Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
membrandj
nagyúr
Üdv! Mazda 6 , 2004, 2.0 cdh GT, 136 LE.
Ma elkezdett világítani a motorhibajelző+ a kipörgésgátló.
Hibakódok:
B2537 ---- ez elvileg: Auxiliary Heater No Start Fault , van benne kályha ugye, gondolom erre jelez,de szerintem ez összefügg az elsővel.
P0342-Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör alacsony jelszint (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)
Na egy nissan almerán, ha jól emlékszem, szintén ez volt a hibakód, ott pedig a csúszó vezérműlánc miatt jelzett ugye a szenzor.
Lehetséges,hogy itt a vezérműszíj lenne a probléma? Az autóba van 90k és ez valós, mivel fél évesen 12k-val került édesapámhoz, ő pedig 10 év alatt tett bele ~ 80k-t.
Vezérműszíj még nem volt cserélve, legutóbb 1 éve az autószerelő megnézte és azt mondta,hogy nincs vészes állapotban egyáltalán, ő még nem cserélné.
Várom az ötleteket, minden kis infónak örülök, akkor is, ha csak tipp.
Köszönöm előre is !
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.