Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#155001) tboldi válasza #89309696 (#154997) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ezekre a lámpákra gondolsz? Igen, ez gyári, E46 Compact.

(#155002) Magnum_ válasza tboldi (#155001) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Nem erre gondol.
Jadelehet.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#155003) #89309696 válasza tboldi (#155001) üzenetére


#89309696
törölt tag

Erre gondoltam. Kivételes eset mikor nem ragaszkodok a gyári kinézethez.

[ Szerkesztve ]

(#155004) yodamester10


yodamester10
őstag

Érdeklődnék,hogy mit kell beállíttatni golf7,hogy a sötétben parkoló autó külső tükör alján lévő lámpa felkapcsoljon ha megnyomom a távirányítón a nyitást?Kiszállásnál működik de fordítva nekem lényegesebb lenne.

(#155005) Doki16 válasza yodamester10 (#155004) üzenetére


Doki16
addikt

Én se jövök rá. Nyitásra nekem sem világít. Csak akkor kapcsol fel ha kinyitom az ajtót beszállásnál, valószínűleg így van beprogramozva. Max még azt próbáld meg, hogy a Coming Home és Leaving Home be van aktiválva.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#155006) yodamester10 válasza Doki16 (#155005) üzenetére


yodamester10
őstag

Az be van,de sajna úgy sem működik.

(#155007) Tsebacsi válasza #89309696 (#155000) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A gyári kinézet típusonként változik a halálosan uncsi és az elmegy között szerintem. Az NLN egy még simán ízléses megoldása a "kicsit nézzünk már ki máshogy mint a többi tucat 3-as" érzésnek. Az M hűtőrács csíkok nekem kimondottan tetszenek, ha lenne 3-asom az enyémen is lenne. Az M-es tükör se zavarna annyira, nem ordít róla, hogy aftermarket cucc.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#155008) Gaben92 válasza yodamester10 (#155004) üzenetére


Gaben92
őstag

Hülye kérdés (nem nagyon ismerem a típust ennyire), de van keyless entry? Én ha közel megyek az autóhoz akkor felkapcsolja a lámpákat a tükör alján, de ugyanilyen viszont keyless entry nélküli (vagy manuálisan kikapcsolt) autókon ez nem működik.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#155009) RAiN91


RAiN91
őstag

Sziasztok
Ilyen kormánybőrözést szeretnék. A kárpitos velúr bőrrel tudja megcsinálni ezt az "alcantara" hatást. Van róla tapasztalatok, hogy bírja ez a velúr bőr?
Illetve színes cérna mennyire koszolódik be?

(#155010) yodamester10 válasza Gaben92 (#155008) üzenetére


yodamester10
őstag

Gondolom a tiéd kulcs nélkül indul az enyém nem tudja.

(#155011) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

az első európai Tesla-gyár a Fiat Chrysler pénzéből épülhet fel

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#155012) rbalint88 válasza Tsebacsi (#155007) üzenetére


rbalint88
addikt

azzal az M csíkkal az a baj, hogy a lefingott 16i-től az új m550d-ig mindenre megveszi a sok palimadár, hogy attól majd rácsing lesz a verda, aztán ciki már, mint a Fila táska - az E46 amúgy is az az autók között kicsit - főleg a 320d.
az M tükör szerintem jól néz ki (ez a fajta, nem az E36-é), az angel eyes-t viszont jobb nem erőltetni.

RAiN91: ilyet csak akkor, ha kesztyűvel fogod utána használni minden nap. a kéztől elzsírosodik , ocsmány lesz. amúgy se túl praktikus, nem véletlen nem rakják nagyon utcai autóba, csak versenyautókba.

[ Szerkesztve ]

(#155013) brumi1024 válasza yodamester10 (#155006) üzenetére


brumi1024
veterán

A lámpakapcsoló Auto állásban van? Ha igen, és sötétben így sem kapcsol be a puddle light, akkor VCDS gyanús a beállítás.

(#155014) Magnum_ válasza Tsebacsi (#155007) üzenetére


Magnum_
nagyúr

ha lenne 3-asom az enyémen is lenne.
:DDD

Rbalint88
az E46 amúgy is az az autók között kicsit
:DDD

Nagyot mentek ma mindketten :D

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#155015) Tsebacsi válasza Magnum_ (#155014) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

1 órát sétáltam a hidegben, szerinted jót tett? :D

Ilyen 3-asra gondoltam: Alpina B3

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#155016) Gaben92 válasza yodamester10 (#155010) üzenetére


Gaben92
őstag

Igen az. De ez tényleg csak egy tipp. Lehetséges, hogy VW-nél másképp működik a dolog.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#155017) Magnum_ válasza Tsebacsi (#155015) üzenetére


Magnum_
nagyúr

3.5km-t futottam a padon, leszalltam, viszonylag alacsony pulzussal. Pihi kozben raneztem itt a hsz-ekre... erre felment a pulzusom.
:DDD

I humbly and respectfully decline™

(#155018) #89309696 válasza rbalint88 (#155012) üzenetére


#89309696
törölt tag

Mi a baj az angyalszemmel? Az egyetlen dolog ami jól néz ki, ahhoz nem nyúlnék. Minden más viszont gyári állapotra.

(#155019) Qru válasza sugarforce (#154998) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:R

Pont néztem, hogy a 140 gr/km-t egyedül a 1.2-es Jazz nem teljesíti túl a "flottánkból", szóval elég optimista érték ez... :D

#nincsbennetarcsi

(#155020) simonjoe válasza Magnum_ (#155017) üzenetére


simonjoe
senior tag

dobd ki a pics@...ba, vegyél helyette evezőpadot, azon majd lesz pulzusod! :DD

[ Szerkesztve ]

Joe

(#155021) Magnum_ válasza simonjoe (#155020) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Lejarok a gym-be ;] (ket hazzal odebb van, olcso a behopp, dehogy veszek en barmit is otthonra. :DDD amugy 'evezni' szoktam)

I humbly and respectfully decline™

(#155022) simonjoe válasza Magnum_ (#155021) üzenetére


simonjoe
senior tag

...bocsánat, azt hittem otthon sanyargattad magad. :) A saját tapasztalatom írtam, én két futópadot kivégeztem itthon, egy kedves barátom ajánlotta az evezőpadot, hát más vonal! (szerintem valami középkori kínzóeszköz mai reinkarnációja. :DD De, próbáld ki lent a teremben, ha van rá lehetőséged.

Joe

(#155023) Tsebacsi válasza simonjoe (#155022) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Inkább evezőpad, mint futópad részemről.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#155024) #89309696 válasza Tsebacsi (#155023) üzenetére


#89309696
törölt tag

Én meg dolgozom.

(#155025) Qru válasza RAiN91 (#155009) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem világos piros a varrás, 25k+ km már tuti benne van és ugyanúgy néz ki mint újkorában. De nyilván függ attól is, hogy mennyire izzadós a kezed.

#nincsbennetarcsi

(#155026) focvis válasza RAiN91 (#155009) üzenetére


focvis
veterán

Az én kormányomban 200 000 km van, a gyárilag belevarrt ezüst színű cérna teljesen jó állapotú, szép. A VW kormányokban is tartós a piros cérna.

(#155027) RAiN91 válasza focvis (#155026) üzenetére


RAiN91
őstag

Köszi a válaszokat, akkor igazi bőr lesz, es piros kék cérna.

(#155028) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Kis tapasztalatösszefoglaló a DSG-vel kapcsolatban, részben aero. korábbi kérdésére válaszként.

Szóval tetszik az automata, sokkal kevésbé fárasztó a vezetés, de a DSG-t azért helyen kell kezelnem. :D Országúton, pályán élhető, városban, indulásoknál rá kell számolni 1-2 másodpercet, mire a start-stop + váltó magára talál.

Ami érdekes, hogy ha indulásnál megvárom míg elkezd kúszni, majd finoman nyomom a gázpedált, akkor szépen indul. Ha indulásnál hirtelen beletaposok és legalább félig lenyomom a gázpedált, akkor is rántásmentesen indul. Viszont, ha felengedem a fékpedált és kis várakozás után nyomom le a gázpedált normális mértében (kb. egynegyedig), akkor ránt egyet, megugrik. Ezt mondjuk nem tudom mire vélni.

A fentin eseten kívüli máskor nem éreztem rántást. Visszaváltások előtt azért szokása gondolkozni, illetve nem egyszer hangra elég csúnyán és szerintem eléggé sokáig csúsztatja a kuplungot visszaváltásnál, de érzésre finoman dolgozik. Parketta esetén visszagangol, de értelmes mértékben, nem kell rögtön visszaváltás után a következő fokozatot pakolnia.

Illetve ami még nem tetszik, hogy dombnak felfelé és hideg motornál is simán próbálkozik 1400-1500-as fordulaton szenvedni. Ilyenkor átteszem inkább kézi üzemmódba és visszaváltok kb. 2000-es fordulat környékére, ahol a fogyasztásmérő szerint kevesebbet is eszik legtöbbször.

Más negatívumot egyelőre nem tapasztaltam, pl. az D>R vagy az R>D váltások sem lassúak szerintem, vagy még én nem vagyok elég gyors.

Elnézést, ha kicsit hosszúra sikeredett. :B

[ Szerkesztve ]

(#155029) Magnum_ válasza RAiN91 (#155027) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Bmw-d van?

I humbly and respectfully decline™

(#155030) rbalint88 válasza Magnum_ (#155029) üzenetére


rbalint88
addikt

a kormányból tippelve e46, esetleg e39.
amúgy a tiéd rendben van tartva és benzines!!!, így az kivételt képez a fila-táska szabály alól. nekem a lefingott 20d-kkel van a bajom. de lassan az e90-es széria is becsúszik ebbe a kategóriába :(

(#155031) Tsebacsi válasza BigBlackDog (#155028) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Akkor annyira nem különbözik a Ford hagyományosáétól, igaz az indulásnál legalább nem ránt, cserébe jó lassan kapcsol felfelé-lefelé, tök mind1 hogy kézi vagy automata módban van. Ugyanígy nem mindig gangol vissza emelkedőn, lejtőn is szinte csak akkor tartja ki, ha manuálisan besegítesz neki, hogy most azért motorfék kéne haver. Habár alacsony lökettérfogat = lófing motorfék :D
Ez az elindulás furcsa nekem, mi a különbség a hagyod kúszni és utána finomkodsz és a felengeded a féket és úgy indulsz finoman között? :U

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#155032) BigBlackDog válasza Tsebacsi (#155031) üzenetére


BigBlackDog
veterán

1. Felengedem a féket, megvárom még elkezd kúszni alapjáraton (~1 másodperc), majd rálehellek a gázpedálra és szépen elkezdem benyomni > nem ránt
2. Felengedem a féket és átlépek rögtön a gázpedálra, legalább félig lenyomva azt > nem ránt
3. Felengedem a féket, megvárom még megmozdul az autó (de nem kezd alapjárati sebességgel haladni) és már nyomom a gázt kb. egynegyedig > ilyenkor megugrik

(#155033) Qru válasza BigBlackDog (#155028) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A start-stop Skormiban gyors, mire felemelem a lábam a fékről már jár a motor. Ennek ellenére halálba idegesít az állandó leállásokkal és első dolgom kilőni.

#nincsbennetarcsi

(#155034) BigBlackDog válasza Qru (#155033) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Alapvetően gyors szerintem, csak érzéke van ahhoz, hogy akkor kezdje leállítani a motort, mikor éppen már kezdem levenni a lábam a fékről. :D Bár van egy érzésem, hogy ezt a háromhengerest indításnál többet kell tekernie az önindítónak, mint az előző 1.4 TSi-nél.

[ Szerkesztve ]

(#155035) Qru válasza BigBlackDog (#155034) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem látja előre, hogy majd milyen forgalmi helyzet fog adódni. Majd gondolom összekötik az ACC-vel egy idő után és ha látja, hogy mozdul az előtted lévő már akkor indít.

Itt a DSG rendben van (a bakkecskézés csak a száraz DSG sajátja), eleinte fura volt, hogy jobbn kitartja a fokozatokat mint Kormi de így városban jobb vele menni (városon kívül meg rosszabb).

#nincsbennetarcsi

(#155036) #89309696 válasza BigBlackDog (#155028) üzenetére


#89309696
törölt tag

Pont a múltkor járt ki mellettem dombnak egy DSG-s VAG gép, megindul egyből dobta a kettest, jött egy 15m körüli nagyobb kapatő és eszébe nem jutott volna visszaváltani inkább erőlködött kettesben. :D Persze a sofőr is ilyenkor okosabb lehetne hogy manual mód ha előre látja mi van vagy gázt nyom és akkor visszavált vagy eleve nem úgy mászik egy dombot ahogy a váltónak a legszarabb. Persze a sofőrök 90%-a csak megy A-ból B-be, ez nem is baj.

A DSG ilyen, mivel fix kapcsolata van a kerekekkel miután a kuplung zárt így nem tud olyan szabadon dolgozni, mint a normális automata. Szoftverrel sokat lehet okosítani rajta.
Nekem nem kéne épp ezért. Takony automatánál nincs jobb a bolygón. Csak normális motort kell mellérakni.

[ Szerkesztve ]

(#155037) yodamester10 válasza brumi1024 (#155013) üzenetére


yodamester10
őstag

0-ás állásban van,akkor ez a bibi?

(#155038) RAiN91 válasza Magnum_ (#155029) üzenetére


RAiN91
őstag

Igen, e46 320d touring tomegauto, csak patika allapotban

(#155039) Qru válasza yodamester10 (#155037) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Próbáld ki auto módban. :K

RAiN91: Akkor valami ilyesmi lesz a varrása?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#155040) RAiN91 válasza Qru (#155039) üzenetére


RAiN91
őstag

Igen ilyesmi.
világítós saját gyártmányú ZHP kinézetű valtogombbal kombinálva.

[ Szerkesztve ]

(#155041) Magnum_ válasza RAiN91 (#155038) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Patika allapotban? Kivancsiva tettel

I humbly and respectfully decline™

(#155042) Magnum_ válasza Qru (#155039) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az igen, fa betet es piros-kek varras a kormanyon, M logo kijelzon. Egyik, vagy masik szerintem nem kellene.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#155043) Magnum_ válasza RAiN91 (#155040) üzenetére


Magnum_
nagyúr

En nem mertem bevallalni a szurke cernat, maradtam a feketenel, pedig ilyen a szinvilag nalam
[link]

I humbly and respectfully decline™

(#155044) RAiN91 válasza Magnum_ (#155041) üzenetére


RAiN91
őstag

Kis túlzással patika, mindennapi használatban van, de jobb mint az átlag., gyárias, karbantartott. Gondolom a karbon középkonzol miatt mondod, hogy kíváncsivá tettelek. Azt lefoliaztam, mert kopott volt, az a gumis bevonat elég sérülékeny sajnos ezekben.

(#155045) Magnum_ válasza RAiN91 (#155044) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Nekem is fila taskam E46-om van, egesz turheto allapotban es nagyon ertekelem a nem lefingott E46-okat, ezert vagyok kivancsi. Enyem is mindennapi hasznalatban van.
Nekem is karcos volt a diszlec, vettem ra makulatlant korbe, igy lett ezust a sotet szurkebol (eleinte plasti dippel probalkoztam, szerintem az is jobb, mint a _karbon_ folia.

I humbly and respectfully decline™

(#155046) Qru válasza Magnum_ (#155042) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Eklektikus, az tény. :D

#nincsbennetarcsi

(#155047) [CS]Blade2 válasza Qru (#155035) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Viszont nem is akarnak a vevő-fogyasztó igényeinek megfelelni, így igazán jóra nem fogják megcsinálni.
Jó nekik, hogy dombon felfelé 1000-es fordulaton nyomatékból koptatja oválisra a hengert, mert akkor hamarabb kell alkatrészt vagy új autót venni.
A vevő meg azt hiszi, hogy költségbe jól jár az alacsonyabb fogyasztással. Az állandó alacsony fordulaton tartás, a rossz minőségű benzin, és a gyárilag ritkának ajánlott olajcsere együtt lehet, hogy nagyobb kárt okoz a hardver-ben költségre, mint amit megspórol az üzemanyagon és amennyi kényelmet ad a kézi váltóhoz képest.

Ma már nem tudja egy gyártó kimondani, hogy neked és az autódnak a legjobb, ha pörgeted legalább 2000-en vagy azt, hogy jobb, ha sűrűn cserélsz olajat.

(#155048) KisBundi


KisBundi
őstag

Sziasztok. Meg tudnátok mondani kép alapján, hogy ez milyen típus? A párom küldte, de nem bírok rájönni. :U

(#155049) Doki16 válasza KisBundi (#155048) üzenetére


Doki16
addikt

Toyota C-HR

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#155050) KisBundi válasza Doki16 (#155049) üzenetére


KisBundi
őstag

Basszus! Mindenre gondoltam csak városi SUV-ra nem... :W :R

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.