Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25901) kaszaking


kaszaking
tag

Audi A4 1.6os benzines kocsihoz keresek olajszűrőt. Nagy különbség van a két méret között? Mindegyiknél szerepel a kocsim típusa évjárat szerint. Az a 2B mi lehet?

A bosch szűrő Kapcsoló menet: 3/4" 16 UNF
MAHLE-KNECHT szűrő pedig Kapcsoló menet: 3/4"-16UNF-2B

(#25902) w333 válasza kaszaking (#25901) üzenetére


w333
félisten

Unix szerint több gyártó szűrőjénél is a "3/4" 16 UNF" méretet írja ! :)

De itt a méret (talán segítség lesz) Link

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#25903) kaszaking válasza w333 (#25902) üzenetére


kaszaking
tag

Köszi, akkor inkább lesz a Bosch az mégiscsak gyárinak felel meg. Azt nézem hogy a Bosch egy ezressel drágább mint a legolcsóbb 600 Ft-os szűrő, ennyi pénz meg megér

(#25904) w333 válasza kaszaking (#25903) üzenetére


w333
félisten

Persze simán :K

Szerk.

Nagyon durva ez a lengéscsillapító :Y :C

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#25905) EQMontoya válasza w333 (#25904) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ilyesmi elven működik az F1-ben a Mercik futóműve is.

Same rules apply!

(#25906) TaaT válasza EQMontoya (#25905) üzenetére


TaaT
veterán

A dolog nem új keletű [link] de nincs ez betiltva az F1-ben már régóta?

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#25907) EQMontoya válasza TaaT (#25906) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nem tudom, pontosan hogy van megoldva, de emlékeim szerint nincs hagyományos rugó és lengéscsillapító bennük.
Asszem, aktív alkatrész sem lehet, de passzív (pl. oldalgyorsulás miatt áramló folyadék) simán.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#25908) TaaT válasza EQMontoya (#25907) üzenetére


TaaT
veterán

Valszeg erre gondolsz :K [link]

Give them hell Ukraine!

(#25909) HoaryFox válasza w333 (#25904) üzenetére


HoaryFox
őstag

:Y

A kasztni kb egy centit se moccant. Kéne az Astra alá :DDD

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#25910) AMD Power válasza w333 (#25897) üzenetére


AMD Power
titán

Teljesen egyetértek veled.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#25911) -v-


-v-
addikt

Ez az uj rs jo lenne nekem :))

(#25912) Gergőke88 válasza -v- (#25911) üzenetére


Gergőke88
addikt

Ennyiért inkább egy dízel Mondeo :U ;] :P

(#25913) Skillet válasza -v- (#25911) üzenetére


Skillet
addikt

Ezt a 4.7 mp-et én is elfogadnám. De erősen az a gyanúm, hogy nekem nem 70 ló plusz kellene ehhez :D
Inkább 170 :) ezek a modern cuccok biztosan nagyon sokat számítanak, mint pl a rajtprogram.
Amúgy csak egy focus. Tudom, szubjektív... nekem nem kéne. Maradok az enyémnél, még ha ennyire lomha is
:B

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#25914) w333 válasza -v- (#25911) üzenetére


w333
félisten

Hmmm ... Ford + összkerék ? elég gyengusnak látom azt a kardágytengelyt, a Difi még úgy oké rendben is lenne (szerintem gyorsan jönnek majd a panaszok) :)

(#25913) Skillet

+1 csak egy Focus, régebbi RS -ben ültem és vezettem is ... semmivel sem éreztem prémiumabb -nak mint a széria gyártású Focust, ugyan az a recsegő ropogó műanyag beltér van benne és a bolyhos kiporszívózhatatlan szőnyeg :))

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#25915) -v- válasza w333 (#25914) üzenetére


-v-
addikt

Jaja, en is csak ezert nem veszek egyelore. :DDD

(#25916) w333 válasza -v- (#25915) üzenetére


w333
félisten

Ha normális összkerékhajtást szeretnél akkor szerintem nem kérdés hogy Audi Quattro vagy Subaru ... ők tudnak is normális összkerékhajtást gyártani :K

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#25917) Tsebacsi válasza w333 (#25914) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ezt így előre kijelenteni kicst erős w333, nem fél nap fejlesztés van az RS Focusokban...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#25918) stickermajom válasza w333 (#25914) üzenetére


stickermajom
addikt

Nem kevés mérnök dolgozott rajta rengeteg munkaórában, de te képről megmondod, hogy szar. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25919) w333 válasza Tsebacsi (#25917) üzenetére


w333
félisten

Persze tudom ... de Ford mint összkerék szerintem még gyerekcipőben jár ! :)

(#25918) stickermajom

Láttam már élőben 1-2 Subaru Difit + kardánt (nem ilyen gyengusnak néz ki)

(#25920) Gergőke88

Véletlenül sem :N

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#25920) Gergőke88 válasza w333 (#25919) üzenetére


Gergőke88
addikt

Ugye csak trollkodsz? Mert hogy közöd nincs az egészhez az tuti

(#25921) tomiii.


tomiii.
aktív tag

Ha már Focus RS.
Egy mai 2.3-as dízel motor milyen adatokkal van megáldva?(lehet nem is gyárt senki 2.3-ban, akkor 2.0 és 2.5)
kíváncsi vagyok a nyomaték és teljesítmény különbségekre, de azt se tudom mit keressek dízel téren :DDD

(#25922) stickermajom válasza stickermajom (#25771) üzenetére


stickermajom
addikt

Erre a gázolaj kerül a motorolaj helyére dologra valaki esetleg? :U Nem DPF-es autó, szóval gyárilag nem nagyon van visszacsorgás. Gázolaj szaga pl. nincs.

[ Szerkesztve ]

(#25923) Qru válasza tomiii. (#25921) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

2,5 TDI nincs már újként, 2.0 vagy 3.0 (VAG), alább az aktuális legerősebb gyári szoftverrel ellátottak:

2.0 TDI:

- 190 LE / 3500-4000
- 400 Nm / 1750-3250

3.0 TDI:

- 272 LE 3500–4250
- 580 Nm 1250-3250

#nincsbennetarcsi

(#25924) tomiii. válasza Qru (#25923) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Csak mert pont pár napja fújta a tréleresem, hogy csak a dízel csak a dízel, benzinnel közelében sem lehet érni annak a nyomatéknak, amit az tud. Most az általad leírt adatokból, csak fajlagosan kiszámolva egy 2.3 dízel adatait, nem látok, húú de nagy különbséget. Csak lóerőben benzines javára.( nem volt szó fogyasztásról, még mielőtt betalál valami dízel fan itt is :DDD )

(#25925) Qru válasza tomiii. (#25924) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

2.0 TSI:

- 280 LE @ 5600 rpm
- 350 Nm @ 1700 rpm

Pariban van abszolút a dízellel. :K

#nincsbennetarcsi

(#25926) -v- válasza tomiii. (#25924) üzenetére


-v-
addikt

Bimmernél is a B47 2 literes dízel 190 le és 400Nm

[ Szerkesztve ]

(#25927) Qru


Qru
MODERÁTOR

(#25928) tomiii.


tomiii.
aktív tag

Mondjuk akkor csak hallgattam, nem kötekedtem, legalább kaptam kedvezményt a fuvarra :D
Csak most jutott eszembe, hogy ő szívó benzint hasonlította a turbo dízelhez. Na majd, ha találkozok vele ;]

(#25929) deicide válasza -v- (#25911) üzenetére


deicide
veterán

Ha nem rakták volna tele ajtóval és kicsit szebb lenne az orra, már a konfigurátoron molyolnék. :DDD

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#25930) EQMontoya válasza deicide (#25929) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ha már három ajtó, akkor miért nem GT86? :)

Same rules apply!

(#25931) Gergőke88 válasza EQMontoya (#25930) üzenetére


Gergőke88
addikt

Gyenge lenne az OPC után..

(#25932) 8th válasza EQMontoya (#25930) üzenetére


8th
addikt

Mert az egy kamusportkocsi kapuzárási pánikban szenvedő öregembereknek? ;]

(#25933) deicide válasza EQMontoya (#25930) üzenetére


deicide
veterán

Mert inkább gyorsan menni szeretek (élvezem a tartós 250-et) és nem driftelni, nekem inkább az elsőkerekesek karaktere jön be kanyarokban. Meg azért ahogy elnézem a GT86-ban tényleg csak dísz a hátsó üléssor, míg pl az OPC-ben Horvátországot is megjártuk 4-en. :)

8th: valamennyire az OPC is az. ;]

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#25934) bitpork válasza deicide (#25933) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Miért nem veszel egy normális használati értékű autót, és a különbözetet meg költöd a bérelt verseny gépre meg pályabérletre?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#25935) Tsebacsi válasza deicide (#25933) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Mai napig ámulok, hogy az OPC-nél és az RS-nél hogy tudták megcsinálni, hogy ne kaparjon folyton el az első két kerék nagyobb gázra. A mezei civic-em lókukkancs, egy kis emelkedőnél már nem tudok dinamikusan indulni mert csak kapar maga alatt mint egy hibbant kiskutya :(((

bitpork: Az OPC/RS már szerintem simán pályaautó is, csak bírjad gumival és fékekkel :)

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#25936) deicide válasza bitpork (#25934) üzenetére


deicide
veterán

Mit értesz normális használati értéken? Egyedül élek és nem tervezek ezen változtatni, nagyon ritkán nem egyedül utazom. Belefér a bevásárolnivaló, az IKEA-s cuccok is esetleg többé kevésbé. Ha bringát kell vinni, arra meg ott az F Astra.

szerk: illetve jelenleg időm sem lenne pályanapozni, hétköznap 3:30-kor kelek és 19:30-kor fekszem, hétvégén is edzések, meg versenyek. Majd ha kiöregszem 5-6 év múlva a futásból, akkor meggondolandó lesz. :)

Tsebacsi: Azt én sem nagyon értem, mert a GTC 200LE-jével is sokat kapart és rángatta a kormányt, ezt itt nem tapasztalom egyáltalán. Persze vizes úton, téli gumival hajlamos kipörögni, de szárazon betapad.

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#25937) bitpork válasza deicide (#25936) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Olyat ami nem alkalmas 200 feletti száguldozásra :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#25938) Skillet válasza bitpork (#25934) üzenetére


Skillet
addikt

(#25937) bitpork

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#25939) EQMontoya válasza 8th (#25932) üzenetére


EQMontoya
veterán

:D
Ugyan már, 200 lóerőtől 15 éve még vonyítottunk volna örömünkben. :)

deicide: élsportoló vagy, vagy minek köszönhető ez az életforma?

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#25940) 8th válasza EQMontoya (#25939) üzenetére


8th
addikt

Lófa*zt én a felétől is. :DDD

(#25941) MunezXBK válasza EQMontoya (#25939) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Majdnem, ismerem pár éve és meghajlok a kitartása, teljesítménye előtt.

Amúgy egy végtelenül nyugodt, kedves ember. :R

(#25942) deicide válasza EQMontoya (#25939) üzenetére


deicide
veterán

MunezXBK jól mondja, egy birkatürelmű és kitartó ember vagyok. :)

Az élsportoló azért túlzás, 4 éve kezdtem mozogni (135 kilósan), most 79kg vagyok és vasárnap 3. lettem a Kaposvár dombjai félmaratonon, Senior korosztályban pedig 1. ;]
Ez az eredmény azért megköveteli bizonyos diszciplinák betartását, akkor is kell menni edzeni, ha esik, ha fúj, ha -10 van. De jelenleg az eredmények kárpótolnak ezért.

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#25943) Qru válasza Tsebacsi (#25935) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én konkrétan agyf@szt kapok, hogy ha nem csont száraz az út nem tudok normálisan elindulni a Paszulyal pedig az még hol van egy RS-től vagy egy OPC-től... 3 éves nem legyalul 215 széles Conti SC5 a nyári (mondjuk a TS850 télivel sem jobb a szitu).

mod:

Ezek után nem csoda, hogy Subarut vettem. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#25944) Tsebacsi válasza Qru (#25943) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A nyárim még csakcsak, még vízesen is, de a téli az halál ilyen szempontból, pedig ez sem 5 forintos gumi (Dunlop).

Nyárit vennem kell, mert április előtt kornélnak nem lesz pénze :D Lehet valami alig használtat nézek majd. Csak milyet a Pilot Sport 3 után?

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#25945) Mágus2 válasza Qru (#25943) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Too much toque. A Bubunál nem fenyeget ez a veszély. :DDD És a paszuly az első fokozatban csak 50%-os turbónyomáson megy, 2.-ban kezdődik a tánc. ;) Az a 350 Nm elég kellementlen meglepetéseket tud okozni az első gumiknak. Próbáld ki, hogy lelassítasz, de nem állsz meg, hogy benne hagyja a 2-est, és onnan rúgd el. ;]

EQMontoya B6 passat, 2.0TDI 170PS/350Nm, DSG. -alias paszuly.

[ Szerkesztve ]

(#25946) EQMontoya válasza Qru (#25943) üzenetére


EQMontoya
veterán

Mit értünk Paszuly alatt? :B
Passat?

Same rules apply!

(#25947) MunezXBK válasza Mágus2 (#25945) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Enyémnél, hogy alakul? 3.-ban kezdődik a móka.

(#25948) Qru válasza Tsebacsi (#25944) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Dunlopból milyen van? Haver vett kékválaszt a Hondájára és nagyon dícsérte...

Akkor vmi olcsó de jó minőségű lágy keveréket vennék akkor. Toyo TR1

Mági: Ezért vettem Bubarut. :K Azzal nincs gond az elindulással (és nem csak azért mert nincs nyomaték :P).

EQMontoya: Az azzzz, jó kis csalós dízellel (EA189). :K

#nincsbennetarcsi

(#25949) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Kedves barátomnak megtörték a kocsiját dec23.-án. Rendőrt hívott, a srác elismerte, hogy ő a vétkes, kitöltötték a betétlapot, aláírta, minden klappolt. Volt kárfelmérő, volt pótszemle, minden, van Cascoja is, de a mai napig nem nyúltak az autóhoz. Felhívtuk a srác biztosítóját (Posta), annyit mondott, hogy kiküldtek neki egy levelet, amiben igazolnia kell, hogy tényleg úgy történt minden ahogy már aláírta kétszer, és erre neki március 28-ig adtak határidőt... Akkor már 3 hónapja nem lesz autója...
Tudunk valamit tenni, hogy meggyorsítsuk a folyamatot?

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#25950) Tsebacsi válasza LógaGéza (#25949) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Én annyit tennék, hogy nem kötnék ilyenekkel, mint a Posta biztosító :(

Qru: Dunlop Sp Wintersport 3D vagy 4D most nemtudom :P

A toyo lehetőséget meglesem, köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.