Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
& rbalint88:
Szép kilatasok.
Kihuzom inkabb budipumpaval amit lehet, mehet ra a gitt, letusszentem valami akrilspray-jel es hibatlan.
Ugyis zorog mar a belter igy masfel evesen, 76 ezer km utan, szoval kevesse sajnalnam.
Egyebkent jo auto, de inkabb jarnek 911-el. Nemet cegnel nem is ertem miert nem lehet azt kerni...Mindenki:
Koszonom az egyutterzest, sracok!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #326119 üzenetére
En ugy lattam, hogy nem kapott a futomu, tegnap voltam gumicseren, ott sem lattam a felni leborotvalasan kivul egyebet.
Autopalyan 140-nel sem volt mas az auto, mint korabban.
Turbo korforgalomban csapott oldalba egy 20+ eves feher Octaviaval egy idosebb ferfi, vedekezeskeppen a "nem figyeltem" es az "akkor vettelek eszre, amikor ereztem, hogy utkozunk" jott ki...neki egy indexbura banta (kulon cserelheto) es a lokos horzsolodott le a jobb sarkan.
A tempo emlekeim szerint minimalis volt (25-30 km/h talan), plusz en igyekeztem is elhuzni az autot, amikor lattam, hogy itt csatt lesz.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Nem akarom annyira reklamozni, de a heten szegeny Astrat is megutottek.
Kivancsi leszek, hogy a szerdai karfelmeresen meglesz-e a millios vegosszeg.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #324017 üzenetére
Hehh, pont olyan az eleje, mint az én Astra L-emnek.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Hoztam pár képet a Mustangról, igaz inkább beltér és motortér, mert erre volt idő a hétvégén, átnéztem, feljegyeztem a hibákat, javítani való dolgokat, ahol pedig kellett, ott törekedtem a gyárias állapot visszaállítására.
Meglepő módon mondhatni nem találtam gányolást vagy hasonlót, beltérben több dolog lesz a kora miatt, a motortérben azt az egy kartergáz visszavezető csövet kellett cserélnem, meg a hűtőradiátort kell, mert le van törve a kiegyenlítő tartály csövének csatlakozója és így ereszt, műanyaghegeszteni pedig nem lehet. Szerencsére alapos keresés után Németországban találtam újat hozzá, kvázi kedvező áron.
És akkor a képek: [link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Atomgeszi #320527 üzenetére
Apropó traktor.
Tegnap Szentkirálynál mentem a Szentkirályi ásványvízgyár körül jártam este, mikor látok egy nagy fekete pacát a szembe sávban. Ahogy közelebb érek, megpillantok egy b@szott MTZ-t, mögötte valami szerelvénnyel és konkrétan zéró világítással a vak sötétben...Hát a jó édesanyját az ilyennek, komolyan. Még szemben hajtva csak-csak...de mikor mész nyugodtan abban a sávban 90-et és egyszer csak előtted terem egy 20-al cammogó ilyen, az azért finom lehet...
Másik kedvencem, mikor bent vagyok a körforgalomban, delikvens behajt elém bőven féktávon belül, miközben tartja velem a szemkontaktust és bízik benne, hogy ezzel eléri azt, hogy a szabálytalan manővere miatt ne verjem oldalba és fékezzek.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CactuS #319945 üzenetére
A turbós MX-5 azért közel van a Cliohoz, ez meg bakancslistás volt, hát megléptem.
Igen, nagyon gagyin világít amúgy, de legalabb van benne helyzetjelző, így félig-meddig road legal, de szerintem szerzek bele gyáriakat, az a legszebb.
Igazából azért ez, mert annyira jó áron volt, hogy így fájdalom nélkül belefért az életembe és mégiscsak egy V8 manuál Mustang ez is.
Bolla Gyurival már beszéltem, minden bizonnyal csinál róla egy tesztet.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Köszi srácok!
Igen, kanadai gázmezőt kaptam mellé ajcsiba.
Amúgy nincsenek benne ilyen csúfságok, rendes 4,6 Modular blokk, 5-os manuális váltó és sperr.
Egy nagy, buta hajó amúgy, de baromi kényelmes és a hang isteni.Blindmouse_:
Rátapintottál a lényegre, a telepi hülyegyerek szimbólumok repülnek, szélvédőről is vakarom le a matricákat hétvégén.
Felni, tanksapka, valószínűleg a fényszórók is mennek és gyári jön a helyére.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Amikor idióta állat vagy és mazochista...
Turbós MX-5 mellé mi kell? Hát persze, a vényóc.
Lesz vele munka, de a feeling, amit ad, az azért megérte ezt a pár forintot.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Blindmouse_ #319746 üzenetére
Szerintem ez mindenkinél totál egyedi, hogy mit tart elfogadhatónak és mit nem, ilyen esetben.
Nálam speciel ez úgy működik (már túl vagyok 15+ vételen és legalább ugyanennyi eladáson), hogy először vezet a tulaj, utána a visszaúton az, aki a vevőjelölt.
Ez jó, mert vevőként én látom, hogy milyen módon vezeti a tulaj a verdát, eladóként pedig azért jó, mert hidegen így nem tudja véletlen sem kitaposni a lelkét a delikvens.
De mivel általában olyan autókat veszek, amik vagy ritkábbak vagy lehetnek drága bulik, amik csak sofőrként derülnek ki, ezért mindig ragaszkodom a próbakörhöz.
A pénz lobogtatásával nyersz belépést a sofőrülésbe szerintem is faszság, pláne, hogy 90%-ban utalással adok/veszek manapság autót is, de most hétvégén speciel épp ilyen lesz a mutatvány, mert a tulaj fél, hogy majd kiflibe rakom a gépet. Ilyenkor nyilván nem kilinccsel előre akarok közlekedni...de ha nincs bizalom, akkor alkalmazkodom.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
egy érdekes kérdéssel fordulnék Hozzátok, hátha valaki csinált ilyet vagy találkozott már hasonló sztorival.
Vennék egy autót, ami importálva lett annó, akkor megállapították, hogy motorkódos, de a teljesítménye azóta is rosszul van a forgalmiban, mert ilyen erőszinttel ez az autó sosem létezett, a motor kinézete is erre ad következtetést, hogy gyengébb, mint ami az okmányban szerepel (SOHC 160kw vs. DOHC 227kw).
Ezt névreírás előtt van esély módosíttatni aránylag kevéssé fájdalmasan? Mert nem szívesen gazdagítanám állambácsit egy halom illetékkel és teljesítményadóval, ha nem muszáj.Nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #315950 üzenetére
Egy kedves ugyfel mondta, hogy a kinaiak barmit legyartanak, amit csak akarsz es epp annyiert, amennyit adsz erte.
Tudnak 2 centes szart is adni, ha az kell, de legyartjak a csucstechnologias akarmit is, csak fizesd meg.
Szoval no para, anyum Renault-jaban a 12 ezerert Alirol rendelt kormanykapcsolo van, gyari 60 lett volna es tokeletes, ahogy a 2019ben az akkori MX-5-osombe Alirol rendelt 50mm-es alu hutoradi is koszoni jol van, csak Mishimoto logo hijan 50 ezerrel volt olcsobb.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #315200 üzenetére
Én eddig mindig és most is Vizner Gabihoz vittem őket, korrekt srác.
Mivel Bilsteinek és cserélni kellett a felütésgátlókat is, ezért 30-at kért darabjáért, de ebben benne van alapból az esztétikai felújítás is, tehát szükség esetén csiszolja, lefesti a darabokat.
Elégedett vagyok vele, kérhető keményítés is, egy átlag ember igényeit maximálisan kielégíti és nem mellesleg gyors (nekem másfél nap alatt megcsinálta a szettet).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Leirok egy tanulsagos tortenetet, igy most mar nevetek rajta, de az idegbaj hataraig kergetett a dolog, mire megkaptam az ultimate tippet.
Szoval az MX-5 elment futomu rendberakasra, ahol is talaltunk jo nehany hibat. Ezek ki lettek javitva/cserelve, plusz a gyari Bilsteineket elvittem felujitasra, hogy akkor mar legyen maximalis a javulas.
300-ba kerult ez a mutatvany, szoval hibatlan eredmenyt vartam, de nem lett az. A hatulja alacsony temponal, teremgarazsbol kiallva irgalmatlanul kattogott.
Megemeltem, mindent megrangattam, semmi nem er semmihez, minden feszes.
Tobb napi szenvedes utan, egy kedves MX-5-os ismeros dobta be az otletet, hogy kossem le telibe a stabilizatort es jo lesz.
Jo lett.
Meglepo modon nem kikoptak, hanem epp ellenkezoleg, ragadnak a gombcsuklok es az ad kattogo hangot.
Szoval berendeltem az uj palcakat es akkor mar a rudhoz a gumikat is es bizom benne, hogy kussolni fog.Aztan ha visszajon a fenyezotol, megy a piacra.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #313720 üzenetére
Nagyon mentem volna, de olyan szinten lebetegedtem, hogy fogja az ördög a bokam, szoval egesz nap doglottem itthon es vartam a megvaltast.
Pedig egy-ket vasat nagyon megneztem volna a megjelentek kozul.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz radi8tor #313398 üzenetére
Na most szólj hozzá.
tboldi:
Igen, valami ilyesmi a tipikus, de hat angolok... Meg gyanitom a pille, uvegszalas hejra nem igen lehetett ilyesmi mechanikakat felhegeszteni.macilaci78:
Tekintve, hogy az Astraba is mar tervezned kellett a bejutast, ezt inkabb hagyd ki.focvis:
Nagyon szeretnek, de meg nincs keszen, igy pedig nem akarom mutogatni. Elut a lokos szine es szakadt a teto is, nem uti meg a mercem.
De ha lesz ősszel osszeroff, akkor feltetlen ezzel gurulok el es meg lehet szakerteni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ha már Lotus Elise-re nincs pénz, legalább az ülését sikerült megszerezni az MX-5-be.
Nagyon elterjedt és menő upgrade, csak mocskos drágák és ritkák lettek ezek mára...na de sikerült megkaparintani és most örülök.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #313313 üzenetére
Ha jól tudom, akkor az a harcsaszájú köröm király, Jákob Zoli lehetett csak...
A talira lehet en is befutok, a Mazdaval meg biztosan nem, mert jelenleg szurke lokos van rajta elol es nagyon tanyasi feeling igy, a ceges meg full retek, szoval messze allok meg, ha el is jutok.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #306084 üzenetére
Ezt probaltam az elozo hsz-emmel jelezni, mondjuk kulon nem tertem ki ra. Ha asszonypajtas osszecsukja, kart okoz, akkor szinte biztos vagyok benne, hogy vitas helyzet allna fent a biztosito reszerol (legyen az kgfb vagy casco). Ellenkezo esetben nem hinnem, hogy problemas, hiszen ha o az artatlan fel, akkor nem lehet kerdes (bar talan megis, mert ha irodista a cegautora jogosult tag es a munkaidejeben, amig bent ul, eri az autojat valami, akkor siman felmerulhetnek erdekes kerdesek...).
Szoval akarhogy is nezzuk van benne riziko.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tototos #305983 üzenetére
Azt mondjuk vedd figyelembe, hogy a legtöbb helyen nem igazán kultiválják, ha a céges autót a családtagok hajtják rendszeresen és nem Te. Sőt, mivel hivatalosan kéne kapj egy igazolást is az autóhoz, hogy meghatalmazott vagy az autó vezetésére a cég oldaláról, így ha nagyon szabályosak akarunk lenni, akkor rajtad kívül más nem is vezethetné (de ettől tekintsünk el, nem életszerű).
De az nagyon nem oké, hogy kérsz egy cégest, majd te ugyanúgy rollerezel, az asszony meg járkál vele munkába, ide-oda.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Snoop-y #305525 üzenetére
Nekem is ennyi csupán vele a problémám, hogy nagyobb a show, mint a menés. Pedig a megjelenés és a hangélmény az tényleg mesteri.
norbert1998:
Bár így is könnyűnek mondanám, de ez az autó inkább 1150-1200 kg, mint 800. Az a Lotus Elise és hasonló szappantartók kategóriája. De amit írsz, azzal én is maximálisan egyetértek.kisza25:
Ez kétségtelen, ilyen parádét még talán gyárilag az N-es Hunyadiktól hallottam a "megfizethető" kategóriából.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #305514 üzenetére
Tegnap voltunk Visegradon a varban, ahogy setaltunk le az also parkoloba, jott szembe egy ilyen negy kidorgos Abarth 500. Mosolyogtam egyet a latvanytol, a csaj az anyoson vette a lapot es valoszinuleg szolt a sofornek, mert hallottam, ahogy diszno modba kapcsol az addig halkan gurulo auto es elkezdte rofogtetni.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz dellfanboy #305226 üzenetére
Mert volt 3 napja felkészíteni az autót mindenre IS.
Ne legyünk mindig okosabbak a másiknál, úgy gondolom a srác így is erőn felül teljesített az ügyben az adott körülmények és rendelkezésre álló idő figyelembe vételével.
Ha visszább olvasol esetleg, hosszabban, akkor ez az autó amióta megvette egy nettó szopás, ami azért is vicces, mert egy közlekedésügyi szakjogásztól vette, a kínálat legtetejéről, hogy na akkor ezzel biztos nem lesz gond ilyen téren...hát...nem jött be.bandus:
Úgy érzem Te képviseled ebben a topicban az erkölcsösség és szabálytisztelés netovábbját. Bocsi, de ez már kikívánkozott. No offense.Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
Sziasztok,
meglett kedden az autó, a mai nappal pedig átnéztem, kívül-belül kitakarítottam.
Megvan a lista az ismert hibákról, javítani valókról, de addig is jöjjenek a képek: [link]
Ahogy mondtam is, alap 1,6.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Blindmouse_ #303608 üzenetére
Telifényt kapott az autó, metál szín, szerintem lakk.
Valami ilyesmire gondoltam én is, alapvetően szebb lenne minden bizonnyal, mint a megfolyások nyoma...radi8tor:
Ez is lehetséges, na majd ha megyek a lököst fényeztetni, akkor megkerdezem a szakit, hátha elküld a búsba.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
lehet autóápolási kérdés inkább, de hátha itt is kapok segítséget.
Utólag fényezett autón, ahol megfolyt festék van, azt valami szaki ki tudja szépen javítani, eltüntetni, szintbe hozni, akármi vagy csak az újrafújás a megoldás?Köszönöm szépen!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Gergőke88 #303088 üzenetére
Biztos bele van rozsdásodva.
Egyébként a nagyobb erőkar lesz a megoldás, minden bizonnyal még a gyári nyomatékkal lehúzott minden csavar, ami ilyenkor szeret hangos csattanó/kattanó hanggal engedni. Ütvecsavarozót annyira nem ajánlanék, de hosszabbító szárral szerintem oda lehet férni a kicsi hely ellenére is.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #294948 üzenetére
Mindenképpen, nyugodtabb is az életem, hogy üresek a garázsok.
Ez válasz is a kérdésedre, igen, most nincs semmi funcar, csak a céges, de tekintve, hogy mennyi minden teendőm van az elkövetkező hónapokban, így nem is bánom, hogy inkább kamatozik az áruk, mintsem a garázsban porosodik.Őszinte leszek ez és a Minivel történt beszopódás most rendesen betett az autóimádatomnak, pedig egy amcsi V8-at idén még ki akartam pipálni a bakancslistáról, de ilyen piaci helyzetben én még egyszer nem szaladok be abba a bizonyos erdőbe. Na meg időm akkor sem volna rá. Hahun van egy citromsárga, '94-es, igazi kretén Mustang, na arra fáj a fogam, csak félek örök darab lenne, sosem tudnék túladni rajta...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #294104 üzenetére
Úgy 1500 hsz-al vagyok elmaradva, sok a meló, de sajnos ahhoz már nem kell helyet találnod, mert épp a hozzászólásod napján vitték el.
Örülök, mert ideje volt már, hogy elkerüljön a háztól, viszont egy igazi dumamatyihoz került, aki minden sz@rba is belekötött és azóta is emailben meg sms-ben kérdezget, ha talál valamit, de hát így jár aki ezekben az időkben hobbiautót ad el.
Iparkodhattál volna, Neked jobban elnézném az ilyesmit.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Boldog Új Évet, srácok!
Sajnálom, hogy a 28-i autós talira nem tudtam menni, családi helyzet volt, amit azonnal meg kellett oldjak vidéken.
De legközelebb megoldom és valami izgalmasabbal megyek, mint a céges Astra. (hogy a Clio RS lesz az vagy valami más...ez még majd kiderül).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Szada85 #290056 üzenetére
Cabrio az nem, roadsternel elviseltem a puhatetot, de mas esetben nem baratkozom a fedel nelkuli kivitelekkel.
Mindenkepp el kell menjek majd minel tobb ilyen vasat megnezni, mert igy papiron meg ismeretek es eloiteletek alapjan sok minden kiesik, ami amugy lehet tok jo valasztas lenne.rbalint88:
Kulsoleg amugy tok stock az auto, a motorterben 1-2 kek burkolat es cso lehet arulkodo, amugy semmi extra. En meg azokat is eltuntetnem ha netan hozzam kerulne.
Azt nem tudom mennyire stabil egy ilyen build, de majd a nagy szabadidomben utana nezek ennek is, a sok egyeb ajanlott gep kozott.Haver ismerose most hazajott nemetbol a 493 lovas Scat Pak Challangerrel, hat ja... A hang, a parasztsag mertektelenul adja, de akkora egy kib@szott hatalmas tepsi, hogy megsem tud lenyugozni. A Camaro szexibb.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #290047 üzenetére
Kérem, magyarázza el az okot, mert így éhesen nem esik le.
Qru:
Ugye? Nekem is szimpatikus, bar nem vagyok nagy Focus fan, de az a narancs metal szin es az 5 henger az fincsi.tototos:
Az ilyen snassz 1,9 tade es 1,8t vonaltol mentsen meg a Jo Isten. Elismerem a jo buildeket, de sajat celra nem...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz macilaci78 #290043 üzenetére
Ha egy ilyet idehaza bárhogy legálisan lehetne rendszámozni, akkor biztos lehetsz benne, hogy már hasonlóval járnék.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
A szerelemtől messze van, inkább csak egy különlegesség, ami sok más között tetszik.
De szeretek aranylag biztosra menni ha már veszek valamit (többnyire sikerül is ), így ezek fényében nyugodtan tudok továbblépni az Impreza vonalról.Most találtam egy épített ST Fókát, 5 henger turbó, 400 ló padolva, sperrel... és a keret feléből megvan. Még a végén megnézem, Budaörstől 10 percre van.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz macilaci78 #290030 üzenetére
Azt én is megnézném, el is férnék benne, egy jó K20 Honda motorral es összkerék hajtással. Ha már elmebetegség, csapjunk oda rendesen.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez egyébként nekem annyira elkeserítő az Imprezáknál, hogy kultusz, meg mocsok jo hajtas es boxer meg minden, de a motor valahogy nem jott ossze...legalabbis a 2,5-osnel hallok ilyesmikrol, a 2,0 elvileg stabilabb.
Mondjuk bearazta a piac, mert Lancer Evo-bol alig van elado es az is joval tobbert, mint az STI-k.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #289999 üzenetére
Sajnos kompresszorosított ND nincs a piacon, pedig az finom lenne.
E46 M3-bol boven 10 millio felett vannak az ertekelheto manualis kupek, az SMG-s kabrio szamomra nem komolyan veheto.
A V8 szivo Mercikre ranezek, hatha van valami, ami nekem tetszo kasztniba van rakva.tboldi:
R53 a Cooper S. Egyébként vicces, hogy mindegyik szériának a dízel volt a legmegbízhatóbb motorja, pedig az illik a legkevésbé az autóhoz... Mondjuk en tartom, hogy leginkabb az oda nem figyeles miatt van sok lerugott peldany motorikusan, nem sok olcso, amde kompresszoros hothatch volt idehaza es persze toltak a szemet, aztan meg jottek a gondok es az eloiteletek is.pit stop:
De az mind 4 ajtós szedan, olaszbol meg milyen mar az.focvis:
Alakul, az mar majdnem 1000, chipet neki is jo lesz. Mezogazda ismerosoknel idenymunkat tudok intezni a foldeken vele.Köszi.
tototos:
Az utolagos turbositastol amiota elkezdtek ezt az ordoguzest a vizsgaallomasokon, azota tartok, eleg egy rosszakaro, aki bekop es alakithatom vissza vagy adhatom el az autot alkatresznek. Egy gyarilag feltoltott, de modositott autonal legalabb van esely elfedni a plusz loerok forrasat.Gergoke88:
A te peldad is ott van a szemem elott es igen, kicsit fosok a merev tengelytol, mert a legujabbra nem tudnek befizetni, na meg nem hianyzik egy kifenyezett vodor csavar a haznal, eleg volt a Minivel befurodni (na meg korabban az elso MR2-vel, de az legalabb anyagilag nem lett ekkora bukta).Qru:
Csak olyat mernek venni, ahol mar volt igazoltan elvegzett motorfelujitas (az esetek nagyreszeben mar mindet elerte ez a mozzanat, ahogy lattam...)cOxeR:
Volt kollégának 3,0 Z3 van, szep-szep, de roadster letere nem vett meg kilora az MX-5 utan.
A Z4-edet neztem, a kepekbol azonnal tudtam, hogy ki a tulaj.Na igen, ezert is nem akartam a gondolatot, hogy ennyiert nezndk meg egy utolso hobbiautot, mert itt mar kezdenek elszallni az igenyeim es mocskosul valogatos leszek...
Mig a 2-3 millios kategoriaban meg elnezobb vagyok/voltam, itt mar jo lenne a leheto legtobb igenyt kipipalni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tothgera30 #289992 üzenetére
Mármint Golf vagy Skyline? Nem mindegy.
Qru:
Igen, végignyálaztam, mondjuk nekem a Te Bubud STI-je, ami inkább tetszik, az árban is barátságosabb.focvis:
Ez valid, az a Lamboba is pakolt V10 egy csemege, ahogy a V10 TDI is a maga módján, csak franc tudja, van egy alapvető félelmem és előítéletem ezekkel a nagyon prémium német modellekkel kapcsolatosan. Zsiráf esete: Szép, szép, de otthonra nem kéne.tboldi:
Sokat. Én olyan 1,5 liter/1000 km-re becsültem a saját használatom alapján, de az biztos, hogy a régi Opel motorokra hajazva mindig friss olajjal futott. Egy nagyon fanatikus autószerviz tulaj vette meg, kicsit sem zavarta a dolog, azt mondta szétborítja és rendbe lesz rakva, mert a fiának el akarja rakni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #289986 üzenetére
Az Impreza nekem is felmerült, de igen, ahogy Qru is írja, elég réteg termék, nem is igen forognak a piacon, ahogy néztem.
Na meg tuti alattam könyökölne le a boxer motor.
A Mustang úgy fest eddig vezet, valami hülye oknál fogva nekem is fáj a lelkem egy amcsi vényócra, csak mindig ott van a de.szőröscica:
A német premiumok valamiért nem gyere be, talán mert ahol felnőttem, ott a mai napig a C-typeok mind ezzel vagiznak ha bejött a biznisz.bandus:
Az M2 fincsi, viszont az 15-től nyit, nem fér bele még szűkösen sem.focvis:
Te engem nyomorba akarsz dönteni úgy látom.
Még az M3 csak-csak, de a többi az én ízlésemnek túl maffiaszektor, a V10 dízel pedig inkább örök darab, mintsem könnyen eladható.
28-án nem tudom, hogy bírok-e menni, vidéken vagyok a családdal, de ha tudok is, akkor marad a céges, mert a Cliot kivonattam a télre. De tavasszal ha lesz egy jóidő ünneplő tali, akkor elviszem a kicsit es meghajthatja aki akarja, szavamat adom.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Srácok,
egy elméleti kérdés.
Mivel sikerült eladni az olajzabálós Minit, de a Clio RS-t még nem, így az jövőre marad, ellenben már persze tök feleslegesen, de beindult a vezérhangya, hogy utoljára még kéne valami idiótaságot beszerezni nyárra.
Ti mit vennétek abszolút hobbi célra, céges vas mellé, ami abszolút faszság, de mosolyt csal az arcra?
A feltételek:
- sok lowerő és hozzá passzoló paraszt hang es menés
- aránylag könnyen eladható a kiszórakozás után
- a keret maximum 8-10 millió, felette semmiképp, de ha kevesebből is van ilyen, akkor jöhetNézegettem a tipik amcsi V8-akat (Camaro, Challanger, Mustang), illetve az európai és japán izmosabb gépeket is, de itt már túl nagy a merítés.
Nézzük, kinek mi jut eszébe.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
haver autójával kapcsolatban kérdeznélek Titeket, mert már tanácstalanok vagyunk...
Suzuki Ignis M13A motorral.
Kapott új hűtőradit, új termosztátot és vízpumpát, plusz új hűtősapka és tömítést is.
Nagyon csúnya, rozsdás folyadék jött ki belőle, nem hiszem, hogy túl sűrűn cseréltek benne hűtőközeget, a vízpumpa állapota is erről tanúskodott.
Viszont azóta azt műveli, hogy ha elkezd bemelegedni, akkor fűt rendesen, viszont elkezdi telenyomni a kiegyenlítőt és ki is nyomta már 1-2 alkalommal.
A kompresszió is egyenletes a hengerekben, megmértem (11 bar +-0,2 bar), szóval gyanúsan nem hengerfej probléma.El lenne tömődve valahol a rendszer és az okozná? Már tényleg nem tudjuk...
Boldi, esetleg valami ötlet? És persze bárki más is.
Munkába járna vele szegény, de így nem mer elindulni vele.Köszi a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz sagesz93 #287604 üzenetére
Ráadásul az xDrive badge is ugyanígy tűnik fel (vizsgaképeken nincs, az utolsón ott virít).
Ennyire f...szrahúzni egy embert...hihetetlen. De a nagyrészét magának köszönheti így elolvasva a sztorit. Még ha vett volna egy olajzabáló gépet, amiről helyben ez nem derülhetett ki, akkor azt mondom oké, de itt jóformán csak észrevehető dolgok buktak ki.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz brumi1024 #285480 üzenetére
Na kíváncsi leszek az Astra-ra, ugye ebben ez a csoda teljesít (egyébként továbbra is állítom, hogy ezzel a 8-as Aisinnal tök jó kombó), viszont 2023-as, meg már 15 ezres olajcsereintervall van, úgyhogy nem tudom ezekből a szomorúságokból mi várható, ha egyáltalán.
Minden esetre már 22 ezer km benne van nyár eleje óta, úgyhogy biztos kiderül, mire 3 éves lesz.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #285011 üzenetére
Azt hiszem legutóbb a autó sim-es topicban láttam, az nem rémlik már, hogy az X6M-mel vagy a kék 7-essel kapcsolatban kérdezett.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Kevesebbért adnám az autóim, mint a nagy felfutás előtti vételi áruk, mégis a kutya rájuk sem néz.
Egyébként baromira frusztráló a helyzet így, bevallom, én is akartam jól járni az elején, ez tény, de az viszont parádé, hogy tényleg kvázi 2020-as árakon nem visz el senki két ilyen vagány hothatchet...a Clio RS-re fél év alatt 0 érdeklődő volt, a Mininél meg hiába írom bele a hirdetésbe, hogy van olajfogyi, 5-en megkérdezik, hogy hát jó, de van olajfogyasztasa?! És visszajelzés nélkül válnak köddé.
Siralom, nem várok sokat a piactól és az emberektől, de nem ehhez voltam eddig szokva, pedig már ezelőtt is eladtam 12 autómat.Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
Ha valaki akar így ebéd után egy embertelen beteg buildet nézegetni.
Végre egy igazán jó motor egy MR2-ben, nagyon adom.
Az NKH hogy örülne ennek idehaza.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #283005 üzenetére
Támogatom az otletet.
Teszem hozzá, ha azon múlik az egyik garázst odaadom vele.Qru:
Őszintén szólva csak törni nem érdemes, de mechanikus tekintetben minden is van hozzá és nem is vészes áron.
A 3. generációnál szálltak el a költségek, na ott tényleg nagyon sok egyedi cucc van, ami jelentősen többe fáj, mint a sima változat.
Ráadásul az enyémben mindkét elülső dobbetét hibátlan, amik önmagukban 200 eurót érnek legalább darabonként, mert GB-t is beleszámítva, egyetlen sincs egész Európában.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz pit stop #282932 üzenetére
Ismét csak magamból indulok ki, korrekten megírtam a hirdetéseket, hibákat is megemlítettem és nagy büdös semmi, pedig már az van a hirdetésben, hogy mondj egy árat és vidd el, mert tényleg kurvára megszabadulnék már tőlük.
De azt látom, hogy ha őszinte vagy egy hirdetésben és megemlítesz hibákat, akkor egy szart árulsz és ingyen sem kéne, hiába amúgy a kínálat teteje így is a legolcsóbban, ráadásul jelenleg csak az én két autóm az eladó az egész országban ezekből a típusokból...néha már kínomban röhögök ezen az abszurd helyzeten.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz pit stop #282920 üzenetére
Két autómat hirdetem, jó, nem egy kommersz darabok, de az egyik több, mint 5 hónapja van fent és még egyetlen egy érdeklődő sem hívott, egy se. Már engedtem az árból 1 milliót, hasztalan...
A másik autót csak két hete raktam fel, ott lehet remény, de idén mindenképp meg akarok tőlük szabadulni, ha máshogy nem szétverem és eladom vasnak a svédeknek...Szóval ja, kicsit be van állva a piac, legalábbis az én szemszögemből biztosan.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szabonagyur #282568 üzenetére
COC lesz az.
Egy k betűvel a végén is valid, mert ha nincs, akkor épp arra bukik rá az ember jó mélyen.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz MunezXBK #281865 üzenetére
A magyar nemzeti altalanos elmeallapotban hidd el fordult mar elo hogy egy kicsit kenyelmesebbre vett manoveremre majdnem meglincseltek, mert veletlen 2mp-et varni kellett volna vagy levenni a gazrol a labat, amig befejezem a parkolast.
Szoval igen, time attack van.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz radi8tor #281855 üzenetére
Pörög bele a km, számomra is meglepő, hogy már 17 ezren is túl vagyok vele (lassan lehet gondolkodni az utódon ).
BBD:
Országúton lehetne vele 4,5 alattit is hozni, pályatempónál kezd el 5 köré/fölé szaladni.
Motor teljesen oké, hangját is kezdem megszeretni, a váltó néha nem annyira puhán vált, mint elvárnám (bár extra magas nálam a küszöb), viszont egészen gyors, jól eltalálja a fokozatokat és D-bol R-be es visszafele is gyors, ami pl. a DSG-nek nem erossege. Elektronikaval nincs gond, bar a veszfekezo azt hiszem 2 alkalommal mar hozta ram a szivgorcsot, amikor random orditani kezdett, hogy fekezzek, kozben egyedul kozeledtem egy nagyobb ivu kanyar fele. Szoftverben egyetlen banatom van tovabbra is, hogy belekavarodik abba, hogy az Ajfon es a Samu is hozza van kapcsolva. Ez abban nyilvanul meg, hogy hallgatom a zenet/podcastet a Samurol, hivnak az Ajfonon, semmi baj, viszont ha en hivok az Ajfonrol, akkor szetkapcsolja a streaminget a Samuval es johet a gepeszkedes, hogy ujra mukodjon (lecsatlakoztatas, majd vissza). Ez is hektikus, mert nagyreszt csinalja, de neha nem.
Ja igen es meg egy dolog:
A klima automatan 23 fokon tul meleg es nem fuj eleg levegot nyari melegben szamomra, mig 22-on mar tul sok. De ez szemelyes nyug, masnak lehet ez tuti, igy nem feltetlen hiba.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Beszállnék a focvis kihivasba egy eredménnyel az Opellel.
Astra K 1,2 turbóbenzin, 130 nyiha, 8-as automata.
Kecskemét-Földeák oda-vissza autópálya, autóút, pici vidékivel, Kecskemét-Kaposvár oda-vissza végig a zergeb@szta utakon, 52-esen Dunaföldváron át.
Sebességhatárokat nagyrészt betartva mentem, épp elég agresszor volt az úton nélkülem is.
Nem tudom ez valid-e a követelményekhez, de ésszerűen ez hozható ki a technikából.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz Bondix #281033 üzenetére
Szerintem ezt engedd el.
Egy az 5 centivel nagyobb a kerek kulso atmeroje, mint a mostani, ami rettenet sok, km ora is csalni fog, rendor is megb@szhat, mert a tipus komplett gumimeret listajan sincs ilyen meret, annyira oversized.
Ilyen ET kulonbseg mellett raadasul kb. garantaltan bele fog erni barmibe is.Alusky picivel megelozott.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz szabonagyur #280896 üzenetére
Hála a szatyornak az MX5 csoport nem ilyen, vagyis nincs ez az erőltetés, hogy vagy ez vagy megcipőzünk nyilvánosan, hanem megvannak az ismert szervizek, források és ha mégsem lenne opció egyik sem, akkor is marad a barátság. Toyota MR2 csopiban sem tapasztaltam ilyet, ott más szempontok alapján vannak elvetemültek.
Egyébként van ebben valami, akadnak kivételek, de a legtöbbje ilyen sajnos...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #280894 üzenetére
Ez megy a Mini-s FB csoportokban is, egy bontós és 2-3 szerelő van egekig hype-olva, mindig őket tolják. Egyszer egy tag kamikaze-akciót csinált, hogy legyen egy csoport, ami gyűjti a jó és rossz tapasztalatokat a szervizekről, bontósokról, hát nem akarom részletezni mit kapott, milyen felháborodással fröcsögtek ezen tagok, hogy ez üzletrontás és erkölcstelen céda az ilyen, aki ezzel próbálkozik. Végül a csoportot behintették sóval, gondolom kapott privát fenyegetéseket is.
Renault RS csoport szerelők, alkatrész terén ugyanez, megvannak a szent tehenek, közben olyan kókányok fordulnak elő, hogy égnek áll az összes hajam...[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #274480 üzenetére
Az itt olvasottak alapján tudok véleményt formálni, én ennek alapján a Leont választanám.
Látom, hogy nagyon az álmod a 650i, de hasonló vagyok pénzügyekben, mint Te, meg úgy általános mentalitásban is és minél többet agyalok ezeken, annál inkább áldom azt, hogy most is itt a seggem alatt a céges autó. Áll otthon két pénztemető hobbigép, amit szívem szerint eltakarítanék már, mert több nyűg, mint öröm, főleg, hogy időm, kedvem sincs már hozzá (csak ugye az élet nem kívánságműsor, most áll az autópiac, nem úgy megy, mint eddig, hogy 2 nap és autó el, pénz meg a számlán ).
Egy céges tényleg olyan gondtalanságot ad, amit korábban nem gondoltam volna, mikor még csak kulcsos autóval mehettem és a sajátommal jártam mindenhova magánügyben.
Jóval több értéke van pénzben is számolva, mint az a 120 ezer havonta, főleg egy olyan embernek, mint Te, aki szeretne többet élni, kevesebb problémával (ebben minden bizonnyal egy 6er nem segít ).
Tedd azt mérlegre, hogy azok az álomhelyek, amiket említettél korábban, hogy megjárnád a bömbivel, az a bömös miatt lenne különleges vagy maga a helyszín? Utóbbi esetben céges Leon és gondtalanság (mehet a pénz önfejlesztésre, munkaidő csökkentésre, amire csak akarod), ha előbbi, akkor jöjjön a 650i és bugyogjon a vényóc.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Vilmos, nem is dicsekedtel vele, hogy a Nordschleife-n jartal es megjarattatok az X6M-et.
[link]
Egeszen jot lep, lampatol lampaig epp eleg.Kulon tetszik a visszafogott dukkozas.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #271640 üzenetére
Annak tudnek orulni, mert ez igy baromi nagy szivas. Ha mondja, vagy olyan aron adta volna, hogy ez bele van kalkulalva, akkor nem erdekes, megcsinaljuk, de ez igy, hogy piaci ar, rakerdeztem es ahh, 8000 ezrenkent 2 litert eszik (megvan az uzenet), erre inkabb 800-ankent van ennyi...fasza auto, nagyon elem, de jelen helyzetben kurvara nincs ingerenciam 1 millioert motort epiteni.
t1:
Hiresen szar BMW motort akkor se vennek, ha kergetnenek vele. Ez a Chrysler Tritec, ami alapvetoen nagyon jo konstrukcio, viszont itt ugy fest nem kimeltek es meg kussoltak is rola.rbalint88:
Szerintem fuggetlenul a km-tol egy ilyen szintu olajfogyasztast illik kozolni, mert hogy nem vette eszre az kizart, utana meg meg le is irt egy ezek alapjan valotlan allapotot. Erre akarhogy forgatom nem tudom rahuzni a korabol/futasabol adodo termeszetes amortizacio fogalmat, a gepkonyv is 0,5 liter/1000 km-t ir, ez lazan veve is az otszorose ennek.
Mondom, nem az faj, hogy szar, hanem, hogy errol nem szolt, pedig kerdeztem es hogy abszolut teli arat kert erte, pedig ez igy gatya...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Tanacsra lenne szuksegem.
Ugye van a Minim (2003-as Cooper S JCW).
Marciusban vettem, esos, szar idoben, az adasvetelibe beleirta a srac, hogy használt az auto, a hibait kozolte, blabla.
Na a vetel utan kb. 200 km-el ellenoriztem eloszor olajszintet, nem ert bele konkretan a nivo az olajba, irtam is a sracnak, hogy figyu mar ez nem az igazi (kicsit teligazon kormolt hazafele, ahogy a mogottem jovo anyum latta, de mivel kati nincs, igy tuldusit, betudtam annak). Irt egy regenyt, hogy hat igen, van, mindig is volt ezeknek, neki a 8000 km alatt megkajalt 2 litert, mondom jo, azt meg igy 270 ezer km-nel el is nezem egy igencsak megfeszitett technikanak.
Na de ezen ellenorzes utan fotoztam olajszintet, miutan maxra toltottem es a km allast is.
Most jott el az ujabb ellenorzes ideje, 340 km-el kesobb. Es basszameg a minimumomon van. Ami azert tobb, mint nevetseges, meg annak fenyeben is, hogy a garazsban lathatoan hagy maga alatt foltot a gep, de kotve hiszem, hogy az 1 literben merheto.
Ilyen esetben erdemes, illetve van ertelme megprobalni megkeresni a volt tulajdonost, hogy oke, hogy hasznalt, meg minden, de ez rohadtul nem fer bele, arrol nem volt szo, hogy olajjal megy az auto konkretan.
A képek megvannak, a beszelgetes is errol, km allasok...Tudnek orulni ha lenne valami megoldas, mert igencsak piaci aron vettem, igy meg csak azt sem tudom mondani, hogy oke, aron alul volt, ez van, félmillióból ujraepitjuk a blokkot es aldja meg a jo Isten.
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #271626 üzenetére
Sajnos ez a veszfekezo a tolatasnal nem kikapcsolhato.
Enyemben is volt, a vicc, hogy nem igazan kiszamithato mikor veret egy satut es akkor kerreg, mindent lemuvel, parkoloban nem egyszer neztek hulyenek, hogy mit panikolok, pedig nem is en voltam.
Ha kelloen ovatosan gurulsz hatrafele, akkor tobbnyire engedi a dolgot.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Én, hogy ha semmi más nem jön közbe és időben végzem, akkor 18:30-45 között érkezem. Remélem akkor még nem késő.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz Reggie0 #270118 üzenetére
Már vártam, hogy ebbe is belekössön valaki.
Olyan szinten tudják az ilyen kommentek elvenni a kedvem a hozzászólás írástól, hogy az valami fantasztikus.
Beírtam egy komikusnak ható jelenetet, mert témába illett, viccesen. Erre baszki itt is jön valaki, aki beleáll meg nagyobbat mond.
Ha itt is ilyen FB kommentszekcióba csapunk át, akkor igen szomorú világ lesz.Egyébként ha a két említett pont között Te 140-el végignyelezed, ahogy a Matiz tette a nulláson (és ami érdekessé tette az egész történetet), akkor azért jó, hogy szólsz, mert arra biztos nem fogok menni a városon belül.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Vismajor01 #270088 üzenetére
Esetleg tolatoradar? Ha nem teljesen jol van rakotve az elektronika, akkor alacsony temponal az sipolni fog, mert kozel van a futó.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz macilaci78 #270031 üzenetére
Ezen meg en nevettem fel. Orulok, hogy okoztam Nektek egy kellemes percet.
29-en en is igyekszem felmenni es megmutatni az Astrat.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #269701 üzenetére
Hasonlónak mondanám, ez itt ott puha és ott kemény, ahol az Octavia 3.5-öm volt, viszont a bélelt ajtózseb kihagyása azért nagy kapufa, meg a 12V-os csomagtéri csatlakozó. Ezeken kívül jó, a textúrája nagyon király a puha műanyagnak, Mercedes csillagok egymáson.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
megírom a kis szösszenetem az Astra-val kapcsolatban, mivel 2 hét alatt belement 3000 km, ami azt hiszem már adott egy jó feedback-et.
Ezen idő alatt volt városozás, autópálya, vidéki út (az 52-es is, áldja meg a Jó isten), autópályás dugó, minden, rövid és hosszútáv is 1-4 személlyel.
Úgy döntöttem a legalja, kákán is csomókereső ember leszek ebben a véleményezésben, mert tudom, hogy itt arra is van igény.A delikvens:
Opel Astra L Elegance 1,2 turbóbenzin 130 LE, 8-as Aisin automata
Kobaltkék gyöngyház színKülső:
Nagyon magával ragadó a kinézete, sokan megnézik ebben a színben és felszereltséggel, szépek a részletek is, kellemesen üdítő látvány a parkolóban és a ház előtt is.
Hibának rónám fel, hogy a 300 ezres gyöngyház dukkón találtam fényezési hibákat, ami rendesen baszná a csőröm, ha saját zsebből ment volna a beszerzés, így el tudom nézni (C oszlopon 3-4 helyen mintha por került volna a fényezés alá, kitapintható, látható).Motor:
Jó ez a kis 1,2-es 3 hengeres, bár ha elkezdem nyomni, akkor szokni kell a hangját, ez tény. Ellenben kellő dinamikája van, alapjáraton és tartott tempónál szinte nincs is hangja, így könnyű vele az élet, illetve hihetetlenül jól fogyaszt eddig, 5,3 liter a nagyátlagom. Hatótáv így remek, mivel 55 liter körüli a tank (ez sem túl elterjedt manapság), szinte már dízeles.Váltó:
A 8 fokozat nagy előny, 130-nál sem forog sokat (emlékeim szerint 2100 vagy 2300-at), illetve egészen gyors az irányváltó, egy DSG-hez képest mindenképp. Néha azért érezni egy lámpánál való lassításnál a végén, mikor már 2-3 km/h a tempó és még nem oldott le, hogy megremeg a rendszer, de ezen kívül rendben van, a váltásidő jó, néha ránt egy picit, de száraz DSG-hez képest rendben van. Ami kifejezetten tetszik, hogy jó fordulatszámtartományokat használ, nincs 1100-1200-on nyektetés, inkább 1500-2000 között van mindig a motor, és rendesen visszapakol, ha szükség van rá (tegnap pl. simán elengedte 6300-ig pályára való nagygázas felhajtásnál). Van váltófül a kormányon, kipróbáltam, működik, többet nem tudok mondani róla.Futómű, kormányzás:
Itt csak jót tudok mondani, Oktávhoz képest csendesebb, pláne futóműhangok tekintetében, komfortos, de mégis sportos, nem rossz a kormányérzet sem, a Primacy 4-es gumik is adnak kellő tapadást. Féltem kicsit, hogy a 17-es felni, peremvédős, peres gumikkal majd kellemetlen lesz, de abszolút nyerő, ezen a téren nincs kifogásom.Beltér, kütyük:
Először is sokkolt, hogy mennyivel kisebb, mint az Oktáv. Jó mondjuk annál nem igen tudnék nagyobb csatahajóba átülni a kategórián belül, de vicces volt. Elöl jól elférni a nagyon széles kardánalagút ellenére is (176 centi, 80 kiló vagyok), mögöttem én már nem érzem jól magam, főleg amiatt, hogy teljesen leengedett vezetőülés alá nem tudom berakni a lábfejem. Egyébként a hátsó üléssorban is adott a kényelem, Type-C USB, szellőzőrostélyok és könyöklő is van. Csomagtér átlagos, van síalagút és dupla padlós, de a 12V-os csatlakozó hiánya nagy baklövés volt.
Vezető ülés AGR-es, ami tényleg rohadt jó, mindenféle beállítási lehetőség van, jól személyre tudtam szabni, hosszú távon is kényelmes, maga a pozíció is jó, kellően lent lehet ülni és magamra tudom húzni a kormányt is. Könyöklők helye is rendben van, műbőr borítású, így könnyű takarítani is. Tárolórekeszekből van elég, bár a kesztyűtartó már itt is kicsi és nem is hűthető, ami negatívum. Az este látható, ajtóban lévő, konfigurálható színű ledcsík hangulatos, az ajtózseb is megvilágított, de sajnos nem bélelt, így hangot ad bármi, amit beleraksz. A zongoralakkból van bőven, nem barátom, de együtt lehet vele élni még jelenleg. A dizájn az parádé, rohadt jó ránézni az egészre, főleg az Elegance félbőr, világos szövetbetétes üléseivel. A kormány varrása az alsó, befejező részen csúnya, azonnal kiszúrta a szememet. . Ülés, kormány és szélvédőfűtés van, elöl-hátul radar, hátul kamera és 360 fokos kamera is, ezek nagyon hasznosak. Sávtartó buta, faltól-falig megy, agresszív, sokszor kikapcsolom, főleg vidéki úton, ahol a minőség miatt muszály sokszor átlépnem a vonalat. Adaptív tempomat nem rossz, bár nekem túl korán kezd el fékezni, lassítani, de egyébként teszi a dolgát, a táblafelismerő is egészen megbízható. Sima, foncsoros led fényszóró van benne, nem a mátrix, de abszolút rendben van, az automata távfény is jól működik.
A központi rendszer kellően gyors, nem produkált lefagyást vagy hasonló problémákat eddig, a személyre szabáson még kicsit dolgozhatnának, de tök élhető, és nagy élmény, hogy vannak még fizikai gombok is (klímapanel és ehhez tartozó dolgok teljesen, hangerőszabályzó is, a kormányon is rendes gombok, teljesen jól működnek). Zene nem rossz, metál és podcast jól szól benne. AA és CP terén is van tapasztalat, mindkét platformot használom benne, vezeték nélkül persze, párhuzamosan. Az autóban beállítható, hogy melyik telefon miként csatlakozzon fel (nekem a Samu hívás, streaming, az Ájfon pedig CP-re van állítva), így a Samuról megy a zene, míg az Ájfonnal navigálok. Mindkét telefon így kihangosított, de a funkciók különválnak (ez nagyon hiányzott az Oktávból, ott ha rádugtam CP-re a telót, utána csak arról ment minden). Néha persze össze tud zavarodni és elfelejti, hogy a Samuról ment a zene és művészkedni kell, de rendben van. Ellenben a vezetéknélküli CP mocskosul melegíti és meríti a telefont, ami nem meglepő, olvastam itt is róla, de azért ez még fejlesztésre szorul úgy tűnik.Huhh, azt hiszem ennyi. Ha bármit kihagytam volna és érdekes, akkor kérdezzetek. Tali meg ha lesz, akkor viszem.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kisza25 #268174 üzenetére
Ugyanígy jártam a szép, új Astrámmal...leraktam az udvaron a parkolóhelyemre, ami egy kisebb fa tövében van, tök jó, mert árnyékot ad. Erre reggel megyek le és a szélvédő telibe van f...sva. De nem tudom mi lehetett, mert a mosóban a kefe nyelével tudtam lekaparni az üvegről, úgy rá volt gyógyulva.
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest