Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
ilyened van????
aláírása alapján csak majdnem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kornel
veterán
Ad bluet tankol
Hiszen VAG
Lehet rosszul tom, de v csomagtér v tanksapka nem?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
A motor ha jó olajat kap, nagyon sokat elmegy. Az előzőben 265 volt óra szerint mikor vettük, 380 felett eladáskor. Egy railnyomás szabályozó szelepet és egy turbónyomást szabályozó szelepet kellett cserélni ezidő alatt, egyik sem volt a világ pénze. -18 fokban pöccre indult, olajat nem evett.
A váltó kényes, ha álló helyzetből vagy kis tempóról sokat padlózgatták, akkor hamar becsúszhat egy felújítás. Nagyjából azért érezhető, hogy milyen állapotban van, én tudom, hogy miket kell figyelni rajta hidegen/melegen.
Ha valóban ennyi van benne, akkor én egy tankbéli átemelőszivattyút cserélnék benne megvételkor, illetve félretennék generátor és wandler felújításra pénzt. A generátorok ezekben átlagosan 310-320 ezer km után kezdenek betegek lenni, a wandler meg kiszámíthatatlan, azon jobb túlesni, és akkor nem hagy az út szélén.
Ezen kívül ha rozsda nincs, akkor sok éven és km-en fasza autó lenne ez még.
Olajat szivat le? Azt a nívópálcánál kéne, de gyanús, hogy az középen van.
Esélyes, hogy a ablakomosó helyére nyomatja a cuccot, az van ott 1.9tdi-nél. Benzinesnél nincs ott töltő rész.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Kornel
veterán
Tudom sracok, viccbol irtam az ad bluet, ha mar VAG
Skillet
addikt
ja, neeeem. enyém egy jóval régebbi láv. 18 lehettem, amikor szerelem volt első látásra és annak már 18 éve
ez egy 8G galant, de japán belpiacos, VR4
evo-k alól ismert aktív awd hajtással. motor kicsit más, mint az evo-ban, ez V6 2.5 literes, iker turbós. 280 ló.
lényegében egy dagadt evo
korábban már linkeltem, de
moci
régi orr
új orr
dash
popsi
jövőre amúgy 20 éves lesz az én drágám. el sem hiszem
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Meddig forog el a sebességmérő? Komolyan kérdem.
Szerk: fel tud ütközni alulról a 0 pöckén? Az túl sok lenne, a végén sűrűsödik az osztás.
[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Gondolom még menne, de meddig? Függőlegesig? Tovább?
Volt anno Astra G 2.0-m, az is kiment az órájából (210), persze nem ilyen tempóban forogtak le a fokozatok.
Skillet
addikt
Ez az első autóm, ahol nem próbáltam, hogy "hol a vége" nem érdekelt sosem.
Inkább a gyorsulás. Gyárilag amúgy 180-nál letiltana.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
250-es korlátozást én se piszkálnék,a 180 viszont nagyon szigorú. (Azt tudtam, hogy a japánok 280 Le-ben limtálják a teljesítményt, de a 180 km/h nem rémlett.)
-v-
addikt
Hat ilyen ez, Verstappen 17 evesen forma 1-es autot vezet, van aki meg tobb szazezer km meg vezetestechnikai trening utan se tud megelozni egy kamiont a palyan ...
Qru
MODERÁTOR
Szigorúak eléggé, az enyém is leszabályoz 190-nél.
mod:
joamilestoné: Akkor nem olyan betegágy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Pedig az európai kivitel
Elég szopi lehet mikor letol a pályán egy jól bejáratott 1.6-os Astra.
Qru
MODERÁTOR
Nem európai az enyém se, azért szabályoz le.
mod:
Volt ilyen am. Egy G4 az M0-on, 180-nál elvettem a gázt mert úgyis vége lett volna hamarosan a dalnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Én a 130i-ket nézegetem
Skillet
addikt
szigorú talán... bár engem ez meg sem karcol. amúgy simán ecu írással ki lehet belőle szedni a korlátot.
elvileg az autógyártók közötti megegyezés alapján nem gyártottak (közúti forgalomba nem engedtek) olyan vasat, ami 280 ló felett van, a sebességkorlát pedig 190. utóbbi még mindig él, előbbi talán 2004 óta nem.
de egyértelmű, hogy sok belpiacos vasban van még tartalék bőven. csak ugye végül visszavesznek itt-ott, hogy kijöjjön a 280hp-s limit. enyémnél is pl nevetséges 0,5 bar nyomás van.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Vazz, mit muvelne 1.0-1.2 barral Moci belso birna is, szerintem.
Skillet
addikt
Szerelő nekem ugyanennyit mondott. Azt mondta, nem fújná agyon szegényt... minek? Üzemórás legyen?
Ja, belseje bírná. Hajtáslánc is. De ennél jóval többet is. Az igazi az lenne, ha a két csöpp turbo le lenne cserélve egyél nagyobbra. 6 injektor, benzin pumpa csere. Megírni, aztán mehet
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
szabonagyur
félisten
Végre egy szép napsütéses idő, téli leállás első napja, mossunk kocsit.. Erre nem lesz@rta valamelyik csőrös az első 5 percben
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
tomcsi23
veterán
Fekete a kocsi színe?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
szabonagyur
félisten
Piros...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
MunezXBK
nagyúr
Itt olyan köd van este óta, hogy a kutya is rossz felé ugat.
Melack
veterán
És ennek örömére ma majdnem lezúztam a jobb hátsó lámpámat is
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
A valto, feltengely kerdeses csak... van pesten egy vti civic, az ugye gyari 160le, 0.5bar-al van fujva, ugy 250-80le (nem emlekszem pontosan), 10k km alatt megeszik egy valtot.
EQMontoya
veterán
Nézd, nem irreális a dolog. Nagyon sűrűn lakott az ország, az autópályák is elég kanyargósak, és asszem, azokon is csak valami 110 a megengedett.
Elég szabálykövetően is vezetnek amúgy.
Same rules apply!
Skillet
addikt
arra is áldását adta. valami másfélszer vastagabb a nyeles tengely, mint egy evo-ban
féltengelyek: összkerék miatt jobban eloszlik a nyomaték. szerinte ilyesmibe biztosan nem kellene belenyúlni, úgy 400 lóerőig. kuplungot viszont cserélné. awd-nél az amúgy is mindig kritikus pont. kerekek szinte tuti azonnal letapadnak, csak a kuplung tud elforogni
ja, de az eredetileg ugye szívó volt, 160 ló (de vazeg mekkora turbo kellett ahhoz, hogy fél bar-on 250 ló körül legyen az az 1.6? ). itt meg egy eleve turbós, majd 300 lovas vashoz illesztettek mindent. +100 ló nem fogja megenni a technikát, cserébe az a 100 ló azért eléggé szaggatna alázós lenne, biztosan
annyi mindent kellene csinálni, hogy szerelő azt mondta, kiszedi a motort, ha odakerül a sor keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshoz
amivel én nem vagyok kibékülve, az a rövid váltó. pályán nagyon jó volna egy 6. vagy akár egy nagyon hosszú 5.
nem tudom, mennyire lehet és mekkorára cserélni az ötödiket. gyártatni is lehetne hozzá?
vagy "egyszerűen" bele kell rakni egy micu gto-ból a 3 literes ikerturbóst. az volt jó hosszú 6 sebességes manuálissal is
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Qru
MODERÁTOR
"keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshoz"
Azt élmény lehet szerelni.
#nincsbennetarcsi
OK
Én se vagyok állat, "ifjútitán" koromban mindig szinte egyből megnéztem, mit tud az autóm Vmaxra. Most ez megvan lassan 3 hónapja, egyszer közelítettem meg -20 km/h-ra a gyári végét. A nyári gumis szezonig esélyem sincs, főleg, hogy pályán mindig ott ül mellettem a feleségem is. De tuti, hogy tavasszal elrúgom egyszer végig.
EQMontoya
veterán
Ez fura, a "menjünk 200-zal egyenesben" sosem vonzott, viszonylagos ifjú titán létemre sem. (26)
Pedig végsebességben az IS egész jól áll (gyári adatok szerint valami 216 - óra szerint biztos 220 fölött lenne), de egyszerűen nem vonz.
180 fölött nem mentem még vele, pedig már bő 3 éve megvan.
Az már sokkal inkább, hogy élvezeteset autózzak egy szerpentinen, vagy csak kihajtsak egy körforgalomból a 17. kijáratnál.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Ezért jó a vmax-olt kocsi, próba nélkül is tudod mit megy.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Mer a hosszanti V6 sok helyet ad.
Skillet
addikt
imádni való jó, nem minden hónapban kell olyasmit csinálni az autón, ami miatt az egészet szét kell robbantani de olyankor mindent, ami csak létezik, hogy egy darabig soha többé ne kelljen hozzányúlni
KATT
ez is csak, hogy a hátsó hengersorról fél pillanat alatt le lehessen húzni a gyújtáskábeleket.
és akkor már szelepfedél, gyertya tömítés alap
de akár gyertyák is. bár jelen esetben nem volt gond. denso iridium van benne.
bár, az is szép összeg lesz majd, egyszerre 6-ot cserélni
ejjj, mondom én, hogy ehhez szerelmesnek kell lenni
(#22837) MunezXBK
hát többet amiket írtam is. gyertyákhoz hamarabb hozzáférsz, szelepfedélhez, gyújtáskábelhez, stb.
bár igaz, ezt is motorja válogatja
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Én annyi idősen a pályán trepnin jártam (1.6 benzin); a 90-es években ez nem volt probléma, helyszíni bírság 2000, kevés trafi, forgalom szinte semmi. Egy évben 60 ezret mentem.
EQMontoya
veterán
Az elég sokat, mert kb. annyi helyet foglal, mint egy sornégy, csak szélesebb.
No persze kivéve az olyan márkákat, akik képesek a hajtást első kerékre vinni hosszmotor mellett.
Ott valóban nincs sok hely.
Same rules apply!
-v-
addikt
kevés trafi, forgalom szinte semmi
M6 most is ilyen
Skillet
addikt
mennyire igaz.
ezért nem vagyok elájulva a drag-tól sem. jó, mert présel, meg minden... de a kanyarvadászat azért csak más
hány pojácát szoktam megelőzni kanyarban. elzúg mellettem, aztán látom, hogy már tapossa is a féket, mert jön a kanyar... na akkor jön el az én időm
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
EQMontoya
veterán
Jah, hát aki ennyit megy, azt megértem, hogy siet.
Gondolom, cégautó volt, amit nem sajnáltál és munka miatt mentél ennyit.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Ez szép! És ahhoz képest nem eszik olyan vészesen sokat.
Munez: Vezérlést is egyszerűbb általában cserélni a hosszmotorosokban. Nálam is pikk-pakk megvoltak vele csak a hűtőt kellett lekapni és kész.
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Itt hosszú hetek óta van most kivételesen jó idő, 10 fok stb., kellett is már a lelkemnek
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Persze, hogy munka miatt, cégessel, kb. 12 éven keresztül mentem sokat. Akkor elvették a jogsimat (faluban, előzés közben véletlenül 80 lett), jött az objektív felelősség, aztán a feleségem. Mostanában 150-160 a krúzing, és továbbra is pályán járok főleg (M7, M1). Gyári vmax 246.
Azokat az élvezetes szerpentineket osszátok már meg itt lécci, főleg a Dunántúlon, az M7 vonalában. Nekem csak Visegrád van meg, szar aszfalttal.
EQMontoya
veterán
Hát sík terepen valóban nehéz izgalmas utakat találni.
Same rules apply!
-v-
addikt
Pedig a legjobbak az északi középhegységben vannak Tessék itt van pár, ez mind nagyon szuper (útminőség is ok):
[link] (ez a legjobb, ez egyszerűen überelhetetlen itthon - és 1 körbe lehet kombinálni a Lillafüredi szerpentinnel, úgy főleg)
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
- Vörösvárról Csobánka felé ha mész az egész jó terep.
- Illetve SztEndréről a Pilisen át Egom felé.
- Dobogókő
- Mátra ha Gyöngyös felől támadsz a 24-esről kanyarodj le fel Galyatető felé. Ott új aszfalt van és csak szólók, hogy mivel az tájvédelmi körzet így nem sóznak. Mondjuk oda már nem árt a 4wd olyankor.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya