Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59001) Qru válasza kisza25 (#58997) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem. Az VR6. ;]

#nincsbennetarcsi

(#59002) korcsillio válasza Magnum_ (#58996) üzenetére


korcsillio
őstag

Köszönöm! :R

(#59003) kisza25 válasza Integrale (#59000) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

sky11: ja tudom azért nem értem Qru kolléga milyen 4 hengeresről beszélt

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59004) Qru válasza kisza25 (#59003) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hirtelen a Clubsport ugrott be a 2.0 tfsi-vel. Treffenen mindenféle csodakidörgőt tettek be alá de egyik sem szól igazán szépen.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59005) kisza25 válasza Qru (#59004) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

az lehet, de ennek imádom a hangját :))
amúgy:
"És akkor még nem beszéltünk a hangról. A VR6-ost a kezdeti problémák okozta rossz hírnév miatt itt már V6-osnak hívták hivatalosan, de a hangja elárulja a szűk hengerszöget. "
ha már kukacoskodunk ;]

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59006) aero. válasza Qru (#58992) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Sor4-el akár mit csinálsz nem lesz igazán szép hangja szvsz.

De ott vannak azért a kivételek, csak drágák és ritkák. :)

[link]

(#59007) EQMontoya válasza aero. (#59006) üzenetére


EQMontoya
veterán

És azok általában nagyon sokat forognak (7+), és ott van szép hangjuk.

Same rules apply!

(#59008) aero. válasza EQMontoya (#59007) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Elég sok autó nem tud annyit forogni (vagy az a vége) a videón. Jó, trükköket kell bevetni a kipuf. rendszerben, az tény (lsd. Merci, elég mesterséges, de nekem tetszik, turbós létére van hangja). Sima 4 hengereseknek szar a hangja, én sem szeretem, a Mercim hangjától is falra mászok, főleg ha visszaverődik a falról. BMW S14 (e30 m3) se rossz. :)

(#59009) Qru válasza aero. (#59006) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Csak a hörgés miatt, amúgy tök dobozhangja van. :(

Na ez már döfi: [link]

Kisza: Hívhatnák ennyi erővel sor6-nak is, az kb ugyannyira lenne igaz rá mint az hogy V6. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59010) -v- válasza aero. (#59006) üzenetére


-v-
addikt

Ez is mind szar.

(#59011) aero. válasza -v- (#59010) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Júvan. :D Nem egy sorhat, de viselhetőek szvsz. Neked mi a hang? A sorhatos Ikarus nem játszik.

[ Szerkesztve ]

(#59012) Qru válasza aero. (#59011) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

És egy jó V8-as Ikarus? :DDD

#nincsbennetarcsi

(#59013) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Montoya, BigBlackDog!

Sikerült szereznem egy ilyet. Nagyon kemény, gondoltam Ti ebben profibbak vagytok, mit kell róla tudni, illetve be kell-e járatni? Ha igen, hogy? NC be legyen kapcsolva, vagy ne?

Ősszel utazunk repcsivel vagy 10+ órát és oda nagyon kéne, most tervezem hogy asszonypajti kapjon egyet. Vagy ha van jobb esetleg, tudtok ajánlani? Riszpekt! :R

És bocsi az offért :U

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#59014) Qtya123 válasza roberto211 (#58989) üzenetére


Qtya123
őstag

És mondd, Te hány sikeres vállalkozással rendelkeztél már életedben? :U

Saint: Én egy olyan mosót ismerek, amely minden pontban megfelel a felsorolásodnak igényesség terén. Tényleg nagyon profik, össze sem hasonlítható másokkal (például én két vödrös mosást más mosóban még nem láttam). Egy a baj: Egy alap mosás a szó szoros értelmében 5x többe kerül, mint bárhol máshol. Így meg már nem éri meg mosatni náluk.

(#59015) EQMontoya válasza Tsebacsi (#59013) üzenetére


EQMontoya
veterán

Teljesen mindegy, hogy hogyan, csak szóljon. Akár rajtad is. Max észre fogod venni, hogy idővel valamivel szebb/tisztább a hangja.

Same rules apply!

(#59016) Magnum_ válasza Qtya123 (#59014) üzenetére


Magnum_
nagyúr

melyik ez?

I humbly and respectfully decline™

(#59017) -v- válasza aero. (#59011) üzenetére


-v-
addikt

Barmi, ami 4-nel tobb henger es benzines, az jol szol*
Foleg ha szivo, es nem kozvetlen befecskendezeses. 4 hengerbol a bubu a legjobb, de az csak a vakok kozt kiraly, a tobb hengeresekhez kepest szerintem az is buta.

*kiveve vr focvagen, szerintem az is szarcsi foscsi

[ Szerkesztve ]

(#59018) EQMontoya válasza -v- (#59017) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nem nagyon hallottam még előben vr-t, de furán hangzik, amit mondasz: a v6-ok és a sor6-ok is szépen szoktak szólni.
Ennek ellenére elhiszem, hogy a vr6 hengerszöge pont nem adja ki.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#59019) Integrale válasza kisza25 (#59005) üzenetére


Integrale
veterán

Attól még VR az elrendezés, csak a hírneve miatt lett V, ahogy írja is, de ez csak névváltoztatás.

"Bad reklám is reklám too"

(#59020) kisza25 válasza Integrale (#59019) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

tudom tudom nem is értem, hogy hagytam le az R-t:P
EQMontoya: én hallottam nem keveset azt az autót és szerelem első hallásra:D
van itthon egy 4g, csak sajnos a fele motort kihagyták belőle(1.6 16v):P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59021) rbalint88 válasza -v- (#59017) üzenetére


rbalint88
addikt

Minden hengerszamu motorbol lehet jo hangut csinalni, csak bele kell rakni a munkat es sok helyen ezt alibizik el. Plusz lehet, hogy sok helyen ez nem is tervezesi szempont. Ne legyen tul hangos es csa. De szerintem a fiat 500 abarthnak is jo hangja van (tegnap hallottam egyet eloben), meg meg par olasznak biztosan. Amugy tomcsi leonjanak is jo a hangja, de pl ugyanaz a motor golf4-ben szarul szol. Plusz ne a jutubbol induljunk ki, hanem elo fulproba alapjan dontsunk, mert a videokban minimum harom lepcsos torzitas van (felvevo-kompresszalo-lejatszo).

(#59022) i-sti


i-sti
senior tag

Erős cukros, ragadós, szirupot milyen csoda folytán lehet kiszedni az ülésből?

Novum Forum Siculorum

(#59023) Qtya123 válasza Magnum_ (#59016) üzenetére


Qtya123
őstag

Szerintem Neked kicsit messze lenne, ugyanis ezt a mosó Pécsett láttam amikor ott éltem.

[ Szerkesztve ]

(#59024) BigBlackDog válasza korcsillio (#58995) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Csak egy kérdés; miért akarsz EU-s rendszámot? Szerintem eladásnál nem feltétlen lesz előny a rendszámváltás...

(#59013) Tsebacsi: Tegyél be néhány éjszakára valami zenét és normális hangerőn (tehát ne süketülj meg, ha felveszed) hagyjad szólni! Nem kell semmi extra. Bose-t még nem próbáltam hosszabb távon, de általában elég jókat olvastam a zajszűrő rendszeréről (inkább konstans zajok szűrése oldható meg hatékonyan, de a repülő pont ilyen).

[ Szerkesztve ]

(#59025) Magnum_ válasza Qtya123 (#59023) üzenetére


Magnum_
nagyúr

onnan költöztem Bp-re...

Isty: házilag? meleg szappanos víz, kefe? (de a teljes felületet érdemes így tisztítani, hogy ne foltosan száradjon)

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#59026) i-sti válasza Magnum_ (#59025) üzenetére


i-sti
senior tag

Használjak a szappan mellé valami tisztítószert? Autósüzletben ha kérek kárpittisztítót az jó lenne nem?

Novum Forum Siculorum

(#59027) Magnum_ válasza i-sti (#59026) üzenetére


Magnum_
nagyúr

jó lehet, ha van. Ha nincs, akkor csak simán szappanos vízzel próbálkoznék, ha van kárpittisztító, az good.

I humbly and respectfully decline™

(#59028) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

(#59029) Bögre válasza Tsebacsi (#59013) üzenetére


Bögre
aktív tag

Régebben, mikor sokat repültem, az elődjét (QC 15) használtam sokáig, illetve mikor nyűggé vált a cipelése, vettem egy QC 20 -at. Kollegák próbáltak több típust is, de végül maradtak a Bose -nál. Szerintem nem igazán van jobb ennél ebben a műfajban. (Ami még megfizethető)

(#59030) Qtya123 válasza Magnum_ (#59025) üzenetére


Qtya123
őstag

Akkor mellélőttem. :)
Az alagút előtt a Tettye utcán kellett elindulni felfelé és ott valamelyik kis utcában volt egy kis kozmetika. Ennél konkrétabb emlékeim nincsenek róla, mert sosem csináltattam náluk, illetve 8 éve volt. Az árszabás miatt maradt meg bennem.

(Amúgy szerettem ott élni, visszavágyok. Sokkal hangulatosabb, mint Debrecen, de szerintem minket is bedarál - pontosabban a feleségemet a főváros központú ország, így ha költözünk újra, az Budapest lesz :F )

[ Szerkesztve ]

(#59031) Magnum_ válasza Qtya123 (#59030) üzenetére


Magnum_
nagyúr

sosem voltam ott :(
amúgy a 6oson lévő (azóta megszűnt) Shell kúton mostam és volt kerti csap, tudtam vinni vödröt.
Ott mutatták, hogy sampon helyett keményviaszt tegyek a szivacsra, ha kicsit koszos.

Ha olyan állásom lehetne ott, mint itt, én is elgondolkoznék rajta, mert akkor felköltöznék az Angster-Jurisics utcákba, ahova vágytam. De ez képtelenség.

I humbly and respectfully decline™

(#59032) Magnum_


Magnum_
nagyúr

alakul ez a VW-dolog.
Én egyébként a cégnek drukkolok. Ha Németo.-ban lesz precedens, akkor itthon is lehet.
Nem dízelem van :DDD

I humbly and respectfully decline™

(#59033) BigBlackDog válasza Magnum_ (#59032) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Nagyszerű, pár év és tudok occón Saab mellett VW-t is venni. ;]

[ Szerkesztve ]

(#59034) z123456789 válasza Skillet (#58994) üzenetére


z123456789
addikt

:C

(#59035) Tsebacsi válasza Bögre (#59029) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Köszi és Nektek is BBD és Montoya! :R

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#59036) Skillet válasza i-sti (#59026) üzenetére


Skillet
addikt

Ragacsos trutyit (az ajtókban a fólia van ilyen ragaccsal az ajtó belsejébe ragasztva) mi foltbenzinnel szedtünk ki. Emlékeim szerint teljesen kijött.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#59037) latyak17 válasza Magnum_ (#59032) üzenetére


latyak17
tag

én annak jobban örülnék ha újra lehetne kapni 2.0 passatot vagy golfot széria autoban nem csak GTI-ben, vagy akár csak egy normális 1.8-as benzines motort turbó nélkül :D

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#59038) Qru válasza latyak17 (#59037) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pedig a 2.0 FSI se volt egy jó motor. Akkor inkább már egy TSI komolyan. Az se hibátlan de legalább megy nem csak zabál.

#nincsbennetarcsi

(#59039) golfvariant válasza Magnum_ (#59032) üzenetére


golfvariant
aktív tag

Ha lehet ilyet mondani én kicsit a VW-nek szurkolok! Igen elb*#zták nem kicsit, nagyon! De nem tenne jót, ha vissza kellene vásárolni minden, dízel botrányban érintett autót. Az a cég csődjét jelentené, ezzel 1-2 éven belül megszűnne a gyári alkatrészek forgalmazása is... Nem tudnád gyárival pótolni a Jetta alkatrészeit sem...

(#59040) bajnokpityu válasza latyak17 (#59037) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ha nem padlózod hidegen, akkor semmi gond nincs a TSIkkel. rövid utakat is érdemes kerülni (még a manualban is benne van)
hideg padlót még az 1.3as buzuki se szerette,nemhogy ezek a bonyolult cuccok.

ha meg nonstop város, 800méterekre beinditva, akkor valami startstopos szivóbenya japánból.

variant: nagyjából mindenki csalt, de a VW lett keresztre feszitve. A részvényekre mentek.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#59041) i-sti válasza golfvariant (#59039) üzenetére


i-sti
senior tag

Amik mind külső beszállítóktól jönnek?

(#59040) bajnokpityu: Szerintem is mindenki csalt. És tesztek is bizonyították hogy minden modern dízelben találtak nem kis eltérést. De a VW-t vesézték ki mert túl jól a szekér.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#59042) Magnum_ válasza i-sti (#59041) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Amik mind külső beszállítóktól jönnek?

persze, ennyi.... :-)

I humbly and respectfully decline™

(#59043) latyak17 válasza bajnokpityu (#59040) üzenetére


latyak17
tag

itt nem arról van szó, volt golfom 1.8 90Le, az olyan stabil volt sose volt gond... de akár egy jó vr6-os visszasírok, amennyit kínlódok most az 1.4 Polómmal.... és szerettem, hogy volt nagy ccm-es benzines modell.. ha lenne mostis, akkor azt vennénk, most maradunk a Honda ciciv 1.8-nál és szerintem azzal se lesz gond különösebben

Latyak17'

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#59044) mdani01 válasza Qru (#58953) üzenetére


mdani01
aktív tag

A sok vízátfolyás miatt lehet mindenki jobban járt felrakja az intereket :D

iPhone 6S SpaceGray

(#59045) Qru válasza latyak17 (#59043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Visszasírod VR6-ot? Biztos vagy te ebben? :D

A VR6-os motorok rákfenéje és nyűgjeinek túlnyomó része a hatalmas hőtermeléshez- és leadáshoz kapcsolódik. Az alapvetően négyhengeresekhez méretezett motortérben az évek során (hiszen itt javarészt 20 év körüli autókról beszélünk) a nagy meleg hatására először a vezetékek szigetelései adják meg magukat, aztán a vízcsövek, csatlakozók mennek tönkre. Ezek cseréje pepecs munka, sok türelmet kíván és bizony nem egy szerelő meghátrál a feladattól, pedig – mint minden Volkswagenhez – ehhez sem elérhetetlenek az apróságok. Pénz, az kell hozzájuk. A hátsó (tűzfal felőli) is nagyobb hőterhelést kap, itt már a hanyag karbantartás jobban megbosszulja magát, mert a dugattyúgyűrűk szó szerint elfogynak, fellép némi hordós kopás, és a motor sosem lesz már jó. Ugyanúgy nem érdemes elhúzni a leginkább fájdalmas vezérléscserét is. A vezérműlánc mellett kötelező a vízpumpa cseréje, és ha kell, az időközben megfáradt tömítéseket is érdemes újakkal pótolni, nem beszélve a hidrotőkékről.

#nincsbennetarcsi

(#59046) lenko válasza latyak17 (#59043) üzenetére


lenko
aktív tag

B7 Passatban van egydül vr6 még. B8-ban, már csak USA van.
Golfból, pedig G6-tól kiölték...

(#59045) Qru

Sajnos a Vr-eket mindenki a G3-hoz köti, amibe tényleg nem való ez a motor a kis hely miatt.
Ez az írás is ahhoz kapcsolódik még...
G4-től érdekesmód nincs annyi anyázás ezzel a motorral kapcsolatban. :) (Habár az R32-ben megint csak nagy lett a 3.2, de a 2.8-as vállalható még.)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#59047) Qru válasza lenko (#59046) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem túl következetesek minden esetre mert ez a hűtés gond előjön az 1,8T-nél is. :D

#nincsbennetarcsi

(#59048) lenko válasza Qru (#59047) üzenetére


lenko
aktív tag

Aki utcai versenyzőt játszik annál lehetséges. :)
Szomszéd gti-jével nem voltak még gondok, pedig van benne 240k km.
Talán turbo cső szállt el 1x, és ennyi. (Igaz neki full gyári, még chippelve sincsen)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#59049) BigBlackDog válasza Qru (#59047) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Komolyan, van olyan VW, ami nem 1.6, meg 1.4 szívóbenzin és nincs gond vele? :DDD

(#59050) Qru válasza lenko (#59048) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem volt 1,8 t-m 272k-t ment bele, nem volt vele nagy gond (nem volt piszkálva). Voltak nyűgjei (turbó megrepedt, gyújtótrafók elszálltak meg a vákuumcső) és a vége felé ette az olajat, de szerethető volt.
Aztán jött az 1,8 tsi amit pl kimondottan utáltam.

mod:

BBD: Nevetni fogsz de a csaló dízelükre még én sem tudok rosszat mondani. Lassan benne a 250k méter a miénkben és eddig 0 az nulla hiba. Komolyan ha nem utálnám a kerregést ilyet vettem volna Bubi helyett.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.