Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gyimger:] Fallout 3 - Indítás Windows 10-en és ajánlott modok.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Richard!
addikt
Igen, személyautóban. Nap, mint nap látom, hidd el, hogy több. Ha nem is 70%-a, de legalább 60.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Skillet
addikt
Stimmel az 70-nek is sajnos.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Jaffa75
őstag
Csak annyi, hogy ne egy Connectbe tegyék be... lehet a max megengedett össztömege 2-2,5 tonna mérettől függően. Mit kínlódhat benne az a kis kávédaráló motor? Csak abba gondolj bele, hogy a 10 gen Civic is 2 benzinessel kapható 1.0-1.5 turbó... A kicsi kb mint a 8 gen 1.4 annyit érhet, a nagyobbik már használhatóbb!
Tedd rá a mérlegre a Connectet meg a Civicet!
Bull Boss
senior tag
SZiasztok! Hazsnál valaki kocsiban a fejegységhez DVB-t tunert ? Menet közben elmegy a jel nyilt terepen?
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Teher benzines: max Prius-szerű spúrhibridddel látnám értelmét, illetve range extender/plug-in hibridként. Szocializus óta nem véletlen, hogy a dízel a nyerő hosszabb távú üzemeltetési költségeket nézve Hidrogén jó lenne, ha lenne, elektromosból meg kb. az e-NV200 van jelen látható mennyiségben.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Hidd el, hogy nem. Irgalmatlan távokat mennek, nap mint nap.
BigBlackDog
veterán
Akkor most lesz töltő is úton-útfélen? Meg lesz hatótáv növelés is? Biztos jó dolog az elektromos kocsi, eddig én sok pozitívat hallottam, ugyan saját tapasztalat még nincs. De az is tény szerintem, hogy jelenleg -legalábbis ebben az országban- rohadtul nem vagyunk szerintem berendezkedve erre.
Egyébként egy érdekesség kicsi más témában, amire most bukkantam. Kicsit magas az ár nekem, amennyiért sikerül ezt kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Még itt sem, no para. Hybrid akad egy pár, az tény, de elenyésző.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Lesz, muszáj lesz.
Amúgy már elkezdik mar itthon is telepíteni.
Illetve elengedik az elektromos autók áfáját támogatás formájában.
Az opel új fejlesztese elvileg 500 km hatotavot ígér, ami ha csak 350-400 km is, akkor is bőven használható.
Nem olyan távoli jövő ez már.
EQMontoya
veterán
Merre vagy Te most?
Same rules apply!
Nem köbcentitől függ, hogy mennyire terhelődik a motor. Focus 1.8 tonnára pakolva simán tartotta a 180-at 6.-ban 4 ezer körüli fordulaton, szépen lineárisan adja le a nyomatékát.
Most vezettem haza kikából a megrakott transit custom-ot (céges, eladó ), atomjó kocsi. Nekem komolyan dízel kell, nagyon bejön a karakterisztikája. Vagy turbóbenzin, a szívóból komolyan elegem van
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Stuttgart. De nem csak most.
Jaffa75
őstag
vajon mennyire kell tiporni hogy menjen? Ha meg van rakva, erőlködnie is kell - a tartósságnak biztos nem tesz jót, ha a használat legnagyobb részében "mindent bele kell adnia"...
Peter.70
őstag
Majd az új Civic 1,5 turbó benzines
Ne hidd azt, hogy nagyon. 125 ló? Sprinterek, Ivecok, stb haszonjárművek 3.5 tonnánál is feljebb pakolva se döglenek le minden útsarkon, pedig ott még annyi póver sincs. Van nyomaték bőven, turbólyuk se számottevő, szépen el van osztva, 5 személlyel plafonig pakolva is bőven dinamikusabb voltam az átlagnál, mindezt 6,7 literes fogyasztással.
Benzines teherek vannak/voltak itthon is. 2.3-as Sprinter (15-17-es fogyi), de Amcsiknál 3.5 V6 van a postakocsikban is, meg az összes Dodge-ban (Ducato és Sprinter alapúak). Oké, kurvaolcsó a benya meg stb... Nekik megéri.
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Szerelőbak. Én itt találtam emelőt.
Skillet
addikt
Mondanám, hogy ez a beszéd... ha a dízelt kihagytad volna a sztoriból
De a turbó benyást támogatom
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
SzlobiG
félisten
-v-
addikt
dízel kell, nagyon bejön a karakterisztikája
Lófaszt jön be, a sok nyomaték, az jön be turbó benzin kell neked, ott van nyomaték is, meg értelmes karakterisztika is. Vagy nissal leaf
[ Szerkesztve ]
Ez magánszemélyekre van levetítve? Úgy okés lehet.
Ha az összes üzemelő autót nézzük, akkor szerintem a céges flották elbillentik a mérleget a diesel irányába.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
SzlobiG
félisten
Találtam egy idei felmérést dizel 18% benzin 82. Tehát nőtt a dízel javára, viszont szerintem jövőre már csökkenni fog újra benzineseket keresnek az emberek.
MunezXBK
nagyúr
Hombre, Németországról volt szó.
tabaga
tag
Szerintem ami még szintén érdekes statisztika lehet, hogy 1000 autóval megtett kilométerből mennyit tett meg benzin, dízel, gáz, stb. üzemű autó. Ott szerintem nagyobb része lenne dízel, mint amit ez a statisztika mutat, emiatt is tippeltek többen magasabb számot. Utcán járva/autózva más arányokkal találkozik az ember. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy előbb üti meg a fület a dízelkerregés, mint a benzinmotor járása.
máyköl
veterán
Hello
A traffi mér és fotóz úgy is, ha nincs mögötte a rendőr, mert az épp a kocsi melegíti magát a kocsi oldalán a forró kávéjával?
Gergőke88
addikt
Az új csodatrafi biztosan működik így.
Autópályán előszeretettel használják így.
MunezXBK
nagyúr
Miért ne mérne?
Lehet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Kornel
veterán
Igy van, elég jó benzines autókat csinálnak mostanában, főleg az alsó szegmensekben.
És lassan a fogyasztásuk is a dizelesek közelében lesz.
Gergőke88
addikt
[link]
Kombi, és 150 ló.
Kornel
veterán
Ennyi.
De ott van a suzuki 1.6-osa, amit most szantanak be.
C szegmens határán mozgó autóban 6,8-as átlagsem rossz, de sokan innen a forumbol 6 alatt tartják ezeket.
roberto211
őstag
J astra ez,?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
SzlobiG
félisten
Igen nem kell figyelni, beállítja egyszer és kész magától veszi. Én nem rég azt hallottam egy "kezelőtől" hogy az övet meg a többi szabálysértést is csak akkor nézi ha sebességtúllépés történt máskülönben nem készül fénykép. Tehát ha gyorsan hajtottál és nem voltál bekötve, akkor kaphatsz a bekötés miatt is büntit.
(#46273) MunezXBK Ja hát azt nem olvastam csak a ricsi hszét. De kíváncsi lennék egy ottani statisztikára is, mert itthon is simán rávágtam volna, hogy több a dízel aztán közel sincs így.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Aki nem szereti bekotni magát, annak ajánlott: [link]
Gergőke88
addikt
Astra K kombi.
Az új 1.4 turbóval (Szentgotthárdon készül).
MunezXBK
nagyúr
Nem elég statisztika, hogy látom naponta?
Richard!
addikt
Közben megtaláltam a választ, amin nagyon meglepődtem...
Meg voltam győződve róla, hogy sokkal több a dízel. Bár előfordulhat, hogy csak itt, Bayern tartományban.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
SzlobiG
félisten
Én itt nem látok számokat elő kéne fizetni vagy mi.
(#46286) MunezXBK Az megtévesztő, hogy te épp mit látsz amerre mész, tehát nem. Itthon is azt hitte mindenki, hogy több a dízel aztán nincs 20% se.
(#46289) richie900812 Úgy tűnik, mert nekem fizetni kellett volna, hogy lássam. Na erről beszéltem, hogy megtévesztő amit látsz az utakon munez ajánlom figyelmedbe a képet.
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Akkor lehet, csak német IP-ről mőködik. Tessék
Ma kezdődik életed hátralevő része!
(#46290) szőröscica válasza szőröscica (#46191) üzenetére
szőröscica
addikt
No, erről a vélemények: természetesen a 172 ezer km kamu, a nepper szerint is. A belseje alapján minimum 272k van benne, de lehet, hogy több. A motorja nagyon szépen jár, nem füstöl, és egészséges erőben van.
A váltója elsőre egész jónak tűnt, de aztán viszonylag váratlan pillanatban, kis terhelésen ütött picit. A saját korábbi E39-ből kiindulva azért nem félnék attól, hogy az elkövetkező 100 ezer km alatt összefosná magát, de egy olajcsere kéne neki.
Karosszériás nem vagyok, elsőre korrektnek tűnt a kaszni, de a csomagtérajtó alatt (tehát nem az ajtón) van rozsda, ami nem tudom, hogy egy korábbi törés eredménye-e, vagy ez ilyen.
Ülésfűtés a hirdetés ellenére nincs benne. Verdikt: ez nem az én autóm, nézelődöm tovább.
De a vicces dolog alább következik:
Ez az autó képen nagyon szépnek tűnik, telefonban az eladó is korrekt embernek hangzott. Ma elmentem volna megnézni, elég lelkes voltam. Aztán gondoltam, 625 forintot megér, hogy lekérdezzem a futását. Májusban volt benne 400k. Így már annyira nem szimpatikus a helyzet, nem is megyek el.
280-300 ezer km-el még megveszem, mert tudom, hogy miket kell kicserélni, és még hosszú ideig tartós autóm lesz. De tekintve, hogy azért vagy 5 évig megtartanám, alapból 400 ezerrel nem ugrom bele.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ja, értem. Tehát tünde szemem csal.
Szeretem, hogy itt többen mindenhez IS értenek, még ahhoz is, amit én látok.
SzlobiG
félisten
Szép fogás.
Én se nézném már meg 400k km-el, de legalább nem 200k alá tekerték mint a legtöbbet.
(#46291) MunezXBK A statisztika nem hazudik szóval részemről lezártam annak jobban hiszek mint amit te látsz, jártam már én is arra így nem lehet megmondani akkor sem.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Ilyen korú dízelből szerintem nagyon nehéz lesz találni olyat (itthon pláne), ami valósan 300e alatt van .. ha igen, az nem ebben az ársávban mozog. Ráadásul lehet, nem tudod ilyen jól lecsekkolni a futást, mint most.
Szerintem a benzines jobb irány Bár úgy általánosságban, ilyen korú bármiből normális állapotút találni itthon ..
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Egyetértünk
szőröscica
addikt
Nem csak ebben az ársávban nézelődöm, és csodát sem várok.
Tisztában vagyok vele, hogy nem lesz egyszerű dolog, és mind benzinest, mind dízelt nézek. De tekintve, hogy mennyi a kotvány, úgy döntöttem, hogy nem fogom magam csak egyfajta motorra korlátozni. 25d, 30d, 25i, 30i mind jöhet, és elkezdek E60-asokat is nézni.
EQMontoya
veterán
E60at én hanyagolnám, az nagyon költséges móka az alapján, amiket hallottam róla.
Márpedig ha már egy egyszerü szívóbenya is költséges, akkor van baj.
Same rules apply!
MunezXBK
nagyúr
De én nem erre jártam, itt élek.
SzlobiG
félisten
Hagyjuk feketén fehéren ott van a képen az adat, ha te nem hiszel neki és nem tudod elfogadni az a te bajod.
Richard!
addikt
Én is, és ezért is lepődtem meg ennyire ezen a statisztikán... Nagy összegben mertem volna fogadni, hogy fordítva van ez arány. Mindegy, tévedtünk
Ma kezdődik életed hátralevő része!
jilian
addikt
Helló!
Sajnos a fejegység látta a kárát a gyogyós agyamnak, sikerült betörnöm a kijelzőjét...
Mivel a kocsi az asszonyé....
Ejjj, én barom.
Az áldozat egy 2012 -es Nissan Qashqai 1.6 i-way modellben van.
Gyári fejegység 2 din, navi.
Többet nem tudok róla.
Szerintetek hogyan úsznám meg a legolcsóbban?
Lehet kijelzőt cserélni, vagy kompletten az egész egységet?
Esetleg a helyére egy másik navit?
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- RaidSonic IB-2914MSCL-C31 NVMe SSD / HDD dokkoló és klónozó - Dobozos, újszerű
- LINDY USB3.0 43138 Optical Drive Enclosure BD/DVD/CD külső ház - OEM, újszerű
- IcyBox IB-1824ML-C31 RGB Illuminated NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű