Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Na ja, de napelemből, ha az autót is akarod tölteni, kel vagy 3-4 milliós rendszer
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Figyelmetlenség, vagy valami külső ok, de mivel idős emberek vannak említve, lehet hogy beteg, vagy tényleg csak simán bambula.
Mondjuk az durva mikor hazafele megyek és a nullásról lejövet szembekap a nap egy jó darabon, ott még napszemüveg ellenére is hunyorogni kell, tükröz az üveg mint állat, ha valaki-valami rossz szögből jön tuti nekimész mert konkrétan nem látod a naptól...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Snoop-y
veterán
Eloztek vagy kikerultek valamit. Vagy csak siman elbambult.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Akos1994
aktív tag
Akinek nem inge ne vegye magára...
Richard!
addikt
Amikor otthon dolgoztam, akkor is néztem, hogy mi mennyi és ez azóta sem változott. De ha a német átlagot megkapnám, én szarnám le legelőször az üzemanyagárakat
Örülök, hogy ilyen jól megy a sorod, de ne magadból indulj ki
Ma kezdődik életed hátralevő része!
máyköl
veterán
Odakerült az autó egy közeli szerelőhöz (nem ismerem).
Azt mondta a motor nyomás alacsony, olajszivattyú cserével kezdene, arra azt mondta 180-200ezer. Egy kicsit itt kezdtem bizalmatlanná válni, szivattyú ára tudtommal 15-30 ezer Ft. között mozog.
Állítása szerint ez nem biztos, hogy megoldja az alacsony olajnyomás problémát, amennyiben nem oldja meg motorgenerál, amire kb. 600-700 ezer Forintos árat nyögött be. Tényleg ilyen eszement árak vannak, vagy vigyem máshova?
Egy tömegmodell Focus 1.6 esetén, én biztos nem borítanék bele 6-700 e. Ft-ot motorgenerálba. Saccra 100-150 lehet egy bontott motor bele, egy 100-asért meg átdobják. (csak találni jó állapotú bontott motort, pl. egy törött autóból)
Kérdezz meg egy márkaszervizt is: mi lehet a tipikus gond, mennyiért javítják.
_q
addikt
Mit gondoltok az melyik a jobb, egy gyártóhoz rendelt vagy egy általános diagnosztikai eszköz, ebayes eszközök esetén? Úgy tudom van a Delphi diaghoz hasonló illetve vannak az egyes autó gyártókhoz speciális diagok. Esetleg ajánlásokat is elfogadnék, amit EU-n belül be lehet szerezni.
MunezXBK
nagyúr
Mi a terved?
_q
addikt
Hiba kiolvasás, törlés és esetleg ha felmerül hiba, akkor ránézni, hogy vajon miből jöhet, pl különféle nyomásértékre, szenzor állapotra ránézni. Szóval inkább diagnosztikai dologra kellene, hogy ha én nem is tudom megcsinálni, de egy kiinduló pontot tudjak adni a szerelőnek, hogy mit csináljon, milyen irányba induljon el. Akár autóvásárlásnál ránézni az autóra, hogy minden rendben van-e.
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
+1
Meg vidd el mashova is ,hogy adjanak arat szivattyu cserere.
Amugy ha a motor kompresszioja alacsony (olajszivattyu csere utan is) akkor kb kuka.
Ha igy van akkor ahogy focvis irta motorcsere es nem motorgeneral. Mennyit er onmagaban az auto?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
tboldi
nagyúr
Én 451-ért tankoltam szerdán a V-Power 100-ast.
Nem kötekedésből (pedig de ), de érted is amit látsz a diagban?
MOD
(#113012) tboldi : Te, oszt meddig elég egy liter?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
máyköl
veterán
Magas felszereltség (kétzónás digitlíma, tempomat, stb.), plusz amióta nálam van került bele tolatóradartól kezdve navigációig nagyon sok dolog, így az ára 1,7m körül van kb. szerintem jelenleg.
Motorcserének a papírozása a sok, nem?
Johnny_vT
senior tag
Kurva jó, megyek haza benzinért
Drezdában most 510 forint körül stagnál a 95-ös. Tavaly ilyenkor (igen, ugyanilyen fizetéssel ) még csak 400 forint volt, néztem is, hogy alig van különbség a magyar árakhoz képest.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
_q
addikt
Semmi baj, építő jelleggel veszem. Még nem tudom, hogy érteném-e, de valahol el kell kezdeni. Ha nem látok semmit, akkor nem is fogom sose érteni
Lehet elég lenne egy ELM327? Nem teljesen vagyok tisztában, hogy az mennyire lenne elég nekem. A komolyabbakat kevésbé ismerem.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Krakkó ugyanez, csak a dugó nagyobb, mint Pesten.
Viszont aki kitalalálta, hogy a villamosmegálló az úttest agyonütném. Tegnap sikerült majdnem két embert elcsapnom így. Villamos megáll középen, nyitja az ajtót, az utasok meg leugranak az útra. Szerencse, hogy lassítottam, mert azt hittem a zebra miatt áll meg.
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Azonos motorkodut mar nagyon regen nem is kell papirozni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
molnarpeter
nagyúr
Motorkódozni kell a forgalmit, aztán szabad a csere bármikor.
Milyen autóról van szó?
Olyan ami generál eszköz semmire sem jó. Vannak páran akik azt csinálják hogy megvesznek olyan eszközt amire azt ígérik h 200 típusból ki tudják írni pl a DPF-t és hát hallottam már nagy csodálkozásról amikor a vezérlő meghalt az "egyszerű" kiírástól.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
_q
addikt
Ja ilyesmi beleírásokat nem szeretnék, tényleg diagnosztikai rész érdekel csak, monitorozni tudjam a jeleket és ha hiba van akkor lássam, illetve valami alap fogalmam legyen róla miből jöhet. Nem szeretnék hackerkedni. Opel egyébként, de ha lenne univerzális eszköz az lenen a tuti
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Op-com, de ha nem érted mit csinálsz, mi szükség rá?
szőröscica
addikt
Alap dolgokhoz jol johet. Nekem a Nissan anno check enginet gyujtott, ha tonkrement egy izzitogyertya. Kiolvastam, elugrottam a Bardiba, vettem egyet egy ezresert es kicsereltem magamnak.
Nyilvan komolyabb dolgokba nem kezdtem volna bele magamtol.
tboldi
nagyúr
Nem egész 14 km-re.
Figyu, ez nekem ciki, adok már egy doboz cigi árat ne kelljen már literenként tankolnod
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tboldi
nagyúr
Snoop-y
veterán
Enyemet is megtankolhatnad
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Ááll a bót, ha cserébe minden hónapban küldöd a fizudat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
_q
addikt
Köszi. Ha kiolvasom és utána nézek a hibának lehet előrébb leszek, lehet nem. Ha meg se próbálom akkor nem tudom meg.
ELM327 mivel tud kevesebbet?
tboldi
nagyúr
Qru
MODERÁTOR
Octavia ami minden téren visszalépés lenne. Na jó talán pici könnyebb parkolni vele.
Nem is kell pörgetni, van tartalék. Pláne nem 3000 fölé, a 150 km/h 2900 rpm, ettől gyorsabban meg nem megyek.
#nincsbennetarcsi
Peter.70
őstag
Jazzbe? Ne viccelj már , sokáig
MunezXBK
nagyúr
Autófüggő, hogy mit tud.
Túl van értékelve az a Passat
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Hibakód olvasásra elég az ELM, azzal legalább nem tudsz kárt csinálni, mert csak olvasni tudja az ECU-t. Alapvető autodidakta debug-ra elég. Nekem is van (igaz nem ELM).
mod:
Tsebacsi: Volt itt egy 4x4 2.0 TSI Superb. Azért abba átültem volna...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
_q
addikt
Megírod mi van helyette?
Qtya123
őstag
Üdv!
Gondoltam kicserélem a munkásautón (Swift 1.0) a fékfolyadékot, mert mióta megvettem az az egy folyadék nem lett még cserélve. A gond az, hogy a hátsó fékeknél a kis légtelenítő csavarok annyira be vannak rohadva, hogy nem lehet megnyitni őket. Így nem tudom áttolni a teljes rendszeren az új fékfolyadékot, ami zavar, mert minden autómon így szoktam, de csak ezért nem akarok új fékmunkahengereket venni, mert amúgy jól működnek.
Szerintetek van annak értelme, hogy a fékfolyadék tartályból kiszívom a régi folyadékot a főfékhenger szintjéig, hogy ne levegősödjön le és feltöltöm új olajjal? Aztán lassan gondolom majd keveredik a csövekben maradt kis mennyiségű régivel... Én úgy gondolom, hogy a semminél több és a forráspont nem sokkal lenne az új olaj értéke alatt...
Ami még külön öröm, hogy DOT3 van benne és DOT4 olajat vettem. Azt olvastam, hogy nem a legjobb dolog, de keverhető, mert mindkettő glikol bázisú.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
iobd2 van. Azért ezt vettem, mert anno nem akartam látatlanban vmi kínait venni, ezt meg ki tudtam próbálni. Hibakód olvasásra és törlésre tökéletes.
Ma már azért sokaknak van ELM327 innen, az is jó.
#nincsbennetarcsi
_q
addikt
Köszi. ELM327-hez meg gondolom annyi alkalmazás van hogy bőven lehet válogatni mire megtalálja mindenki a magának megfelelőt.
Qru
MODERÁTOR
Igen.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Yep.
Nekem egy Vgate iCar 3 WiFi-m van, és a DashCommand nevű appot használom.
MunezXBK
nagyúr
Én most nézegetek egy TT-t, 2005-ös, 73.000 km-rel.
Leírhatatlanul gyönyörű.
Coyot
őstag
Szedett már ki gázszettet valaki autóból? Az tiszta sor, hogy KPM-es műszaki és új forgalmi kell, van ezen kívül bármi intézni való?
Má' nem
Áhh ezek nem alkalmasak erre a célra! Az egyik ok hogy a gumisok szeretik légkulccsal jól ráhúzni a csavarokat, pont leszarják hogy elég lenne 100-130Nm. A másik ok pedig a rozsdásodás. Egy téli szezon alatt azért rozsdásodnak a csavarok és levételnél nagyobb nyomaték kell neki hogy le tudjad szedni.
Én itthon Milwaukee gépeket használok, van fúróm meg ütvecsavarozóm, az ütvecsavarozó 170 vagy 180Nm-t tud de igazából tök fölösleges nekiállni a kereket levenni, mert tudom hogy úgyse mennék sokra a légkulccsal ráhúzott csavar ellen. Az olcsóbb gépekre meg szeretnék ráírni nagy számokat (Nm jelen esetben) de ezek a gépek nem ilyen komoly melóra vannak.
Milwaukee-nak van pl olyan ütvecsavarozója ami 1500Nm környékét tud, na azzal már neki lehet állni egy kamion kerékhez is. Munkahelyről tudnék kérni kalibrált nyomatékkulcsot, de minek szívjak itthon a kerékcserével?
Amúgy Parkside gépek nem rosszak, szerencsére sok gari is van rájuk, hobbi otthoni célra tökéletesek. Nekem is vannak itthon ilyen gépeim, de ha kell az erő a fúráshoz vagy bármihez akkor inkább az 5.0Ah akkus Milwaukee-hoz nyúlok mert azzal tudok dolgozni egész nap szinte.
iPhone 13 Pro Max
Én tökre szeretek s.k. kereket cserélni; nincs sorban állás, nem tépem rá izomból a csavarokat, kihúzhatom a tél eleji cserét az utolsó pillanatig. Bruttó 1 óra meló és for free.
És milyen időközönként viszed el centríroztatni a kerekeket? Ha már érzed hogy esetleg ráz egy kicsit vagy valamire gyanakszol. Vagy mondjuk 2 évente? Használsz nyomatékkulcsot amúgy, vagy szimpla kulcs aztán érzésre húzod meg?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
_q
addikt
& (#113041) tboldi köszi
Centrirozni akkor mindenképpen vinném, ha gyanús; vagy 2-3 szezon után - de ennyi idő alatt vagy gumit vagy autót cserélek.
Érzésre húzom meg, "csajosan" elég lenne, az kb. az előírt 125 Nm, ennél picit tovább húzom, de csak annyira, hogy egy defekt esetén meg tudjam lazítani az út szélén is.
Magnum_
nagyúr
Szoval egy uj leon fr-t bereltunk, 18X LE. Jol ment. Odafele szoltam fonokomnek, hogy en vezetek, visszafele mar kerdes se volt. 2x 90km-en vezettem, kenyelmes volt, kukturalt a beltere nagyon, kar, hogy dizel volt, de autopalyan tetszett az ereje.
Fullos volt, dsg f1 valto, navi, minden szar benne volt. A piros fennyel az ajtoban mae azert tultoltak a dizajnt.
Mondjuk berelhettunk volna valami picit egzotikusabbat is
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő