Hirdetés

2020. november 25., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-10-19 15:22:57

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38001) tomcsi23 válasza Qru (#37976) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez az új benya van már :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38002) [vilike] válasza focvis (#37985) üzenetére


[vilike]
őstag

Csak 2002 utáni kézi váltós m paketes játszik :)

Never go full retard

(#38003) Qru válasza tomcsi23 (#38001) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Folyamatban van a bevezetése én úgy tudom.

(#38004) LógaGéza válasza tomcsi23 (#38001) üzenetére


LógaGéza
addikt

Nálunk már van. Ergo ha ilyen kis faluban is elérhető, mint Békéscsaba, akkor máshol is kell legyen :K

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#38005) Evil Snowman


Evil Snowman
senior tag

Tiszteletem kedves Fórum Társak. Legvadabb álmaiban sem gondoltam volna, hogy a PH!-n van autós topik, de örülök, hogy ráleltem.

Nem igazán tudom, hogy mi itt a módi (saját autó bemutatása, leírás etc.), de örülökhogy ide találtam. Ha valakit érdekel milyen szekreim vannak, akkor leírom szívesen. :R

Üdv:
Snow

#1NZ-FE , CA18DE , K20A6#

(#38006) tomcsi23 válasza LógaGéza (#38004) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez eddig is 100-as volt, nem?

Qru, mintha már a múltkor is máshogy láttam volna a kúton. :F
Na mindegy. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38007) Qru válasza tomcsi23 (#38006) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Eddig 100-as volt ami 98+ oktános volt most a 100 plusz van ami garantáltan 100-as.

Nem figyeltem most amikor együtt tankoltunk, te láttad hogy 100 plus volt kiírva?

(#38008) tomcsi23 válasza Qru (#38007) üzenetére


tomcsi23
veterán

Pedig 100-ashoz közeli rémlik nekem.
Akkor nem figyeltem, csak előtte, amikor én tankoltam, de majd megnézem a nyugtán. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38009) diablo1984 válasza Evil Snowman (#38005) üzenetére


diablo1984
addikt

írd le milyen vasad van, mennyire vagy velük elégedett, stb-stb.
kötetlen autós beszélgetések vannak itt, nem feltétlenül farokhosszúság verseny és ez tetszik!

üdv itt!

nekem egy laguna1 1,9 dti van, már lassan mindent kicseréltem rajta múlt ősz óta(akkor vettem), komplett motorfelújítással kezdtem, első-hátsó futómű, fékek, gigabukó az autó, de lassan már tényleg minden új rajta, és akkor elérek a gödör aljára az 1millió+os lagunámmal.(épp tegnap cseréltem ki a turbót benne, ma meg a hátsó hidat). fogyija frankó, 80% városban öregurasan 5,6körül eszik....
van még egy yaris 1-es az asszonynak, az olajcserén kívül szinte semmit sem kíván, pár porvédőt cseréltem rajta, mert el voltak öregedve és hullot szét, valamint egy komplett ülésszettet, mert a vetető ülés el volt málva és nem találtam olyan mintájút. jó kis kocsi, 1.0 benzin, 4 henger, 7 alatt 100% városban kijön az asszony stílusában(kövérgáz, satufék, kövérgáz...), alattam már 5,2-őt is evett.....

(#38010) szabonagyur válasza Qtya123 (#37983) üzenetére


szabonagyur
nagyúr

Minden egyes ilyen kiegészítőt egyesével kell megkötni. Így van én is emiatt nem kötöttem meg a vadkár biztosítást, mert ami fizetne ott bizony én is elég nagy összeget fizetnék be és még ennél is valami elég magas önrész volt. Nem vagyok 100%-ig biztos, de még talán a vadkár biztosításnál is voltak kizáró tételek, hogy ha nem a megengedett sebességgel kaptad el akkor nem fizet stb.

Huawei 5577S független mobil router eladó, Digi 4G képes!

(#38011) llwynog


llwynog
Ármester

Én maradok a MM95-nél, Astra is szerette, most a Vekit is csak ezzel itatom. :K

"Akárhol jársz, akármit látsz, nyomot hagy benned, jól vigyázz..."

(#38012) zack válasza llwynog (#38011) üzenetére


zack
nagyúr

Én sem vettem észre különbséget a MM95 és a MM100 között.
Viszont a sima 95 és a MM95 közötti különbség érezhető.
Hetente 10-20k-ért tankolok, de literenként 20ft, pláne ha nem is érezhető, nekem nem éri meg.

Samsung Galaxy Note 10 Plus Black 256GB /64GB Samsung Evo Class10 <<>> Sony NW-A35 + Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium + Tidal HiFi

(#38013) Evil Snowman válasza diablo1984 (#38009) üzenetére


Evil Snowman
senior tag

Köszönöm a választ.

Jelenleg kettő autó van a birtokomban, abból az egyik itthon ritka, mint a fehér holló, a másik egy tömeg autó paprikázott vátozata:

1. Nissan Pulsar EXA (N13) NX/Canopy aka Duffy kacsa (rendszám után):

- 1987 12. havi gyártás, lassan veterán
- Motor: CA18DE DOHC: 131 LE/159 Nm (@ 6400/5200), soros 4 hengeres, hengerenkénti gyújtótrafó (igazi cumi faktor, már kettőt cserélnem kellett)
- Súly: 1070 kg
- Fogyasztás: 10 l/100 km

Eddig a száraz adatok. Egyéb ismertető jegyek: 2 ajtós kupé, targatetővel és cserélhető csomagtérajtóval. Elvileg 5 személyes, de aki be tud ülni mögém vagy a jobb 1 mögé, annak gratulálok. :DDD Sajnos a váltója automata (USA modell), így 4 sebességgel és egy OverDrive fokozattal tudok gazdálkodni. Automata léte ellenére meglepően sportosan is tud működni, akor automata váltóinak megfelelően, ha lepadlózza az ember, akkor egy másodpercet várni kell míg reagál, utána vissza kettőbe és vígan leforgatja magát 7200-ig.

Egy kis háttér info, hogy honnan lett: anno faterom vette meg magának, majd le akarta cserélni egy 5 személyes autóra. Én épp akkor tettem le a jogsit, így kisírtam, hogy ne adja el, hanem átveszem tőle. Ez volt 12 éve. Azóta sajnos csak a kötelezőket kapta meg, de azt az előírt rendszerességgel.

Sajnos az elmúlt 2 évben elhanyagoltam kicsit, így amikor tavaly nyáron kitoltam a garázsból, az alábbi orvoslandó hibalistát állítottam fel:

- jobb oldali ajtó rohad, kuka (van egy másik kasztni alkatrésznek szóval az nem gond)
- jobb/bal hátil rohad a küszöb vége ahol a hátsó sárvédő ív kezdődik
- jobb első sárvédőív rohad
- alja egy helyen rohad eléggé
- a komplett gumikéder és ablakvezető gumi szettet cserélni kell, mert beázik (keret nélküli ablak feat. targatető yeah) -> erre kaptam árajánlatot, csak gyári van, csak az amcsiknál: 475.000 HUF
- automata váltót meg kell nézetni mert alacsony fordulaton dobálgatja az OverDrive és a negyedik fokozat között magát
- a motort is át kéne nézetni, mert óra szerint csak 87.3xx méröld van benne, de fene tudja, hogy a fater előtti tulaj mennyi tekert vissza
- gyújtás szögem szinte 100%, hogy rossz, mert megszívja magát, cserébe ha elveszem a gázt szépen utándurrog
- alapjárati motorral is gond lehet, mert ha bemelegszik, akkor üresben felmegy a fordulat 2000-ig
- komplett kipufogó csere
- új fényezés
- komplett fékszett csere elől/hátul

Nos ez alsó hangon is 2,5 millió forint lenne. Ennyi pénzem meg nem volt tavaly októberben, de autó kellet, amivel napi szinten 74 km-t ingázok az M0-án otthon és munkahely között. Így aztán elkezdtem keresni egy olyan autót, ami:

- kicsi
- keveset fogyaszt
- japán
- megbízható, kötelezőkön kívül nem kell rá nagyon költeni, ha mégis akkor nem eszi meg a gatyámat
- 100 LE felett legyen, ha haladni kell

A fenit kritérimuk alapján lett ő:

2. Toyota Yaris TS (XP10, 1st gen, még a nem ráncfelvarott könnycsepp lámpás verzió) aka Nitro (szintén rendszám alapján)

- 2003-as
- Motor: 1NZ-FE: 106 LE/145 Nm (@ 6000/4200), soros 4 hengeres
- Súly: 950 kg
- Fogyasztás: lábtól függően 5-6 l/100 km

Az autó Németországból került hozzám 148.xxx km-el, kissebb esztétikai hibákkal (szinte 100%, hogy kissé törött volt, rétegvizsgálat alapján a jobb első sárvédő lett újrafényezve, de határértéken belül):

- bal visszapillantót tükör lakkja le volt maródva
- első lökhárítót belülről átszúrta egy távtartó csavar, valamint le volt verve a fényezés
- hátsó lökhárító, valamint a felette lévő kasztni rész a bal hátsó lámpa alatt meg volt nyomva
- motorháztető tele kőfelverődéssel
- ratyin, utólag fehérre fényezett gyári alufelnik

A fent felsoroltakat még idei év elején megcsináltattam 150.000 Ft-ból (hibás karosszéria és műanyag elemek javítása, fényezése, felnik szintereztetése gyári szürkére)
Maga az auto motorikusan, valamint a váltót tekintve hibátlan. Az alvázon, de az autó komplett alján egy rozsda folt sincs.

A vétel óta beleraktam közel 15.000 km-t, de pozitív csalódás. Édesanyámnak egy mezei 1.0-ás van, az sem rossz, de azért ez más. A kuplung sokkal keményebb, lejjebb van vagy 5 cm-t, keményített futómű, 4 tárcsafék vs 2. Egyetlen dolog, ami nagyon hiányzik a Nissanból, az az üléspozíció. Ott szinte a földön ültem, itt meg jóval magasabbnak érzem (mivel az autó is magasabb), valamint a gyári sportüléseknek sincs akkora oldaltartásuk sajnos.

Mindent összevetve nem bántam meg a vételt, de Duffy sorsáról lassan döntenem kell, mert idén lejár a műszakija sajnos. :(

Köszi, annak aki elovasta. Az esetleges typo-k miatt elnézést van bennem már pár pálinka.

#1NZ-FE , CA18DE , K20A6#

(#38014) Teszla_


Teszla_
senior tag

Ahoy!

Én is csak ma fedeztem fel ezt a topcot, így be is jelentkeznék egy '99-es, 1.6-os Mazda MX-5 NB-vel :)
Amit tudni kell róla, hogy egy hisztis picsa :DDD
2014 nyarán vettem, akkor még tökéletes volt, azóta pedig próbálok lépést tartani az igényeivel, több-kevesebb sikerrel. Rengeteg kisebb-nagyobb nyűgje volt már sajnos, nem egyszer el is gondolkodtam rajta, hogy eladom. De aztán mindig elgondolkodok, hogy rengeteg potenciál van ebben az autóban, külsőleg-belsőleg egyaránt, így még meg van.
Mióta nálam van, kétszer vitte tréler, először gyújtáskapcsoló betét miatt, másodszor befogott a bal első fék. Akkor kapott is körbe négy EBC black tárcsát + fékbetéteket. Egyszer állt 3 hónapot, mert egy szerelő azt mondta, hogy motorfelújítás kell fél milláért, aztán egy másik szerelőnél független szakértő megállapította, hogy semmi baja. Ez az időszak durva volt, de túl lettünk rajta, persze pont nyárra esett...

Típushibák:
Rohad. Nagyon. Első nyúlványok, hátsó ívek, küszöbök, csomagtartó fedél. Az NB rohad a legjobban mind közül. Egyik miatás írta meg a nagy igazságot. Az MX-5 rohad, rohadni fog, vagy rohadt, de javították kisebb-nagyobb sikerrel :)
Gyújtótrafó szeret meghalni, kettesével van, de általában csak az egyik fele adja fel a harcot, ezt én is cseréltem kompletten. Bontottan 40ezer, újonnan 100-on felül.
A tető 10-15 évet bír, utána jön a szélek repedezése, beázás, az új tető alsó hangon 100ezer forint, plusz szerelés, ha találsz olyat, aki elvállalja. Valamint, ha a gumikédereket is cserélni kell az ablak körül, akkor az még kb. 60ezer forint, mert ebből csak a gyári ajánlott.
Váltóban a 2-es idővel biztosan reccsenni fog, azután pedig jön a sírás is. legalábbis az 5 sebességeseknél, a 6-osról nem hallottam ilyet, de elképzelhető. Bontott 5-ös váltó 50ezer környéke. (lehet 6-ost is betenni, de azt általában sperrel együt adják/veszik + a "sallang", olyan 300ezer környékén)
A rádió antennájában törnek a fogaskerekek, vagy berohad. Bontottat ritkán találni, mert elkapkodják, az új ára horror (100ezer környéke ez is).
Vezérműtengely holtpont jeladó. Nagy melegben, leállítás után nem indul az autó. Nem túl drága alkatrész (20ezer) a többihez viszonyítva, sokan tartanak egyet a kesztyűtartóban, ha bekövetkezne a baj.

Tudni kell, hogy sokszor borzalmas árakon vannak hozzá alkatrészek, viszont sokan szeretik azt mondani, hogy ez egy japán autó, ráadásul MX-5, szóval soha nincs velük baj. Az ilyen emberek vagy hazudnak, vagy annyira szeretik az autót, hogy még a 100k+os tételeket is elnézik neki. Én már rálocsoltam a vételárat és még nem látom a fényt az alagút végén. De egyszer elérem, mert utána végre jöhetnek a módosítások, hehe :)

A legjobb dolog talán a miatázásban, hogy nagyon jó a közössége, segítőkészek, sok alkatrész bontottan el lehet érni rajtuk keresztül, de szokott lenni group buy is külföldi oldalakról. És integetünk egymásnak, ha találkozunk. Ennek én külön örülök, mert Nyíregyházán lakom és itt nincs túl sok MX-5 :)

Fogyasztás szerintem nem sok, én főleg városban járok vele, itt 8-9 liter körül el van. Egyik télen volt 10 felett, de akkor azért mókáztunk is. Pályázásnál (nem autópálya, hanem versenypálya) állítólag 25 liternél többet is le lehet nyomni a torkán.

(#38015) focvis


focvis
addikt

Faceliftes S-Cross, OMG... tiszta Moszkvics. :U. Volt vmi Daewoo egyterű szörnyedelem, arra emlékeztet még. Ja, Tacuma.

@Evil: ilyen Nissanrol még nem hallottam, tetszetős! 😃 Ha tudod, mentsd meg. Univerzális kéder nem jó bele esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#38016) Evil Snowman válasza focvis (#38015) üzenetére


Evil Snowman
senior tag

Sajnos nem. Voltam már jópár kéderesnél, de nincs. Sajnos ahol az A oszlop felső része találkozik a targatetővel az egy spéci alakítású rész, csak gyárival megoldható. :(

Nem pöcs mutogatásként, meg reklám helye, de az egyik idei TC TV adásban benne volt a szekér, ha gondolod elküldöm a linket. Ha hallani is szeretnéd. ;)

#1NZ-FE , CA18DE , K20A6#

(#38017) Teszla_ válasza Teszla_ (#38014) üzenetére


Teszla_
senior tag

Ahh, lekéstem az időkorlátot. Imádom, amikor kinyitom a garázst és ezt látom. Ilyenkor bocsájtok meg neki mindent :)

(#38018) Predator2


Predator2
addikt

Taxisok többségében benzines vagy diesel autót használnak inkább, és miért azt?
Nagyobb városokban (BP, London, Párizs stb...)

Ismerősöm szerint diesel-t, de az rövidtávon halál nem?

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#38019) SzlobiG válasza Predator2 (#38018) üzenetére


SzlobiG
félisten

Dízelt többnyire a fogyasztás miatt. Nem gond ott a városi használat mert mindig meleg a motor. Egyedül a dpf amivel problémájuk lehet.

(#38020) llwynog válasza zack (#38012) üzenetére


llwynog
Ármester

Azt már az F Astrán észrevettem (mmint a sima 95 és a MM95 között), hogy szebben jár vele, kicsit talán még jobban is ment (ez lehet placebo), Vekibe azóta, hogy megvettem, mást nem is tankoltam, kísérletezni ennél az autónál már nem fogok, Astrával körbejártam a nagyobb kutakat, amik a környékünkön vannak (Mol, Shell, OMV), és az OMV MM95 jött be legjobban (tán még Mol-t tankolnék bele vész esetére, a Shell FuelSave-től minden baja volt a kocsinak :DD )

[ Szerkesztve ]

"Akárhol jársz, akármit látsz, nyomot hagy benned, jól vigyázz..."

(#38021) Integrale válasza Evil Snowman (#38013) üzenetére


Integrale
addikt

ParkoloParaden nem voltal kintveletlenul?

(#38022) stickermajom válasza [vilike] (#38002) üzenetére


stickermajom
őstag

Az a baj az M pakettel, hogy lassan már minden egysejtű ráapplikálja a 316i-re az éndzsölájzzal karöltve, így már szinte jobban tudok értékelni egy eredetit. :))

(#38023) Predator2 válasza SzlobiG (#38019) üzenetére


Predator2
addikt

Köszönöm a választ!

Munka miatt vettem magamnak 1.5dci diesel Clio-t.

Sajnos a meló, befutcsolt. Mostanában sok rövid táv is közbejöhet a kocsinak.

Mit csinálnátok a helyemben, megtartani ezt, vagy csere egy benzines Suzuki Swift-re?

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#38024) diablo1984 válasza Predator2 (#38023) üzenetére


diablo1984
addikt

Megtartanám

(#38025) focvis válasza Evil Snowman (#38016) üzenetére


focvis
addikt

Linkeld persze, sztem mindenkit érdekel itt. 😃

(#38026) z123456789 válasza [vilike] (#38002) üzenetére


z123456789
addikt

Amúgy meg, ha már nem tudok normális autót venni, legalább parkoljak normális mellé nem? :D

(#38027) [vilike] válasza stickermajom (#38022) üzenetére


[vilike]
őstag

Szerencsére ez engem egyáltalán nem érdekel :) Csak hogy milyen vezetni.

Never go full retard

(#38028) stickermajom válasza [vilike] (#38027) üzenetére


stickermajom
őstag

Akkor számít egyáltalán az M paket, ha csak vezetni akarod?

(#38029) Predator2 válasza diablo1984 (#38024) üzenetére


Predator2
addikt

Amiatt mert Suzukit ne, vagy mert maradhat a diesel?

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#38030) rbalint88 válasza stickermajom (#38028) üzenetére


rbalint88
addikt

számít, mert a futómű is más ;)

#budasidehighlife

(#38031) [vilike] válasza stickermajom (#38028) üzenetére


[vilike]
őstag

Nyilván nem az optikai része miatt. Tudod egyáltalán mi az? :)
Keményebb rugók, keményebb gátlók, vaskosabb stabilizátor rudak, sportülés (az alap egy fos, zéró tartás :S ), rövidváltó, sportkormány .. ennek is sokkal jobb a fogása, az alap nagyon kis vékony hurka. Csak egy short shifter önmagában nézd meg mennyi, ha utólag varázsolnád bele :)

[ Szerkesztve ]

Never go full retard

(#38032) stickermajom válasza [vilike] (#38031) üzenetére


stickermajom
őstag

Végül is csak itt áll a garázsban a bimmer, de biztos nem tudom.. :) Beszélgessen veled a halál, ha csak arcolni tudsz. :)

(#38030) rbalint88 Nem feltétlenül kellett M pl. a sport felfüggesztéshez, volt külön opcióként szerencsére. Néha kényelmetlen hosszú távon, mer elölről padkára parkolni esélytelen, de szeretem, mert kanyarokban nincs ez a nyúlós takony érzés amit én a simánál éreztem. Bár nem ugyanaz a gumi volt nyilván, de simán érezni a stabilitásban.

[ Szerkesztve ]

(#38033) [vilike] válasza stickermajom (#38032) üzenetére


[vilike]
őstag

Akkor miért kérdezted? :U Némi ellentmondást érzek, de zsír, ne beszélgessünk :D

[ Szerkesztve ]

Never go full retard

(#38034) rbalint88


rbalint88
addikt

arcoskodás helyett egy kis arcon pörgés:

#budasidehighlife

(#38035) stickermajom válasza [vilike] (#38033) üzenetére


stickermajom
őstag

Mert, ha jól emlékszem például FL után a kupék már mind sportfelfüggesztéssel jöttek, de a 30Ci 99%. :)) Rövidváltót nem rég láttam 100-as körül facebookon, de anyagáron ebbe majdnem még egy UUC is belefér. Innentől max a kormány és az ülés ami necces, de ha nincs is olyan benne amit szeretnél, akkor Kaszától vagy Donkától lehet szerezni simán, 65-ért volt fenn múltkor M-es multikormány.
Kérdés, hogy a csak m packet kereséssel mennyire zárod ki a "tuti vételeket", és mennyire éri meg az M-es felár.

(#38036) [vilike] válasza stickermajom (#38035) üzenetére


[vilike]
őstag

Igen, coupékban sport futómű van alapból, de az más amúgy mint az m-es sport, az még keményebb.
Mondjuk mindegy, az a baj coupék mennek legdrágábban, nem igazán akarnék azt .. ülés necces utólag, van egy valamilyen kárpitod és vadászhatod hozzá az ugyanolyat, én nem akarok megint ilyen végtelen hekkelésekbe belemenni ..

[ Szerkesztve ]

Never go full retard

(#38037) MunezXBK válasza stickermajom (#38035) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kaszát mindenki ismeri? :D

(#38038) stickermajom válasza [vilike] (#38036) üzenetére


stickermajom
őstag

Nem vagyok benne biztos amúgy, hogy más a sport, illetve az m-sport. Bentley manual nekem ennyit mutat külön a beállításoknál: standard, awd, sport, rough road, M3 .

Én még úgy emlékeztem, hogy coupe-ra vadászol, akkor megkövetem magam. :B

(#38037) MunezXBK Szerintem akinek E46-ja van, a nevét 100%, hogy hallotta már. :D A kevés korrekt bontós egyike szvsz.

[ Szerkesztve ]

(#38039) Evil Snowman válasza Integrale (#38021) üzenetére


Evil Snowman
senior tag

De igen. Sajnos nem tudtam sokáig maradni, mert unokatesómnak segítettem egy régi 414-es Rovert lakatolni és mennem kellett. Az a Chevy Chevelle milyen jól nézett ki, ami ott volt. :Y Ezek szerint te is kint voltál?

@focvis: Ez lenne az. Semmi extra, de így videoban hátha jobban átjönnek az arányai.

[ Szerkesztve ]

#1NZ-FE , CA18DE , K20A6#

(#38040) [vilike] válasza stickermajom (#38038) üzenetére


[vilike]
őstag

Hát kétségtelenül az a legszebb .. de nagyon érezhető felára van a németeknél, plusz a szépségén kívül csak hátránya van.
Nem ugyanaz az alapból a coupé alatt lévő sport meg az m, tuti, utánanéztem.
Egyébként alapból sportfutómű volt a coupéhoz, de lehetett külön kérni ne legyen, szóval vannak olyanok is :D
Az a baj ami nem m paketes ott mindig hibádzik valami. Ha minden kell nem érdemes variálni nekem úgy tűnik. Na mindegy :)

Never go full retard

(#38041) roberto211 válasza Predator2 (#38023) üzenetére


roberto211
őstag

Ha nem akarsz esetleges felmerülő problémákat akkor csere egy 1.3as gombóc swiftre pld. Rovid tavra nem vennék dizlit ez az egyik másik meg jóval több 1.5dci nél a hibalehetőség is.

Suzinal ilyenek nincsennek es a gombóc swift hozza szvsz azt a minőséget mint egy régebbi clio.

Problemad nem nagyon lesz vele,furgenek furge.

Diablo kicsit renaultos valszeg kicsit elfogult a renaultal kapcsolatban sztem ezért tartaná meg de én akár hányszor benézek abba a topicba annyiszor csak a hibákat olvasom..

Masik meg nincs olyan már h azert mert "suzuki".. Gyárt már olyan minőségű ar/ertek aranyu autokat mint kategoria tarsai(se) ,mai napig megbizhatoak , es az eladasi szamuk magukert beszelnek ;) Biztonságba is nagyon jók már a modellek nagy reszenel. Aki leragadt annál hogy "szarsuzi" az méga 90es éveknel jar kb mert valo igaz papirbol van a regi swift de muszakilag tokeletes kb. Tehat hajra. :) ;)

SWIFT 1.5 VVT GS///

(#38042) MunezXBK válasza stickermajom (#38038) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Vágom, hozzánk bejár.

Múltkor az ő Hamannját dobtam be ide.

(#38043) Qru válasza zack (#38012) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azért mert nem tud alkalmazkodni hozzá az ECU-d teljes mértékben. Amit alapvetően 95-ös benyóra terveztek sosem fog igazából profitálni a 100-as benyóból. De ott a tc-s cikkben tök jól leírják amit linkelltem.

tomcsi: Hát én 95-örnél jobbat még soha nem tankoltam bele. Kár is lenne ebbe a gépbe. :D

(#38044) gzbotii válasza Evil Snowman (#38016) üzenetére


gzbotii
veterán

Épp akartam kérdezni, hogy nem a te kocsid volt benne abban a TC adásban :D

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#38045) Skillet


Skillet
őstag

Igo szülinapp-ban, google maps-ben benne vannak a megye matricák, be lehet őket jelölni?
Megyek Veresegyházra egy darabon M3-on, de nem szeretnék fizetős részre tévedni.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#38046) Qru válasza Skillet (#38045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nincs én úgy tudom.

M3-ason Hatvanig mehetsz pesti matricával.

mod:

Predator2: Túl van ez misztifikálva azért, nem megy tönkre olyan gorsan zért. Nyilván rövidíti az élettartamát. Kérdése mennyiért tudnád eladni és mennyiért tudnál venni Suzát helyette. Arra még rámegy egy csomó lóvé első szerviz, átírás, stb. És akkor benne van a rizikó hogy egy rozsdás, széthajtott darabot veszel.

[ Szerkesztve ]

(#38047) Skillet válasza Qru (#38046) üzenetére


Skillet
őstag

Nincs semmilyen matrica a matizon és erre az 2 napra nem is terveztem... (f@szé nincsen napi, mondjuk 500-ért), de már hajlok rá (mondjuk 10napos), mert ha valamit elnézek, bukta. Iszonyat fos ez az egész új rendszer. Nincs türelmi idő sem. :(((
Waze sem tudja ezt?

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#38048) tomcsi23 válasza Qru (#38043) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ki kéne egyszer próbálni. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38049) Integrale válasza Evil Snowman (#38039) üzenetére


Integrale
addikt

Kint, de nem maradtam sokat, es nem is nyitas korul erkeztem.
Szep autod van! :K kb olyan kretenseg (mar bocs), mint a Volvo 480.

Egy hasonlon nem lenne rossz osszefutni, mert a mostani topik talira nem tudok menni, azt koveto hetvegen megyek Velencebe, aztan olajcsere, fekek atnezese, szerintem a vezerles is leugrik rola, ugyhogy nem lesz mivel menni, az Alfa pedig belteret tekintve nincs talalkozos allapotban :D (lehuztam a karpitokat, mert felvalt tobb helyen is)
Na meg edesanyam Papan lesz vele. Ugyhogy majd legkozelebb.

[ Szerkesztve ]

(#38050) tresh válasza roberto211 (#38041) üzenetére


tresh
addikt

de én akár hányszor benézek abba a topicba annyiszor csak a hibákat olvasom..

Akkor a felét átugrod :) Amúgy meg ugyanannyi hibát olvashatsz a VAG-ba vagy akármelyikbe. Jellemzően az emberek azért írnak be mert keresik a megoldást. Halkan megjegyzem hamarabb ülnék be a hulladéknak tartott 1.5 dcibe mint egy 1.3 as stiftbe és jót mosolyognék hogy csak rendes kútra kell járni vele meg 10-ezrenként olajat és szűrőt adni neki aztán kivisz a világból. Persze aki 500-600ért vesz valami céges lerúgott szart annak tuti hogy a gatyája is rámegy majd de ez mindegyik típussal így van ha ár alatt veszed. Nálunk a magyar piacon meg az ár és a km az úr.....

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.