Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Ez nem azt jelenti, hogy lassan megtelik es akkor bekapcsol a regeneralas es az kipucolja es kezdödik elöröl a "feltöltödes"?
(#69757) Mágus2 elöbb utobb cserelni kell mindenkepp nem? Ahogy kezdtem is a HSZ em, azt olvastam valahol (az interneten ), hogy 200-250k km között altalaban megtelik a dpf es csere....de az nem azt jelenti, h sz@r a motor, csak a dpf egyszerüen elerte a veget nem? Nyilvan ha 90 k km alatt mondjuk meghal, akkor mas baj van, de 200-250k között ez normalis vagy nem?
Amugy en is azt olvastam, hogy a dpf tisztitas, az ideig oraig jo, mert utanna nagyon gyorsan ujra eltömödik. (de ezt sem tudom mennyire igaz....)
Bocsi hogy berobbantottam a dpf temat, de ez is autos tema az összes "traktorost" erinti....a fünyirosok, addig nyrjanak füvet