Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Móricka kiszínezi őket a kifestőkönyvben, mi lenne?
Same rules apply!
tresh
addikt
Létezik ilyen ?
Ezeknek a csökkentett mért ertekeknek kell lenniuk a katalógus adatoknak. Az összes kompaktnak hasonló van.
Pl egy érintett model a6 2.0tdi 177 129g/km
Bmw 520d 184 123g/km
Vagy ezeknél volt 4x alacsonyabb az érték?
tresh
addikt
Nem tudom és amúgy őszintén ezeket a dolgokat sose néztem mert ugyan olyan hülye katalógus adat mint pl a fogyasztás vagy a 0-100 és társai.
Amúgy talán Qru tette be hogy a start -stop rendszer is ezért van bennünk mert evvel is nyernek a káros anyag kibocsátáson. Lehet hogy pont ez végett borult ki a bili mert alapból a motor tud x g/km de ha ez a rendszer benne van és ezt veszik alapul tesztüzemnél akkor x/4 g/km csak ez nem a valóság.
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Már írtam ezt tegnap. Ha ez valóban igy van az VW nagyon beszopj*. Főleg ha kiderül ,hogy máshol is bevetették ezt a "csodamódszert".
MunezXBK
nagyúr
Csak a clean diesel motorokat érinti, ami USA piac.
AMD Power
titán
Ebből gondoltam.
A befektetők számára bizonytalansági faktort és komoly kockázatot jelent az is, hogy mi van akkor, ha nem csak az amerikai emissziós tesztek során manipulálták a mérési eredményeket a cégnél.
SzlobiG
félisten
Mint első számú konszern én nem féltem őket simán kifizetik a büntetést a vissza hívás már neccesebb.
AMD Power
titán
Látom nem olvastad el a cikket. Ez messze nem igy van.
.
Ez elképesztően komoly összeg, az elemzők 2015-re és 2016-ra összesen 28 milliárd eurós üzemi eredményt vártak a cégtől. Vagyis abban az esetben, hogyha elmarasztaló ítélet születik a Volkswagen ellen és nem támadja a cég a bíróságon a döntést és valóban a lehető legmagasabb büntetést szabják ki azért, hogy példát statuáljanak, akkor a teljes idei és a jövő évi üzemi eredmény egy részét is meghaladó összeget fizethetnek a németek.
Vállalati szempontból a 15,9 milliárd eurós büntetés hatalmas érvágás lenne. A cég ugyan 21,5 milliárd eurós tartalékkal rendelkezik, vagyis "zsebből kifizethetné" az amerikaiakat, viszont ez nagyon súlyos következményekkel járna. Nagy valószínűséggel a vállaltnak tőkét kellene emelni, ennek több formája is lehetséges (hitelfelvétel, átváltható kötvények kibocsátása, illetve részvénykibocsátás). Biztosat nem lehet mondani, hogy a cég milyen utat választ majd a mérlegszerkezetének megerősítésére, de nagy valószínűséggel részvénykibocsátásra sor kerülne. Vagyis nem csak azért zuhant 20 százalékot a Volkswagen, mert tovább eshetnek az eladások a harmadik legfontosabb piacán és fényévnyire kerültek a korábban kitűzött célok, hanem azért is, mert a jelenlegi részvényesek félnek a részvénykibocsátáson keresztül tőkeemeléstől, vagyis a higítástól.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Nevetséges, ezt a büntit nem a GM-nek szánták véletlen?
Give them hell Ukraine!
SzlobiG
félisten
Nem mert nem is tudom ez melyik cikkben szerepelt.
Én továbbra sem féltem őket úgy is meg támadják az ítéletet, ha egyáltalán lesz még nincs semmi hivatalas infó erről a vw se erősítette meg ezt. Várjuk meg a hivatalos választ ezek csak feltételezések de kíváncsi vagyok én is az ügy kimenetelére.
AMD Power
titán
Ami benne volt a hsz-ben amire válaszoltál.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Mi ebben a nevetséges? USA-bem nagyon komolyan veszik a környezetvédelmi előírásokat autós téren. Nem véletlenül ott megy a hibrid piac nem pedig európában.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
tresh
addikt
Van a VW csoportnál annyi jogász,ügyvéd, mérnők, szakember simán kifogják magyarázni több oldalról érvekkel és lósz*rt se fognak fizetni
trassher[/B:] Mi ebben a nevetséges? USA-bem nagyon komolyan veszik a környezetvédelmi előírásokat autós téren. Nem véletlenül ott megy a hibrid piac nem pedig európában.
Ne haragudj de akkor én maradtam le csak pár apróság : Kiotói, böhöm benzin temetők, és most azért mert van náluk 200ezer hybrid abból a fele 3000-5000cm3 is terepjáró a maradék max a b*zi prius. Ők meg a környezeti norma olyan mint a gazdaságuk..egyik sincs
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Akkor nézd meg mit csinált a GM és mit kaptak érte eddig.
Give them hell Ukraine!
tresh
addikt
Amire ki akartam lyukadni a világ top szennyezői Kínával együtt és akkor erre megy a hiszti ugyan már.. ugyan ez a f*szság hogy a japán kínai majmoknál megy az elektromos autó és milyen környezet tudatosak és zöldek.. csak a várostól 200km-re meg megdöglenek a szénerőműbe az emberek hogy Jing Jang tölthesse a teslat.. hagyjuk már mindig annak a legnagyobb a p*fája aki a legnagyobb sz*rt kavarja.
Sry all de rühelem az ilyet ez kijött peace
trassher
addikt
Azon mit lehet kimagyarázni hogy egy adott termék csak "laboratóriumi" körülmények között működik határértéken belül?
TaaT: 900 milliós bírságot kaptak tudom de a GM egy amerikai vállalat. Az állam nem fogja őket a csőd szélére juttatni mivel nem kevés embernek adnak munkát.
Redmi Note 7
F_Zolee
veterán
Vágási Feri beszállt aZinternetbe.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Ez tényleg wtf A kihangosító moduljának a kanóca mit keres a tetőkárpit alatt?
Redmi Note 7
A minek a mije?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
trassher
addikt
Kihangosítókhoz ugye van egy vezérlő, népiesen egy doboz. Na abba fut be ilyen telefondugaszos kábel a telefontartóból. Ha otthon lennék lefényképezném neked a gyári nokia kihangosítót és akkor látnád.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Ebben is van nokia tosz, de minek neki ilyen izé, amikor a navi ott a kocsiban AUXxal meg minden xarral?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Mer ez vonalas telóé.
trassher
addikt
Ilyen tuti nem van Teddyben, se több vezeték a tükörnél , se nyoma nem van bárminek ott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
trassher
addikt
Biztos hogy nincs? Ez nincs kirakva a műszerfalra hanem el van dugva jó alaposan a műszerfal mögött általában.
Redmi Note 7
Hát a műszerfalat nem fogom megbontani csak h megnézzem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
trassher
addikt
Sejtettem. Kihangosítóval kapcsolatban láttam eddig csak ilyen csatlakozós kábelt ezért volt ez a tippem. De az hogy miért a tetőkárpit alól jön a vezetek még mindig több mint érdekes.
Redmi Note 7
rbalint88
addikt
mert a szlovák TEK-é volt és oda rakták a fényhíd.
tresh
addikt
Betárcsázós net modemének a helye
Declare
őstag
jaaaa a környezetvedö USA viszont a fogyasztovedelmük az tuti....a hülye fogyasztok vedelme is (most a kimosott, meg megmikrozott macskakra gondolok nem erre )
aztan a vegen majd tankolhatjuk mi is a jo kis draga benzint a dizel helyett [link]
Kivancsi leszek mi lesz....kizartnak tartom, hogy az uj vw dizelek 40-50x több karosanyagot bocsatanak ki a valosagban, mint a papiron, de mellette az összes többi gyarto dizele az nem
Morris
veterán
Nekem azt mondja meg valaki, hogy ezt hogyan kivitelezte a cég? Honnan tudj a motorvezérlő, hogy épp mérik?
Mágus2
Közösségépítő
Hát onnan, hogy a hülye mérést hülyén csinálják. Egy helyben pörgetik max fordulaton. No, a 2.0TDI rev limiter 2500 fordulatra vanbelőve üresben. És nem engedi magát pörgetni, csak ha bedobod az 1-est. Ha módosítják a befecskendezésii térképet, hogy 1-esben más térképet használjon, mint a többi sebességben, mérésnél mindig jó értékei lesznek. Ki az a hülye, aki a 4-est fogja bedobni mérésnél? Biztos van valami algoritmus, aminek teljesülnie kell.
Az is fasz volt, aki a mérést kitalálta. Mérőpadon 4.-dikben lepadlózva 1500-4500 között kellene mérni, ott nem csak a vw, de az összes autógyár a megengedett értékek 10-20x-osát mérné, de az a valós kibocsájtás lenne.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Itt valamelyik cikkben nyitott motorháztetőt emlegettek most
SzlobiG
félisten
Bizony a mi skodáink is üresben 2500-t enged max. Én pont erre tippeltem, hogy a max fordulat miatt jó az érték. Na de ez egy 2013-as 1.6-os motor, akkor ezek szerint az összes ilyen limites motornál ez a "csalás" lehet?
A cikk csak a 2.0 tdi-ről beszél.
(#17485) [rvilike] Na ez is érdekes mer ugye az ecu azt is érzékeli a jeladó végett.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Igazabol tök mind1....en alapbol nem ertem, de mar a fogyasztas merest sem. Miert nem lehet normalis ertekeket mondani? Valtozna valami, ha minden auto kibocsatasi erteke egysegesen 5x ennyi lenne? Ki az aki ugy vesz autot, hogy azt nezi, mennyi a co2 meg Nox kibocsatas? Ember nincs szvsz a földön, aki erre szürve keres autot....
Qru
MODERÁTOR
Az eu-s direktíváknak próbálnak megfelelni a gyártók nem a mi kedvünkben akarnak járni.
mod:
SzlobiG: Akkor lámpánál hogy túráztatod a gépet????? (Tudom beszúrod 1-esbe)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Beteeeg
Declare
őstag
na jo es az eu direktivakat, hogy es kik talaljak ki? Nem a csillagok allasabol olvassak ki....ennyi eröböl lehetne azt csinalni, hogy merjek a fogyasztasi adatokat 10% os lejtön gurulva, motorfekkel es irjak ra, hogy 0l/100 km es csinaljanak egy direktivat, hogy max 0,1l/100km lehet a fogyasztas....aztan akkor mindenki örülni fog?
EQMontoya
veterán
hogy es kik talaljak ki?
Totális imkompetenciával, hozzá nem értők, ahogy ez a végeredményen is tökéletesen látszik.
Nem vagyok egy VW fanboy, távolról sem, de nem érzem jogosnak azt a mértékű vegzálást, ami most folyik ellenük ezért. A szabályozásról évek óta tudja mindenki, hogy fabatkát nem ér, sem a fogyasztási, sem a kibocsátási adatok nincsennek köszönőviszonyban sem a valósággal.
Valószínűleg mások is ugyanígy csalnak, csak (még) nem buktak le.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Declare
őstag
en kedvelem a vw-t meg az egesz konszernt.....viszont az akkor is nonszensz, hogy külön szoftvert irnak bele....azert ez pofatlan
Persze siman valoszinü, hogy mindenki csal valahogy akkor, lehet ugyan igy, meg abban is egyetertünk, hogy nonszensz ezek a normak es ertekek....mint ahogy nem is olyan regen beszeltük ezt a fogyasztas meresek kapcsan.
Lehet most jön el a mazda ideje a skyactive benzinesükkel
SzlobiG
félisten
Ez nem benzines, nem kell túráztatni.
Engem meg amúgy pláne nem érdekel mennyit szennyez, a gyárak, egyéb dolgok sokkal jobban szennyeznek.
Meglehet, de azt a motort nem forgalmaztak az usaban.
SzlobiG
félisten
Ja tényleg mindig elfelejtettem usankáékrol van szó. Ezek szerint ott keményebb a szűrés mint euba.
Morris
veterán
Egy kis pozitívum mára: Újfajta aszfalt számol le örökre a kátyúkkal
Mágus2
Közösségépítő
Pont ott keményebb a szűrés, ahol nem írták alá a környezetvédelmi egyezményt sem. AMúgy a vw-nek nem ez az első gondja a tdi-kkel amerikában. Kanadában annyira rossz a gázolaj, hogy a magasnyomású pumpák 40 000 mérföldet sem mennek. Nem is beszélve a párásodási probléáról, ami szintén csak amerikában van, mert ott más normák vannak. Ez a párásodás végzetes is lehet a motornak. Annyi pára csapódik le a köztes levegőhűtőben, hogy képes megakasztani a motort, elgörbíteni a hajtókarokat.
Hydrolock néven ismert a probléma és csak az amerikában forgalmazott modelleket érinti.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Totál inkompetens barmok.
USA-ban már élethűbb a fogyi mérés pl. Amit nekem megadnak (ottani norma szerint mérve) az valóban tartható is.
mod:
SzlobiG: Ha unatkozom a pirosnál szoktam pöcögtetni a gázpedált a magam szórakoztatására. Múltkor ezt egy Lexus kihívásnak vélte (tényleg nem annak szántam) és zöldre meg kilőtt mint a golyó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
Szegeny eu....talaljon am olyan normakat, amik a piros lampanal gazpedalt pöcögtetök igenyeit is kielegiti ahelyett, hogy a start stop rendszert aktivalva szepen hallgatnal valami Beethovent vagy Vivaldit....
[ Szerkesztve ]