Hirdetés

2020. november 28., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-10-19 15:22:57

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28001) Morris válasza M_o_g_y_i (#27979) üzenetére


Morris
veterán

Csak vigyázz nehogy elolvadjon az izzó foglalat vagy a foncsor/projektor lencse sérüljön!

A tilalmak nem arról szólnak, hogy megvédjék a fogyasztókat, hanem hogy elkövetők legyenek belőlük.

(#28002) TaaT válasza Morris (#28001) üzenetére


TaaT
veterán

Mondjuk 55W helyett a 65W még annyira nem gáz, a 100W már inkább. :)

[ Szerkesztve ]

(#28003) EQMontoya válasza hurenzon (#27994) üzenetére


EQMontoya
veterán

Úgy rémlik, hogy a 2.3 a legkevéssé ajánlott motor a típushoz, de aztán majd valaki kijavít. :)

Same rules apply!

(#28004) raczger válasza EQMontoya (#28003) üzenetére


raczger
őstag

Jól rémlik

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#28005) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hogy mongyák nácijul eztet?

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#28006) rbalint88 válasza bitpork (#28005) üzenetére


rbalint88
addikt

Fahrzeugdaten Etikett/Vignette/Plakette.

#budasidehighlife

(#28007) SzlobiG válasza hurenzon (#27994) üzenetére


SzlobiG
félisten

Pofás gép amire nagy figyelmet kell fordítani az a karosszéria állapota ezek a korai hatos Mazdak nagyon hajlamosak voltak a rohadásra. :(

(#28004) raczger: Lényegében nem lenne vele baj, ha gondos tulajok használnák akik figyeltek az olaj szintre. De amúgy ott a megoldás is erre.

[ Szerkesztve ]

(#28008) bitpork válasza rbalint88 (#28006) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

:R

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#28009) raczger válasza SzlobiG (#28007) üzenetére


raczger
őstag

Hát azért éppenséggel tökéletes motornak sem nevezném, minden tankoláskor kötelező annál az olajszintet nézni (és rátölteni). Olajszint visszajelző nincs a műszerfalon, szóval könnyen a minimum alá mehet.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#28010) M_o_g_y_i válasza Morris (#28001) üzenetére


M_o_g_y_i
őstag

Ezért lett ez az izzó. :K
10W+ nem b@szik semmit, de a +600lm (1500 vs 2100 lm) viszont igen. :))

4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!

(#28011) Pumma válasza SzlobiG (#28007) üzenetére


Pumma
nagyúr

Pofás gép, de még az is lehet, hogy azért, mert egy nagyobb káresemény után lett helyreállítva. Sportos járműveknél ez sűrűbben előferdülhet.

Ha kérdésed van írj privit!

(#28012) Qtya123


Qtya123
senior tag

Kicsit visszaolvasva látom volt szó a szerelőhöz visszük az alkatrészt olcsón, vagy ő adja magasabb áron dologról.
Ehhez szólnék hozzá, nem vitaindításként, csak amolyan eszmefuttatásként:

Szóval szerintem alapjaiban ott van elrontva a dolog, hogy az összes autóalkatrészen iszonyatos haszonkulcs van és mindenki ezt akarja lefölözni.
Részben érthető, hogy a szerelők alkalmazkodtak ehhez a helyzethez és a kedvezményükből befolyt pénz is szükséges a műhely költségvetésének pozitív mérlegéhez.

Engem viszont azért zavar ez az egész autóalkatrész áras dolog már a bárdi/unix/láng stb... vonalon, hogy gyakorlatilag az az üzletpolitika az alkatrész legyártásától kezdve, hogy úgyis meg kell vennie a parasztnak, ha autózni akar, így adjuk amennyiért nem szégyelljük. Onnan is látszik, hogy mennyire elszállt árak vannak, hogy ezekben a boltokban, ha szépen nézel, már adnak egy 10-20%-os kedvezményre jogosító kártyát.
Érdekes módon más területeken meg keményen nyomni kell lefelé az árakat, hogy harcoljanak a vevők kegyeiért. Amíg az alkatrészekre rengeteg szerelő/cég simán megkapja a 48-50% kedvezményt, addig nem vagyok benne biztos, hogy egy 150.000 Ft-os tv esetén a kereskedő azt 75.000 Ft-ért vette és ott a hasznot inkább az áfán fogja meg, nem pedig 50%-os kedvezményeket kap.

Visszatérve a szerelőkhöz: Érthető a szerelők indoka is, de nekem azért olyan ez, hogy amikor elmegyek egy szerelőhöz, akkor attól egy szolgáltatást veszek igénybe. Azt akarom megfizetni, hogy van szakértelme, ráfordított munkaideje, szerszámai, műhelye. Nem pedig azt, hogy alkatrészeket szerez be. Autószerelőhöz megyek nem autószerelőhöz és egyben alkatrész kereskedőhöz.... Nyilván, ha jól megy a bolt, akkor megteheti, hogy elhajt, mert van helyettem más aki kifizeti.

Nekem viszont ez akkor is olyan "kifizeti a paraszt" mentalitás, hogy megveszem neki mondjuk a gyertyákat 18ezerért és kiszámlázom 36 ezerért... Ez nem az a klasszikus dolog, hogy az általam árult dologra egyértelmű, hogy hasznot teszek, mert abból élek. Nem, ő ELMÉLETILEG abból kellene, hogy éljen, hogy szerel, nem pedig kufárkodik. Ő ezért a plusz haszonért semmit nem dolgozott nekem....

Ha elmegyek a henteshez és ad nekem 1 kg húst 1800 Ft-ért, de ő 600 Ft-ért szerezte be, akkor ez van, ő kizárólag az eladott áruk utáni haszonból él és ennyi. Nem nyújt mellé másik szolgáltatást is, nem azt mondja, hogy x Ft a hús és x Ft az, hogy felvágom neked, így itt nem érzi magát az ember "úgyis kifizeti a kifizetiaparaszt"-nak a dolgot.

(#28013) Declare válasza EQMontoya (#27962) üzenetére


Declare
őstag

Hatulja pl az xc90 nek elöben nekem nem tetszik :( kepeken szep volt....

Azert motor es motor közöt is van különbseg :) a ford 1.0 ja is jo, de lehet az opel könnyebb motort csinalt, jobban hangoltak...akarmi...passz, valamiert kiemeltek a teszten amit olvastam :)

Mazda 6 fogyi az meg ennyi...nem tudok mit mondani, el lehet hinni vagy sem, en mindenesetre nem lepödtem meg....max annyiban, hogy nem hozott csodat, de csodak ugye nincsenek. A box thule volt, nem kocka :) de a nyomatek ugye az szivobenzines, szoval ha elözni akarsz/forgalom ritmusat felvenni, akkor taposni kell....ez akkor lett volna erdekes, ha van egy hasonlo kaliberü auto hasonlo teljesitmenyü tsi motorral. Szerintem az is megevett volna ennyit.

En azt vettem eszre, hogy dizelnel pl nem lehet nagy fogyasztas különbsegeket elerni....de benzinesnel igen komoly elteresek erhetök el.

(#28014) tomiii.


tomiii.
aktív tag

Ken Block bemutatta a Gymkhana_Eight-et :DDD Legfontosabb, hhogy a végén bemutatták a Ford Focus RS RX-et, na erre rohadtul kíváncsi vagyok. :C

Kedvenc jelenetem,kis spoiler:

[ Szerkesztve ]

(#28015) Skillet válasza Qtya123 (#28012) üzenetére


Skillet
őstag

Így van.

Amúgy:

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#28016) Morris válasza Qtya123 (#28012) üzenetére


Morris
veterán

Teljes mértékben egyetértek!!!! :R

A tilalmak nem arról szólnak, hogy megvédjék a fogyasztókat, hanem hogy elkövetők legyenek belőlük.

(#28017) [vilike] válasza Qtya123 (#28012) üzenetére


[vilike]
őstag

Jogos :K

Never go full retard

(#28018) EQMontoya válasza Declare (#28013) üzenetére


EQMontoya
veterán

Csináltam már én is sokmindent, sorhattal Kecskemét-Miskolc ajtótól ajtóig 2 óra alatt télen, keresztbe csapatás havas időben, és hasonlók, de emlékeim szerint 10.8 volt a rekord fogyasztásom, szóval a 12 számomra érthetetlen egy jóval takarékosabb autótól.

Szerintem egyébként a kicsi benzinesekre jellemző (1.6-ig), hogy nagyon meg tud szaladni a fogyasztás, ha tolod neki.

Same rules apply!

(#28019) tomiii. válasza EQMontoya (#28018) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Nekünk 12 körül fogyaszthat max, ilyen felhasználás mellett, száraz pályán a 30 éves fejélesztésű 2 literes. Mondjuk a BMW motorjaival E30 és E36-ban szinte semmit nem kell tenni és 12-t eszik. :(

(#28020) Qru válasza EQMontoya (#28018) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezt csak azért írod mert nem volt még Subarud. :DDD

mod:

To all:Szélvédő javítás után (kőfelverődés) mennyi ideig nem érheti víz?

[ Szerkesztve ]

(#28021) tboy93 válasza Qru (#28020) üzenetére


tboy93
veterán

Amint kesz, mehet a borotva, ha megszaradt a gyanta es elengedett a szaki a helyszinrol, mar nem arthat neki semmi.

(#28022) Qru válasza tboy93 (#28021) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi, akkor már lehet csapatni ezek szerint. :C

A figura csak azt mondta a gőzborotvával óvatosan de amúgy nem lesz gondom vele.

(#28023) tomcsi23 válasza Qru (#28022) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jó lett amúgy a javítás?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28024) Morris válasza Qru (#28022) üzenetére


Morris
veterán

Ahogy kigurultam a javítóbázisról, elkezdett esni az eső!
De a javítás azóta is ok. Mint egy megszáradt vízcsepp. Emiatt mondjuk mérges is vagyok, mert már nem makulátlan az üveg, de ez van.

Amikor cseréltettem a szélvédőt, ott a szaki az mondta, hogy sterimót 1 hétig hanyagoljam.

A tilalmak nem arról szólnak, hogy megvédjék a fogyasztókat, hanem hogy elkövetők legyenek belőlük.

(#28025) xcds válasza Qtya123 (#28012) üzenetére


xcds
őstag

Az alkatrészárakkal kapcsolatban én is leírtam ugyanezt csak rövidebben...

Az eszmefuttatásod második felében viszont van pár hiba:

"Azt akarom megfizetni, hogy van szakértelme, ráfordított munkaideje, szerszámai, műhelye. Nem pedig azt, hogy alkatrészeket szerez be. "

Az egy dolog, hogy te mit akarsz megfizetni. Ő meg szeretné visszakapni a befektetett pénzét, kifizetni a költségeit és hasznot is akar termelni. Ha nem keresne az alkatrészen, akkor magasabb óradíjjal dolgozna. Tehát tök mindegy, hogy milyen jogcímen, úgyis ki kell fizetni. Ha éppen 4 gyertyát akarsz vele kicseréltetni, akkor bukó persze. De akkor megveheted a 16 ezer ft-os gyertyát meg egy gyertyakulcsot és kicseréled magad. Ha ez nem megy vagy nem ilyen egyszerű, akkor meg kifizeted, amiért megcsinálják helyetted. Ha viszont ki kell cserélni pl egy hozott kipufogó csonkot, amiért max egy órát lehet felszámolni, csakhogy be van rohadva az összes csavar, beszakadnak stb. Azzal lehet egy napig szop a szerelő, de nem számolhat fel neked 8 óra munkadíjat, akkor meg te jársz jól. Szóval az alkatrész árusításnak van egy ilyen célja is. Ha csak óradíj lenne akkor vagy hőbörgés lenne, hogy egy kis munkáért miért kér sok pénzt vagy épp ő dolgozna sokszor ingyen.
Nem védem őket, mert zsiványok, de minden területen így működik, csak abba nem látsz bele és nem zavar. Az építőiparban sem annyiért veszi az anyagot a kivitelező, mint te az obiban...
Egyébként az alkatrészáruházak a szerelőknek vannak, mert ugye ők használják fel az alkatrészeket. Ez lehetne egy zárt rendszer is. Gyros húst pl nem árulnak a tescoban, pedig én is vennék 5ezerért egy 5 kilósat, abból kijön vagy 50 gyros.

(#28026) Qru válasza tomcsi23 (#28023) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, az egyiket már meg se találom hol volt. :D A másik elég csúnya volt, még a gyári fóliát is átszakította. :( De még menthető volt. A szélvédő csere a legutolsó amit eszközölnék. Nem szeretném ha szétbarmolnák, már pedig csak akkor jön ki a régi szélvédő ha kivésik.

Tök rendes fiatal srác csinálta, vasárnap délutánra is tudott adni időpontot és szépen megcsinálta. Áfás számla, műbizonylat, ahogy kell. Mondta ha úgy van segít a biztosítónál intézni a dolgot. Tényleg maxi korrekt arc. :K

mod:

Morris: Nekem azt, hogy 40 cm-es védőtávolság legyen meg magasnyomásúnál és a forgókefés mosókat is kerüljem inkább.

[ Szerkesztve ]

(#28027) Declare válasza EQMontoya (#28018) üzenetére


Declare
őstag

Nincs sajnos ilyennel összehasonlitasi alapom, egyszer mentem egy nemet utat 1.4 tsi A3 al egyedül, takarekos üzemmodban az volt 7,5-8 liter körül. Ha most ebböl indulok ki, akkor itt 2.0 liter motor, sokkal nagyobb összsuly, tetöbox es nem sporolosban....+3-4 liter? Siman. Jah es csekk nem jöt, szoval azert nem esz nelküli vezetesröl van szo. Atlag fogyija amugy 8 liter környeke üresen. Ehhez ne jöhetne hozza 3-4 liter a fenti körülmenyek között?

Nyilvan nem kell elhinni, nekem is van sok minden, amit nem hiszek :)

(#28028) EQMontoya válasza Declare (#28027) üzenetére


EQMontoya
veterán

A 8 literes üres fogyi is elég keménynek hangzik a spritmonitoros 7.3-as vegyes átlaghoz képest.
Nagyobb önsúly nem nagyon van, az a Mazda6 brutál könnyű, gyors guglizás alapján 1310kg az önsúly, ha ilyen volt az A3, akkor pár kilóval még a Mazda a könnyebb.

A tetőbox simán van 1-1.5 liter, tehát mondjuk 10 liter simán reális sietve, ha fölé akarsz menni, akkor nem nagyon mész 160 alatt.

Egyébként az a hülye helyzet, hogy egy fullra pakolt kocsi kevesebbet eszik pályán, mint egy üres, főleg nagy tempónál. Az ok prózai: 150-es tempónál már nem a tömeged mozgatására (gyorsítás) megy el az energia, hanem a légellenállás leküzdésére, tehát az a +200-300kg nem nagyon számít semmit, ellenben az, hogy a kocsi beül 1-2 centit, csökkenti a légellenállást, ami ilyen tempónál bizony számít.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#28029) Morris válasza Qru (#28026) üzenetére


Morris
veterán

Hogy néz ki? Látszik nagyon a javítás?

A tilalmak nem arról szólnak, hogy megvédjék a fogyasztókat, hanem hogy elkövetők legyenek belőlük.

(#28030) Qru válasza Morris (#28029) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem vész, majd megpróbálom lefotózni. Leginkább azért szembeötlő, mert a fóliát is átszakította így ott eleve más színű egy pontban a szélvédő többi részéhez képest. Olyan mint ha egy vízcsepp lenne ott kb, de szerencsére nem a látómezőben van így nem zavaró.

(#28031) Declare válasza EQMontoya (#28028) üzenetére


Declare
őstag

Nincs sok mazda 6 azert a spritmnitoron, nem az en autom, csak beszelgettünk az atlag fogyirol is. Ezt a 8 litert ugy ertsd, hogy abba belefer. Föuton ovatoskodva gurulva siman 6.x a fogyi. Ellenben varosban, vagy ha lepkedve van, akkor ez gyorsan emelkedik.

Elfelejted ezt a dolgot, hogy oke a kocsi könnyü, de adj hozza + 4 felnöttet sifelszerelessel, tetöboxal. Hozzajön azert a 19 es teli kerekek is es oke, ha gurul az auto, akkor kisebb a fogyi, de minden egyes gyorsitas sokkal több benzint nyel.

Tenyleg nem ertem a csodalkozast :) milyen szamot varnal amugy? :)

ezt közben beszerkesztetted....mi pont azt beszeltük, hogy franko a fogyi a körülmenyekhez kepest. En az 1.7 dizel astrammal 8 liter körül volt a top fogyasztas, amikor valoban sietve kellett haza mennem....es ez dizel es egyedül, boxnelkül.....

mind1, igazabol, nem akarok senkit meggyözni, a mazda egy baromi faja auto es ha alaki benzinhuszar az biztos eljar atlag 7 literrel...csak akkor minek vesz egy olyan motort, ami 3000 fölött kezd el zenelni es elni? :)

[link] van azert itt aki lepipal minket is :D

[ Szerkesztve ]

(#28032) EQMontoya válasza Declare (#28031) üzenetére


EQMontoya
veterán

Alapvetően 10 körül várnék tetőbox mellett, anélkül 8.5-9-ből el kell mennie pályán még igencsak sietősen is. Az egyik legjobb fogyasztású szívóbenzines motor.

Az oké, hogy mondjuk városban, vagy olyan országúti esetben, amikor sok a megállás és elindulás, többletfogyasztást jelent a 4 ember + full csomag, de ha autópályán tolsz le 700km-t, akkor tökmindegy.

Same rules apply!

(#28033) [vilike] válasza EQMontoya (#28018) üzenetére


[vilike]
őstag

10.8 volt a rekord fogyasztásom

Add ide egy karikára, lesz az 18 is ;]

Never go full retard

(#28034) Mágus2 válasza EQMontoya (#28032) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Közvetlen befecskendezéses kis turbót hasonlítunk megint a körtéhez? A nagyobb szívók simán bedobják a 12-14 litert, ha megkergeded rendesen. Egy ilyen 1.4 TSI-re nem alapoznék konkrét teóriákat.

(#28035) Qtya123 válasza EQMontoya (#28018) üzenetére


Qtya123
senior tag

Nekem viszont ugyanezzel a géppel nem gond megetetni pályán néha 10.5-11 litert sem, pedig 150-160 a tempó és nincs szénné pakolva csomagokkal.

Neked mi volt a negatív rekord? Nekem 8.7 liter, igazából nem is én, hanem a feleségem produkálta, max 100-as tempó és minden váltás 3500 alatt.

(#28036) Qtya123 válasza xcds (#28025) üzenetére


Qtya123
senior tag

Egyébként pont az építőipart akartam még felhozni, mint ugyanilyen dolog, de akkor már tényleg regényt írtam volna.
Erről a berohad a csavar és 2 óra helyett 6 órát szív vele a szerelő, nem tudok nyilatkozni, mert nem jártam még így egyik autómmal sem, vagyis egyikkel igen, ott szépen közölte, hogy nem csinálja meg, mert szívni fog a csavarokkal.

"Egyébként az alkatrészáruházak a szerelőknek vannak, mert ugye ők használják fel az alkatrészeket."
---> Akkor tegyék zárttá és egy légszűrőt se vehessen meg emberi halandó, mint ahogy a gyros húst sem veheti meg. :D

[ Szerkesztve ]

(#28037) tomcsi23 válasza [vilike] (#28033) üzenetére


tomcsi23
veterán

Várj, lehet az volt a legkevesebb. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28038) EQMontoya válasza Qtya123 (#28035) üzenetére


EQMontoya
veterán

7.8 körül, autópálya 110-120 között csorogva, klímával.

Same rules apply!

(#28039) zoo8800 válasza Qtya123 (#28035) üzenetére


zoo8800
veterán

Vegyél 2.4-es Accordot :))

[link]

A megtett táv 731 km volt, amiből ~550 autópályán óra szerinti 148 km/h-ás sebességgel (tempomattal @ 3000-es fordulatszámon), ~70 budapesti szívásban, dinamikusan de nem ész nélkül rajtolva minden lámpánál, a maradék ~110 pedig napi közlekedés vidéki kisvárosban, a budapestihez hasonló felfogásban. Ebben a felállásban 54,24 liter üzemanyagot nyelt be a gépezet, amiből könnyedén kiszámítható a 7,42 literes fogyasztás

(#28040) Mágus2 válasza EQMontoya (#28038) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szóval feltartottad a kamionokat és Barkas-okat. ;] :DDD

(#28041) EQMontoya válasza Mágus2 (#28040) üzenetére


EQMontoya
veterán

:D
Horvátországban nyaralva mentünk hétköznap A-ból B-be...
Kint brutál meleg, szóval a klíma megy akkor is, amikor még be sem ült az ember, viszont sietni nincs hová, a forgalom sem vészes...

Same rules apply!

(#28042) Qru válasza EQMontoya (#28041) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pedig ott vannak jó terepek, a Velebitben megkergettem egyszer-kétszer a technikát. :C

(#28043) Skillet válasza zoo8800 (#28039) üzenetére


Skillet
őstag

Na, egy ilyen váltót (de inkább manuálisban, annyira öreg még nem vagyok :B ) én is elfogadnék az enyémbe. 3ezernél 148km/h? Király. Enyém ott 112 körül nyargal.
Nekem valami 7.8 körül volt az eddigi legjobb pályás fogyasztásom, de szerintem max 110-120 körül mehettem. Kíváncsi lennék mennyit fogyasztana egy hasonló áttételű váltóval, 140-150 km/h körül.
Ez az egy nagyon hibádzik a VR4-ből. :DDD

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#28044) Qru válasza Skillet (#28043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó de az 6 gangos a tiéd meg csak 5... :U

(#28045) bitpork válasza Qru (#28044) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mit számít, amikor amikor egy honda kuvik csak 4 litert fogyaszt százon , de egy Maersk Triple E 100 tonnákat éget el?! ;]

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#28046) Qru válasza bitpork (#28045) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezért mondom mindig hogy #csakahonda. ;]

(#28047) Skillet válasza Qru (#28044) üzenetére


Skillet
őstag

ööööööö... és? :B
az információ a rendelkezésemre áll :K

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#28048) Qru válasza Skillet (#28047) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nyilván más az áttétel, Accord túraautó a tiéd meg sport. Másra van tervezve arról nem is beszélve hogy akkoriban még nem nagyon volt "divat" 6 gangot adni ebben a kategóriában.

7,8 pályán az amúgy nem rossz, enyém országúton eszik annyit ha nem előzgetek. :D

(#28049) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Erről a bosch akkuról mi a véleményetek? G3 1.4 benzinbe keresek új akkut.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com || http://tothszabi.info

(#28050) Skillet válasza Qru (#28048) üzenetére


Skillet
őstag

jeeee, de pl aero kolléga vasa 5 gangos és 3ezernél 140-et megy :D
meg hát ja, sport... de azért a 3000gt is sport, mégis hosszú váltót kapott, és volt 6 sebességes váltó is a palettán... de már az 5-ös is hosszabb volt.
és az sem éppen fiatal modell, 90-01-ig gyártották. persze akkoriban még nem volt divat a hosszú áttételű váltó, pláne nem a 6. fokozat. na mindegy. ez van. csak rinyáltam kicsit. :P

(#28049) Speeedfire
s3 bosch-t én nem vennék. de attól még lehet jó. és minek akkora aksi a vasba? ekkora a gyári? csak mert enyémben van ekkora :D
jaaa, és amúgy mi is ez? byd g3? vagy mi? :D

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.