Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Úgy látom, nincs benne túl sok benya. Weight reduction?
salieri.
őstag
Sziasztok!
420A Indítóáram elég 1,6-os benzinmotorhoz?
No offense, ez most csak eszembe jutott ennek kapcsán!
Sosem értettem, hogy az miért jó, amikor a település határát jelző táblánál tekergetik az emberek a világítást fel-le? Olyan marha drága az izzó? (Most a DLR-t ne keverjük ide).
"Less but better" - Dieter Rams
Azok a kulsoben slattyognak, altalaban a teruleti kepviselos dizel octaviak akarnak nagyon menni
Skillet
addikt
Ahhoz 12voltos lapos elem is
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
a8l
aktív tag
Egyébként én alapvetően elégedett vagyok az autók nagy része lehúzódik magától, van aki éppen kijön a belsőbe, de meglátja(talán a DRL-ek egyedi formája miatt) hogy igen gyorsan közeledik ez a valami és gyorsan vissza is megy. Jobbra tartás kéne hogy legyen, ha mögöttem is jön valami 250-el akkor én is lehúzok azonnal hatállyal ahogy tehetem és nem tartom fel a lassúcska kis 200-as tempómmal, addig is gázt adok ne tartsam fel. Ha kicsi a forgalom akkor szoktam azért jobban is menni, de 230-240-nél többel itthon nem érdemes, mert nincsenek felkészülve az ehhez hasonlókra.
200-ról bármikor lelassítok 100-ra pillanatok alatt, még csak túl korán se kell elkezdeni fékezni.
Sajnos csak 258-al megy a gép gps szerint, ott le van szabályozva, ha lejárt a gari akkor úgyis kap tuningot meg fel lesz oldva a korlát.
lancerboy:
Mennék én ott is, de annyira nagy a forgalom a németeknél hogy képtelenség rendesen haladni.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Hm az király. Bár augusztusban én inkább kicsit lejjebb, a tetonokba mennék teljes napfogyatkozást nézni yellowstone is ott a szomszédban. Számoltam egy total costot, és most nem megyek
gzbotii
veterán
Tavaly mi is számoltunk egyet haverral. 3 hónapos, nagyon visszafogott transzatlanti út 10.000€ lenne, per fo. Váratlan koltsegek nélkül. Még várat magára
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
roberto211
őstag
Menet közben volt. 2x kellett teletankolnom egy oda vissza úton. Amúgy ilyenkor van benne meg kb 20l.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
rbalint88
addikt
Az olasz szaron ott lehet hagyni tompitotton, mert a parkolofeny mashogy aktivalodik, nem fogyaszt kihuzott kulccsal, igy biztos nem felejtem el felkapcsolni (meg amugy is fel kene, mert palyazom meloba menet), de egyebkent is reflex, hogy inditas, lampa, ov.
Szerintem az uberinteligens bmw-n is bekapcsolhato, hogy automatikusan tolja a tompitott'.
hacki87
senior tag
Én ezt nem értem sok autónál, hogy van benne mindenféle sípoló genyó, hogy rajta hagytad a lámpát... nem lett volna egyszerűbb úgy kitalálni, hogy a síp helyett a gyújtás levétel után a lámpa is lekapcsol? Főnököm így merítette le többször is az akkumulátort az autóban, hogy a síp tönkre ment ő meg elfelejti lekapcsolni.
Jobbra tartas alap. Viszont ha kivul-belul telitettek a savok, elottem is 800 auto, akkor mi a raknak jon ram a nyomorult hatulrol? Latja hogy nem bírok gyorsabban menni, mert elottem is sor van. Ezek a majmok allnak neki utana jobbrol centizve cikazni, esetlegesen a leallosavot is hasznalva
#94529552
törölt tag
Hát igen. Ilyen elalvásos dolog ellen hasznos lehet majd az éberség ellenőrző funkció, vagy ahogy nevezik, ha elterjed. Kamionosoknál sem véletlenül van a korlátozás, taxaméter. Sokszor a felfrissülés, x ideig alvás félúton, de egy frissítő kendő használata is életeket menthet. Ha éjszakai vezetés is van benne, akkor az még jobban fárasztó.
roberto211
őstag
Egyetértek.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Magnum_
nagyúr
hosszú utazós témához, saját tapasztalat.
én bírom, sosem érreztem azt, hogy mindjárt elalszom, még akkor sem volt ilyen parám, amikor még a hőskorban, államvizsgák előtt fent voltam már 24órája, lezúzni Pécsre Bp-ről, levizsgázni és vissza, DE szerintem ez ritka, hogy így bírom a vezetést és nem érzem azt, hogy elaludnék. Anyukám annó, amikor még a nyugdíj előtt rengeteget vezetett, volt, hogy megállt fél órákra, jobb a békesség.
1000km+-os utakon inkább álljon meg az ember kicsit, mint hogy baj legyen (én nem szeretek megállni, inkább alszanak mellettem az autóban), 4-500km-ként húgyszünet nekem elég
ésmég valami, ami miatt nem szeretek megállni: gecire unom az autópályákat, mielőbb a végére akarok érni :-)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
1000km autopalyas vezetesnel csak egyet unok jobban, 1000km autopalyan utazas uzaskent
MunezXBK
nagyúr
Stuttgart-München távon végig lehet haladni a belsőben, parkettán. Rossz fele keveregsz.
Magnum_
nagyúr
egyetértek amúgy. ezért vezetek mindig én. akárhova, akárkivel megyek.
ha nem én vezethetek, akkor külön megyek
I humbly and respectfully decline™
a8l
aktív tag
Hát nem tudom mikor, legutóbb pár éve Stuttgartból hazafelé(Nurnberg -Passau) felé jöttem és elég sok dugó volt, a München felé meg végig állt az egész. Nálunk sokkal jobban lehet haladni általában.
(#76020) bajnokpityu válasza roberto211 (#75974) üzenetére
bajnokpityu
félisten
Mi renault masterrel lenyomtunk egy athen odavisszát. Visszafele Románia, Bulgárián keresztül. 2x2órát pihentünk helyben, amúgy váltott sofőr. Végsebessége 136 volt.. 52 óra vezetés
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
MunezXBK
nagyúr
Én láttam Görögországban kis Polskit...lengyel rendszámmal.
szőröscica
addikt
Lehet, meg azt is, hogy a DLR-t mikor kapcsolja, stb. En voltam gyoker, ez van.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Ebből olyan zseniálisat láttam tegnap, hogy nem tudtam, sírjak vagy röhögjek.
M1-en Győr felé valahol Tatabánya környékén van egy olyan 3 sávos szakasz, aminek a végén a belső szűnik meg.
Na, mi történt?
A 3 sávból ugye az összes birka ment a középsőben, majd megszűnt a belső, így ezek a belsőben találták magukat. 120 körül vonatozva, négyen.
Megelőztem őket jobbról (előtte a megszűnő belsőben jöttem, szépen soroltam kettőt jobbra, és elmentem). A tükörben egyet láttam, akinek leesett, hogy nem jó helyen van, és kiment.
Same rules apply!
szabonagyur
félisten
Ha érdekel írj rám és mutatok neked maps-en jó parkolóhelyet az óvároshoz nagyon közel, 2 kuna (~80 Ft) egy óra, bentebb meg kb 12 kuna (500ft). Zárt parkoló, van még őr is és hely is akad bőven, annyi, hogy cash only.
Vagy ha érdekes másoknak is berakhatom ide is.
(#75972) tibbike01: amire figyelni kell, hogy a hülye kapuknál be dug dugulni rendesen a forgalom a horvát szakaszon.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
K Norbi
addikt
Golfot megszállta valami!
remélem a 999999-ről sem csúszok le
az elmúlt hónapban többet ment a gép, mint elötte 1 évig
rágiritottam 220eFt-ot, most ki kell belőle autózni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
BigBlackDog
veterán
És csak 3500-at forog?! Tudom, tudom, büdös és hangos dízel motor van benne.
brumi1024
veterán
DRL nem égett? Mi végigjöttünk Bosznián és Montenegrón át egy E60 5er és egy Civic 6gen társaságában, nekem meg az 5ernek csak a DRL-je égett, mégsem szóltak egyszer se. A Civicet állították meg, hogy nem ég a tompított, de ott a szép mosolyra (és az abban a pillanatban épp női vezetőre) tekintettel elengedték annyival, hogy tessék lámpát kapcsolni.
Engem a bosnyák-montenegrói határon húztak le 20 euróval, nem tetszett nekik a zöldkártyám. De azt a tanakodást, ami előtte ment, hogy mennyit kérjenek... Azt hittem a 100/200 eurón gondolkodnak, erre benyögték, hogy 20, ennyiből itthon még szabálytalanul sem parkolhatok.
Mondjuk ez a "határ" két hegy közt egy völgyben volt, mindkét oldalon 1 óra araszolásra volt a legközelebbi aszfaltos rész (és az első ház is, nem település!), a kecskék közt a kavicsos szerpentinen, a határ pedig egy kétszemélyes, épphogy nem összedőlő faházikó volt, mellette aknamezővel. Kalandos, na.
Ja még találtam egy képet:
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
"...nem tetszett nekik a zöldkártyám..."
Ezt nem a biztosító állítja ki? Vagy mégis mi nem tetszett nekik benne?
gzbotii
veterán
Engem itt azért szoltak le áprilisban, hogy hogy mertem szóvá tenni, hogy van olyan kcsög aki egy méterrel jott a seggemben az M0-an, belső sáv fullba, külső meg kamionokkal. És még én lettem leghülyzve, hogy biztos én voltam a balfasz. Szóval csak csinyan az ilyen kijelentéssel, mert a végén kiderül hogy te vagy a hunyó
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
brumi1024
veterán
Megeshet, hogy egy éve lejárt. Az aktuálisat nem kaptam meg másfél hét alatt postán, csak emailben, a papíros változat az indulás után 1 nappal érkezett. Emailben már nálam volt, de azt meg nem fogadták el - ott helyben kinyomtatva jó lett volna (csak az adatok érdekelték őket), de aznap merő véletlenségből zárva volt az "agency" (volt ez hétfőn délben). Érdekes, odafele nem problémáztak a dolgon, csak visszafele.
B-L-A-C-K
titán
Csak 3400-at, sz@r dízel nem pörög sokat...
Nagyjabol amugy leszarom ki mit gondol, ha normalisan kozli a haladasi szandekat (a.k.a villant egyet messzirol) es van hely jobbra, akkor elengedem. Ha a seggembe maszik vagy nem tudok/nincs ertelme kimenni jobbra, akkor tolem fejre is allhat nem fogok kisorolni.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Indexelni szoktam. Nyugatabbra így szokás.
Az is kulturalt.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Az enyémben a DRL csak akkor ég, ha a kapcsoló az automata állásban van (és ez is kikapcsolható).
Én általában a sima nullán tartom, úgy nem kapcsolja fel. Át kéne állnom az automata állásra, csak a nyugati utak miatt belém rögzült, hogy az automata rossz, mert az alagútban felkapcsolja, majd lekapcsolja a fényszórót. Ezt a Genova-Nizza útszakasz kb. 200 alagútján 200-szor láttam az Audikon és BMW-ken. A xenon imádja az ilyen használatot.
Persze itthon nincs alagút, nyugodtan használhatnám az automatát. Majd átnevelem magam.
B-L-A-C-K
titán
"...seggembe maszik vagy nem tudok/nincs ertelme kimenni jobbra"
Sokszor akadok olyanokba hogy ketten 3-an mennek előttem bal sávban 120-szal, az utolsó azért nem akar kimenni jobbra mert az előtte lévőt várja kimenjen, de nem villogja le, nem megy rá, hanem megvárja fél órán át míg kitér, és ilyen sajnos nem 1 van...
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Én is így jelzem, hogy takarodok onnan amint befejezem az előzést (140-150el belsoben). Értik azért ezt itt is, nem másznak rám illetve nem villognak.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Szerintetek mennyire gáz manapság eur4-es dízelt venni? Nézegetem a tuareg-árakat és elég jelentős a különbség az eur4-es és a kicsit fiatalabb eur5-ös között. Ha jól látom, a németeknél ezek még megkapják a legjobb, zöld matricát, csak a jelen hisztis környetezpolitikai helyzetben nem tudom, mennyire lutri...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Peti78
őstag
Persze. Én belövöm a tempomatot 130-ra és csorgok szép csendesen. Akit utolérek, azt megelőzöm, aki ilyenkor gyorsabb, azt beengedem, vagy ha még előzésben vagyok, akkor odalépek, hogy lehetőség szerint ne akadályozzam. Ha még nem kezdtem meg az előzést, inkább lassítok, menjen csak a belsőben 200-zal. Ráérek. Igaz, mennék én is 200-zal, de fizetni nincs kedvem ezért
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
brumi1024
veterán
Nálam újkora óta konstans automatán van (ez lenne a lényege az automatának), csupán beraktam későire az aktiválást a menüben, így a rövidebb alagutakra/hidakra nem reagál, a hosszúaknál meg jó, ha felkapcsol. Ez már nálam az autó van értem és nem fordítva kategória, egy pár Xenon izzó azért nem megfizethetetlen összeg. A családban volt egy B6 Passat viszonylag hosszú ideig, az újkorától fogva 7 éven át ebben az üzemben ment, semmi problémája nem volt a Xenonjának.
Ennyi erővel egyébként a fénykürtöt se szabadna használni nappal, az pedig azért egy elég alapvető kommunikációs forma Budapesten.
MunezXBK
nagyúr
Itt fordítva van, azt jelenti, hogy takaroggyámáelőlem.
t72: még...jövőre már nem.
[ Szerkesztve ]
Már látom, köszi. Vicces, ahogy a németajkú lakosság tüdeje "egyre érzékenyebb" a szennyezőanyagokra .
Tanulság: eur5-öst nem érdemes venni, mert az ugyanúgy kiesik a pixisből, mint a 4es... EUR 6-osra beruháznák szívesen, ha vmi politikusidióta garanciát vállalna rá, hogy nem találnak ki 2 év múlva vmi baromságot, ami miatt 1 perc alatt 20%-ot zuhan a kocsi értéke. - Ezt persze nem fogják megtenni, mert mindenki meg van őrülve a villanyért.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Ez egyébként Budaörs után van nem sokkal és marhára idióta ötlet volt így megvalósítani.
Csak 1-2 hónapja van így, előtte normálisan a jobb szélső szűnt meg, azóta én is anyázok rendszeresen.
"Less but better" - Dieter Rams
1biztos nagyon nehezen adtam el a dieselt és erre hivatkozva igen nyomott árakat mondtak rá a kereskedők is, én többet nem veszek dieselt az tuti
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Én is erősen agyalok az alternatívákon, de valszleg marad a dízel:
1. Senki se garantálja, h a benzineseket nem szivatják meg
1b: uez áll az lpg/cng kocsikra
2. Ny-EU-ban kb 30% az előny üzemanyagktg-ben, a franciáknál ez inkább 40%
3. A "jövő" villany egyelőre csak nevetséges, nekünk használhatatlan, masszívam túlárazott prototípusokat vonultat fel. Persze, értem, a politika kiny@lja a villanyosok hátsóját, de nincs az az adórendszer, ami egy 100eEUR-s teslát értelmes alternatívává tesz.
Szval úgy néz ki, a politika belesz@rt a levesünkbe, és elintézte, hogy nagyobb legyen az áresés.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
benzines turbós, ha sokat mész, ha meg nem akkor szívó benyás
amúgy vegyél dieselt nyugodtan, csak ne akard eladni
Az a vicc, hogy az új diesel i30 5,9M volt, a benzines azonos felszereltségen 4,9M, 3 évesen a benzinesért többet kérnek
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED