Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Létező modell az Up GTI. Asszem' 1.0 TSI-ből a 110 (vagy 115) lóerős.
tasiadam
veterán
Hat, annyi kipufogo volt alatta, hogy az en kettofelesemnek is sok lenne.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Citrom 1.2 turbó mennyire lesz húzva?
Btw: Hol szoktad a szívókat íratni, Táton?
Kicsit gondolkozom a Mazdán, hadd forogjon időnként 7500-ig (nem stílusom a folyamatos üvegelés).
MC Pite
veterán
Miért kell a szépségért így megszenvedni? [link]
Jó hír, hogy ez a 205/60R16 16,4kg, míg a Megane gyári 205/55R16 osa 19kg volt.
A gyári nyári 205/55R17 viszont 20,3kg (4-4,5mm).
Hátsó tárcsát/betétet akartam kezelni, de etorx, és van már ilyen készletem; de kicsi és nagy dugós szettjeim vannak, ez meg közepes . [kép]
focvis: A turbóst nem biztos hogy csipszeltetem, majd meglátom, egyelőre nem kívánom, azonnal reagál, szeret pörögni.
Táton b...nak a szívóra, MMC és ATC volt ahová vittem idáig. Oroszlányon is elvállalják, és ott oad is van (atc asszem bezár).
Meg kell nézni pár eredményt milyen úgy a mazdi, vagy keveset hoz vagy pont végig kapsz egy adag nyonatékot végig, ezt nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Sok balesetmentest nekem is volt, szerettem, pörgetve ment, 6körül evett, és 4 felnőtt belefért
A csomagtartó lehetne egy picit nagyobb.
Mc Pite: jól volt elosztva a hat sebesség
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
KAMELOT
titán
Nem kicsi ez a kocsi számodra?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
radi8tor
MODERÁTOR
Az a tárcsa valóban megér egy kis törődést.
⭐ Stella
tasiadam
veterán
Legkozelebb coated tarcsat vegyel ala, akkor nem kell szivni vele, vagy mar ujkoraban lefujni. Alig dragabb egy coated, mint egy sima. Legalabbis az enyem ala (e39) egy ferodo 2-3e dragabb mint a nem kezelt
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
HoaryFox
őstag
Pénteken megkapta az éves szeretetcsomagot (olaj, olaj-pollen-üaszűrő, váltóolaj csere, 4 iridium gyertya képében), de lesz még 1 kis meló, valahol a blokk elején csordogál az olaj, tippre szelepfedél, valamint a klímakompresszor alja csupa zöld trutyi, szóval először irány a klímás, aztán még visszatérünk az olajszivárgás okára.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
tboldi
nagyúr
Egy (vagy akár két) személynek mire nem elég egy ~4 m-es autó?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Gratula.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Sajat szenzor becsapos, 2.0 CR helyett 2.0 PD-t kaptam anno es a PD jobban ment erzesre. Pedig a PD 140 lovas vt csak a CR meg 170...
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Olyanhoz vidd aki latott mar ilyen motort kozelrol. Mazdas korokben erdeklodnek inkabb.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Na? Miket reszeltek rajta ennyiert?
#nincsbennetarcsi
Motorolaj plusz szuro
valtoolaj plusz szuro
pollenszuro
2 elso fekbetet
karter tomites
hutoviz csere
olajszurohaz tomites
fekolaj
uj generator
uj generatorszij
Dpf tisztitas
porlaszto meres
1 darab pdc javitas
izzok, apro dolgok
Asszem ennyi.
Kedden meg viszem a karosszeriasokhoz.
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Qru
MODERÁTOR
Akkor egesz korrekt.
#nincsbennetarcsi
Petyyyyy
addikt
Az tényleg jó hír.
Már csak felnit kell lőni aztán mehet a csipsz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Mehet a 300+ hp meg a 700nm.
tasiadam
veterán
Ezredes? Porlasztomeres/csekkolas arat tudod?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-v-
addikt
Addig nem fog, max. 7k .. én redsunhoz vinném, van ecutec license-ük és értenek a japókhoz.. 150k és fél nap progizás kb.
Amúgy kb. ez a max. mint itt a 175+ [link] (de 100-assal )
[ Szerkesztve ]
MC Pite
veterán
Azt szoktam, nem pazarlom többet a pénzt simákra. Ez valószínűleg a gyári, csak lightos a fékerőelosztó/ligthos volt Ursula lába.
De beszoptam, sehol nem találok 3/8-os adaptert...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
tboldi
nagyúr
Mekkora kulcs kéne? Ebben a készletben van? 🤔
Baratom csinalta. Ezredes sajna 250 km-re van tolem.
Olajak meg a lista elejet BMW szerviz.
[ Szerkesztve ]
100-as neeeeem, csak puruttyához íratnám. 🤗
Eredekes, hogy max. 7000, gyárilag 6800 és angol fórumokon rendre 7300-7500 revlimitet csináltatnak. Valójában a 7300 is elég lenne, valós szükségem nincs rá, de hadd szóljon a japppánszívóbenya.
Lacsipsz, atc unszimpi, első körben Táton próbálkozom ha úgy döntök hogy kell.
KAMELOT
titán
Nem a nagyságáról beszéltem, hanem hogy bévül az utastér nem e kicsi neki?!?
secret: Jó sok pénz egy ilyen szervizért!
Peter70: Ezeket úgy hívják, hogy pszichopata tömeggyilkosok!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
pècsimunkás
addikt
Ezèrt nem vittem az autómat, az Autokolberhez.
100as benzin kellett volna, ès lett volna 15 le plusz.
Mègha 30-40 ló, 50-70 Nm, akkor ok. De 15 le plusz miatt nem èri meg Nèmetországban a táltos benzin.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Gergőke88
addikt
Mx5 fórumról másolva a heten volt mérés:
Mx5 ND Dyno day, jöjjön hát a magyarázkodás a mérés mellé :D mérés alanyai gyári G160 100-as benzin, gyári G184 100-as benzin és G160 módosított kipufogó rendszerrel Ecutek BBR programmal 95-ös benzinnel. Kezdem azzal ami legnagyobb eséllyel várható volt, a G160 158,4 Le/200 egy néhány Nm-re teljesített, minden ahogy a nagy könyvben meg van írva és ahogy a Mazda tervezte. G184 173,4Le/200Nm. Ez sajnos nem hozta a gyári adatot és itt már jönne egy kis magyarázkodás is. Olvasni lehetett külföldi fórumon ilyet hogy a Mazda gyárilag letiltotta hogy 5.6. fokozatban a 7500-as fordulatszámot elérje, márpedig a mérés 5.-ben történt és látszik is hogy 7250 körül véget ért a móka. Lehet ezzel összefüggésben is a hiányzó lóerő hisz az látszik hogy fordulatszám emelkedéssel jön a power szépen, nem lankad mint a G160 a végső fordulatain, de a szokásos szöveg is előfordulhat hogy a kihegyezett szívó motor sosem tudja amit a gyár ígér. Az biztos hogy ezzel kapcsolatban lesz még nyomozás mi a helyzet(főként még több G184 mérésre csábítása, esetleg 4. Fokozatban mérni). Ami számomra ennél érdekesebb hogy amikor megjelent a G184 sok újságíró/tesztelő seggre megmondta hogy alul nyomatékot vesztett sajnos a magas fordulati teljesítmény rovására, ez pedig jól megfigyelhető a grafikonon hogy 4000-5000-es fordulatig végig alul marad nyomatékban a G160-hoz, utána összefut a görbe és lényegében 6000 es fordulatszámtòl megy csak el erőben. Hát végére hagytam a tuningolt G160-at amitől én többet vártam, 163,2 Le/ 220Nm lett, NA DE ez nem ilyen egyszerű. Az autó 6000 es fordulatig lényegesen magasabb nyomaték görbèn fut mind a G160 és G184-nèl is és lóerőben is több, no de eljön a bűvös 6000-es fordulat és oda az egész, hirtelen beesik. Első körben csalódás a mérés során utána rengeteg hiba keresés következett. Logolas utcán 2-es 3-asban, minden tökéletes. Egyeztettem a BBR-rel mi lehet a gond és valószínűleg 5.ben ekkora terhelésen becsörög a 95 ös benzinnel és védelmi funkcióba retardálja az előgyújtást elég agresszívan. Szóval a max power nem jött ki, de az látszik hogy 6000-es fordulatig is 95 ös benzinnel gyönyörűen jött a teljesítmény. Újabb logolasok következnek majd 4.5. fokozatban 95 illetve 100 as benzinnel is, majd az alapján korrigálva lesz a térkép, bár az biztos hogy a leggyakrabban kihasznált fokozatok és tartományban baromi jó lett az autó már így is.
troll81
addikt
Miért nem iratod 100 As ra??
Nekem arra van a focus semmi gond azzal...
100-as idozojelbe mert min98 az is némelyik.
tboldi
nagyúr
tasiadam
veterán
Mi a baj a korbellel? Én is akarnék 1 jobbat íratni az atómra, meg a sima siklócsapágyas turbot golyósra mókolni, és akkor kéne korrigálás, és őket akartam felkeresni, 100e ft lenne, padon.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
KAMELOT
titán
Én sem vagyok kicsi 186cm 110kg, de ilyenektől menekülök.
Személy szerint nekem fontos az, hogy a lábamnak legyen elég hely és az ülés kényelmes legyen. Laguna II is kicsi. Szeptermberben váltok autót, akkor megyek szabira. Ezt meg beteszem a garázsba.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
brumi1024
veterán
Hasonló magassággal F szériás Miniben elfértem kényelmesen elöl, szerintem egy főre egy kompakt bőven elég.
tboldi
nagyúr
Persze kényelemről vitatkozni felesleges, mindenkinek más és más. Én nem érzem úgy, hogy szükségem lenne nagyobbra, teljesen jól elvagyok a B szegmensben is.
A Hondából az hiányzik egyedül, hogy nem lehet tengelyirányban állítani a kormányt, így beszálláskor be kell dugnom a jobb lábfejem a pedálok alá, hogy a térdem átférjen a kormány alatt, de ha már bent vagyok, minden oké. Ez a mozdulat meg már annyira rutinná vált, hogy fel sem tűnik.
Majd a MiTóról lövök képet a csomagtartó felől, onnan jól látszik, hogy el van tolva a műszerfal közepe jobbra, vagyis a sofőrnek valamivel több helye van, mint az anyósülésben utazónak.
Ezen és ezen a képen annyira nem feltűnő.
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Pont itt látszik amiről beszélek. Az első kerék közel van, így a lábnak hosszanti irányban kevés a helye és az autók 90% ilyen. E65-ben ezzel nem volt gond.
brumi1024: 2 hetente utazok haza 100km-t. 50km-nél már be van durranva a lábam, kényelmtelen az egész, na meg a kéziváltó. Ezért is veszek SUV-ot, automatával. Lényeg, hogy a lábam úgy legyen mint ahogy az iskolában ültünk, vagy mint a kamionban. Napi 6-700km meg sem kottyan.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
pècsimunkás
addikt
Semmi baj nincs velük!
Sőt...
Nagyon szimpatikusak, segítőkèszek, viszont nekem 15 plusz ló nem èri meg, hogy utánna Németországban 100- as benzint tankoljak.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek, remélem úgy is lesz
@KAMELOT: Egyelőre nem tűnik annak, nagyrészt egyedül, max 2-en ülünk benne, gyerek nincs, utazni nem szoktam nagyon, max a Balcsiig. Ha az évek során nőnének az igények akkor majd lehet kicsi lesz. Ezzel amúgy se azt tervezem, mint a másik családi relikviával, hogy 20 évig nálam lesz
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
tboldi
nagyúr
Erre van egy megoldás: hátrébb kell tolni az ülést.
Ez nem csak autó méret, i20- ban nagyobb hely van sofőrnek, mint az opel insigniában és i30, fiat tipo meg tánctér insigniához képest.
I20 4méter
I30 4,3 méter
Insignia 4,8 méter
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
KAMELOT
titán
Maxon van hátul. Városban autókázás 10p után is bedurran a lábam. Egyszerűen sehogy sem tudom beálltani az ülést, hogy jó legyen. Ezeket a kocsikat nem nekem találták ki.
Marad a SUV.
racskobalazs: Ha kényelmes számotokra akkor minden ok.
kisza25: Pont erről írtunk tboldi -val, hogy kinek mi a kényelmes. Amit még nem is írtam a ki és beszállás. Na hát az aztán a katasztrófa ezekből a kocsikból. Úgy szálok ki mint az öregember.
MC Pite: A Lagunába mindegy milyen benzint teszel, ugyan úgy fog menni. Az aditív-t viszont minden tankolásnál teszem. Szép tiszta is a motor.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
macilaci78
nagyúr
Homasitában vettem oldalra 4 mm vastag habosított gumis szivacsot. Nekem bevált.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
MC Pite
veterán
Fasza kis készlet, van. Etorx 12-es(ez van), 3/8-ados szárral (ez nincs).
Minimum 98as benyára iratásnak nem látom értelmét, vagy ha meg ugyanúgy lekezeli a kisebbet is, akkor minek bohóckodni?
Gyárilag is kb 93-98 le szokott lenni kezelve, van hogy a 100as is, de az tudtommal alap hogy 100ig felmegy a map.
Más: negyedig nekifutás a vonóhorognak. Leszedtem az egészet, persze a retesz volt beragadva. Kitakarítottam, megkentem, most már faszán működik! Nincs egy csúnya horog az autón
KAMELOT: "Marad a SUV.”
Ne haragudj, de ez bullshit. Ha tetszik, vedd azt. De ez a kamu általánosítás hogy milyen tágasak, kényelmesek, jól variálhatók, jók a rissz utakra, az agyamra megy.
Jellemzően nem így van, van ahol sikerül ebből vakami, van ahol nem típusa válogatja. De suvság nélkül is sok típusba nagy a hely, és sok suv sem tágasabb az átlagtól.
Én meg a fényterűvel pont leszarom a divatot, általánosítást, nincs suv/kompakt ami komoly ellenfél (nekem).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Ja ez meg a másik, tipoban is jobbra el van tolva a középkonzol. Ezt én is akkor vettem észre mikor egyszer beültem jobb 1be
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Sok tarcsi ebben sincs akkor. Ennyiert nem is erdemes nekiallni kb...
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Nekem is szinte minden autóban teljesen hátra kell tolnom az ülést, de érdekes módon a digókban nem, valahol a sín 3/4-én jó. A Lanciában és az Alfában egyaránt totál kinyújtott lábbal tudnék csak kuplungolni, ha koppanásig hátra lenne húzva, ami nagyon nem kényelmes.
Ki- és beszállás: 3 ajtóval kein Problem.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Mármint neked nincs szár, vagy az általam mutatott készletben?
Ha az első, akkor [link]. 99%-ban ugyanaz, csak más a koffer. Én még valami 36-37k Ft-ért vettem. De a hajdanán 40k-es emelőm még durvább, már 82k.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Ez kb altalanos szivobenzinnel, nekem is +15 lovat es +20 Nm-t igertek 100-assal. Az nem sok, nem eri meg... Meg a relative olcso Auchan 98-al sem.
#nincsbennetarcsi
Gergőke88
addikt
Én most a paciba Auchan 98-t tettem. Alapvetően 95el is elvan. Nem igényel extrát.