Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
szerintem rem kellemetlen az össze ilyen felirat, meg tabla...."öreg, de ki van fizetve" meg tarsai....nyugtassatok meg, hogy senkinek nincs ilyen
ezt viszont en nem is ertem....itt a poen arra akar iranyulni, hogy baj az ha nyugdijaskent valaki a elvezi azt amiert megdolgozott es nem otthon varja, hogy elpatkoljon es a gyere legyen a kis megtakaritas?
Declare
őstag
Veszelyesek ezek az idös vezetök basszus... vagy bmw gerillamarketing Pecset
(#22555) Qru nehogy mar ez totalkar legyen szerintem lesz ebböl meg garazsban tartott, orvos professzortol, keveset futott...
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
A végeredmény szempontjából "a gyalogosok nem a laborban, hanem az utcán szívják be a kipufogógázt" tök mindegy hogy csalt-e valaki, a szememben egyformán bűnös mindegyik amelyik nem képes lennazutcán is hozni a határértékeket.
Persze ehhez a mérést kéne megreformálni, de az kb senkinek sem lenne jó.
Give them hell Ukraine!
Qru
MODERÁTOR
Ezt le fogják totálozni, ennyit nem ér egy gerilla marketing sztem.
#nincsbennetarcsi
lsc
nagyúr
Az utcai dologgal egyetértek, de a szerecsenmosdatással /jelen esetben a vw mosdatásával/ nem. Mint írtam a fogyasztás meg szennyezőanyag kibocsátás eddig is mese kategória volt egy kicsit is hozzáértőnek, az is igaz hogy szigorítani kellene a mérérseken, de a vw-t és a németeket ismerve ez is fel lesz puhítva, ahogy a mostani "megoldásuk" a problémára is egy parasztvakítás itt európában.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
TaaT
veterán
"ahogy a mostani "megoldásuk" a problémára is egy parasztvakítás itt európában."
Ha ráraknak egy nem csaló szoftot, berakják azt a rácsot, és így hozzák a normát plusz a papíron ígért teljesítményt akkor nincs mit hozzáfűzni.
"a fogyasztás meg szennyezőanyag kibocsátás eddig is mese kategória volt"
És senki nem tett SEMMIT ez ellen, bezzeg most mindenkiből előbújt a méregzöld.
Give them hell Ukraine!
lsc
nagyúr
Tök egyszerű, most lehetne tenni, tenni is kellene, de az eu-t ismerve ez is csak maszatolás lesz.
Visszatérve a vw-re szerinted az a műanyag rács elég lesz? Ha igen azt a kb 1 eurós alkatrészt spórolták ki? Igen, ez teljesen hihető dolog, az meg hogy nem fog változni a teljesítmény azt épeszű ember nem hiszi el hiszen a ráccsal egy fojtást adnak a motornak, dízelnél meg inkább a légfelesleg a lényeg. Esetleg ha a turbónyomást növelik pár tizeddel, de mindenesetre kíváncsi leszek majd a tesztekre.
Az élet kegyetlen .
Qru
MODERÁTOR
Lesz az tuti. Hahun-n hamar fel fog tűnni az fix.
Biztosítási szempontból necces. Kérdés a kasztni mennyire sérült, meg a motor milyen kondiban van. Ha ennyire megdől sanszos, hogy a kenése elégtelen volt már pedig ha kenés nélkül jár a motor azt nem annyira tesz jót neki.
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
Lehet csak nem akart lemaradni a bacsi es bebizonyitotta, hogy ö is tud ilyet:
(#22558) lsc majd valamikor azt is ird le, pls, hogy mi lenne akkor a megoldas jo? ha egy 1 euros müanyag darabbal teljesiti a normat, hülye lenne, barmi mast csinalni....nyilvan nem a szabalyozas dilettans
jo jo ertem en...lazadlazadlazadlazadlazadlazadlazadlazadlazad...mert ez most menö fel kellene gyujtani, behinteni soval az egeszet!
Skillet
addikt
jeee, szóval cicás ennyi. lehet, hogy nem olvastad, leírtam, annak, hogy homár autó egy autó, semmi köze a teljesítményhez... én maximálisan elismerem azt a technikát, amit a honda összehozott ebben az autóban, de akkor is puncis. előbb kellene egy nsx még jó.
szóval csajos. ha egy 1.3 szívó 80ló lenne benne, ti is csajosnak mondanátok, talán az összes autót, amit felsoroltam. full géj autó mind de semmi para, ez az én saját kis véleményem. ér máshogy látni a dolgokat... attól még nekem puncisok maradnak
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
#94529552
törölt tag
Mit kellene tenni, mik a javaslataid? Van érintett autód?
TaaT
veterán
"ez teljesen hihető dolog"
Ugyanannyira hihető minthogy szándékosan csaljanak, hiszen a lebukás borítékolható volt.
"az meg hogy nem fog változni a teljesítmény azt épeszű ember nem hiszi el"
Persze hogy fog változni, de ezek a motorok valójában kicsit erősebbek mint papíron, van miből faragni.
"mindenesetre kíváncsi leszek majd a tesztekre."
Én is
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
-v-
addikt
full géj autó mind
Hát az S2000-re ilyet se hallottam még
Qru
MODERÁTOR
"Az S2000-es nem divatautó, nem műkörmös csajoknak készült, de még csak nem is öltönyös szánibojoknak, ez bizony az igazi autóbuzikat célozta meg keményen." - [link]
Nekem se tűnik csajosnak, még ebben a bugyikék színben sem.
#nincsbennetarcsi
lsc
nagyúr
Nem vagyok motortervező, de hülye sem, az érintett autót meg nem igazán értem, nekem nem füstöl az érintett csak akinek van ?
Az élet kegyetlen .
stickermajom
addikt
Kinézetre nekem sem egy vérengző fenevad jut elsőre eszembe róla, de úgyis az a lényeg ami belül van.
-v-
addikt
Egyáltalán nem, szerintem tökösen néz ki. Persze vannak ennél durvább kinézetű roadsterek, de ez nem akarja 400 lóerősnek mutatni magát, amikor nem az, ez a vezetési élményről szól, nem muscle car.
Mx5-tel egyetértek, nem elég maszkulin, ha nekem lenne tuti tunerolnám optikailag.
Egyébként arra is igaz ez, pont annyival néz ki "gagyibban" amennyivel az, tetszik hogy összhangban van a kinézet azzal amit ad, az mx5 egy kicsi, jópofa és mókás autó.
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
Ha elvonatkoztatsz a techinkától, csak a külsőt nézed, nem azt, hogy az egy "S2000", akkor szerinted az egy férfias autó?
Vannak férfiak, akik rózsaszín női bugyit is is húzhatnak alsó helyett, beülhetnek a leg-géjebb autóba, szörcsölhetnek mindenféle színes fiszfasz likőrt, belőhetik homárra a sérót, akkor is egyértelmű, hogy heterók. És vannak azok a "férfiak", akik hiába bújnak katonai egyenruhába, hiába nézik meg az összes foci meccset, hiába isszák közben korsószám a sört, hiába gyászkeretes a sok autó bütyköléstől az összes körmük... akkor is tudja mindenki, hogy valami kevinnel seggrepacsizik.
Autóknál ugyanez.
De tényleg nem taglalom, nem akarok senkit meggyőzni... akik szerint ezek nem punis autók, használják őket bátran.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-v-
addikt
Ja, az s2000 szerintem kinézetre is tökös
Declare
őstag
Nem vagy motorfejlesztö es mi sem, ettöl függetlenül hatarozottan nem tetszik Neked, az hogy....(ööö mi is?) es hatarozottan nem tetszik az ahogy a vw javitja, mert szerinted nem igy kellene, hanem.... (hogyan is kellene?).
Illetve azon kivül, hogy a vw amugy törtenelme eddigi legnagyobb melypontjan van, oriasi penzügyi vesztesegeket könyvelt el es oriasi penbirsagot fizet az usa ban es mindenhol hatalmas a presztis vesztese, Neked ez sem kielegitö, mert szerinted azt kellene csinalni meg velük, hogy.....(ööö mit is?)......illetve az unio is hülye, mert szerinted itt lenne az ideje, hogy........(ööö minek is?)
En egyelöre itt tartok azok alapjan, amiket leirtal, mivel ezekre a feltett kerdesekre soha nem valaszolsz ha leirod, kivancsian elolvasnam
szőröscica
addikt
Szerintem is. De azért egy első generációs Z4 nekem jobban kéne.
Mágus2
Közösségépítő
Ne mosdassuk a vw-t, de nem ez az egyedüli autógyártó, aki nem tett eleget a normának. Bármelyiket visszük táncba, többet fog fogyasztani, mert nem számolnak sok mérvadó tényezővel, mint légellenállás, hőmérséklet, tengerszintfeletti magasság, emelkedők, lejtők, aszfalt minősége, üzemanyag minősége, gumi nyomás, autó teljes súlya megterhelve.... és még sorolhatnám.
Nézzünk a körmére az összes autónak? De nem fogunk, mert azt nem akarjuák. A tiéd nem szennyez? Gondolom hegyi levegővel dúsítod a légkört. Fogandjunk, hogy a TE autód is elvérezne az említett forgalmi mérés során?
[ Szerkesztve ]
lsc
nagyúr
Akkor újra leírom:
Az első öö-kre: szoftverfrissítés eu-ban elég, amcsiknál kevés /tudom ott szigorúbbak a szabályok/, amennyiben az a műanyag bizbasz elég akkor eddig miért cseszett át benneteket hogy egy ilyen filléres dolgot kispórolt?
Majd ha ráérek akkor megsajnálom a kedves vw-t hogy eddig sz@rt a fejünkre szándékosan, mindjárt beülök itt a sarokba kicsit siratom őket / mégha a saját hülyeségük volt is, mert megérdemlik/. Az únióról meg csak cikkeket kellene olvasni amiben már beindultak a bagatellizálások, lassan már az sem lesz igaz amin lebuktak és bevallottak, röviden ennyi. De tudom ez mind hülyeség, hiszen csak sötétzöld vagyok és a vw ártatlan /hiszen be is vallotta hogy nem de mégis/.
És most ne is válaszoljatok, kukorica lemorzsolva, megyek a sarokba , a vw ha bevallottan csal akkor is egy f@sza cég én meg megkérdőjeleztem ezt.
#22574) Mágus2: Csak kicsit kellett volna visszaolvasni de csak a vw-ig láttok el hisz azt nem lehet szidni, szóval mint nemrég írtam, most itt lenne a lehetőség a szigorításra és ez érintené a mazdát, toyotát, citroen és a többit is, csak szerintem nem lesz meg hozzá a bátorság.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
EQMontoya
veterán
Ha elvonatkoztatsz a techinkától, csak a külsőt nézed, nem azt, hogy az egy "S2000", akkor szerinted az egy férfias autó?
Abszolút. Elég karakteres a vonalvezetés, látszik rajta, hogy mire készült, agresszív.
Same rules apply!
Mágus2
Közösségépítő
Nem védtem a vw-t egy szóval sem. Olvasd el még 1x, amit írtam, gondold át. Én betiltanám az adott motorokat és kötelezném a vwt-t hogy kárpótoljon mindenkit, de mit vegyek helyette? BMW-t ami ugyanúgy többet szennyez, vagy japán benzint, az is többet szennyez, hibridet, amihez elektromos áram kell, amit szénerőművek termelnek? Remélem nem érted megint félre.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Nem a tobbletszennyezessel volt a gond... Persze azzal is, de maga a botrany nem ezert robbant ki. Hanem azert, mert a csalasra kulon software lett alkamazva. A tobbi gyarto mashogy trukkozik, mert biztosan trukkoznek, de nem csalnak.
Erre nincs is megoldas diesel fronton. AdBlue, ahogy USA -ban, de az is csak kezeles, nem megoldas.
Durvan tul van mar ez lihegve.... Minden szennyez, meg a hybrid is, csak nem kozvetve. Meg a lo is szennyez. Ha mindenki lovaskocsival jarna, az sem lenne jo, mert sokat pukiznak, ami ugyan ugy hatassal lenne a felmelegedesre(nem is tudom, hogy a marhatartas hany szazalekban felelos...), pluszban azokat etetni kellene, igy meg kevesebb termofold maradna, ahol az emberi fogyasztasra termelnenek. Nincs megoldas...
Azt kellene mar meglatni, hogy a legnagyobb problema az maga a tulnepesedes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Kornel
veterán
paks.
meg paks2.
nálatok meg mohi.
ebből kell még egyszer ennyi legalább.
utána 0 káros anyag kibocsátással autókázhatsz.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem tök mindegy van-e csaló szoft, vagy nincs, a végeredmény a lényeg, mindenki hazudik és mindenki szívja ezt a levegőt, ezzel miért nem kezdenek semmit? Nincs nem bele pisilős medence, vagy dohányzó és nem dohányzó sarok. Én nem azon vagyok felháborodva, hogy csaló szoftvert telepített a vw, hanem azon, hogy szarul mérik a kibocsájtást, minde gép többet bocsájt ki, mint ami
t a katalógus ír, és ez nem bassza a csőrötöket, ez rendben van, azon sértődtök meg, hogy hazudott a vw? A többi gyártó nem hazudott? Mert ha a mérési cikluson átmegy csaló szoft nélkül, de forgalomban 17x értéket mérnek, az rendben van, mert csalás nélkül tudják padon az értéket? Ez szerintetek rendben van?
kornelka Gondolom az nem szennyezés, hogy elássuk a radioaktív hulladékot, vizet, mert amit nem látunk, az nem is létezik. Ébresztő!
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
Ezért is kezdtem annó azzal, hogy ízlések és pofonok...
Mert, szerintem meg minden, épp csak nem agresszív és a többi autó? Mazda miata, mx5? gondolom azok is mérhetetlenül agresszív vasak
De most már PAKS a téma. Most az a macsós vagy csajos
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
EQMontoya
veterán
Az MX-5 nem agresszív, de nincs is benne semmi különösen csajos sem, az jól áll szerintem bárkinek.
Mondjuk az ND-ben azért van agresszivitás.
Same rules apply!
MPowerPH
félisten
Jah, az atomhulladekba meg belefulladunk. Mire lebomlik, mar a Fold sem lesz lakhato, mert megeszi a Nap. Meg majd hozok Neked halat a Dunanak azon szakaszabol, ahol a hutoviz visszaaramlik.(legjobb pecahely, 5 kg es a folotti pontyok imadjak a meleget) Es akkor egyel csak onnan par evig. Aztan majd beszelgetunk. Vagy menj el kirandulni Fukusimaba, nagyon szep hely.
Mágus2: Az a gond, hogy az nyilt csalas, es az osszes ilyennel rendelkezo motor egytol egyig megbukik. Azert mas gyartonal nincs ilyen. Trukkozes es csalas kozott van kulonbseg. A csalas tiltott, es buntetni kell, a trukkozes pedig nem tiltott, csak kijatsza a kiskapukat, avagy a rendszer hibait, amit nem lehet buntetni, csak bezarni a kapukat. A problema itt maga a meres. Tessek valtoztatni rajta, es normal, real life korulmenyek kozott merni a kibocsatast a labor meg a tesztpad helyett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Mágus2
Közösségépítő
Az, hogy nem lehet büntetni, nem jelenti azt, hogy nincs hatással a környezetre. Végeredmény szempontjából lényegtelen, hogy trükk, vagy csalás. Amíg lesz olaj, nem lehet megoldani a kérdést, amíg azon alapul a társadalom, hogy fogyasszon, addig rombolunk mindent. Eldobható világ van.
Pumma +1 a kutya nem foglalkozik vele. Az a lényeg, hogy valakinek ez is jó.
joamilestoné Garázsban a padon tudsz ciklusnak megfelelően közlekedni. Szóval ezt kizárnám.
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Nagy tévedésben van aki azt hiszi, hogy a környezetszennyezés miatt robbant ki a botrány.
szőröscica
addikt
Én úgy fogalmaznék, hogy a többi gyártó autójával lehetséges tartani/megközelíteni a határértékeket, ha a ciklusnak megfelelően vezetsz, míg a vw-vel még akkor sem.
MPowerPH
félisten
De mint irtam, en Veled ertek egyet. Nem ertem, hogy miert kell a VW -t beallitani bunbaknak. Hibaztak, oke. De azok is hibaztak, akik meg mindig ragaszkodnak az elavult meresi metodushoz. Azt kellene mar 'modernizalni', vagy inkabb lejonni az urbol, kijonni a laborbol.
joamilestoné: Jol irod.
Pumma: Persze. Megtalaltak a szoftvert, VW beismerte. Innentol kezdve kiszolgaltatottak a politikanak... Konkurencia ilyenkor kegyetlen tud lenni. Egy joval kisebb ceg ebbe siman becsodol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Nkboy
senior tag
Sziasztok, Urak Hölgyek!
Több autón észrevettem, hogy ha be van kapcsolva, az első ködlámpa, és közben irányjelzőt kapcsol, akkor a ködlámpa elalszik. Majd, ha már nem indexel, akkor megint világit.
Ez gyárilag ilyen?
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
TaaT
veterán
"A csalas tiltott, es buntetni kell, a trukkozes pedig nem tiltott, csak kijatsza a kiskapukat"
A kétliteres dízel VW kb ugyanannyira környezetszennyező autó mint a korabeli kétliteres BMW és Merci dízelek. A divat környezetvédők csak azt látják hogy VW csalás van, aki meg kicsit gondolkodik az azt is látja hogy mind egykutya.
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
Nyugodtan magyarazzatok olyan dolgokat, amik nem igazak.
Az atomhulladekot sok.felekeppen lehetne kezelni, kilovod a holdra, ott jol ellenne.
Kerdezz meg komoly emberet, hogy mi a megoldas az emberiseg energiaellatasara jelenlegi technologiai szinvonalon.
Es ne meregzoldeket es liberalis okostojasokat hozz fel peldaknak, mint "szakertok".
Reszemrol befejeztem, szerencsere mas is igy gondolja, igy nemsokara epul paks2.
MPowerPH
félisten
Paks 2 ketto azert epul, mert igy lehetett sok sok milliardot zsebbre vagni. Hany evre lett titkositva?
A nemetek erdekes mod talaltak megoldast. Igaz, ido mire kiteljesedik, de mire meglesz Paks 2, addigra mar ok sem fognak az atmenetileg hasznalt szeneromuvektol fuggni.
Paksrol meg tudnek meg meselni, mivel ott lakom. Azzal nem dicsekednek, hogy az ott eloknel, tehat a bent dolgozoknal, es a szemkozti oldalon levo telepulesek lakoinak mennyire gyakori a magasabb sugarzas miatt kialalulo betegsegeknek a szama.
Az atomhulladekra pedig nem talaltak meg megoldast. Vagyis egy dolgot megis. Betemetni, fold ala zarni. Majd az unokaink elvezhetik a gyumolcset.
En most fejeztem be. Majd ha lekoltozol Paksra, es dolgozol az eromuben, akkor beszelgetunk errol. 130 km-rol konnyu dumalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Kornel
veterán
Megoldast talaltak a nemetek?
Meselj mar.
Eddig csak hoaxokat mondogatsz.
Szoval pakson magas a sugarzas? (Magasabb, mint az egeszsegugyi hatarertek? Magasabb, mint random mas telepulesen?)
Hivd ki a greenpeacet, ha tenyleg igy van, holnap ez lesz a fo hir az egesz vilagon.
A szenhidrogen alapu energiatermeles folytatasaval nem nagyon lesz mit elveznie az unokainknak...
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Ha rendesen utánaolvastok, nagyjából senki sincs, aki úgy képzeli el a jövőt, hogy hirtelen meglesz a csodagyógyszer az energiaproblémákra. Lassú lesz az átmenet, és sok össztevős.
Épül az ITER, utána jön a DEMO, és más apró, de elég fontos előrelépések is voltak a fúziós energiával kapcsolatban. Évtizedek még, de egyre inkább úgy néz ki abból lesz majd valami. Addig is növelni kell a megújulók arányát, javítani a szénerőművek hatékonyságát etc. Igen, atomra is szükség van addig, de az hosszú távon több okból sem megoldás. Egyrész nincs elég urán, másrész a végleges tárolása a kiégett fűtőelemeknek nem megoldott.
Jelenleg nincs ilyen, hogy igen AZ a megoldás .. (talán a fúzió lehet egyszer, de az még kibaszott messze van, és senki se tudja megmondani biztosra, lesz-e belőle valami).
Szépen lassan kell eltolni a dolgokat abba az irányba, meg mindenen javítani meg mindenhol tenni, és a részekből összeadódik. Nagyjából mindenki így látja.
Elfogadták Párizsban a klímaegyezményt, remélhetőleg a fosszilis energiahordozók ideje leáldozott.
És de, ha megnézzük a villanyautók és valami modern szénerőmű hatásfokát, az már most jobb összességében, mint a legjobb belsőégésű motoré - tehát már most is nyerünk vele. Úgyis vagy az akksis megoldás (erről is annyi cikk volt már, ilyen meg olyan új, normális akksi technológia jön, előbb utóbb valamelyik el fog jutni a tömeggyártásig), vagy a tüzelőanyagcella fog egyre jobban elterjedni, van is erről egy nemrégi (asszem) totalcar cikk a Hyundai kapcsán. Fölösleges azzal jönni, nem elég jók még a villanyautók vagy hibridek - valóban, de azért kell hogy legyenek és vegyék, hogy fejlődjön a technológia, higgyétek el ha mindenki beröffenti a gyártást és elkezd lovettát rakni bele, lesznek ott durva fejlődések .. de ehhez az kell legyenek, és vegyék az emberek - különben a fejlesztések se indulnak el.
És igen, kellenek hozzá a mindenki szerint elbaszott euró meg egyéb szabályozások, mivel ha nem lennének egyik gyártó se fejlesztene ... én egyetértek ezzel, hogy ki kell nyírni a belső égésű motort.
Előb utóbb lesz majd vagy jobb akksi technológia, vagy tüzelőanyagcella, lesz majd fúziós energia nagyon soká, vagy a megújulók hasznosítása ér el egy új szintre stb. Addig meg lehet itt "méregzöldezni", de egyáltalán nem mindegy, kihúzzuk-e addig, mert amit csak lehet csökkentünk meg abba az irányba megyünk, vagy mondjuk késő lesz addigra, mert évtizedekig baszott rá mindenki.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
A mester nem tud januárnál hamarabb fogadni, úgyhogy ötletelek itthon, hogy mi a fenétől állhat le a motor.
Alapvető dolog, hogy leginkább hidegen csinálja, de mindenképpen akkor, ha kint hideg van. Tavaly késő ősztől tavaszig csinálta, aztán ahogy melegedett az idő, megszűnt, majd most novemberben újrakezdte, amint ismét hidegek lettek.
Hidegben több üzemanyagra van szüksége a motornak. A gyári szerelési útmutató szerint az alapjárat szabályozása a vízhőmérséklet függvényében történik. Hibát akkor dob rá, ha folytonos 119 fokot érzékel, vagy 10 másodpercnél hosszabb izzítást érzékel, vagy folyamatosan megy a hűtőventilátor. Ekkor check enginet is gyújt. Nekem se check engine nem gyúl, sem tárolt hiba nincs a vezérlőben.
Tehát a jelenség ideiglenes, egy-egy pillanatra jöhet elő. Na már most, ha tartjuk magunkat ahhoz, hogy hidegen több üzemanyag kell, és az alapjárat, tehát a befecskendezés szabályozása a vízhőmérséklet függvénye, akkor lehetséges, ha egy pillanatra fals jelet kap, mondjuk +40 fokot, akkor hiheti azt a vezérlés, hogy nem is kell annyi üzemanyag, visszavesz belőle, amire lefullad az autó.
Mágus, mit szólsz az elmélethez?
Mivel gyakorlatilag csak hidegben és hidegen csinálja a jelenséget, ezért egy napra ott kéne hagynom a diagosnál, hogy kihűljön és másnap produkálja a hibát, miközben mehetne a monitorozás, és nézhetné a jeladó adatait. Ez nekem akkora kiesés, hogy jobban járok, ha veszek egy ilyen szenzort és kicserélem itthon. Van ebben ráció szerinted?
Kornel
veterán
Ceges boxer ugyanezt csinalta most, 2 csucs es nyomasszabalyzo volt a rossz.
Calogero
addikt
Egy szavazatot adok az Opel Astrára.
[link]
EQMontoya
veterán
Az a baj, hogy légtömegmérőtől kezdve bármi lehet ezen az alapon, én nem kezdenék el vaktában cserélgetni.
Same rules apply!
boogie84
veterán
Üdv, a fórumozók között olyan akinek van tapasztalata Meister-R futóművel?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
szőröscica
addikt
Olcsó, úgyhogy kicserélem. Ha bejön, jó, ha nem, még mindig mehet januárban szerelőnél tölteni pár hetet.