Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Megfelel mind a kettő nekem. Igazából a 4 évszakosat favorizálom, de a téli teljesítménye rosszabb mint bármilyen használt télinek. Így maradok a télinél. Miden második évben megveszem 60-100k között a szettet és meg vagyok nyugodva hogy kisebb az öko lábnyomom. Éppen elég hogy szeretek autózni és annyira nem vagyok zöld h leszokja róla
Most Teddy miatt éves lesz a csereperiódus, de nem változtatok, mert hiszem hogy jobbat teszek mintha hagyom a levedlett de még használható gummákat parlagon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomiii.
aktív tag
Én értem mit akarsz ezzel elérni, csak kételyeim vannak afelől, hogy ezzel mennyivel vagy előrébb. Na de kegyen így. Maradjunk a te gondolkozás módodnál (ha már muszáj).
Ezek alapján miért nem veszel egy nyári és egy téli szettet ugyan ennyi idősen? A téli 1 szezonnal tovább bírja, a nyári akár 3-at is kibír. Így 2,5 év alatt fél évvel tovább használnád és! nyáron nem télivel mennél, ami nem feltétlenül hülyeség. Plusz ezzel megspórolod az egy évi gumisig tartó út károsanyag-kibocsátását, mert egyszerre gumiztatnád, csökkenne a nyári üzemanyag költség, ami szintén környezetkímélőbb. És egyenletesebb lenne a "parlagon" heverő nyári-téli gumik elhasználásnak az aránya. Bonus: Az idő pénz, időt is spórolnál.
Így megmaradni az érdekes módszered is és még haszna is lenne. Miért nem így csinálod?
Én is szeretem elhasználni a gumikat, ezért érkezik 2 hetente egy ilyen szállítmány:
Most télre csináltam helyet 100-150db ilyen aranyoskának, hogy ne maradjanak parlagon.
[ Szerkesztve ]
Otthon nem tárolok (helyhiány okán, de mondhatnám a hozzáértésemet is). A tárolás miatt is fizetek. Hála az égnek már nem használom annyira és úgy az autót mint régen, így nem hangsúlyos a nyári időszakban a fogyasztás különbség. Mint említettem nem vagyok olyan zöld hogy 1 literen fennakadjak. És nem akarom én feleslegesen 4mm alá vinni a gumit. Ott már aktívan cserlélek. Most is a nyáriak a 19n közel slick és végre levették a kerékőrt így hamarost megy fel a téli gumma. A légrugó miatt meg nem megy el 3-4-5 szezont semmi, mert a folyamat futómű liftezés miatt akkor is elnyalja ha minden egyébben (pl nyomsás) oda van figyelve.(ejnye de rusnya szenvedő szerkezet lett ez )
MOD De nem azért írtam h ez bárkinek is javallot, csak leírtam a saját nézőpontomat és módszeremet !
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomiii.
aktív tag
Én csak emiatt írtam:
" mert hiszem hogy jobbat teszek mintha hagyom a levedlett de még használható gummákat parlagon"
Tehát, engem nem zavar, csak szerintem semmivel se teszel jobbat semminek, sőt...ilyen, nesze semmi, fogd meg jól
Néhány gondolat azért ehhez a gumis mizériához, bár magam sem tudom, mi a fenének ugatok bele.
- Azt már korábban írták, hogy ha újan veszel gumit, akkor hosszú távon ugyanott vagy költségben, mint ha kétévente veszel valami levetettet. Olyan apróságok mellett, mint hogy tudod, hogy mit kaptak azok az abroncsok, te (nem) vigyázol rájuk, te (nem) fékezed őket kockásra, (nem) koptatod félre szarul beállított futóművel, és (nem) gondoskodsz a megfelelő légnyomásukról folyamatosan. Tárolásról nem is beszélve.
- Külön téli és nyári garnitúrát pazarlásként felhozni megint kicsit öngól, hiszen nem kétszer annyi gumit fogyasztasz, csak annyi történik, hogy felváltva használod pket, tehát (kis közelítéssel és ideális állapotban) kétszer annyi ideig tart, azaz ugyanott vagy, mint ha ennyi idő alatt két garnitúra ugyanolyan gumit használnál el. Illetve nem, mert ha csak téilit használsz, az nyáron még gyorsabban kopik, tehát még sűrűbben is kell(ene) cserélned.
- Másik vicces ellentmondás az ökológiai lábnyomra hivatkozás, amit egyrészt az előző pont cáfol, másrészt épp te írod, hogy a nem évszakhoz passzoló gumi miatt egy literrel többet eszik az autó - na, ennek azért van ökológiai lábnyoma, ha már mindenképpen zöldek szeretnénk lenni.
- Amit spórolhatsz a dologgal, az az évente két látogatás a gumisnál, meg a második felnigarnitúra (ha nem cserélteted a gumikat ugyanazon a garnitúrán). Személy szerint az a véleményem, hogy komolyabb évszakválátáskor amúgy is elkél egy alapos átnézés az autón, és ebbe az én lelki békémhez szükség van arra is, hogy nézzék meg azokat a kerekeket, hogy nem kell-e esetleg centirozni, vagy nem látnak-e valami egyéb disznóságot rajta. A két garnitúra felni meg ugye azért is praktikus, mert télen a savas-sós hókásával nem eteted meg a szép alufelniket.
- Ami meg végképp nem rám tartozik, az meg a downsizing-projekted, aminek kapcsán most egyik öreg prémiumból sikerült átülnöd a másikba, annyi különbséggel, hogy erre most már a gumik is jóval többe fognak kerülni, még ha amúgy el is fogadjuk az elvet, hogy más úgysem megy tönkre, hiszen szereted és foglalkozol vele. Semmi gond ezzel persze, mindenkinek kell egy hobbi, amire költ, sokan vagyunk ezzel úgy, hogy a saját szempontrendszerünk szerint választunk olyan autót, ami tényleg tetszik, csak akkor ne próbáljuk mindenképpen gazdaságossági szempontokkal is alátámasztani a döntést, meg magyarázni a bizonyítványt, hogy csak nyomaték legyen, meg olcsó gázolaj, mert csóróság van - baszki, ez akkora szöveg volt, igazán betehetnéd aláírásba, úgyis állandóan eszembe fog jutni.
Végezetül szeretnék elnézést kérni, ha offenzívnek tűnök, semmi bántó szándék nincs bennem, csak érdes, és baltával faragott a személyiségem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
(#18256) roberto211 válasza parandroid (#18255) üzenetére
roberto211
őstag
+1...
Ez meg jó volt "más úgysem megy tönkre, hiszen szereted"
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Még szerencse hogy átolvasom akkor is ha nem válasz nekem
A nyári garnitúra külön csak abban az esetben érdekes ha használva van. Állásban az is öregszik ha tótágast állsz, akkor is. Remélem ezt nem próbálod meg cáfolni mert akkor kifogyok az észérvekből és kénytelen leszek troll üzemmódba kapcsolni.
Különösen hogy leírtam: nem használom már annyit az autót. Ez vonatkozik az értelmezés nélkül átugrott többletfogyasztásra is. Egyszerűen még a hobbi sem teszi indokolttá.
Ismét csak vissza kell utalnom arra amit írtam: nem vagyok habzószájú zöld, és soha nem leszek az, de van lelkiismeretem amit ezzel meg tudok nyugtatni. Az h más mit gondol, irreleváns. Azt is írtam, hogy csak megosztottam az én nézőpontomat. Kár ezen háton pörögni, el kell könyvelni hülyének és mindenki mehet a dolgára
Az autóval legkésőbb havonta járok szerelőhöz, de ezt is sokat írtam már a releváns topikokban, lehet itt még nem. Ugyanakkor a nem beállított futóműre csak annyit írnék, hogy "légrugó". Ha ismered, tudod.
Milyen downsizing project?! Legalább olyat mondj amit kontextusban meg lehet védeni. A motorja ugyanakkora, mi több majdnem csavarra ugyanaz. Az autó öregebb. És ha milliárdos lennék is hasonló választásaim lennének, mert szeretek foglalkozni a géperejű járóművel. Nem iszok, a cigit is leépítettem, nem kurvázok, már a pc-re sem költök. Ez megmarad kedvtelésnek. Ugyanakkor semmit nem ész nélkül tettem és teszek, tehát csak azért mert esetileg fel kellett szabadítani valamennyi ríszórszt, nem lettem rosszabb/hülyébb.
Soha nem pampogtam hogy drága a gázolaj, mi több a nitróval jártam akkor is ha 460 volt. Ezt sem értem honnan vetted ...
Nem vagy offenzív csak értetlen. Illetve úgy tűnik, hogy sokan azt hiszik itt, hogy mindezt azért írom meg, mert meg akarok győzni bárkit bármiről is, vagy csak önigazolást keresnék. Tévedés! Azért osztom meg ezeket, hogy legyen több oldalról lehetősége mindenkinek megjárni az esetleges hasonló kérdéseket aki ilyen területen akar mocorogni. Már egyszer megkérdeztem itt mindenkit hogy akarja-e a hülyeségeimet olvasni, és akkor azt mondták igen.(Bár akkor is megkaptam hogy attention whore vagyok, pedig se szükségem, se igényem feleslegesen magyarázni azt ami másra nem tartozik. Max egy érdekességgel kevesebb.)
Akkor is tartom magam ahhoz , hogy szeretettel tartva egy autó, mindig hálás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Azért mert akármit vesz rá max 2 szezont bír ki ha zsír újat vesz akkor is. Olyan autóra én se vennék új gumit mert tök felesleges pénzkidobás.
joamilestoné: Jó de ez 5 évet végi fent volt, télen és nyáron is. Neked a misi papucsok meg csak nyáron ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
ha már úgyis az a téma, hogy ki milyen gumival szeret szopni...
én hiszek a téli-nyári váltogatásban, próbáltam már mindkét rossz verziót is, ami csak megerősített abban, hogy kurvára nem jó ötlet nem az évszaknak megfelelő gumival járni - főleg nyárival télen.
most én is "csalni" fogok annyit, hogy nem teljesen váltóméret lesz a téli, mert még egy szezonra bőven jó, ami megmaradt a Toyotáról (195/60r15, a gyári 185/65 vagy 205/60, majd jövőre). most 5mm-es, 4 éves Dunlop fastresponse-ok vannak a gyári alukon 16"-ban, de tavasszal eldobósak lesznek, mert 40-nél valamelyik dobol, valószínű el van fékezve, de engem halálra idegesít. új gumit fogok venni bótbó', valami jó tapadósat, ami kibír 30-40ezer km-t/3-4 szezont. ennek két nagyon egyszerű oka van: az egyik, hogy le fogom járni nullára 3mm-re és utána odaadom valakinek elfüstölni, a másik, hogy azért nem kimondottan defenzíven vezetek, plusz évi pár Dobogó-kői vagy mátrai hegyesebb menetnél nem annyira móka, ha a linglong vagy kingstar márkájú "sportabroncson" telibe verem a szembejövőt.
ezen felül van még egy ok, amiért nem használnám a téligumit nyáron: úgy tudom, hogy a tapadásvesztésen túl a nagy meleg károsítja a téligumi szerkezetét is, ami miatt hidegben sem tudja már hozni az elvárhatót.
szóval szerintem sem indokolható észérvekkel egy normális/drága/prémium (mindenkinek inge szerint) autón az évszaknak nem megfelelő gumiszett. erre a lustaságon, butaságon vagy túlvállalt típuson kívül nincs magyarázat.
ja, felni: én télire is az alut preferálom, ha nem volt eredetileg összeverve, sokkal nehezebben eszi meg a só.
jöhet a sav
trassher
addikt
Gondoltam 625 forintot megér ez km állás lekérdezősdi. Az a furcsa hogy az én autómnál 2013-as az első adat holott az adatbázisból 2010-től mutatnia kellene az adatokat. A másik érdekesség hogy csak a km óra állását és a dátumot adja meg de azt hogy milyen okból történt a bejegyzés azt nem.
Redmi Note 7
zoo8800
veterán
Kemény 5000 km / év?
rip and tear, until it is done
do3om
addikt
Csak magyarból gyűjt infót a rendszer?
Az enyém év elején lett behozva, ha egyből tekerték és ugy ment vizsgára akkor nem látnám?
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
hroberto
veterán
Nem rossz ötlet ez az egész. Csak tényleg az a gond, hogy a külföldről behozott autókat már visszatekert órával vizsgáztatják le.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
trassher
addikt
Egy vén majomtól vettem aki városban használta. Remélem azóta már vezetni sem tud nem hogy autót kókányolni.
do3om: Csak a magyar adatok vannak benne igen és azok is csak 2010-től.
hroberto: Valamire jó de nekem semmi új infót nem adott. Rendőr ismerőssel lekérettem vásárlás előtt az adatait a kocsinak.
Redmi Note 7
Remekelek28
őstag
Szerintetek kivel érdemes átiratni a kocsimat? Általába mennyiért válalják? Azért kérdem mert nincs sem adásvételi papirom,sem fénymásolóm .. Ha beviszem egy használtkereskedésbe megcsinálják? 2 magánszemélyközt menne a dolog. Az ár ki illet,a vevőt,v eladót?
köszönöm
AMD Power
titán
Kivel? Okmányirodával.
Egyébként semmilyen okmány nincs meg az autóhoz? Törzskönyv, Forgalmi stb...!?
peterkeT
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
trassher
addikt
Miért kéne ezért bárkinek is fizetned? Papírboltban veszel adásvételit és megírjátok.
Átírás költsége az megbeszélés tárgya. Nektek kell eldönteni hogy ki állja az eredetvizsgát, átírást.
aero: Ez tényleg érdekes. 2 évet és 15 napot egy helyben állt az autó, vizsgáztatni meg tréleren vitték. Mellesleg 3 alkalommal mit csináltak vele adott napon? Eredetvizsga, átírás, műszaki?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
do3om
addikt
Adásvételi van a boltban.
Én 1 nap alatt megcsináltam mindent. (fizetés-adásvételi-eredetvizsga-okmányiroda-kötelező)
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Műszaki nem volt, nem tudom miért a 3. bejegyzés. Magyarisztán, biztos jó sok 0 volt kifejleszteni...
AMD Power
titán
Nagyjából igen. Ez így kivitelezhető is. Főleg ha valakinek van "rutinja" ezen a téren.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
trassher
addikt
A sokból lehet eleget zsebre tenni.
Redmi Note 7
Remekelek28
őstag
Biztos rosszul töltenénk ki. sose csináltam még ilyet.. Illetve számomra idegen városba történne az eladás,azt se tudom hol az okmányiroda.. Ezért kérdem,hogy pl vannak erre szakosodott emberek? Debrecenbe lenne..
(#18274) roberto211 válasza Remekelek28 (#18273) üzenetére
roberto211
őstag
Ha ennyire bonyolult a nagy semmi, akkor menj be egy kereskedőhöz adj neki 5 ezer ft ot és átíratja neked nagy valószínűséggel... Komolyan mintha valami nagy dolog lenne egy átírás.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
(#18275) Remekelek28 válasza roberto211 (#18274) üzenetére
Remekelek28
őstag
Jó szokás nálam,hogy sose megy semmi tisztán és zökkenőmentesen. Még ha azt hinném egyszerű is. Részben nincs időm okmányirodákba fénymásolókoz stb mászkálni,plusz kötelező,meg eredetvizsga... Nekem megér 5 rugót,ha a vevőnek nincs jobb ötlete.. Az se kizárt,h ő ért hozzá,erre még nem tértünk ki..
MunezXBK
nagyúr
Mit akarsz annyira fénymásolni?
Nézz már rá egy adás-vételire, egy ötödikes kitölti hibátlanul.
Remekelek28
őstag
Pl a vevő személyiét,adókártya .. Amikor vettem egy kocsit,ezeket elkérték fénymásolni.. Kell papir arról is,hogy kötött az új tulaj kötelezőt..
Ha leirjátok mit milyen sorrendbe kell csinálni,milyen papirokat kell bevinni az okmányirodába lehet megpróbálom.. de én nem fogok azért 2 órát sorbaállni ,hogy a végén kérdezze az okmányirodás,hogy és hol az xy papir fénymásolata? Na kabb e.. Rendszeresen igy járok mindennel..
MunezXBK
nagyúr
Te most az eladó vagy a vevő leszel?
Remekelek28
őstag
az eladó.
(#18280) roberto211 válasza Remekelek28 (#18279) üzenetére
roberto211
őstag
Semmi.. Összezavarodtam már ..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Megveszed a papír írószerben az adásvételit, kitöltitek, szög egyszerű, nem kell iratot se fénymásolni, csak kitölteni a papírt értelemszerűen. Utána 8 napod van hogy az ország bármelyik okmányirodájában bejelentsd az eladást. Semmi hókuszpók.
Opcionálisan az eredetvizsgát az eladó állja.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Kitöltöd az adás-vételit, azzal az 1 példánnyal, ami nálad maradt, beballagsz okmányirodába, bejelented, hogy eladtad. Miután visszakaptad, a biztosítódhoz is elviszed és bemutatod. Ennyi.
hroberto
veterán
Ha eladó vagy, semmi gondod nincs. Max. veszel, vagy nyomtatsz adásvételit. Ha nem ismerősnek adod el, akkor a kitöltött adásvételit leadod egy okmányirodában. Az átírást megoldja a vevő.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Remekelek28
őstag
ez idáig nem is lenne bonyolult,de a vevő egy idősebb személy,az ő részét is nekem kellene szerintem intézni..hogy könnyebb legyen az eladás... kötelezőt megkötni ,illetékeket befizetni stb.. azt se tudom mennyi pénzt kérjek tőle ezekre.. ezekről foglalót irni... azt sem árt hivatalos papirra..
szóval amit igy leirtok,az a valóságban bonyolultabbá szokott válni.
Szóval érthetitek,ha én azt mondom nem tudok segiteni az átirásban,ő elállhat a vásárlástól..
[ Szerkesztve ]
hroberto
veterán
Akkor bízzatok meg egy olyan embert, céget, akik ilyesmivel foglalkoznak. Van belőlük bőven.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Az, hogy papíron hány KW egy autó teljesítménye, hogyan lehetne átíratni, és mennyibe kerül? Szeretném lecsökkenteni a teljesítményét az autónak, nem muszáj, hogy csak papíron legyen, nekem tökéletes ha a kocsi is 120KW-ot tud, csak mert 125KW teljesítményadója 2x-ese...
Köszönöm a kezdőnek való segítséget.
Üdv
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
SzlobiG
félisten
A téli nekem is hasonló talán ennyire nem repedezett, a profil mélysége bőven megvan és a 7éves Michelin.
Agyaltam a cserén, de utána olvastam a Michelin állítása szerint 10év egy gumi élettartama. Nyilván ha nem kopik szét addig.
(#18288) szőröscica válasza h1ght3chzor (#18286) üzenetére
szőröscica
addikt
Ezt a hülyeséget honnan szedted?
tomcsi23
veterán
napersze.
Venni kell egy kisebb teljesítményűt akkor.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
szőröscica
addikt
Ezt a vagyonadót még az előző kormányzat vezette be, és 2010-ben megszüntették, én nem tudom, hogy hol élnek egyesek, de ilyen tájékozottsággal meg ötletekkel valóban nem 125kw-os, hanem inkább 25kw-os autót kellene vezetniük, azzal talán kevésbé veszélyesek.
(#18291) h1ght3chzor válasza szőröscica (#18288) üzenetére
h1ght3chzor
őstag
A mostani teljesítménye sem normális, mert fel van tuningolva, lehet, hogy chiptuning?! Nem nagyon értek hozzá... Ezek szerint akkor sehogy sem lehetséges? Mert anno tudtam, hogy pl 125ccm-es motorokat 50ccm-esre folytanak vissza stb, stb, itt meg ha chiptuningot kivennék, akármi? Nem értek hozzá, ezért is kérem a segítségeteket.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
tomiii.
aktív tag
Nekem csinált ilyet az okmányiroda. 30 lóerővel kevesebb van a forgalmin, mint a valóság. Még 20 éve ronthatták el, mikor valaki behozta az autót, de nem bánom.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Nekem többet írtak rá, de olyan teljesítményű nem is létezett soha.
SzlobiG
félisten
Most milyen autóról van szó egyáltalán mi van a forgalmiba írva? A forgalmiba csak a gyári adatok kerülnek bele egy chiptuningáltali teljesítmény adat nem. Ha mást írnak a forgalmiba az csalásnak számít úgy mint ami példát írtál 125-ös motorokat rendszám nélkül 50-ként használni.
(#18295) szőröscica válasza h1ght3chzor (#18291) üzenetére
szőröscica
addikt
1.: nincs dupla teljesítményadó, lineárisan növekszik.
2.: a chiptuningot biztosan nem jegyzik be a forgalmidba
(#18296) h1ght3chzor válasza szőröscica (#18295) üzenetére
h1ght3chzor
őstag
http://kalkulatorlap.hu/teljesitmenyado_kalkulator.html ez alapján
2006 120KW 27600
2006 125KW 57500
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
(#18297) szőröscica válasza h1ght3chzor (#18296) üzenetére
szőröscica
addikt
Az előbb linkeltem be neked a hatályos jogszabályt, illetve egy másik hozzászólásomban megemlítettem, hogy 2010-ben megszüntették azt, amiről beszélsz. Egyéb kérdés?
(#18298) h1ght3chzor válasza szőröscica (#18297) üzenetére
h1ght3chzor
őstag
Nem kötekedni szeretnék, csak pontos infohoz jutni, mert szeretném kiszámolni, hogy mi mennyibe fájna.
Tudnál segíteni, hogy akkor mennyi lenne a teljesítményadó egy 2006-os 140KW-os autóhoz?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
(#18299) szőröscica válasza h1ght3chzor (#18298) üzenetére
szőröscica
addikt
Az adó mértéke
7. §31 (1) Az adó mértéke a 6. § (1) bekezdése szerinti adóalap után a gépjármű
- gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.
Hajrá.
(#18300) h1ght3chzor válasza szőröscica (#18299) üzenetére
h1ght3chzor
őstag
Nagyon szépen köszönöm!
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.