Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22801) Kornel válasza Skillet (#22800) üzenetére


Kornel
veterán

ilyened van????

(#22802) kisza25 válasza Kornel (#22801) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

aláírása alapján csak majdnem:)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#22803) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#22804) Kornel válasza bitpork (#22803) üzenetére


Kornel
veterán

Ad bluet tankol ;)
Hiszen VAG ;)

(#22805) bitpork válasza Kornel (#22804) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Lehet rosszul tom, de v csomagtér v tanksapka nem? :U

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#22806) szőröscica válasza Qru (#22797) üzenetére


szőröscica
addikt

A motor ha jó olajat kap, nagyon sokat elmegy. Az előzőben 265 volt óra szerint mikor vettük, 380 felett eladáskor. Egy railnyomás szabályozó szelepet és egy turbónyomást szabályozó szelepet kellett cserélni ezidő alatt, egyik sem volt a világ pénze. -18 fokban pöccre indult, olajat nem evett.

A váltó kényes, ha álló helyzetből vagy kis tempóról sokat padlózgatták, akkor hamar becsúszhat egy felújítás. Nagyjából azért érezhető, hogy milyen állapotban van, én tudom, hogy miket kell figyelni rajta hidegen/melegen.

Ha valóban ennyi van benne, akkor én egy tankbéli átemelőszivattyút cserélnék benne megvételkor, illetve félretennék generátor és wandler felújításra pénzt. A generátorok ezekben átlagosan 310-320 ezer km után kezdenek betegek lenni, a wandler meg kiszámíthatatlan, azon jobb túlesni, és akkor nem hagy az út szélén.

Ezen kívül ha rozsda nincs, akkor sok éven és km-en fasza autó lenne ez még.

(#22807) focvis válasza bitpork (#22805) üzenetére


focvis
veterán

Olajat szivat le? Azt a nívópálcánál kéne, de gyanús, hogy az középen van.

(#22808) aero. válasza focvis (#22807) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Esélyes, hogy a ablakomosó helyére nyomatja a cuccot, az van ott 1.9tdi-nél. :D Benzinesnél nincs ott töltő rész.

(#22809) kisza25 válasza Kornel (#22804) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

az ott a szélvédőmosó lesz:P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#22810) Kornel


Kornel
veterán

Tudom sracok, viccbol irtam az ad bluet, ha mar VAG ;)

(#22811) Skillet válasza Kornel (#22801) üzenetére


Skillet
addikt

ja, neeeem. enyém egy jóval régebbi láv. 18 lehettem, amikor szerelem volt első látásra :D és annak már 18 éve :)
ez egy 8G galant, de japán belpiacos, VR4 ;]
evo-k alól ismert aktív awd hajtással. motor kicsit más, mint az evo-ban, ez V6 2.5 literes, iker turbós. 280 ló.
lényegében egy dagadt evo :D
korábban már linkeltem, de
moci
régi orr
új orr
dash
popsi

jövőre amúgy 20 éves lesz az én drágám. el sem hiszem :N

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22812) focvis válasza Skillet (#22811) üzenetére


focvis
veterán

Meddig forog el a sebességmérő? Komolyan kérdem. :)

Szerk: fel tud ütközni alulról a 0 pöckén? Az túl sok lenne, a végén sűrűsödik az osztás.

[ Szerkesztve ]

(#22813) kisza25 válasza focvis (#22812) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

megyeget:D

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#22814) focvis válasza kisza25 (#22813) üzenetére


focvis
veterán

Gondolom még menne, de meddig? Függőlegesig? Tovább? :D

Volt anno Astra G 2.0-m, az is kiment az órájából (210), persze nem ilyen tempóban forogtak le a fokozatok. :N

(#22815) Skillet válasza focvis (#22812) üzenetére


Skillet
addikt

Ez az első autóm, ahol nem próbáltam, hogy "hol a vége" :) nem érdekelt sosem.
Inkább a gyorsulás. Gyárilag amúgy 180-nál letiltana.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22816) focvis válasza Skillet (#22815) üzenetére


focvis
veterán

250-es korlátozást én se piszkálnék,a 180 viszont nagyon szigorú. (Azt tudtam, hogy a japánok 280 Le-ben limtálják a teljesítményt, de a 180 km/h nem rémlett.)

(#22817) -v- válasza szőröscica (#22782) üzenetére


-v-
addikt

Hat ilyen ez, Verstappen 17 evesen forma 1-es autot vezet, van aki meg tobb szazezer km meg vezetestechnikai trening utan se tud megelozni egy kamiont a palyan ... ;] :DDD

(#22818) Qru válasza focvis (#22816) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szigorúak eléggé, az enyém is leszabályoz 190-nél.

mod:

joamilestoné: Akkor nem olyan betegágy.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#22819) focvis válasza Qru (#22818) üzenetére


focvis
veterán

Pedig az európai kivitel :Y

Elég szopi lehet mikor letol a pályán egy jól bejáratott 1.6-os Astra. ;]

(#22820) Qru válasza focvis (#22819) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem európai az enyém se, azért szabályoz le.

mod:

:DDD

Volt ilyen am. Egy G4 az M0-on, 180-nál elvettem a gázt mert úgyis vége lett volna hamarosan a dalnak. :(

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#22821) -v- válasza szőröscica (#22785) üzenetére


-v-
addikt

Én a 130i-ket nézegetem :))

(#22822) Skillet válasza focvis (#22816) üzenetére


Skillet
addikt

szigorú talán... bár engem ez meg sem karcol. amúgy simán ecu írással ki lehet belőle szedni a korlátot.
elvileg az autógyártók közötti megegyezés alapján nem gyártottak (közúti forgalomba nem engedtek) olyan vasat, ami 280 ló felett van, a sebességkorlát pedig 190. utóbbi még mindig él, előbbi talán 2004 óta nem.
de egyértelmű, hogy sok belpiacos vasban van még tartalék bőven. csak ugye végül visszavesznek itt-ott, hogy kijöjjön a 280hp-s limit. enyémnél is pl nevetséges 0,5 bar nyomás van. :)

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22823) tboy93 válasza Skillet (#22822) üzenetére


tboy93
nagyúr

Vazz, mit muvelne 1.0-1.2 barral :C Moci belso birna is, szerintem.

(#22824) Skillet válasza tboy93 (#22823) üzenetére


Skillet
addikt

Szerelő nekem ugyanennyit mondott. Azt mondta, nem fújná agyon szegényt... minek? Üzemórás legyen? :)
Ja, belseje bírná. Hajtáslánc is. De ennél jóval többet is. Az igazi az lenne, ha a két csöpp turbo le lenne cserélve egyél nagyobbra. 6 injektor, benzin pumpa csere. Megírni, aztán mehet :)

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22825) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Végre egy szép napsütéses idő, téli leállás első napja, mossunk kocsit..:)) Erre nem lesz@rta valamelyik csőrös az első 5 percben :(((

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#22826) tomcsi23 válasza szabonagyur (#22825) üzenetére


tomcsi23
veterán

Fekete a kocsi színe? :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#22827) szabonagyur válasza tomcsi23 (#22826) üzenetére


szabonagyur
félisten

Piros... :D

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#22828) MunezXBK válasza szabonagyur (#22825) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Itt olyan köd van este óta, hogy a kutya is rossz felé ugat. :(((

(#22829) Melack válasza MunezXBK (#22828) üzenetére


Melack
veterán

És ennek örömére ma majdnem lezúztam a jobb hátsó lámpámat is :D :(((

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#22830) tboy93 válasza Skillet (#22824) üzenetére


tboy93
nagyúr

A valto, feltengely kerdeses csak... van pesten egy vti civic, az ugye gyari 160le, 0.5bar-al van fujva, ugy 250-80le (nem emlekszem pontosan), 10k km alatt megeszik egy valtot.

(#22831) EQMontoya válasza focvis (#22816) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nézd, nem irreális a dolog. Nagyon sűrűn lakott az ország, az autópályák is elég kanyargósak, és asszem, azokon is csak valami 110 a megengedett.
Elég szabálykövetően is vezetnek amúgy.

Same rules apply!

(#22832) Skillet válasza tboy93 (#22830) üzenetére


Skillet
addikt

arra is áldását adta. valami másfélszer vastagabb a nyeles tengely, mint egy evo-ban :)
féltengelyek: összkerék miatt jobban eloszlik a nyomaték. szerinte ilyesmibe biztosan nem kellene belenyúlni, úgy 400 lóerőig. kuplungot viszont cserélné. awd-nél az amúgy is mindig kritikus pont. kerekek szinte tuti azonnal letapadnak, csak a kuplung tud elforogni :)

ja, de az eredetileg ugye szívó volt, 160 ló (de vazeg mekkora turbo kellett ahhoz, hogy fél bar-on 250 ló körül legyen az az 1.6? :D ). itt meg egy eleve turbós, majd 300 lovas vashoz illesztettek mindent. +100 ló nem fogja megenni a technikát, cserébe az a 100 ló azért eléggé szaggatna :) alázós lenne, biztosan ;]
annyi mindent kellene csinálni, hogy szerelő azt mondta, kiszedi a motort, ha odakerül a sor :) keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshoz :D

amivel én nem vagyok kibékülve, az a rövid váltó. pályán nagyon jó volna egy 6. vagy akár egy nagyon hosszú 5.
nem tudom, mennyire lehet és mekkorára cserélni az ötödiket. gyártatni is lehetne hozzá?
vagy "egyszerűen" bele kell rakni egy micu gto-ból a 3 literes ikerturbóst. az volt jó hosszú 6 sebességes manuálissal is :D

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22833) Qru válasza Skillet (#22832) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

"keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshoz"

Azt élmény lehet szerelni. :D

#nincsbennetarcsi

(#22834) focvis válasza EQMontoya (#22831) üzenetére


focvis
veterán

OK :)

Én se vagyok állat, "ifjútitán" koromban mindig szinte egyből megnéztem, mit tud az autóm Vmaxra. Most ez megvan lassan 3 hónapja, egyszer közelítettem meg -20 km/h-ra a gyári végét. A nyári gumis szezonig esélyem sincs, főleg, hogy pályán mindig ott ül mellettem a feleségem is. De tuti, hogy tavasszal elrúgom egyszer végig. :B

(#22835) EQMontoya válasza focvis (#22834) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez fura, a "menjünk 200-zal egyenesben" sosem vonzott, viszonylagos ifjú titán létemre sem. (26)
Pedig végsebességben az IS egész jól áll (gyári adatok szerint valami 216 - óra szerint biztos 220 fölött lenne), de egyszerűen nem vonz.
180 fölött nem mentem még vele, pedig már bő 3 éve megvan.
Az már sokkal inkább, hogy élvezeteset autózzak egy szerpentinen, vagy csak kihajtsak egy körforgalomból a 17. kijáratnál. :))

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#22836) Qru válasza EQMontoya (#22835) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezért jó a vmax-olt kocsi, próba nélkül is tudod mit megy. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#22837) MunezXBK válasza Qru (#22833) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mer a hosszanti V6 sok helyet ad. :D

(#22838) Skillet válasza Qru (#22833) üzenetére


Skillet
addikt

imádni való :) jó, nem minden hónapban kell olyasmit csinálni az autón, ami miatt az egészet szét kell robbantani :D de olyankor mindent, ami csak létezik, hogy egy darabig soha többé ne kelljen hozzányúlni :)
KATT
ez is csak, hogy a hátsó hengersorról fél pillanat alatt le lehessen húzni a gyújtáskábeleket.
és akkor már szelepfedél, gyertya tömítés alap :)
de akár gyertyák is. bár jelen esetben nem volt gond. denso iridium van benne.
bár, az is szép összeg lesz majd, egyszerre 6-ot cserélni :)
ejjj, mondom én, hogy ehhez szerelmesnek kell lenni :))

(#22837) MunezXBK
hát többet :) amiket írtam is. gyertyákhoz hamarabb hozzáférsz, szelepfedélhez, gyújtáskábelhez, stb.
bár igaz, ezt is motorja válogatja :D

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22839) focvis válasza EQMontoya (#22835) üzenetére


focvis
veterán

Én annyi idősen a pályán trepnin jártam (1.6 benzin); a 90-es években ez nem volt probléma, helyszíni bírság 2000, kevés trafi, forgalom szinte semmi. Egy évben 60 ezret mentem.

(#22840) EQMontoya válasza MunezXBK (#22837) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az elég sokat, mert kb. annyi helyet foglal, mint egy sornégy, csak szélesebb.
No persze kivéve az olyan márkákat, akik képesek a hajtást első kerékre vinni hosszmotor mellett. :D
Ott valóban nincs sok hely.

Same rules apply!

(#22841) -v- válasza focvis (#22839) üzenetére


-v-
addikt

kevés trafi, forgalom szinte semmi

M6 most is ilyen :D

(#22842) Skillet válasza EQMontoya (#22835) üzenetére


Skillet
addikt

mennyire igaz. :R
ezért nem vagyok elájulva a drag-tól sem. jó, mert présel, meg minden... de a kanyarvadászat azért csak más ;)
hány pojácát szoktam megelőzni kanyarban. elzúg mellettem, aztán látom, hogy már tapossa is a féket, mert jön a kanyar... na akkor jön el az én időm :C

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#22843) EQMontoya válasza focvis (#22839) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jah, hát aki ennyit megy, azt megértem, hogy siet. :)
Gondolom, cégautó volt, amit nem sajnáltál és munka miatt mentél ennyit.

Same rules apply!

(#22844) Qru válasza Skillet (#22838) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez szép! :K És ahhoz képest nem eszik olyan vészesen sokat.

Munez: Vezérlést is egyszerűbb általában cserélni a hosszmotorosokban. Nálam is pikk-pakk megvoltak vele csak a hűtőt kellett lekapni és kész.

#nincsbennetarcsi

(#22845) szabonagyur válasza MunezXBK (#22828) üzenetére


szabonagyur
félisten

Itt hosszú hetek óta van most kivételesen jó idő, 10 fok stb., kellett is már a lelkemnek :D

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#22846) focvis válasza EQMontoya (#22843) üzenetére


focvis
veterán

Persze, hogy munka miatt, cégessel, kb. 12 éven keresztül mentem sokat. Akkor elvették a jogsimat (faluban, előzés közben véletlenül 80 lett), jött az objektív felelősség, aztán a feleségem. Mostanában 150-160 a krúzing, és továbbra is pályán járok főleg (M7, M1). Gyári vmax 246.

Azokat az élvezetes szerpentineket osszátok már meg itt lécci, főleg a Dunántúlon, az M7 vonalában. ;] Nekem csak Visegrád van meg, szar aszfalttal.

(#22847) EQMontoya válasza focvis (#22846) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hát sík terepen valóban nehéz izgalmas utakat találni. ;]

Same rules apply!

(#22848) -v- válasza focvis (#22846) üzenetére


-v-
addikt

Pedig a legjobbak az északi középhegységben vannak :) Tessék itt van pár, ez mind nagyon szuper (útminőség is ok):

[link] (ez a legjobb, ez egyszerűen überelhetetlen itthon - és 1 körbe lehet kombinálni a Lillafüredi szerpentinnel, úgy főleg)
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

[ Szerkesztve ]

(#22849) Qru válasza focvis (#22846) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

- Vörösvárról Csobánka felé ha mész az egész jó terep.
- Illetve SztEndréről a Pilisen át Egom felé.
- Dobogókő
- Mátra ha Gyöngyös felől támadsz a 24-esről kanyarodj le fel Galyatető felé. Ott új aszfalt van és csak szólók, hogy mivel az tájvédelmi körzet így nem sóznak. ;) Mondjuk oda már nem árt a 4wd olyankor. :K

#nincsbennetarcsi

(#22850) Skillet válasza focvis (#22846) üzenetére


Skillet
addikt

dobogókő. bár az aszfalt minősége hagy kívánnivalót maga után... de ezt itthon már hozzá sem kellene tenni.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.