Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
SzlobiG
félisten
Szvsz a súlyadó sokkal szemetebb módon húz le mint a baleseti adó.
Még mindig örüljünk hogy a nyugati országokhoz képest mennyivel olcsóbb a kgfb itthon.
Mármint a teljesítményadó? A helyzet az, hogy nem igazán tudok belekötni, mert az önkormányzatok abból tartják fenn az utakat helyben ( azt most hagyjuk hogy milyen sikerrel )
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szilva01
őstag
A garazsbeallojukat maximum.
TaaT
veterán
Mennyivel jobban járt volna a VW ha beragad a gázpedál és vagy elromlik a gyújtáskapcsoló és meghal több száz ember.
Give them hell Ukraine!
Ja, a takata botrany is most volt, aztan az alig kapott hirverest, pedig sokkal tobb autot erintett
Semmivel. Ha nem a VW akkor más. Teljesen mind1, csak ok legyen sötéten hőzöngeni. Az érbegek problémáját is nem kicsit túllihegték szvsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Sajna csak egy részéből, egy részét lenyúlja tőlük az állam.
Mindezt úgy, hogy a benzinből befolyó jövedéki adó és áfa kb. hétszerese annak, amibe itthon az utak jó minőségű fenntartása kerülne, de nem kap ennyit a közűtkezelő és az AAK.
Egyik ismerős egy megyei közútkezelőnél dolgozik, onnan vannak az infók.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
trassher
addikt
A felcsúti kisvasút újraindítására fizetjük.
Redmi Note 7
tresh
addikt
Ha kiépítik hozzám plusz munkahelyig a vonalat és ingyen mehetek vele akkor támogatom
trassher
addikt
De csak miután kifizetted a kisvasút teljesítményadójának rád eső részét
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
tresh
addikt
off course
Typhoon47
őstag
*of
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
EQMontoya
veterán
Amit Ő írt, az is értelmes. Pl. egy német tanfolyam említése ebben a topikban, az off course
Same rules apply!
zoo8800
veterán
ó helló hádújudú
rip and tear, until it is done
AMD Power
titán
Sajnos a semmire. Vicc. Nekem is hála az Égnek eddig soha nem volt károkozásom. És mégis fizetni kell. Baromság.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
SzlobiG
félisten
Kb ja... És motorra is elkérnek nevetséges összegeket.
Taat: Már kiderült, hogy mi volt a csalás nem a max 2500-as fordulat.
TaaT
veterán
Amikor nem beszélnek hülyeséget a TC-nél. VW-botrány: mindenki hazudik
Azért kíváncsi vagyok vérszemet kapnak-é amcsiéknál, biztos másokra is rá lehet húzni a lepedőt, csak kell egy kicsit túrni a szennyesben...
Give them hell Ukraine!
És ehhez a TC kellett? Egy napja ezt beszéljük itt, még én is ezt mondtam. Legalább tudjuk hogy vannak olvasóink
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Kár hogy a cikk elsiklik az mellett, hogy külön szoftvert fejlesztettek erre ami felismeri, hogy teszt történik és veszi vissza a lóerőt meg nyúl bele a kipufogó gáz kibocsátáshoz. A hangsúly ezen van, biztos vagyok benne hogy a többi motor se felelne meg menet közben, de ott nincs ilyen csalás pados mérés alatt.
Szóval megérdemelte a vw ezt a "clean" dízellel.
Most biztos neki állnak vizsgálgatni a többi autót kíváncsi leszek pados mérés esetén hány gyártó épített be ilyen softot az ecuba.
Szerinted a merci ok nélkül jelentette be a teljes dejzel divízió megszűnését?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
"biztos vagyok benne hogy a többi motor se felelne meg menet közben"
Akkor meg ki nem szarja le hogy csaltak vagy sem, a végeredmény ugyanaz.
Give them hell Ukraine!
trassher
addikt
És ha bejelentették akkor mi van? Ha ők is csaltak akkor már tök mindegy lesz e ezután dízel motorjuk vagy sem, a bünti akkor is jár.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Amikor a kibocsátott szennyező anyagok értéke alapján fizetik az adót, vagy kapnak meg engedélyeket, akkor rohadtul nem mindegy. Főleg az első esetben, ez konkrét adócsalás, amire most már bizonyíték is van. Nem csak az autógyáraknak kellemetlen ez, a kormányok is szorulnak (főleg az EU országokban), mert teljesen nyilvánvaló, hogy vagy nagyon hülyének, vagy nagyon korruptnak kellett ahhoz lennie a rendszernek, hogy ezt így éveken keresztül ilyen totál átlátszóan és nyílt színen tudja mindenki csinálni. Persze nyilvánvaló volt, hogy kurta nagy gondok vannak az autóiparral, csak senki le se szarta, mert a következmények nemzetgazdasági szempontból is totálisan beláthatatlanok, szóval inkább dugták a fejüket a saját seggükbe.
trassher: A gond az, hogy csalás nélkül az előírt értékek egyszerűen nem hozhatók. Az egész EURO5-6-7-x+1 besorolási rendszer, ami pl nekünk itt van EU-ban, úgy ahogy van, teljesen használhatatlan, betarthatatlan, és nem elhanyagolható tényező abban, hogy az autógyárak ennyire belelovallták magukat az össznépi adathamisításba.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
SzlobiG
félisten
Várjunk még azzal, hogy a merci megszünteti a dízel fejlesztéseit néznék azért egy kimutatást melyik motorból mennyit adnak el. Na meg ha ők is csaltak akkor teljesen mind1, hogy most mit jelent be a bünti menni fog nekik is ha kiderül.
(#17675) parandroid válasza parandroid (#17673) üzenetére
De talán a 444-é a legjobb összefoglaló eddig.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Qru
MODERÁTOR
Nem azért törölték a dízel projektet, hanem azért mert most hogy szigorodni fognak az ellenőrzések már nem éri meg nekik továbbfejleszteni a dízel motorokat hogy tartani tudják az euro 7-es előírásokat. Tehát olcsóbb a hibrid rendszert használniuk a továbbiakban, mint továbbfejleszteni a meglévő dízel motorokat.
#nincsbennetarcsi
trassher
addikt
Ezt értem de ez a hibrid móka még nagyon nem tart ott ahol kellene. Akárhogy is nézzük ez a technológia még mindig egyfajta kompromisszum.
Redmi Note 7
AMD Power
titán
Jó ez a cikk.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Morris
veterán
Azért, mert eddig nem voltak rákényszerítve, hogy ezt fejlesszék. Idő/pénz kérdése és megoldják.
-v-
addikt
trassher
addikt
Töltőállomás kéne hozzá minden benzinkúton, akkor már nem lenne ekkora gond vele. De ugye még akkor is ott van a töltési idő mint probléma.
Redmi Note 7
Várj. A klasszikus hybridnek nem kell külön töltő, mert a benzinmotor tölti, nem?
(#17683) EQMontoya : a priusnál sem tölti a motor? Én aszittem hogy a motor a fő töltési forrás.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Leginkább a fékezés tölti, de amúgy igazad van.
Lehet, hogy tudja tölteni a motor normál üzemben is, de alapvetően szerintem a motorfék és a fékezés tölti. Gondolj bele, ha a motorral előállított energiából töltjük fel, hogy azzal később megsegítsük a motort, azzal nem igazán nyernénk semmit.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
trassher
addikt
Igen de ha elkapják a gyártók tökét és kell a környezetbarát ótó akkor ha eszük van ráállnak a tisztán elektromosra nem? Erre értettem hogy kell a töltőhálózat mert a hibrid csak egy köztes lépcső az én olvasatomban.
Redmi Note 7
zoo8800
veterán
Mégse
rip and tear, until it is done
Na de van nekik tisztán elektronyos üzemjük is. Vagy mintha az RX400%/Gs450H nál és a priusnál is olvastam volna hogy van 5-10km tisztán villanyos üzeme. Márpedig akkor pont ezt teszik az én megítélésem szerint.
(#17684) trassher: szerintem nem lesz ennek akkora hatása. Első körben csak a tesla és fischer rendelkezik ez irányú patenttel és működő megoldással.Ez mindenkit lenullázna még ha Tusk ki is akarta/akarja adni ingyen - annál jobb üzletember ő Második körben a világ nyersanyagkészlete véges. Ha most hirtelen mindenki elkezd akkukat gyártani, viccesen lemerül minden és gyanús h a nyersanyagáraknak szevasz. Harmadiknak meg ugyan nézzük már meg az atomenergiától való elfordult *világot Fukushima után. Ugyan miből töltenénk ennyi tisztán villanyos autót? Pláne amíg Simon L szerint azért nem jó a napelem mert este is kell áram
(#17685) zoo8800: most már ki vele, ne idegesíts!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
A Tesla semmivel nem különb egy Leaftől, csak marha nagy akkut pakoltak alá.
j.bravo
addikt
Itt jön akkor be az örök, és tök jogos vita, hogy az erőmű, ahonnan az áram jön, mivel is üzemel, vagy mennyire jó a kéményen a részecske-, meg ilyen-olyan szűrő...
Meg hatásfok, a teljes láncra vetítve, stb.
szerk.: Lassú voltam, bitpork megelőzött.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
A leaf normálban 200km max. Azért a tesla -még ha nagyobb akkuval is- ennél többet tud. És ne felejtsd el, hogy nem kis pályázik a szolgáltatásokkal. Nem azonos a közönsége. A Leaf városban jó, meg az olyan csóróknak mint mi itt. De nem mi vagyunk az igazi piac, így a fejlesztések is felülről fognak leszivárogni. Ahogy a priusnál is volt: amikor a celebeknél divat lett, leszivárgott lassacskán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Az ugye megvan, hogy ha csak a motorral töltjük az akkut (tehát némi többlet energia felhasználásával "tartalékot" képzünk), az összességében nem igazán eredményezhetne megtakarítást, mert akkor feltaláltuk volna az örökmozgót?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
trassher
addikt
A probléma abból fakad hogy amíg van kőolaj addig nem fog teret nyerni más hajtóanyag mert ebben van a pénz. Ha annyira zöld világot akarnának akkor nem tűntek volna el sorra azok akik feltalálták már a víz alapú hajtóanyagot.
Redmi Note 7
szőröscica
addikt
Nyilván jobb autó, csak azért írtam, mert jelenleg azért ez az egyetlen viszonylag használható autó, mert hatalmas akku van benne, és így spórolósan megjárható vele egy Bp-Miskolc-Bp is. Semmi csoda nincs benne, bármelyik autógyártó tudna ilyet csinálni.
Természetesen. De csak maga a fk nem tud anynit törlteni h a motor legyen a másodlagos forrás szerintem. Nincs vele tapasztalatom sajnos
(#17691) trassher : ki tudja mi van a háttérben. Majd ha vmi napvilágra kerül, foglalkozom a tényekkel, de jelen pillanatban megállnék a chemtrailnél
(#17692) joamilestoné: bármelyik autógyártót üdvözlök aki meg akarja tenni a sok beszéd helyett
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Burt1793
veterán
A prius úgy működik, hogy az atkinson motor meghatározott fordulatszámokon tud pörögni (legjobb hatásfokú fordulatokon (spórolós, töltős, gyorsítós)), tehát, ha mész 50-nel és üres az aksi, akkor kicsit magasabb fordulaton pörög a motor és közben töltődik az aksi. Tud olyat is, hogy alapjárat környékén forog és a villanymotor hajt. Mindenféle opció van, a motorok (asszem összesen van vagy 4) össze vannak kötve.
trassher
addikt
Qru
MODERÁTOR
És nem is mindehol jobb a hibird fogyasztása mint a dízelé, pl autópálya ahogy erről már korábban is volt szó. A hibrid bizony kompormisszum a dízelhez képest.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Fogyasztásban kompromisszum, autópályán többet eszik, az tény.
Azért ha választani kell, hogy egy GS450h vagy egy duplaturbós, 200 lovas négyhengeres dízel mondjuk egy BMW-ben vagy Merciben, egyértelműen a GS kellene.
Egyszerűen annyival kulturáltabb, finomabb, hogy nem egy liga.
A sorhatos finom BMW-kért pedig nagy kár..
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
No igen, és akkor még nem számoltunk a várható karbantartási költségekkel. Úgy mint magas nyomású befecsi rendszer, turbó, kettőstömegű lendkerék, DPF, AdBlue, stb... Ezek nincsenek benne egy hibridben. Akksit meg lehet cellánként is cserélni, úgy meg elég jól eloszlik a költség és amúgy is sokáig bírják ezek az akkuk.
mod:
Anno nagyon szemezetem a ct200h-val de az nem volt elég erős és mivel 80-90%-ban városon kívül megyek fogyiban sem lett volna nekem olyan nagy nyereség. Meg picit gyengének is találtam az az igazság... Pont a múlt héten kóstolt be egy a lámpánál. Háát, nem egy ligában játszunk, jó a kúton se annyit fizet mint én az is igaz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
szőröscica
addikt
Activehybrid BMW-t kell venni. Sor6+villanymotor. Nagyobb modellekben azt hiszem V8-as.
V8-s villanymotor?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPhone 15 Pro Max / Natural Titanium / 256 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Gamer! FHD Dell (i7 quad, 2 GB Radeon, 250 SSD, 16 GB) notebook olcsón!!!
- Gamer! FHD Dell (i7 quad, 2 GB GeForce, 16 GB , 512 SSD) notebook olcsón!!! AkciÓÓ!
- iPad 9 Generációs / Jó állapot / 64 GB / Számla + Garancia
- AKCIÓ! Számítógép, audió, telefon - BOLTI ÁR FELÉÉRT!