Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Kakaoscsiga melle
[link]I humbly and respectfully decline™
-
grizlisandor
veterán
válasz tboldi #217032 üzenetére
Én mostanában azért is tolatok az olyan helyezetekben, ahol nem tudok megfordulni 1 korrigálással, hogy edzem magam.
(#217037) szabonagyur:
Mo.(#217045) MasterMark:
Én is valami hasonlón gondolkoztam, hogy aki ködben nem kapcsol világítást, vagy este, mert az autó autómatikája jobban tudja. Rendőr félreállítja, megmutatja, hogy barátom itt tudod bekapcsolni, 40k Huf, további jó utat. Na ugyanezt a biciklisnél, akinek nincs világítása, a piaci 500 Huf ledes szilikonos világítást a rendőr felrakja, 20k Huf csekkért cserébe, ne félj utána nem hagyná otthon senki se a világítást. -
Petyyyyy
addikt
válasz MasterMark #217045 üzenetére
A környzetvédelmi mérés mintájára simán kiállhatnának egy fényszóró ellenörzővel is az út szélére és hajrá.
Kiszed, igazol, mér, tényleg hozzá értő szerelő kollega akár állíthat is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz szabonagyur #217035 üzenetére
Nem tudom milyen vihar dúlhat a fejekben, a héten én is kaptam feltartott középső ujjat.
A Kerepesin Örshöz érve úgy vágott be elém egy ősz szakállú, haj nélküli tag, hogy épp csak nem cseréltünk rendszámtáblát. Fénykürttel jeleztem neki hogy büszke vagyok a szüleire amiért felnevelték, erre még kidugja a kezét az ablakon és mutogat. Ezt követően kiteszi az indexet, behúzza a két kanyarodó sáv egyikébe félig az autót hogy fékezésre kényszerítsen, majd index vissza, autó visszahúz és részéről így rendben van.
Egy szerencséje hogy nem a mellettem lévő sávban/sokkal hátrébb állt meg, biztos meginterjúvoltam volna.
Esőben pedig szop vezetni. Az a mondás hogy 6000K xenon fénye nagyon elveszik. Jelzem az 5000K sem sokkal jobb.
Szerk.: ezen nem segítenek azok a versenyzők sem, akinek csak egyik tompítottja ég, másik oldalon még helyzetjelző se. Őket is imádom.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #217033 üzenetére
Nekem halogén és led világít egyszerre
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Puma K
nagyúr
"Bármilyen forrásból tájékozódunk, abban a németek, az angolok és a franciák is egyetértenek, hogy az E39-esnél jobb autóra aligha lehet bárkinek is szüksége. „A mechanikus autóépítés csúcsa” vagy „Az utolsó igazi BMW” jelző sem tűnik túlzásnak a típus ismerői számára."
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
félisten
válasz szabonagyur #215874 üzenetére
Az ügyet a rendőrök lezárták: az elkövető személye nem megállapítható, nyomozás felfüggesztve
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #217033 üzenetére
Kollegam is azt mondta, hogy esoben nem boldog a ledtol. Xenonnal is ereztem hasonlot, hogy a hidegebb feny miatt nem olyan jo vele menni esoben. Ami a fura, hogy az utolag ledesitett Prius viszont jobb, mint halogennel. A masik ketto ami van itthon, az sima halogen, de az egyik uj, a masikban meg uj a fenyszoro, ugyhogy azokkal sincs gond.
De azert az a terv, hogy a Prius utodja ledes legyenszabonagyur: a sok onerzetes lator…
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ez az "öreg ember" kéz autópályán valami új divat?
Vittem rokont repülőhöz, belső sávban előzöm a kamiont erre öregék beesnek 90 körüli tempóval kamion mögül féktávon belülre elém, majd vonatozunk így... rávillantok, hogy vagy haladni kéne kis gázzal, vagy visszasorolni mert a nagy előzés közben az öreg visszább vett és a kamion inkább távolodott mintsem az öreg megelőzte volna.
Erre az öreg bemutatott, de hasonló mozdulatot láttam a héten többet már városban is, amikor nem tetszik nekik, ha közel állok lámpánál mögé vagy éppen elmegyek mellettük és nem vonatozok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #217033 üzenetére
+1. Esoben Xenon->Led->Halogen a sorrend nalam is.
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
-
Peter.70
addikt
válasz gergo5991 #217021 üzenetére
Kb ugyanígy vagyok én is, ehhez egyébként nem feltétlenül kell hogy sötét legyen ( a felfestések akkor sem látszanak ) sötétben még jó fényszóróval ( LED ) is rossz esőben vezetni. Én főleg attól félek, hogy nem tudom mi lehet 1 - 1 nagyobb tócsa alatt
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz focvis #216830 üzenetére
"Az 600 + optimizmus"
vagy elviszed Sanyihoz, megirja stabil 310-320ra és boldogság. 100k
6os 7es gtikbe pont az a jó hogy kap egy remapot meg nagyon max egy downpipeot és kapsz 80-100 lovat meg 180-250nmt. Fölös ilyen tuningbox szarokkal szenvedni, úgysem lesz olyan jó mint egy rendes remap.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
emberkék, az én szememmel van baj, vagy más se tud esőben este vezetni? zuhog az eső oké ablaktörlő megy az nem gond, de hogy tiszta viz az aszfalt emiatt fekete is, vizes is, a fényt visszaveri, és alig látni a sáv felfestéseket (ha van), mintha bekötött szemmel mennék..
10ből 6 kocsi ugy repesztett el mellettem mintha nappal lenne verőfényes napsütés, 4 meg jött mögöttem mert azok se láttak faszt gondolom... -
veterán
válasz stickermajom #217016 üzenetére
Black Friday, most akciós [link] .
+ akkor kuplung is.Zizmand: 200 a szokásos ára.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #217016 üzenetére
Jaja mehet ra az R turboja (kvazi gyari marad), meg akkor a chipsz. Haver most iratta meg a Passat-jat. Erezhetoen javult a dinamika.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Tsebacsi #217005 üzenetére
Valószínűleg a box megváltoztatja a szívócsőnyomás jelét is, hogy becsapja a motorvezérlőt, nagyobb turbónyomásra sarkallva, stb. Egyszer csak az ECU gyanakodni kezdett, hogy valami nem kóser, "valószínűtlen jel", meg "túl kis jel".🤔 Aztán megunta, hibát dobott, vészüzemmód. 🥴 🤷♀️
#217006 simonjoe: Megyek a pumpáért!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
veterán
válasz brumi1024 #217000 üzenetére
Ismerős hiba. Az korábbi Golfban gariban cserélték a vezető oldali ablakemelőmotort, abban van az összes ablak vezérlőmodulja*. Az is rendre elfelejtette. Állítólag típushiba.
Ez a mostani is csinálta párszor, még korábban, mostanában OK.
*A gyanúm, hogy valójában a gyengülő akku miatt rosszalkodik a CAN átjáró. Így felesleges cserélni a vezérlőmodult. -
-
veterán
válasz focvis #216996 üzenetére
Valószínűleg a box.
Cím 01: Motor (J623-CHHB) Címke:. HGJ\06K-907-425-V1.clb
VAG szám SW: 5G0 906 259 C HW: 06K 907 425 B
Alkatrész: 2.0l R4 TFSI H13 0002
Revizió: --H13---
Kódolás: 091900122424050B2000
Mûhely #: WSC 01357 011 00200
ASAM adatcsomag: EV_ECM20TFS0205G0906259C 001005
ROD: EV_ECM20TFS0205G0906259C.rod
VCID: 2E59537A71174CF6A8-807A3 hibakódot talált:
20593 - Szívócsõnyomás jeladó (G71)
P1158 00 [096] - valószínûtlen jel
idõszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 87199 km
Dátum: 2021.11.26
idõ: 18:40:40Motorfordulatszám: 778.00 /min
Normált terhelésérték: 3.5 %
Gépjármûsebesség: 0 km/h
Hûtõfolyadék-hõmérséklet: 98 °C
Beszívott levegõ hõmérséklete: 9 °C
Környezeti levegõ nyomás: 980 mbar
30-es pont feszültség: 13.984 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 38
PV: 0.00 %
Fojtószelep nyitási szög: 3.939 °
MAP_MES_SAE: 22 kPa
TAA: 2.000 °C
Motorolaj-hõmérséklet: 103.0 °C
Motor: üzemállapot: IS
Motorindítás óta eltelt idõ: 5972.5 s26279 - Szívócsõ-/légkörinyomás (G71)/(F96)
P0106 00 [040] - valószínûtlen jel
idõszakos - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 87199 km
Dátum: 2021.11.26
idõ: 18:46:20Motorfordulatszám: 0.00 /min
Normált terhelésérték: 0.0 %
Gépjármûsebesség: 0 km/h
Hûtõfolyadék-hõmérséklet: 87 °C
Beszívott levegõ hõmérséklete: 16 °C
Környezeti levegõ nyomás: 980 mbar
30-es pont feszültség: 12.246 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
PV: 0.00 %
Fojtószelep nyitási szög: 6.871 °
MAP_MES_SAE: 37 kPa
TAA: 2.000 °C
Motorolaj-hõmérséklet: 94.0 °C
Motor: üzemállapot: ES
Motorindítás óta eltelt idõ: 0.0 s15121 - Szívócsõ-/légkörinyomás (G71)/(F96)
P0107 00 [040] - túl kis jel
idõszakos - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 23
megtett Km: 87167 km
Dátum: 2021.11.26
idõ: 18:25:20Motorfordulatszám: 3257.00 /min
Normált terhelésérték: 0.0 %
Gépjármûsebesség: 143 km/h
Hûtõfolyadék-hõmérséklet: 95 °C
Beszívott levegõ hõmérséklete: 6 °C
Környezeti levegõ nyomás: 980 mbar
30-es pont feszültség: 14.160 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 39
Motor: üzemállapot: PUC
STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR
T_AST_SAE: 5051 s
MAP_MES_SAE: 10 kPa
1.HS: 1.SZ: lambdaszonda-feszültség (szélessávú szonda): 3.242 V
FAC_TPS_1_SAE: 16.406250 %
FUP_H_SAE: 9640.0 kPaKészenlét: 0000 0000
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest