Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Ezekre a lámpákra gondolsz? Igen, ez gyári, E46 Compact.
Magnum_
nagyúr
Nem erre gondol.
Jadelehet.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
#89309696
törölt tag
Erre gondoltam. Kivételes eset mikor nem ragaszkodok a gyári kinézethez.
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Érdeklődnék,hogy mit kell beállíttatni golf7,hogy a sötétben parkoló autó külső tükör alján lévő lámpa felkapcsoljon ha megnyomom a távirányítón a nyitást?Kiszállásnál működik de fordítva nekem lényegesebb lenne.
Doki16
addikt
Én se jövök rá. Nyitásra nekem sem világít. Csak akkor kapcsol fel ha kinyitom az ajtót beszállásnál, valószínűleg így van beprogramozva. Max még azt próbáld meg, hogy a Coming Home és Leaving Home be van aktiválva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
yodamester10
őstag
Az be van,de sajna úgy sem működik.
A gyári kinézet típusonként változik a halálosan uncsi és az elmegy között szerintem. Az NLN egy még simán ízléses megoldása a "kicsit nézzünk már ki máshogy mint a többi tucat 3-as" érzésnek. Az M hűtőrács csíkok nekem kimondottan tetszenek, ha lenne 3-asom az enyémen is lenne. Az M-es tükör se zavarna annyira, nem ordít róla, hogy aftermarket cucc.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Gaben92
őstag
Hülye kérdés (nem nagyon ismerem a típust ennyire), de van keyless entry? Én ha közel megyek az autóhoz akkor felkapcsolja a lámpákat a tükör alján, de ugyanilyen viszont keyless entry nélküli (vagy manuálisan kikapcsolt) autókon ez nem működik.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
RAiN91
őstag
yodamester10
őstag
Gondolom a tiéd kulcs nélkül indul az enyém nem tudja.
az első európai Tesla-gyár a Fiat Chrysler pénzéből épülhet fel
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
azzal az M csíkkal az a baj, hogy a lefingott 16i-től az új m550d-ig mindenre megveszi a sok palimadár, hogy attól majd rácsing lesz a verda, aztán ciki már, mint a Fila táska - az E46 amúgy is az az autók között kicsit - főleg a 320d.
az M tükör szerintem jól néz ki (ez a fajta, nem az E36-é), az angel eyes-t viszont jobb nem erőltetni.
RAiN91: ilyet csak akkor, ha kesztyűvel fogod utána használni minden nap. a kéztől elzsírosodik , ocsmány lesz. amúgy se túl praktikus, nem véletlen nem rakják nagyon utcai autóba, csak versenyautókba.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
A lámpakapcsoló Auto állásban van? Ha igen, és sötétben így sem kapcsol be a puddle light, akkor VCDS gyanús a beállítás.
Magnum_
nagyúr
ha lenne 3-asom az enyémen is lenne.
Rbalint88
az E46 amúgy is az az autók között kicsit
Nagyot mentek ma mindketten
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
1 órát sétáltam a hidegben, szerinted jót tett?
Ilyen 3-asra gondoltam: Alpina B3
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Gaben92
őstag
Igen az. De ez tényleg csak egy tipp. Lehetséges, hogy VW-nél másképp működik a dolog.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Magnum_
nagyúr
3.5km-t futottam a padon, leszalltam, viszonylag alacsony pulzussal. Pihi kozben raneztem itt a hsz-ekre... erre felment a pulzusom.
I humbly and respectfully decline™
#89309696
törölt tag
Mi a baj az angyalszemmel? Az egyetlen dolog ami jól néz ki, ahhoz nem nyúlnék. Minden más viszont gyári állapotra.
Qru
MODERÁTOR
Pont néztem, hogy a 140 gr/km-t egyedül a 1.2-es Jazz nem teljesíti túl a "flottánkból", szóval elég optimista érték ez...
#nincsbennetarcsi
simonjoe
senior tag
dobd ki a pics@...ba, vegyél helyette evezőpadot, azon majd lesz pulzusod!
[ Szerkesztve ]
Joe
Magnum_
nagyúr
Lejarok a gym-be (ket hazzal odebb van, olcso a behopp, dehogy veszek en barmit is otthonra. amugy 'evezni' szoktam)
I humbly and respectfully decline™
simonjoe
senior tag
...bocsánat, azt hittem otthon sanyargattad magad. A saját tapasztalatom írtam, én két futópadot kivégeztem itthon, egy kedves barátom ajánlotta az evezőpadot, hát más vonal! (szerintem valami középkori kínzóeszköz mai reinkarnációja. De, próbáld ki lent a teremben, ha van rá lehetőséged.
Joe
Inkább evezőpad, mint futópad részemről.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
#89309696
törölt tag
Én meg dolgozom.
Qru
MODERÁTOR
Nekem világos piros a varrás, 25k+ km már tuti benne van és ugyanúgy néz ki mint újkorában. De nyilván függ attól is, hogy mennyire izzadós a kezed.
#nincsbennetarcsi
Az én kormányomban 200 000 km van, a gyárilag belevarrt ezüst színű cérna teljesen jó állapotú, szép. A VW kormányokban is tartós a piros cérna.
RAiN91
őstag
Köszi a válaszokat, akkor igazi bőr lesz, es piros kék cérna.
BigBlackDog
veterán
Kis tapasztalatösszefoglaló a DSG-vel kapcsolatban, részben aero. korábbi kérdésére válaszként.
Szóval tetszik az automata, sokkal kevésbé fárasztó a vezetés, de a DSG-t azért helyen kell kezelnem. Országúton, pályán élhető, városban, indulásoknál rá kell számolni 1-2 másodpercet, mire a start-stop + váltó magára talál.
Ami érdekes, hogy ha indulásnál megvárom míg elkezd kúszni, majd finoman nyomom a gázpedált, akkor szépen indul. Ha indulásnál hirtelen beletaposok és legalább félig lenyomom a gázpedált, akkor is rántásmentesen indul. Viszont, ha felengedem a fékpedált és kis várakozás után nyomom le a gázpedált normális mértében (kb. egynegyedig), akkor ránt egyet, megugrik. Ezt mondjuk nem tudom mire vélni.
A fentin eseten kívüli máskor nem éreztem rántást. Visszaváltások előtt azért szokása gondolkozni, illetve nem egyszer hangra elég csúnyán és szerintem eléggé sokáig csúsztatja a kuplungot visszaváltásnál, de érzésre finoman dolgozik. Parketta esetén visszagangol, de értelmes mértékben, nem kell rögtön visszaváltás után a következő fokozatot pakolnia.
Illetve ami még nem tetszik, hogy dombnak felfelé és hideg motornál is simán próbálkozik 1400-1500-as fordulaton szenvedni. Ilyenkor átteszem inkább kézi üzemmódba és visszaváltok kb. 2000-es fordulat környékére, ahol a fogyasztásmérő szerint kevesebbet is eszik legtöbbször.
Más negatívumot egyelőre nem tapasztaltam, pl. az D>R vagy az R>D váltások sem lassúak szerintem, vagy még én nem vagyok elég gyors.
Elnézést, ha kicsit hosszúra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Bmw-d van?
I humbly and respectfully decline™
rbalint88
addikt
a kormányból tippelve e46, esetleg e39.
amúgy a tiéd rendben van tartva és benzines!!!, így az kivételt képez a fila-táska szabály alól. nekem a lefingott 20d-kkel van a bajom. de lassan az e90-es széria is becsúszik ebbe a kategóriába
Akkor annyira nem különbözik a Ford hagyományosáétól, igaz az indulásnál legalább nem ránt, cserébe jó lassan kapcsol felfelé-lefelé, tök mind1 hogy kézi vagy automata módban van. Ugyanígy nem mindig gangol vissza emelkedőn, lejtőn is szinte csak akkor tartja ki, ha manuálisan besegítesz neki, hogy most azért motorfék kéne haver. Habár alacsony lökettérfogat = lófing motorfék
Ez az elindulás furcsa nekem, mi a különbség a hagyod kúszni és utána finomkodsz és a felengeded a féket és úgy indulsz finoman között?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
1. Felengedem a féket, megvárom még elkezd kúszni alapjáraton (~1 másodperc), majd rálehellek a gázpedálra és szépen elkezdem benyomni > nem ránt
2. Felengedem a féket és átlépek rögtön a gázpedálra, legalább félig lenyomva azt > nem ránt
3. Felengedem a féket, megvárom még megmozdul az autó (de nem kezd alapjárati sebességgel haladni) és már nyomom a gázt kb. egynegyedig > ilyenkor megugrik
Qru
MODERÁTOR
A start-stop Skormiban gyors, mire felemelem a lábam a fékről már jár a motor. Ennek ellenére halálba idegesít az állandó leállásokkal és első dolgom kilőni.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Alapvetően gyors szerintem, csak érzéke van ahhoz, hogy akkor kezdje leállítani a motort, mikor éppen már kezdem levenni a lábam a fékről. Bár van egy érzésem, hogy ezt a háromhengerest indításnál többet kell tekernie az önindítónak, mint az előző 1.4 TSi-nél.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem látja előre, hogy majd milyen forgalmi helyzet fog adódni. Majd gondolom összekötik az ACC-vel egy idő után és ha látja, hogy mozdul az előtted lévő már akkor indít.
Itt a DSG rendben van (a bakkecskézés csak a száraz DSG sajátja), eleinte fura volt, hogy jobbn kitartja a fokozatokat mint Kormi de így városban jobb vele menni (városon kívül meg rosszabb).
#nincsbennetarcsi
#89309696
törölt tag
Pont a múltkor járt ki mellettem dombnak egy DSG-s VAG gép, megindul egyből dobta a kettest, jött egy 15m körüli nagyobb kapatő és eszébe nem jutott volna visszaváltani inkább erőlködött kettesben. Persze a sofőr is ilyenkor okosabb lehetne hogy manual mód ha előre látja mi van vagy gázt nyom és akkor visszavált vagy eleve nem úgy mászik egy dombot ahogy a váltónak a legszarabb. Persze a sofőrök 90%-a csak megy A-ból B-be, ez nem is baj.
A DSG ilyen, mivel fix kapcsolata van a kerekekkel miután a kuplung zárt így nem tud olyan szabadon dolgozni, mint a normális automata. Szoftverrel sokat lehet okosítani rajta.
Nekem nem kéne épp ezért. Takony automatánál nincs jobb a bolygón. Csak normális motort kell mellérakni.
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
0-ás állásban van,akkor ez a bibi?
RAiN91
őstag
Igen, e46 320d touring tomegauto, csak patika allapotban
Qru
MODERÁTOR
RAiN91
őstag
Magnum_
nagyúr
Patika allapotban? Kivancsiva tettel
I humbly and respectfully decline™
Magnum_
nagyúr
Az igen, fa betet es piros-kek varras a kormanyon, M logo kijelzon. Egyik, vagy masik szerintem nem kellene.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Magnum_
nagyúr
En nem mertem bevallalni a szurke cernat, maradtam a feketenel, pedig ilyen a szinvilag nalam
[link]
I humbly and respectfully decline™
RAiN91
őstag
Kis túlzással patika, mindennapi használatban van, de jobb mint az átlag., gyárias, karbantartott. Gondolom a karbon középkonzol miatt mondod, hogy kíváncsivá tettelek. Azt lefoliaztam, mert kopott volt, az a gumis bevonat elég sérülékeny sajnos ezekben.
Magnum_
nagyúr
Nekem is fila taskam E46-om van, egesz turheto allapotban es nagyon ertekelem a nem lefingott E46-okat, ezert vagyok kivancsi. Enyem is mindennapi hasznalatban van.
Nekem is karcos volt a diszlec, vettem ra makulatlant korbe, igy lett ezust a sotet szurkebol (eleinte plasti dippel probalkoztam, szerintem az is jobb, mint a _karbon_ folia.
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Eklektikus, az tény.
#nincsbennetarcsi
[CS]Blade2
addikt
Viszont nem is akarnak a vevő-fogyasztó igényeinek megfelelni, így igazán jóra nem fogják megcsinálni.
Jó nekik, hogy dombon felfelé 1000-es fordulaton nyomatékból koptatja oválisra a hengert, mert akkor hamarabb kell alkatrészt vagy új autót venni.
A vevő meg azt hiszi, hogy költségbe jól jár az alacsonyabb fogyasztással. Az állandó alacsony fordulaton tartás, a rossz minőségű benzin, és a gyárilag ritkának ajánlott olajcsere együtt lehet, hogy nagyobb kárt okoz a hardver-ben költségre, mint amit megspórol az üzemanyagon és amennyi kényelmet ad a kézi váltóhoz képest.
Ma már nem tudja egy gyártó kimondani, hogy neked és az autódnak a legjobb, ha pörgeted legalább 2000-en vagy azt, hogy jobb, ha sűrűn cserélsz olajat.
KisBundi
őstag
Doki16
addikt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.