Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomiii.
aktív tag
& (#46976) Skillet : Szavak helyett erre csak egy képpel tudok reagálni a mai napról: [kép] Legyen kettő: [kép]
ja, és természetesen volt előzménye is a kartervédő hajlításnak. A lyukvágás:
-ÁLLJ MEG, nagyon füstöl!
-bírja még, nyugi, tartsad.
-Nem látok, hagyd abba!!
-Kibírja!!
-NAGYON SZIKRÁZIK!
-Még egy kicsi kell csak
-b@zdmeg, leb.szta az automatát,már a 2. fúróm, hozd már át a te fúródat.
-Biztos, hogy nem.
A szokásos kép (egész műhelyben ekkora füst volt: [kép] (a vonalak, csak kézzel voltak behúzva, hogy hány nyílás legyen)
Lehet kicsit veszteségesen dolgozunk.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
És a HU-GO sebességet nem mér? Az autósok matricáját is ellenőrzi?
tick
aktív tag
Dacia Sandero. Én eddig minden autót letett bal sarokkal vehetem, elég fárasztó így. Állítólag nem lehet állítani, de azért reménykedem
Everything that has a beginning... has an end
brumi1024
veterán
Szerintem személyautókon semmit nem figyel. Sebességet tuti nem, mert nincs kint a tábla (illetve véletlen próbáltam is ).
Integrale
veterán
1984-ben a Lancia 037 mar vizbefecskendezeses volt.
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Volt még pár motor, ami előtte is az volt.
Kérdés a hatékonyság és a szériában való alkalmazhatóság.
Talán itt léptek előre, ha igy be merik dobni szériába.
Debilon
addikt
próbáld meg letett sarok nélkül, sokkal könnyebb lesz, de amúgy nem is hallottam, hogy valaki letett sarokkal kuplungolna (már csak a kényelmetlensége miatt sem)
amúgy a pedálutat nem lehet állítani, olyan amilyen, az automatikus utánaállítás miatt fog majd a fogáspont változni egyedül
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Integrale
veterán
Remelhetoleg igen, es minnel tobben rafekszenek az alkalmazasara, kerdes az, hogy mennyire lesz komplikalt a rendszer, befagyas, porlaszto ha nem porlaszt stb
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Nem most, csak informálódas képpen.
Millió alatt, második autónak.
Ha valaki mutat jobbat, bármire vevő vagyok, csak ne legyen penztemeto.
Kor kis túlzással mindegy, csak ne rohadjon semennyire.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Köszi fúrcsáltam hogy az IGO szülinapp miért nem jelez minden fix traffira, de rájöttem hogy azok nem traffik ezek szerint.
w333
félisten
206 RC ... de csak azért mert én Peugeot párti vagyok !
Ha jobb kell akkor valami Opel C20LET motorral !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Ez a corsa már őskovulet, meg rohadnak is már.
A 206-rol néztem most pár dolgot, egész jó, kívülről stock 206 majdnem, legjobb kombó, az "erő" és a meglepetés ereje egyben 😉
w333
félisten
Teljesen jó a Peug 206 RC és szépen szedi a lábát !
Kérdés hogy mire kell ? mert ha valami sleeper alázó autóra gondolsz akkor olcsóért F Astra teljes felújítás + lakatolás + C20LET motor kérdés hogy mennyibe áll meg egy ilyen mulatság ?
Én maradnék a 90" években akkor még autókat gyártottak, gondolom a fogyasztás annyira nem számít, ha ilyen erős autót keresel ?
Esetleg OPC Astra ? vagy egy ilyen piroska ?
Azért Opel mert olcsó hozzá minden, és lehet vele állatkondi stb.
De majd a szakik ajánlanak valami erőset !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Nem akarok se lakatoltatni, se motort cserélgetni...
Lényeg, hogy erős és gyors legyen.
Így már sok minden nem marad a kalapban.
Calibra sem kell, még véletlenül se.
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Kornelka, ha az ablakemelő modul bent lesz meg lehet sasolni?
w333
félisten
Az a baj hogy ilyen áron félek elég kevés lesz a felhozatal !
Én amikor az E34 -t vettem legalább 6 hónapig kerestem amíg rátaláltam, ugyanis ami motorikusan jó volt az külsőre nagyon rosszul és rohadt, ami pedig szép volt külsőre és nem rohadt (makulátlan volt) az pedig motorikusan már szét volt hajtva, szóval szerintem elég nehéz dió lesz ez
Esetleg valami turbós Volvo ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Öő...
Jelenleg csak a DRL projekt fut, a komfortelektronika szerintem jövőre marad, annyira nem érzem szükségét, de ha már nem lesz mit csinálni, akkor simán megcsináltatom majd...
W333: 206 rc és a clio sport rs2 simán belefér ebbe az árba is, kérdés van-e még más is...
Mod: koszi a nissan nem kell, főként, hogy erre a célra keves lenne 😉
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
A Nissanom nem rohad, millio alatt viheto.
w333
félisten
Tudom hogy van ... csak nehogy úgy járj velük mint a kollégám a Mazda 323 (2.0 Sport) aztán 3 hónap után már a gyertyák az olajban úsztak !
Szóval ha valakinek ilyen autója van az pontosan azért vette hogy száguldozzon vele, kérdés hogy mennyire van karbantartva, ezt kell jól megnézni ... mert legtöbben nem azért adják el mert újabbat vesznek haenm azért mert már a belét is kihajtották, ha nincs vele baj akkor veheted !
Pug 406 Coupe 3.0 V6 nem játszik ? az is kegyetlenül jó megy
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Nem kell 406 se 😉
Nagy, nehéz.
Nyilván nem vennék meg bármit, meg főleg nem azonnal.
Egyelőre még csak gondolkozok.
Haveromnak 206 gti volt, az nagyon kemény volt. Szép volt, jól ment és nagyon jól felszerelt volt. Futómű, ülés, fékek, minden klappolt.
Az RC meg gondolom egy fokkal jobb.
Én ilyen második autónak, egy ilyenbe raknám bele a seggem. Bár ezek még millió felett vannak, de azt mondják, hogy vadállat.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
w333
félisten
Akkor 206 RC 1050kb és 180LE kicsit drágább de ez szép
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Kosz az infót.
RC mar van millió alatt is, meg körülötte is...
Megane rs azért több, de tényleg nem rossz ez a kacsa megane 😉
Bárki: stilot veri mindkét francia gyorsulasban, régebbi 1.8T-krol sok jót nem hallottam, franc tudja.
[ Szerkesztve ]
hacki87
senior tag
abarth stilo, vagy régebbi A3 1.8t?
w333
félisten
Ilyesmi kell neked ... mondjuk egy ilyen nekem is !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
szilva01
őstag
En is tudnek hasonlokat meselni... A muhelybe vezeto uton van egy 20 centi magas emelkedo, ketten nem tudtuk betolni az autot esoben, mert visszacsusztunk a saron Vonokotellel kellett behuzni... Majd fotozok en is nehanyat!
rbalint88
addikt
attól függ mire. szívni mindkettővel lehet, de a stiloval többet. csak selespeedes van vele, amivel azért többet kell foglalkozni, mint egy manuálissal. a forma, évjárat és a hang (sor5!!!) a stilo mellett szól, az alkatrész ellátottság és a kevesebb pék, valamint talán a beltéri minőség az A3 mellett. de én leginkább egy 147-et vennék, ha kompakt kell. viszont abból csak jtd16v-t vagy jtdm16v-t, leginkább Q2-vel.
z123456789
addikt
Értem. Már meglepődtem, hogy lehet elektromosan mozgatni az ilyen nyikorgó, egész testtel manuálisan mozgatható tükröket is.
EQMontoya
veterán
Megane RS persze megy, mint a barom, de az a közel 1400kg azért elég sok egy ilyen pici autóra. Ez inkább lesz gyors menés, mint élvezetes.
Same rules apply!
Kornel
veterán
Ja, ezen gondolkoztam én is.
A swift sport hiába nem volt gyors, mégis élvezetes volt.
Akkor marad a 206 rc és a clio rs2.
EQMontoya
veterán
Ne adatok alapján nézz autót, hanem élmény alapján, ha már arra keresed.
Ülj be néhányba, aztán érezni fogod. Az élményautózás mértéke úgyis a sarok*.
*Az határozza meg, hogy hány saroknyit kell vele megtenni ahhoz, hogy tudd: kell.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Integrale
veterán
Van manualis Abarth Stilo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Mágus2
Közösségépítő
Egyik sem.
Fabia 1 RS, vagy Seat Ibiza Cupra. Igen a fabia dízel, és igen egy finom chip-el elkeni mindkét általad említet autót bárhol. Finom chip= 170 paci és 400Nm. Tudja a gyári turbó is. De abból visszaülve a Civic-be nem fogod érteni, hogy lehet az 1.8 vétek olyan lusta.
[ Szerkesztve ]
kalmanchris
tag
Cartu megvette az új ferkáját.
BigBlackDog
veterán
Ma reggeli élmény is megvolt. Jövök befelé az Andor utcán, előttem ketten is lassítanak, kanyarodnak jobbra itt, a kereszteződésben. Lelassítok kb. 20-ra, vissza kettőbe, majd miután eltűntek, elkezdek gyorsítani. A bal oldali sávban halad természetesen a forgalom 50-60 km/h sebességgel. Mikor majdnem átértem a kereszteződésen (sebesség még 30 km/h alatt) és csavarnám a kormányt az enyhe jobbos ívre, feltűnik mellettem a bal oldali sávban egy fehér paszuly, aki mintha ki akarná egyenesíteni a sávját, szépen megy előre és jön jobbra. Már a kerekei is a saját sávomban voltak, szóval kicsit kezdett szűk lenni a lyuk, amibe "be kellett volna találnom" a jobbos ív után. És akkor felparázslott a a varázslat, a tüzes szikrahalmaz a kocsi jobb oldalán és tudatosult bennem, hogy sávot szeretne váltani. És csak jött-jött szépen lassan jobbra. Na most ekkor gázról le, fékbe beletapos, jobbra húzom a kormányt és dudára ráver. A hátulja egy vonalba lehetett a motorháztetőm hátsó részével, az oldaltávolságot 20-30 centire becsültem. Nagyjából ekkorra juthatott el a nedves levegőben nehezen terjedő reggeli figyelmeztető dudaszó a kedves vezető dobhártyájáig, mert visszaterelte a zabolázatlan pacikat rejtő hintóját a saját sávjába, egy jó nagy ugrással előrébb ment, majd biztonságos távolságra érve átsorolt elém. Gondolom sikerült felfognia a szituációt, mivel bőszen villogtatta az elakadásjelzőjét miután már bejött a sávomba.
Egyébként akkor ez természetes, hogy ilyen közelharcot kell vívni a város útjain hétfőn reggel 6:30-kor?
MunezXBK
nagyúr
Felénk ez minden órában megtörténik. Csak bocsánatot nem kérnek.
Peter.70
őstag
Benned egy író veszett el, hogy ilyen szabatosan fogalmazol
tresh
addikt
Jah csak vegyen alá féket meg futóművet
z123456789
addikt
Se bocsánat, se köszönet, csak a villogtatás meg a ködlámpa.
EQMontoya
veterán
Meg füldugót, meg némi kapcsolási érzetet a váltóba.
Same rules apply!
Mágus2
Közösségépítő
Fékileg elég jól el vannak eresztve. Olyan fékjük van, mint neked az a4 alatt, csak könnyebbek.
K Norbi
addikt
Cartu? azt se tudom ki az.
Az autó meg túl csicsa, Passat CC jobban tetszik.
tresh
addikt
Attól függetlenül én biztos még nagyobbat raknék előre min.300-ast, mert abba a bódéba az a teljesítmény közel a rakéta üzemmódhoz Amúgy szerintem az a4 alá is kevés ez a fék főleg nagyobb tempóról.
szerk: ettől függetlenül én is a Fabia rs-t venném 1.4 tdi felirattal
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nincs velük baj alapvetően (vákuum pumpa szokott benne vacakolni de nem egy nagy történet). Elég strapabíróak de nyilván erősen függ mennyire törődtek vele (olajcserék, turbó visszahűtése, hidegen ne rúgják neki, stb).
A 2.5T-ből nagy könnyen lehet T5-t csinálni mert a kettő között csak a töltőnyomás a különbség. Városban lazán bever 15 litert szóval nem túl takarékos de cserébe szépet lép.
mod:
Az 5 gangos geartronic kerülendő erősen,a 6 gangos már valamivel strapabíróbb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
szőröscica
addikt
Ez a vákuumpumpa mit csinál a T5-ben?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED