Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Derail Valley
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #196249 üzenetére
Itt, Móváron is hasonló a helyzet, sőt, majdnem elvitték a WagonR bal első sarkát is. Állok szépen a macisajtos kereszteződésben a vonalnál a soromra várva, és akinek elsőbbsége volt, úgy lecsapta a kanyart nagy sebességgel… Centiken múlt az egész.
Jó lenne, ha egyszerre csak az egyik autót zúznák le.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
m1 eleg nyugis volt, oda meg visszafele is, szokasos 135 tempomat, eleg voltak a tegnapi izgalmak a trafirol eddigi tankkal mentem eddig 700 km-t, es meg 70-et ir a bc, 6.3 a fogyi, igy mar nem olyan veszes elindulni hosszabb utra tankolas szempontjabol sem.
videki uton jott mogottem egy baratom golf7 1.2 chippelt tsi-vel, mindket kocsi padlo 4-ikben, nem igazan lepett el tole az 1.5 tsi, vagy csak nagyon nagyon lassan, eleg sokat dob rajta egy kis okositas
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok!
Minap történt, hogy gondolt egyet az autó (2003-as Daewoo, elsőkerékmeghajtás, hátsó dobfékek), koppant benne valami és besatuzott úgy, hogy se előre se hátra nem mozgott onnantól nagyon (menet közben, minden előjel nélkül). Külső körbejárás után a bal hátsó kerék állt be teljesen, csak húzta a földön nagy erőlködés közben. Szerencsére nem főúton 90-es tempónál történt, hanem földúton max 20-nál így nem lett belőle semmi gond (az autóén kívül természetesen).
Autómentő lett a vége, elsőre amit tippelt, hogy vagy beakadt/beragadt/beszorult a kézifék, vagy letört/leszakadt a fékpofa vagy kerékcsapágy és kézifék/fékpofa.
Kedden tudja csak megnézni a szervíz, egy olyan kérdésem lenne, hogy melyik eshetőségnél egy rendes szervízben kb milyen költségekkel lehet számolni? (amennyiben eltalálta az autómentő a hibát).Előre is köszönöm! (ha esetleg rossz topik akkor elnézést!)
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
Snoop-y
veterán
válasz racskobalazs #196267 üzenetére
Auto es alkatresz fuggo. 10K-tol 100K -ig barmi elofordulhat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz AMD Power #196264 üzenetére
1. Elsőként kapirgáld ki a rozsdát.
2. Ha nagyon tutira szeretnél menni, passzíváld (Noverox, Korant, stb.).
3. Ahogy Qru írja.Bónusz: Mivel fehér a fényezés és pici a hiba, megfontolnám, hogy fényes fehér Hammerite-tal javítsam. (Ha nincs otthon, nem akarsz venni egy dobozzal - tudok adni, XII.)
Snoopy: Nice!
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz racskobalazs #196267 üzenetére
Egyszer jártam így, leszakadt a hátsó dobfék pofájáról a kopóréteg és beékelődött. Szerencsére a ház előtt történt. A javítás nekem olcsó volt, magamnak csináltam, csak wgy szett fékpofát kellett vennem. Gondolom szervizben sem kérnek el 20-30 ezret munkadíjra ezért (persze csak ha tényleg ennyi a baj).
-
tboldi
nagyúr
Mi egyszer egy (kölcsön)utánfutóval és a ráfutófékével jártunk hasonlóan. Épp Debrecenből tartottunk hazafelé Móvárra, de apum eltévesztette az M0-ra felhajtást, és bekeveredtünk BP-re. Valahol a belvárosban voltunk a legforgalmasabb időben, mikor befogott, lehet, hogy pont a sok megállás-elindulás, illetve a menetszél hiánya miatt következett be. Alig tudtunk félreállni, végül egy taxis várakozóhelynél sikerült, nem néztek ránk túl kedvesen, de nem tudtunk mit csinálni. Úgy 30-40 perc után viszont már hűlt annyit, hogy kiengedjen, tudtuk folytatni az utunkat. Az út további részében már nem blokkolt le, viszont a WagonR fogyasztása az addigi ~8 literről ~10-re ugrott.
-
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Turbóval kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Hideg motor beinditását követően mennyi ideig érdemes járatni alapjáraton, hogy megfelelő legyen a turbó kenése?
Azt tudom, hogy nagyobb terhelést követően leállítást megelőzően alapjáraton járatni kell kb 0,5-1 percig a megfelelő visszahűtés érdekében.
-
nagyúr
válasz Teodor52 #196276 üzenetére
Sose járasd alapjáraton. Legrosszabb megoldás ami létezik. Tessék menni vele aztán 15 perc minimum, és be lesz annyira melegedve hogy lehessen ésszel nyomni neki.
Attól is függ mikori autó. A 2015 utániak nagy részénél már szerintem van kiegészítő hűtés a turbón ami a motor leállítása után is hűti egy ideig.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #196273 üzenetére
Ezért veszek felújítókat a nyergekhez mikor a fékeket cserélem, meg akarom előzni a megszorulást
Felkerültek a nyári tappancsok, megvolt az első hosszabb út is. Állat ez a gumi Féktáv a harmadával csökkent, körforgalmakból nagy gázzal kijövet nem kezd mászni a segge, úgyhogy jöhet a nyár és a szerpentinezések
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
De volt, egy MZ ETZ 125.
-
Szoszo94
őstag
Hát na, nem egy X5M Competition
Muszáj lesz kompresszorosítani a végén, hogy megfeleljek NekedNéztem gyors egy 402m-t is útközben, 4 tizedet javult és az indulást elrontottam, elkapart és egy pillanatra elvettem a gázt.
Előtte tankoltam tele, 2 személy plusz csomagok, ehhez képest lett a sz.r rajttal 4 tizeddel jobb, mint a féltankos egyszemélyes előző gumis mérés.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Ma én is megettem egy R8-at, erről jut eszembe Idézőjelbe, mert inkább kiment előlem, nem volt racse de na Keresem a videót, egy pillanat!
Itten is van Pár perc és lejátszható ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
lazac_
tag
válasz Szoszo94 #196281 üzenetére
Nekem nem sikerült megelőzni a hibát, igaz nem megszorult, hanem elsírta magát a bal hátsó nyereg. Az a fura, hogy február elején vettem, akkor kapott friss műszakit az autó. Szerencsére időben jelzett a technika, az alacsony fékfolyadékszintet a kézifék visszajelző állandósult fényével mutatta. A felni belső feléről szépen lemarta a festéket is, mert ahogy takarítottam le a folyadékot, jött vele a fekete réteg is egy darabon. Pár forintos szimering, de szét kell borítani hozzá az egészet. Szerencsére tele a youtube mx-5 videóval, szóval játszottam egy kicsit az ünnepek alatt, felújítottam mindkét nyerget itthon, csak azt nem tudom, vállalnak-e a szervizek fékpadi mérést csak önmagában...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest