Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Vallalnak, a beallt fek utan en is elmentem egy meresre.
#nincsbennetarcsi
Szoszo94
őstag
Anno a Passat engedte a fékolajat a kéziféknél a hátsó nyergen, tudom mekkora sz.pás tud lenni a felújítás, épp ezért még egyszer nem csinálok ilyet és szerelőre bízom Egy teljes napomba került, bár jobb lett, mint előtte valaha volt.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
molnarpeter
nagyúr
Napi használatban nincs sok jelentősége. Ha már 1-2 hete állt a szekér, akkor lehet haszna mondjuk 10-20 másodpercet ketyegni hagyni, szerintem (30 éves traktor leírása pl kitér erre, hogy a turbó kenése miatt hosszabb állás után 10s önindítózás kell üzemanyag nélkül... autóban ilyet nyilván nehezen csinál az ember )
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
BMW M135i xDrive (Garázs ep.796)
Hát nemtom, nekem nem fut össze a számban a nyál ..
Ez az elölhajtós 128ti se lett nagy szám a teszt alapján ..
Ne forgasd ki a szavaimat! ☝️Olyasmit írtam, hogy
"nem voltam annyira rosszabb nála".
Egy Golf TCR / Golf R kb. pariban lenne az Audi R8-cal autópályán 250-ig, csipsszel ütné, az R talán állóból is. Szívó V8 szépen szól, nincs csiga, önsúly van.
De persze ha lebuszozol a Mecskbe 200 km-t, ott az R8 a király. (Ettől még persze bármikor cserélném 1:1-be.)
6030D
Ármester
Vác - rakpart - Fehérvár, aludt a gyerek, 100-120 tempomat, 5,3. Kamion mögött 97 tempomat 3,3. Nagggyon untam magam, az nyugtatott, hogy a belsőben is csak erősködni kellene, nagy volt a forgalom.
Haza felé ordított, 7, valamennyi...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Üdv! Signal Casco biztosítás, kiegészítve ezzel: [kép]
Mit takar a bekarikázott rész? Sehol nem írja le...
Amiért fontos, hogy én magam tartom karban az autót. Valakinek észrevétele?
Ha szervizkönyv kell akkor nem adok érte pénzt.
Ünnep miatt nem hívhatom őket fel.
[ Szerkesztve ]
Teodor52
senior tag
Turbófeltöltés című könyvből vett két szabály,
ami szerint van jelentősége csak az nem tisztázott, hogy alapjáraton mennyi ideig.
Értem azt az elvet is, hogy alacsony pl 5W-és olajoknál néhány másodperc az olaj körbefutás ideje, bár ez függ a motor konstrukciójától, az olaj minőségétől a hőmérskéklettől, de ott a csavar, a turbó, ami elég távoli pont már ami a kenési helyeket, pontokat illeti.
[ Szerkesztve ]
dj79
senior tag
tboldi
nagyúr
Ez a dr. Kováts Miklós-féle könyv?
brumi1024
veterán
Azért az erős túlzás, hogy egy TCR pariban lenne, a 100 kg-mal nehezebb, de 100 lóval erősebb középmotoros szívó V8 sportautóval. A G8 R, állóból, 160-ig kb pariban van, utána nem sok esélye van, 200 felett meg csak nőne a különbség. A TCR meg nagyon nem a G8 R. És ez a gazdaságos V8, a V10 gyakoribb, mert a második generációból csak az volt.
[ Szerkesztve ]
Azért fontos, mert ha te magad nem vagy szakember (papírral igazolhatóan és a karbantartást nem az erre papírral igazolhatóan képes és kész műhelyben végzik) akkor a biztosítónak be kellene áraznia a szakszerűtlenségi és az ebből kifolyólag előkerülő veszélyeket. Pl elbaltázott fék, nem megfelelő olaj okozta kár, rossz pontra kötött test miatt kigyulladó hibrid stb. Már pedig arra nem fizetnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Teodor52
senior tag
Igen
Snoop-y
veterán
Durva vagy
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
#89309696
törölt tag
Zárva voltak a boltok tegnap, majd két napig megint zárva lesznek. Rohannak a két napra bevásárolni. Én csak kutyakonzervért mentem a Fressnapf nyugis volt, meg amúgy az út is végig 110-zel jöttem, csak bent a városban heringeztek.
Meg amúgy az összes nyaraló tele van, az emberek türelme végleg elfogyott.
Ez melyik app?
stickermajom
addikt
az emberek türelme végleg elfogyott.
Ezt mondjuk nem csodálom.
brumi1024
veterán
És akkor van egy hasonló teljesítményű, 5 üléses, FWD, polgári kompaktból lett sportosabb változat, a standard 2 literes turbómotorral tuningolva (kérdéses megbízhatósággal, a külföldi fórumokon gyakoriak a váltóról szóló kérdések, illetve a Laptimingban is volt egy csúfos eset) vs egy erre a célra épített, szívó középmotoros sportautó. A lóerő itt sem minden. Gyors a G7 R, de nem véletlenül kerül két és félszer annyiba az R8.
[ Szerkesztve ]
Ergo ez akkor jó ha mindenről van papír? Egy vagyon bármilyen szerviz miközben az esetek nagy részében kb olajat cserélnek, néha fékbetét, tárcsa. Kifizetem ott azt a nem kis összeget a papír miatt, aztán meg még ennek a díját 6k, hogy éljen a kiegészítő szolgáltatás. Hát, nem úgy tűnik ami megéri. Ez épp olyan mint a sitnalnál a szélvédő kár. Ha nem gyakran törik be ( ) akkor megéri náluk lenni, mert idővel visszajön (nem fizetem be) amit nagyon kicsavart helyzetben ki fogok a cserére. Ugyan ott vagyok. Mint a fenti esetnél. Sztem nem kell ez nekem...
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Ha lenne nyaralónk valahol mi sem BP tőltenénk a Húsvétot. Mondjuk sokat most sem vagyunk itthon.
Qru
MODERÁTOR
Jah ha mar nyaralo: a Matraban most esett a ho, latnad a sok nyarigumist szenvedni... 4WD+4S gumi engem nem er meglepi az tuti.
#nincsbennetarcsi
Snoop-y
veterán
En is azert nem csereltem mert jovo hetre havat mondott.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
DonThomasino
veterán
Amit alkatrészes webshopoban látok stabilizátor pálcát,
az mindig 1 pár tehát 2 db ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
Szoszo94
őstag
Drag Racer - androidos app.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Egy német oldalon a Speed Logic lite-ot javasolták [link] , gyengébb az értékelése. Nem próbáltam.
Szoszo94
őstag
Ez jobbnak tűnik abból a szempontból, hogy beállíthatóak célok is. Ránézek majd erre is
Te melyikkel próbáltad a 100-200-at? Vagy csak stopper volt?
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
A pontos mérés záloga: bal kézben a kormány, bal szemem az úton, a jobb a fordulatszámmérőn, jobb kézzel váltottam és a telefonon a stoppert kezeltem. Közben a jobb fülembe mantrázta a feleségem* a szokásost, hogy ő kiszáll / többet nem száll be mellém és ezt a hülye haverjaimmal csináljam.
* Már rájöttem, hogy csak a magas fordulatszámra figyel fel, akkor kezd rá. Nyugodt ~200 nem zavarja. Ha tudja is, hogy 180, az se.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Reggel azert nem nevettem mikor a jeget kellett kaparni az ablakrol...
#nincsbennetarcsi
mostanaban nezegetek telkeket a matraban, de jo, hogy felnyitod a szemem, hogy kelleni fog hozza az az xv is
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Szoszo94
őstag
Ez jó!
Nálunk a sebesség nem gond, inkább a kanyarok, körforgalmak után kapom meg az "állj félre, mert idehányok" és hasonló mantrákat De lélekben már felkészítettem rá, hogy ha a fékek is le lesznek cserélve akkor ez csak jobb lesz - nekem legalábbis, neki kevésbé
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
tboldi
nagyúr
Nem, 1 db. Már csak azért is, mert általában különbözik a két oldal, egymás tükörképei szoktak lenni.
Qru
MODERÁTOR
Jaja, a hokotro ritka vendeg a hegyteton.
#nincsbennetarcsi
Jujujj, körforgalommal próbálkozni se nagyon merek, FWD-nél kell(ene) a nagy svung a vicceskedéshez.
Snoop-y
veterán
Futott garazs rulez
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Pont ez van nálunk is. Motorral is vittem anno, 14e fordulat kettesben: ököllel veri a sisakomat. 5e fordulat hatosban: semmi gond.
while (!sleep) sheep++;
Utolsó fogyi elég jó lett. Igaz van kis csalás mert ehhez hozzájön még kb 5000Ftnyi villany.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Telken nincs, amugy melygarazsban all szoval sokat nem kell jeget kaparni.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Tankoltam most E10-et (393.9-ert). Vegig orszagut (minimalis varos kb 10 km a 600-bol): 7.29
BC: 6.94-et irt.
#nincsbennetarcsi
Feltételezem, Ő is egy higgadt menyecske.
Qru
MODERÁTOR
Nalunk nincs ilyem gond. Nincs tarcsi ha akarnek se tudnek gyorsan menni.
#nincsbennetarcsi
De hangosan tudsz!
Az előzmény, hogy emvy felesége - akárcsak az enyém - a magas fordulatszámhoz tartozó hanghatásokra figyel fel, arra pöccen be. A csendes, egyben tempós suhanás nem éri el az ingerküszöbüket.
Qru
MODERÁTOR
Jah hangero van, ebben olyan mint egy Civic.
#nincsbennetarcsi
ngaba
aktív tag
Akkor biztos hangos volt. :)
Ám motoron szerintem rosszabb utasnak lenni, mint sofőrnek. (Rosszabb kapaszkodni, és nem tudod, hogy mikor jön egy hirtelenebb manőver / gyorsulás. A második nyilván autóra is áll, de ott szvsz kevésbé érdekes.)
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
En kapaszkodtam utaskent egy Hayabusa-n
Egesz vegig olyan erzes volt, hogy csuszok le hatra szo szerint folytam lefele
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Még nyolcadikos koromban voltam a visegrádi bob pályán, akkor még lehetett (most is?) ketten menni egy bobbal, utáltam amikor hátul ültem, mert pár kanyarban kifele vitt az erő és ki akartam esni. Azóta kerülöm a motorokat is, mert valamiért ugyanezt vizionálom ott is utasként.
Asszony nálunk egyre elfogadóbb, inkább azzal van baja, mikor szerinte valami "veszélyes" szituáció van (pl. szerinte rámegyek a nulláson az előttemlévő seggére vagy azonnal bemegyek mögé ahogy elmegy mellettünk => Féktáv para), vagy másképp viselkedek mint ahogy ő reagálna és akkor elkezdődik a parttalan vita Az persze nem vita tárgya, hogy:
- Neki nincs jogsija
- Jobb oldalról gyakran tűnik másnak egy szituáció
- Mindig a sofőrnek van igaza => Mindig az Asszonynak van igaza
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
diegho
nagyúr
Az utolsó kijelentés mindent is felülír...
Qru
MODERÁTOR
Vegre nem csak en nyomom vasfelnin.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 13"2020 Touch Bar i5/16GB RAM/512SSD
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD