Hirdetés

2020. november 28., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-10-19 15:22:57

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78001) Tsebacsi


Tsebacsi
veterán

Jelenleg ha bejön az új Ampera és eljut ide is a kisTesla, kb. egyeduralkodók lesznek. Bár nekem már egy GTE Passat is elég lenne. Az i3 nem tetszik :N

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#78002) brumi1024 válasza Tsebacsi (#78001) üzenetére


brumi1024
veterán

Mire eljut ide a kisTesla már az összes gyártó kijöhet a konkurens modellekkel. Ha most leteszed kint az 1000 dolláros foglalót 2019 előtt nem látsz belőle autót.

(#78000) footy: "Led fenyszoro es navi is kemeny penzekbe kerul" - Ebben mi a meglepő? A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.

[ Szerkesztve ]

(#78003) tboy93 válasza brumi1024 (#78002) üzenetére


tboy93
veterán

Ez mondjuk szomorú, én biztos nem tudnék ennyit várni az új autómra.

(#78004) Qru válasza tboy93 (#78003) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Anno fél évet vártam a Jazz-re, nekem már az is sok volt. :D

mod:

Azonnal csak a szalonban kiállított autót hozhattam volna el amire 0 azaz nulla kedvezményt adtak volna. Akkor meg már legyen pukimentes...

[ Szerkesztve ]

(#78005) footy válasza brumi1024 (#78002) üzenetére


footy
addikt

A Model3-ban benne van az alapcsomagban, pedig az is premium(nak van pozicionalva).
Szerintem ilyen autoknal(specialis es draga szegmenst celoznak) pofatlansag/esszerutlen nem komplett csomagot adni. Az autonak joval magasabb ara van mint egy azonos vagy nagyobb hasznalhatosagu kocsinak hagyomanyos meghajtassal, tehat illene valami plusz erteket(teljes csomagot) adni a hianyossagokat kompenzalando.
A toyota is ugy csinlja a hibrideknel.

[ Szerkesztve ]

(#78006) joamilestoné válasza footy (#78005) üzenetére


joamilestoné
addikt

A model3-bol el tudsz hozni egyet szalonbol holnap?

A kinezetetol eltekintve (ami amugy szerintem tok jo, nekem tetszik) egy REX i3 teljesen jol hasznalhato, igazi modern auto. Jo dragan :(

(#78007) brumi1024 válasza footy (#78005) üzenetére


brumi1024
veterán

Szerintem itt a hozzáállás lehet a különbség: az Audi is (csak hogy azonos kartellben lévő társaságot említsek ;] ) alaposan extrázva adja az e-tronjait, de ott ezek az adott modell S megfelelőjével vannak közel azonos szintre téve. Az i3 viszont teljesen egyedülálló modellként van kezelve.

(#78008) Calogero válasza Tsebacsi (#78001) üzenetére


Calogero
addikt

Ampera összehasonlítás a Focussal és a Golffal: [link]

(#78009) EQMontoya válasza brumi1024 (#78002) üzenetére


EQMontoya
veterán

A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.

Ami egy vicc, az újabb Mazdákban lévő valami 1-200, és elég jó.

Same rules apply!

(#78010) footy válasza joamilestoné (#78006) üzenetére


footy
addikt

I3-bol sem tudsz elhozni egyet rogton. (Kb 3 honapot kell ra varni)

Pont errol van szo, hogy a kinezete mellett meg az ara is szar.
Nekem se a bele nem tetszett, sem az hogy a visszataplalast nem lehet rendesen allitani.

(#78007) brumi1024
En ertem hogy kulon van kezelve, de attol meg az ara miatt ugyanabba a kategoriaba esik mint pl a model3, ami autoszerubb es tobbet kinal mindenbol.

(#78009) EQMontoya
Jah, foleg hogy lehet meg a beszallito is ugyanaz es bekerul nekik vagy 100 dollarba.

[ Szerkesztve ]

(#78011) EQMontoya válasza footy (#78010) üzenetére


EQMontoya
veterán

Dolgoztam ilyenek fejlesztésében: annál azért többe kerül, és minimum márkánként, de sokszor típusonként testre( autóra) van szabva.

Same rules apply!

(#78012) rbalint88 válasza footy (#78010) üzenetére


rbalint88
addikt

Nem tudom mit artott neked az i3, de kicsit tultolod az ellenkezest. En se azt vennek 16,5-ert ujonnan (hanem giuliat, amig meg lehet benzinnel kozlekedni), de egy tok tagas, jol hasznalhato auto az i3. A szekerkerek ellenere rugozik, jol fordul es ez is egy eszkoz az alacsonyabb fogyasztas elereseben. Egyebkent meg karbonkasztni nelkul valoszinu nem kerulne ennyibe, de a 2-300kg pluszsuly miatt nagyon sok mindenben kellene kompromisszumot kotni. Az ujrahasznositott belter valoban nem annyira premium (kopogosabb), viszont ha funkcionalisan jo es tartos, akkor tamogatom, mert az eroforrasok vegesek.

#budasidehighlife

(#78013) footy válasza rbalint88 (#78012) üzenetére


footy
addikt

Nem artott semmit, siman csak szar, az egesz i szeria ugy ahogy van. Es nem, nem a BMW-vel van bajom mert egy 4-es grand coupet siman elfogadnek vagy akar egy 3-as active hybridet is(vagy egy 225xe-t az asszonynak) ha mar a bajoroktol kell valami elektromosat. Szerintem az i modellek tul vannak hypeolva ugy hogy "gyakorlatilag minden versenytars" jobb nala.

(#78011) EQMontoya
a 100$ koltoi tulzas volt a nagysagrend erzekeltetesere

[ Szerkesztve ]

(#78014) molnarpeter válasza footy (#78013) üzenetére


molnarpeter
veterán

Az i3 REX-nek szvsz nincs sok alternatívája (EU piacon legalábbis), de az i8 is megszólít egy réteget. Mondjuk az i3 sem igazán mainstream, az inkább az e-Golf.

(#78015) Richard!


Richard!
őstag

Kíváncsi lennék, hogy ezek után milyen piaca van a g-tron-nak az Audinál...

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#78016) zolynet válasza Snoop-y (#77982) üzenetére


zolynet
addikt

Nyugodj meg, az ott is marad. :D

Life is too short to stay stock!

(#78017) gzbotii válasza footy (#77998) üzenetére


gzbotii
veterán

Ne vicceljunk már, ízlésről mióta lehet vitatkozni?

Nekem is i3 kéne, ha már téma.

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#78018) footy válasza molnarpeter (#78014) üzenetére


footy
addikt

Az Ampera 2011-ben kb azt tudta, mint most az i3-REX.
Vegyetek I3-at en nem sajnalom senkitol, de en nem tudok eszervet felhozni mellette.

(#78017) gzbotii
Legyszives ne szelektiven olvass.

(#78019) joamilestoné válasza footy (#78018) üzenetére


joamilestoné
addikt

Neked megartott a meleg, ha szerinted kb ugyanazt tudja az elso Ampera mint egy i3 reksz :D

(#78020) footy válasza joamilestoné (#78019) üzenetére


footy
addikt

Technikai szempontbol nem latok sok kulonbseget, bar en nem properreles szemuvegen at nezem a vilagot :)

(#78021) EQMontoya válasza footy (#78020) üzenetére


EQMontoya
veterán

Technikailag ma már egy 0.6 tfsidi is 3 tizeddel jobban megy százra, mint egy e46 320i, talán városban két decivel kevesebbet is fogyaszt (ha soha nem gyorsítasz 50-re 13 másodpercnél gyorsabban), gyakorlatban meg kéne a f..omnak. :)

Same rules apply!

(#78022) xEon1337


xEon1337
őstag

A városban már több Hyundai Ioniq Electricet is láttam, szerintem ár/értékben jelenleg ez a legjobb.

"Less but better" - Dieter Rams

(#78023) footy válasza EQMontoya (#78021) üzenetére


footy
addikt

Ja nem igy, arra ertettem, hogy az elektromos hajtas megtamogatva egy benzimotorral ami igeny szerint a generatort porgeti egyaltalan nem ujdonsag.

(#78024) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogyha az utánfutó aljzatot cserélem ki a kocsin, akkor érdemes a sarukat levenni az akkuról? Csak amiatt hogy nehogy 2 vezeték összeérjen esetleg, vagy csináljam egyesével így akkor tuti elkerülöm ezt?

:R

Vagy ha összeér akkor se okoz(hat) gondot mivel gyújtás nem lesz rajta?

iPhone 11 Pro Max 64GB Space Gray

(#78025) brumi1024 válasza footy (#78020) üzenetére


brumi1024
veterán

Technikailag nincs is semmi különbség. Az az 500 kg tömegkülönbség biztos az emblémák tömege.

(#78026) EQMontoya válasza brumi1024 (#78025) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az Opel embléma abban az időben elég sokat nyomott, valljuk meg. ;]
2012 körül minden Opel legalább 200 kilóval nehezebb volt, mint a kategóriatársak, szerintem nem lehet más oka, mint az embléma.

Same rules apply!

(#78027) Qru válasza EQMontoya (#78026) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem baj, a PSA logo könnyű. :D

(#78028) Pumma válasza jozsi252 (#78024) üzenetére


Pumma
nagyúr

Nem szokás ehhez levenni a sarukat. Nincs feszültség alatt ilyenkor, de azért óvatosan egyesével biztos ami biztos. A sarulevétel is okozhat problémát önmagában is, mint rádiókód elfelejtés, vagy egyebek.

Ha kérdésed van írj privit!

(#78029) bitpork válasza Pumma (#78028) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Azért ennek megítélésekor nem árt tudni, hogy kell-e forrasztani. :B

[ Szerkesztve ]

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#78030) Pumma válasza bitpork (#78029) üzenetére


Pumma
nagyúr

Miért is? Bár én csak csavaros dugaljat ismerek, de azért elmondhatnád.

Ha kérdésed van írj privit!

(#78031) jozsi252 válasza Pumma (#78028) üzenetére


jozsi252
veterán

Vigyáztam vele, de sajnos nem az aljzat volt a gond, mert a féklámpa ugyanúgy nem jó. :((( Ilyenkor mi a következő lépés? Sajnos ezt a részét még soha nem szereltem a kocsinak, de úgy érzem hogy most már ehhez szakember kell. Amit lehet megtettem.

iPhone 11 Pro Max 64GB Space Gray

(#78032) raczger


raczger
őstag

Tegnap reggel 7-kor egyedül a Stelvion, gyakorlatilag üres úton sikerült felmennem, visszafordítók nagyon lassúak, annyira nem élvezhető, mint reméltem (bringával lefelé élvezetesebb).

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#78033) molnarpeter válasza footy (#78023) üzenetére


molnarpeter
veterán

Ampera és V60D6 is a belsőégésűvel teker kereket.

(#78034) focvis válasza raczger (#78032) üzenetére


focvis
addikt

Szép. 👍
Visszafelé feltekertél? :)

(#78035) joamilestoné válasza focvis (#78034) üzenetére


joamilestoné
addikt

Minek tekert volna? Mire felér, addigra úgyis elrohad a Mazda. ;]

raczger, ne vedd magadra :)

[ Szerkesztve ]

(#78036) raczger válasza focvis (#78034) üzenetére


raczger
őstag

Persze, 2 éve aszfalton már feltekertem, most terepen mentünk fel (2 óra tolás is volt Wanderwegen...).

(#78035) joamilestoné: A motor azért megmaradt belőle ;]

És a képen nem látszik, de háttérben a haverom autóján a rendszám: MTB001 :)

[ Szerkesztve ]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#78037) rbalint88 válasza footy (#78023) üzenetére


rbalint88
addikt

i3-ban csak a generátort pörgeti.
egyébként vicces, a szomszéd a csajának vette az i3 rex-et (neki van a fisker karma is) és van egy bmw c600 sport robogója és ugyanez a 650-es rotax motorka van az i3 rexben generátorként :DDD

#budasidehighlife

(#78038) Richard! válasza joamilestoné (#78035) üzenetére


Richard!
őstag

#degeczivagy :DDD

[ Szerkesztve ]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#78039) Pumma válasza jozsi252 (#78031) üzenetére


Pumma
nagyúr

Igazad van, ha nem konyítasz a villanyászathoz, akkor inkább szakembör kell hozzá.

Ha kérdésed van írj privit!

(#78040) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Ígérem, hogy az utolsó kérdéshalmaz olajjal kapcsolatban, csak még most segítsetek egy kicsit légyszí! :D
Szóval a Honda gyári könyve szerint az ajánlás ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, or ACEA A5/B5. Az is szinte biztos, hogy 5W-30-as olajat szeretnék választani (legalább 10-15 kilométeres utak szoktak lenni, de 80-90%-ban minimum 20-25 kilométert megyek vele leállítás nélkül).

Ami olajak jelenleg fent lennének a listámon a következőek.
Eneos Sustina SAE 5W-30 (ACEA A3/B4, ACEA C3)

Motul
8100 ECO-NERGY 5W-30 (ACEA A5/B5)
8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 (ACEA A5/B5/C1 (a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. :F ))

Liqui Moly
TOP TEC 4200 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, A5, B4, B5, C2)
TOP TEC 4300 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C2, Liqui Moly ajánlás: ACEA A1, A5, B1, B5, Honda)
TOP TEC 4600 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
LONGTIME HIGH TECH 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
SPECIAL TEC 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA A1, B1)

Mit javasoltok a fentiekből (2007-es, 1.8-as benzines, UFO Civicbe)?
Mit jelentene egy ACEA A3/B3 előírás? Jól sejtem, hogy a Bx-es résszel nem kell foglalkoznom, mert az a dízelekre vonatkozik csak? Ha valamit nem tudok/gondolok jól, javítsatok nyugodtan. :R

[ Szerkesztve ]

(#78041) EQMontoya válasza Richard! (#78038) üzenetére


EQMontoya
veterán

De attól még sajnos igaza van... :D

Same rules apply!

(#78042) Qru válasza BigBlackDog (#78040) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Eneos elég vékony a szabványon belül ha jó kondiban van a motor ok de ha nem akkor enni fogja.

Motul Nergy jó, de az eco-clean az dizelbe való (nem lesz tőle baja de na...).

LM TT 4600 is mehet bele.

(#78043) Magnum_ válasza Qru (#78042) üzenetére


Magnum_
nagyúr

WA-wink

I humbly and respectfully decline™

(#78044) Qru válasza Magnum_ (#78043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jo majd legkozelebb... :D

(#78045) BigBlackDog válasza Qru (#78042) üzenetére


BigBlackDog
veterán

:R Megpróbálkozok ezzel a Motullal nergyvel akkor, de relatív kevés helyen lehet kapni, ahogy látom (pl. Kauffer, Olajwebshop kínálatban nem látom ).
Most gondolkozok rajta, hogy lehet inkább 0W-30 kéne.

eco-clean => mocskos dízel, megjegyeztem :D

[ Szerkesztve ]

(#78046) Qru válasza BigBlackDog (#78045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Van kontaktom az importorhoz, megy pm.

(#78047) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Érdekességként

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#78048) [vilike] válasza bitpork (#78047) üzenetére


[vilike]
őstag

Tulajdonképpen ez a cikk semmiről nem szól :D

Never go full retard

(#78049) bitpork válasza [vilike] (#78048) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sok füle -farka nem van, ugyanakkor érdekes a felvetés benne, hogy a nagy autógyártók milyen ... vehemenciával próbálnak változtatni.

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#78050) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Emberek

Csak kíváncsiságból...itt pesten mennyiért lehet dyno padon méretni? Régebben téma volt de nem találtam rá.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.