Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Nem teljesen a topci témájába vágó, de azért megkérdem itt - gyerekülés téma.
Keresgélek épp, érdeklődtem ismerősöknél - több embertől hallottam, hogy a Britax-Römer, Joie, etc márkák esetén "a nevet fizeti meg az ember" főleg, olcsóbb variánsok is vannak annyira jók.
Mennyire fontos a név, egy budget 40.000Ft-os ha csak fele olyan jó, akkor az már nem elég jó - de ha tényleg minimális a különbség (biztonság, feature-ök, kényelem terén), akkor valóban nem ér meg 80-100.000Ft extrába kifizetni.Én például Joei i-Spin 360-t néztem ki, ADAC teszt + saját elvárások alapján. Esetleg erről vélemény?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz macilaci78 #278444 üzenetére
Igen, elsőből kimaradt - két autónak kellene.
Három oldalt szeretnék neki. Valamilyen áramforrást mindenképp, közelebbről valami elektromos/plug-in autóban gondolkodom, meg amúgy is - egy sima 12v akut is kell néha tölteni + mostani autómban is van 220v-os előmelegítő.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Most, hogy a házépítés folyamata a végéhez ért, szeretnék egy autóbeállót építetteni még a tél beállta előtt - az lenne a kérdésem, hogy kb. mekkora lenne az ideális méret két autó számára? 6 vagy 5.5 méter széles x 5 méter mély, illetve a belmagasság 2.2 illetve a legalacsonyabb pontján 1.7 méter magas - lapos tető, annyi lejtéssel, hogy hó/csapadék ne jelentsen problémát.
De szívesen fogadok észrevételeket, tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Tsebacsi #209114 üzenetére
"Ezt itthon annyira se tartják be, hogy na. Sőt elég prosztó dolgonak is tartom olyan helyeken előzni, ahol a szembesávba ki tud valaki kanyarodni eléd."
Elég sokminden kiesik így, mivel mezőről/mezei útról traktor, etc, udvarról a legtöbb helyen ki tud valaki térni eléd.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz MasterMark #209110 üzenetére
Kedvencem az, amikor épp előzök, de udvarról/alárendelt útról a szembesávra lazán kikanyarodnak, pedig előtte szétnézett, látott, csak gondolta, hogy nem arra megyek, amerre ő akar, így biztos nem is zavar (de).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Szoszo94 #209077 üzenetére
Első autóm egy Dacia Nova volt, jogis mellé kaptam szülőktől. Legelső kiránduláson (sátorozás egy 50km lévő tónál) a haverokkal, a hegyen át, az első hajtűkanyarban fék nélkül maradtam. Kis pumpálás után lett valami enyhe fékhatás, de kézifék is fogott annyit. Tanakodás után úgy döntöttünk, hogy megyünk tovább, félúton voltunk már úgy is, motorfékkel, lassan + kézifék végül megjártam.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Petyyyyy #208826 üzenetére
"benyújtott vádiratában a férfival szemben a felfüggesztett börtönbüntetés, pénzbüntetés és közúti járművezetéstől eltiltás kiszabására, valamint a vádlott pártfogó felügyeletének elrendelésére tett indítványt"
Vicc.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
nagyúr
Első generációs Twingoban mennyit élményt ad a "kabrió" (harmonikatető)?
Vagy inkább az üvegtetős modellt?Régen nevettem rajta, de most már annyira
hülyefura és ritka az a forma, hogy már tetszik. Az, hogy van belőle olyan kivitel, aminek le lehet csapni a tetejét, meg kimondtam érdekessé teszi.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
"Opel Corsahoz minden gombokért van"
Kivéve, ami nem
Most március-áprilisban esedékes az olajcsere a menyasszonyom Corsáján, összeszedtem egy webshopban a szűrőket + olajat, és 3.700Ft több a végösszeg mint az én Golfomhoz lenne, úgy, hogy egy liter olajjal még kevesebb is kell bele. Nem egy nagy összeg, csak arányaiban "vicces". Motul olaj, Mann szűrők.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #192252 üzenetére
Nekem is az a baj, hogy amíg akut kivéve bal oldalt, mindenestől két perc, addig jobb oldalon rémálom.
Én is néztem, hogy 13-as T kulcs + 10es villás kell az autóba, másképp nem tudsz izzót cserélni ott.Lehet akkor lesz egy Ultra Life próba. Eddig NBU és Silvertől sem dobtam hátast, remélem nem lesz nagy visszalépés
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #157492 üzenetére
& rbalint88 használt itt Ultra Lifeot, ha jól nézem.
Tapasztalatok? Van annyi fényereje mint egy "átlagos", 1000Ft körüli H7-es izzónak? Most volt izzócsere, bal oldalt egyszerű a dolog, de jobb oldalon szívás. Ha tényleg ennyivel tovább bírná, cserébe nem hatalmas visszalépés a Night Breaker Silverhez képest, akkor az lenne a kiszemelt (mindig van tartalék izzó a kocsiba, kellene pótolni)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz dellfanboy #192011 üzenetére
Gondolom el akarta adni (megvan az utód, egy ideje már árulta és érdeklődő sem volt sokáig).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #191977 üzenetére
A K Astrat én is bírom nagyon. Finoman jár mindene, 1.6 dízel 136 paci meg is mozdul (kategóriához mérten).
Mondjuk az esőérzékelő benne tök hektikusan működik, száraz időben bekapcsol, máskor meg már határeset, annyira sok a csepp van már rajta. Ja, meg a collision avoidance system néha akkor is becsippan, ha 50m távolságban senki....When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #191974 üzenetére
De a K volt törve, nem - és az is ázik be? Vagy elkeveredtem itt az abcvel.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz szabonagyur #191494 üzenetére
Mivel az Árukersőnél az infókat automatiksuan fetchelik, kételm, hogy ők hibáztak volna.
Sajnos sokkal jobb rendszert nem lehet kidolgozni jelenleg, ami megfelel több száz webshopnak...
Én is utáltam, bár nekem szerencsére nem kellett sokat dolgozni a csv-kkel. De amikor igen, akkor nagyonWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz flash- #191485 üzenetére
Az Árukeresőhöz érkezik egy feed, amit minden nap (akár többször is) beolvas a rendszer automatikusan, és ha oda hibás adatokat küld le a bolt, akkor úgy fog kikerülni. Jó eséllyel valamit elpötyögött valaki a GumiParknál a csv fileban.
Egy volt Árukeresős alkalmazott
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz tboy93 #191439 üzenetére
Wtf
Akkor azt csak műszakira hordták minden 2 évben?
Még 10 évet konzerválják és már baromi sokat fog érni, főleg, hogy a mostani autók 15 éves korukra már GTK-k lesznek fentarthatóságbanWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Tsebacsi #191333 üzenetére
Nyugi, nekem a múltkor vasárnap egyik gumiban facsavar, a másikban szeg. A szeg persze már fényesre volt kopva, rég benne lehetett. 🤞
Egyik szomszéd gumisnál dolgozik, így beraktuk a kocsijába, reggel vitte este hozta.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #190783 üzenetére
Kia Niro EV közel duplája, mint a GTE. GTE is épp-épp kategória, annak a nagyon teteje, amit majd szánnék az autóra.
Bár belegondolva, hogy egy jó P2 is harmadából kijön...
Elektromos hatótávból 15 reális km, ami egy kövérebb gázadásra vagy egy emelkedőn nem kapcsolja be egyből a benzimotort is elég lehet, elugrani bevásárolni, etc.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #190761 üzenetére
Ahogy nézem a Volvo is hasonló árban van. Ebben az irányban nem is nézelődtem eddig, de nincs ilyen nagy különbség egy jó hibrid és ezek a pluginnek között. Lehet megéri akkor már inkább ezeket nézegetni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #190724 üzenetére
Nézem épp, hogy a GTE-k nem is olyan hű de drágák. Ennyiért nincs hasonló hatótávval már plugin? P3 Plugin is ilyen ár környékén mozog, de annál valószínűleg jobb a Golf.
Az állófűtés ebben elektromos vagy termikus? Minden modell tudja ezt, vagy ez is pipálható extra hozzájuk (gondolom extra)?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #190670 üzenetére
Ezért (is) van nekünk láncfűrészből és fűnyíróból is elektromos. Meguntam folyton kevergetni a benzint + dízel az autóm, most 3L benzinért elmenni....
Jó kis 30m Somogyi hosszabító és készWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz BigBlackDog #190641 üzenetére
Nekem még vezetékkel se akar működni egy K Astrában, szóval urban legend max
...vagy Dacia Sandero privilégiumWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Nem rémlik, hogy lett volna a csatornáról linkelve kontent - pedig elég érdekes, jól körüljárja a témákat: Big Car.
Egy adott modellel, márkával foglalkozik, kielemzi, hogy hogy jutottak oda, ahol most tartanak, stb. Túl sok izgalom nincs benne, de aki nyitott az autózás történelmére, annak lesz ott csemegézni való.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Integrale #190559 üzenetére
Megan 3-ban nem ültem, nemtom' mihez hasonlítani. Én amiről beszéltem az a Megane 2 FL.
Bajuszkapcsolókra rakott mindentől meg én falra mászok, istenments' tőle. Nem vagyunk egyformák.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Integrale #190547 üzenetére
G Astrában szocilizálódtam, kvázi. Három különböző modell, mindben kényelmetlen az ülés. Belső anyaghasználat, ergonómia azért elmarad bőven. Tény, hogy vannak anyagok, amik a VW csúnyán málnak, de ezeket lehet pótolni relatív egyszerűen.
Gyergyó - Budapest 700km távo Astraban kínszenvedés volt, ugyan ezt a távot rengetegszer nyomtam le a Golfommal, különösebb gond nélkül, pedig a hátam elég érzékeny nekem is.Megane: jóbarátomnak van 2009-es Megane, belsőben és kényelemben nekem nem jön át, hogy verné a Golfot. Kopogós műanyag mindenhol. És nem épp alap kivitel.
Mindegy, felőlem legyen szar a VW, attól még jól fog esni nekem a vasárnapi ebéd, zártam a témát
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Integrale #190543 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy megér egy lerugott példány 1 milliót.
Hanem, hogy jobb mint egy G Astra, például. Miben? Jobb minőségű beltér, kényelmesebb ülések, etc. Az, hogy jobban is néz ki, szubjektív.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Múltkor volt az M6-oso karambolozott Corsaról, aminek eltűnt a hátsó része.
Na ennek meg az eleje... [link]When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Hogy totál OFF is legyek - van itt olyan, aki nagyon vágja az Excelt/Gsheetet (forms, funciton, qurey, etc)?
Egy queryvel nagyon elakadtam, igazából azt sem tudom, hogy meglehet-e oldani azt amit szeretnék.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #190287 üzenetére
Samsung A51 és Moto G6.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #190279 üzenetére
Ha már K Astra - két hete egy K Astraval járok munkába, de sehogy se tudom működésre bírni az AA. Csatlakoztatás után felajánlja, hogy meg kell szakítani a BT kapcsolatot, van két lehetőség: Váltás és Maradás(?). Bármit választok, nem indul el, hangjelzés van a "gombnyomásra", hogy a parancsot vette.
Beállításokban engedélyezve van az AA és Apple Carplay is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #190202 üzenetére
Szerintem az utólagosan henkölt 500 Karabagra gondolsz, aminek tényleg ilyen 60-70km körül van talán a hatótávja...
De a rendes, gyári Fiat 500e (a régi) 140-160km hatótáv nem mondható szerintem kicsinek.
[link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz kisza25 #190185 üzenetére
Valószínű, hogy a következő autóm nem lesz elektromos (de sanszos, hogy Prius P2/P3 lesz), de amikor a menyasszonyomnak lesz esedékes majd, akkor mindenképp szét fogok nézni, használt eUP, Zoe vonalon. Van ahol tölteni, egyszerűbb szerkezet, vonz a technológia.
Dízelt sokszor sajnálom megindítani 3-4km utakra, amikor meg muszáj (pl bevásárlás, gyorsan kell haladni a dolgokkal, nem érek rá sétálni), akkor sajnálom. Elektromossal nincs/nem lenne ilyen[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz MC Pite #190025 üzenetére
Most küldte valaki az új Sanderoról készült TC-s cikket. Írtam nekik, hogy a motor méretét javítsák, mert 0.9 TCe volt írva.
Állítólag a 0.9 és 1.0 között van különbség, az utóbbi javára. Nem nem erőben, tartósságbanWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Július óta szépen visszaestek 6 millió látogatóról 4.3-ra.
Volt pár kontent, ami miatt én sem követem már, a reklámblokkolós húzás meg hab a tortán.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz BigBlackDog #189734 üzenetére
Nagyon, nagyon sok embernek meghaladja az értelmi képességét.
Én is találkoztam már olyannal, akit (egy relatív új és drága autóval volt) kérdeztem, hogy használja a tempomatot? Nem, mert nem ért hozzá. Mondom kb egy gombnyomás. Nem baj, neki bonyolult, inkább nem.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz MC Pite #189500 üzenetére
Nekem az új Sandero Stepway kimondottan tetszik, mint autó. Bár spórlások vannak benne rendesen.
Kollégám volt tesztvezetésen még január elején, szerinte is hatalmas ugrás az előző generációkhoz képest.
14.000€ (5 millió) egy CVT-s, 8" medianavos (AA és Carplay) kivitel, ami egész jól hangzik, a jelenlegi piacon. Akár még a pénzt is kiadnám érteWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #189517 üzenetére
Az udvaron közel szoktam parkolni a kerthez meg a fásszínhez (sufni), L alakban be van határolva a hely (visszapillantótól és hátul is 15-20cm). Én is enyhén a fékre lépek, amikor közel érek már hozzá, hogy lássak valamit a sötétben
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz MunezXBK #189463 üzenetére
Amúgy meglepett, hogy másnak is hasonló tapasztalat van velük, azt hittem, csak én fogtam ki ilyen "szolgáltatást".
stickermajom: "GLS a tuti" - én is őket preferálom, amikor csak lehet. Még panasz nem volt rájuk.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz goldnarmz #189456 üzenetére
DPD-vel nekem még csak gondom volt. Nem kapják meg a címzetett (csak egy egész ipari parkot bérelnek, szó szerint műholdról is látszik - gondolom inkább lusták voltak kivinni). Nem is szólnak és visszahozzák, aztán meg a futár pampog nekem, hogy miért nem vagyok otthon, amikor csomagom jön...kicsit elmagyaráztam neki, hogy, hogy is vannak dolgok, meg szolgáltatás, amiért esetleg fiezettem.... Aztán persze b.nak visszaadni a pénzem, amiután jeleztem mailben, hogy fizettem valamiért, amiért cserében nem kaptam semmilyen szolgáltatást...
Máskor meg 9 munkanap alatt hozták ki a bringát amit rendeltem (9 munkanap, amit náluk volt, miután az eMag átadta nekik, tracking alapján is). Most Karácsonyra is rendelt valamit a menyasszonyom, két nappal később leadott rendelést hamarabb kihozta a GLS[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz 6030D #189346 üzenetére
Szülővárosom és egy szomszédos falu között végig volt az út nagy (tölgy?)fákkal. Aztán a '90es években kivágták mind, amikor rövid idő alatt ketten is meghaltak, mivel leestek az útról, és ahelyett, hogy 10-30m a szántóföldön csúsztak volna, felcsavarodtak egy fára.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz csoki46 #188832 üzenetére
Házépítés az jó buli, szívni fogsz mint a torkosborz. És sokszor a pénz a legkevesebb (probléma forrás).
Tavaly a májust, júliust, novembert...nem csinálnám újra, amennyi méreggel járt.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Én nem is azt mondom, h sok érte...sőt, azt érzem, hogy ha van rajta pár karc, de van valamelyest garancia rá, hogy nem TK-ból visszahozott, halott akkus típusok, akkor még 1.7-ért megéri. Persze nem tudom, hogy esztétikailag mennyire gatyák, nem néztem meg egyet sem előben az Elitnél.
De vagy 7-8 hónapja félszemmel követem a Prius piacot.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
nagyúr
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #188343 üzenetére
"Ja, meg a Hoegaarden, csak hogy témánál maradjunk :DDD"
Oh, igen. Ha meg kis közértben is kapható verzió, akkor a Blanc 1864 👌
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest