Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Direkt nem japán gyártósort kerestem: [link]
Nem a csapkodással van a baj, hanem amit az első ajtónál művelt a melós. Felül kifeszít alul térdel beljebb nyom. Egy már fényezett elemen. Pfff
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Nem a csapkodas a gond.
Az, hogy a térdét baknak használva hajlitgatja az ajtót, hogy normálisan zarodjon, szerintem nem normális.
Ja igen, ha nem lenne fenyezve még, akkor szó-szó.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Mert mi baja lesz?
ADAM1337
nagyúr
Jah a hajlítgatásra gondoltam én is, mercinél is van ilyesfajta utó hajlítás illesztés ugyanúgy.
Ha már össze van szerelve így egyszerűbb a végén már bekalibrálni, igaz elég paraszt módszer, de sok gyár csinálja még a prémiumok is, sajnos.
De most csináljanak ezért külön hidraulikus gépet, aminek az üzemeltetése több millió havonta ?
[ Szerkesztve ]
Hát ha szerinted az normális, hogy egy frissen a gyártósorról még le sem került autón ilyen vidéki sufni tuningolást kell alkalmazni, hogy rendesen záródjon egy ajtó, akkor lelked rajta. Én ezért pénzt biztos nem adnék.
MunezXBK
nagyúr
Senki nem kérte, hogy adj érte pénzt, de ez így működik.
Csattogj be egy karosszériás műhelybe és sasolj. Lesznek még meglepő dolgok.
Úgy látom elbeszélünk egymás mellett. Senki nem beszélt karosszéria műhelyről. A linkelt videón egy adott gyártó saját gyártósorán készülő autóról volt szó, nem Jóska bácsi lakatos műhelyéről. Ugyanakkor nézd meg azt a videót, amit én linkeltem, normális gyártóknál egy robotkar illeszti századmilliméterre pontosan be az ajtót a melósnak csak a zsanér csavarokat kell behajtani.
Kornel
veterán
Ezmiez a ganyolas? 😃
Richard!
addikt
Ebben a videóban semmi hasonló nincs. Nem értem miért linkelted. Még csak a gyártási folyamat azon része sincs benne
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Kornel
veterán
Mert mondjuk nincs ra szükség?
Ergo illeszkedik az ajtó.
Nehogy már lábbal kelljen hajtogatni egy fényezett ajtót, hogy "pontosan" zarodjon.
Richard!
addikt
Az egy csupasz ajtó. Amit majd később levesznek, előszerelnek(kárpit,hangszóró,oldalüveg stb.), majd a gyártósoron visszateszik és bármilyen meglepő, ugyanúgy állítják be, mint a dáciás videóban. Szemellenző off pls
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Joker88
őstag
na. két aprócska kérdés..
- az első , pár bejegyzéssel feljebb olvastam, teljes polír a kocsira 25.000 helyi valuta körüli áron mozog. ez mennyire reális, egy kicsi, 3 ajtós Fordra? ( Fiesta,1,3i , 1998, MKIV )
-
ha esetleg lekapnak trafinál ,akkor a büntetmény mikor jön ki ? ( cirka 60-al mentem, lakott területen belül 50 helyett ) f*sik a szám rendesen,hogy mennyit csalhatott a km-órám..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
Kornel
veterán
Komolyan a fényezett elemeket lábbal hajlitgatva állítják be?
Ez elég sokat elmond az adott gyártó minőségbiztosításarol.
De örülök, hogy ez nem csak szerintem nem normális 😉
Evil Snowman: hagyd, egyszerűen nem értik.
Szerintük ez teljesen normális, így nem is érthetik, hogy lehet ezt normalisan is csinálni.
[ Szerkesztve ]
1:15-től van a videón. Ott odaillesztik az ajtót. Jobb gyártóknál belekalkulálják előre a festékréteg vastagságot, gumikéderek széleségét stb, így fényezetlenül odailleszti a robot felcsavarozzák a melósok, meg megjelölik a felfogatási pontokat, aztán mehet a fényező részlegbe az ajtó, karosszéria stb.
Azt követően pedig csak szépen visszacsavarozzák a megjelölt helyre az ajtót. Nem ördögtől való dolog ez.
Peter.70
őstag
Ha lakott területen mentem bele fix trafiba 52-vel, várhatom a csekket? Helyszínen nem állítottak meg.
Richard!
addikt
Felrakják az ajtót, felcsavarozzák és megy a föstőkhöz. Semmi ajtóbeállítás nem történik akkor. A robot pedig nem illeszt semmit. Csak tartja az ajtót, hogy ne a melósnak kelljen
De amúgy lehet menni gyárlátogatásra és megértitek
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Integrale
veterán
Civic Type R gyari "cutouts".
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Nyugi srácok, az előző kérdésre is válasz:
67-ig nincs semmi ha nem állítanak meg, 68-tol 30 ezer.
No para.
Richie: nem a kérdésre válaszolsz, teljesen elbeszélsz amellett, hogy az normalis-e, hogy térddel hajtogatja a már lefenyezett elemet.
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Köszike. Kissé el bambultam
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Akkor válaszolok, amit már nem először teszek. NORMÁLIS!
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Kornel
veterán
Szerintem meg azt a gyártót minősíti, ahol ez normális.
Integrale
veterán
Olaszoknal meghagnak mar akkor is, ha 90 helyett 100-zal mesz. Most egy evig remeghet a terdem, hogy jon-e bunti.
"Bad reklám is reklám too"
Richard!
addikt
Hagyom, mert egyszerűen nem értitek, nem tudjátok elhinni,felfogni, hogy ez teljesen hétköznapi minden gyártónál.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
MunezXBK
nagyúr
Nem beszélünk el, nem érted miről vakerálok.
ADAM1337
nagyúr
Pedig tényleg így van ahogy írod.
Nem tudom mi ezen a megbotránkoztató egyeseknek.
Teljesen normális ez a munka folyamat.
Szinte már látom lelki szemeim előtt, hogy az Ferrarik, Paganik, Bugattik, Lambo-k ajtaját is így állítják be, ha nem passzol.
Kornel
veterán
-v-
addikt
látom lelki szemeim előtt
De az nem lehet, hogy más nem csak a lelki szemei előtt látta, hanem esetleg tudja miről beszél
(csak kérdezem, nekem gőzöm sincs)
[ Szerkesztve ]
Elképzelhető, hogy látta/látja egy-két gyártónál, de azt konzekvensen kijelenteni, hogy idézem "minden gyártónál" ez azért elég túlzás nem? A világ összes autógyártójánál volt gyárlátogatáson, hogy ezt így ki meri jelenteni?
Vagy egy full karbonszálas elemekből felépülő Koenigseggnél szerinted, majd az aktuális melós elkezdi jobbra-balra hajlítgatni a full karbon ajtót, ha nem passzol? Erősen kétlem.
-v-
addikt
Hát, ha egyikőtök se tudja, akkor szerintem mindenképpen érdemes tovább vitatkozni
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy én azt írtam, hogy nem minden gyártónál van/lehet ez így, erre pedig minden esetben azt a választ kaptam, hogy de minden gyártónál ez a folyamat, ami viszont nem igaz.
-v-
addikt
Tőlem hiába vársz támogatást, én a balhénak drukkolok
[ Szerkesztve ]
Aztán popcorn-t hoztál-e?
Richard!
addikt
Na jó, tényleg befejeztem
Ma kezdődik életed hátralevő része!
TaaT
veterán
Nem értem mi bajotok van ezzel [link]
Give them hell Ukraine!
ADAM1337
nagyúr
"mestermű" azt kihagytad.
BigBlackDog
veterán
Hát, ha működött valami 40 évvel ezelőtt is már, akkor miért változtassunk rajta. Most végre tudom, hogy miért láttam elálló ajtókat sok, gyanúsan olcsón eladó autónál. Valószínűleg csak Jürgen nem vette észre a minőség ellenőrzésnél.
#94529552
törölt tag
Nem tudom miért értetlenkedsz ennyit?! Hányan mondják még, hogy így megy ez a többinél is, pl. Hondánál is, vagy amilyen kocsid van, azon is. Sőt a karosszériás műhelyekben is láthatsz hasonló ajtó illesztést.
Kornel
veterán
Ha eljöttél volna a topictalira, akkor tudnád, hogy igazi japan gépe van, egy yaris TS.
tboldi
nagyúr
Már vártam, hogy mikor linkeli valaki.
Nem értetlenkedek, de akkor leírom lassan, hogy érthető legyen. Azt kijelenteni, hogy minden autógyártó így jár el, nem lehet!
Lehet újat mondok, de van pár szupersportkocsi gyártó - akik szintén beletartoznak, a fórum társ által kijelentett minden autógyártó halmazba - , akik kicsit komolyabb anyagokkal dolgoznak, mint az acél - pl.: szénszál - , ahol a büdös életben nem hajlítgatják/hajlítgathatják a munkadarabot, mert nem igazán tesz jót neki.
Tehát összefoglalva annyi volt a problémám, hogy ezt így kijelenteni, hogy minden autógyártó ezt csinálja, nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Most erről nem tudom eldönteni, hogy cinizmus-e vagy sem, de a kövi talira megpróbálok elrotyogni a hullaszállítóval .
trassher
addikt
Én tudok vásárosnaményban, bár neked az is 50km.
Redmi Note 7
#94529552
törölt tag
A ha kezdetű mondatoknak nem sok értelme van. Írhatnám én is, hogy: ha elmentél volna a ......, akkor most mi lehetne, de minek, a múltat nem lehet megváltoztatni.
A téma szempontjából lényegtelen az autó típusa most. Van hamis japán gép is?
Evil Snowman Széria autógyártásról volt videó, nem pedig szupersportkocsikról, azért ne tévedjünk el. De hidd el, hogy ott is van ügyeskedés, trükközés, csak más módon esetleg.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Ehhez képest mindenki magasról szarik a sebességkorlátozásra
rip and tear, until it is done
(#41048) Elektrosokk válasza Evil Snowman (#41043) üzenetére
Elektrosokk
addikt
Szerintem hagyd. . . Milyen autót vegyek topicba is osztották az észt pár digó autóval kapcsolatban ugyanígy általánosítva. Biztosan jók a megérzései...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Kornel
veterán
Ezt pozitívumnak szántam😉
Egyébként írni kéne a TC-nak, nézzen meg egy két mo-i autógyárat, hogy is megy ez a folyamat.
(Suzuki, audi, mercedes)
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Na ja. Amikor ott laktam (Bologna), rendőr megy a 159-cel a főútvonalon, lámpa átvált pirosra, felkapcsolja a szirénát, átmegy, majd lekapcsolja.
Körforgalomba balra be, mert rövidebb stb stb, lehetne mesélni holnap reggelig ezeket.
"Bad reklám is reklám too"