Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23101) Skillet válasza stickermajom (#23090) üzenetére


Skillet
addikt

nekem innen a rendszámfirkálás tetszik :D ezeken mindig beszarok :)

(#23091) brickm
meg lehet próbálni annyira, igen. aztán majd kiderül, mennyire megy bele. ha nem, ott kell hagyni. ha nagyon kell neked, vissza tudsz még menni érte.
viszont csak úgy vegyél vasat, hogy szánd rá azt a 10ezrest és vizsgáltasd át valahol.
ha már megvan a hibalista, tudod, mire számíts, meg talán könnyebben tudsz alkudozni is.

végül ezt választottam:
KATT
mély, kellően hangos is (paraméterek alapján, többihez hasonlítva)... majd kiderül. remélem kellemesen szól. csak azt a retkes lökhárítót ne kellene leszedni hozzá :))

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#23102) Qru válasza tomiii. (#23100) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez olyan mint zokniban lábat mosni, csak hogy ne hozzak cekcuális példát. :D

#nincsbennetarcsi

(#23103) MunezXBK válasza runner 125 (#23095) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mire gondolsz, foltra?

Idős emberé volt, egyszerűen bestoppoltatta a hibát. :D

Ez az egy hibája van amúgy.

(#23104) Skillet válasza MunezXBK (#23103) üzenetére


Skillet
addikt

ezzel kb egy gond lesz, hogy ő valószínűleg nem kombájnt keres, hanem szedánt... vagy ilyesmit :)
nekem is anno volt egy micu legnum ajánlat, közeli, szerelő ismerőstől. gyakorlatilag patika autó. de kombájn nem kellett. ez van.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#23105) tomiii. válasza Qru (#23102) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Épp a rendelés megerősítését végeztem egy kesztyű megvétele miatt, mikor is elolvastam a kommented. Valami ilyesmi lehetett a tekintetem. :D mondjuk én velúr kormányhoz vettem, versenypályára :D

(#23106) stickermajom válasza EQMontoya (#23094) üzenetére


stickermajom
addikt

El tudom képzelni, hogy minden gányolva tákolva lett, a festés is lassan majd felhólyagzik, stb. :D

(#23107) Qru válasza tomiii. (#23105) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó de én úrvezető vagyok nem racsingolok.

mod:

Amikor driftelni voltunk ott mi is kesztyűbe nyomtuk, az más.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#23108) -v- válasza Qru (#23107) üzenetére


-v-
addikt

nem racsingolok

Mérnem :F

(#23109) brickm válasza Skillet (#23104) üzenetére


brickm
őstag

Láttam azt az autót, de kombiban nem gondolkodtam több okból sem.

(#23110) szilva01 válasza -v- (#23108) üzenetére


szilva01
őstag

Helyesen: "Méénem?"!!

(#23111) Qru válasza -v- (#23108) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pl mert ahhoz kéne egy versenyautó... :U

#nincsbennetarcsi

(#23112) -v- válasza Qru (#23111) üzenetére


-v-
addikt

Nyomd ki a szemet a passatnak, annak mar ugyis mindegy :D

(#23113) Qru válasza -v- (#23112) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Látod, többet kellett volna S-ben küldenem akkor a kettős tömegűt se darálta volna le ilyen hamar. :D

#nincsbennetarcsi

(#23114) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Ezeket az UAZ-okat is még a mai napig kőbunkóval faragják, azok az illesztések, hegesztések. :U

(#23115) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Ide is bedobnám, hátha van ötlet.

Aki behatóbb ismeretségben van a viszonylag modern dízelek lelkivilágával, mondja már meg nekem, hogy mi történik olyankor, amikor az alapjárat melegen kb 100 fordulattal magasabb, mint általában? Hidegen nem, de melegen (mondjuk 70-90°C) minden fogyasztót kikapcsolva a fordulat a szokásos 900 helyett kb. 1000. Mivel ugye alapvetően hidegen is ugyanúgy 900, mint egyébként melegen, ezért nem az üzemmelegséggel van összefüggésben.
Tehát 20 esetből 19x olyan 900 körüli az alapjárati fordulatszám, míg 1 esetben 1000. És ez az 1-1 eset mindig üzemmeleghez közeli állapotban fordul elő.
[...]céges kisbuszról van szó, VW dízel, ami napi 14+14 km-t megy. Vagyis télen soha nem éri el az üzemmeleg állapotot. [...]És speciel olyankor észlelem ezt a magasabb fordulatot, mikor már épp készülök leállítani. És sajnos le is állítom...

Nekem van egy tippem, de nem akarok ötleteket adni.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#23116) brickm


brickm
őstag

Ezt a gépet eddig nem láttam:
[link]
Erről mi a véleményetek?
A leírásban felsorolt beszerelt eszközök nekem túl sokat nem mondanak, de ezekből arra gondolok, hogy hajtva volt rendesen, nem épp városi kocsikázásra használta, vagy tévedek?

(#23117) hroberto válasza BlacKSouL (#23115) üzenetére


hroberto
veterán

Részecskeszűrős? Mert akkor előfordulhat, hogy épp regenerál.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#23118) tomiii. válasza SzlobiG (#23114) üzenetére


tomiii.
aktív tag

mi javítottunk nyáron Uaz-t, de az különb lett, mintez az új autó néhol. Pedig itt sárra, meg festékre lett hegesztve, mert ránk szóltak, hogy mit tökörészünk a felület előkészítéssel, mehet az úgy, fát kell hordan vele :D

(#23119) EQMontoya válasza brickm (#23116) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez valami hülyegyereké, leírás alapján messziről kerülendő.

Same rules apply!

(#23120) BlacKSouL válasza hroberto (#23117) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Na pont ez volt a tippem.
Foggalmam sincs, szerintem szűrős. 1968 cm3, 75kW, VW Caravelle.
A kérdés az, hogy regeneráció közben hasznos-e leállítani. Mármint muszáj, mert mikor beérek melóba, nem ülhetek kint még 10-15 percig, amíg befejezi. Viszont így meg általában sosem fejezi be. Ha egyáltalán ér neki akármit alapjáraton regenerálni. Egyáltalán bekapcsol az üzemmód ha nem megy tartósan 2000 fordulat körül?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#23121) Qru válasza BlacKSouL (#23120) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Regeneráció közben nem mert akkor nem fejezi be a regenerálást. Alapjárat közelében amúgy nem regenerál a motor én úgy tudom, ahhoz tartós magasabb fordulatszám kell.

Nem véletlen tanácsolják, hogy havonta 1x küldje meg akinek dpf-es autója van. Meghálálja. :K

#nincsbennetarcsi

(#23122) Motion_Blur válasza brickm (#23116) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha valaki nem képes helyesen megírni egy hirdetést, az nálam már alapból kuka. Itt nagy eséllyel valami kőkérő próbál szabadulni a sz*rjától, ezeket nagyon kerülni kell...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#23123) hroberto válasza BlacKSouL (#23120) üzenetére


hroberto
veterán

Ha 2009 szeptember utáni akkor biztos, hogy DPF-es. A sok rövid táv a részecskeszűrő halála. Nem tud megfelelően regenerálni. És még az sem 100%-os, hogy néha meghajtod. Mert ugye ezt akkor kell ha épp regenerál, és azt nem tudod, hogy épp mikor kezd neki.
Leállítani meg abszolút nem ajánlott amíg regenerál. Mikor hallod, hogy csinálja akkor menni kell vele. Lényeg, hogy a fordulatszám 2000 felett legyen.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#23124) Qru


Qru
MODERÁTOR

Most komolyan, mit érez az ilyen aki Knight rider fényt tesz a kocsija orrára? :W

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#23125) tomiii. válasza Qru (#23124) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Az autógyárak mit éreznek, amikor ledeket raknak a kocsiba? Ugyanezt, haladnak a korral.

A beltérből nekem az jön le egyértelműen, hogy ezzel amatőr raccsingoltak. Ott pedig évtizedek óta használnak éjszaka plusz fényt.

Csak ez 2015 és így néz ki. Erre azt tudom mondani, hogy bezzeg régen minden jobb volt. :K

Szóval mókázáshoz alapkellék.

[ Szerkesztve ]

(#23126) TaaT válasza Qru (#23124) üzenetére


TaaT
veterán

Az nem knight rider fény :N

Give them hell Ukraine!

(#23127) Qru válasza tomiii. (#23125) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem a jogosságát kérdőjelezem meg, hanem a kivitelezést. Tök igénytelen megoldás szvsz.

Am subi fórumos arcé de ott is csúnyán le lett savazva amin persze be is sértődött. :D

#nincsbennetarcsi

(#23128) tomiii. válasza Qru (#23127) üzenetére


tomiii.
aktív tag

De ha egyszer a led ilyen alakú, most mit csináljon szerencsétlen? :D Szerintem is csúnya, de a technológia jelen állása szerint tökéletes választás egy cél eléréshez, hogy lásson :D

[ Szerkesztve ]

(#23129) Qru válasza tomiii. (#23128) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pont nem az ic legaramlataba kellene elhelyeznie. Foleg h nem vizes ic-s... Nem veletlen h a gyari megoldas sem oda kerult.

#nincsbennetarcsi

(#23130) tomiii. válasza Qru (#23129) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Hopp erre nem gondoltam, de akkor ne a kinézete miatt gyepáljátok szegényt :D

(#23131) Qru válasza tomiii. (#23130) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem akkor is Homasita hatast kelt igy. :D

#nincsbennetarcsi

(#23132) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Punto II-vel van valakinek tapasztalat, hogy hogyan lehet, hogyan célszerű kábelt áthúzni a tűzfalon? Erősítő kábelét akarom a csomagtartóig behúzni, de mind a motortér felől, mind a kormány felől K kevés helyet látok, hozzáférni meg még annyit se. Ráadásul az a lyuk ahol a gyári kábelek vannak áthúzva ott nem is nagyon látok több helyet, hogy ott még 1 kábel elférne.

+1: A nemrég említett váltós gondom valamilyen szinten biztos összefügg azzal, hogy frissen indítom-e a gépet vagy már mentem vele pár km-t, mert minél többet megyek annál nagyobb sikerrel tudom R-be rakni a kocsit.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#23133) do3om


do3om
addikt

Ma a rossz baj rám jött. :Y :Y
Csajjal megálltunk kajálni, kocsi kint előttünk. Várunk egy jó 40 perce (sokan voltak) kinézek.......verda eltűnt :Y
Mondom mi a fasz egy perce még megvolt, bazdmeg eltűnt a kocsi!
Nézzem lejjebb van a patka előtt leparkolva! Kurva élet elgurult, gyorsan kimegyek, kézi behúzva, rántok még rajta hát még volt hova :W Nem húztam be elég erővel és meglépett a gép. Nem semmi volt, fél méterre egy betonoszlop, elénk nem állt senki, padka megfogta és alacsony volt a lököst nem csapta oda.
Elmehetett volna kitudja hova, na mostantól sebességbe is bennhagyom ha part van, meg megtépem ahogy kellett volna.
Szerencsére nem lett semmi.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#23134) brickm válasza do3om (#23133) üzenetére


brickm
őstag

Nekem meg küldtek egy hivataos levelet a VW szervízből, hogy menjek hozzájuk felülvizsgálatra, mert a kocsim el tud indulni magától ha sebességben hagyom....szuperjó.
Van ez a sz r motor leállító funkciója, amit kikapcsolni se lehet csak egy leállításig, aztán az tud hülyéskedni.

(#23135) TaaT válasza do3om (#23133) üzenetére


TaaT
veterán

:) [link]

Mondjuk azt a kéziféket megnézetném. :)

Give them hell Ukraine!

(#23136) do3om válasza TaaT (#23135) üzenetére


do3om
addikt

Nem húztam be rendesen. Pedig szoktam parton megállni, pl. amikor ki-be állok az udvarra is csak gyorsan berántom és volt már hogy amikor leléptem a fékről megmozdult és utánahúztam. Muszáj lesz jobban figyelni, most kiszálláskor meg sem mozdult, meg ott állt vagy 30-40 percet. Szerencse hogy nem engedte rendesen elindulni. Kicsit vigyázósabb vagyok ezzel mint a régivel, abban feltéptem a kéziféket rendesen. Na itt sem kel másképp, be kel húzni rendesen attól nem lesz baja, főleg parton.

Nagyon durva volt, már láttam magam ellőt: új lökhárító, talán motorháztető :W Aztán ahogy megyek nézni, még a kőfal előtti padka lestoppolta. :R

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#23137) MunezXBK válasza do3om (#23136) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Télen nem kell. :N

(#23138) Qru válasza MunezXBK (#23137) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mondjuk ha befagy az akkor cumi tényleg. Én inkább sebességben hagyom nyáron is.

#nincsbennetarcsi

(#23139) Skillet válasza do3om (#23133) üzenetére


Skillet
addikt

Haver csinálja mindig, hogy csak kéziféket húz.
Én van, hogy azt nem húzok, de kivétel nélkül sebességbe rakom.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#23140) aero. válasza Skillet (#23139) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Hehe, ezért jó, hogy én ki se tudom venni a kulcsot, ha nem rükiben van. :)

(#23141) MunezXBK válasza Qru (#23138) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ezért jó az automata kézifék. :D

(#23142) Qru válasza MunezXBK (#23141) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Passatban az van. Utálom is. :D Ha kicsatolod az övet magától behúzza.

#nincsbennetarcsi

(#23143) Buster17


Buster17
addikt

Hali!
Ha kivont kocsin lejár a műszaki akkor a következő műszaki újra forgalomba helyezéskor szigorúbb (kpm?) vizsgára kell vinni a mozaik utcába?

(#23144) tomiii. válasza Buster17 (#23143) üzenetére


tomiii.
aktív tag

ez jó kérdés, nekem ilyen eszembe se jutott, de mostmár érdekel :D

[ Szerkesztve ]

(#23145) tboy93 válasza Qru (#23142) üzenetére


tboy93
nagyúr

130-nal a palyan is? ;]

(#23146) Nkboy válasza Buster17 (#23143) üzenetére


Nkboy
senior tag

Ha jól olvastam akkor, olyan helyre lehet vinni, ami a Nemzeti Közlekedési Hatóság által kijelölt vizsgáló állomás.

A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással

(#23147) bitpork válasza Nkboy (#23146) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mindenhol NHKs felügyelő van, nem?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#23148) Nkboy válasza bitpork (#23147) üzenetére


Nkboy
senior tag

Passzolom a kérdést. A leírások alapján gondolom. Meg 1-2 oldalon, ahol vállalnak műszakit is, ott kint van az NKH lógója.
Például itt: [link]

A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással

(#23149) szőröscica


szőröscica
addikt

Szép - xenonnal hibátlan lenne

[link] - bár ezt elnézve azért kell ebbe a 3 literes motor, ez a 2.5-ös olyan kellemes csordogálós egység inkább. De a hangja szép.

(#23150) stickermajom válasza szőröscica (#23149) üzenetére


stickermajom
addikt

Újra a BMW-k felé kacsintgatsz?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.