Hirdetés

2020. november 25., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-10-19 15:22:57

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31001) hurenzon válasza SzlobiG (#30998) üzenetére


hurenzon
senior tag

Ma hívom is őket. Ha minden ok akkor szombaton megyünk érte.

(#31002) McSzaby


McSzaby
őstag

hali,

olajteknőt hogy illik tomiteni? siman csak a tomitessel vagy szokas rasegiteni tomitopasztaval, vagy inkabb csak paszta magaban? 17 eves teknorol beszelunk..

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#31003) tresh válasza McSzaby (#31002) üzenetére


tresh
addikt

Ha nincs elhajolva elverve akkor simán tömítéssel, ha nem tökéletes a felülete akkor paszta..de inkább teknő csere ;)

(#31004) McSzaby válasza tresh (#31003) üzenetére


McSzaby
őstag

nem gumi a tomites, hanem ilyen parafa szeru anyag. ez szamjt valamit?

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#31005) hurenzon válasza Tsebacsi (#30999) üzenetére


hurenzon
senior tag

Sajnos csak a kert elején van . :DD

(#31006) stickermajom


stickermajom
őstag

Qru, a büntis felajánlásod záróvonal átlépésre is vonatkozik? :D Azt hiszem a szupertraffik első napján sikerült összeszedni egy 30k-s csekket a Rákóczi hídról lekanyarodva a Közvágóhíd felé. Azon a lefele menő úton rögtön az elején van egy nagyon szétkopott forgalomtól elzárt terület felfestés, illetve egy kamera pont odairányítva.. Szigorúan a balesetmegelőzés jegyében. ;]

[ Szerkesztve ]

(#31007) Tsebacsi válasza hurenzon (#31005) üzenetére


Tsebacsi
veterán

Úgy már nem is kéne :P ;]

Ha bejön, akkor sok boldog km-t hozzá, és kérünk videjót a túráztatásról, csapatásról, krúzolásról, mosásról... Az lesz a legjobb, ha teszel egy kamerát a fejedre és amikor beleülsz felveszed, majd feltöltöd nekünk :DDD

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#31008) tresh válasza McSzaby (#31004) üzenetére


tresh
addikt

Nem :) Gyári tömítést vegyél hozzá és akkor tuti jó lesz. Ha avval is ereszt akkor eldeformálódott a teknő.

(#31009) zack válasza SzlobiG (#30990) üzenetére


zack
nagyúr

Ha már lúd... Akkor inkább Shelby GT500. ;)

Samsung Galaxy Note 10 Plus Black 256GB /64GB Samsung Evo Class10 <<>> Sony NW-A35 + Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium + Tidal HiFi

(#31010) zoo8800 válasza stickermajom (#31006) üzenetére


zoo8800
veterán

Elvileg az nem szupertraffi, sima térfigyelő kamera lesz az

[ Szerkesztve ]

(#31011) stickermajom válasza zoo8800 (#31010) üzenetére


stickermajom
őstag

Akkor lehet mázlim van és csak benéztem, hogy az is az lenne. Mindenesetre valamilyen kamerákat felszereltek ott a 3 sáv fölé még régebben előre és hátra is irányítva.
Régen még a Waze is mutatta, mint kamera.

Szerk.: Viszont nem én vagyok valószínűleg az egyetlen, aki azt hiszi, mert kedd óta a jobboldali sáv teljesen feltorlódik ott, nem sorolnak át, csak sokkal lejjebb. :D

[ Szerkesztve ]

(#31012) zoo8800 válasza stickermajom (#31011) üzenetére


zoo8800
veterán

Passz, totózni nem akarok, egy térfigyelő (fehér a teteje) tuti van ott. A másik kettőről nem tudom, hogy mi :)
Egyébként egy tilosban parkolásért Anyám is kapott már csekket (30e, kb 5 éve), a térfigyelő felvétele alapján.

(#31013) Qru válasza stickermajom (#31011) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Forgalom számláló/figyelő kamera, nem kapsz miatta büntit.

Büntit a térfigyelőtől kaphatsz (pl tilosban parkolás) a közteresektől (ezt írta zoo8800), a szupertraffit meg felismered ha más nem azért mert azt ki is kell táblázniuk előre.

(#31014) stickermajom válasza Qru (#31013) üzenetére


stickermajom
őstag

Köszi, akkor megnyugodtam.

Más, mindenkinek: Aki jelentkezett múltkor arra az állami vezetéstechnikai tesztre és csak várólistára került nézzen mailt, hátha most befér.

(#31015) Qru


Qru
MODERÁTOR

A telefonálást nem nézi a szupertraffipax - [link]. És az öv becsatolást is csak akkor látja ha kedvezően állnak a csillagok... Jól van, alakul ez. :D

(#31016) SzlobiG válasza Qru (#31015) üzenetére


SzlobiG
félisten

Kedvezően: Ergo csak ha nappal szemben jön az autó másképp nem látja. :)

(#31017) Qru válasza SzlobiG (#31016) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az jó, bár én mindig bekötöm magam. Mobil az néha kézben van. :B

(#31018) tomcsi23 válasza Qru (#31015) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ilyen után szokott kimenni a csekk, aztán majd bebiggyesztik a cikk végére, hogy *mégsem. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#31019) Skillet válasza hurenzon (#30987) üzenetére


Skillet
őstag

De amúgy miért 326 lovas? Valamit mókoltak vele?
El van gázosítva. Az viszont.... picit vicces :D

Szép, tetszik. De ezek az idétlen csíkok :N
No meg a hűtőmaszkon a lámpák...
De ha már vannak, akkor inkább valahogy így kellene

De nélküle a legjobb

Persze, kinek mi. De az autó irígylésre méltó!!

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31020) hurenzon válasza Skillet (#31019) üzenetére


hurenzon
senior tag

Igazad van. Egyik ismerősöm is pont ezeket mondta.
Nem soká hívom azt kiderül.
Lehet nem is jó vétel. :(

(#31021) Skillet válasza hurenzon (#31020) üzenetére


Skillet
őstag

Elvileg 200 ló körül kellene legyen (ami egyébként nagyon buta. 4 liter v6 és 200ló? Ezt egy 3 literes v6 is tudja).
De az a 100+ ló honnan van, az a nagy kérdés?!
A többi meg ízlés dolga.
A gáz meg... hát pojácaság egy ilyen autóban... de csak olcsóbb azzal járni :)
Ha mindennapi használatra lesz, még jól is jöhet. Remélhetőleg hivatalosan van benne.
Max nem használod ki, de ha már ott van...

(#31022) tresh
Szerinted kitalálták, hasraütés szerűen? Hááát, nem tudom. Majd kiderül valami... talán.
Erre is érdemes lehet rákérdezni, hogy honnan az a sok plusz paripa és van-e róla mérés.

(#31023) Declare
Simán? Hogyan? Ez szívó. Buta vagyok ehhez. De jó volna tudni, mit csináltak vele pontosan.

(#31024) zack
Na, kezdődik megint a nyomaték :D :D
Akkor vegyen ő is dízelt, nem? :DD
Akkor is buta. A nem éppen mai 2.5v6 sohc motorok is már simán tudják a közel 200 lovat.
Amúgy az a sok nyomaték 240. Ha jól olvastam utána. :DDD

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31022) tresh válasza Skillet (#31021) üzenetére


tresh
addikt

De az a 100+ ló honnan van, az a nagy kérdés?!

A papír sokat elbír :U

(#31023) Declare válasza Skillet (#31021) üzenetére


Declare
őstag

Pont ezert (V6, 4000ccm) szerintem siman belemokolhato az a 100 lo :D az a szürke szin, a kerek lampakkal nekem tetszik :B

mondjuk a 4 sebesseges automata valto....na az nem szimpi :U

Nagyon kiraly lenne ezzel szelni az utakat 15 literes fogyival :DDD

(#31024) zack válasza Skillet (#31021) üzenetére


zack
nagyúr

Mindennek van B oldala is...4L V6 kb örök élet + 1 év. Lehet 200 ló csak, de milyen nyomatékkal? Teljesen jól használható. Akinek bivaly muscle car kell amcsiba, ott a Dodge Charger...

Samsung Galaxy Note 10 Plus Black 256GB /64GB Samsung Evo Class10 <<>> Sony NW-A35 + Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium + Tidal HiFi

(#31025) Skillet válasza Skillet (#31021) üzenetére


Skillet
őstag

Bocsánat. 325Nm. A mértékegység nem stimmelt. De azért ettől sem kellene elájulni.
És mellé még jó dagadt is :))

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31026) Qru válasza Skillet (#31021) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sőt egy jobb szívó 2,5 V6 is... Pl Lexus IS250

Lehet akasztottak rá egy kompit vagy csak bekamuzták... Amúgy meg ultra fillérszexuálás egy ilyen gépet elgázosítani. :(

(#31027) z123456789 válasza Skillet (#31025) üzenetére


z123456789
addikt

Hát sokat nem kell rajta gondolkodni, mert már fent sincs. :D

Hurenzon? Tudsz valamit róla hogy miért? :U :DDD

[ Szerkesztve ]

(#31028) lenko válasza z123456789 (#31027) üzenetére


lenko
aktív tag

Kb. 30perce még fent volt.

Az embereknek fáj az igazság!

(#31029) lenko válasza Qru (#31026) üzenetére


lenko
aktív tag

Bármilyet az, gázosítani gáz. :))
Max ha valami gyárilag jött így ki. pl. Volvo bifuel stb.

Az embereknek fáj az igazság!

(#31030) Skillet válasza Qru (#31026) üzenetére


Skillet
őstag

Bezony.
De ott van a nyomatékszegénységéről híres honda 3.5v6 legend. 300 ló környékén, 350Nm.
1.8tonna :) de még így is egy hangyakönyöknyivel előbb szalad fel 100-ra, mint a mustang.
Értem, hogy az amerikainak nagy köbcentis autó kell (nem tudom, ez mennyire igaz még), de akkor abból hozzanak is ki valamit. 4liter 200 ló? Szerintem vicc kategória. :U
De amúgy nagyon szép vas!!! Imádtam a mustangokat mindig is... de ettől függetlenül... :B

Itt egy korábbi, ami mégviccesebb
KATT
3.8 V6 147 ló :D
Persze szintén gázosított :D

(#31032) Declare
Ahogy mondod :D
De az turbo. Itt eléggé szívókról volt most szó. 2 liter turbóból nyilván ki lehet többet hozni, mint 200 ló.
Az 1 liter turbo meg szerintem szintén vicc kategória. Aki akarja, vegye. Nekem nem kéne.

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#31031) Integrale válasza Skillet (#31021) üzenetére


Integrale
addikt

A V8 tud 320 lovat, szerintem csak vevocsalogato kamu.
V6-bol egyedul az utolso faceliftes otodik Mustang tud 300+ loerot.
Szerintem nincs baj ezzel a teljesitmennyel, masfelol tegnapi TC cikk pont ide tartozik ismet, 0-100.
Pontiac GTO 5.0 V8 1700-as fordulaton elketyeg 130-cal, ehhez kepest a kihegyezett 1.4-es 145 105 lovat tud, 130-nal 4500 rpm.

[ Szerkesztve ]

(#31032) Declare válasza Skillet (#31030) üzenetére


Declare
őstag

AMugy ez tök vicces....a 4000ccm 200 lo az gaz, mert sok köbcenti keves lo.....de az 1.0 tsi is gaz, mert az meg keves köbcenti sok lo... :D ...szegeny autogyartok, nektek jo autot csinalni...... :D

(#31033) hurenzon válasza Skillet (#31021) üzenetére


hurenzon
senior tag

Előbb beszéltem vele.
Nem tud semmiről hogy miért ennyi LE. Neki ennyit mondtak.
Azt mondta egész nap csörög a telefon miatta. Már 2 mennek megnézni

(#31034) z123456789 válasza hurenzon (#31033) üzenetére


z123456789
addikt

Akkor azért vették le. :D

(#31035) tresh válasza Declare (#31032) üzenetére


tresh
addikt

4000cm 200 ló de annyi nyomaték van benne mint a 4 ilyne kis cm3-is tsi-nek összesen

[ Szerkesztve ]

(#31036) LógaGéza válasza z123456789 (#31034) üzenetére


LógaGéza
addikt

Tegnap is piszkálták, mert amikor este ránéztem, egy darabig Ár nélkül volt kinn.

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#31037) Qru válasza Skillet (#31030) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azért finomodnak ők is, most már ott is mennek a turbós varrógépmotorok (igaz amcsi mértékkel, tehát a 4 literes V8 helyett 2.0T). Dízel is terjedni kezdett amíg a VAG nem rúgott magának egy óriási öngólt a csalószoftver miatt. De ott sokkal környezettudatosabbak és inkább a hibrid technológia hódit. Főleg, hogy ott divat/menő is hibriddel vagy elko autóval járni.

Legend az nem rossz, én csak az öreg 3,2 V6-osban ültem de nekem bejött.

(#31038) joamilestoné


joamilestoné
addikt

Nissan update:
-futómű ok, nem kell semmit cserélni benne
-a klímások nem hallottak semmi furcsa zajt, úgyhogy most járok majd vele, aztán meglátjuk - hűteni hűt bivaly módjára
-friss Dunlop Sport Bluresponse-ok rajta
-nem áll le

Viszont áll a szervizben tovább. :DDD

Összerakták a váltót, elvitték próbakörre, és 140-nél egy gázelvétel, gázadás után kidobta a hatost megint. Így derült ki, hogy nem csak a reteszeléssel és néhány egyéb alkatrésszel volt gond a váltó belsejében, hanem valami kitámasztó rúd sem tökéletes. Így terhelésre mozog a váltó, gyakorlatilag magát vágja üresbe (eddig a kopott belsővel már 90-nél kiugrott gázra).

Alkatrész elvileg ma megrendelve, ha minden jól megy, jövő hétvégén már haza tudok menni az autóért, és vége a Fiestázásnak.

(#31039) Declare válasza tresh (#31035) üzenetére


Declare
őstag

Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ha van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar :) , csak a benzinnel van a baj)

Kihagytam valamit? :D

Ok a 6 henger / 8 henger hangra gerjedöket megertem :)) az tenyleg pech, hogy igencsak csucs autok kivaltsaga lesz....mondjuk azert az elmult 20 evben sem 6/8 hengeres autok rohangaltak az utakon....es az hogy levaltjak az 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 motorokat turbosra, nekem semmi bajom. Azok turbo nelkül sem szoltak szebben, mint turbosan, cserebe nem is mentek. A turbos tesoik legalabb rugalmasak, a mindennapokban praktikusabbak....az meg hogy egy vw polo orraban nem egy 4 hengeres 1.4 üvölt, hanem egy 3 hengeres 1.0......hat en nem erzem vilagvegenek :D

(#31040) EQMontoya válasza Declare (#31039) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Nem feltétlen, csak legyen tartós. Ez utóbbi sokszor nem jön össze.

Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ebből következik sajnos egy döglött karakter is. Mivel nyomaték szinte biztosan van, ez azt jelenti, hogy teherautós karaktere lesz: 4000-ig forog max, aztán annyi. Márpedig egy v6-ot vagy v8-at lehessen tisztességesen elforgatni, akkor üvölt igazán szépen.

a van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar :) , csak a benzinnel van a baj)
Nem feltétlen. Egyetlen bajom vele, hogy agyonvágja a hangot. Illetve hogy sokszor van benne komoly késleltetés, de az igazából inkább az euro5-6 számlájára írható, mint a turbós konstrukcióra.

A Poloban szerintem is tökmindegy, hogy mi van.
De mondjuk egy 3-as BMW-ben legyen egy tisztességes selymes sorhat, ne egy reinkarnált Waresz csettegjen benne. :)

Same rules apply!

(#31041) joamilestoné válasza EQMontoya (#31040) üzenetére


joamilestoné
addikt

De úgy tűnik, hogy nem erre van igény. Még felsőbb kategóriában is, mondjuk az F10 5ernél is a húszdekást viszik, nem a selymes sorhatosokat. :(

(#31042) brumi1024 válasza joamilestoné (#31041) üzenetére


brumi1024
veterán

Ennek egy elég komoly oka van: ár. Illetve, hogy tényleg elég teljesítményre az, amit a kétliteresek nyújtanak. A Q7 is nemrég kapta meg a kisebb motorját, eddig volt belőle 272 lovas 3.0 TDI és 333 lovas 3.0 TFSI. Miért akarnál egy két tonnás terepjáróval, amit sokszor családi autónak is vesznek fél sec-et verni egy GTI-re 0-100-on?

[ Szerkesztve ]

(#31043) EQMontoya válasza joamilestoné (#31041) üzenetére


EQMontoya
veterán

Egyrészt sok embernek tényleg A-ból B-be kell.
Másrészt ma már tényleg csak a csúcsmotorok sorhatok.
És - legyünk őszinték - az emberek döntő többségének 200-250 ló több mint elég egy 5erbe is.
Már csak azért sem veszi meg a 30i-t meg a 30d-t, mert feleslegesen erős.

Régen sem a 330i-k meg az 540i-k hemzsegtek az úton, de a sorhatos 320i-ből, 325i-ből volt bőven, illetve ugyanezekkel a mocikkal az 5-ösben is.

Same rules apply!

(#31044) Tsebacsi válasza z123456789 (#31027) üzenetére


Tsebacsi
veterán

Nagyon gyanúsan olcsó volt az. Az ilyennek mindig oka van.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#31045) joamilestoné válasza brumi1024 (#31042) üzenetére


joamilestoné
addikt

Csak azt szeretném, hogy ne úgy csörömpöljön egy tizen-, huszonmilliós autó, mint a Dacia Duster az 1.5 dci-vel. :)

(#31046) z123456789 válasza Tsebacsi (#31044) üzenetére


z123456789
addikt

Várjuk a TC cikket róla. :D

(#31047) Declare válasza EQMontoya (#31040) üzenetére


Declare
őstag

1. Ok, tartossag fontos, adom. Viszont ez a szivobenzin az = örökelet+1 nap sem örökervenyü. En 2 eve követek kb az opel topicot es azota biztos, hogy nem 1 olyan eset volt, hogy kis köbcentis szivo benzinben volt motorgeneral vagy motorcsere es nem azert mert zs@r az opel, valszeg mashol is ez van. A TSI motorok azert regota vannak es nem hemzsegnek a setesett motorok es motorcserek....vannak hibak, de folyamatosan fejlesztik (kb azert uj technologia...)

2. Teherauto feeling...ok...lehet :) de azert csak pörög 7000 et ez a linkelt mustang is...azert nem lehet az olyan rossz :))

3. egy turbo 6 henger nem szolna ugyan olyan szepen, mint egy szivo 6 henger? :F

4. A bmw az egy erdekes kerdes. Ott levaltottak a 4 hengeres 316i, 318i -t (3er szerianal) a 3 hengere 318i re....hat ezert a 316i vagy 318i nek a hangjat sem kell visszasirni....csereben ez a 3 hengeres legalabb kapott nyomatekot es loeröt, azaz megy is jobban azert. Egy fapad 316i/318i kb semmire valo. Megkapod a hatso kerek hajtas elmenyet, bizonoyos körökben lehet villogni, hogy propeller, de ennyi. Most ez a kategoria a 318i 3 hengerrel.....aki eddig a 316i-t vette, az veszi most a 318i-t es nekik eddig sem szamitott sem a hang, sem a teljesitmeny....a 316i vel ellenben ez lagalabb 10 alatt megfutja a 100 ast es 6 alatt kijön a gyari adat szerint a fogyasztas. Igazabol nem rossz...söt sokkal jobb, mint a 4 hengeres 316i volt. szvsz

A bmw nek is elni kell valamiböl es csak M szeriabol, meg 200lo feletti kocsikbol nem menne igy a szeker :)

(#31048) Integrale válasza EQMontoya (#31040) üzenetére


Integrale
addikt

A 4. generációs Mustang V6-os motorjára igaz amit írsz, 3800 ccm 2500-nál nyomaték, 4000-nél lóerőcsúcs.
5. generációra már nem igaz, 6-6500-nál van lóerőcsúcs és 3500-nál Nm.
Viszont némelyik hengerenként csak 2 szelepes, azok nem is pörögnek annyit.

Declare: Eu-ban sok szívó az olajcserével van meghágva, Amerikában 7-10e mérföldenként cserélik, ilyen hozzáállással egy ilyen nyomatékos ős V8-as kimegy a világból.

[ Szerkesztve ]

(#31049) [vilike] válasza EQMontoya (#31043) üzenetére


[vilike]
őstag

325i-ből volt bőven

Hát itthon biztos nem, de még a németeknél is 10 6 hengeres E46-ból 6 320i, 3 325i és 1 330i kb. az arány.

Never go full retard

(#31050) rbalint88 válasza [vilike] (#31049) üzenetére


rbalint88
addikt

és emellé a 10 benzines 6hengeres mellé jön 10 330d, 10 316i, 10 318i és 60 320d :DDD

#budasidehighlife

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.