Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomiii.
aktív tag
Hol a csaló szoftver ezekben?
EQMontoya
veterán
+1.
Az, hogy valós használat mellett többet fogyaszt, mint a mérésen, még nem jelenti feltétlen azt, hogy csaltak, csak azt, hogy más körülmények között több káros anyagot pufog a motor. Ilyen lehet pl. egy intenzív gyorsítás, ami tudtommal a mérési ciklusban nincs.
Same rules apply!
hroberto
veterán
Sehol. Most a VW próbál más gyártókat is befeketíteni.
Azt kellene felfogni, hogy teljesen más emissziós értékeket mutatnak az autók laboratóriumi körülmények között, mint használat közben.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
A hír maga nem tér ki a határértéken túli mérés okaira, ugyanakkor fényesen mutatja hogy nem létezik olyan aki nem lenne valamilyen formában érintett a hazugságban. Nem mosdatom a vw-t mert nem kellett volna klíndejzel névvel promótálni azt amiről tudták hogy nem az. De imho csak ezzel az arcátlanság a különbség a gyártók között.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomiii.
aktív tag
Igen ez egyértelmű, de azért, mert valaki ügyesen optimalizál, azért nem jár büntetés.
Ez egy egyszerű:
eset.
(#18706) bitpork : Clean diesel is oké, más is dicséri a saját vackait, amik nem teljesítik közúton az előírtakat, itt a csaló szoftver ami megkülönbözteti.
[ Szerkesztve ]
Tudod bizonyítani a többi határérték átlépő gyártónál hogy nem hasonló a megoldásuk?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
"Ilyen lehet pl. egy intenzív gyorsítás, ami tudtommal a mérési ciklusban nincs."
Intenzív gyorsítás van, padlógázas nincs, aszem.
hroberto: "Most a VW próbál más gyártókat is befeketíteni."
Rosszul látod, ha kiderül hogy valami hibádzik valakinél, és van rá esély hogy másoknál is hibádzik (nem a csalásra gondolok) akkor igenis utánanéznek a többinél is, és ehhez semmi köze a VW-nek.
bitpork: "Nem mosdatom a vw-t mert nem kellett volna klíndejzel névvel promótálni azt amiről tudták hogy nem az."
Usankában minden modern dájzelt így reklámoztak VW-ben és audiban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-v-
addikt
Elég régóta oylan világban élünk, hogy nem az ártatlanságot hanem a bűnősséget kell bizonyítani
tomiii.
aktív tag
[rvilike] megelőzött, Az ártatlanság vélelme alkotmányos alapelv, szóval egyelőre ártatlan kis báránykák
[ Szerkesztve ]
Pont ezért LOAL amikor a többi bűnöst keresve mindenki csak egyre mutat, aki csak első volt a sorban. Meglehetősen ... hazai mentalitás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Az még nem derült ki hogy nem első volt és mások is követik. Összekvered szerintem, hogy a VW _csalt_ mert külön szoftverrel manipulálták a mérést. A többi gyártó motorja pontosan ugyanolyan paraméterekkel meg szoftverrel fut közúti forgalomban is, mint a mérésen. Az, hogy a mérés egy elég elrugaszkodott meg elbaszott metóduson alapul, ami nem a hétköznapi közlekedésnél mért fogyasztást mutatja, az nem a gyártók hibája
tomiii.
aktív tag
Már leírom, ha kitaláltam ezt a hasonlatot.
Gépészmérnöki képzés első félévében van programozás(mást is tanulunk ezeken az órákon, szóval a félév valójában nem is félév, emiatt nincs sok jelentősége, mert 1-2 óra alatt senki sem válik programozó zsenivé)
Szóval emiatt tegyük fel, hogy a követelmények irreálisak(egyébként nem, na de mindegy)
ZH írásakor kétféleképpen történt a jó jegy megszerzése.
1. Kiküldték fényképen a kérdést, leprogramozták a külsősök, visszajött a megoldás, lemásolták vagy egyszerűen kinézték a feladatokat telefonból.
2. Voltam én, aki nem akart puskázni, mert az nem szép, hanem megtanultam azokat a sorokat, amik minden programkódban benne vannak, mert kellenek bele. A lényeges részeket pedig kihagytam, nem is gondolkoztam rajta. Mivel programsoronként pontoztak... ~hármasokat kaptam mindig.
Valós életben senki se tudna semmit, de én mégsem érzem magam bűnösnek, mert a követelményt teljesítettem becsületesen.
Na most már nyugodtan alszok, hogy ezt a remek hasonlatot leírtam.
Tomi0703
őstag
trassher
addikt
Legalább papíron kellett programozni mint a debreceni egyetemen? Akkor jöttem rá hogy itt nem akarnak megtanítani programozni és problémát megoldani hanem a bukott kreditenkénti 1500 forintra pályáznak.
Redmi Note 7
Ahogyan a többi gyártó akinek a modelljei is el lettek adva EURO5-6 nak és mégsem tuggyák. Mi a kérdés: hogy más szoftveresen csal-e, vagy hogy más csal-e?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Azok a mérésen tudják, akkor is, ha a méréshez hasonlóan közúton közlekedsz vele. Más kérdés, hogy hétköznapi használat mellett valóban egyik sem tudja.
Same rules apply!
-v-
addikt
Nem érted amit mondok
tomiii.
aktív tag
Még szép, hogy papíron kellett, a feltételezés is szörnyű, hogy számítógépeket használtunk.
(#18717) bitpork: Szerintem te direkt nem akarod érteni.
Más:
Itt a fórumon mindenki a saját márkáját védi/dicséri. Ez rengetegszer feltűnik így objektíven, kívülállóként. Még jó, hogy én a Fordot úgy kimondottan nem szeretem, a típust, amit használok, meg nem ajánlom másnak, mert kevesebb marad nekem, még a végén én is ilyen lennék.
Akkor fussunk neki még egyszer: honnan vagy te vagy bárki más biztos abban hogy nem ugyanolyan machináció áll a norma teljesítés megett mint a VWnél? Mind a profitból él. Azt meg már írtam hogy elképzelni sem tudom hogy az autóipar egyik óriása lenne csak ilyen el-lemaradott...
(#18719) [rvilike] ^^ Nekem meg úgy tűnik h Ti nem akarjátok megérteni: attól mert más teljesíti nem biztos h náluk nincs susmus. Merci milyen demánis közölte h leáll a dejzel fejlesztéssel?
(#18720) tomiii. : erre meg csak annyit tudnák mondani, hogy keress rá a Milyen autót vegyekben hogy miket ajánlottam. Volt francia , német, japán is. (Bár nem nekem válaszoltál, úgy veszem ki a szavaidból, hogy nekem is szántad ) MOD (#18722) tomiii. :akkó megnyugodtam
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomiii.
aktív tag
Nem, pont nem rád gondoltam ez alatt, csak a védelem miatt, de az ajánlásos rész tőled távol áll.
8th
addikt
A többi gyártó motorja pontosan ugyanolyan paraméterekkel meg szoftverrel fut közúti forgalomban is, mint a mérésen.
És pont ugyanúgy elhasalnak valós körülmények között azok is innentől fogva számomra tökmindegy, hogy ki csalt és ki nem én egy kalap alá veszem mindet.
hroberto
veterán
Valószínűleg azóta már kiderült volna ha más gyártó is próbálkozott a trükközéssel. Szvsz ez a VW "kiváltsága" marad.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-v-
addikt
Itt a fórumon mindenki a saját márkáját védi/dicséri. Ez rengetegszer feltűnik így objektíven, kívülállóként.
Igen... engem is zavar eléggé. Őszintén szólva nem is értem néha, még ha szeretem is a sajátomat, egyszerűen ami szar az szar .. (ami meg jó az meg jó, akkor is ha nekem nem tetszik vagy nem olyan van ) van egy jópár dolog ami kaksi, szégyen .. persze lehet azért van mert mérnök vagyok és szakmai ártalom hogy olyannak látom amilyen meg attól mert van elfogultságom bizonyos márkák vagy járgányok iránt még a tények tények maradnak szvsz .. se jobb se rosszabb nem lesz valami attól mert én birtoklom, vagy mert szeretem/nem szeretem.
[ Szerkesztve ]
tomiii.
aktív tag
Engem végül is annyira nem zavar, mert senki se ajánl 3 kerekű pannónia kis traktort meg ilyesmi, tehát helyén vannak az ajánlások, de akinek hondája van az hondát ajánl, volvós volvót, olaszos olaszt. Hirtelen ezek azok , amik visszatérőek.
On:
Egyébként lassan egyik haverom autót vásárol utcára, mert a Sandero nem az igazi. 100.000ft az árkeret, elvárások vannak. Szerintem egy 1-2 héten belül megtörténik a vásárlás, ha találunk valami faszát. Alig várom, hogy beszámoljak róla.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Na jó de az azért is van mert azt ismered, azt ajánlod ... engem ez nem zavar, az jobban amikor valaki túlzottan elfogult és ez a tények rovására megy
Morris
veterán
Pl vegyen mindenki 1.9 PD Passatost!
Természetesen kombit!
EQMontoya
veterán
Mi ez, rulettkerék light?
Same rules apply!
#94529552
törölt tag
Ez volt a téma tegnap is; Magyarul Bazsóval, és Balóval.
Qru
MODERÁTOR
Ma elmentem megnézni, élőben elég mutatós és a bele is rendben van, kellemesek a felhasznált anyagok is. Mondjuk azért jót mosolyogtam amikor a motorburkolaton megláttam a made in germany feliratot de hát ez van ma már minden gyártónál.
#nincsbennetarcsi
tomiii.
aktív tag
Csak ezt mi nem viccből csináljuk, hanem véresen komoly.
Typhoon47
őstag
Mindenki azt ajánl amivel van tapasztalata, az hogy épp pont azt is hajtja az csupán a véletlen egybeesés műve Egyébként meg nyilván egy önnyugtatgatás mindenki részéről.
"Education is important but big biceps are importanter"
Qru
MODERÁTOR
Jó azért vagyunk itt páran akik egész objektíven állnak hozzá a dologhoz. Én is pl elmondom mik az enyémnek a tipushibái (tudom senki nem kíváncsi rá ).
#nincsbennetarcsi
totoya76
csendes tag
Sziasztok!
Keresnék egy Opel szakit,aki ki tudja úgy cserélni a szelepszár-szimeringet,hogy nem bontja le a hengerfejet....
Több helyen is hallotam,hogy megoldható,csak még szakit nem találtam hozzá....
Segitségeteket elöre is köszönöm....
Köszönöm:totoya76
Morris
veterán
És mindezt a kipufogón keresztül?
8th
addikt
Pont elkaptam este, jót röhögtem. Természetesen megint előkerült Bazsótól az utálom a dízeleket lemez. Azért jár dízel kombival. Öngól.
h1ght3chzor
őstag
2002-es 3 ajtós Ford Focus csomagtartójába mennyire fér bele egy babakocsi?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
Qru
MODERÁTOR
Ha nem akarsz mást is betenni akkor befér.
#nincsbennetarcsi
Ez most komolyan megmozgatta a fantáziámat. Mit hallottál, hogyan lehet a hengerfej levétele nélkül megtenni ezt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Kézrátétellel.
#nincsbennetarcsi
tomiii.
aktív tag
Elméletileg nekem sem lehet hengerfeje levétele nélkül cserélni, de! kiügyeskedve, a dugattyúval alátámasztva meglehet oldani. Lehetetlen nincs, csak tehetetlen.
totoya76
csendes tag
Szia!
Több embertől hallotam már,hogy valami spéci szerszámmal a gyergya alol ki lehet cserélni a szelepszár-szimeringet,azért keresnék ilyen szakit,mert kb a 1/7-be kerűlne így....
Köszönöm:totoya76
Komolyan mondod , hogy szárazon megforgatod a motort, amíg a dugattyú és a tengely fel nem nyomja?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomiii.
aktív tag
Legutóbbi drift bemutató előtt (a tyúkszaros, sáros, meredek+ másik irányba is döntött lejtőn) 2 nappal, kiálláskor behalt az olajszivattyú, keresztben az udvaron. se autóval nem tudtunk ráállni, se kézzel mozgatni... Nem volt más választás..30-40 másodperces etapokban félórás pihenőkkel forogtam az udvaron, míg betudtam állni vele a műhelybe.
Nettó 2-3 percet ment, 0 olajnyomással, azóta több teljes napos mókán van túl a motor, egy deka kék füstöt nem dobott még magából. Mai motorral nem csinálnám meg, de, ha ennek ennyitől baja lesz, akkor ott b..a meg a k.a anyja Van még 4 másik motor itthon ezek a motorok olcsóbbak, mint neked egy olaj csere, sőőt..
[ Szerkesztve ]
Melack
veterán
Chrysler Grand Voyager 3.8 AWD autómata vagy hasonló Chryslerrel van vkinek gyakorlati tapasztalata?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
De ha a szimeringet cseréled, mondjuk az általad említett módszerrel, akkor honnan derül ki hogy ha más is kopott és cserére szorul?
(#18746) Melack: keresd meg Rick4-et, ő alkatrészeket árul ezekhez az usa vasakhoz. Vagy pontosan mi a kérdés?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#94529552
törölt tag
Igen, régebben csinálták így is a Ladáknál, meg levegővel megnyomatva is.
tomiii.
aktív tag
Igen, pontosan.
Egyébként, amikor az ember reggel indítja, akkor is "1-2"-t fordul olaj nélkül... szóval nem értem a felháborodást.
Skillet
addikt
Gondolom típusa, szerelője válogatja, hogy leveszik a hengerfejet, vagy sem.
Nálunk pl a keresztbe V6 miatt eléggé horror a hátsó hengersornál bármit is csinálni, elmegy vele a nap, de ezért a hengerfejet nem szedik le.
Egyáltalán van olyan típus, aminél csak így lehetne megoldani?
A szárazon forgatás problémáját nem értettem. Gondolom annyi lenne a lényeg, hogy az adott dugattyú felső holtponton legyen, nehogy beessen a szelep. Olajfilmes az egész motor, mi a tök baja lehet, ha gyök/kettővel a helyére forgatják? Gyanítom egy szerelő sem fogja tudni "kézzel" megforgatni a motort, mondjuk 3ezres fordulattal
Hmmm. De ha mégis, szép olajos lenne minden, leszedett szelepfedélnél
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever