Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Közegellenállás pl.
0-100-ban az pl. minimálisat.
Nem minden a lóerő-kg arány, nagyon sok más tényező is szerepet játszik.
Hát azon felül még a váltóáttételezés segíthet, de ugye ott is korlátoltak a lehetőségek, mert ha túl rövidre veszed, túl sokat kell váltani.
xDrive-osat
Az azért nyilván jóval jobban megindul 0-ról, mert nem pörög ki.
Nem látom a magyarázatot arra, hogy az 520D a fenti adatokkal hogy a fenében lenne versenyképes egy MX-5-tel mondjuk, aminek bő 30%-kal jobb a fajlagos teljesítménye, elég gyors a váltója és bőven kisebb a homlokfelülete is.
Itt valaki hazudik, vagy a BMW lefelé, vagy a Mazda felfelé, de a fizikát nem lehet megb...ni.
Same rules apply!