Hirdetés

2020. december 5., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-10-19 15:22:57

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#153001) BigBlackDog válasza focvis (#152991) üzenetére


BigBlackDog
veterán

De, lett volna, Golf-Leon-Focus hármason is gondolkoztam. De benzin + automata esetén eléggé kevés tartalék lett volna extrákra (+ motorválaszték is behatárolt a CO2 kibocsátás miatt). Méretre kettő embernek szerintem bőven kényelmes, illetve csomagtartó sem annyira kicsi, szóval jobb választásnak éreztem a kisebb, de jobban felszerelt autót. Mondjuk sejtem, hogy a nagy többség nem így döntött volna. :D

(#152987) grizlisandor: Céges volt és ez is az (csak lassan gyátódott le).

(#153002) gzbotii válasza BigBlackDog (#153001) üzenetére


gzbotii
veterán

Az ugye megvan, hogy az akarnak verni, az ott nem egy tisztességes, 24-es sörös rekesz :( ;]

[ Szerkesztve ]

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#153003) Gergőke88 válasza BigBlackDog (#153001) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nem szeretnek turkálni más zsebében, de írtad, hogy céges így megkérdem mennyi lett így a vége. Vagy flottakezelős?

[ Szerkesztve ]

(#153004) gzbotii válasza aero. (#152981) üzenetére


gzbotii
veterán

Sajnálatos :(
Egy hónapja beszéltem a volt németországi főnökömmel. A fia ugyan így járt tavaly (megcsúszott, fa). 19 évesen. Kicsit megviselt, ismertem, jóban voltunk.

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#153005) focvis válasza BigBlackDog (#153001) üzenetére


focvis
addikt

Ha a CO2 nem számítana, vannak azért még lehetőségek [link] . :R

[ Szerkesztve ]

(#153006) BigBlackDog válasza Gergőke88 (#153003) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Flottás, anyagiakról nem tudok nyilatkozni. :( De a konfigurátor árait elnézve magamnak ilyen árban mást választanék jó eséllyel (hosszú távra nem a száraz DSG az álmom).

(#153005) focvis: Igen, igen, a GTI-t én is megtaláltam már az elején. :R Azért a 200 lóval léphet már rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#153007) Magnum_ válasza focvis (#153005) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Kp-s ar dragabb. Beszarok

I humbly and respectfully decline™

(#153008) Qru válasza gzbotii (#153004) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A fával/oszloppal ütközés a legdurvább, mert nagyon kicsi a felület amin átadódjön az erő. Kb, olyan mintha a torpedót kapnál. :( Sajnálom a hozzátartózóikat, ez nagy fájdalom lehet.

[ Szerkesztve ]

(#153009) Richard!


Richard!
őstag

Minimálautót 300 ezerért

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#153010) Jorus


Jorus
nagyúr

Ha két ünnep között vmék mosó-masa-mester menne a Husztira mosni, kigurulnák én is tanulni.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#153011) focvis válasza Magnum_ (#153007) üzenetére


focvis
addikt

Két jellemző oka szokott lenni ennek:

1. A vonzó vételár, azaz kisebb forgalmazói árrés mellé magasabb kereskedői jutalékot tartalmaz a finanszírozási konstrukció, így nem jár rosszul a kereskedés. Ez ma már nem jellemző gyakorlat, mindenki gyúr a kedvező THM-re is. Elvethetjük.

2. A re-export megnehezítése; akkor kapsz plusz kedvezményt, ha magyar forgalombahelyezésú lesz az autó. (Ha kiviszed, esetleg nem magyarországi rezidens vagy, stb. -> akkor nem tudod finanszíroztatni.) Feltételezem, van kikötés a maximális önerőre (pl. 80%), minimális futamidőre (12 hó). Mivel magyar lakcímmel rendelkező magánszemély nevére kerül, a 27% áfa és a regadó visszaigényelési lehetősége elveszik.

[ Szerkesztve ]

(#153012) Fehér Farkas válasza Richard! (#153009) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

A Passat még csak-csak, de a 850-est biztos nem tettem volna a listába. 300-ból azok mindenek lesznek, csak nem megbízhatóak. A duplájáról kell indulni legalább. Ráadásul nagymotoros is, a 2.5 TDI amit ajánlgat az nekem 24ezer lenne negyedévre, a többi kisautó meg 9500. Fogyasztásról sem beszélve, átírási költség is 60 helyett 90ezer. Azt a kocsit én élből kikapnám a listából, mert nem való a csóró 300 ezres autók közé.
A Clioban pedig nincs EGR szelep, úgyhogy tönkremenni se tud. Thaliaból pedig a facelift utánit is kapni már ami nem ronda 300-ért. De ennyiért klíma nélküli Megane is van már 1-2 apróbb hibával. Amúgy a lista egész jó nincsenek benne nagy hülyeségek.

(#153013) EQMontoya válasza aero. (#152981) üzenetére


EQMontoya
veterán

Uhh, nem volt sok esélye szegénynek... Nyugodjon békében! :(

Same rules apply!

(#153014) Kickass válasza aero. (#152981) üzenetére


Kickass
őstag

Nyugodjon békében! :(

Rainbow in the Dark

(#153015) prannk


prannk
őstag

Hali.

Mi most a legegyszerűbb menete egy német autó behozatalnak saját részre? (AUDI A5 2016) Trailer nélkül.

[ Szerkesztve ]

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#153016) Richard! válasza prannk (#153015) üzenetére


Richard!
őstag

Katt: [link]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#153017) Qru válasza prannk (#153015) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

[link]

mod:

áá, beelőztek. :(

[ Szerkesztve ]

(#153018) Aggregátor válasza EQMontoya (#153013) üzenetére


Aggregátor
nagyúr

Én az utast sajnálom. Neki tényleg nem volt esélye :(
A sofőrnek volt esélye nem 140-el menni, nem élt vele.

(#153019) Richard! válasza Fehér Farkas (#153012) üzenetére


Richard!
őstag

Így van. Ez a kettő (malac és a volvo) felfelé lógnak ki a sorból. Nagy makkal lehet csak épkézláb db-ot kifogni belőlük.

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#153020) Saccco válasza Richard! (#153019) üzenetére


Saccco
nagyúr

Feketék előnyben.

;]

█ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#153021) prannk válasza Richard! (#153016) üzenetére


prannk
őstag

ÉS ez a P-és rendszám már nem működik?

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#153022) Magnum_ válasza prannk (#153021) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Nem arra talaltak ki, hogy orszagokon at maszkalj egy autoval probarendszammal, de egyebkent jogosult vagy a probarendszamra?

I humbly and respectfully decline™

(#153023) Fehér Farkas válasza molnarpeter (#152982) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

Figyelembe kell venni a sarat is mint okot, de ha a fának csapódva mutatott 140-et, akkor az úton még vélhetően több volt kicsivel. [link] Ezen a terepen 150 környékét tolni tiszta úton is durva. A másik BMW a tiszta úton kente a villanyoszlopra Zircnél, és az egy komolyabb autó volt és jobb út is, a tempó pedig közel hasonló. Nem lehet ennyivel menni autópályán és autóúton kívül.
Nem mondom néha én is elkenem neki csak úgy párszáz méter erejéig, de az ilyeneket látva leszokom róla, mert pont azon a párszáz méteren halni meg. Nem kell tartós száguldozónak lenni a bajhoz, elég ha egy kanyarból kifele megküldik neki csak egyszer.
Ha jobban belegondolok hány alkalommal rongyolhattam volna szét én is a kocsit ilyenre, mert csak kihúzattam harmadikban ami 120 környéke. Tényleg le kell szokni róla. Gagyi közhelynek hat mindig a rendőrség statisztikája a sebességről és a halálos kimenetelű balesetekről, de mégiscsak igaz.

Ha felépül az utas, majd kiderül mi is volt, bár valószínűbbnek tartom, hogy nem beszélnek róla. Ebből ez a tanulság és ne legyen hiábavaló az esemény, nem kenjük neki fél percre sem arra nem felkészített úton, mert azon a fél percen fog múlni, hogy innen a topikból is valaki így jár.

(#153024) Qru válasza Fehér Farkas (#153023) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem hiszem, hogy nagyon fog rá emlékezni. Én szenvedtem el ilyen balesetet (csak nyilván nem ekkora tempónál) és 10+ év után sem jött vissza kb semmi.

(#153025) molnarpeter válasza fant0mi (#153000) üzenetére


molnarpeter
veterán

Néhány helyen felénk nagy kövekkel le van szórva az út kijárata, de néhol kevésnek érzem tarktorban ülve. Csak konstruktív jelleggel dobtam be, hátha valakinek van ötlete :)

[ Szerkesztve ]

Peugeot 206 kombi eladó - https://bit.ly/206SW (1.4 HDI, felújított hátsó híd, követhető előélet)

(#153026) [vilike] válasza Fehér Farkas (#153023) üzenetére


[vilike]
őstag

No meg nekem az ott egy nyári guminak tűnik rajta.
Nyugodjanak békében.

Never go full retard

(#153027) Fehér Farkas válasza Qru (#153024) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

Annyira nem is kell, nem is várható el hogy felidézze. Csak, hogy mennyire volt ideges, jókedvű a sofőr stb., előtte is így ment-e már. Ezt a rendőrök is meg fogják kérdezni az biztos. Persze ez nyilvánosságra sosem kerül, ahol igen ott az utas mondja el a helyszínen az újságíróknak, de itt nem volt akkora szerencséjük.
Vigyázni kell. :( Lesz még ilyen baleset úgy is, akár innen is, lehet holnap, jövő héten, 5 év múlva, de legalább az esélyeit csökkentsük, hogy nem megyünk 150-et egy mezei úton ahol szembe forgalom van, ahol kereszteződés van, ahol biciklis lehet, ahol vad lehet, ahol sáros lehet az út, ahol kanyargós.
Nem leszek álszent én is mentem már többször két falu között 110-120-at, de most ez nekem betett, hogy többet ilyet ne tegyek. Nem akarom, hogy ide linkeljenek engem is egy hasonlóan kinéző autóban.

(#153028) Fehér Farkas válasza molnarpeter (#153025) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

Erre jogszabály kellene igazából, hogy felújított úton ahol tartós a 90-100-as tempó az útminőség miatt ott a rácsatlakozó földutak X méterét le kellene aszfaltozni, hogy arra gányoljon a munkagép.
A kátyús szar utakon nem akkora probléma, mert ott úgy is 70-80 lesz az utazó az útminőség miatt, de itt pont egy jó minőségű út volt ahol elkelt volna a bekötőutak felépítése is a tisztán tartás végett. Murva meg hasonlóval az a baj, hogy eltapossák egy év alatt, úgyhogy folyamatos karbantartást igényel.
Itt 60-as táblákat raknak ki amúgy az ilyen szakaszokra.

Vili
Nem volt annyira hideg, szerintem a téligumi se fogja meg. Itt a fő bűnös a sebesség volt utána a sár, aztán a gumi.

(#153029) CactuS válasza Fehér Farkas (#153023) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Olyan úton én biztos nem mennék 140-es tempóval, ahol van útkereszteződés. Sokan rosszul mérik fel a sebességet és ha kivágnak eléd ilyen tempónál...

A környéken van 1-2 egész jó szakasz, jó aszfalt, egyenes vagy kicsit íves, ott volt már, hogy én is benéztem a vmax közelébe még a nyári pacskerekkel.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#153030) CactuS válasza [vilike] (#153026) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Az bizony nyári rajta. :(

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#153031) aero. válasza Fehér Farkas (#153023) üzenetére


aero.
veterán

Írta tavaly, hogy idén nem teszi fel, mert 18-ban csak 30km-t ment vele, télre elvolt téve az autó. Ez van ...

(#153032) Qru válasza CactuS (#153029) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem kell hozzá kereszteződés sem, elém szambázott már ki 90-el Suzukis miközben 200-al érkeztem a belsőben... :(

(#153033) brumi1024 válasza aero. (#152981) üzenetére


brumi1024
veterán

Nyugodjék békében. :(

(#153034) gzbotii válasza Fehér Farkas (#153023) üzenetére


gzbotii
veterán

Pont me előzött meg egy fiatal srác kb 110el engem, amikor egy nyálkás úton, kanyar előtt én mentem 80-al. Csak egyik oldal ússzon meg, pánik, ellenkormanyoz aztán kész.

Kétszer csúsztam meg kezdő koromban ilyen útviszonyok mellett, egyszer egy hídon (ugye ott jóval hidegbb volt, le volt fagyva már, máshol nem - erre nem készültem). Azóta ügyelek. Nem nézi azt, hogy lehet, nagyon más az útviszony 12:00 és 16:00 között, amikor előbb +2°, most meg -2°.

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#153035) EQMontoya válasza CactuS (#153030) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ami mondjuk 12 fokban pont mindegy, legyünk őszinték.

Same rules apply!

(#153036) Fehér Farkas


Fehér Farkas
senior tag

[link]
Erőmérő! És nincs reklám!

Egy GU (EA827) kódú 1.8-as 90 lovas motor, a különlegessége gondolom a 145 Nm amit lead 3000 környékén már, kicsit dízeles.

[ Szerkesztve ]

(#153037) Qru válasza Fehér Farkas (#153036) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Volt már linkelve. A Jazz is kellemes ilyen téren, 1.2-es létére 110 Nm 2800 rpm-nél.

(#153038) Fehér Farkas válasza Qru (#153037) üzenetére


Fehér Farkas
senior tag

:Y
Nem találom.

Ja, hogy ez két napos műsor. Hát nekem kiestek dolgok a két napban. :D

[ Szerkesztve ]

(#153039) Magnum_


Magnum_
nagyúr

20ev ide vagy oda, kellene. FL elso lampa kell ra es full.

[link]

I humbly and respectfully decline™

(#153040) Reggie0 válasza CactuS (#153029) üzenetére


Reggie0
nagyúr

Sot, en akkor is visszalassitok, ha van szembejovo, mert barmikor elozhet valaki mogule, es nem fogja erzekelni, hogy esetleg ketszer annyival megyek.

(#153041) kisza25 válasza aero. (#152981) üzenetére


kisza25
félisten

Most volt a hírekben, hogy nem a tulajdonos vezetett, anyósülésen aki volt túlélte, korházban van, és aki hátul ült szintén meghalt. Lehet nem is Möhe halt meg, vagy legalábbis nem ő vezetett :F

# Seat Ibiza Sport #

(#153042) rbalint88


rbalint88
addikt

Ha mar ugyis temanal vagyunk. Lejottunk ma Bukfurdore anyosekkal, sogorekkal meg az lett volna a terv, hogy a furdonel talalkozunk. Majdnem osszejott, 5 perccel a cel elott vertek telibe. Hajtottunk volna le a 84-esrol, mivel jottek szembe, megalltunk, ahogy a mogottunk jovo vectra is. Viszont az ot koveto merci ket nyolcvanas mammerral fek nelkul rongyolt bele a vectraba es tolta nekunk, szerencsere a szembe jovok pont ementek, mert atlokott a szembe savba ugy is, hogy a vectras es en is alltunk a feken. Nalunk nem volt szerencsere szemelyi serules (minimalis ostorcsapas lehet, mert picit faj a hatunk), de a masik ket autobol mindenkit mento vitt el.

[ Szerkesztve ]

#budasidehighlife

(#153043) Reggie0 válasza Qtya123 (#152935) üzenetére


Reggie0
nagyúr

Most nem azert, de van az a kategoriaju ember akitol nem veszek autot es akinek nem adok el.

(#153042) rbalint88: Orszaguton csak akkor forgasd el a kormany, ha mar szabad az ut. Pont ezert, hogy ne lokjenek masik savba.

[ Szerkesztve ]

(#153044) gzbotii válasza rbalint88 (#153042) üzenetére


gzbotii
veterán

"merci ket nyolcvanas mammerral fek nelkul rongyolt bele a vectraba es tolta nekunk"
Aztaq... :Y :(

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#153045) molnarpeter válasza rbalint88 (#153042) üzenetére


molnarpeter
veterán

Majdnem kérdeztem, melyikkel voltatok, de látom már van kép.

Felénk egy Ducato kanyarodott le, és beleszaladt egy Swift - adtam nekik bejelentőt és gyakorlatilag ki is töltöttem helyettük.

Peugeot 206 kombi eladó - https://bit.ly/206SW (1.4 HDI, felújított hátsó híd, követhető előélet)

(#153046) Kickass válasza kisza25 (#153041) üzenetére


Kickass
őstag

Másik topikban olvasottak szerint egy 24 éves lány élte túl.

Rainbow in the Dark

(#153047) EQMontoya válasza rbalint88 (#153042) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hátfalat picit megnyomta, de nem vészes. Olcsón megúsztátok.

Nyilvan kellemetlen, meg szívás intézni, de nagyobb kar sose érjen. A Vectra siman lehet gtk, ha elől-hátul kapott.

Same rules apply!

(#153048) Magnum_ válasza rbalint88 (#153042) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Mazli, hogy a ceges es nektek nem lett bajotok.

En ma egy swiftI-et zuztam majdnem szet, de rajtam mult, hogy nem lett baja, ha mar szabalytalankodott.
Egyebkent mindenki tok hulye, alig vartam, hogy hazaerjek. Tegnap pl limoval mentunk be a belvarosba.
Hetfon delelott indulok haza, remelem, nem lesz gond.

I humbly and respectfully decline™

(#153049) Richard! válasza rbalint88 (#153042) üzenetére


Richard!
őstag

Ha már öreglányok:[link]

Most volt a hírekben, hogy 200 000 büntit és 4 év jogsibevonást kapott a hetvenx éves mamó.

Ma én is majdnem lezúztam a Korzikát. Zöldnél elindult előttem a zállatja, aztán nyomott egy satufake-et teljesen indokolatlanul. Én is teszteltem a PowerDisc-et, mögöttem meg érkezett egy 1007-es pezsó, amely csak sávváltással tudott engem kikerülni. Nyugdíjas papó volt a zállat...

[ Szerkesztve ]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#153050) Qru válasza rbalint88 (#153042) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Basszus, jo hogy nem lett komoly bajotok. Ilyenkor nem rosszabb ha a feken all az ember? Vmi ilyen remlik.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.