Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78001) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Jelenleg ha bejön az új Ampera és eljut ide is a kisTesla, kb. egyeduralkodók lesznek. Bár nekem már egy GTE Passat is elég lenne. Az i3 nem tetszik :N

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#78002) brumi1024 válasza Tsebacsi (#78001) üzenetére


brumi1024
veterán

Mire eljut ide a kisTesla már az összes gyártó kijöhet a konkurens modellekkel. Ha most leteszed kint az 1000 dolláros foglalót 2019 előtt nem látsz belőle autót.

(#78000) footy: "Led fenyszoro es navi is kemeny penzekbe kerul" - Ebben mi a meglepő? A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.

[ Szerkesztve ]

(#78003) tboy93 válasza brumi1024 (#78002) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ez mondjuk szomorú, én biztos nem tudnék ennyit várni az új autómra.

(#78004) Qru válasza tboy93 (#78003) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Anno fél évet vártam a Jazz-re, nekem már az is sok volt. :D

mod:

Azonnal csak a szalonban kiállított autót hozhattam volna el amire 0 azaz nulla kedvezményt adtak volna. Akkor meg már legyen pukimentes...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#78005) footy válasza brumi1024 (#78002) üzenetére


footy
addikt

A Model3-ban benne van az alapcsomagban, pedig az is premium(nak van pozicionalva).
Szerintem ilyen autoknal(specialis es draga szegmenst celoznak) pofatlansag/esszerutlen nem komplett csomagot adni. Az autonak joval magasabb ara van mint egy azonos vagy nagyobb hasznalhatosagu kocsinak hagyomanyos meghajtassal, tehat illene valami plusz erteket(teljes csomagot) adni a hianyossagokat kompenzalando.
A toyota is ugy csinlja a hibrideknel.

[ Szerkesztve ]

(#78006) szőröscica válasza footy (#78005) üzenetére


szőröscica
addikt

A model3-bol el tudsz hozni egyet szalonbol holnap?

A kinezetetol eltekintve (ami amugy szerintem tok jo, nekem tetszik) egy REX i3 teljesen jol hasznalhato, igazi modern auto. Jo dragan :(

(#78007) brumi1024 válasza footy (#78005) üzenetére


brumi1024
veterán

Szerintem itt a hozzáállás lehet a különbség: az Audi is (csak hogy azonos kartellben lévő társaságot említsek ;] ) alaposan extrázva adja az e-tronjait, de ott ezek az adott modell S megfelelőjével vannak közel azonos szintre téve. Az i3 viszont teljesen egyedülálló modellként van kezelve.

(#78008) Calogero válasza Tsebacsi (#78001) üzenetére


Calogero
addikt

Ampera összehasonlítás a Focussal és a Golffal: [link]

(#78009) EQMontoya válasza brumi1024 (#78002) üzenetére


EQMontoya
veterán

A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.

Ami egy vicc, az újabb Mazdákban lévő valami 1-200, és elég jó.

Same rules apply!

(#78010) footy válasza szőröscica (#78006) üzenetére


footy
addikt

I3-bol sem tudsz elhozni egyet rogton. (Kb 3 honapot kell ra varni)

Pont errol van szo, hogy a kinezete mellett meg az ara is szar.
Nekem se a bele nem tetszett, sem az hogy a visszataplalast nem lehet rendesen allitani.

(#78007) brumi1024
En ertem hogy kulon van kezelve, de attol meg az ara miatt ugyanabba a kategoriaba esik mint pl a model3, ami autoszerubb es tobbet kinal mindenbol.

(#78009) EQMontoya
Jah, foleg hogy lehet meg a beszallito is ugyanaz es bekerul nekik vagy 100 dollarba.

[ Szerkesztve ]

(#78011) EQMontoya válasza footy (#78010) üzenetére


EQMontoya
veterán

Dolgoztam ilyenek fejlesztésében: annál azért többe kerül, és minimum márkánként, de sokszor típusonként testre( autóra) van szabva.

Same rules apply!

(#78012) rbalint88 válasza footy (#78010) üzenetére


rbalint88
addikt

Nem tudom mit artott neked az i3, de kicsit tultolod az ellenkezest. En se azt vennek 16,5-ert ujonnan (hanem giuliat, amig meg lehet benzinnel kozlekedni), de egy tok tagas, jol hasznalhato auto az i3. A szekerkerek ellenere rugozik, jol fordul es ez is egy eszkoz az alacsonyabb fogyasztas elereseben. Egyebkent meg karbonkasztni nelkul valoszinu nem kerulne ennyibe, de a 2-300kg pluszsuly miatt nagyon sok mindenben kellene kompromisszumot kotni. Az ujrahasznositott belter valoban nem annyira premium (kopogosabb), viszont ha funkcionalisan jo es tartos, akkor tamogatom, mert az eroforrasok vegesek.

(#78013) footy válasza rbalint88 (#78012) üzenetére


footy
addikt

Nem artott semmit, siman csak szar, az egesz i szeria ugy ahogy van. Es nem, nem a BMW-vel van bajom mert egy 4-es grand coupet siman elfogadnek vagy akar egy 3-as active hybridet is(vagy egy 225xe-t az asszonynak) ha mar a bajoroktol kell valami elektromosat. Szerintem az i modellek tul vannak hypeolva ugy hogy "gyakorlatilag minden versenytars" jobb nala.

(#78011) EQMontoya
a 100$ koltoi tulzas volt a nagysagrend erzekeltetesere

[ Szerkesztve ]

(#78014) molnarpeter válasza footy (#78013) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az i3 REX-nek szvsz nincs sok alternatívája (EU piacon legalábbis), de az i8 is megszólít egy réteget. Mondjuk az i3 sem igazán mainstream, az inkább az e-Golf.

(#78015) Richard!


Richard!
addikt

Kíváncsi lennék, hogy ezek után milyen piaca van a g-tron-nak az Audinál...

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#78016) zolynet válasza Snoop-y (#77982) üzenetére


zolynet
addikt

Nyugodj meg, az ott is marad. :D

Life is too short to stay stock!

(#78017) gzbotii válasza footy (#77998) üzenetére


gzbotii
veterán

Ne vicceljunk már, ízlésről mióta lehet vitatkozni?

Nekem is i3 kéne, ha már téma.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#78018) footy válasza molnarpeter (#78014) üzenetére


footy
addikt

Az Ampera 2011-ben kb azt tudta, mint most az i3-REX.
Vegyetek I3-at en nem sajnalom senkitol, de en nem tudok eszervet felhozni mellette.

(#78017) gzbotii
Legyszives ne szelektiven olvass.

(#78019) szőröscica válasza footy (#78018) üzenetére


szőröscica
addikt

Neked megartott a meleg, ha szerinted kb ugyanazt tudja az elso Ampera mint egy i3 reksz :D

(#78020) footy válasza szőröscica (#78019) üzenetére


footy
addikt

Technikai szempontbol nem latok sok kulonbseget, bar en nem properreles szemuvegen at nezem a vilagot :)

(#78021) EQMontoya válasza footy (#78020) üzenetére


EQMontoya
veterán

Technikailag ma már egy 0.6 tfsidi is 3 tizeddel jobban megy százra, mint egy e46 320i, talán városban két decivel kevesebbet is fogyaszt (ha soha nem gyorsítasz 50-re 13 másodpercnél gyorsabban), gyakorlatban meg kéne a f..omnak. :)

Same rules apply!

(#78022) xEon1337


xEon1337
őstag

A városban már több Hyundai Ioniq Electricet is láttam, szerintem ár/értékben jelenleg ez a legjobb.

"Less but better" - Dieter Rams

(#78023) footy válasza EQMontoya (#78021) üzenetére


footy
addikt

Ja nem igy, arra ertettem, hogy az elektromos hajtas megtamogatva egy benzimotorral ami igeny szerint a generatort porgeti egyaltalan nem ujdonsag.

(#78024) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogyha az utánfutó aljzatot cserélem ki a kocsin, akkor érdemes a sarukat levenni az akkuról? Csak amiatt hogy nehogy 2 vezeték összeérjen esetleg, vagy csináljam egyesével így akkor tuti elkerülöm ezt?

:R

Vagy ha összeér akkor se okoz(hat) gondot mivel gyújtás nem lesz rajta?

iPhone 13 Pro Max

(#78025) brumi1024 válasza footy (#78020) üzenetére


brumi1024
veterán

Technikailag nincs is semmi különbség. Az az 500 kg tömegkülönbség biztos az emblémák tömege.

(#78026) EQMontoya válasza brumi1024 (#78025) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az Opel embléma abban az időben elég sokat nyomott, valljuk meg. ;]
2012 körül minden Opel legalább 200 kilóval nehezebb volt, mint a kategóriatársak, szerintem nem lehet más oka, mint az embléma.

Same rules apply!

(#78027) Qru válasza EQMontoya (#78026) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem baj, a PSA logo könnyű. :D

#nincsbennetarcsi

(#78028) #94529552 válasza jozsi252 (#78024) üzenetére


#94529552
törölt tag

Nem szokás ehhez levenni a sarukat. Nincs feszültség alatt ilyenkor, de azért óvatosan egyesével biztos ami biztos. A sarulevétel is okozhat problémát önmagában is, mint rádiókód elfelejtés, vagy egyebek.

(#78029) bitpork válasza #94529552 (#78028) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Azért ennek megítélésekor nem árt tudni, hogy kell-e forrasztani. :B

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#78030) #94529552 válasza bitpork (#78029) üzenetére


#94529552
törölt tag

Miért is? Bár én csak csavaros dugaljat ismerek, de azért elmondhatnád.

(#78031) jozsi252 válasza #94529552 (#78028) üzenetére


jozsi252
veterán

Vigyáztam vele, de sajnos nem az aljzat volt a gond, mert a féklámpa ugyanúgy nem jó. :((( Ilyenkor mi a következő lépés? Sajnos ezt a részét még soha nem szereltem a kocsinak, de úgy érzem hogy most már ehhez szakember kell. Amit lehet megtettem.

iPhone 13 Pro Max

(#78032) raczger


raczger
őstag

Tegnap reggel 7-kor egyedül a Stelvion, gyakorlatilag üres úton sikerült felmennem, visszafordítók nagyon lassúak, annyira nem élvezhető, mint reméltem (bringával lefelé élvezetesebb).

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#78033) molnarpeter válasza footy (#78023) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ampera és V60D6 is a belsőégésűvel teker kereket.

(#78034) focvis válasza raczger (#78032) üzenetére


focvis
veterán

Szép. 👍
Visszafelé feltekertél? :)

(#78035) szőröscica válasza focvis (#78034) üzenetére


szőröscica
addikt

Minek tekert volna? Mire felér, addigra úgyis elrohad a Mazda. ;]

raczger, ne vedd magadra :)

[ Szerkesztve ]

(#78036) raczger válasza focvis (#78034) üzenetére


raczger
őstag

Persze, 2 éve aszfalton már feltekertem, most terepen mentünk fel (2 óra tolás is volt Wanderwegen...).

(#78035) joamilestoné: A motor azért megmaradt belőle ;]

És a képen nem látszik, de háttérben a haverom autóján a rendszám: MTB001 :)

[ Szerkesztve ]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#78037) rbalint88 válasza footy (#78023) üzenetére


rbalint88
addikt

i3-ban csak a generátort pörgeti.
egyébként vicces, a szomszéd a csajának vette az i3 rex-et (neki van a fisker karma is) és van egy bmw c600 sport robogója és ugyanez a 650-es rotax motorka van az i3 rexben generátorként :DDD

(#78038) Richard! válasza szőröscica (#78035) üzenetére


Richard!
addikt

#degeczivagy :DDD

[ Szerkesztve ]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#78039) #94529552 válasza jozsi252 (#78031) üzenetére


#94529552
törölt tag

Igazad van, ha nem konyítasz a villanyászathoz, akkor inkább szakembör kell hozzá.

(#78040) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Ígérem, hogy az utolsó kérdéshalmaz olajjal kapcsolatban, csak még most segítsetek egy kicsit légyszí! :D
Szóval a Honda gyári könyve szerint az ajánlás ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, or ACEA A5/B5. Az is szinte biztos, hogy 5W-30-as olajat szeretnék választani (legalább 10-15 kilométeres utak szoktak lenni, de 80-90%-ban minimum 20-25 kilométert megyek vele leállítás nélkül).

Ami olajak jelenleg fent lennének a listámon a következőek.
Eneos Sustina SAE 5W-30 (ACEA A3/B4, ACEA C3)

Motul
8100 ECO-NERGY 5W-30 (ACEA A5/B5)
8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 (ACEA A5/B5/C1 (a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. :F ))

Liqui Moly
TOP TEC 4200 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, A5, B4, B5, C2)
TOP TEC 4300 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C2, Liqui Moly ajánlás: ACEA A1, A5, B1, B5, Honda)
TOP TEC 4600 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
LONGTIME HIGH TECH 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
SPECIAL TEC 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA A1, B1)

Mit javasoltok a fentiekből (2007-es, 1.8-as benzines, UFO Civicbe)?
Mit jelentene egy ACEA A3/B3 előírás? Jól sejtem, hogy a Bx-es résszel nem kell foglalkoznom, mert az a dízelekre vonatkozik csak? Ha valamit nem tudok/gondolok jól, javítsatok nyugodtan. :R

[ Szerkesztve ]

(#78041) EQMontoya válasza Richard! (#78038) üzenetére


EQMontoya
veterán

De attól még sajnos igaza van... :D

Same rules apply!

(#78042) Qru válasza BigBlackDog (#78040) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Eneos elég vékony a szabványon belül ha jó kondiban van a motor ok de ha nem akkor enni fogja.

Motul Nergy jó, de az eco-clean az dizelbe való (nem lesz tőle baja de na...).

LM TT 4600 is mehet bele.

#nincsbennetarcsi

(#78043) Magnum_ válasza Qru (#78042) üzenetére


Magnum_
nagyúr

WA-wink

I humbly and respectfully decline™

(#78044) Qru válasza Magnum_ (#78043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jo majd legkozelebb... :D

#nincsbennetarcsi

(#78045) BigBlackDog válasza Qru (#78042) üzenetére


BigBlackDog
veterán

:R Megpróbálkozok ezzel a Motullal nergyvel akkor, de relatív kevés helyen lehet kapni, ahogy látom (pl. Kauffer, Olajwebshop kínálatban nem látom ).
Most gondolkozok rajta, hogy lehet inkább 0W-30 kéne.

eco-clean => mocskos dízel, megjegyeztem :D

[ Szerkesztve ]

(#78046) Qru válasza BigBlackDog (#78045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Van kontaktom az importorhoz, megy pm.

#nincsbennetarcsi

(#78047) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Érdekességként

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#78048) -v- válasza bitpork (#78047) üzenetére


-v-
addikt

Tulajdonképpen ez a cikk semmiről nem szól :D

(#78049) bitpork válasza -v- (#78048) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sok füle -farka nem van, ugyanakkor érdekes a felvetés benne, hogy a nagy autógyártók milyen ... vehemenciával próbálnak változtatni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#78050) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Emberek

Csak kíváncsiságból...itt pesten mennyiért lehet dyno padon méretni? Régebben téma volt de nem találtam rá.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.