongatás menyasszonyomtól, kérdezte hogy mikor tudok jönni... mondom negyed óra? Negyed órával később még mindig nem jutottam ki az atmoszférából, mert közben újra kellett tanulgatnom a billentyűkombókat (kb egy éve játszhattam utoljára, akkor még szerintem máshogy ment a hiperugrás). Mindegy, akkor sem jutottam így ki a bolygóról, de este harmadszorra már sikerült
Úgyhogy most össze kell lőnöm némi pénzt, mert nincs olyan sok UEC-em hogy jampizzak, és mindig kopik amikor veszek páncélt meg fegyvert, aztán valahogy következő belépésnél (fél évvel később) nincs már meg semmi
Szerencsére legutóbb lementettem a karakterem kinézetét, így legalább a generálással nem ment az idő
Mindegy, most hétvégén is tolom majd még valamennyit, mert kedvem lenne hozzá, de ugyanakkor ott a folyamatos bűntudat hogy 10 másik dolgot is kellene csinálnom (ebből 2-3 másik játék)
Mindenesetre üdv ismét, igyekszem gyakrabban felnézni
duvi, PhilBrick:
❤️
Pedig miqlas sem új már, de úgy néz ki ő is elfelejttett már -
duvi
nagyúr
válasz
Menthirist #55977 üzenetére
"nem most kezdtem az sc-s pályafutásomat, cikkeket fordítottam, éveken át vívtam a kommentháborúkat a gs oldalán is."
Szia Sapi!
Így van, tanusíthatomRégi motoros vagy és hiányzol is a csapatból!
-
válasz
m0h0senator #55975 üzenetére
ugye az fps-t még mindig baromira befolyásolja a szerver leterheltség. Én meg az Invictusra voltam kíváncsi, ez eleve egy több usert foglalkoztató időszak, és többen vannak akkor kisebb területen, ami a végleges és ténylegesen pöccre működő server meshing nélkül (tudtommal ilyen még mindig nincs) nem is fog sokat javítani a helyzeten. Ugyanakkor emlékszem, anno még a Radeon 290X-emet mondták mint ajánlott kártya, és hogy azzal majd milyen fasza lesz, a mostani 7900XT-met át se váltom 290X-be, mégis kevesebb fps-em van mint akkor
(tudom, a játék is sokat fejlődött, csak mondom)
-
én is ennyire lelkesedtem még a játékért 10 éve
De mindenki és minden változik az évek során. A világ is, az elvárások is. Az a grafika, ami mellett döbbenten ültem akkor, ma már egyáltalán nem kirívó (sőt), fejlesztőként nagyra értékelem azokat a tech challenge-eket amiket megugrottak és örömmel hallgatom végig Ali Brown vagy TonyZ előadásait minden egyes alkalommal. Viszont ma már sokkal kevesebb szabadidőm van mint volt, és már sokkal jobban meggondolom hogy mire is áldozom. Már elmúltak azok az idők, amikor 4-5-6 órát bele tudtam gond nélkül ölni egyhuzamban egy játékba, márpedig az SC-be jelenleg 1 óránál kevesebb ideig nem is igazán érdemes belépni.
De amúgy imádom ezt a reflexszerűen lefikázós letámadást, miután ha visszatekertek, nem most kezdtem az sc-s pályafutásomat, cikkeket fordítottam, éveken át vívtam a kommentháborúkat a gs oldalán is.
-
Snoke
tag
válasz
Menthirist #55972 üzenetére
Mennyivel jobb lenne a star mapon kijelölni a célt és gyors utazás kattintásra. Rendkívül immersive lenne...JA? NEM! Egy űrhajós mmo-ban maga az utazás is a játék része, hisz utazás közben is történhetnek dolgok, amitől izgalmasabb vagy élvezetesebb az egész. miqlas-hoz csatlakoznék és tetrist javasolnék neked játszani, ott nincs ilyen probléma, hogy hangár, meg űrhajó, meg utazás. Pikk-pakk élvezheted indítás után.
-
m0h0senator
őstag
válasz
Menthirist #55972 üzenetére
Ezt az FPS mizériát nem értem. Megnéztem a konfigod és nem sokkal tér el az enyémtől. Milyen beállításokat használsz?
A játék sebességét pedig jól látod ehhez tényleg több idő kell, vagy fel kell osztani mikor mit csinálsz. Én pl mikor kijött a patch, beléptem megvettem minden szükséges fogyó eszközt (kaja, pia, heal, töltény) és kiléptem mentem mást játszani. Ma belépek ott lesz minden szükséges dolog a karakterem fel van öltözve már csak utazni kell ahova akarok.
Annyit pontosítanék, hogy már elég 10kmre elemelkedni a felszíntől Arccorpon és tudsz ugrani. Arccortop-pyro gateway olyan 5 perc kb. Szóval 20-25p alatt vagy ott a másik rendszerben.Az egész SC-t elkönyveltem egy felnőtt társasjátéknak minden előnyével hátrányával.
-
5150head
senior tag
válasz
miqlas #55973 üzenetére
Az Elite is fejlődik ám folyamatosan.
Jó ideje bent van az SCO Drive, amivel lehet boostolni supercruise-ban így jócskán lerövidülnek az utazási idők rendszeren belül pár mp-re vagy max 1-2 percre.
A rendszerek közti ugrást meg lehet neutron csillag supercharge-al növelni. Pl így az én explorer hajóm ugrik 300Ly felett. 1 óra alatt bőven ugorható 50 rendszer. Az így 15e Ly távolság. -
miqlas
őstag
válasz
Menthirist #55972 üzenetére
Tetris?
... ha nem tudod élvezni az elõbb felsorolt menetet, akkor tényleg nem ez lesz a játékod! Én még azt is szeretem, mikor a hajóban várom a megérkezést a következõ célállomáshoz - és tegyük hozzá, hogy az itt utazással eltöltött idõk a közelében sincsenek az Elite D.-ban az átlagos, rendszeren belüli utazási idõkkel - az extrémekrõl nem is beszélve.
-
Hosszú idő után rápróbáltam, megnézzem az idei Invictust. Amellett hogy szokás szerint gyalázatos az fps (komolyan, évről évre rosszabb, pedig egyre jobb hardverem van
), igazából az fárasztott a leginkább, hogy amire odajutottam és körbenéztem, tényleg fasza volt minden, tetszett, de tudtam hogy ha innen most pl el akarnék ugrani pyro-ba, az kezdődne egy 20 perces kalandozással ki a bemutatórészlegből az űrkikötőig, aztán egy hajóval kilépni az atmoszférából, aztán még jócskán idő amíg odaérek az ugróponthoz, átmegyek, és ott leszállok egy bázisra. Szóval ha mindent elsőre sikerül bugok nélkül megcsinálni, 45-60 perc alatt oda is érnék. És ez csak az utazás, és el is vitte kb az időt amit játékra szántam. Úgyhogy inkább bele se kezdtem
Eljutottam az életem azon pontjára, ahol adjatok nekem egy játékot amit az indítása után 1 percen belül élvezni is tudok, és 30-60 alatt tudok egy kiadósat játszani. Minden más csak kilépésre késztet. -
Drenadar
Topikgazda
válasz
CPT.Pirk #55968 üzenetére
pedig érdemes több időt adni neki, és többen játszani.
Ez nem lesz egy story vezérelt játék, ott vannak a lehetőségek és mindenki eldönti mit akar csinálni benne.
Az meg, hogy valaki belerongyol a halálba, teljesen mindegy hogy melyik verzióba teszi ezt meg... az 20 év múlva is ahogy te is írtad user error...
Engem a hangár bugok idegelnek csak ki, már a liftek is elég jól működnek, hiányzik a rendes gazdaság, meg az npck viselkedése, meg kicsit az fps harcot is jobban részletesebben megcsinálhatnák. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Drenadar #55967 üzenetére
Bocs.
Olyan régen játszottam a játékkal, hogy semmi kontrollra nem emlékeztem már fejből. Sikerült is a jump során belecsapódnom az állomásba, szóval meghaltam a tutorial alatt, tök vicces volt.
Amit addig láttam, az alapján a játék nem igazán van még azon a szinten, hogy most többet foglalkozzak vele. Értem, hogy grandiózus és olyan dolgokat csináltak meg benne amiket más nem, de ehhez még sok idő kell mire kikupálják.
Szőrös: max ha sleepelsz meg hibernálsz. -
Drenadar
Topikgazda
A másik, hogy minek kínozza magát valaki a tutoriallal?
(Csak plusz egy dolog ami bugos lehet)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
VikMorroHun #55964 üzenetére
Nem használok Windowst. Tegnap úgy, hogy kinyomtam a böngészőt, gond nélkül futott a játék, belefért a 32GB ramba.
Valamikor a 3-as verzió megjelenése környékén játszottam vele utoljára, úgy emlékszem akkoriban még nem kellett ennyire sok ram neki. Most azért próbáltam ki, mert szembejött egy videó, mi szerint elkezdték végre optimalizálni a játékot, na mondom hátha jó lesz ez megnézzük.
-
aerosmith
őstag
En szivesen farmolnam OLPt de az Orgom punnyadt, randomokat meg sose talalok.
Ha meg egyedul odamegyek az ott levo partyk azonnal megolnek...32 giga rammal 2Kban nalam siman megy igaz browsert mar nagyon reg ota nem hagyok mogotte futni
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
m0h0senator #55961 üzenetére
A gond az volt, hogy akkor már pár órája ment a böngésző ami azért megeszi a ramot, miközben külön swap fájl vagy partíció nem volt beállítva, mert még semmi nem indokolta eddig. Majd csinálok egy swap fájlt ilyen esetekre.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Tegnap rápróbáltam a 4.1-re. A karakter készítő alatt még fasza volt minden, a tutorialban viszont már nem bírtam felkelni az ágyból, mert a gépben lévő 32GB ram elfogyott, az OS már kilőtte a böngészőt, hogy még tudjon működni. Sigh.
Levettem a quality-t high-ra, úgy éppen nem telt be a ram, de azért nehézkes a játék futása.
-
Drenadar
Topikgazda
Igen ez sztem nem oké.
Ahogy te is írod: mindenki sokkal bátrabb, mert nem veszít el semmit.
Oké ez ideiglenes.
De ezt sokkal kulturáltabban is meg lehetne oldani, pl úgy hogy az árúsoknál vissza lehessen venni a cucc piaci értékéért cserébe...
A játék bugjai miatti gear vesztés persze kellemetlen, de most már egyre kevesebbszer van olyan -
Snoke
tag
válasz
Drenadar #55954 üzenetére
Nem oké? Én élvezem, hogy végre bemehetek CZ-be, tonnaszám hozhatom ki a cuccokat, én meg nem bukom mindenem, amit viseltem, ha épp meghalok, ami elég gyakran megeshet. Főleg, hogy ha nem CZ-ről van szó, akkor az elhalálozásaim nagy része nem is miattam, hanem a játék bugjainak köszönhető és emiatt elveszteni a gear-t, netán a fizetőset, nem olyan vicces.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
aerosmith #55948 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy mindenki megnézte legalább egyszer kétszer a helyet.
A Rees és az SPG biztosan.
De valahogy annyira senki se érzi hogy Wikellonak kellene gyűjteni mindent, még a polaris mint jutalom is keveseket villanyoz fel.
Hangulatos a hely, de valahogy nincs meg a kellő motiváció. -
Snoke
tag
válasz
aerosmith #55948 üzenetére
Szerintem ez nem event most. Nincs priority küldetés, mint a save stanton volt például. A lézer platform sem küldetés, csak egy game loop, hogy Wikelo küldetéseihez szükséges cuccokat meg lehessen szerezni. Új ásványok, amiket csak a lézer által fúrt barlangból lehet bányászni. Én mondjuk ezekkel nem foglalkozom, de az új helyekről lelkesen farmolgatom a ritka fegyvereket, páncélokat és a többit.
-
aerosmith
őstag
Semelyik magyar org se csinalja az OLP eventet?
-
aerosmith
őstag
válasz
VikMorroHun #55946 üzenetére
Az egy masik dolog ott ladakban van az aru. Most is van szerintem automata rakodas.
De a quest itemeket neked kell lepakolni. -
aerosmith
őstag
4.1 tapasztalatok:
Ket uj questline az egyikben az NPCnek kell vinni enni-innivalot meg 3 tundra kopion agyart.
A masikban 20! tundra kopion agyart leadni egy outposton.
Kopionok elszorva talalhatoak hideg bolygon, alacsonyan repulve kell scannelni es szetloni aztan lootolni oket. Ha sok a player akkor orakig eltart, nekem kb. egy ora alatt megvolt a 20. Utana elvittem az outpostra. Le kell oket tenni az aruszallito liftre es lekuldeni, de nem lehet az inventorybol egyszerrre ledobni az osszeset, hanem egyesevel be kell tenni a kezedbe onnan egerrel kivenni es a ledobas ikonra vinni, akkor teszi csak le a padlora (WTF).
Mivel ott vannak mas playerek is, eselyes hogy siman odamegy valaki es felszedi amiket ledobalsz (a kopion agyarak kesobb is kelleni fognak masra) ezert otosevel kezdtem el oket lekuldeni.
Az utolso tizet mar egyszere ledobtam, odamentem a konzolhoz hogy lekuldjem de a konzol azt irta hogy a platform mar lent van (nem volt, ott volt fent nalam). Mondom miafsz visszamentem a platformra es eltunt mind a 10 agyar. Na ekkor gondoltam gyorsan alt+f4 aztan reload hatha befrissul a szerver. Kileptem erre betoltesnel server unavailable errror, nem engedett vissza mert valszeg tele lett a szerver. US regioban voltam, de regiot valtoztatni meg nem engedett mert azt mondta addig nem lehet amig a karakterem bent van egy masik szerveren. Ugyhogy 2 orat pihentettem a gamet. Hogy utana mi tortent elmondom kesobb. -
m0h0senator
őstag
válasz
VikMorroHun #55943 üzenetére
Ne haragudj de te egy másik játékról beszélsz. Ez a topik a Star Citizen-ről szól ami az MMO része "End Game" tartalma annak a moziszerű single kampánynak ami jelen információk szerint 2026-ban jelenik meg. Azt a játékot majd a Squadron 42 topikban kitárgyaljuk.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
m0h0senator #55933 üzenetére
Tényleg? Akkor szeretném elkezdeni az első felvonás küldetéssorozatát. Squadron 42. Gillian Anderson melyik szereplőt is alakítja?
-
m0h0senator
őstag
válasz
aerosmith #55941 üzenetére
Enni innivaló és a fogyó eszközök nem maradnak meg. Azokat mindig meg kell venni. Minden más jó eséllyel megmarad. Igen volt éjjel sorban állás és jelezték is, hogy történt adatbázis probléma amit remélem ma rendbe teszik. Valószínű az a szerver amin voltál kicsit letérdelt.
-
aerosmith
őstag
válasz
m0h0senator #55940 üzenetére
Leszedtem, beleptem, karit ujraraktam, cuccok megmaradtak, ennivalo, loszerek eltuntek, feloltoztem, megcsinaltam a new player questlinet, vegre lekertem a sajat hajomat, erre server unavailable, please wait.
Kileptem fomenube, login, server full or unavailable, vartam 10 percet aztan mentem aludni. -
m0h0senator
őstag
A mai napon 4.1-es verzióra frissült a live környezet.
-
aerosmith
őstag
válasz
Szőrös #55936 üzenetére
Köszi, valamelyik nap a gepagyukat feltettem a toronyba es az energy weaponokat attettem lentre mert zavart hogy hamar kifogy arra meg nem jöttem ra hol lehet plusz ammot betarazni.
De tegnap vegre be tudtam fejezni a fight for Pyrot mert jo szerverre kerultem ahol semelyik outpost nem bugolt be, siman meglettek a kuldetesek. Ugyhogy megvan a shoti meg az smg is csak nem tudom hova tette oket a game. -
Szőrös
veterán
válasz
aerosmith #55935 üzenetére
Az alap Cuttyval simán meg lehet csinálni a hajóvédős küldit. Annyi a lényeg, hogy a toronyból leveszed 2xPanther repeatert és beteszed a Mantisok helyére (loadoutot mentsd el!), aztán scm módban teszel energiát a fegyverzetre (4 energiaegység), meg a pajzsra is maxot (coolerről le lehet venni). Aztán simaliba.
-
aerosmith
őstag
Na jopar napnyi szenvedes utan meglett a supply or die osszes reward, gondoltam megcsinalom meg a fight for pyro phase2-t hogy meglegyen az SMG is.
Az egyik fele kuldetes hogy olj meg mindenkit egy outposton na az esetek 70%ban senki nincs ott akit el lehetne intezni kihalt az outpost. A maradek 30%ban vannak az outposton de vagy egy pocsfej player campelt rajta es mindenkit megolt aki odament, vagy korbe van vedve raketakkal es gepagyukkal igy csak gyalok lehet odamenni es vagy megfagysz vagy megfosz mire 2 km-t legyalogolsz. Ha megse halsz meg mire odaersz akkor van vagy 20 npc akiket meg kellene talalni es megolni ami lehetetlen kuldetes mert vannak az epuletek, vannak a tornyok ahova nem mindig lehet folmenni es vannak a tobb szintes foldalatti reszek. Sehol nem mutatja merre vannak elolenyek ugyhogy centirol kell atnezni mindent. Eddig 3x volt az hogy teljesen atfesultem az egesz bazist es megis megakadt 5%on a progress vagyis nem talaltam meg a legutolso embert. 2x volt olyan hogy tereptargy/doboz alatt volt beszorulva az enemy es ott kellett valami lukat talalni hogy belehessen loni. Eddgi egyetlen ilyen kuldetest se tudtam befelyezni.
A masik kuldetes hogy meg kell valami urhajot vedeni az urben, de az alap build Cutlass fegyver meg a pajzsot se tudja leloni egy hajorol mire az enyem mar reg eltunt.
Szoval jelen allapotaban fogalmam sincs hogy masok ezt hogy csinaltak meg. -
Drenadar
Topikgazda
Arról nem is beszélve hogy vásárlás előtt van egy rahedli figyelmeztetés, hogy ez még nem egy kész játék, fejlesztés alatt áll, stb... De hát sokan el se olvassák.
sztem még 1.0ra se lesz a játék desync és lagg mentes és optimalizált az új 400 hzes monitorokra ( engem mondjuk nem érdekel az utóbbi) -
m0h0senator
őstag
válasz
VikMorroHun #55932 üzenetére
"Amikor Gipsz Jakab odamegy a weboldalra, regisztrál, kifizet x összeget, letölti a játékot és el tudja indítani." Ezt most is megteheted ettől még a fejlesztők szerint nincs kiadva és az elmúlt 6 éves tapasztalatomból kiindulva is úgy gondolom nincs kiadva. Majd ha nem lesznek wipe-ok minden olyan szükséges funkció bekerül a játékba amitől az "élni" kezd, gondolok itt a működő gazdaságra az ORG rendszerre a különböző játékon belüli guilldek és egyéb funkciókra majd akkor beszéljünk. Nem attól lesz egy játék kiadva hogy már most is letöltheted. Max a steam és egyéb fejlesztők hitették ezt el az évek alatt a játékosokkal, hogy vedd meg early-ben ki van adva aztán vagy fejlesztjük vagy nem...
-
VikMorroHun
őstag
válasz
m0h0senator #55928 üzenetére
Ezt nevezzük a játék kiadásának. Amikor Gipsz Jakab odamegy a weboldalra, regisztrál, kifizet x összeget, letölti a játékot és el tudja indítani. Akár az MMO részt, akár az egy játékos részt. Más kérdés, hogy a Star Citizen olyan bonyolultsági fok felé halad, hogy az már nem játék, hanem egy univerzum szimulátor, amiben játszani is lehet.
-
Snoke
tag
válasz
Drenadar #55930 üzenetére
SC sajátosság, hogy az aktuális patch-et úgy-ahogy kikalapálják, aztán mikor jön egy újabb verzió, lehet szinte elölről kezdeni, mert ugyanazok a hibák 86-dikra is visszatérnek. Ha ez a "jó szokás" 1.0 után is folytatódni fog, az érdekes lesz. Abban bízom, hogy az idei stabilitás javítása fókusz változtat ezen az érthetetlen hiba visszatéréseken.
-
Drenadar
Topikgazda
hát most se a pyro+stanton jp miatt van instabilitás... sokkal jobban működik az egész rendszer váltás mint előtte vártuk volna... igen a liftek érthetetlen hogy miért ilyen gáz.
Az új inventory is elég jó (jobb mint a régi), viszont ha szerver oldalon delay van akkor delay van, az megint teljesen más... -
Snoke
tag
válasz
m0h0senator #55928 üzenetére
Bárcsak igazad lenne. Stabilan 5 rendszer és akkor is stabil marad, ha további rendszerek jönnek. Az is kérdés, hogy mindez mikor fog megtörténni.
-
-
aerosmith
őstag
válasz
aerosmith #55925 üzenetére
Egy het folyamatos jatek utan azt kell mondjam tenyleg kezd a SC valami jatekra hasonlitani.
Liftek meg mindig nem megbizhatoak, inventory kezeles is docog, a rakodorobot egyszer katalpultal egyszer meg megol, de ezt az alfa szamlajara irom.
Eventek mennek, salvaging, szallitas, bounty hunting mind hasznalhato.
Meg 10 ev es kiadjak. -
aerosmith
őstag
Na felraktam ujra, meglepoen stabilan megy, serverek se bugolnak a global chatet kiveve.
A Supply or Die eventen meg szegyentelenul sok penzt lehet osszeszedni ugyhogy eddig tulnyomoan pozitiv elmeny.
Sajna a Szent Patrik napi event szutyok, semmi jot nem ad. -
miqlas
őstag
Van valami megoldás az Anti cheat error: 30033-ra?
Miután felfrissítettem a SC-t 4.0.2-re, beléptem, átraktam DX11-rõl Vulkan-ra, futottam egy kört Orison-on, majd újraindítottam a játékot, de elõtte beállítottam a K profilt DLSS alatt a driverben.
Ezután jött a meglepetés ... -
Drenadar
Topikgazda
-
SkyS1gn
félisten
Nekem még mindíg egy techdemó, bemegyek, körbe repkedek, új bolygók új helyek stb aztán ennyi. Pyro impozáns, meg a felhők brutális hangulatot adnak a bolygóknak.
-
Drenadar
Topikgazda
Az SC olyan amilyen
régóta... vannak akik szerint nem változott semmi, pedig elég sok mindennel bővűlt már a "semmi". És elég sok embernek adott már játékélményt, twitchen se azt látni hogy az emberek liftben játszanak mert ennyi a játék.
ha éppen gond van át kell menni másik régióba, másik szerverre sokszor már ez is megoldás. -
m0h0senator
őstag
válasz
SkyS1gn #55911 üzenetére
Ennél sosem lesz olyan hogy elkészült. Elkészülni a single cinematic kampány mozifpsjáték fog elkészülni. Az SC sosem. És igen azt, hogy töltőképernyő nélkül, egy mini game-t játszva tesznek át egyik szerverről a másikra az ahogy Szőrös is írta a lételeme a programnak.
-
Szőrös
veterán
ugyanazok az alapvető hibák ismétlődnek
Ez félig meddig igaz. A szindróma valóban ugyan az, nem működik a hangár lift.
Az ok viszont most merőben más, mint eddig.
pre 3.24 az állomás és a hangár is a PU része volt, a liftnek itt kellett mozognia
post 3.24 az állomás a PU része, a hangár ezen kívül van, és a kezdőhelyeden még az is perzisztens., a liftet ezek között kell mozgatni
post 4.0 még ehhez hozzájött a meshing is
Szóval az, hogy korábban mit fixáltak irreleváns sajnos a változások miatt. -
Snoke
tag
válasz
miqlas #55908 üzenetére
Sajnos ez így van. Ugyanazok az alapvető hibák ismétlődnek patch-ról patch-ra. Mint ha minden patch egy külön játék lenne, amiben minden hiba előlről kezdődik és javítani kell őket. 2025-re a stabilitás, játszhatóság, QOL-ra helyezik a hangsúlyt az új funkciók játékba erőltetése helyett. Majd kiderül hogy sikerül nekik.
-
miqlas
őstag
... akkor legyen alapvetõ rendszer hiba, de attól még nem az elsõ alkalom, hogy elõjön. A SC eddigi életében sok alkalommal fordult elõ, hogy - a te szavaiddal éljek - alapvetõ rendszer, ami mûködött, egy komolyabb frissítés után gondot okoz.
Lehet, hogy ezek PTU-ban még mûködnek, aztán PU-ban meg nem? Fura!Amúgy, amikor ilyenbe futok bele, akkor egy-két hetet (max. egy hónapot) szüneteltetem a SC-t.
-
Snoke
tag
válasz
miqlas #55906 üzenetére
Az bug, hogy nem számolja el a leadott küldetést, vagy a sziklák a bolygó felszín felett lebegnek fél méterrel. A liftek nem működése inkább a játék egyik legalapvetőbb működési rendszerének a hibája, és nem kicsinyelném le holmi bugnak nevezve. A liftek az egyéni hangár betöltő képernyője gyakorlatilag, nem csak egy animáció, hogy halad a lift meg nyílik az ajtó.
-
Ry0K3N
senior tag
Hát egyenlőre még a nagy semmi. Igény meg lenne egy StarLancer/FreeSpace típusú űrlövöldére. Az Elite tök jó volt, egy darabig...... A star citizen lassan több mint 10 éve készül, ölik bele az emberek a dollármilliókat de azóta egyik kiadónak sem esett le a tantusz valamit kéne alkotni a műfajban.
#55900 ugyanazon a néven mint itt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NBA és kosárlabda topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hosszabb bemutatót kapott a Borderlands 4
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Windows Insider Program
- Autós topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Új Bontatlan Mac Studio M4 Max 2025 14cCPU /32cGPU / 36GB RAM / 512GB SSD - Azonnal Átvehető Deák.
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- ÚJ bontatlan S9 45mm Silver Stainless steel Cellular milanese fémszíj 199.900 azonnal átvehető Deák
- ÚJ kipróbálásra felbontott MacBook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azon
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged