Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Mondjuk nálad is inkább a day trading megy, mint a buy & hold
[ Szerkesztve ]
Ki tudja... még jól jöhet.
(Bögrés kiszálló áron.)
Az A3 még képben van; kell hozzá némi színazonos cucc a bontóból.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Tudok jo lakatost-fenyezot! Betetlapot is elfogadnak
stickermajom
addikt
Pedig eskü nem érzem úgy, hogy nyomnám neki. Igyekszem elérni hamar a megengedett +10%-ot, de semmi vututu, 3000-3500-nél elváltok, aztán tempomattal hasítok és a motorféket is előszeretettel használom. Mondjuk most tavasz óta rengeteg 160-180 közötti autópályázás volt, akkor az olajat is megkívánta a sok benzin mellé.
Tegnap éjjel ráértem, GPS szerinti 115-tel jöttem az üres M6-on Pécsre. A BC 5.3-at ír, meglátjuk mennyi lesz a vége.
Qru
MODERÁTOR
A városi fogyin lehet elcsúszni, az az ahol a gyári érték köszönő viszonyban sincs a valós értékkel. Bubit megnézed -3% a gyári adathoz képest és kb soha nem használom városban, max kis elővárosi gurulás.
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Szerintem autopalyaval sokkal jobban.
MunezXBK
nagyúr
Qru
MODERÁTOR
Az attól függ mennyivel mész. Ha 110-el egy távolsági busz mögött akkor...
#nincsbennetarcsi
És adsz Te betétlapot?
Nem jó. Magyar biztosító rendezi a kárt, GFB-re a tulaj felé. Nem vonz a böri.
rbalint88
addikt
Semmi ilyen szandek nem volt a bejegyzesben, csak ha van betetlapja, akkor a biztositasi ugyintezest is csinaljak neki a javitas mellett. Ha jol ertelmezem, a MABISZ fog neki fizetni, hogy ilyenkor mit hogy kell, azt nem tudom, szerencsere eddig az osszes esetunkben volt a masik felnek kotelezoje.
Fonok viszont megszivta, egy bizti nelkuli tolatta le a cicasauto jobb oldalat, ket ajto es kuszob/sarvedo erintett. Biztos olcso lesz... foleg a karokozonak, akinek a kart es a fedezetlensegi dijat is ki kell fizetnie...
Az cumi.
Amiről én beszélek, az szimpla sztori: volt biztosítása a károkozónak; a kocsi se tört kiflibe, de Audi márkaszervizes javítási árak mellett GTK.
bear_
aktív tag
Sziasztok!
Törött autóról ugrik a garancia, ha nem márkaszervízben volt javítva? Nem rommátörtre kell gondolni, szélvédő, lökhárító illetve a motorháztető sérült minimálisan. Természetesen gyári alkatrészekkel javították és profin dolgoztak, nem látszik, hogy valaha is törve lett volna.
hülyegyerek
addikt
Igen, ugrik.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Reggie0
félisten
Inkabb ket tavolsagi busz mogott
stickermajom
addikt
Autópályán nekem elkezd zabálni, ha a megengedettel megyek. Érdekes, hogy fölötte viszont annyival nem nő már a fogyasztás, mint az ember várná, alatta viszont drasztikusan csökken. 170+180 környékén van a következő ugrás, ott 10 litert is megeszik, 3600-as fordulat körül van a motor, az a teljesítménycsúcs.
Ha a Start-Stopost kértem volna, akkor hosszabb lenne a hatodik, ott ~2500 a 130. Cserébe abban az M22 van, 220Nm max nyomatékkal, ezért azokban korlátozva is van 225-re.
hhenry
őstag
Sziasztok! Valaki esetleg tudja,hogy Auto 329-nél megoldható-e cégautó lízing?
fiat tipo kormány, lehet jön az abarth? akkor viszont nem fiat lenne a közepén, mindegy kéne a gépbe a mostani helyett (kormányközép nélkül, az ciki egy 1,4 szívóba)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Integrale
veterán
Lesz sportvaltozat, 2024-ig tartjak piacon a Tipot, jovore jon a facelift.
"Bad reklám is reklám too"
#89309696
törölt tag
Autókáztam egyet muter gépével, ki kellett már kormolni. Vigántpetend kanyarokon mire felmászott már jött a finom sültszag, a kosz égett a kipuffra.
[link]
Egyébként őszintén szólva én nem tudom, hogy a kocsinak bármi előnye származik-e abból, hogy meg van néha hajtva az átlagos anyatetű használatok mellett. Legalábbis a sima szívóbenzineseknek. Lehet csak placebo és tök feleslegesen karikázik vele az ember.
Segít, azért rakódik le ott cucc amit egy kis taposással kiégetsz. A Punto II-m anno a horvát tengerparti túra után egy darabig simábban ment és élénkebben.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tboldi
nagyúr
A Jazz is érezhetően virgoncabb lesz egy autópályás Móvár-Győr-Móvár távtól.
Használ, de csak az mpi-nél, édesanyám használja a honda civic-et, amikor az i20 elment azzal jártam, beleraktam 3500km-t, kellett ~300-400km mire magáhoztért.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#89309696
törölt tag
Ja, hát akkor ezekkel az egy órás utakkal max az olaj van regenerálva. Kéne neki több... Fél napot nem akarok azért autózni a semmibe. Bár most egész vicces volt, még kedvem is volt hozzá ami nagyon meglepett.
Csak ezért nem veszek pályamatricát meg megyek le a teletömött M7-re, mondjuk nem is szükséges ilyen kismotoros autóknál amik nekünk vannak. Meg messze se akarok elmenni, mert azért benne van a pakliban, hogy az autó ledöglik hiába ellenőrzök mindent indulás előtt és akkor ne legyek túl messze otthonról.
Viszont 3x végigmenni ugyanazon a 60Km-es karikán is gagyi. És még csak az is alig 200 Km lenne, ha ki is bővítem és csak kétszer megyek rajta végig akkor se lesz több 200 Km-nél. Mondjuk rám is férne az tagadhatatlan, alig van Km a lábamban főleg hozzátok képest.
jó én sem egy nap alatt raktam bele és nem csak autópályán/ országúton, csak én nem 2000-nél váltogatom el, mint muter, hanem 3500-4000-nél, ha már meleg.
Éves szinten 12-15 ekm-t megyek az is kevés, csak ez javarészt 4-5 település között, vagy helyben.
Azért mikor Blelle-Bbogláron elmegyek 1 nap 70-100 km-t az nem annyira vicces, azt nem szeretem.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#89309696
törölt tag
Amit muszáj levezetni munka miatt azt én sem szeretem, mondjuk nem sokat megyek, de azt a keveset sem. Azt ki szereti?
Olyan vezetésre gondoltam, amit önszántából csinál az ember. Egy Balaton körutat is egyszer meg kellene csinálnom 71-7-es főúton. Abba semmi bonyolult nincs és azért az már távolság. És ha annyira utálom a turistákat simán mehetek éjjel háromkor is, nem köt senki hozzá, hogy 40 fokban vezessek a bambuló, melegtől elsápadt nyaralósok között.
Kezd egyre jobban tetszeni az ötlet. Az baj nem?
Peter.70
őstag
Itthon nem szabad olyan gyorsan menni
máyköl
veterán
1,5 éves videó, de most belebotlottam, elég erős: Vigyázz magyar! Készítsd a pénztárcád, ha megállít az osztrák rendőr
Richard!
addikt
Azért a hatóságnak megvan a hozzáértése, ehhez IS..."szerintem ez a kormány nem gyári, szerintem nincs alatta katalizátor, szerintem a szárny sem gyári..."
Édes istenem, mutogatni kéne ez ilyen buta embereket
Ma kezdődik életed hátralevő része!
pècsimunkás
addikt
Ma autózgattunk kollègám Focus IV - èvel . Focus III 1,5 turbó kombit cserèlte le az új 1,5 turbó kombira . Jó ajánlatott kapott az előzőre , azèrt cserèlte le ( èn nem tettem volna ) az újra . Az előzőben nem ültem , de ez tetszik . Csendes , jól megy , jól is nèz ki . 7500 km átlaga 7,2 l/100 km . Ez sok rövid út , ès nèmet autópálya , szóval rendben van a fogyasztás is ès az autó is !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Ha mész vele 50 km-t rendesen taposva, gyakran kiforgatva a motort, az jó lesz kikormolásnak. Körbemenni a Balatont az kb. 210 km, de végig sétaautózás, tele falvakkal, így nem jó erre a célra.
rbalint88
addikt
Van valahol olyan ut, ami picit kanyargos, hogy lehessen kigyorsitani, de azert nem egy Dobogoko vagy hasonlok? Azert a kabriot kicsit izlestelennek ereznem felzavarni Dobogora de meg kene hajtani tisztitani, mert csak varosozas vagy turistazas van vele. A fogyasztasnak ugyis mindegy, most 12,8 lett az atlag...
A 76-os és a 77-es kellemesen kanyargós, lehet nyomni és szép a táj. Viszont mire Budapestről odaérsz, addig az autópályán kikormolod.
Zsámbék oda-vissza tempósan az M1-en, akár 4-edikben?
rbalint88
addikt
arra szerettünk menni, jó út
M1-et utálom, sok kamion, tötymörgők, idegbetegek. Páty felé szoktunk menni, ott is lehetne 3-4-ben végigmenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#89309696
törölt tag
Akkor marad Tapolca-Veszprém 77-es, Veszprém-Devecser-Karakó 8-as amin van egy szakaszon 110-es, ez van a legközelebb 110-es út amúgy is. Aztán rá a 84-re Sümeg-Tapolca.
Ezen jobban lehet csapatni és van benne kis 110-es is, full ingyenes, nem turisztikai pontok annyira. 2 óra és 150Km. Már csak jó idő kéne hozzá. Értem ez alatt, hogy tél. De legalábbis eső és hidegfront és hajnalban csumázni neki.
Reggie0
félisten
En sosem megyek arra. Total benacultak. A lezeres parkolosegedekre is 3000-5000 euros birsagokat osztanak elkobzas mellett.
[ Szerkesztve ]
rlazol
addikt
Sziasztok!
Arra gondoltam, a fekvőgalériámat feldobom egy olyan tárolóval, ami egy autó hátulsó csomagtartójából készült. Egyelőre még csak gondolkodás szintjén kérnék segítséget, milyen autóból lenne jó?
A legfontosabbak a méretek: ez fekvő galéria, a belmagasság 118 cm, emiatt a ferde hátúak nemigen kerülnek szóba: ha be is fér, hogy nyitom ki?
Ami a mélységet illeti, nem szeretnék 75 cm fölé menni, faltól a lökhárító csücskéig. És emiatt sajnos nemigen gondolkodom orr-részben, az nagyon csonka lenne.
Persze legyen szép. Engem egy Trabi vagy egy Wartburg segge nem mozgat meg, bocsánat a fanoktól. Az Alfa 157 határeset, szerintem találok annál szebbet.
És legyen reális: Ferrari vagy Rolls bontó viszonylag kevés van.
Szóval a kérdés adott: melyik autónak van szép hátsója, és férne is be úgy, hogy reális beszerezni?
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
Reggie0
félisten
Erdekes, nekem akkor egesz jol fogyaszt, 6.5l vagy alatta. De ha haladni is szeretnek akkor siman felmegy 10kornyekere nehe akar 12-re is. Foleg ha sokat kell fekezni elozni gyorsitani.
Ez olyanra sikerült hogy nem tudom melyiknek van igaza, de kb. a Faszi akkor is kifarolt egy "szerződésből".
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
ludsimon
veterán
Sziasztok!
A maxos Pajzs megéri szerintetek az árát 285 ezer Ft-ért?
Fontos, hogy már arról is kapjak SMS-t ha a riasztó beindul, ezért választottam ezt. + GPS +30 eFt felárért már nem pénz.
Illetve tudja egyáltalán ezt a funkciót, vagy nem?
Mert akkor nem kell GSM-es.
[ Szerkesztve ]
undefined
Szia!
Hány évnyi casco jön ki az árából?
Nem vagyunk egyformák nekem max. 50 ezer forintot érne meg egy ilyen.
ludsimon
veterán
Igazából nem a pénz érdekel mennyit adna a biztosító HA ellopják.
Hanem, hogy ne lopják el.
undefined
Gergőke88
addikt
Ha akarják úgyis ellopják.
Tehát casco kell amivel a bekövetkező kárt csökkenteni tudod.
Lophatatlan autó nincs. Kolléganőm öccse hazajött németből és nagyon ráparkoltak a pajerora a szomszédok. Maradt még egy estét erre reggelre a két kocsi közül tűnt el. Rendőr szerint valami targoncával vehették ki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szoszo94
őstag
Nekem speciel olcsóbb lenne,mint egy évnyi Casco
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Laptiming, 2 db Cupra, jó kis rész: [link]
@ (#137045) Szoszo94: Nekem 3 - 3,5 évnyi casco kijönne az árából, addig úgy sem tartja meg az ember; eladáskor szvsz nem komoly értéknövelő. Illetve a casco jó törésre, jégkárra, üvegkárra, stb...
[ Szerkesztve ]
Ebben minden benne van ami itthon jellemző, szerintem. Benne van a kispénzű vásárló aki mer nagyot álmodni, benne van a mindenhez is értő jogászkodó mindkét fél és ott van az öntudatos de önmagáról sokat képzelő szolgáltató is. És nem csak Jánosról van szó az én értelmezésemben.
Igazi jó kis szociológia esettanulmány.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
eladáskor szvsz nem komoly értéknövelő
nem az, de tudtommal át lehet telepíteni kis pénzért a következő autódba
#89309696
törölt tag
Nekem ez a stílus se nagyon gyerebe az biztos a Becsületesnepper részéről. Úgy az egész ahogy van, kicsit orron hordott, gőgös. Ha én egy olyan mailt kapnék vissza, mint amit be is másoltak meg, hogy nyomjam ki a telefonját és hívjam vissza, semmi papír a kezemben mikor százezrek repkednek, nálam az ilyen nem üzletfél az is biztos.
Figyelni kell ezekre ugyanúgy, mint bármelyik nepperre. Attól, hogy a TC-hez köze van meg Jutúbkodik még nem jelent semmit, semmi garanciát, ennyi erővel az AAA is nevezhető tisztességesnek, mert közismert... Biztos is vagyok benne, hogy a csudálatos Becsületesnepper is inkább húz a nepper felé, mint a becsületes felé, legfeljebb nem annyira, mint az átlag nepper.
[ Szerkesztve ]