Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
radi8tor
MODERÁTOR
Szerintem semennyire. Csak a repedt szélvédő bukó vizsgán.
⭐ Stella
radi8tor
MODERÁTOR
Emelkedőn azért már megjön a hangja.
⭐ Stella
Az simán lehet, ma nem sok emelkedőt láttam. Bár azt gondolnám, h ott nem is erőlteti a hengerlekacsolást. Ez is furcsa.
tboldi
nagyúr
Beszúrom ide is, hátha valakinek van tippje (a felgyújtáson és a Lajtába lökésen kívül).
Az alany a nemrég vásárolt, 2007-es Lancia Ypsilonunk, látszólag teljesen meghalt a műszeregység.
Az autó beindul, elvisz ide-oda, indexel, rádiózik, klímázik, stb., de a műszereken abszolút semmi, visszajelző lámpák/háttérvilágítás sötét, a mutatók 0-n, a középső kijelző totál üres. 🤷♂️
A "riparazione quatro strumenti lancia ypsilon" kifejezésre keresve látom, hogy nem annyira egyedi eset, de nem tudom, hogy nálunk is ténylegesen az egységben van-e a hiba. Az biztos, hogy a biztosítéka tökéletes, de a Multiecuscan a proxi menüpontban nem látja a dashboard node-ot, és a rendezés is hibával megszakad.
Épp ma akartuk volna eredetiségre vinni, de így hogy?
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
Nem anno ECU beázásról írtál? Arra fele keresgéltél már hátha?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
tboldi
nagyúr
Body computer, és nem, ez nem ázik be.
Azt még megemlíteném, hogy tegnap töltöttem az aksiját, de a de. folyamán még hiba nélkül elkóricáltam vele a városban, az utolsóelőtti megállótól, az Alditól távozva kezdődött. Az utolsó lett volna az eredetiségvizsga.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
#szarolasz
tboldi
nagyúr
Nincs is benne F betű!
macilaci78
nagyúr
Szerintem ez csak az eredetiségét igazolja.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Qru
MODERÁTOR
100€.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Semennyire. Most vt a Jazz nem reg vizsgan (nem okosba), siman atmemt.
#nincsbennetarcsi
Tippmix: Mégis szar az akksi? Biztosítékok? Kontakthiba, szétcsúszott a kábel? 🤷♂️
Qru
MODERÁTOR
Testkabel? Lehet ebben is az gatya.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Mult heti fogyi: 8.1. Jazz, csupa varos sok rovidtav.
#nincsbennetarcsi
6030D
Ármester
Pedálállás függő. Ha emelkedőre is tojáshéjonn akarsz/tudsz felmenni, akkor felviszi két hengerrel. Ha fél centit lejjebb nyomod a pedált, akkor bekapcsolja.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
tboldi
nagyúr
Aksi viszonylag új, bár alsópolcos Bosch, de inkább kizárnám.
Biztosítékokat egyesével végignéztem, mind jó.
Kontakthibát, szétcsúszott kábelt nem találtam, de nyilván nem bontottam szét a teljes műszerfalat, csak a bizt. tábla és body comp. környékén nézelődtem. Ott egyébként is reteszes csatlakozók vannak.
tboldi
nagyúr
Ezt is próbáltam, mármint az áthidalást bikakábellel, nem jött be.
Holnap ellátogatok ide, hátha találkoztak már ilyennel.
[ Szerkesztve ]
radi8tor
MODERÁTOR
Akitől vettétek az autót gondolom semmiről nem tud és boci szemekkel néz rátok?
⭐ Stella
tboldi
nagyúr
Nem beszéltem vele, és nem is tartom indokoltnak, sem ő, sem mi nem tudhattuk az adásvételkor, hogy egyszer csak bejön egy elektromos típushiba (merthogy annak tűnik). Ez nem olyan, hogy eltitkolja, hogy zabálja az olajat vagy bármi ehhez hasonló.
radi8tor
MODERÁTOR
Persze ezt adom, de én ennél bizalmatlanabb vagyok. Nem egyszer hallani olyat hogy összerakják adásvétel idejére, hogy jó legyen.
Igen típushiba, amit lehet már javítottak rajta. Ez akkor fog kiderülni ha szétszedi egy szaki az óracsoportot.
⭐ Stella
A Zéé
addikt
Sziasztok!
4 millió forint környékén milyen alsó-közép kategóriás méretű, 8-10 éves korú, magasabb építésű szívós benzines autók közt érdemes nézelődni, évenként 10-12k (főleg városi) futásteljesítményhez?
Szüleimnek (60+) kellene valami, a Mondeo helyett.
Én a Suzuki Vitarát mondtam, de az valamiért elutasításra került. Hyundai IX-35-öt és Suzuki SX-4 S-Cross-t nézegeti most fater.
Valami más típus esetleg?
Just a simple Lineman...
grizlisandor
addikt
Fékre: ATE, TRW, Bosch, Zimmermann, de minimum Textar az általános ajánlás.
Bosch is jó, csak állítólag porol.
Szerelőt kérdeztem múltkor, a magas széntartalmú TRW tárcsákat dícsérte.
radi8tor
MODERÁTOR
Ezzel másik topik foglalkozik:
Milyen autót vegyek
⭐ Stella
Köszi az infót! Én mondjuk hülye vagyok hozzá, de azt hittem, h emelkedőn felfele nem tesz jót a fogyasztásnak ha erőlködik a motor.
Qru
MODERÁTOR
Bosch porol es gyorsan fogy, azt en sem ajanlom. TRW vagy ATE Ceramic, Zimmermann sport is ok. Feken nem sporolunk.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Én inkább arra az ősrégi, nem működő riasztóra gondolnék most, amit biztosan nem a nepper rakott bele (annál jóóóval régebbi), és amit tegnap kidobtam. Eleve nem működött, nem is volt bekötve rendesen*, viszont arra gondolnék, hogy ez a gyári rendszerbe való belenyúlás nem ártott-e a többinek.
*Vagyis abszolút nem történik semmi, ha a dobozkát lehúzom vagy visszadugom, illetve be volt gyömöszölve egy csomó vezetékszál, ami nem vezetett sehova, alig néhány van csak "használatban".
szerk.: Patrolline HPS 840. Guglival csak a "new" verziót találom belőle, ez még annál is régebbi, sőt a "new" is kifutott már.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Kokany riaszto, a Puntonal is az kavart be. Szinten az elozo tulaj rakatta be. Vagul egy riasztos tette rendbe (kidobta a g-be).
#nincsbennetarcsi
A Zéé
addikt
hupsz, bocsi! Átmegyek oda.
Just a simple Lineman...
BigBlackDog
veterán
+ #291001 radi8tor: Köszönöm szépen!
Még egy kérdés, hátha van valakinek tapasztalata; lízingcég visszavételkor szokott ilyen miatt büntit adni, vagy szakszerűen javítva nekik sincs gondjuk? Ha "jól értelmezem a szabálykönyvüket", akkor csak sérülés nem lehet a szélvédőn (az, hogy javított kőfelverődés minek számít, nem tudom).
426os
őstag
MES-el nézted, hogy lehet-e kommunikálni a műszeregységgel?
.
tboldi
nagyúr
Néztem, igen, nem találja.
radi8tor
MODERÁTOR
CactuS-t kérdezd meg.
⭐ Stella
én nem értem a koncepciót, milyen lízing ez? nekik kellene javítaniuk. nekem kétszer is kellett cserélni az octavian. eljöttek érte a mercariustól, elvitték aztán visszahozták új szélvédővel. talán az elsőnél casco önrész se volt, vagy ha volt is, azt meg a cég fizette.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
radi8tor
MODERÁTOR
Lízing és tartósbérlet nem ugyanaz. Tartósbérletnél intéznek mindent a kocsin.
Lízingnél te viszed szervizbe, te fizeted a biztosítást és a casco-t.
⭐ Stella
ahhaa, ezek szerint ezt csinálják a spúr cégek, hogy adnak is céges verdát, meg a vele járó szopás egy részét is akkor ebben nincs tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
brumi1024
veterán
Saját cégre/megtartandó autóra ritkább a tartósbérlet. A tartósbérlet nagyjából egy netflix, míg a nyílt/zártvégű lízing végén tied lehet az autó.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Es tartosberletre nem feltetlen van hitelkepessegi vizsgalat/hitelbiralat, mert nem kolcsont biztositanak.
A tartosberlet hatranya, hogy minden apro kart, karcolast megprobalnak majd radverni, mert az is csokkenti a jarmu erteket es a vegen nem kerul a te tulajdonodba.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Illetve pénzügyi lízingnél ha szeretnél egy GT3 RS-t is lízingelhetsz, míg operatívnál nem lesz cég, aki ezt bevállalja, maradnak inkább a lassan amortizálódó, könnyen eladható autóknál profitmaximalizálás miatt. Nagy cégeknek persze ez jó, mert csak fizet egy szolgáltatáscsomagért és semmi gondja vele.
[ Szerkesztve ]
igaz, azon nem gondolkodtam, hogy saját cégre van-e az autó. nyilván egy cég nem fogja ezeket megvásárolgatni, hanem jön az új kocsi. bár azt hiszem ennek ellenére nálun kvolt lehetőség megvenni is a kocsikat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
BigBlackDog
veterán
Tartós bérlet. Az elmondottak alapján önrészes lenne a csere mindenképpen (de nincs minimum érték, csak 10%. Ezt alapvetően cég fizetné.). Ha viszont nem reped tovább, akkor nem kell piszkálni szerintük, legfeljebb visszavételnél majd felírják. Ha reped, akkor küldik a partnert cserélni, ahol vagyok. Emiatt nem akartam szpást (nem ablaktörlőt le kell szedniük, szélvédő tövét szétbontani, kis idő elmegy és úgysem rakják jól össze ), így inkább bevállaltam a budaörsi, kb. 30 perces javítást Focvis korábbi javaslata alapján (innen is köszönöm a tippet ).
A saját tapasztalatok alapján egyébként harmadik fél, mint vevő, kijelölésének lehetősége legtöbb tartós bérlettel foglalkozó cégnél megvan, ha az elején igényli az ügyfél.
[ Szerkesztve ]
ATE ceramic nincs CX5-re, a lyuggatott Zimmermann meg irreálisan drága
a Zimmermann tárcsa + TRW betét: 102 ezer
TRW tárcsa TRW betét: 97 ezer, de egy webshop sem írja, hogy a TRW tárcsa bevonatolt lenne
Zimmermann tárcsa + Zimmermann betét: 114 ezer
kérdés, hogy megéri-e a +12 ezret a "rendszerintegráció" és/vagy kockáztassak-e a TRW tárcsával
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Qru
MODERÁTOR
Amikor leadtam a Superb-et akkor nekem felirtak minden serulest, de vegul nem kertek penzt. Mondjuk 1-2 nem mely karc volt kivul. A legnagyobb hiba a logo koptato vt de azzal sem foglalkoztak.
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Eladtunk egy autót november 21-n, kereskedő számította be.
1-2 napon belül meg is jelent JSZP-ben, hogy már 2 tulajdonosa volt az autónak (mi voltunk az elsők), plusz forgalomból kivonva.
December 20-n visszakerült forgalomba, tulajdonosok száma 3-ra nőtt, de eredetiség vizsga továbbra sem volt
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Qru
MODERÁTOR
Passaton TRW volt de az a gyari beszallito is. Hivd fel a kinezett webshopot, hogy bevonatolt-e, vagy irj a gyartonak. En sem vok hive a mixelesnek, foleg nem egy rendes auton (papir Swiftre pl ok).
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ha nepperek veszik egymastol akkor nem kell.
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
De egyszer sem kell eredetiség vizsga? Ahova mi beadtuk az rendes autó kereskedés, helyi Suzuki szalon.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Qru
MODERÁTOR
Amig autos cegek adjak-veszik nem kell.
De igazabol neked nem mindegy?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
És forgalomba is helyezheti, meg használhatja? Bár meglepne ha nekik a 100ért eladott F Astra kellene
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
rbalint88
addikt
Ilyenkor mindig elgondolkozom, hogy te most tulajdonkeppen panaszkodsz vagy dicsekszel
En nem vennek Mercit, mert irrealisan draga (a sajat ligajaban is, nem csak abszolutban)
Amugy a Cayenne ehibrideknek is egesz korrekt aruk van magukhoz kepest hasznaltan.
Qru
MODERÁTOR
Ideiglenes rendszam. Ha Fastra akkor viszont C-k. Anno a Puntoval azt csinaltak. Egymas kozott adjak-veszik papiron mozgatjak igy nem kell atirast fizetni. Ha a rendor megallitja megmutatja az adas-vetelit, hogy most vette azert nincs meg atirva.
#nincsbennetarcsi