Hirdetés

2020. november 28., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-10-19 15:22:57

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167001) grizlisandor válasza MasterMark (#167000) üzenetére


grizlisandor
őstag

Ilyet ad ki az AutoDNA.

Saját autóm lekérdését nem találtam, ez még valamelyik jelölt autó lekérdezése volt.

ASRock B450M PRO4-F, AMD RYZEN 5 1600AF, 2x8GB Crucial Ballistix DDR4 3200MHz, ASUS DUAL-RX580-O8G, Fractal Design Meshify C Mini, Seasonic Core GC 650W; Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU; Google Pixel 3a

(#167002) MasterMark válasza grizlisandor (#167001) üzenetére


MasterMark
titán

SHADOW GREY H2 S7U 2002 - 2005

szerk.: Mintha a kárpithoz írta volna be ezt a színkódot ott.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#167003) kisza25 válasza bandus (#166997) üzenetére


kisza25
félisten

A kistücsök Balatonszemesen van, de ha Pécsről jönnek, az új 67-es gyorsforgalmi szemesnél kezdődik.

# Seat Ibiza Sport #

(#167004) Ngtx válasza grizlisandor (#167001) üzenetére


Ngtx
aktív tag

Nekem még csak hasonlót sem mutat ki. :U

Xbox One S, iPhone X., Mi Band 5

(#167005) paramparya


paramparya
őstag

Sziasztok!

Ez mitől lehet?
VW Bora 2002-es benzines, kb 90k km-rel.
Svájcban vagyunk, és csak ideiglenesen jött ki az autó ahogy egy évet tudom itt import nélkül használni ideköltözés után.
A telet szinte végigállta, aztán két hete bevásárlás után nem volt hajlandó indulni. Ott bebikázták, haza jöttünk vele, lemértem hogy kb 12.2V van az akksiban.
A svájci árak miatt generátorhibától félek (legalább az autó értékének a felébe kerülhet megjavíttatni), de amikor bebikázás utána rámértem, akkor szépen 14 volt körül mutatott.

Feltöltöttem az akksit, aztán a héten nekiindultunk megint. 10 km után jön az akksi hibajelző a műszerfalon. Visszafordultunk, aztán megint megmértem beindítás után, megint szépen 14 volt fölött mutatott a multiméter, viszont gázadás után lement 12.8-ra (annyit mutatott az akksi állva). Leállítás és újraindítás után ugyanez: indítás utáni alapjáraton töltőfeszültség, gáz után semmi.

Lehet úgy halott a generátor hogy indítás után, az első gázadásig valahogy mégis nagyobb feszültséget mérek?

Ctek MXS 5.0 töltővel töltöttem az akksit, az nem jelezte hogy baja lenne, és azt a feszültséget simán megtartotta három hétig az akksi.

Azt is kiszúrtam az első lehalás után a motortérbe nézve, hogy egy kábel a hűtőventillátorhoz ér:

Tavaly cserélték a kuplungot az autóban mielőtt kijöttünk, talán akkor sikerült így összeraknia a szerelőnek.

Szépen le is köszörülte:

Ezt akkor leszigeteltem (a két szálat elválasztva), de lehet hogy nem sikerült tökéletesen, de az is lehet hogy ennek semmi köze ahhoz ami az akkumulátor-generátor vonalon történik.

Otthon már el is vittem volna szervízbe nyilván, de itt egy ránézés is aranyárban van.
Viszont ingyen "újrahasznosítják" , lehet az lesz :DDD

Tudja valaki, hogy ez sima generátorhiba-e, és hogy az a kábel amúgy honnan hová megy?

:R

(#167006) MasterMark válasza paramparya (#167005) üzenetére


MasterMark
titán

Azt, hogy az a kábel honnan hová megy, azt te tudnád megnézni...

Lehet csak feszültségszabályzó gondja van. Azt külön lehet cserélni a generátoron.

Az "akksi hibajelző a műszerfalon" a töltés hiányát jelzi, nem azt hogy az akksi hibás.

Switch Tax

(#167007) grizlisandor válasza MasterMark (#167002) üzenetére


grizlisandor
őstag

Igen, az a kárpité szerintem is.

(#167004) Ngtx:
Szerintem nincs más, mint a Porsche Hungaria, alvázszámból kiderül, bár nem tudom mennyire segítőkészek.(nem volt még velük dolgom)

ASRock B450M PRO4-F, AMD RYZEN 5 1600AF, 2x8GB Crucial Ballistix DDR4 3200MHz, ASUS DUAL-RX580-O8G, Fractal Design Meshify C Mini, Seasonic Core GC 650W; Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU; Google Pixel 3a

(#167008) kisza25


kisza25
félisten

(#167009) grizlisandor


grizlisandor
őstag

Totalcar Erőmérő(youtubealert), ha lemaradt volna valaki. :)

Kövi részt nagyon várom. :) Emlékszem, hogy valamelyik csippes oldal nagyon nyomta, hogy ezek a turbós Vitarák alapból többet tudnak a gyári 140 ló helyett. Mérésekkel is igazolta, talán 170 ló körül voltak, ki is rakott több mérést, de utána többen írták, hogy valami volt a mérőpaddal. Nem emlékszem mi lett a vége. :DDD

ASRock B450M PRO4-F, AMD RYZEN 5 1600AF, 2x8GB Crucial Ballistix DDR4 3200MHz, ASUS DUAL-RX580-O8G, Fractal Design Meshify C Mini, Seasonic Core GC 650W; Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU; Google Pixel 3a

(#167010) K Norbi válasza raven12 (#166985) üzenetére


K Norbi
addikt

VW Golf 3 VR6 :K

(#167011) Szoszo94 válasza paramparya (#167005) üzenetére


Szoszo94
őstag

Csak egy ötlet: haver Galantjában a biztosíték volt szétégve, hol volt rendes töltés, hol lekorlátozta 9V-ra (!) és mi is a generátor fesszabjára gyanakodtunk. Aztán végül csak a biztosíték volt a ludas, esetleg egy próbát megér :)

Xiaomi Mi 8 // Lexus IS250 Sport Mark Levinson

(#167012) K Norbi


K Norbi
addikt

VR6 Sounds
YT Alert :o

(#167013) tboldi válasza grizlisandor (#167009) üzenetére


tboldi
veterán

Az ACT ATC volt, de továbbra is ezt állítják, meg hogy a padjuk hibátlan. Valamelyik nap megint láttam, hogy egy Swift Sport 1.4T 165 lovat tudott náluk. Pedig mindenhol máshol 140 körüli értékeket mérnek, ha jól rémlik, Kornél is elvitte az S-Crossát Korbelékhez, és az övé sem volt erősebb.

[ Szerkesztve ]

(#167014) Fehér Farkas válasza K Norbi (#167012) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

(#167015) Qru válasza tboldi (#167013) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Lemérhetnék Bubit, legalább akkor papíron erős lenne. :DDD

(#167016) focvis válasza grizlisandor (#167009) üzenetére


focvis
addikt

Szegényke (R4); igazán igazíthattak volna a helyszínen a gyújtásán.

(#167017) Fehér Farkas válasza focvis (#167016) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

Szerintem ott karbibeállítás probléma is volt, azzal együtt meg már sok idő, el lehet vacakolni sok időt, én is sokat kínlódtam a Ladával. Igazából ez a tulaj dolga lett volna, hogy megcsinálja mire odaviszi.

(#167018) Ngtx válasza grizlisandor (#167007) üzenetére


Ngtx
aktív tag

A szervizkönyvben megtaláltam a színkódot csak kíváncsi voltam, hogy neten kitudom-e deríteni vagy sem, de ezek szerint b*szhatom.

Xbox One S, iPhone X., Mi Band 5

(#167019) tboldi válasza Ngtx (#167018) üzenetére


tboldi
veterán

Az autón nincs valahol valami plakett, amin fel van tüntetve?

Én pont ma kevertettem javítófestéket apum WagonR-éhez, ott a motortérben, az ablaktörlők alatt van egy táblácska, a Hondámon meg a motorháztető zárja mellett található.

Ja, hogy már megvan! :R
Félreolvastam. :B

[ Szerkesztve ]

(#167020) molnarpeter válasza tboldi (#167019) üzenetére


molnarpeter
veterán

(#167021) tboldi válasza molnarpeter (#167020) üzenetére


tboldi
veterán

Igen, most már látom. :R

(#167022) Qru válasza Ngtx (#167018) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Típus specifikus fórumokon/témákban szokták tudni. Én is ott nyomoztam ki a sajátomét.

(#167023) Mágus2 válasza raven12 (#166985) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ki az az Évi? :D

[ Szerkesztve ]

(#167024) K Norbi válasza Fehér Farkas (#167014) üzenetére


K Norbi
addikt

Ez nagyon komoly :C :DD

(#167025) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Nemrég dobtam be képeket a kis kék MX-5 NB-mről.
Most kapott egy játszótársat is, szülinapi ajándék tőlem, nekem. :DDD

Két kép még, linkelve:
[kép] [kép]

Üdv: Balázs ¤¤¤ "Miért zuhanunk a mélybe? Hogy megtanuljunk kimászni belőle." ¤¤¤

(#167026) MunezXBK válasza gooool (#167025) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szinte könyörög egy polírért.

(#167027) Qru válasza gooool (#167025) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nagyon baró!!!!! :C

(#167028) gooool válasza MunezXBK (#167026) üzenetére


gooool
őstag

A melegben való mosás otthon (amit már sokszor leírtál, hogy don't do that) nem igazán lett bombasztikus siker, de szegénynek több is kell majd, mint egy polír (nincs elem, amin ne lenne egy jó mély karc :O ).
De majd fog kapni, ha a jobbos első ív meg lesz csinálva, meg a lököst lefújják. :R

Qru:

Így, közel sem 100%-os állapotban is elég vagány szerkezet, az 1,8-as NB-nél érzésre jelentősen nagyobbat megy, főleg lent sokkal nyomatékosabb.
Na meg...nem rozsdásodik. ;]

Üdv: Balázs ¤¤¤ "Miért zuhanunk a mélybe? Hogy megtanuljunk kimászni belőle." ¤¤¤

(#167029) Qru válasza gooool (#167028) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jaja az a VVT-i motor sokkal életképesebb alul mint gondolná az ember. Egy Celica-ban volt hozzá szerencsém (tudom nem 100%-ban ugyanaz a két motor).

(#167030) tboy93 válasza gooool (#167025) üzenetére


tboy93
veterán

Wow, gratula! Szuper gép :))

(#167031) Fehér Farkas


Fehér Farkas
senior tag

[link]
Ez a hang, ilyen kell nekem is. A turbó monnyon le, kompresszor mindörökké. :D

(#167032) Aggregátor válasza Fehér Farkas (#167031) üzenetére


Aggregátor
nagyúr

Hát nem tudom, a Need For Speedben oké ez a hang, saját autóban idegesítene :D
Nagy hengerűrtartalmú motorhangot szeretem.

(#167033) rbalint88 válasza gooool (#167025) üzenetére


rbalint88
addikt

Gratulálok! :C Turbó mehet rá ;] :P

Munez: ennél nem szempont a showshine, csak a kanyarsebesség ;)

#budasidehighlife

(#167034) Fehér Farkas válasza Aggregátor (#167032) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

Egy kompresszoros dízel kell.

Jah, MX5-öt nem kell polírozni, mert úgy is kilinccsel közlekedik és a nagyobb felületen több bogár karcolja. Ez egy ilyen szakterület. :o

[ Szerkesztve ]

(#167035) fant0mi válasza Fehér Farkas (#167034) üzenetére


fant0mi
őstag

Tessek. ;]

(#167036) molnarpeter válasza Fehér Farkas (#167034) üzenetére


molnarpeter
veterán

Rakj turbót a robogóra :DDD

Hang - ma visszaraktam a hangtompító furulyát a Simson kipuba. Öregszem? :D

(#167037) [vilike] válasza gooool (#167025) üzenetére


[vilike]
őstag

Milyen difi?

Never go full retard

(#167038) Aggregátor válasza fant0mi (#167035) üzenetére


Aggregátor
nagyúr

Ennek már van hangja :C

(#167039) Fehér Farkas válasza fant0mi (#167035) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

Az M41 az mondjuk pont turbós négyütemű mindenféle sallangtól mentes hanggal [link] (jó magyarosan a személymozdonnyal húzatnak 2x túlterheléssel :N ), az M62 ami kétütemű roots fúvóval és turbóval [link] .
Hangra ez a legjobb. [link]

[ Szerkesztve ]

(#167040) fant0mi válasza Fehér Farkas (#167039) üzenetére


fant0mi
őstag

Csakajendrassik :D

M41: van benne kompresszor, csak nem a motorhoz, hanem a fekhez. :)

[ Szerkesztve ]

(#167041) focvis válasza gooool (#167025) üzenetére


focvis
addikt

Baró lehet! 👍

(#167042) tboldi válasza gooool (#167025) üzenetére


tboldi
veterán

:C

Ez vajon kompatibilis a 194 centimmel? 🤔

(#167043) rbalint88 válasza tboldi (#167042) üzenetére


rbalint88
addikt

szerintem középkategórián innen semmilyen japán nem kompatibilis 194 centivel. 188 centivel a prius 2-ben koppig tolom hátra az ülést, de az első gen avensisben is ez volt.

#budasidehighlife

(#167044) tboldi válasza rbalint88 (#167043) üzenetére


tboldi
veterán

A Jazz-ben is teljesen hátra van tolva, de egész kényelmesen elvagyok benne, nem érzem szűknek. Egyedül a kormányt húznám 1-2 centivel közelebb, ha lehetne tengelyirányban is állítani.

Márciusban szinte egyhuzamban levezettem vele 400 km-t (csupán 5 percre szálltam ki a felénél, hogy megvegyem a piros csomiajtót :D), és csak a jobb lábfejem kezdett az út vége felé sajogni. #ohnetempomat

[ Szerkesztve ]

(#167045) rbalint88 válasza tboldi (#167044) üzenetére


rbalint88
addikt

a jazzben van tér. de pl a 7.gen accordban is koppig hátul volt a motoros ülés és még 3cm jól esett volna. szerencsére abban legalább jól ölbe lehet húzni a kormányt. mondjuk abba mögém lábbal rendelkező emberszabású nem nagyon ül be :)
az elantrában kopp-1 a nyerő és van mögöttem hely, pedig egy kategóriával kisebb, ennyit számít 10 év fejlesztés :) szerintem életem lehghosszabb útját az elantrával sikerült abszolválni tavaly nyáron, Erdélyből haza nagyin másnaposan, esküvő után :B és nem tört össze, kényelmes ülései vannak. komolyan mondom, ha egy kicsit jobb futóműve lenne és kicsit lelkesebb lenne a motorja, egy rossz szavam nem lenne rá. 135 ló, ha taposod nem gyenge, de kelletlen, nem szeret forogni annyira. 5000 felett már jó, de addig eljutni kínszenvedés...

#budasidehighlife

(#167046) molnarpeter válasza Fehér Farkas (#167039) üzenetére


molnarpeter
veterán

Detroit diesel kétütemű motoroknak is van egy jellegzetes hangja, jópofa :D [link] (videó kevésbé, végén van a törés, legalább érdekes)

(#167047) Szoszo94 válasza gooool (#167025) üzenetére


Szoszo94
őstag

Irigy vagyok, kedvenc szín, ráadásul MR2 amit nagyon szívesen tartanék játszósnak...gratula! Egyszer talán nekem is lesz :DDD Használd egészséggel ;)

Xiaomi Mi 8 // Lexus IS250 Sport Mark Levinson

(#167048) tboldi válasza rbalint88 (#167045) üzenetére


tboldi
veterán

Tényleg van tér, simán beülök magam mögé is, még a térdeim sem érnek az üléshez. Oké, nem szívesen utaznék így hosszasan, de azért nem mondanám kibírhatatlannak. [kép]

De vissztérve az MR2-re:
Az eredeti kérdést úgy értettem, hogy vajon ebben is a szélvédő keretét bámulnám, mint az MX-5-ben, vagy egy picivel jobb lehet a helyzet?

[ Szerkesztve ]

(#167049) grizlisandor válasza Ngtx (#167018) üzenetére


grizlisandor
őstag

Egy e-mail-t megér, legfeljebb nem válaszolnak.
Örülök, hogy meglett. :)

(#167025) gooool:
Aztaaaa. :B

ASRock B450M PRO4-F, AMD RYZEN 5 1600AF, 2x8GB Crucial Ballistix DDR4 3200MHz, ASUS DUAL-RX580-O8G, Fractal Design Meshify C Mini, Seasonic Core GC 650W; Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU; Google Pixel 3a

(#167050) kisza25 válasza Fehér Farkas (#167017) üzenetére


kisza25
félisten

A tulaj nem is nagyon akarta most hozni, ha jól értettem

# Seat Ibiza Sport #

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.