Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Az a timingot állítja elvileg.. amúgy hülyén is fogalmaztam, a VVT-ben már benne van, hogy ott a timing a változó
3200 rpm-nél vált a vezérlés
Aha akkor gondolom valami 2 állású, nem folyamatosan változó ..
Amúgy passz, hogy azt mennyire szokták tunerolni vagy bele lehet-e nyúlni, nekem folyamatosan változó, nagyon kis szögeltérésekre már behisztizik. Gondolom ha hozzányúlnának akkor ott is okosítani kéne, hogy mire mit higgyen normálisnak, de őszintén szólva totál nem értek hozzá, egyébként sok értelme szerintem nincs is hozzányúlni.