- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bitpork #345529 üzenetére
Őszintén fogalmam nem volt, hogy ott laksz, de megjegyzem… Domaszéken dolgozott a feleségem bő 1,5 órát én meg a lányommal kerestem valami “cukahara” csúszdás játszóteret addig, ami végül a Roosevelt térnél volt… aztán mivel 5 percet aludt és felébredt inkább offoltunk minden délutáni szabad programot pl. állatkert ittunk egy kávét a Barista Good-sba aztán hazajöttünk.
-
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #345431 üzenetére
Ha szeretnel valami kellemetlent olvasni: Daily mail cikk
-
Emunem
őstag
válasz
bitpork #345269 üzenetére
Ne is mond, haverral is pont ezt beszéltük, hogy sose gondoltuk volna, hogy téma lesz a prosztata, vagy egyéb dolgok... azt hittem ez amolyan középkorú/idös téma, hát de én is oda jutottam.
2 (fiú) gyerkőccel mögöttem szintén be vagy korlátolva, és ki van használva minden épp porcikád (birkózások, foci, stb...) 30+ és máris kezdesz tatás témákat is érdeklődve hallgatni, meg említeni... Ez van, ahogy mondod, öregszünk és elcsaládosozunk.
-
-
Corsa02
őstag
válasz
bitpork #344794 üzenetére
Neem, ez nem ilyen egyszerű, teljesen más motor, szabályzás, turbó, befecskendezők. Ez így lett méretezve, persze, ha ettől eltérsz plusz töltőnyomással és több "anyaggal" akkor jobban fog kormolni, DE! ezt be lehet úgy állítani, hogy csak kicsit kormoljon jobban, szépen arányosan menni a nyomással és mennyiséggel stb...pepecs meló.
-
Revolit
senior tag
válasz
bitpork #344609 üzenetére
Az a baj azzal a 200 eurós biztosítással, hogy sorolva vannak a kivételek, és mint említettem, igen magas az önrész is, ami nem csak a saját autóra vonatkozik (ha jól értettem), hanem az okozott kárra is, pályaelemekre és másik autóban okozott kárt is beleértve. Saját autóban, pályában okozott kárért nem kéne banki hitelhez rohanni, de ha közben összetörök egy LaFerrarit is akkor azt jól megszívtam. Persze elég sarkított példa, meg nyilván nem zúzni megy az ember oda, csak szeretnék tisztában lenni a legrosszabb potenciális eshetőségekkel (hogy egyáltalán ki akarok-e menni).
Nekem már az bőven elég nyugadalmat adna, hogy a KGFB fedezi az általam okozott kárt. Mert miért ne fedezné egy publikus úton az unióban? Kreszt is végül is betartom, nem sok sebességkorlátozó tábla van kihelyezve
Jobbról meg pálya szabályzat szerint is tilos előzni
De ahogy olvasgatom, spéci biztosítás kell, de akkor meg megfordítva, ha valaki belém jön, akkor ha nincs jó biztosítása, azt is megszívtam. -
-
válasz
bitpork #337340 üzenetére
Nagyon rövid pórázon vagyok, tudod.
Nem rossz ez a SUV-olás, persze hogy menő a kakasülő meg egyebek, főleg ha mellé ad egy olyan dinamikát, amit az 5-ös tud, meg futóművet, akkor már most el is kezdek gyűjteni a perselybe
Most legalább tudom, hogy a Lexusnak nem én vagyok a célközönsége, majd beleülök barátunk új verziójába is, aztán meglátjuk -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
bitpork #337252 üzenetére
Versenysportban se nagyon használják.
Én a pingvinben nagyon imádom a lerakott futóművet. SOKKAL stabilabb a H&R-el, nem tette le nagyon, csak 1,5 inchet. az első lengőkarok pont vízszintesen állnak. hibátlan.
Amikor pár éve a Hungárián jöttem haza éjjel, és szemből a barom bekanyarodott a piroson át, és muszáj volt kirántanom a legbelsőből a legkülsőbe az autót kilencvennél, akkor jó szolgálatot is tett. de szeretem a feszességét.Állandóan filózok amióta megvan a GTi hogy azt is le kéne tenni egy 1.5-et szintén.
-
Emunem
őstag
válasz
bitpork #337252 üzenetére
én is adom egy jól ültetett autó látványát. Minden csak ízlés kérdése... meg hogy nem-e esünk túlsó oldalra.... (YT)
-
válasz
bitpork #337075 üzenetére
akkor es ott jo volt, fiatalabb suhanckent, de ha meg tudom tenni, akkor biztosan nem veszek vw/audi helyett kiat
utana uj ceges octaviat meg 8-as golfot hasznaltam, azok utan fajt volna egy kiaba visszaulni. itt meg jo aron tudtam lizingelni ezt a q3-ast (2.0 tdi, 5k km volt benne, es 32k eur volt az ara). nekem bejon ez az audi marka, meg a sportossag, minoseg amit kozvetiteni akarnak. jobban is tetszenek, mint az azonos kategoriaju bmw-k peldaul. az uj q5 vs az uj x3 peldaul eg es fold szerintem. valamint olcsobbak, mint a mercik. szoval en szerintem megtalaltam ezekben, amit egy autoban keresek. ha tudok esetleg elektromosra valtani, akkor a q6 is jo alternativa.
-
válasz
bitpork #336979 üzenetére
Ott éreztem azt veled, hogy ez már túl erős. Kb mintha zuhantam volna egy erősebb gázadásra
Nem mondom hogy nem kellene több nyomaték nekem mint ami a rav4 hybridben van, de szerintem nekem elég lenne 2.5 turbó + hybrid (500h ami Lexus RX-ben van csak külméretben sem akarok nagyobbat, már ezzel is szívás pár helyen Bp.)
-
-
den89
tag
válasz
bitpork #336194 üzenetére
Sziasztok! Bocs, ha off topic. Szerintetek ez a kipufogó/hővédő (vagy fene tudja) rezonancia normális egy új autónál (Renault Megane IV)? [link] Nagyon zavaró, menet közben is hallani, nem kicsit. Két hete van nálam az autó, 2 napja kezdte ezt el, azóta szinte minden út során észlelem, kisebb sebességen jobban.
Márkaszervíz szerint normális, de legalábbis nem tudnak/akarnak vele mit kezdeni. Bejelentkeztem másik márkaszervízbe is, meg az autószerelőmmel is megnézetem (de a gari miatt hozzá nem fog nyúlni, nyilván). Köszi bárminemű támpontot, segítséget!bitpork: bocs, véletlen nálad mentem rá a válaszra.
-
válasz
bitpork #311693 üzenetére
Auto faktor persze - bár igazából nem tudom mi kellhet amit pl egy I3 nem tud (átlag realitás talaján gondolkozva), továbbra is azt gondolom, a hatótáv para azt izgatja aki nem ült sokat elektromosba, átlag napi 160 km-t 110-es tempóba nem sokan mennek, ezt tudja az I3 egy töltéssel, ez kb havi 40e km-t jelentene, kizárólag munka napra számolva. Sose merültem le vele útközben, kb az első időben feszültem a hol töltök dologgal, utána minden útszakaszra volt a és b opcióm, így vígan haladtam.
Mérete szerintem élhető, jól/könnyen vezethető, 100-ig bőven elég amit tud, 150 a vége az is emészthető, sokaknak több is mint kell.
Én benzines autóból eddig csak azért szálltam ki jól, mert vagy nevetséges áron vettem és annyira “lelaktam” hogy nem volt miről beszélni. F astra 150e-ért vettem, 130e-t tettem bele, 80e ért eladtam. Focus na az más, 1M körül vettem, 350e-ért ment el, de abba tettem 270e km-t, viszont mindkettőre kellett locsolni sokat, évente volt költségesebb alkatrész ami kiforrta magát… (már amennyire egy ilyen kategóriás auto alkatrész drága - az I3 kisakku árából körbe lecseréltem a féket a focuson annó)
Z4 meg teljesen más liga, az érzelmi alapokon ment, ha a benzint nem veszem - nem számoltam a békesség kedvéért akkor azt jócskán pluszba adtam el, de ugye itt a nagy infláció közrejátszott.Teslan bukni fogok, ha csak a napelemes töltési jóság nem menti meg a matekot. Auto szempontból meg lehet ettől is többet várni, de botorság, bőven luxus elvárás vagy nagyon egyedi nézőbpont, amit nem kapsz meg. - nincs benne ülésszellőztetés na bumm…
-
válasz
bitpork #311335 üzenetére
ez van, fura volt ma mennem az I3-al amúgy, tiszta “tengeri beteg” érzésem volt.
radi8tor
Nem vagyok olyan, mások dolgoznak abból élnek, nem cseszem szét.- amúgy ideje lenne kipróbálni a track módot is…
Főleg ha venném a fáradtságot és csak autót fotózni mennék, nem csak úgy útközben megállok… -
válasz
bitpork #311237 üzenetére
olvasd el kérlek még egyszer azt, amit írtam
a keletkezett fékpor nem lehet akadálya annak, hogy az autósokat megállásra kényszerítsük egy keresztező kerékpársáv esetén addig, amíg a jelenlegi az infrastruktúra kialakítása. és nem tehetsz minden kereszteződésre felüljárót a bringásnak....az autózás eleve nagy környezetszennyezés, amihez a fékpor relatíve alacsony mértékben járul hozzá.
sokan itt úgy érzik, hogy az autózás velünk született jog, és aki ebben gátol, az rossz.
-
brumi1024
veterán
válasz
bitpork #311242 üzenetére
Igen, es persze indulasnak dragabb, de az osszes koztesmegoldassal (plusz stoptablak, megemelt bicikliut, felfestes stb) es kornyezetterhelessel egyaltalan nem biztos, hogy kozeptavon kifizetodobb.
Erdekes adat, hogy USA-ban ugy vannak kialakitva a UPS utvonalak, hogy a fordulasok kozel 90%-a jobbos - vedettebb, kevesebb megallas/indulas, kevesebb baleset.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch 2
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- sziku69: Szólánc.
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen notebookot vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Radon Cragger 29" L Trail Hardtail MTB
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R7 3750H / GTX 1650 / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E6540 - i5-4GEN I 8GB I 320GB I DVDRW I 15,6" FHD I HDMI I W10 I Gari
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest