Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mycso
veterán
válasz Gergőke88 #26186 üzenetére
Na, az jó nagy szopás....2éve engem is megszívatott, de rendesen (brüsszelbe, meg párizsba is).
Egyik alkalommal kétszer is próbálkoztunk, mert nem akarta adni a naftát, mint kiderült rossz volt a kútfej, azért a 2x100-at befoglalta...aztán utána még egy másik kútnál tankoltunk vagy 60-ért, csupa móka és kacagás volt.Nekem olyan 2-3 nap volt, mire feloldották a zárolást.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
flashpointer
őstag
válasz bitpork #26194 üzenetére
Közben sikerült megtalálni a hibát, a szíjfeszítő görgő ellpiszis pályán rázkódik és az oldalából kilátszanak a csapágy maradványai : )
A kérdés hogy elmenne még a szerelőhöz ami kb 10 km, vagy mondjuk valami lenne vele az úton az mennyire károsítaná a többi alkatrészt? Mondjuk ha leeseik vagy beragad vagy hasonlók. -
válasz flashpointer #26205 üzenetére
Én nem erőltetném, mert ha a feszítő jobban enged akkor ugrik a vezérlés, nem? Az meg segít a nem őszinte mosoly előcsalogatásában.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
Astra F vs. 150kg guy...
-
M_o_g_y_i
őstag
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Ironizer
tag
Ez a cikk így wtf? Aszongya: "bírságcsapda". Miért, nincs szeme az embereknek? "nem veszik észre a táblát", hát befosok.
-
Motion_Blur
félisten
297-ért tankoltam ma a Shell-t
13K a tele tank, volt egy 18-19K is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gooool
őstag
válasz Motion_Blur #26213 üzenetére
De jó Neked.
Én szerdán toltam tele a Laguna-t, volt Shell kuponom ami -10 forint/litert jelentett a FuelSave 95-ösből (ezért szeretlek Tacskó hipermarket ), így 293-ért ment literje, de így is 19.000 felé ment picivel...Üdv, Balázs
-
zoo8800
veterán
-
gooool
őstag
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #26213 üzenetére
Valljuk be azért ez így ebben a formában szimpatikusabb, nem?
-
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #26227 üzenetére
Még nekem se sikerülne 19 alatt megúszni a dolgot, lehet ők rotakapával járnak vagy nem tudom
(#26229) Declare: Valamelyik nap haver apjától én is elkértem a Lagunát 10km-re,nem kellene fizetnem sose benzint, mondom tankolok bele vagy 1-2 litert azért, mikor elhagyta a 3 litert megijedtem, hogy ennyi azért nem jár, aztán 1000ft se volt Mire kész mind a két autóm, fogadni mernék, hogy 400 lesz
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #26231 üzenetére
Dettó. Bár én sosem tankolok alap 95-öst. MaxMotion 95. 19-20k között lesz a teletank.
Tavaly októberben ez még 23-24k között volt.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
g4bb3r
tag
Elgondolkodtam ezen a "nem mindegy melyik kúton tankolok" dolgon. Én Shell-nél szoktam FuelSave 95-t néha ha lusta vagyok akkor közeli AGIP de ritkán.
Az lehet hogy Shell és Shell között va különbség?? Múlt hétvégén mentem egy BP-Miskolc-Debrecen-BP karikát. BP-ről kifelé Shellnél tankoltam az M3-as kivezetőn. Aztán olyan fura dolgokat mutatott fogyasztásra a BC 9 liter meg ilyenek (7.4-7.8l szokott lenni az átlag pályán). Visszafelé kevesebb volt mint negyed tank de meg kellett állni Hajdúböszörménynél egy Shell kútnál , gondoltam akkor telerakom itt is. Onnantol kezdve 7.7 volt a fogyi átlag.. Elképzelhető, hogy az első tankolásnál a nyál nem volt OK?
-
EQMontoya
veterán
Az enyém 2001-gyes, de a motor maga egy őskövület, csak a '90-es évek végén kapott egy vvti hengerfejet.
GPS szerint 150-nél a 9 már kérdéses, szerintem inkább a 10-hez lenne közel.1G-FE
The DOHC 1G-FE uses a narrow valve angle and other fuel economy optimizations. It was introduced in 1988. Output was 135 hp (101 kW) at 5,600 rpm and 130 lb·ft (176 Nm) at 4,400 rpm. In 1998 VVT-i was added, which bumped output to 160 hp (119 kW) at 6,200 rpm and 148 lb·ft (200 Nm) at 4,400 rpm for the Altezza/IS 200. With the end of the first generation Lexus IS this engine ceased production in 2005.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #26242 üzenetére
Nyertél, az enyém '99-ben debütált, '06-ban kapott egy upgrade-et.
SOHC - 165 hp (121 kW) @ 5600/rpm, 167 ft·lbf (226 N·m) torque @ 4400 rpm... I-Active valves (VVL intake side) on 06+ models which have ISO 173 hp (129 kW) @ 5600 rpm, 166 ft·lbf (225 N·m) torque @ 4000 rpm.
Akkor esetemben marad a tömeg, a 4wd, a szar légellenállás és a csak 5 gangos váltó mentségként.
mod:
g4bb3r: Shell és Shell között is van difi. Egy időben 95 FuelSave-et tankoltam és érezhető szórás volt a tankolások között. Pedig elvileg azonos a benzin. Elvileg...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest