Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Szólánc.
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
azt nem tudom, de pont ezért nem oylan menő már pulzust nézni, illetve pontosabb a wattmérés, ha a saját teljesítményed elemzése a célod. Hehe, milyen szerencse, hogy a watt épp teljesítmény... na mindenesetre a pulzust ezer dolog elviheti, nálam közlekedésben helyből +10 ütés, jó csaj +15, ha valamire gondolok közben, ami felbasz, +20, aztán ott vannak élettani dolgok is, mennyit aludtam, ittam-e kávét, ettem-e tekerés előtt...
-
Tin
veterán
válasz
Toobee #330044 üzenetére
Jó a kérdés!
Egyúttal én is kérdeznék: az mi a ráktól van, hogy néha végig az egekben van a pulzusom már a ride elejétől fogva, néha meg kb Z2-ben, Z3 alján végiggurulok?
Ma már az első "mászáson" Z4-ben voltam, ez nincs 1 km-re sem az indulási ponttól. Ha jobb napom van, simán Z2 tetején, Z3 alján teljesítem ezt, de néha vannak az olyan napok, mint a mai, amikor egy zónával feljebb vagyok mindenben. Ma az összes, még a legkisebb mászás is azonnal Z4-be tolt fel, és a sima "sík" is inkább Z3-ban ment. Oké, szembeszél volt az út feléig, de ennek ahhoz nem volt köze.
Látom a számokat, példaként ugyanolyan hosszú utak, ugyanannyi szint, max és átlagsebesség is ugyanannyi, még az átlag pf is, az átlagos pulzus között viszont majdnem 10 bpm van.
Valakinek ötlet, mitől lehet ez?
-
Toobee
veterán
válasz
lsebestyen #330094 üzenetére
Az még szinte biztos, hogy a régi. Nekem is van abból, én sem szeretem. A napokban felrakom majd és írok róla, hogy milyen.
-
Toobee
veterán
Kaptam tippet bringás cimbitől kulacstartó témában. Majdnem berendeltem egy szett karbont, aztán mondta, hogy a Dekás olcsó 20g. Mérve azért kicsit más a helyzet: 21,16 és 21,5g, de talán nem küldöm vissza így sem
-
arcitec
addikt
-
Matska
senior tag
válasz
MC Pite #330087 üzenetére
Én most Continental Contact Urban-t használok mindenesként, 32-es méretben, munkábajárásra és sportra.
Paramérek, tesztek alapján [link] igazi aranyközépút. Jól gurul, jó defektvédelemmel, cserébe mondjuk majdnem fél kg.
Ha ez elfogyott egy Pirelli Cinturato Velo-t terveztem kipróbálni tubelessként. Kb hozza a Contact Urban paramétereit, csak darabja 150g-al könnyebb, és kétszer annyiba kerül. -
OnLy16
tag
válasz
lsebestyen #330076 üzenetére
Ezekkel én is szemeztem, de főleg a láncolajjal. Ha arról is van tapasztalat, ne tartsd magadban!
Én nomádként simán mosom és olajozom, nem akarom kinyitni a wax főzős topicot az ultrahangos brigéciolos előáztatással. -
MC Pite
veterán
válasz
arcitec #330016 üzenetére
Schwalbi Marathon, Conti Contact II és hasonlók 22-26Wattot kérnek. Egy Terraspeed, Gravelking, Thundero stb meg kb 16-18W. Per kerék.
Mindenki döntse el maga, hogy akar-e harmad, negyed annyival több gördülési energiát legyőzni (plusz ehhez jön még a súly ami még többlet teljesítményt kér).De (!) ha nem kell sok minta (eleve jobban tapad egy jó keverék), akkor a mai 32-35-40-es outi külsők is beférnek az összehasonlításba, és akkor azok elkarcolnak 10Watton.
Ha még a tubeless opciót is bedobjuk defektvédelem szempontjából megint csak egyre messzebb jutunk a ...hagyományos gumiktól. És pl egy erdőben is használt guminál ez sokaknak lehet fontos.Úgyhogy ez már szinte csak pénz és igény kérdése.
Én gyenge vagyok, kell minden segítség: [N.Ext + TPU] Ami a gyárihoz képest más liga, minden téren. És mindez abban az árban, amennyiért egy normálisabb trekking gumit adnak. -
MC Pite
veterán
válasz
arcitec #330083 üzenetére
Szerintem...
kérdezted, hogy 'Mert amúgy agy trekking / gravel gumiban mi az ami nagyon eltérő? 'Erre kaptál 2 választ:
'Trekking gumi:
Alacsony szövetsűrűség, nehéz és merev mint a ... . Így szarul gördül és szar a defektállósága, és majd fél kilóval többet pörget vele az ember mint egy jó gumival.'
és
'mondjuk fél kiló drót+ kevlár / egyéb defektgátló réteg. 'Biztos van trekking gumiból is normális - bár nem nagyo láttam olyat aki már ért valamennyire a gumikhoz, és azt választ, de nyilván van akinek pont ilyen kell.
Mikor válaszoltuk hogy a súly az egyik fő különbség (nem a divat felár), arra írtad, hogy
"Nálam ez nem paraméter, ha viszek 3l vizet az is több ... stb ... stb ...
De kinek mi, egy túrázónak ezek a súlyok nem szempontok ..."Erre jelezték, hogy ez * kifogás.
Kérdeztél, válaszoltunk, elég rá annyi, hogy neked nem szempont, kész.
Lehet hogy nem mind tudatlanok vagyunk gumik és hatékonyág terén.
Azt értem és elfogadom, hogy van akinek fontosabb, van akinek meg nem, pl ezért is kapni trekking és gravel gumit is.Ahogy főninek is válaszoltál... te tűntél magyarosnak, bocsi
. Neked nem volt problémád, mert elégedett vagy az ilyen nehéz, nehezn gürdölő gumikkal. Boldog ember vagy, örülj neki. Vannak akiknek fontos hogy jól haladjanak, mert ilyen hülyék, és nekik nagyon erősen leszűkíti a felhozatalt, ők ezt értik normális gumi alatt.
De amúgy ott a matrica meg a küllőre az szívószálszerű fényvisszaverő, szóval mindenki meg tudja oldani, semmi probléma nincs ezzel - max vannak olyanok akik nem akarják a többieket megérteni és tapsolnak meg ignorálják vagy bagetelizálják a a szempontjaikat.
PíszMikor túráztam, nem szerettem; pontosabban rühelltem a málhát, ezért is van hogyha ismerősök kérnek, bármikor megyek szívesen Balatonkört, amennyiben nem megint még egy biciklinyi súllyal kell 2-3 napig szoknom, hanem körbetekerjük.
(Kiderült, hogyha a kishitűséget levetkőzik, bérlünk egy kényelmes fitnessbringát, úgy frissítenek ahogy javaslom, faszánlazán körbemegyünk egy nap, nézelődéssel, kajágatással, 1-2 borocskával söröcskével, és nem kell ólom bringára ólomsúlyokat pakolni és 2-3× wattal tekerni mint egyébként szükséges.) Van akinek ez, van akinek az adja a szabadság, boldogság érzést. -
dom1n0
őstag
válasz
Friczy #330077 üzenetére
Igen ez jó lenne valóban, nekem is agyhalál ahogy pl. Aszódon nincs semmi kialakítva, próbálok menni a szélső sávban, amit meg parkolónak használnak az emberek és ezt nem tudja megszűntetni a város mióta itt lakunk, pedig állandó téma..
Így ki-be kell mászkálni a dugozó kocsik és a másik sáv között, baromi életveszély.lsebestyen: Ja vagy esik, vagy 20-25km/h szél van, vicc ez a szezon eleje óta.
-
zsocy
őstag
válasz
Toobee #330044 üzenetére
46 éves férfi, Garmin szerint 75 átlag, 185 körüli max.
Sűrű gyerek vagyok, 176cm/105 kg jelenleg. Szomorú, de ez van
Gyerekkorom óta tekerek, de kb 5 éve bringázom többet, évi 3000 km a cél mindig.
Senkit sem akarok már lenyűgözni semmivel, csak a magam örömére megyek. -
arcitec
addikt
válasz
ZolkoW #330070 üzenetére
Mivel érveltem, mit is? Olvass csak vissza. Nem érveltem, hanem a kérdezőnek válaszoltam, hogy lehet egyszerű dolgokat kiforgatni?
Itt számos példa, ha nem valakinek a szája íze szerint történnek a dolgok. Sajnos ez egy ilyen ország, és ilyenek benne az embörök ..
Tisztelet a kivételnek, mert nyilván van ...
-
-
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #330036 üzenetére
Már Carneybirodalom!
Amúgy itt a rengeteg stoptábla miatt rá vannak kényszerítve a bringaútra a városban, de teljesen eszetlenek. Délutáni csúcsban bolyoznak, ha előzöl simán megpróbál még melletted ő is előzni harmadikként, vagy akkor is ha épp jönnek szembe. Nem számít semmi, csak a szegmens.
-
Friczy
senior tag
válasz
dom1n0 #330072 üzenetére
Egy ideális világban kerékpárutakat elsősorban lakott területek között építenének (és karbantartanának), lakott területen belül pedig a technikai lehetőségek alapján kerékpársávot, kerékpáros nyomvonalat, vagy ajánlott forgalomcsillapított útvonalat hoznak létre. Ezen túl megszüntetnék a kerékpárút (és főleg a gyalog- és kerékpárút) kötelező használatát (ha jó, úgyis azt használják, lásd pl. Bp-Dunakeszi).
-
lsebestyen
addikt
Eddig hétvégente esett, most pedig délutánonként, mikor lehetne menni.
Ez mi? Megint 16h-ra mondja az esőt. Tegnap is sikerült kicsit elázni, hétvégén mindkét nap sáros lett a bringa... Aldiban vettem pár hete egy bikemate fantázianevű viaszos sprayt, budget mucoff finisher. Szinte nem is látszik a vázon, hogy víz érte tegnap, szépen lepergett róla. 1300 forint volt.
-
Toobee
veterán
Úgy látom mindenki szép széles tartományban mozog
-
MC Pite
veterán
válasz
ZolkoW #330070 üzenetére
Onnan néztem minimumot (mert karórám van) és a maxot is (az meg az eszköznél lévő profilnál van a pulzuszónáknál).
kenguru99: A linkelt küllőprizma jóóóval hatásosabb int az a nagy narancssárga szar ami alig ér valamit. Olyan van inden bringánkon, csak az a nagy csörgő vacak nincs.
-
-
dom1n0
őstag
válasz
Friczy #330067 üzenetére
Lehet hibásan látom, de nálam pont ez a túrázó kategória amit leírtál. Az hogy valaki 30 kilit megy vagy 200-at, csak állóképesség meg segg kérdése (szerintem).
De egy ideális világban minden épülő út mellé leraknának 60-60cm bringasávot azonos minőséggel mint az autóké.
-
kenguru99
senior tag
válasz
arcitec #330016 üzenetére
Teljesítmény orientált, felső kategóriás gumiból egyszerűen nincs reflexcsíkos. (mindegy hogy országúti, gravel, vagy mtb) Ezért járok országúton GP4000SII-vel mert abból még volt.
De folyamatosan nézegetem, hogy mire lehet váltani ha szétmennek, mert már elég öregek. A helyzet az hogy leginkább semmire. Szóval lehet kiröhögni a küllőprizmát de anélkül nem vagy szabályos közúton. Nekem különösen érthetetlen, hogy a szabályozás a környező EU-s országokban is így van, pl. Németországban. Ehhez képest a Conti sem gyárt ilyet... -
ZolkoW
őstag
válasz
arcitec #330060 üzenetére
nekem senkinek a szempontjaival nincs bajom, de azzal igen, amikor valaki azzal érvel, hogy a 3 kiló víz.. akkor mondd ezt, ha a fél kilóval nehezebb bicikli hatására fél kilóval kevesebb vizet viszel.
- 43 éves arc, a nyugalmim nem tudom, mennyi. A Garmin Connect vajon tudja? A maxom még szerintem megvan 193-195 körül biciklin. Nem AZ a max, hanem ami előfordul a kijelzőn.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Friczy #330067 üzenetére
"teljesen értelmetlen, településen belüli járdán vezetett 'kerékpárutakkal'."
Munkába járókat is szivatják az ilyen kerékpárút kihelyezések. A településen belüli idétlen kerékpárutakkal főleg ők találkoznak, aki évente kb 200x megy arra, munkába menet-jövet, bevásárlás, satöbbi... -
Friczy
senior tag
válasz
dom1n0 #330035 üzenetére
Kihagyod azt a kategóriát, aki túrázik, nem kifejezetten nagy sebességgel, de hosszabb távokat megy, és rendszeresen találkozik a semmibe sem vezető kerékpárutakkal (jó sok van), vagy a teljesen értelmetlen, településen belüli járdán vezetett 'kerékpárutakkal'.
Tele van velük az ország. Főút mellett a településen belül kitesznek a járdára egy táblát, hogy kerékpárút, mindez úgy, hogy az útirány szerint a bal oldalon, 1 km hosszban. Vagyis menj át kétszer a főútvonalon, ha az autóforgalom kicsi, akkor mindez teljesen felesleges, ha nagy, akkor veszélyesebb a kétszeri keresztezés, mint egy kilométer a főúton. -
vallas
őstag
46+ éves férfi,nyugalmi az kb 63 és bicózás közben 172-3 felé nem nagyon láttam felmenni...
de elég szar a keringésem, és még dagadt is vagyok 175/90
3-4 éve bicó évi kb 5000 km -
arcitec
addikt
válasz
MC Pite #330056 üzenetére
Nincs semmi gond a használati szempontjaiddal, én meg a sajátomat írtam le.
Csak azért reagáltam, mert bizony vannak jó trekking gumik is. Igaz nem 8eft, hanem
15-20eft. Már közepes defektvédelemmel, defektvédő folyadékkal már több mint 10éve
nincs defekt, ez így ok?2x 7dcl kulacs + 1,5l tartalék víz + kaja + némi szerszám + elsősegély csomag + 2 oldaltáska stb .... De mint írtam nem a sebesség a szempont, hanem a kikapcsolódás, természetjárás, ami nyilván némi kondi fejlesztést is ad...
-
Franklin
addikt
Hogy méritek a nyugalmit?
Nekem most melóban kb. fél óra ülés után 75 a pulzusom Xiaomi Mi Band szerint, 45 éves férfi, 5 éve nem mozogtam kb. semmit, bringán kétszer ülök egy évben, futni max. a villamos után szoktam, 180 cm, 60 kg
De van 1000 órám Fortnite-ban, hoppá-hoppá!
-
stratova
veterán
válasz
Speedy007 #330041 üzenetére
30 felett úgyis beleng a Thule gyerekülés is
csak egy időben nehezebb volt ellenállni az "Apa legyünk elsők!" felkiálltásnak (nyilván nem lettünk, csak nem szakadtunk le a közös útszakaszon, így az megvolt a sikerélménye is (én meg győztem kifújni magam utána). De ebben lehetett egy jófejség a két másik bringás részéről, hogy valószínűleg nem léptek olyan nagyon durván oda neki).
-=RelakS=- Egészen biztosan nem az
, efelett pedig még az utódban is nagyobb volt a félelemérzet a versenyszellemnél, így viszonylag rövid időn belül elhagyta ezt a kérést. Nem is csináltunk belőle rendszert.
-
MC Pite
veterán
válasz
arcitec #330052 üzenetére
A sok sok év az mennyi km, milyen átlagtempó? Andalogva, vagy relatív gyorsan?
A 30tpi-s szarra ha ráírják hogy ilyen olyan guard, akkor az biztos defektálló lesz a valóságban, és a profik ill igényes amatőrök véletlen használnak 120-270-330tpi-s külsőket...
Esetleg ha van pár perced, keress rá hogy mit jelent a TPI (pl 270/330 ami a gravelen van).Hogy viszel 3 liter vizet?
És hogy kerekenként fél kg nem számít? Hát, ahogy érzed; de gyanítom nem is próbálsz szegmenseket vadászni, sem erőből sem tapadásból gyorsan menni.
Aki próbál, annak rohadtul nem mindegy, hogy az erő ötödét elpazarolja a gumi deformációra.
Én nem vagyok erős, de azért próbálkozom, amatőr csapatversenyekben is így jutottunk fel a dobogóra 3× (kétszer 24h mtb, egyszer vakondfutam). És mivel a saját és a gumik határait feszegetem, ezért középkategóriától felfelé szoktam válogatni.
De a trekking gumi is gumi, és sok embernek az is jó. (Igaz, ha 7-8 ezer egy sárnehéz merev trekking, és 11 egy Contact speed vagy hasonló, nem tudok semmi mentséget az előbbi javára.) De aki sportosabbra veszi, annak lehet hogy mások a prioritásai.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Hasaggymeg #330054 üzenetére
Ráadásul elírtam, az enyémnél nem a 40 alá, hanem az 50 alá a furcsa, bár újabban kicsit gyakoribb.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
-=RelakS=- #330053 üzenetére
Szerintem durván sokat megy egy ideje, ennek lehet az eredménye...bár nem értek ehhez (sem)
-
-=RelakS=-
veterán
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Toobee #330044 üzenetére
34 éves, garmin szerint az utóbbi 1 hónapra 55 az átlag, a max 197 volt*. 3 év, 657 óra (+120 óra futás)
*üres bringaúton többször reprodukáltam már kinn is, szerintem nem veszélyes, legalábbis rám nem, más nem tudom, hogy van behuzalozva. görgőn is megvolt FTP teszt közben, majdnem max pulzus 2 percig, nem ájultam le a görgőről, csak úgy éreztem ebből ennyi elég lesz.
-
MC Pite
veterán
válasz
arcitec #330016 üzenetére
Trekking gumi:
Alacsony szövetsűrűség, nehéz és merev mint a ... . Így szarul gördül és szar a defektállósága, és majd fél kilóval többet pörget vele az ember mint egy jó gumival.Tobee:
41 éves, 53 üt/perc a 7 napos átlagban a nyugalmi, garmin szerint 186, strava szerint 184 a max pulzusom. Ofkorsz bringán, nem érzem veszélyesnek - volt mikor túltoltam huszonévesen és lecsüccs lett belőle, de ezek egy-egy mászós szegmensek amikor megnyomom röviden.
Szerk: Van egyáltalán a topikban csaj? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Toobee #330044 üzenetére
Nyugalmi 54 körül, max.180 és egy hónapos voltam amikor ez elhangzott....gyerekkoromtól kerékpározok, de csak úgy össze-vissza 2002-től mérem, azóta kicsit több mint 100e km-t mentem. 2011-től megyek ötezer km/év fölött és 2017-tól terepezek. Vége.
-
Toobee
veterán
válasz
dom1n0 #330045 üzenetére
Bringán nem tudod megnézni a maxot szerintem vagy nagyon veszélyes. Én se forszírozom, szerintem 180 felett nem jártam már jó ideje. Futópad felügyelettel a biztonságos módja.
eletkorom lemaradt, 35. Férfit én nem merem leírni, mert tegnap jött meg az XS dekás mez és úgy tűnik jó lesz (bar egy grammot nem hízhatok mellé, cserébe jó aero
)
-
Toobee
veterán
Aki nem érzi túl szenzitívnek, az megosztja, hogy az életkorához milyen nyugalmi és max pulzus tartozik? Esetleg azt is, hogy hány éve bringázik aktívan. Csak érdekel, hogy nálam van-e extrém alacsony nyugalmi vagy ez idővel szépen csökken, ha valaki folyamatosan bringázik.
Most épp egy dupla eszpresszó után ülünk a gép előtt a kisfiammal, mennek ki a napindító mailek és 39-45 között ingadozik a nyugalmim.
Maxom 198-200 között van valahol, ezt bringán, kint szerintem nem is igazán lehet megmérni, futópados dolog ez.
Strava 2017 óta fut nálam (2016-os adatok emiatt nincsenek meg) előtte mást sportoltam és sokkal kevesebb óraszámban.
Time 2,037h 53m
-
-
Rodzser Mór
senior tag
Sziasztok.
Kerestem vonatos kerékpárszállításos vonatjegyet. Pozsonyba lehet bringát szállítani a vonaton?
A magyar keresőoldal szerint lehet, Szob és Pozsony között kerestem. De Bp Nyugaitból is kereshettem volna.
Viszont ha Párkány (Sturovo) - Pozsony szakaszt kerestem a szlovák vasút weboldalán, https://predaj.zssk.sk/search ott nem írja a kerékpárszállítási lehetőséget. Holott ugyanaz a vonat Nyugatiból indul és Pozsony a végállomása. Vagy én néztem be valamit. -
Speedy007
őstag
válasz
pbors #330040 üzenetére
Ott a pont. Meg pakolt kerékpárral eléggé meg kell gondolni a dolgot kétszer is . Ilyenkor "szlalomozni" szoktam kímélni próbálom a technikát és a gyereket is ha azzal vagyok az úton. 8 órás fizikai munka után szerintem elég jó tempó ha valaki 20-25km/h-val tud döngetni. Én inkább azokon húzom fel magam hogy a gyalogos a kerékpár úton andalog meg a kutyáját ott szaratatja ha szól jelzel hogy jössz neki áll feljebb. Külön kedvenc kategóriám mikor a a kerékpár út keresztezi a parkoló utcák kijáratát az autós be áll várakozni kihajtás céljából oda ami tilos te meg megállsz megvárod míg ki szerencsétlenkedi magát mert nem férsz el tőle ő meg közben kapálódzik mert nem látja a forgalmat tőled mert takarod..
-
pbors
csendes tag
válasz
dom1n0 #330035 üzenetére
Szerintem próbálj meg egyszer megpakolni egy kerékpárt 10-20kg cuccal, tarts egy laza 20-as tempót rekreációs jelleggel.
Meg fogsz lepődni.
Aztán menj rá egy hepehupás fos útra egy ilyennel. Hidd el, nem kellemesebb, mint országútival.
Bár lehet hogy ez egy harmadik kategória nálad? -
dom1n0
őstag
válasz
Hasaggymeg #330037 üzenetére
A borzsonyos 20 nem egyenlo a sik 20-al
-
mauimagic
senior tag
válasz
Hasaggymeg #330037 üzenetére
Nem lehet, hogy mérföld per órára van állítva a komplyútered?
Ha igen, akkor nem olyan rossz az... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #330031 üzenetére
Ááá itt keleten magasak az elvárások kérem szépen, nem mint holmi Trudóbirodalomban!
-
dom1n0
őstag
válasz
stickermajom #330031 üzenetére
Azt erdemes azert mogerakni ennek a dolognak, hogy 2 tabora van a bicikliseknek szerintem, az egyik a rekreacios turazok montival, trekkinggel, meg ujabban gravellel is, mennek egy laza 15-20-as tempot, beszelgetnek kozbe, andalognak, nekik meg kezelheto egyreszrol egy kicsit hepehupasabb kerekparut itt-ott katyukkal, egyenletlensegekkel.
A masik tabor aki sport cellal megy ki tekerni, 30-35-40 tempoval, ahol eletveszelyes 1 katyu is, nem egyszeru kerulgetni az egymas mellett tekero nyugdijsdokat sem akik elfelejtenek lehuzodni ha szolsz skkor sem, es masreszrol serul az edzesed is ezektol.
Ok nyilvan az uton mennek, es fognak is menni amig minimum komfortosan 4 kerekparos szeles bicikliutakat nem csinalnak, ami szerintem is tulzas lenne mar.
Semmi baj szerintem az uton menessel, egesz Spanyolorszagban is ott mennek az orszagutisok, csak ott nem idegbeteg minden ember aki kocsiba ul. Hogy miert azt ne itt taglaljuk -
Jester01
veterán
válasz
stickermajom #330031 üzenetére
Ezt igazán kár volt hozzátenned.
Még azon a fentebb mutatott BuBa szakaszon is végigmentünk
-
laed
aktív tag
válasz
stickermajom #330031 üzenetére
Na jó, de ez már a betartatás, ami már 1 másik aspektus.
Persze, legyen ott a tábla, de akkor már legyen alternatíva is.Ez így olyan, mint ha megsérülne a kezed, erre a kórházban az egész karodat levágnák, mondván nem volt sebtapaszuk...
-
fulton
addikt
Felraktam ma az új gumikat a gépre (ami lejött majd még elhasználom), latex-el, csak hogy fogyjon alapon, ugyanis többet már nem veszek, csak tpu lesz terveim szerint. Amennyi időt coptam rá ma...vicc. Borzalmasan "igényes".. ráadásul na mondom kipróbálom milyen ha kiegyensúlyozom a kerekeket, nem mintha lett volna tavaly problémám a latexnél, de kézben megemelve a kormánynál, kereket megprögetve elég jelentős "rugásokat" csinált forgás közben, gondoltam kipróbálom.....
Arra emlékszem hogy mikor átmenetem a tpu-ra, ami jóval kiegyensúlyozottabb magában is, érezhetően simább volt az út vele. (ez megmaradt bennem) bár akkor már a latex tele volt vizkővel, ami megint csak súly...Belerakni a latex-et egy új gumiba, aztán megnézni mennyi súly kell, aztán vissza leszedni, felniszalag alá ragasztani, majd ismét feltenni.. hát a facomat. Elmegy a latex úgy megyek át TPU ra mint a huzat. Most meg kellesz szokni ezt a nehezebb kereket, mert érezni a gépen. Picit ilyen lomhább féle..de ugyan úgy gurul am semmi difi szerintem. ilyen 45-50 gramm+ biztos ment kerekekként meg pumpálgatni is.. (tpu után..). Kényelem, a tpu is jó kicsit alacsonyabb nyomással számomra.
-
baltasar
csendes tag
Ha valakit érdekel tudományos oldalról https://www.webbeteg.hu/cikkek/ferfiegeszseg/23817/biciklizes-es-ferfiak-szexualis-elete
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #330025 üzenetére
Tudtam, hogy valaki ....
Nekem még soha nem volt ezzel problémám..
U.I: Ugyanis csak 1 azaz egy pár kell, nem több.Na meg ha Schwalbe akkor pláne..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
pietrrr #330010 üzenetére
Azt csak az új lánc mondja meg...amúgy is kell venned, így a trükk csak annyi, hogy amíg nem próbáltad és bizonyosodtál meg arról, hogy nem ugrik a régi soron az új lánc addig még nem kukázod a régit, így visszateheted addig is míg majd megjön az új sorod is.
#330011arcitec...azzal, hogy reflexcsíkosra szűkíted a gumikeresést a merítés egyből 10%-ra csökken.
-
Jester01
veterán
Én is megnéztem 2 hónapja de elég kalandtúra jellegű az építési területen keresztülmenni. Ha nem is lesz lezárva gondolom nem akarják, hogy a sok bringás nyáron mind arra menjen, azért terelték Nyék felé a BuBát.
-
MM
őstag
válasz
f_sanyee #330013 üzenetére
Nem teljesen fake, mert egy ideig biztosan le volt zárva, próbáltam többször is átverekedni magam ~2 hónapja, de feladtam, maradt a közúti híd (ami egyébként így gyorsabb is, a Velence bike utcájára fordulva térek vissza a régi útvonalra). Legközelebb rálesek.
Ha azóta változott a helyzet, annak örülök, de az előjelző táblák is biztosan kint vannak még (ma is tekertem arra), pl. Pázmánd és Nadap között, ahol leágazik a BuBa-ról Kápolnásnyék irányába a bicikliút, ott kint van, hogy a híd lezárva, és Kápolnásnyék felé kell kerülni.
-
Ringman
félisten
Felt VR Performance 105 54cm black glitter/mat t extreme e 2023
~1600 eur, 2x11, karbon váz, 9 kiló körül van gyárilag, 32c biztosan belefér
Felt Breed 30 2024
~1530eur, alu grx 820 (!), gravel felár megvan azért -
MM
őstag
válasz
Jester01 #329977 üzenetére
Na itt szoktam a belógó kerítés mellett átmenni az úttest jobb oldalára arra az utolsó pár száz méterre, ha Nadap felől jövök. Egyébként is sokkal egyszerübb onnan jobbra fordulni a biciklis híd felé, mint kacskaringózás után keresztben átmenni az úttesten. Ráadásul most a híd elvileg lezárva, ezért úgyis az úttesten kell továbbmenni a közúti hídon keresztül.
-
arcitec
addikt
-
pietrrr
aktív tag
Sziasztok!
Meg egy kérdés felmerült bennem:
Ha a láncnyúlásmérő 1.0 oldala is beleesik a láncba, akkor azért szabad még csak láncot cserélni? Sokat váltogatok a fokozatok között.
Vagy már mindenképp elkopott a sor is?
Félve kérdezem a hajtásoldalt...Köszi előre is és utólag is a gumiajánlásokat!
-
-
Szakbarbár
aktív tag
A tábla olcsó. A bringaút nem. Az a döntéshozókat nem érdekli, hogy nincs alternatív út bringával, vagy irreálisan nagy kerülővel.
A 10-es út mellé, Pilisvörösvár és Üröm között is milyen jól megépítették a bringautat. Állítólag 2023-ra át is adják. Pedig ha valahová kellene, az ez a rész lenne. -
Maximum1
őstag
Legtöbb helyen van, itt is volt, csak vmiért nem ott mentek, pl. odakaszálta a paraszt a füvet, teleszarta a ló stb... ilyen az élet a karácsonysztrádán túl.
Because
Akkor nézegessed egész este....
Azt sem értem miért hét közben ellenőriztek amikor főleg a megélhetési bringás teker, csinálják hétvégén, akkor megy a "krémje".
Ebből kb. 1000 filippínó lehetett a fodorától.... -
laed
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #329981 üzenetére
kerekenként
Túlzásba ne vidd!
-
Because
őstag
A szám szomorú, de annak örülök, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az ellenőrzésünkre: Három nap alatt több mint 2500 kerékpáros és motoros ellen indult eljárás
Különösen jó látni ezt a videót is: Kerékpárral behajtani tilos tábla, nem véletlen! Itt is van, ott is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- EA Sports WRC '23
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Huawei MatePad Pro 12.2" (2024) 12GB / 512GB Premium Gold / 3 év Alza garanciával / Makulátlan
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Xbox Ultimate előfizetések
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest