Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#83001) bajnokpityu válasza focvis (#82987) üzenetére


bajnokpityu
félisten

2-3 évesen belefér sportage,tucson 5Mbe.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#83002) Qru válasza brumi1024 (#82998) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Hibridben (300h) e-cvt van a 200t és F modellekben 8 gangos "mezei" automata.

Montoya: Jó de a GT86/BRZ az másik liga...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#83003) focvis válasza sasa134 (#82988) üzenetére


focvis
veterán

Köszi!
Ezekhez még nem találtam árat - a hahut nézem, ott vannak a valóság-közeli átadási árak.

(#83001) bajnokpityu: újat szeretne; egy demó még talán beleférhet, de 2-3 évest - szinte biztos - hogy nem szeretne.

[ Szerkesztve ]

(#83004) Integrale válasza EQMontoya (#82996) üzenetére


Integrale
veterán

M3/M4 is macpherson, nincs ebben semmi ciki, csak jol kell megcsinalni.

"Bad reklám is reklám too"

(#83005) bajnokpityu válasza focvis (#83003) üzenetére


bajnokpityu
félisten

demo lx prem 6.2 helyett 6.0.viszont azok 2016.12. haviak voltak, amiket láttam.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#83006) zolynet válasza Peter.70 (#82994) üzenetére


zolynet
addikt

Élném a 2liter turbót. :K

Life is too short to stay stock!

(#83007) Qru válasza focvis (#83003) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Erről mindig a Tököli gyorsulásra kihozott demo Mazda 3-as jut eszembe. Vki arra is azt hiszi milyen jó vétel...

#nincsbennetarcsi

(#83008) >Deego..


>Deego..
senior tag

Rendelkezem egy Alpine UTE-72BT fejegységgel.
Az istenért nem tudom a megkeresett rádió állomásokat lementeni.
Minden indításnál újra rá kell keresnem vagy manuálisan be kell állítanom a csatornát.

Hogy tudom normálisan menteni és fixálni a csatornákat?

" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

(#83009) BigBlackDog válasza >Deego.. (#83008) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Kap tápfeszültséget a kulcs kihúzása után is? Gondolom belső memóriába kéne mentenie (legalábbis ez lenne a logikus számomra), szóval esélyes, hogy lényegtelen.

[ Szerkesztve ]

(#83010) aero. válasza >Deego.. (#83008) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Amint megvan a csatorna hosszú gombnyomás azon a számon, amelyikre tárolni akarod. Ha nem tartja meg újraindtás után akkor felvan cserélve a gyújtás és az állandó tápkábel.

(#83011) >Deego.. válasza BigBlackDog (#83009) üzenetére


>Deego..
senior tag

Így még nem próbáltam. :(((

aero :R Megnézem.

[ Szerkesztve ]

" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

(#83012) aero. válasza Qru (#83002) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A Lexus az új Opel kb ... 1725kg-os a 200t és 8,6s alatt futja a 100-at.

Odaát a fricceknél lóerőre pontosan ugyan ez 1565kg és 5,8s. Az azért nagyon meredek.

Arról sem beszélve, hogy 14,3m vs 13,8m a kezdő számla.

[ Szerkesztve ]

(#83013) brumi1024 válasza aero. (#83012) üzenetére


brumi1024
veterán

Jaja, ezért mondtam, hogy ez így fura. A 8.6 ehhez a tömeghez is sok egyébként, az 520d-k 7.9/8.1-et tudnak 184 lóval.

[ Szerkesztve ]

(#83014) BigBlackDog válasza aero. (#83012) üzenetére


BigBlackDog
veterán

"...14,3m vs 13,8m a kezdő számla."

Akkor ahhoz jó hosszú papírlap kell. Nem értem, miért nem gondolnak a fákra? :(

;]

[ Szerkesztve ]

(#83015) EQMontoya válasza aero. (#83012) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jaja, jogos, nehéz és lassú az rc200. De a 8.6 a hibrid gyorsulása lesz, a 200t-re 7.5 a gyári adat. Az azért egy fokkal jobb.

Arról már nem is beszélve, hogy az 1565kg-ra jutó 240 lóval 5.8-as 0-100 valszeg szakadékban mérődött, ott is enyhe hátszéllel, meg 245-ös slickkel. MR2 Turbo, S2000 is 6s fölött vannak, nem kicsit jobb súly-lóerő arányokkal.

Same rules apply!

(#83016) Integrale válasza EQMontoya (#83015) üzenetére


Integrale
veterán

Regebbi konstrukcioa, mas valto, mas attetel. Felesleges osszevetni ezeket a regi vasakkal. Ma ezt tudja ez a reteg, Giulia is 5,2 0-100.

"Bad reklám is reklám too"

(#83017) -v- válasza EQMontoya (#83015) üzenetére


-v-
addikt

súly-lóerő arány

De ez alatt még mindig a csúcsteljesítményt érted, és még mindig nem az számít ;]

(#83018) Qru válasza EQMontoya (#83015) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

8,6? Azt még a tarcsi nélküli Bubival is lenyomom csuklóból. :D

#nincsbennetarcsi

(#83019) aero. válasza EQMontoya (#83015) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Látod nagyot akartam mondani. Egye fene, az is majdnem 2 másodperc. Linkelek egy kombit, hogy még nagyobb vereség legyen. :D [link]

Mióta az Engineering Explained-es srác megcsinálta a lejtős gyorsulós videót, azóta földi halandók is bizonyítottan tudják, hogy 0.3-0.4s max. a diffi.

Qru: Ahhoz a 8.6-hoz még jár a földkerekség leggagyibb hanggenerátora. [link]

[ Szerkesztve ]

(#83020) bbubby00


bbubby00
őstag

Új Insigniáról vélemény? Hófehér sedan turbós benya v inkább dízel? Eddig csak jókat olvastam róla.

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#83021) kalmanchris válasza >Deego.. (#83008) üzenetére


kalmanchris
tag

Mikor betetted, cserélted a gyújtás utáni + és az állandó + kábeleket?

(#83022) brumi1024 válasza EQMontoya (#83015) üzenetére


brumi1024
veterán

Amúgy ki is tudod próbálni, menj be a Hungárián lévő BMW-hez, 330i-jük tuti van próbára. Sport+, váltó balra elhúzva, fék+gáz és amikor megjelenik a zászló fék felenged. 10-ből 10-szer meglesz a gyártói adat száraz időben.

[ Szerkesztve ]

(#83023) EQMontoya válasza brumi1024 (#83022) üzenetére


EQMontoya
veterán

Még a 330i is csak 5.9-et tud, pedig csak 1470kg, szóval a 100kg-val nehezebb Opel még jobb adata azért gyanús. :)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#83024) >Deego.. válasza kalmanchris (#83021) üzenetére


>Deego..
senior tag

Nem.

" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...

(#83025) aero. válasza EQMontoya (#83023) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Én 440i-hez mértem a Lexust. Az Opelt csak a súlyára írtam. :B

Múlthéten mikor légzsákot cseréltek gyorsan seggpróbáztam egy 640 és 730d-t. Szürreális élmény belül, teljesen más a megszokott autóbelsőknél. Lottó után venném őket egyszerre.

[ Szerkesztve ]

(#83026) lenko válasza EQMontoya (#83023) üzenetére


lenko
aktív tag

Az a csak 5.9 már több mint elég lene nekem. :D
Egyébként itthon 7s körüli autó bőven elég, ha a gépparkot nézzük. :)

Az embereknek fáj az igazság!

(#83027) brumi1024 válasza aero. (#83025) üzenetére


brumi1024
veterán

Jó hát a 440i reggelire eszi a Lexust, de az nem is 2 literes.

(#83028) aero. válasza brumi1024 (#83027) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

430i* :D

(#83029) tboldi válasza bbubby00 (#83020) üzenetére


tboldi
nagyúr

Kiállításon ültem már benne, tetszett, bár a kombi jobban. Ennél többet nem tudok mondani. :))

(#83030) EQMontoya válasza lenko (#83026) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez amúgy bennem is felmerült, hogy tény, a Lexus 7.5-ös gyorsulása sem egy egetrengető adat, de józan keretek között mire nem elég?
Szerintem közlekedésre még a hibrid 8.6-os 100-as sprintje is tökéletesen elég.
Ezek amúgy sem sportautók, (a 430i sem) inkább GT-k, kényelmes utazásra vannak, nem arra, hogy kirakjuk a seggét a körforgóban. Egy 5 méter hosszú, másfél tonnás autót nem is olyan triviális összeszedni ilyen helyzetben.
Szóval persze, nem megy jól, de igazából bőven elég.
Azzal meg aztán végképp felesleges érvelni, hogy "nem lép olyan nagyon 170-ről", mert Magyarországon nincs is hova. És egyre kevéssé van.
Pont a hétvégén tűnt fel, hogy most már egy szokványos vasárnap délután/este is akkora diliház van az M3-on, ami néhány éve még csak hosszúhétvégék/ünnepek környékén volt jellemző. M5 ugyanez.
Azt a pár percet leszámítva, amikor a múltkor egy speciális szituból megnéztük, hogy mennyit megy az IS (percekig lefogta a belsőt egy kamion, így lett előttünk pár km szabad út), nem is emlékszem, hogy mikor mentem utóljára 160 fölött. Valószínűleg hónapok óta nem. Mert egyszerűen nincs hol, nincs értelme, 3 perccel hamarabb fogsz odaérni, de azon az áron, hogy a féktárcsa és betét kopása többe lesz, mint a fogyasztás.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#83031) lenko válasza EQMontoya (#83030) üzenetére


lenko
aktív tag

Én egyébként sem hajtok gyorsan általában (sosem néztem meg mi a vége az autónak, nem érdekel), pályán sem. 2 mód létezik nekem. Óra szerinti 120, és 140-143.
Idén ha 2x mentem 160környékére néhány sec-re, mert megkívánta a forgalmi helyzet.
120nál, meg ha jön gyorsabb autó, annyi kraft van még, hogy hamar kigyorsítok 140-re, és nem ragadok be pl. kamion, vagy bármilyen lassú jármű mögé.
(8.6s sok azért, de a 7.5 az elég már. Az enyém is határeset a 8.2-vel.)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#83032) brumi1024 válasza EQMontoya (#83030) üzenetére


brumi1024
veterán

"M3-on, ami néhány éve még csak hosszúhétvégék/ünnepek környékén volt jellemző. M5 ugyanez."

M7-en kell közlekedni, az azért egészen normális itthoni viszonylatban.

(#83033) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Bevallalnam allandora, persze nem cabrioban. :) Igaz, hogy csak 250CDi, de nem tunt nagyon gaznak. Mindennapokra boven sok meg ez is. Es sokkalta jobb az egesz auto ugy erzetre, minosegre, mint a 3er vagy a 4er. De a 9 sebesseges automata messze nem olyan jo, mint a BMW 8 sebessegese. Konnyen elbizonytalanodik, es neha sokat gondolkozik. Lehet csak a hangolasat rontottak el...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#83034) EQMontoya válasza brumi1024 (#83032) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hát, csak ha elhagyod Székesfehérvárt. Nyáron meg aztán... brrrh.

Same rules apply!

(#83035) Speeedfire válasza EQMontoya (#83034) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Nyáron én se használom az M7-et, olyankor M1 fele kerülök. Viszont le fehérvárig bp-ről így se rózsás mindig a helyzet, pedig sokszor késő délután szoktam indulni pénteken vidékre. :U

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#83036) sasa134 válasza focvis (#83003) üzenetére


sasa134
addikt

Az Arona (a Seat német honlapja alpján) novembertől konfigurálható, a kezdőár 15,990Euro (1,0TSI). A Stonic szintén a német oldal alapján 15,790Eurótól indul.
Nem tudom, ezek alapján kb milyen magyar kezdőárra lehet számítani, de sztem érdemes megkérdezni, hátha elcsíp az ember pont valami bevezető akciót.

[ Szerkesztve ]

Avanti Roma

(#83037) focvis válasza brumi1024 (#83032) üzenetére


focvis
veterán

Ha az M7 normális, akkor milyen lehet az M3?! :DDD 4 éve nem jártam Hatvannál messzebbre, nincs olyan matricám, Egerbe országúton megyek tovább.)

DSG-nél is van ilyen rítus, mint amit a bömbihez leírtál? (el kellene olvasnom a használatit... :U biztos az is benne van, hogyan lehet normál tempomatra kapcsolni)

BTW: egyik fehér Golfnak sem néztem meg a végét; nyuszi vagyok / öregszem / ott ül a feleségem / nagy a forgalom, vagy ezek kombinációja. A Saabét viszont elég sokszor; ahogy előtte minden autómét - kispók lejtőn 132-133 :D

(#83036) sasa134: Köszi szépen! Elvileg ezek beleférnek a keretbe. (3 henger kizárt) :)

[ Szerkesztve ]

(#83038) EQMontoya válasza focvis (#83037) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ha az M7 normális, akkor milyen lehet az M3?!

Szokványos vasárnap délután volt most, két baleset, mindkettő előtt némi araszolás, BP-hez közeledve egyébként is besűrűsödött az egész, tehát belsőben folyamatos pulzáló fékezgetések, ilyesmi...

Same rules apply!

(#83039) sasa134 válasza focvis (#83037) üzenetére


sasa134
addikt

Jaja, 3 henger az nogo. De ezek tök klassz kis városi crossoverek, a Kia a szívóbenzinnel pedig elég problémamentesnek is tűnik.

Avanti Roma

(#83040) lenko válasza Speeedfire (#83035) üzenetére


lenko
aktív tag

Este kell menni. 19h előtt el sem indulok Miskolcra pénteken.
M7, meg ha nyaralás vagy ilyesmi olyan időt jelölök meg, hogy péntek, és vasárnap ne legyen utazó nap. :)
Gárdonyba meg sima 7-esen megyek, hétvégén reggel 8 kor indulok, szintén no problem.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#83041) focvis válasza EQMontoya (#83038) üzenetére


focvis
veterán

M7 vasárnap délután:
- Zamárdiig (110. km-szelvény) akár Vmax
- B.világosig (71-M7 csomópont, 90. kmsz.) sűrű, mondjuk 160 még jó
- Fehérvárig (65. kmsz, onnan 3 sáv) - évszaktól függően, lépésben haladástól 160-ig bármi lehet
- Martonvásár környékéig (30 kmsz) - szintén évszak függő, 140-től Vmax-ig
- Onnan aztán csak okosan - de nyáron is lehet általában 120-140-et tolni.

(Ezek a becsléseim arra, hogy mennyivel lehet haladni, ha igazán sietne az ember. Nyilván nem Vmaxon járok :) )

Baleset főleg a Bvilágos-Fehérvár részen fordul elő. Nyáron inkább a 8-as felé megyek, csak Fehérvárnál hajtok a pályára. A 8-as szuper, Veszprémtől 2x2 sáv; hamarosan elkészül a Várpalotai elkerülő is.

[ Szerkesztve ]

(#83042) Qru válasza EQMontoya (#83030) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

" de azon az áron, hogy a féktárcsa és betét kopása többe lesz, mint a fogyasztás."

A fék a bu.iknak való, nem tudtad?! ;]

#nincsbennetarcsi

(#83043) Speeedfire válasza focvis (#83041) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

A 8-as tényleg nagyon jó. Inota után lévő kivilágított kanyar pedig nagyon adja. 3 csík lámpa világít este a kanyarban. :)

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#83044) -v- válasza focvis (#83037) üzenetére


-v-
addikt

De foleg nyuszi vagy :)

[ Szerkesztve ]

(#83045) barnam_ válasza focvis (#83041) üzenetére


barnam_
nagyúr

Szeretek én is a 8-as felé menni... Fehérvárig kell valahogy kibírni az M7-et, onnan már nyugisan lehet autózni :)

(#83046) brumi1024 válasza focvis (#83037) üzenetére


brumi1024
veterán

Van ám: ESC sport (nem off), váltó sport mód, bal láb fék, jobb láb padlógáz - ekkor valahol 3500 környékére beáll a fordulatszám, fék felengedésre pedig indul a móka. Amíg padlón tartod a gázt addig van ez az agresszívabb váltóprogram.

(#83047) Qru válasza lenko (#83031) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pályán nálam is két mód van: a 120-as krúzolós vagy a 150-es haladós.

#nincsbennetarcsi

(#83048) lenko válasza Qru (#83047) üzenetére


lenko
aktív tag

Én csak egyet nem értek, hogy mi a p*csáért lassít le majdnem mindenki 120ra, egy véda kameránál. :W
Ha nem tartják fel ezek az utat 140nel ugyanúgy nincs semmi....

Az embereknek fáj az igazság!

(#83049) aero. válasza lenko (#83048) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nem csak ott. :(

Országúton 80 alá, városban 40 körül.

(#83050) Qru válasza lenko (#83048) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Egyszerűen befosnak tőle... én is ezt tapasztalom mindenhol.

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.