Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
trassher
addikt
Kifejezetten az 1.6 ecotec motorokra volt jellemző és néhány 1.4-re is. Az újabbakkal nincs személyes tapasztalatom.
Redmi Note 7
runner 125
nagyúr
Igen, úgy 5 év múlva én is pályáznék rá, a hibridre, ha csak nem lesz addig valamilyen nagyon attraktív S60 / 80, de a mostani 60-as számomra elvesztette a varázsát.
(#10526) Declare
Reggelem nekem is a cikkel indult, éreztem a dejavut.
Nem akartam fentebb kifejteni, mert sokan magukra vennék, de nálam már egy kalap alá esik a 3 német márka, Kelet-európai nagy átlag képtelen ezeken túllátni.. lásd statisztika.
Következtetést mindenki vonja le maga, egyéni igényei alapján.
A BMW egy sportosabb, jobb vezetési élményt nyújtó, impuzlus autó. Egyértelműen közöl, könnyű felfogni, értelmezni az autó mivoltát, célját, preszítzsét.
Sokan megnézik, sok proli nő csak és kizárólag ezen márkát vonja párhuzamba a számára szimpatikus alfahímekkel (akik természetesen ennek megfelelően is közlekednek, hisz egy valamire való férfi az utakon is férfi..) ilyenbe ül a frissen végzett osztrákiában dolgozó szobafestő-mázoló (nem sértés, tapasztalat), ilyet vesz vaspénzen és annak elcsalt adóján a helyi vajda és a tehetős telepi hülyegyereknél sincs más opció.
Ebből fakadóan a "béemvésköcsög" szállóige egyre gyakoribb valósággá válik Mo.-n.
Míg a Lexus egy öltönyös, komfortos, elegáns utazóautó. Nem hivalkodó, nem tolakodó, nem menő.
Ilyenben nagy valószínűséggel nem fogsz látni izomtrikós, ablakon kilógó, szőrös zsíros alkart, 5 pecsétgyűrűvel. Kicsi eséllyel fogsz roki helyen Lexus-t fotózni, de pályán a belsőben valószínű nem ő fog levillogatatni h takarogyageczibemerjövök!
Gondolom most többekben megfogalmazódott a gondolat, h engem egyszer egy BMW-s nagyon csúnyán megvert, megalázott, de biztosíthatok mindenkit, h nem!
Nos, ennek fényében mindenki döntse el hova akar tartozni, netán akar-e valahova tartozni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
SzlobiG
félisten
Ezt a hszt nagyon eltaláltad, de komolyan a bmw-s lexusos részt mert ez valóban így van ahogy leírtad én sajnálom hogy a bmw autóit az említett indokok miatt választják meg ítélik meg az emberek, de sajnos így van.
szőröscica
addikt
Mondjuk engem pont nem érdekelne, hogy mit gondolnak egy adott típusról mások, ha nekem az tetszik.
AMD Power
titán
Az a Lexus jobb is mint a dömös.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Na igen G4 nél az 1.4 vicces egy motor ahogy az O1-nél is
(#10550) SzlobiG: régi motorjainál van ez de ott se mind
(#10549) trassher : jól döntöttél szerintem
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Sajnos ez tenyleg igy van Talan annyi, hogy a "vajda" jobban preferalja a merciiiideszt
Igazabol egy 5 ös bömös az ami mar nem a "prolik" fö celpontja.
Sajnos ez gaz...es nem csak otthon... max otthon annyival roszabb a helyzet, hogy egy 10 eves 116i vel is a vilag uranak erzi magat sok idiota, mig itt ugyan az a "kaszt" megveszi a 320-330i e92 cupet....
Egyszerüen ezek a toyota/nissan/lexus belsö design....azok a müanyagok, a bajoszkapcsolok csavargatas,stb.....nem az en vilagom. Itt is a tesztben az is meg a bmw belsö terenek a fotojan, hat a bmw nekem messze magasan jobban tetszik....sokkal.
Egy hibrig lexust....na azzal mondjuk lehet meg tudnek baratkozni en is pl azzal az is 300h val picit tultoltak mondjuk szerintem ezt a fidrres-fodros külsö designe-t, de nem rossz az ára sem . De mondjuk itt is az 5. kep....jujj ez annyira japan es nekem annyira ronda...ilyet egy nemet belsöben nem lat az ember
roberto211
őstag
"Jujj ez annyira japan es annyira ronda".
Mintha kislányt hallanek ezzel a "jujj ez annyira japan " nal
Amugy ez köztudott japánok sose a hiperszuper csúcs csicsamicsa belsőre mennek rá hanem inkabb a minőségre es a műszaki stabilitásra/tartossagra/ megbízhatóságára és az egész auto "összhangjára".
Most lehet azzal jonni nemet fanoknak "bezzzeg az en opelem,vw-m,audimmal,fordommal semmi baj nem volt semmit nem kellett költeni "
De meglehet nézni a statisztikát/felméréseket . Nem en találtam ki. Nem hiába valasztották a Toyotát a legmegbízhatóbbnak nem tudom mikor de nem olyan rég.
Es inkabb nézegetek egy szerényebb (de minőségi belsőt egy lexusban) minthogy többszáz ezret költsek egy BMW re.
Ezzel nem japan vs nemet háborút akarok indítani csak sokan nem látnak a műszerfal mögé
Még a sokak által utalt "fűnyíró hondanak" a motorja is azert végzett a top helyen megbízhatóságba mert annyira "japan" mi? Ezért utaljak sokan. Mert ugye az ember mindig a legnagyobb ellenséget /vetélytársat utalja a legjobban. Ez nincs másképp autóknál sem
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Declare
őstag
Nincs itt utalat vagy nem utalat. Izles kerdese. Nekem nem tetszik es eddig amiben ültem lexus, toyota avensis, nissan, mind ugy szalltam ki hogy uhh....azert ez meg az eleg tre. Ez a nagy randa lekerekitett fekete, mindentöl elütö müanyag kapcsolok, meg szerintem tipikus japan. Ha csak annyi jatszik, hogy megbizhatosag, akkor veszek zsigulit 5 ft bol javittatom es a szovjet technika a vilag vegeig elvisz, de egy belsö ter az pont olyan, amit nap mint nap nezek, tapintom, hasznalom.
Megeszi a fene, ha ugy kell beülnöm az automba, hogy mantrazom magamban csukott szemmel, hogy nem szep, de "nemromlikelnemromlikelnemromlikel"
Amugy meg olvasd el a cikket. A ket motor között nincs nagy különbseg megbizhatosag szempontjabol (nem en mondom), aztan nezd meg az arlistat, ahol a legkisebb elteres is kb 2x szorzo, de van hogy majd 10x dragabb a lexus alkatresz es akkor ezek utan beszelgessünk a fenntartasrol
Statisztikakat nem tudok, de az is kerdes mennyi az eladott darabszam. Gyanitom 320d böl több fut a környezetünkben, mint is220d böl....mondjuk 3-4x több? Ertelem szerüen több panaszt hallanai nagyobb darabszam eseten
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Mas a felfogás igy nincs értelme vitázni / magyarázkodni.
Most nem feltétlen a Lexusról van szó csak hanem összeségében a japan autókról.
Az meg ,hogy miből mennyit adnak el. Erre nem mondok semmit. Nézd meg a BMW -s társadalmat es nézd meg a Lexus tulajokat... Egyből rájössz miert tudnak eladni ennyit. Gangsterekbol,sittesekből,szilikonhölgyekbol, kopasz nepperekbol mindig több lesz mint normális öltönyös businessmanekbol. TISZTELET A KIVÉTELNEK. De ezt mar kivesezte runner is.
Amugy elegge túlzás ez a " eleg tré ". De mindegy. Mindenki másképpen latja.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Declare
őstag
Sok felfogas kerdese nincs a dolognak. En a cikkböl irtam dolgokat (tenyeket), Te ezzel szemben bedobtad a statisztikakat (marmint A Statisztikakat), illetve, hogy a bmw t csak stricik veszik. Igy tenyleg nincs sok minden amiröl beszelgethetünk
roberto211
őstag
Oda írtam tisztelet a kivételnek de tudom ilyenkor csak a rosszat szűri ki az ember.
Szerintem többet er a statisztika mint egy megírt cikk.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Qru
MODERÁTOR
Nyilván egy izzó blokkját én sem fűzöm le de azért pl egy vezérléscserét már számla nélkül kérni necces lenne.
runner: Inkább attól félek, hogy ezek a Kínai Volvo-k már közel nem lesznek olyan tartósak mint az elődök ezért inkább a Lexus felé hajlok. Már csak azért is mert egy hibrid probléma mentesebb sokkal.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Persze, mert hamarabb ellopják.
DeFranco
nagyúr
én a munkalapokat rakom el mindenképpen. ha számla van azt is, de megmondom őszintén nem emlékszem, hogy kaptam-e számlát legutóbb, hogy kártyával fizettem az biztos.
Declare
őstag
Statisztikaban mindenki azt mutat ki amit akar De ettöl meg mutathatsz ilyet
Mindenesetre hangzatos, amit irtal, hogy bmw a stricik autoja (tisztelet a kivetelnek), a lexus meg az öltönyösöke es hogy inkabb nezegetsz egy lexust, mint hogy 100 ezreket költs bmw re csak egyelöre ezt azon kivül, hogy CSAK, semmivel nem tamasztottad ala. A megirt cikkben meg egyertelmü alkatreszarak vannak es rövid elemzes, hogy egyik motor sem tökeletes. De ha csak akkor csak. En elfogadom ezt a velemenyt is
Feszültség stabilizátor 12V
Az ilyesmi ér valamit vagy hülyeség?
Declare
őstag
Nekem is megvan minden a kocsihoz En is igy kaptam es tudom, hogy milyen bizalmat adott, hogy minden szalmla, javitas bele volt füzve egy doksiba. En is igy teszek
roberto211
őstag
Ha nem kene költeni ra akkor is Lexust vennék inkabb igy meg plane.
De nem fogod fel,hogy nem csak konkrétan erről a ket modellről van szó. Igy lényegtelen teljes mértékben Délután belinkelem neked ha gépről leszek de abszolút fölösleges igy sztem de ha megnyugodsz ettől akkor szívesen.
Latom nagyon megfogott ez (plane ha meg írtam is volna ) ,hogy BMW kik autója. Hogy van ez ? Akinek nem inge ne vegye magára ? Te nagyon magadra vetted ezt.
De igen azok is járnak vele. Régi e36 M3 , 320 fölötti BMW k el tehat jol kiegeszitetted köszönöm.
Részemről vége.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
En meg altalaban csak az anyagrol rakom el a szamlat, mivel meg egyetlen szerelomtol nem kaptam munkalapot mondjuk en nem markaszervizbe viszem
tresh
addikt
paypass-os a szerviz?
(#10567) Kalandor:
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Kidobott pénz.
DeFranco
nagyúr
én sem márkaszervízbe (pontosabban márkaspecialista, de kicsi magánszervíz, nem licenszelt-horroráras, csak értenek hozzá) viszem, de mindig van munkalap, egységárakkal, munkaórával, alkatrészlistával. szerintem számla is de most hogy mondod nem emlékszem.
@tresh: ja, meg csempés mosdó meg ingyen kávé fejlődnek a srácok.
Én is ettől tartottam, de köszi!
tresh
addikt
De remélem a váróban kint voltak a "pucérjányos" naptárok
Qru
MODERÁTOR
DeF: Jaja a munkalapokat is őrzöm. Márkaszervíz, ott nincs fusi meló.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
Bah....engedd el nem sikerül megerteni, ami irok, hogy azonos dolgokat hasonlitsunk azonos dolgokkal, akkor nem sikerül.
Vizet a helyedben, mondjuk többet nem innek
[ Szerkesztve ]
(#10578) parandroid válasza roberto211 (#10560) üzenetére
"Nézd meg a BMW -s társadalmat es nézd meg a Lexus tulajokat... Egyből rájössz miert tudnak eladni ennyit. Gangsterekbol,sittesekből,szilikonhölgyekbol, kopasz nepperekbol mindig több lesz mint normális öltönyös businessmanekbol."
Ehhez azért annyit hozzáfűznék, hogy ez szerencsére csak a káeurópai mentalitás, nyugatabbra egy multinál dolgozó középvezetőhöz, vagy ügyfélkapcsolati munbkatárshoz simán hozzádobnak egy 320d-t, szóval németeknél az újabb bömösök jó nagy része még mindig cégautó. A vezetők meg már ugy ötöst kapnak, vagy A6-ot, sőt, ilyet szoktak venni maguknak a jobban menő vállalkozók, orvosok, mérnökök, könyvelők, stb is, általában szintén a cég nevére, aztán lehet vele adóalapot csökkenteni.
Az más kérdés, hogy 3 év alatt beleteszik a 150-200k km-t (plusz onnét nem lehet leköltségelni), és szinte mind megy olcsón a keleti dílereknek, vagy helyben megveszik a káeurópai emigránsok menőzős autóknak, általában itt kezdődik ezen autók számára a vég, ugye mondanom sem kell, hogy mennyit kéne egy ilyen futású prémium autóra költeni, és ebből mennyi történik meg ténylegesen... Viszont elmondhatják, hogy hároméves bmw-vel járnak. Aztán ha pár év alatt torkavéresre hajtották, akkor mehet tényleg keletre a maradék is. Hiszen még mindig csak hatéves, az órában meg hirtelen megint csak 150k km van.
Ugyanez érvényes amúgy az audira is, a mercedesre azért annyira nem, mert az tipikusan nyuggerautó, vagy még keletibb a célközönség (jellemzően törökök). No meg itt súlyosbodik még annyival a helyzet, hogy a városi taxik nagy része még mindig mercedes.
SUV-okra meg aztán hatványozottan igaz mindez, ugyanakkor némi ellentmondásként ezt tehetős 'háziasszonyok' is veszik (vagy kapják) a presztizs mellett a kínált biztonságérzet miatt. És nem feltétlenül pejoratíve mondom, egészen civilizáltan kinéző és viselkedő középkorú és idősebb hölgyeket is látni Q7-tel, vagy ML mercivel. Mondjuk az X5 az tipikusan nem az ő autójuk.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
DeFranco
nagyúr
Nekem még a benzin blokkok is el vannak rakva akkurátusan vezetve rajta a kilométerállást-fogyasztást
Declare
őstag
Elkezdtem irni egy hoszabb szösszenetet a demagog, ertelmetlen beszedröl, de elengedtem.
Viszont mi van a cupekkal? E92....imadom azt az autot, de 70% ban az az "igen szimpatikus bevandorlo osztaly" jar velük
Ja, nekem is felül kellett volna kerekednem a grafomániámon, asszem...
Amúgy ha már bmw, egy 118i kabrióval azt hiszem, éln is együtt tudnék élni. A 3-as sorozatú e30 óta simán ennek van a legszebb, és legautóbb formája.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Qru
MODERÁTOR
Én odáig jutok, hogy kiszámolom az átlagfogyit tankoláskor... aztán már nem emlékszem semmire.
mod:
Tudod, mint a péntek esték egyetemista korunkban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
En odaig se
Qru
MODERÁTOR
Az a hosszú élet titka, azt mondják...
Btw tegnap majdnem kivasaltam egy kutyát. Szépen krúzolok 125-el tempomattal mikor befutott a felező vonalig egy vizslaszerűség. Bele léptem a fékbe a vészfék asszisztens egyből bekapcsolt persze. Az volt a mák, hogy a kutya visszafordult különben elkaszálom.
Viszont ez egy égi/intő jel volt, nem halogathatom tovább a gumicserét.
#nincsbennetarcsi
Körúton?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Igen.
#nincsbennetarcsi
tomcsi23
veterán
A vizsla megijedt a boxertől.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
Sziasztok!
Van egy 1997-es 1.0 Peugeot 106-om. Hidegen a kocsi többször lefullad, menet közben a gázra rálépve sem akar megindulni. Én arra gyanakszom, hogy tönkrement az alapjárati léptető motor. Szerintetek is az lehet a ludas? Mert ha szinte biztos hogy az, akkor megveszem 10 000 Ft-ért és én magam kicserélem.
runner 125
nagyúr
Kínaiak véleményem szerint anyagi oldalról vannak jelen, Göteborg-ban a mai napig zajlik a gyártás.
Jah, és természetesen minden variációból megfinanszíroznak egy long verziót, hisz a kinti piac falja.
IS300H-ra bármikor váltanék. Majd talán 5-6 év múlva, ha a piaci ára legalább az új fele alá esik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-v-
addikt
Szólj majd ha eladó lesz a volvesz
tomcsi23
veterán
2. kocsinak?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VegyesTamás
senior tag
ezt nem lehet biztosra mondani...szivatós ez még? hidegen az ilyen régebbi autók fulladnak, mert a hideg hengerbe kicsapódik a henger falára a benzin és nem ég el.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Declare
őstag
Kerdes, hogy egy hibrid rendszer 5-6-10 evesen milyen lesz Ezekröl soha nem hallani semmit, pedig azert nem egy pofon egyszerü rendszer, akkumlatorok is hasznalodnak stb....ha egy sima turbo dizeltöl is ockodik mindenki hasznaltan, akkor mi van a hibridekkel?
Qru
MODERÁTOR
V40 gyártást most átviszik a Belgákhoz. De amúgy igen, csak gazdaságilag Kínai. Meg nyilván a műanyagok de azok minden autóban azok.
mod:
Declare: Nincs velük gond. A Toyota/Lexus rendszere nagyon kiforrott. A mk2 Prius is több mint 10 éve van forgalomban (2003-tól), és az mk1-ekel sincs gond (1997-től).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BomiBoogie
MODERÁTOR
Az alapjárati motor a Citröen Saxónak is típushibája, a 106 pedig az ikertestvér.
Ebayről kb. 8000-ért tudsz rendelni, egy próbát szerintem megér.
Declare
őstag
Erdekes azert, le a kalappal....az ember azt gondolna, ha egy sima turbos benzines/dizeltöl mindenkinek megremeg a terde, ha mar 10 eves, akkor egy elektromos rendszerrel kombinalt cuccal mi lehet de ezek szerint nem.
Sajna egy epkezlab hibrid, amivel hoszabb tavra is neki lehe indulni autopalyan es ki is nez valahogy az mind csak az abszolut felsö kategoria lexusban is, audiban is, bmw ben is..... mondjuk vw jettabol van sok 1.4 tsi motorral hibrid rendszerrel erdekes, nem is nagyon hallottam rola
(#10598) VegyesTamás válasza BomiBoogie (#10596) üzenetére
VegyesTamás
senior tag
2000 megtakarításért még próbából sem rendelnék ebayről alkatrészt
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Hat en se nagyon... ideer jo esetben 3 het alatt es nem 100% hogy jo lesz en nagyon sok mindent rendelek ebayrol, de ilyesmit inkabb itthon vennek en is
Tudom-tudom, totalkár, de ez akkor is egy érdekes cikk volt: [link].
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.