Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Szedje ki az ember az óracsoportot, vegye ki a nyákot, forrassza le az SMD ledeket, majd forrasszon vissza fehéreket és vissza az egész. Vagy rosszul tudom?
SzlobiG
félisten
Tegnap a vitara feladta a harcot (2.0 hdi). Faterek elindultak vele aztán kb 100 méter után megállt mint a szög. Valszeg ledermedt a gázolaj benne mert indulni indult könnyen. Helyi 'oil' kút gondolom spóroltak a dermedes gátlóval.
Hány fokig is kéne bìrnia a sima gonak? -17 volt tegnap nálunk.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Vagy vigye el olyanhoz, aki ezeket megcsinálja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
gzbotii
veterán
999ccm Yaris XP10, kell 4 km mire elalszik a lámpa, ami azt jelzi, hogy ne nyomd paraszt mert hideg a víz, de gyanítom olyankor sincs meg 90 fokon a víz, mert nagyon langyos levegőt fúj csak, ha bekapcsolom utánna a fűtést.
1.9 TDI-m is kb ennyi idő alatt áll be 90-re.
Haver 1.8 Mitsubishi SpaceRunnerje meg 1 km után már 70-en van simán.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
BigBlackDog
veterán
Ja, igaz, így is működhet.
Ma már kicsit kehesebben indult a Civic, kb. kettőt tekert, de érezhetően nehezebben kapta el a ritmust. Befelé menet tankoltam, ott motorindításnál pöcc-röff volt a folyamat. Kezdjek el nézegetni akkumulátorokat?
Declare
őstag
ha ezt talaltad a regi helyett a garazsban, asszem en cifrabban fogalmaznek
Jaffa75
őstag
Szerintem felesleges, ha tudsz, tölts rá kicsit, ahogy Zolynet is javasolta... Az enyén szerintebb rosszabb állapotban van, de eddig mindig elindította! Én indítás előtt kicsit kapcsolgatom a fokozatokat, mert az olaj is érezhetően sűrűbb a váltóban!
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Szívesen megúsznám a kiszedést, ha lehet, viszont akkor elvinném kicsit nagyobb távra. Van értelme magasabb fordulatra törekedni, vagy ugyanolyan gyorsan tölt a generátor 2000-3000 rpm között is?
uniplet
csendes tag
Üdv mindenkinek! Auto akkumulátorral kapcsolatban kérdezném, Jenox márkanév alatt futó lengyel gyártmányokkal van valakinek tapasztalata? Lengyelekkel nem volt még gondom, de akkut még nem vettem tőlük. Előre is köszönöm, ha segít valaki.
L.
K Norbi
addikt
Exide, Rocket, Varta, Bosch. És kék alá nem érdemes menni.
(#55011) uniplet Most hallok róla először.
[ Szerkesztve ]
uniplet
csendes tag
Köszi, de Jenoxról nincs tapasztalatod?
L.
lenko
aktív tag
Sokaknak nem tetszik, nekem is csak kb. félre van állítva a fényerősség, engem bármelyik műszerfalfény zavar, ha nagy a fénye. (Szerencse, hogy állítható )
(#55010) K Norbi
Én banner-t vettem, az sem olyan rossz.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Yaris: 55 fok-nál alszik el a kék vízhőfok jelző. 85 fok az üzemi hőmérséklet. Ergó amikor a kék kialudt, akkor még 4-5 km-en keresztül nem érdemes 2500-3000 rpm fölé pörgetni.
Más: 2 nap állás után pöcc-röff indult a szekér. Ami "furcsa" volt, hogy a kormány szervó az első 2 kilóméteren mintha nem működött volna rendesen, kissé nehéz volt tekerni. Mágus hozzád fordulnék: Ez már szervóolaj cserét vetít előre, vagy csak nem tetszett neki, hogy 2 napig nem volt beindítva a -15, -17 fokokban?
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Fölötte sem.
lenko
aktív tag
Gondolkodtam 17-es felnin, de legalább 3kg/kerékkel nehezebb lenne.
Az meg visszafogja érezhetően, fékerőt is, lehet marad most is a 16-os.
Csak ez az egy jönne szóba.
Az embereknek fáj az igazság!
gzbotii
veterán
Hát akkor a három céges Yarisból, amit eddig vezettem, mind meggyújtani való? 1 lityós benzinmotornak kell 8km, hogy elérje a 90 fokot?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
Ez űrhajó, vagy babetta? Ha kérdezel, illene hozzátenni, mi a kérdéses autó.
Peter.70
őstag
Írta, Yaris
Magnum_
nagyúr
hééhééé, nem a VAG topikban vagyole
I humbly and respectfully decline™
Én a saját 1.5 TS alapján írtam. 1.0-nak lehet elég kevesebb idő is kicsit. Azt tudom, hogy reggel kimegyek az utcára, beindítom, addig jár, amíg elszívok egy cigit (7-10 perc). Ennyi idő alatt 1400-ról leesik 1000-re a fordulat, elindulok pianóba (2000-2200 rpm max), két sarok után elalszik a vízhőfok jelző; szintén pianóba kimegyek az M0-ra (4-5 km), addigra már elég meleg, hogy konstans 3000 rpm-en (rövid az ötödik) menjek 35 km-t a melóhelyig.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Hány literes a tankod? Hány km-re elég egy full tank ha kímélőben mész vele?
17-esen én is de nem rég vettem 16-os gumit azt meg nem dobnám el így marad a 16-os méret. Így is nő a rugózatlan tömeg az acélhoz képest.
Munez: Tudom, kéne rá egy turbó...
#nincsbennetarcsi
Jogos maestro. 2003 Toyota Yaris 1.5 TS.
Qru
MODERÁTOR
Áá, a 999 ccm-es még annyi hőt sem termel mint az 1,5-öd. Nem melegszik az be gyorsabban.
Bezzeg Bubi 3 km alatt bemelegszik. Jó be is ver városban 12 litert...
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
Folyadék csere, amúgy is illene néha napján lecserélni... nem úgy mint a VAG topikban az audikon, passatokon. 96-os és még nem volt cserélve.. Kérdem milyen színű? Fekete és a minimumon van, milyet tölthetek rá? Benzint, és gyújtsd is meg.
Mennyi van a tankban? Kiszívod, ráöntöd, meggyújtod.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
55l, de eddig csak 52-t sikerült max. belenyomni(Nem mertem kockáztatni a kifogyást ). Általánosságba 49-50l szokott belemenni. Így olyan 550-580km-t tudok autózni átlagban.
Többnyire van egy vezetési stílusom attól nem igen térek el sosem (Tehát nincs olyan, hogy csak kímélő). Minden tábla +10km/h. Aki nem megy ennyivel kielőzöm. Vagy, ha úgy hozza a forgalmi helyzet nyomom neki, egyébként 2-2.2e-s fordulatnál elváltogatok.
Az embereknek fáj az igazság!
Használtan vettem egy éve. Idén tavasszal minden "nyálat" lecserélek benne (olaj csere volt azért 10 ezrenként eddig is ). Megnézem milyen színű az az olaj. Köszönöm az info-t. Hálám örökké kísérteni fog.
lenko
aktív tag
Apropó neked mennyi olaj megy bele? Nekem 4.6l.
Az embereknek fáj az igazság!
Peter.70
őstag
Arról kinek mi a véleménye, hogy most a nagy hidegekben tele kell tankolni az autót?
Skillet
addikt
Munez: Tudom, kéne rá egy turbó...
Vagy kettő!
(#55024) Mágus2
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Jaffa75
őstag
Akkor mindenképp ajánlott, ha hosszabb útra készülsz, hiszen útközben bármi beüthet... A puszta közepén necces lenne -10-ben üldögélni, és azt lesni mikor fogy ki az üzemanyag!
Szerintem az még fontosabb, hogy a tankolt üzemanyag milyen minőségű !A kolléganőm dízel Civicje is megadta magát, mert a Duna..... OMV kúton vélhetően nem volt megfelelő minőségű a gázolaj!
Qru
MODERÁTOR
64-es a tankom és a legtöbb 57,5 liter volt amit tankoltam akkor 758 km csúszott bele. Igaz ez pont kímélő üzem volt 0 városi használattal. Reálisan 600-650-et tudok megtenni belőle.
Nálam változó, van amikor jobban odapörkölök van amikor nyugisan úszok az árral. Enyém 2000 alatt csak vonszolja magát hallhatóan nem szereti. A 2000 az 4.-ben kb 60 km/h. A baj az, ha vki 50-el megy akkor már vissza kell váltanom 3-asba mögötte (és megelőznöm ).
mod:
Skillet: Végülis a hajtás elbírná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Engem egyszer atbaszott a szegenyseg jelzo, keson villant fel es mire eljutottam kutra majdnem csutka ures volt a tank. 50-es tankba 48,5-et sikerult nyomnom.
z123456789
addikt
Nekem szeptemberben volt cserélve minden folyadék. Gyárit vettem bele, és mégis nyökög most a hideg időkben a szervó. Ez mitől lehet? Szint megvan, nem folyt el.
Accord 2003 2.0 benya.
Illetve ha már távdoktor.
A hűtőfolyadék szintje mitől eshet? Az is cserélve volt ugyan ekkor. Gyári ment abból is. Kicsit meglepődtem tegnap mikor ránéztem, és közelített a minimum felé a szint. :S
Peter.70
őstag
Az oké, én arra gondoltam, hogy ha sokat áll az autó, a pára nem csapódik-e le a tankban? Tehát hogy ilyen gondot nem fog-e okozni?
lenko
aktív tag
Nekem óra szerinti 60-nál szintén 2-et forog 4.be.
50-es táblánál így megyek mindig 60-al 4.-be, ha erre rá kell gyorsítani esetleg, nem kell visszaváltani 2e-től van már van elég erő egy lightos előzéshez.
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Azt jól kicentizted. Kormiban 72-es tank van egyszer sikerül 68 litert tankolnom. Az is elég közel volt.
Lenko: 4 liter kell bele (ha jól rémlik 4,2 liter a száraz kapacitás).
mod:
Peter.70: Nem kell telenyomnod, nem megy bele a pára. No para.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Jaffa75
őstag
véleményem szerint ez bármikor megtörténhet, ha nagy a hőingadozás napi szinten... (telenyomom, negyednél meg újratankolom - én nem foglalkozom vele ) Aztán majd jön egy fizikus kolléga és megcáfol!
Qru: anno céges Fabia 1.4 kombi tank 48 l + turistatartály: belement 55,14l a Fóti úti MOL-on...
[ Szerkesztve ]
egyszer tankoltam 54-et az 52-es tankba, nyertem?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Peter.70
őstag
Köszönöm
Jaffa75
őstag
vagy csak a kút csalt...
A Fabianál nem írtam oda, hogy tokkal-vonóval 55L volt a max! - ott sem csalt a kút, á dehogyyyy...
EQMontoya
veterán
Nekem 70-es tankba volt 67 körül a max, nem szoktam centizni.
Same rules apply!
BigBlackDog
veterán
Biztos sűrítve adták az üzemanyagot. Tudod, aztán ahogy fogy, úgy visszatágul.
Declare
őstag
A Fabia pont hires arrol, hogy joval többet lehet bele tankolni. Van valami levegöztetö resz vagy mi, amit ha lassan tankolod, oda tud befolyni üzemanyag...vagy valami ilyesmi
Qru
MODERÁTOR
Ha már a tágulás: jártam úgy anno, hogy telenyomtam a kocsit benyóval aztán a nyáron a tűző napon parkoltam le és kifolyt a tartályból a nyál. Azóta csak első kattanásig töltöm.
#nincsbennetarcsi
Az még kímélő üzemmódban ~70-80 km.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Jaffa75
őstag
az a turistatartály! telelököd először, ha megvan akkor azon a pöckön keresztül kiengeded a felesleges levegőt, és máris mehet bele a tartalék (6 l körül!!)
Qru
MODERÁTOR
Jah a de a bc szerint már csak 60 km lett volna elég.
#nincsbennetarcsi
tomiii.
aktív tag
Nem, nem csalt, több fér bele.
Altalaban en se, csak nemetbol jottunk haza es mar nem akartam megallni...
gzbotii
veterán
55 tank, 45L tankolok bele, azzal 740-780km szokott belemenni - nem vezetek kímélősen.
Corsával én kétszer sikeresen megszívtam, és száraz tankkal maradtam - egyszer ki akartam próbálni, hogy amikor kimegy a piros szélére, onnan még mennyi van. Hát 0 méter volt. Egyszer meg balfaszság+sietség
Éjjel a városban nem értem el a kútig, még lett volna bő egy km odáig. Leállt, tudtam mi a szitu, félrehúztam, füles be, séta flakonnal
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.