Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Az a turbó lehetett
Skillet
addikt
rövid a váltó. 100 előtt tolni kell a 3-ast. 3000-nél 5-ben 110 körül suhanok.
(#45698) Qru
megeshet.
(#45699) focvis
turbo volt, az fix, de nem gyári vilike jól látta, kormolt, mint az állat, meg volt az töltve rendesen. a hangorkán nem hazudik
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
EQMontoya
veterán
Az idióta, leállósávból...
Same rules apply!
Az ilyennek kéne fejreesnie az út szélére a veteményesbe, csak a kutyát sajnálnám, az nem tehet róla, hogy egy agyatlan ogre a gazdája...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
w333
félisten
+1
(#45702) Skillet
Szélzaj kicsit bekavart ... szóval az akkor már 3 -s fokozat és nem 2
(#45697) Ironizer
Majd egyszer picit elkapja a leállósáv végét és irány az árok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
K Norbi
addikt
A zene az nem rossz.
Skillet
addikt
Be bizony. Legközelebb bentről nyomunk egy felvételt
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
+1
z123456789
addikt
HD/Full HD videóhoz általában már class10-es kártya ajánlott azt hiszem. Ha ez alatt van, akkor a kártya nem bírja olyan gyorsan fogadni a felírandó adatot. Ha jól rémlik valami ilyesmi okozhatja a kihagyást. Talán.
brumi1024
veterán
A micsoda van 4.6 alatt százon?
Qru
MODERÁTOR
Enyémben is, a 100-hoz már kell a 3. fokozat.
mod:
z123456789: Én is erre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Ironizer
tag
A leállósáv végét? Ezt hogy érted?
z123456789
addikt
Az 520d. Miért? Nincs? Nem értek hozzá, a kapott infót továbbítom.
F10 520d 8.1 sec alatt van százon.
tomcsi23
veterán
Az lehetett, igen. Jó kis barnás füsttel azért. Tolt ott befele mindent a motorba.
z123456789: Az 520d. Miért? Nincs?
De, 4,6 alatt van 100-on.
Csak nem 0-ról.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Waxolom.
brumi1024
veterán
Az M5 maximum. Najó, az M550d és az 550i is tud ilyet még, más 5-ös nem nagyon.
w333
félisten
Jobb oldalt (a legszélén) na ott kb. 5-10 cm különbség van az aszfalt és földút között, félkézzel kitépi a kormányt a kezéből és irány az árok !
Biztosan mentél már olyan úton ahol a kamionok kitaposták az aszfaltot, 70-80km/h -al ha nem kitaposott út medrében mész, kitépi a kezedből a kormányt !
(#45717) brumi1024
Pont a tegnap este meséltem a srácoknak az M550D -ről ... szerintem nem egy akkora nagy durranás, benzinestől nagyon messze van és kerregő diesel hang mindent elront, nem rossz de számomra kissé lehangoló volt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
EQMontoya
veterán
1700kg 180 lóval 8.1 alatt... Hát, biztos van az a szakadék.
Tudom, hogy ez a gyári adat, de ez a gyorsulási adat mondjuk 7kg/le arány mellett reális, nem 9.5 mellett.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
brumi1024
veterán
Márpedig közel megvan. Próbáltam, mértem (nem egyszer, mondjuk az xDrive-osat). Van nyomatéka, és brutális tempóval váltogat a váltó. Nem minden a lóerő-kg arány, nagyon sok más tényező is szerepet játszik. Közegellenállás pl.
(#45721) z123456789:
[ Szerkesztve ]
z123456789
addikt
(#45714) tboy93
(#45715) tomcsi23
(#45717) brumi1024
Már írom is az üzenetet ennek a hazug köcsögnek.
hacki87
senior tag
Nekunk amikor sok benzint kapottva brava lambda es egyeb erzekelo elkoszolodasa miatt akkor az is kormolt mert sokat kapott es nem egett el rendesen a benya azt hiszem
EQMontoya
veterán
Közegellenállás pl.
0-100-ban az pl. minimálisat.
Nem minden a lóerő-kg arány, nagyon sok más tényező is szerepet játszik.
Hát azon felül még a váltóáttételezés segíthet, de ugye ott is korlátoltak a lehetőségek, mert ha túl rövidre veszed, túl sokat kell váltani.
xDrive-osat
Az azért nyilván jóval jobban megindul 0-ról, mert nem pörög ki.
Nem látom a magyarázatot arra, hogy az 520D a fenti adatokkal hogy a fenében lenne versenyképes egy MX-5-tel mondjuk, aminek bő 30%-kal jobb a fajlagos teljesítménye, elég gyors a váltója és bőven kisebb a homlokfelülete is.
Itt valaki hazudik, vagy a BMW lefelé, vagy a Mazda felfelé, de a fizikát nem lehet megb...ni.
Same rules apply!
K Norbi
addikt
Ha megfigyeled az ilyen mindig megússza, én 1x csinálnám meg tuti kinyírnám magam.
szőröscica
addikt
Szvsz az alacsonyan ébredő magas nyomaték miatti folyamatosan jelen lévő magas teljesítmény az oka.
Lehet, hogy az MX-5 súly-lóerő aránya csúcsteljesítmény tekintetében jobb, de az 520d lead már 1750 körül vagy 380-400Nm-t biztosan. Kb. úgy megy a mostani 520d mint anno a mi 530d-nk.
Csak a mostani egy kombájn, a mienk még sima traktor volt.
-v-
addikt
De nem a csúcsteljesítmény számít hanem amit átlagosan lead amíg felgyorsul odáig.. márpedig dízelnél közel alapjárattól óriási a nyomaték, tehát nagy a teljesítmény alul is, plusz betapad a hátsó kerék miatt indulásnál, az is tizedeket jelent.
[link] mérd le nyugodtan mondjuk óra szerint 105-ig akár, hogy az óra csalása is benne legyen.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Nem csal túl sokat a BMW órája. (Sajnos ) 100-nál a családban lévő F10 1-2 km/h-t csal.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Tegyük fel, hogy részben igazad van, de azonos súly/lóerő, szintén dízel és azonos súly/nyomaték arányokhoz képest is találtak még 8 tizedet: e46 320d
Pedig már az e46 20d 8.9-es értéke is erősen bátor.
8 tized meg 0-100-on ég és föld.
Egyébként az ugye megvan, hogy 0-100-at úgy mérnek, hogy kb. olyan fordulat mellett ugranak le a kuplungról, aminél még nem pörög ki a kerék? Tehát egy szívó benzinesnél ez mondjuk 3000 körül lesz, vagy fölötte.
Same rules apply!
-v-
addikt
Ott a videó, ez ennyi Te másnak mérted? Ha nem akkor szvsz túl sok értelme nincs további fotelfizikának, no offense
Írj a bmw-nek, hogy ez nem lehetne ennyi.
azonos súly/lóerő szintén dízel és azonos súly/nyomaték arányokhoz képest
De te megint a csúcsnyomatékról meg csúcsteljesítményről beszélsz gondolom, még mindig nem ez számít, de mindegy. A fizikát valóban nem lehet megbaszni, nincs is megbaszva, max. mi nem értjük, hogy mi történik
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
EQMontoya
veterán
Oké, a videón azért nem fogod tudni megmondani, hogy az 7.9 vagy 8.4, pedig az elég nagy difi.
Arra jó, hogy megállapítsuk, hogy nagyságrendileg valóban stimmel, tehát mondjuk 9 alatt van.
Egyébként azt sem zárnám ki, hogy a motorteljesítményekkel kamuznak lefelé némileg, az is sok dolgot megmagyarázna. És nem volna példa nélküli, lásd aktuális M4.
Az nyilvánvaló, hogy jól mennek ezek az autók, csak az a fura, hogy papíron a régebbiek is ugyanígy kellett volna, hogy menjenek...
Az újabb hsz-edre: told le az F20 grafikonját azzal a 15%-kal, amivel nagyobb súlyt mozgat, és rá fogsz jönni, hogy ööö
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
rá fogsz jönni
rájöttem, hogy totál leszarom melyik hogy megy meg hogy kéne és miért legyen úgy.
Skillet
addikt
nekem is meleg, hogy volt még benne ennyi, de a súly is nem kicsit több lett
meghízott és gyorsabb lett. jót tett neki a hízókúra
a 7.9-es adat eléggé rideg egy 1.7 tonnás 190 lovas dízelhez.
de ha annyi, akkor annyi. de érteni én sem értem.
(#45734) tomcsi23
na pont erről beszélek a végén még egy 2.0 dízel is megaláz... lassan ott tartunk. valamit nagyon mókolni kellene. tunnning
aztán lenyomjuk az opelt... utána összeakadunk egy... hmmm, mondjuk puntóval ami megcsinál... akkor megint tunnnning és ez így megy az örökkévalóságig, vagy amíg ki nem nyírjuk a vasat
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
tomcsi23
veterán
Igen, mert jön egy opel, azt odabsz úgy is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
5-ös BMW-t nem találtam Driftbox-szal (gps mérés), de van új E-class, ami majdnem ugyan az.
Ezek a váltó olyan zseniálisak már, hogy semmi kimaradás nincs, és sokszor a manuálnak van már lassabb gyorsulási érték megadva.
Ironizer
tag
Ja persze, nem ismeretlen az élmény nyilván, főleg 245 széles gumikkal , csak nem értettem, hogy mire gondoltál, de így már vágom.
Qru
MODERÁTOR
Kormi 1468 kg, 170 Le és 350 Nm (1750-2500) DSG-vel, az tud 8,4-et akkor az 1700 kg meg 190 Le hááát necces a 7,9 szvsz.
Am kérdezted tőlem a 0-100-at. Nos nem találtam nagyon semmit ami tutifix hivatalos lenne.
A sedanra egy oldalon 0-60-ra (az picit nehezebb mint a hatchback) 8,3-at írnak. Szóval kb az enyém is ennyit tudhat.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Hogy visít a téli gumi ebben a lightos 26 fokban.
Skillet
addikt
legközelebb le kellene stopperezni párszor. meg használni valami appot, amit páran mondtak itt. én mondjuk abban nem bíznék, de ha jó eredményeket ad ki, én is kipróbálom
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-v-
addikt
En probaltam ilyen appokat, de olyan dolgokat mertek...nem tudtam eldonteni melyik siralmasabb, ha ilyen szarul megy az auto, vagy ha ennyire nem tudok vezetni. Abban maradtam biztos inkabb szarul mernek ezek, es letoroltem
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
A hajtás nagyon sokat befolyásol. A B6-tal anno én nem tudtam elindulni kerékforgás nélkül, az xDrive-os F10 meg csak megy (annak van 7.9-es adata). Az F10-es a családban pont egy B6-ot váltott, érezhetően jobban megy, holott nem kéne.
lenko
aktív tag
Pl. G5 R32 6.5s 100-ra, DSG-vel 6.2s.
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
B6 fos ilyen szempontból. Sokszor sírtam már miatta itt is meg a VAG topikban is.
#nincsbennetarcsi
Skillet
addikt
Nem tudom, de én nem hiszem el, hogy ezek pontosak. És nem tizedekről beszélek, szerintem másodperceket tévedhetnek... de kipróbáljuk. Ha van valakinek tudomása pontos autós app-ról, ami rugalmasságot, 0-100-at, negyed mérföldet tud mérni... ossza meg velünk
Tegnap szóba került pár jdm vacak.
Toyota Vellfire/Alphard
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-v-
addikt
Mondjuk most így jobban megnézve a képeket, lehet nem véletlen ezzel a design-nal nem vitték ezt európába meg sehova
MunezXBK
nagyúr
Különbet hányok.
Qru
MODERÁTOR
Figyi, legrosszabb esetben a kövi RSF-en megméretjük.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
+1.
Same rules apply!
Mappa
addikt
Mármint zaj
nem kötelező megadni