Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jelenleg ha bejön az új Ampera és eljut ide is a kisTesla, kb. egyeduralkodók lesznek. Bár nekem már egy GTE Passat is elég lenne. Az i3 nem tetszik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
brumi1024
veterán
Mire eljut ide a kisTesla már az összes gyártó kijöhet a konkurens modellekkel. Ha most leteszed kint az 1000 dolláros foglalót 2019 előtt nem látsz belőle autót.
(#78000) footy: "Led fenyszoro es navi is kemeny penzekbe kerul" - Ebben mi a meglepő? A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.
[ Szerkesztve ]
Ez mondjuk szomorú, én biztos nem tudnék ennyit várni az új autómra.
Qru
MODERÁTOR
Anno fél évet vártam a Jazz-re, nekem már az is sok volt.
mod:
Azonnal csak a szalonban kiállított autót hozhattam volna el amire 0 azaz nulla kedvezményt adtak volna. Akkor meg már legyen pukimentes...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
footy
addikt
A Model3-ban benne van az alapcsomagban, pedig az is premium(nak van pozicionalva).
Szerintem ilyen autoknal(specialis es draga szegmenst celoznak) pofatlansag/esszerutlen nem komplett csomagot adni. Az autonak joval magasabb ara van mint egy azonos vagy nagyobb hasznalhatosagu kocsinak hagyomanyos meghajtassal, tehat illene valami plusz erteket(teljes csomagot) adni a hianyossagokat kompenzalando.
A toyota is ugy csinlja a hibrideknel.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
A model3-bol el tudsz hozni egyet szalonbol holnap?
A kinezetetol eltekintve (ami amugy szerintem tok jo, nekem tetszik) egy REX i3 teljesen jol hasznalhato, igazi modern auto. Jo dragan
brumi1024
veterán
Szerintem itt a hozzáállás lehet a különbség: az Audi is (csak hogy azonos kartellben lévő társaságot említsek ) alaposan extrázva adja az e-tronjait, de ott ezek az adott modell S megfelelőjével vannak közel azonos szintre téve. Az i3 viszont teljesen egyedülálló modellként van kezelve.
Calogero
addikt
Ampera összehasonlítás a Focussal és a Golffal: [link]
EQMontoya
veterán
A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.
Ami egy vicc, az újabb Mazdákban lévő valami 1-200, és elég jó.
Same rules apply!
footy
addikt
I3-bol sem tudsz elhozni egyet rogton. (Kb 3 honapot kell ra varni)
Pont errol van szo, hogy a kinezete mellett meg az ara is szar.
Nekem se a bele nem tetszett, sem az hogy a visszataplalast nem lehet rendesen allitani.
(#78007) brumi1024
En ertem hogy kulon van kezelve, de attol meg az ara miatt ugyanabba a kategoriaba esik mint pl a model3, ami autoszerubb es tobbet kinal mindenbol.
(#78009) EQMontoya
Jah, foleg hogy lehet meg a beszallito is ugyanaz es bekerul nekik vagy 100 dollarba.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Dolgoztam ilyenek fejlesztésében: annál azért többe kerül, és minimum márkánként, de sokszor típusonként testre( autóra) van szabva.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Nem tudom mit artott neked az i3, de kicsit tultolod az ellenkezest. En se azt vennek 16,5-ert ujonnan (hanem giuliat, amig meg lehet benzinnel kozlekedni), de egy tok tagas, jol hasznalhato auto az i3. A szekerkerek ellenere rugozik, jol fordul es ez is egy eszkoz az alacsonyabb fogyasztas elereseben. Egyebkent meg karbonkasztni nelkul valoszinu nem kerulne ennyibe, de a 2-300kg pluszsuly miatt nagyon sok mindenben kellene kompromisszumot kotni. Az ujrahasznositott belter valoban nem annyira premium (kopogosabb), viszont ha funkcionalisan jo es tartos, akkor tamogatom, mert az eroforrasok vegesek.
footy
addikt
Nem artott semmit, siman csak szar, az egesz i szeria ugy ahogy van. Es nem, nem a BMW-vel van bajom mert egy 4-es grand coupet siman elfogadnek vagy akar egy 3-as active hybridet is(vagy egy 225xe-t az asszonynak) ha mar a bajoroktol kell valami elektromosat. Szerintem az i modellek tul vannak hypeolva ugy hogy "gyakorlatilag minden versenytars" jobb nala.
(#78011) EQMontoya
a 100$ koltoi tulzas volt a nagysagrend erzekeltetesere
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Az i3 REX-nek szvsz nincs sok alternatívája (EU piacon legalábbis), de az i8 is megszólít egy réteget. Mondjuk az i3 sem igazán mainstream, az inkább az e-Golf.
Richard!
addikt
Kíváncsi lennék, hogy ezek után milyen piaca van a g-tron-nak az Audinál...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
zolynet
addikt
Nyugodj meg, az ott is marad.
Life is too short to stay stock!
gzbotii
veterán
Ne vicceljunk már, ízlésről mióta lehet vitatkozni?
Nekem is i3 kéne, ha már téma.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
footy
addikt
Az Ampera 2011-ben kb azt tudta, mint most az i3-REX.
Vegyetek I3-at en nem sajnalom senkitol, de en nem tudok eszervet felhozni mellette.
(#78017) gzbotii
Legyszives ne szelektiven olvass.
szőröscica
addikt
Neked megartott a meleg, ha szerinted kb ugyanazt tudja az elso Ampera mint egy i3 reksz
footy
addikt
Technikai szempontbol nem latok sok kulonbseget, bar en nem properreles szemuvegen at nezem a vilagot
EQMontoya
veterán
Technikailag ma már egy 0.6 tfsidi is 3 tizeddel jobban megy százra, mint egy e46 320i, talán városban két decivel kevesebbet is fogyaszt (ha soha nem gyorsítasz 50-re 13 másodpercnél gyorsabban), gyakorlatban meg kéne a f..omnak.
Same rules apply!
A városban már több Hyundai Ioniq Electricet is láttam, szerintem ár/értékben jelenleg ez a legjobb.
"Less but better" - Dieter Rams
footy
addikt
Ja nem igy, arra ertettem, hogy az elektromos hajtas megtamogatva egy benzimotorral ami igeny szerint a generatort porgeti egyaltalan nem ujdonsag.
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogyha az utánfutó aljzatot cserélem ki a kocsin, akkor érdemes a sarukat levenni az akkuról? Csak amiatt hogy nehogy 2 vezeték összeérjen esetleg, vagy csináljam egyesével így akkor tuti elkerülöm ezt?
Vagy ha összeér akkor se okoz(hat) gondot mivel gyújtás nem lesz rajta?
iPhone 13 Pro Max
brumi1024
veterán
Technikailag nincs is semmi különbség. Az az 500 kg tömegkülönbség biztos az emblémák tömege.
EQMontoya
veterán
Az Opel embléma abban az időben elég sokat nyomott, valljuk meg.
2012 körül minden Opel legalább 200 kilóval nehezebb volt, mint a kategóriatársak, szerintem nem lehet más oka, mint az embléma.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Nem baj, a PSA logo könnyű.
#nincsbennetarcsi
#94529552
törölt tag
Nem szokás ehhez levenni a sarukat. Nincs feszültség alatt ilyenkor, de azért óvatosan egyesével biztos ami biztos. A sarulevétel is okozhat problémát önmagában is, mint rádiókód elfelejtés, vagy egyebek.
Azért ennek megítélésekor nem árt tudni, hogy kell-e forrasztani.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#94529552
törölt tag
Miért is? Bár én csak csavaros dugaljat ismerek, de azért elmondhatnád.
Vigyáztam vele, de sajnos nem az aljzat volt a gond, mert a féklámpa ugyanúgy nem jó. Ilyenkor mi a következő lépés? Sajnos ezt a részét még soha nem szereltem a kocsinak, de úgy érzem hogy most már ehhez szakember kell. Amit lehet megtettem.
iPhone 13 Pro Max
raczger
őstag
molnarpeter
nagyúr
Ampera és V60D6 is a belsőégésűvel teker kereket.
Szép. 👍
Visszafelé feltekertél?
szőröscica
addikt
Minek tekert volna? Mire felér, addigra úgyis elrohad a Mazda.
raczger, ne vedd magadra
[ Szerkesztve ]
raczger
őstag
Persze, 2 éve aszfalton már feltekertem, most terepen mentünk fel (2 óra tolás is volt Wanderwegen...).
(#78035) joamilestoné: A motor azért megmaradt belőle
És a képen nem látszik, de háttérben a haverom autóján a rendszám: MTB001
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
rbalint88
addikt
i3-ban csak a generátort pörgeti.
egyébként vicces, a szomszéd a csajának vette az i3 rex-et (neki van a fisker karma is) és van egy bmw c600 sport robogója és ugyanez a 650-es rotax motorka van az i3 rexben generátorként
Richard!
addikt
#degeczivagy
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
#94529552
törölt tag
Igazad van, ha nem konyítasz a villanyászathoz, akkor inkább szakembör kell hozzá.
BigBlackDog
veterán
Ígérem, hogy az utolsó kérdéshalmaz olajjal kapcsolatban, csak még most segítsetek egy kicsit légyszí!
Szóval a Honda gyári könyve szerint az ajánlás ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, or ACEA A5/B5. Az is szinte biztos, hogy 5W-30-as olajat szeretnék választani (legalább 10-15 kilométeres utak szoktak lenni, de 80-90%-ban minimum 20-25 kilométert megyek vele leállítás nélkül).
Ami olajak jelenleg fent lennének a listámon a következőek.
Eneos Sustina SAE 5W-30 (ACEA A3/B4, ACEA C3)
Motul
8100 ECO-NERGY 5W-30 (ACEA A5/B5)
8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 (ACEA A5/B5/C1 (a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. ))
Liqui Moly
TOP TEC 4200 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, A5, B4, B5, C2)
TOP TEC 4300 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C2, Liqui Moly ajánlás: ACEA A1, A5, B1, B5, Honda)
TOP TEC 4600 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
LONGTIME HIGH TECH 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
SPECIAL TEC 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA A1, B1)
Mit javasoltok a fentiekből (2007-es, 1.8-as benzines, UFO Civicbe)?
Mit jelentene egy ACEA A3/B3 előírás? Jól sejtem, hogy a Bx-es résszel nem kell foglalkoznom, mert az a dízelekre vonatkozik csak? Ha valamit nem tudok/gondolok jól, javítsatok nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
De attól még sajnos igaza van...
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Eneos elég vékony a szabványon belül ha jó kondiban van a motor ok de ha nem akkor enni fogja.
Motul Nergy jó, de az eco-clean az dizelbe való (nem lesz tőle baja de na...).
LM TT 4600 is mehet bele.
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
WA-wink
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Jo majd legkozelebb...
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Megpróbálkozok ezzel a Motullal nergyvel akkor, de relatív kevés helyen lehet kapni, ahogy látom (pl. Kauffer, Olajwebshop kínálatban nem látom ).
Most gondolkozok rajta, hogy lehet inkább 0W-30 kéne.
eco-clean => mocskos dízel, megjegyeztem
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Van kontaktom az importorhoz, megy pm.
#nincsbennetarcsi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Tulajdonképpen ez a cikk semmiről nem szól
Sok füle -farka nem van, ugyanakkor érdekes a felvetés benne, hogy a nagy autógyártók milyen ... vehemenciával próbálnak változtatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html