Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
E39
Magnum_
nagyúr
szerintem E39.
és legalább 600km/h-val kellett ehhez mennie
I humbly and respectfully decline™
szőröscica
addikt
Megautóztuk ma az MX-5 RF vs. GT86 tesztben megírt Tatabánya-Esztergom (Tát -> Bajna -> Tatabánya) útvonalat. Héregig nagyon jó minőségű, utána kicsit rosszabb, de még mindig élvezetes, jó kis 30 km-es szakasz.
Nekem jobban tetszett, mint a Szentendre-Esztergom Dobogókő felé, mert nincsenek biciklisek, sokkal kisebb a forgalom, a kanyarok inkább tempósak és beláthatóak, és nincs kátyú kátyú hátán.
Hazafelé a nulláson láttuk a szerb buszbalesetet, óriási volt a dugó az M1-M7 felé, és a busz eleje lenullázódott teljesen, nem csoda, hogy a sofőr nem élte túl.
EQMontoya
veterán
Hát, jah, nem kicsit lehetett sok...
Same rules apply!
Qtya123
őstag
[Minden kereskedőnek egy ilyen vevő az álma]
Az ilyen "ügyes" autóvásárlóktól mindig ledobja a láncot az agyam.
[ Szerkesztve ]
Gyick
őstag
Üdv!
Kikellene lassan cserélnem az autómon(Opel Astra H GTC) a gumikat.(205/55/16).Vmi jobb minőségűt szeretnék ami azért nem olyan drága(kb 20-25k között).Van most ebben a kategóriában vmi "best buy" a piacon?
Richard!
addikt
Fáradj át ide: [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
pècsimunkás
addikt
Èn erre esküszöm : [link]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
(#70059) kovacsroli válasza pècsimunkás (#70058) üzenetére
kovacsroli
senior tag
+1
Nekem is nagyon bejött.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
rbalint88
addikt
Volt "szerencsém" vezetni egy Jag XJ-t a Prága-BP távon, 3.0 V6 D, LWB, fullos felszereltség. Kellemes gépezet, 210-ig szépen megy, fölé nem nyomtam. Viszont ami durva, hogy 180 fölött eléggé szélzajos lesz, de lehet ez direkt van, hogy feltűnjön a tempó. Egyébként patent verda, a kormányon kicsit sok a gomb, az pedig ismét bizonyítást nyert, hogy egy hosszú úton a fűtős-szellőztetős-masszírozós ülés és a jó hifi aranyat ér
az idézőjel csak annak szólt, hogy nem az enyém a verda és nem is szeretném megvenni, főleg totálkárosan nem a zabszem megvolt az úton, főleg a felújításoknál, ahol nagyon szűkek voltak a sávok.
adalbert1
veterán
Első sorban tényleg elvihették volna átnézetni, akkor sok utólagos bosszúságtól megkímélhették volna magukat (szerintem ennek alapnak kellene lennie, ha már talál egy olyan autót az ember, amire azt mondaná, hogy megvenné).
Viszont engem az ilyen sztorikban jobban irritál az eladó szerepe, mint a naiv/gyanútlan/hozzánemértő/esetleg buta vásárlóé, ha autókereskedő, akkor ezeket a hibákat jó eséllyel kiszúrja, hamarabb észreveszi, hogy törött volt (vagy már alapból tud róla), és gondolom ezeket azért nem igazán említi meg az eladásnál.
Én spec a vevőt közelebbről is megnézném. Komolyan létezik olyan vevő aki annak tudatában vesz használt autót -még mindig itt tartunk?!- h az sokáig gondozásmentes lesz? Ez kb az a szint aki szintén a totálkárnak írt, h megvette és használta és kezd elege lenni belőle mert minden sz@r baja van és tutibiztoshétzicher h átbszták, mert már kellett féket cserélni, futómű alkatrészeket meg olajat is, tehát ajánljanak másikat ami megbízható...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integrale
veterán
Ja, kilincsből megmondható.
"Bad reklám is reklám too"
Zizmand
aktív tag
Jaja, szerintem is E39.
[ Szerkesztve ]
pelenka35
őstag
Sziasztok
Van egy Mitsubishi Grandisom (diesel,2006) elindultunk vele kirándulni,de az autónak nem volt "ereje" hiába nyomtam neki padlogázt csak vánszorgott. A dombon alig akart felmenni .Esetleg tudd erre valaki valamit mondani?
Gamertag:Rob3rt75
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
Jaffa75
őstag
EGR szelep vélhetően... Jó esetben tisztítható, vagy cserés.
Igaz, lecsúszhatott a turbócső is!
[ Szerkesztve ]
Zizmand
aktív tag
Most nem néztem után, de valószínűleg turbós, akkor vákumcső lehet lecsúszott, elrepedhetett, légtömegmérő is lehet, hogy beszart. De így látatlanba nehéz megmondani.
Nekem repedt volt a turbó vákumcsöve, és azt szokta olyankor csinálni, hogy nem húz az autó, 120 km/h -nál többet nem nagyon akart gyorsulni.
Benzinkúton tudnak adni pálya matricáról áfás számlát, igaz? Sosem vettem még kúton.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Persze...
Qru
MODERÁTOR
Lehet ha nem hozzád köthető (pl te vagy a tulaj, ott dogozol stb).
#nincsbennetarcsi
salieri.
őstag
Sziasztok!
Klímatisztításhoz megfelelő ez a Prevent Spray?
Szia!
Hasonlóval tisztítottam én is klímát, működik.
Javasolt lépések:
1. régi pollenfilter ki (kuka),
2. klímatisztítás a használati utasítás szerint (pollenfilter közben nincs az autóban),
3. új pollenfilter be.
Qru
MODERÁTOR
A semmitől jobb de egy ózonos tisztítással többre mennél.
#nincsbennetarcsi
salieri.
őstag
Most cseréltem pollenszűrőt 200km-rel ezelőtt..
Az ózonos tisztítás mennyiért reális? 3K ért látom Miskolcon...
El tudnak valamilyen elektromos alkatrészt cseszni vele az autóban?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az jó ár, itt Pesten olyan 5k körül megy.
mod:
Nem, csupán O3 gázt pumpálnak az utastérbe, semmi műszaki hibát nem okoz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
salieri.
őstag
Pollenszűrőt nem cserélem gondolom nem gond..
Akkor hanyagolom a sprayvel való tisztítást ,elviszem Ózonosra.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
akkor csak kiveszed és majd visszateszed :-)
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Nem kell én sem cseréltem pollenszűrőt csak ment neki az O3 és 2 éve nem jött vissza a dögszag úgy kipucolta. Ózon azt is kifertőtleníti. Nagyon durva cucc...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
salieri.
őstag
Enyémben nincs dögszag Lehet felesleges is most elvinnem!? Tavaly volt júniusban csinálva és az autó nem ment szinte semmit (kb. 1K km)
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Csináld meg, meghálálja.
Ne legyél skót
Qru
MODERÁTOR
Attól még egy fertőtlenítés nem árthat de ha nincs dögszag akkor elég egy ilyen bomba amit elsőnek linkeltél.
#nincsbennetarcsi
salieri.
őstag
Te csak a SZUzukirol gondoskodj!
Elviszem, csinálják meg.
Ha 1000 km-t ment, akkor hagynám a fenébe; ha nem volt a klíma használva, akkor nem tud mitől megbüdösödni. Max. a spray-t használnám egy ezresért; a 200 km-t futott pollenfiltert nem kell cserélni.
Amúgy javasolt a klímát havonta (2 hetente) 1x megjáratni 5 percre, télen is. Ennek oka, hogy kiszáradhatnak a tömítések és elszökik a gáz (a gázzal együtt olajat is keringet a rendszer, ez keni a tömítéseket).
EQMontoya
veterán
Amúgy javasolt a klímát havonta (2 hetente) 1x megjáratni 5 percre, télen is. Ennek oka, hogy kiszáradhatnak a tömítések és elszökik a gáz (a gázzal együtt olajat is keringet a rendszer, ez keni a tömítéseket).
Szerintem ezt megoldja az esős idő, esőben úgysincs jobb mód párátlanításra.
Same rules apply!
salieri.
őstag
akkor ezt fogom tenni ..
[ Szerkesztve ]
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
bontott kuplungpedál szettet kell vennem. Nekem ez elég homályos. Ha ennyit mondok a bontósnak, tudni fogja miről beszélek?
Durván milyen árat mondhat? Nem szeretném ha nagyon lehúznának.
Fiesta 1.6i 2003
Köszi!
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Qru
MODERÁTOR
Igen tudni fogja.
Fordos topikban jobban képben vannak az árat illetően szvsz...
Amúgy írjál már pár pozitív dolgot a Fityódról pls mert eddig csak azt olvastam róla, hogy ez rossz, az ment tönkre benne és hajlamos leszek elkönyvelni ezt a típust mint egy félig kihűlt kupacot.
#nincsbennetarcsi
Borote
addikt
Sziasztok!
Hátha rossz helyre írtam, bedobom a kérdésem ide is:
Van-e tapasztalatotok beépített navigációs rendszerekkel?
Konkrétan most néztem egy ilyet, 2013-as Lancerbe lesz.
Illetve egy ilyet is, ha az előbbi nem jó bele...
Ismertek-e hasonlót, van-e róla információtok?
Köszi,
A
Jaffa75
őstag
ne, a feleségemnek is ilyen van (2004; 1.3 ), az elmúlt 10 évben csak az olajra költöttünk, meg a légszűrőre, gyertyára... Most jön a fék, de azon kívül jön-megy! Igaz., van benne vagy 102 ezer km... (63000km-rel vettük! )
bitpork keni a beépített Androidos navi témát.
WinCE alapúm volt, olyant nem javaslok.
Qru
MODERÁTOR
Jó azért mert vagy ő fogott ki egy lerúgot példányt vagy alapból car de akkor az előbbi. Pedig az a kis kasztni + 1,6-os motor... az elég virgonc lehet. Anno haver 1,6-os Coltját vezettem (120 ló) az pl nagyot lépet. Igaz szó szerint kirohadt alóla de nagyon ment.
#nincsbennetarcsi
Jaffa75
őstag
Alapból nem lenne rossz, még üvegből van a lámpabúra is rajta!
Szerintem vagy az előző tulaj hagyta el nagyon, vagy tényleg szerencsétlen és nagyon belenyúlt!
Qru
MODERÁTOR
Az jó, nem mattul.
A Puntón is az volt még. Szoktam látni az új tulajjal itt futkorászik vele a környéken.
#nincsbennetarcsi
Borote
addikt
Köszi!
kovacsroli
senior tag
Semmiképp ne tedd, ez egy nagyon jó kis kocsi, szeretem és figyelek a legapróbb zörrenéseire is. Már többen mondták, hogy hipohonder vagyok, lehet hogy igazuk van.
Eddig semmilyen váratlan hibát nem produkált, attól eltekintve hogy egyszer elrepedt a kiegyenlítő tartály télen, 13 év után (juj).
A legnagyobb baja a kuplung volt, amit a múltkor cseréltettem és azt hittem a pedál nagy holtjátéka is megszűnik vele, de nem így lett. Ezért kértem tőletek tanácsot kb. két hete (köszi Mágus!!), mielőtt elmentem a szerelőhöz. Ma nézte meg és így tudja megoldani, bontott alkatrésszel.Bontóban még nem jártam, ezzel az alkatrésszel még nem találkoztam, fogalmam sincs milyen ára van, ezért a hsz.
Ezen kívül van még egy légzsáklámpa ami néha villog, háromajtós lévén az ülés sokat mozog, ezáltal a csatlakozó is, ehhez kerestem még itt megoldást.
Aztán volt még egy víz "eltűnésem" a napokban, de azóta egy korty sem fogyott belőle, szerintem úgy kaphattam vissza kuplungozás után.
Szóval a kocsi abszolút jó állapotnak örvend, minden reggel nyugodtan ülök bele. A hsz-eim 90%-a azért születik, mert nem értek az autókhoz műszakilag és szeretnék első körben itt tájékozódni tőletek.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Qru
MODERÁTOR
Oké, akkor ez így megnyugtató válasz. Ráerősítettél Jaffa pozitív válaszára.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Az illatosítót is kinyírja.
matyi012345
őstag
Köszönöm a tippeket a nyomkövetővel kapcsolatban, intézem majd. Nem is gondoltam erre a gsm alapú dologra, de utánajárok, hogy nekem meglévő Vodafone előfizetésemmel hogyan érné meg.
Más: Nem jó a jobb első ABS jeladóm, és az után-gyártottak valami okból kifolyólag nem passzolnak az autóba, most próbálja a szerelőm a harmadik típust, ha ez sem jó akkor bontóban kell vadászni, az meg már lutri. Van valakinek ötlete? Alvázszám alapján történt a rendelés. Toyota Carina E. Járt már más is így? Ötletem sincs, miért lehet ez. A csatlakozó pont fordítva van mint kéne. Jön a csavar: A szerelő azt mondta, hogy az autó nem vizsgaképes. Hogy lehet, hogy egy nem működő ABS-el az autó nem vizsgaképes, közben meg több ezer autó mászkál az utakon gyárilag ABS nélkül? Hol itt a logika vagy az igazság? Ezzel az erővel az autóállomány 30%-a elhasalna a műszakin.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Hogy lehet, hogy egy nem működő ABS-el az autó nem vizsgaképes, közben meg több ezer autó mászkál az utakon gyárilag ABS nélkül? Hol itt a logika vagy az igazság?
Ha valamivel el van látva gyárilag az autó, annak működnie kell!
Példa a motorok világából: Egy régi ('60-as évek) Trophy MZ a mai napig átmegy műszakin index nélkül, mert gyárilag nem szereltek még rájuk, de egy újabb ETZ ('80-as évek) már nem, mert mindegyikre került irányjelző a zschopau-i gyárban.
[ Szerkesztve ]