Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Városban simán elmászkánék egy CT-vel, de arra drága.
Same rules apply!
SzlobiG
félisten
Ameddig ennyi kőolaj van nem fogják engedni ezeknek a térhódítását ebbe biztos lehetsz, nem hiába megy háború a kőolaj miatt. Ez is pénzről szól az egész ha most "hirtelen" mindenki konnektoros autót venne és csak villannyal használná döntő többségben kivenné meg az üzemanyagot? Senki...
Morris
veterán
Pedig a kőolaj rengeteg mindenhez kell. Pl alumínium gyártás stb. Nyilván az autók elsődleges üzemanyagforrása, de ha elfogy akkor nem csak az autók nem fognak menni, hanem az ipar is megáll.
SzlobiG
félisten
Igen, de a legnagyobb pénzforrást az üzemanyagkutak hozzák és még nagyon sok évig elvagyunk látva.
SzlobiG
félisten
"A márkák közül a Skoda már kedden elismerte, hogy a gyártó második generációs Octavia, Fabia és Superb modelljeiben is használta az EA189-kódú motorblokk-család valamelyik tagját. Jellemzően a kétliterest, amely a korábban milliószámra forgalmazott 1.9 literes TDI-t váltotta. A cseh gyártó a sajtón keresztül közölte, hogy azok a korábbi modellek, amelyek esetleg érintettek a csalásban, vélhetően egy szervezett visszahívási akció keretében lesznek átprogramozva."
Ezen jót röhögtem: "A helyzet paradoxona, hogy a Skoda is éppen a leginkább környezetbarátként reklámozott Greenline kiadású autóiban használta ezeket, az EA 189-es jelű motorokat."
gaborbol
őstag
Valahol olvastam, (nem biztos, hogy halal pontos statiasztika) hogy a nagy teherhajokra semmifele kibocsajtassal kapcsolatos szabalyozas nincs jelenleg eletben. Azok is diesel motorral mennek, de a valami nagyon szennyezo uzemanyagot egetnek minek koszonhetoen 260 szor annyi karos anyagot eregetnek mint az osszes auto egybeveve.
Nem vedem a diesel kocsikat, en Prius-szal jarok, a kovetkezo kocsi is az lesz csak ujabb, a 3.0l es v6-ba meg evi 6-8k km csorog.
De ennyi erovel akkor repulore senlm kene ulni.A hajo meg annyira szennyez, hogy a kocsik hozzajuk kepest szinte elenyeszo. Persze nem partolom a hazugsagot es a vasarlok megteveszteset sem.
zoo8800
veterán
A BMW i3-ra gondoltam, de aztán eszembe jutott, hogy az nem hibrid, hanem elektromos autó.
rip and tear, until it is done
Elemental
addikt
Átprogramozás az hogy segíthet? Hiába nyomod, nem megy?
kk831228
addikt
Mint mindegyik, valószínűleg...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
fi:zi'k
nagyúr
Ez jó nagy bili lesz.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
EQMontoya
veterán
Több, mint valószínű, hogy kicsit át fogja rendezni a tendenciákat. Legyünk realisták, kódolva volt a jelenlegi rendszerbe.
Same rules apply!
Kódolva van, sajnos. Most az a dili hogy még szigorúbbak lesznek. Jelentem nem lehet már hova fejleszteni., hogy pénzt hozzon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zoo8800
veterán
Szokásos autónavigátor színvonal.
Csalásról (egyelőre) szó sincs, mindössze annyi ismert, hogy az X3 is elhasalt egy teszten.
rip and tear, until it is done
tresh
addikt
Hát az nem csalás csak most nem sikerült az az érték Tegnap még jó volt
zoo8800
veterán
Vicces vagy.
Szerintem jelentős részben az eddigi mérési (vagyis: vizsgáztatási) rendszer hibája, hogy egy autó csak a próbapadon tudja hozni az értékeket, utcai használat alatt pedig nem. A kocsik sajnos a mérésre vannak felkészítve, mert az (vagyis eddig az volt) volt a számonkérés alapja. A kocsik kibocsátását terhelés nélkül, alapjáraton, és egy fix, magas fordulaton mérték, most pedig az utcai körülményeket vették figyelembe. A gyártók pedig nem tehettek mást, mint alkalmazkodtak a rendszerhez...
A VW abból a szempontból mindenképp elítélendő, hogy egy külön algoritmus észlelte, hogy épp vizsgázik a kocsi, és erre az időszakra váltott a motorvezérlés. Szerintem ez a konkrét csalás.
Kíváncsi vagyok, hogy melyik gyártó nem fog megbukni ezeken a valós körülmények közt végzett teszteken.
rip and tear, until it is done
tresh
addikt
Szerintem ha akarják akkor mindegyik gyártónál találnak valamit, most meg már mindenkire rá mennek erősen. Lesz még itt bukfenc bőven
gaborbol
őstag
Valoszinu majdnem az osszes el fog.Totalcaron ott a link, hogy a Mazda 6 skyactive D, Opel zafira 1.6 is elverzett.
Calogero
addikt
És más mások is ([link]
Mazda 6 Skyactiv D,Opel Zafira 1.6
zoo8800
veterán
tresh
addikt
Jön még ez mellé pár biztos
rover45
senior tag
D4rkm4n
őstag
Szerintetek mit tudok akkor csinálni, ha már 2 hete a szerelőnél parkol a verdám, és baszik megcsinálni?
Éppen egy hete hívtam fel, mert múlt hét péntekre ígérte, hogy készen lesz az autó. Csütörtökön azt mondta, hogy már akart engem hívni, azzal kapcsolatban, hogy nem a hengerfejek mentek szét, hanem a 4-ből 3 hengerhüvely repedt szét. Akkor kérdeztem, hogy mégis mikorra lesz készen? Nem mondott semmit, arra hivatkozott, hogy a motor feljavítását egy külső szerelőnek adják ki, nála van a motor.
Most kedden felhívtam megint, hogy legkésőbb pénteken (azaz holnap) kellene a kocsi feltétlenül. Azt mondta, hogy még vissza se kapta a motort a szerelőtől, nekik pedig 2 nap kell az összerakáshoz, mert hogy ők nagyon precízen összeszerelik.
Mi a frászt csináljak, hogy végre komolyan vegye a határidőket? Közöljem vele, hogy -10% levonás az árból minden napért, vagy mi?!
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
Ha most elkezdesz vele keménykedni, lehet h sz@r autót kapsz vissza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
D4rkm4n
őstag
Ha a végén jelentem be neki, hogy akkor -50k az árból, akkor meg nem kapom vissza a slusszkulcsot.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
MunezXBK
nagyúr
Van egy antenna bemenet, egy kimenet, meg egy 12V-os ág.
Nem értem mi a 4 összetevő rajta.
EQMontoya
veterán
+1, keménykedni inkább fizetésnél.
Mennyi lesz?
-93 ezer.
-Két hetet vártam rá, és fel sem bírtál hívni, 70 jó lesz?
-Nem, hát belevert az index a kartergázba és különben is beteg volt a tevém!
-Oké, akkor legyen 60!
Same rules apply!
Mágus2
Közösségépítő
Ha az a hiba, amit írtál és nem cserélhetőek a hengerek, akkor a blokk cserés. Ha meg cserélhetőek, minek speci másik gépműhely?
Typhoon47
őstag
Most már semmit. Megvárod míg kész lesz, leellenőrzöd amennyire tudod majd kifizeted és a büdös életbe nem viszed oda többet.
"Education is important but big biceps are importanter"
D4rkm4n
őstag
150.000 előleget otthagytam nála, szóval az ember egy kis igyekezetet elvárna.
Mágus2: Hát, elvitték a motort a szerelőhöz, aki UV festéssel (?) megnézte, hogy mi a helyzet, és ő jött rá, hogy a hengerfej fasza, a hüvelyek repedtek szét. Nekem a fószer azt mondta, hogy azokat cserélni kell, ami a végösszegen nem fog dobni, mivel a hengerfej feljavítással kalkuláltunk, de a hüvelyek cseréje annyiba lesz, mint a hf. feljavítása.
Engem az baszott fel, hogy kedden szóltam neki, hogy KELLENI fog péntekre az autó. Szerdáig meg tudják csinálni simán a motort, csütörtökön és péntek délelőtt pedig bőven van idejük beszerelni. Ő is boldog, hogy kifizetik, meg én is, hogy van autóm.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
rover45
senior tag
Mi egyenlőre oda jutottunk, pusztán elméleti síkon, hogy a 4-es csatlakozik a tetőn lévő antennára, a 3-as kap a fejegységtől kapcsolt 12V-ot, a 2-es csatlakozó feletti kis hengerre megy a fejegység felé menő antenna jel. De az 1-esre 2-esre nincs kimondott tippünk sem
Brumi˘
addikt
Egy test még kell neki, nem?
Ha szegedi vagy tok fuvarban segíni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Milyen verda ez, hogy sikerült kinyírni a perselyeket? (Már ha ugye perselyezhető a blokk...)
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Skillet
addikt
dízel ellenes vagyok, sokan tudják rólam. őszintén remélem, hogy ettől befosik a dízel. de nem gondoltam volna, hogy ez megeshet még a mi életünkben. kezdett a dolog itt-ott élesedni, plusz adókat vetettek ki rá, évről-évre egyre több cikk, hogy mennyire káros...
volt egy norma, amit teljesíteni kellett volna. nem tudták. gondolom az lett volna a normális, ha azt mondják, szorri, de ez nekünk nem fog menni, lehetetlen ezeket az értékeket hozni, de szerintünk más sem tudja, úgyhogy tessenek majd mindenki körmére nézni. ehelyett csalt, mindegyik. egyik sem mondta ezt.
páran írtak itt érdekességeket. pl, hogy a kormos civic kipuf mé nem baj? milyen civic? lehet, hogy 1 liter olajat (motorolajról van szó!) eszik 100 kilométerenként úgyhogy persze neki is a körmére kellene nézni de amúgy szinte mindegyik autó kormol valamennyire, tény. szerintem azt nem állította senki, hogy nem. csak azt mondom, hogy a dízel sokkal inkább teszi ezt.
az meg, hogy melyik kipufogón rakódik le a korom, melyiken nem... szerintem tökmindegy. nem hiszem, hogy az jó tesztnek számít, ha megnézzük az autók kipufogóját
valaki írta, hogy egyesek szerint aki a gyerekeinek nem akar rosszat, az nem vesz dízelt.
mire jött a nagy eszmefuttatás: nekünk 100 éve van egy fostos mercédesz dízelünk. nem érezzük a szagát, nincs vele semmi baj. meg mi amúgy is itt ülünk bent, a kipuf meg ugye hátul van, ide nem jön be a szag.
na ne már, ez most komoly? na ez a tipikus emberi hozzáállás, hogy leszarom, mi van a többiekkel, csak én számítok ezen behaltam. de ha előttük megy egy ugyanolyan szutyok és annak a szarját meg ők szívják? addig nem jutunk el a gondolkodásban? ha már az nem érdekel, hogy a miénket meg a mögöttünk lévő szívja?
és a gyalogosok, bicajosok?
a másik kedvencem: a gyárak több mocskot tolnak ki, akkor az én dízelem most mé baj?
mint amikor a gyerkőc hazajön a suliból és beszámol az intőről. miután kapta a szemináriumot, előjön a pistikével, aki szintén intőt kapott akkor jön a következő szeminárium, hogy ki a pék f@szát érdekel a pistike? pistikével foglalkozzon az ő édes anyukája.
ja, meg a: kevesebbet fogyaszt a dízel, így kevésbé káros aham. akkor egy hülye példa annak, aki így látja: 1gramm ciánt vagy 1 kg banánt enne meg szívesebben?
unokatesóm azt mondja, ki az a hülye, aki saját maga ellensége, és nem azt a fost veszi meg, amelyik kevesebbet fogyaszt?
én meg akkor kérdem, ki az, aki saját maga ellensége és dízelt pöfögtet a saját pofájába?
letojom a benzinest is, azt sem védem. bevallom, hogy a sok szar közül a kevésbé szart választottam. sokan ezt tesszük, nem csak autóknál maradva.
amúgy meg a nép hülye. meg kell neki mondani, hogy mit csináljon. sajnos, de ez van.
persze nem a dízel lobbis majmoknak. hanem valakiknek -akik persze nem is léteznek, csak egy mesebeli világban-, akiket nem a pénz vezérel. fejlesszék tovább a benzinest. vagy etanolt basztassák, vagy legyen hibrid (és persze legyen TÁNC!), elektromos hajtás, gáz, hidrogén hajtás vagy bármi, ha tényleg kevésbé szar a többi szarnál. és ha az a nagyon zöld valami majd futószalagon lesz, sorozatgyártásban, gyanítom kellemesebb ára lesz, mintha csak pár grínpísz aktivista segge alá raknának 3 darabot. hiszen az a nagy baja mindenkinek, hogy én nem veszem meg, mert drága. tény. de akkor a sok fasz ott fent ne a szutykot futtassa, hanem álljanak ki valami tényleg zöld dolog mellett. barmok.
amúgy is szar az egész világ. a környezetünket teljesen kinyírjuk, magunkkal együtt.
a szelektív gyűjtést is tolják, közben meg a gyártókra nem figyelnek. a kajás, meg mindenféle csomagolások 90%-a a sima szemétben végzi, mert gyakorlatilag lehetetlen papírnak, fémnek vagy műanyagnak nevezni. majd ha egy millió liter ivóvizet elkúrtál rá, hogy leválaszd őket egymásról... akkor talán.
beteg
ja és nem vitázni jöttem. az enyém is csak egy vélemény a sok közül.
és nézzenek csak a körmére a benzineseknek is!
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
D4rkm4n
őstag
2003-as 1.2-es benzines Corsa.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
SzlobiG
félisten
Na pont a mazda motorja.
Egy se lesz ami teljesíteni fogja a menetkozbeni mérés alatt.
rover45
senior tag
+1
MunezXBK
nagyúr
Utólagoshoz nem kell, azért nem értem.
Elemental
addikt
Én nem vagyok dízel ellenes, de az AUTÓ motorjába benzin való.
Viszont azt ne meséld be nekem légyszi, hogy te azért nem szereted a dízeles gépeket, mert környezetszennyezők. Ez csak egy utólagos érv. Te a benzines gépeket szereted, és vitában jól hangzik, hogy a dízel gépek több káros anyagot bocsátanak ki. Nevezhetsz önzőnek, de nekem az utolsó szempontok egyike a környezettudatosság. (és szerintem még sok embernek, csak ezt szégyennek érzik egyesek bevallani)
EQMontoya
veterán
Pff, abba ennyiért egy teljes bontott blokkot kaptál volna szerintem.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Ja mert a turbóbenyósok azok hegyi levegőt pufognak ki. Mielőtt halálba kívánnánk a dízeleket, nem árt tisztán látni:
Ezerszer mérgezőbbek a turbós benzinmotorok
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Ha nem kettőt.
EQMontoya
veterán
Sejthető volt sajnos, évek óta pofázta mindenki (szaksajtó, környezetvédők, stb), hogy szar az irány.
Amikor kiderült, hogy a közvetlen befecskendezős benzinesek is kormolgatnak, különösen a turbók, akkor már lehetett sejteni, hogy ez így nagyon nem lesz jó. Aztán amikor jöttek a fotók a 60-90e után bontott Prince motorokról, akkor már világosan látszott, elvégre ami benn lerakódik, abból ki is jut.
Kezdem azt hinni, hogy a kis sorhatommal kb. a legkörnyezetkímélőbb módon közlekedek, elvégre én csak CO2-t pufogok, de az legalább nem rákkeltő.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Jah de az én szívócső befecsis atmoszférikus motorom csak euro 4-es besorolást kapott. Néznék meg mit tud az enyém terhelésen meg egy modern euro 6-os mondjuk szállópor kibocsátás terén.
Leesne az álluk azt garantálom a diffin...
mod:
Mert ugye nem a CO2-től leszünk tüdőrákosak hanem a szállóportól csak ezt nem nyomatják az üveggázhatással szemben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
De jó kép, ott a 3 dudu a szívócsövön. Miért ne lenne jó? A képen egy 1.2TSi-van.
Skillet dízel ellenes vagyok Eddig olvastam, mivel meg fogod magyarázni, miért jobb a benzin. Egyik sem jó, ha környezet tudatos lennél, nem vennél új telefont, laptopot, minden 2. éven. Eldobható pohárból és üvetgből sem innál... sorolhatnám
Nem szereted a dízelt, te dolgod, én sok mindent nem szeretek, de nem fogom megmagyarázni, hogy az miért nem jó.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Elsőre ki sem szúrtam. Legalább tették volna oda, hogy képünk ilusztrációnak sem jó.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Az egészben egyébként az a poén, hogy a CO2 kibocsátáshoz minimális köze van az autózásnak, a legnagyobb kibocsátó ugye az állattenyésztés...
Az enyém még csak Euro3, de nincs korom a kipuffban így 195k km után sem.
Szóval a nagy környezetvédelemben lecseréltünk marginális mennyiségű CO2-t sok rákkeltő szarra. Remek, ez aztán megérte! Abban 99%-ig biztos vagyok, hogy ez a szabályozás a valakinek (német trió?) lobbija volt, vagy valami, mert véletlenül nehéz ennyire szart csinálni.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Valószínűleg igen, de fordult a szél így a saját nyakukba hull a k@ki. Van ez így...
Jopp, Euro3: akkor az még jól veszi a gázt. Enyémben megőrjít, hogy elveszem a lábam a gázról és tartja a fordulatot emiatt nem is lehet gyorsan rántás nélkül váltani ha tolod neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Háát... mondjuk úgy, hogy veszi a gázt, ettől sajnos nem vagyok elájulva. Lehet gázfröccsel visszaváltani, de nincs az a "hú, de azonnal pörög!" érzés. Van régi karbisom, na az jól veszi a gázt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Asus Rog Strix G531GV gamer laptop - I7 9750H x RTX 2060 6GB 16GB ddr4 ram + ajándék cm hűtőpad
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban