Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Ha középen ülnék, még működhetne is.
BigBlackDog
veterán
Egyszer tévedtem ilyen helyre a Polóval. A belogó ágaktól az első-hátsó tolatóradar folyamatosan sípolt, ahogy csak tudott én meg izzadtam, hogy ne akadjon fel az alja.
rbalint88
addikt
Pedig elvileg a te Tucsonod is premium felszereltseg, kisfonieben mind a 4 automata, az 2017 kozepi, meg 2017-es modellev. A ket honappal fiatalabb mar 2018-as modellev, mas fejegyseg es tudja az android autot/carplayt. Ja es most kapott masodjara uj kuplungot a csodas dct valto
i30-ban mind a 4 automata le-fel, de szerintem csak a facelift ota. Kivancsi vagyok meddig fogja birni a valto nalam
Qru
MODERÁTOR
Bubival is bevitt egy ilyesmi útra egyszer a Waze anno. Nem volt kikapcsolva a földutak elkerülése opció. Az awd rendszer jól vizsgázott csak én is attól féltem, hogy odaverem az alját.
#nincsbennetarcsi
Biqci
aktív tag
Ha jó minőségű a fólia akkor nem szabad gondnak lennie. Nekem legalábbis soha nem volt gond a karccal. Viszont a fólia eldolgozása nagyon fontos a széleken, mert előszeretettel felgyűri a leengedés. Megtanultam saját káromra
Qru: Talán azért van így, mert ez az igazi japán "wabi sabi"
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
pècsimunkás
addikt
Már ritkán vezetem az autót, de sosem szerettem, hogy fentről jött a fény.
Jobban szeretem a mai napig is, ahogy ki tekintek a sötét "bunkerből".
Klíma van az autóban, úgyhogy az miatt sem kellett nagyon használni.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
Skyfol birja. Bar en kb miota megvan a kocsi 5x ha lehuztam a hatsokat Bubiban akkor sokat mondok.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Nekem tetszik a panoramateto is. Utaskent lehet elvezni a panoramatetot leginkabb. Multkor haverom kocsijaval voltunk a telken es visszafele nem en vezettem, igy volt idom kielvezni a nagy panoramatetot.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
+1. Kombi Golfban vittek utasként, amiben először láttam belülről panorámatetőt. Hátul ülve teljesen elvarázsolt a dolog, nagyon hangulatos volt. Emiatt kértem a Polóba is. Viszont mivel azt kizárólag csak én vezettem, menet közben csak annyi tűnt fel, hogy világosabb van, de sofőrként szrt sem élveztem a látványból.
Ki melyik "autóköltség feljegyző" appot használja?
rbalint88
addikt
Akkor te se mostanaban veszel kabriot Bocs!
BBD: ha a hierarchia engedte volna, meg a panoramatetot tuti belekerem, gyereket nem ajanlott 3-4 eves koraig kabrioztatni, ezzel viszont mozizhatott volna.
K Norbi: rossz a klimad?
fogyasztas: asszem ma este ket doboz 1664 blanc lesz, egesz napos festes utan ugy erzem megerdemlem ja es rollerrel mentem erte
[ Szerkesztve ]
Puma K
veterán
Egy ideig ezt használtam: Fuelio: üzemanyag és költségek
Nagyon sok lehetőség van benne.
Csak aztán úgy voltam vele, hogy több nem fog maradni ha iktatok minden kiadást ami az autóval kapcsolatos... tankolni kelleni fog és szervizeltetni szintén...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
K Norbi
addikt
Háát nekem LLumart 2011 be tették fel elől hátul van.
Napi 10x húzgálom mind a 4 ablakot, főleg ilyenkor.
Hibátlan mai napig. És lesz is mivel LLumar
tboldi
nagyúr
és Qru:
Igen, de én inkább félek, minthogy megijedjek.
pècsimunkás
addikt
A kabriókat a fék használók használják szerintem.
Természetesen a fórumtársak kivételek !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Peter.70
őstag
Néha utasként is bele kell ülni
K Norbi
addikt
És hol a tiéd?
fant0mi
addikt
Igen. Lanykoraban nemet volt, a mekafullhoz kepest a borulesek, a napfenyteto meg a holtterfigyelo hianyzik. A tempomat nem adaptiv, mondjuk nem tudom, hogy akkoriban letezett-e Tucsonban adaptiv tempomat.
Talan Executive felszereltseg, de ebben nem vagyok biztos.
fant0mi
addikt
Spritmonitor.de. weben es appon keresztul is.
MC Pite
veterán
Én olvasom, csak nem tudom milyen átlagsebességre. Ha 130as pályázásra, arra nem rossz, de sztem nem is jó. Ha büntihatáron és 150+osan mentél, akkor fasza érték.
Tudom, mindenki azt mondja hogy nagy autó*, de én nem lököstől lökösig mérem az autókat miliméterben, hanem utas és csomagtér méretben (esetleg nyilván a finomságot is nézhetjük, de az ár/prémiumság kérdése inkább mint méret).
*: Pl az F30 fél arasszal hosszabb az enyémtől; elől szűkös széltében, hátul mindenhogy, a csomagtartója meg, khm. Vezethetőséggel kenyérre kenhetett volna, de csak elszomorított hogy a Ring of Kerryn egy ennyire visszajelzés nélküli, döglött, motorféknélküli, nagyturbólyukas (megfontolt automata váltóval és kisdízellel) rázós autóval kellett vezetnem, hogy egy Rapidért is már sokat ráfizettem volna helyette. Az én szarommal ilyen helyeken azért lehet egy tűrhetőt autózni, pedig ez sem az arra kihegyezett változat, de tök más liga ahogy kommunikál, vagy ameddig mertük fordítani őket, addig abban is verte.
Szóval régebben sem hatott meg kategória, ezek után meg főleg lepereg, főleg amíg másban nem rak le valamit.
Az a plugin ötös pl már rak, más liga több szempontból is. De nekem nem igazán nagy egy egy ilyen nagymotorháztetejű szedán. Pont mint a SUVok, mit kezdjek azzal, hogy rontják fogyasztásban/bizonyos területeken a saját esélyeiket divat vagy rétegigény miatt, még mindig csak ahhoz képest tudnak jók lenni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
CactuS
Arcképgyáros
Szervizben.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
MC Pite
veterán
Spritmonitor a legjobb sztem, emlékeztet km/idő alapján köv szervizekre, cserékre, biztosításokra, matricákra, stb, stb. Ingyenes, vmi 1 euróért vettem 2 éve a reklámmentességet (diszkrét volt, inkább mint hozzájárulás).
Plusz weben mehetnek a csv exportok is. Egy próbát megér
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
K Norbi
addikt
Richard!
addikt
Estét!
VÉDA 65km/h felett büntet?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Qru
MODERÁTOR
Spritmonitort hasznalom en is.
#nincsbennetarcsi
gooool
őstag
50-es táblánál ugyanúgy 68 felett van bünti, mint bármelyik mobil sebességmérőnél.
Üdv, Balázs
Qru
MODERÁTOR
Meglatjuk, 10 ev gari van ra, mar csak 9 evet kell kibirnia.
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
Köszönet
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Integrale
veterán
Ring of Kerryn mindegy mivel mesz, az igyis-ugyis szep, at a szoroson meg a nemzeti parkon fantasztikus. Annal csak a Wild Atlantic Way jobb, hihetetlen minosegu ut, pazar latvannyal.
Lybranak '99 ota mind a 4 ablaka le-fel automata, tetoablakkal egyutt. Elso generacios A3-nak is az FL után. Aztán 2000 kozepen par gyarto megszuntette ezt a funkciot, Mercirol lehetett ilyet olvasni, meg az Alfarol FL 159 es W202-es C Merci pl nem vezerelheto taviranyitorol, elobbi kifejezetten gaz, amikor mar a 75-os is felhuzta mind a 4 ablakat tetoablakot es antennat kp zarral.
Mas:
Bereltunk egy Peugeot 3008-at, es legurultunk Bulgariaba, remekul fogyaszt az auto, de az, hogy 1500-as fordulattal erolteti fel magat 70-nel emelkedon, fajdalmas, egy fokozattal lejjebb lenne jo, de visszarakja a magasabba. Sport moddal egy fokkal jobb, de ugy meg nagyobb gazra feleslegesen bogeti.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kölcsönadtam Cactusnak, azért ilyen nagy az arca
MC Pite: Miért ne lenne jó egy benzinestől ez?! Ott az ellenpélda Fóka. De a Civic-em is. Fater Mercije, E320CDI és nem tudja pályán se 7-7,5 alá vinni. A 270-es tuningbox-al pl. 6l volt.
Most 138 tempomat és a sok kamion miatt gyakran volt fék 110-re vagy lejebb, majd vissza. Párszor 160 hogy elhúzzak 1-1 szerencsétlentől. Erre ez a 6,9-7,1 egy ekkora autótól szerintem parádé. Nagy, nehéz autó, tele volt a csomagtartó, 2-en ültünk benne, ment a hűtőláda, végig klíma 21 fokon. Én elfértem a Fókában is, de ez azért más világ.
A E merci ilyen még pályán, ezek oda valók, itt látszik igazán.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Kickass
őstag
Miért ne lenne jó egy benzinestől ez?!
Jó az, csak az 530e nem egy sima benzines...
Qru
MODERÁTOR
Nem rossz de palyan egy hibrid se tud csodat tenni ez latszik is az adaton. Palyazasra meg mindig a dizel a nyero vagy a dizelhibrid (V60 D6).
#nincsbennetarcsi
Nem is tudom minek írom le, mikor nem érti senki, nem kezeli a helyén senki a dolgokat.
Lehet megint tartok kis szünetet...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MasterMark
titán
Fu hát elértük a topik kiteljesedését azt hiszem, amikor valaki arra sértődik meg, hogy valaki más azt mondja, hogy nem is olyan jó a fogyasztása.
Switch Tax
MC Pite
veterán
Közúton nem szeretek gyorsan (büntihatár fölött) menni, pályán 120-130at szoktam. Évente megyünk Salzkammergut régióba, sok sok pálya, némi lakottonnkívül, szerpentinek, meredek utak. Aláírásomból látszik a piciny Picasso, és a piciny (a középkategóriás kombikhoz áll közelebb) Megane mennyit ettek ilyenkor. Igen, könnyebbek, nem plugin, de egyterű meg kombi. Hét alatt, általában hathoz közelebb (klímázva természetesen). Széltében simán jó, lábamnak is kényelmes, nincs magasan, magam mögött fél arasznyi térdhely (175cm), nagy puttony megpakolva (nagykerekű monti, nagyobbik futóbringa, hideg esős hegyvidékre és hazafelé strandolósra is csomagolva), két felnőt meg a picilány.
Most 6,41 volt az 1097km-re, kb a szokásos. Nem szoktam forgalmi akadály lenni, sőt, igyekszem a sietősebb Gosauiakkal tartani a lépést, nejem gyomra szerencsére egyre jobban bírja, kicsilány meg kifejezetten élvezi mikor felébresztjük a ménest és melegítjük a gumikat az isteni új aszfalton *szívecskésszmájli*.
Szal nem rossz az áramvonalasabb, modernebb szedántól a 7, és oké hogy nehezebb és több helyet foglal a garázsban, de szvsz ekörül jó pár kompakt is eljár, amiben van ennyire 'nagy' (=hasonló hely van). Legalábbis 308 II SW 1.2Pt130 és Leon ST 1.4TSI biztosan; sőt. Nálam még főként Ceed (1.4/1.5TGDI)
esetleg i30 1.5DPI miatt) és Corolla (DF) van a radaron, azokkal nincs konkrét ismerősi tapasztalat, de több tucat teszt/videó/mérés után azokra is fogadnék hogy mennének a kombik is ennyiből.
Igaz, nem pont ennyi erő és biztonsági tartalékkal mint az ötös, az tény.
Szerk: Szarul fogyaszt a hibrid autópályán (melyik hibrid?) rész azért annyira nem egyértelmű. Oda az erősebbik Corollát venném, akit érdekel, keressen rá kb mit eszik pályán. [link]
5,5-6,5 között, nehézlábúság függvényében átlagjuzer alatt, és azért van benne akarat.
Elnézést ha kötözködésnek ment át, nem akartam azt, csak nekem más szemüvegen át ez jön le.
Hátsókerekes nagyautók között (jó, Omega is element ennyivel, a 2.0 meg a 3.0 is jól evett pályán) manapság jó, plugin súlyban meg főként.
Csak a plugineket nehéz hova tennünk talán ilyenkor, de a fél elektromos autós mivoltához képest korrekt a benyás része úgy hogy egy testben laknak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Na pont az ilyen hozzászólók és stílus miatt is.
Tudom nem fogok hiányozni.
Ti se...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Pályázásra inkább a sima dízel.
Egy tisztán autópályás (volt benne ~ 40 km országút) tankolási adatom van a D6-tal [link] tavaly augusztus 1-ről, 691 km Makarska - Budapest, 7,48 l/100 km.
Ezt a 2.0 TSI-vel is hozom (kívülről kisebb autó, belülről lehet, hogy tágasabb, ugyanakkor a Volvo csendesebb).
A D6-tal hangulattól függően 6,5-7,5 között jártam a szokásos Bp-Zeg távom + 1 akkunyi áram.
Városban jön ki a PHEV előnye.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Sztem parades, az Ampera sem eszik erdemben kevesebbet ekkora temponal tisztan benzinbol, es az egy matchbox a tiedhez kepest. Engedd el.
Hasonlo menetteljesitmenyt es kozel ilyen komfortot nem tudo autok, egy E60 530i 10-et bevert volna ugyanitt.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az 1.6i biztos felgyuri az aszfaltot szerpentinen felfele. Es akkor meg nekem mondjak, hogy nincs tarcsi.
5.5-6.5 jo a hibrid Corollatol? Fraszt. Azt a 190 lovas tdi Superb-el barmikor hozom.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ezert kellett volna nekunk inkabb az iV de hat akkor meg nem volt elerheto. Meg amugy egyetertek veled, hogy toltogessen akinek… nincs jobb dolga.
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Ja, jól mutattam rajta.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
dj79
senior tag
Pedig 6 alatt nem mutat tempomat 130kmh esetén az 1.8 hsd se, de amint országútra vagy lakott területre érek, jelentősen elindul lefelé az átlag. 1.4csí sem evett pályán többet, cserébe halkabb/rugalmasabb/besorolósabb.
MC Pite
veterán
Hat lityi pályán a teteje, mindenütt csak kevesebbet eszik, dugóban/városban üt.
Nem gyűrte fel 124LE/160Nm az aszfaltot, de élveztem, és 110ló 155Nm alá nem vittem. Jófiúsan szoktam, de az új aszfalt, ahh .
Phev fogyi: Amperától baba; és egy Passat GTE-től ami közelebb van?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Akkor plane.
#nincsbennetarcsi
brumi1024
veterán
A Leon kombi nincs “közel annyira nagy”, mint egy 5er belül, akárhogy is nézem. Csomagtartóban nagyobb a kombi a szedánnál, de néhány év Golf és A3 után örültem, hogy egy F10-ben jöttem haza franciáktól szakadt térdszalaggal, felpolcolt lábbal (4 fővel és egy Border Collieval), és nem az A3-ban.
rbalint88
addikt
Hat meg azert na. Ultem/vezettem 3-as meganet meg ultem Tsebacsi 5er-jeben is, azert ket kulon vilag. Nekem se erne meg a jelenlegi bevetel/koltseg/ambiciok matrixban annyit a bimmer, amennyi a vetelara es fenntartasa, de ezert nem tartom hulyenek azt, aki olyat vesz, mert amugy baromi jo auto. Nyilvan egy atlag kompaktban se kell eret vagni (szerencsere), de azert nem veletlenul nem allt meg ott a tudomany
Aki meg az 5er-bol nez felfele, az is lehulyezheti a maybachost vagy urusost vagy bentaygast, hogy de hat mennyivel jobban jarna 3-5-10 5errel adott budzsebol, de ugye sok mas teruleten (orak, hifi biztosan) se a felaraval aranyosan no a tudas, csak egyszeruen a meretgazdasagossag miatt azt annyiert tudjak nyeresegesen adni. Niche marketre dolgozni ROI alapon ezt hozza
brumi1024
veterán
Teljesen egyetértek. Megértem ha valakinek nem éri meg (adott összegből én is másra fókuszálnék, hacsak nem a kényelem a szempont), de teljesen megértem aki azt választja.
Snoop-y
veterán
Felesleges felhuznod magad. Nem kell meggyoznod senkit semmirol. Te ulsz nap mint nap a sajat autodban nem tokmindegy mas mit gondol rola?
Mas:
13 volt a legutolso etap
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Paxker315
addikt
Btw, pont idevághat. Úgy vettem észre, hogy 120-125 körüli tempónál bőven gazdaságosabb, jelentősen alacsonyabb a fogyasztás hibridnél, mint 130-135 közt, így, nálam már abszolút nem kérdéses, hogy marginális időspór nyereségért többet fizessek. Ellenben: a sebesség növekedésével a légellenállás szerepe egyre nagyobb szerepet játszik, így, általánosságban nagyobb tempónál meredeken kezd csökkenni a hatékonyság&gazdaságosság bármilyen bódé esetén.
Nem lenne észszerűbb-fenntarthatóbb 10km per órát csökkenteni az autópálya-sebességlimiteken? Itthon még olyan nagy távok sincsenek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
ingyenes kategóriában
- GPU / Videokártya Hűtés Szerviz - AMD & NVIDIA Videókártya Pasztázás és Takarítás
- Hibátlan, nem használt iPhone SE 3. gen. 128GB Fekete 100% akkumulátor
- Gigabyte GA-Z77M-D3H (rev. 1.0) Intel Core i5-3570K
- Új és használt Ps4 Playstation 4 játékok Part 2
- Új és használt Ps4 Playstation 4 játékok Part 1