Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46251) Richard! válasza SzlobiG (#46242) üzenetére


Richard!
addikt

Igen, személyautóban. Nap, mint nap látom, hidd el, hogy több. Ha nem is 70%-a, de legalább 60.

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#46252) Skillet válasza Richard! (#46251) üzenetére


Skillet
addikt

Stimmel az 70-nek is sajnos.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#46253) Jaffa75 válasza Kornel (#46250) üzenetére


Jaffa75
őstag

Csak annyi, hogy ne egy Connectbe tegyék be... lehet a max megengedett össztömege 2-2,5 tonna mérettől függően. Mit kínlódhat benne az a kis kávédaráló motor? :U Csak abba gondolj bele, hogy a 10 gen Civic is 2 benzinessel kapható 1.0-1.5 turbó... A kicsi kb mint a 8 gen 1.4 annyit érhet, a nagyobbik már használhatóbb!
Tedd rá a mérlegre a Connectet meg a Civicet! :C

(#46254) Bull Boss


Bull Boss
senior tag

SZiasztok! Hazsnál valaki kocsiban a fejegységhez DVB-t tunert ? Menet közben elmegy a jel nyilt terepen? :U

[ Szerkesztve ]

(#46255) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Teher benzines: max Prius-szerű spúrhibridddel látnám értelmét, illetve range extender/plug-in hibridként. Szocializus óta nem véletlen, hogy a dízel a nyerő hosszabb távú üzemeltetési költségeket nézve :) Hidrogén jó lenne, ha lenne, elektromosból meg kb. az e-NV200 van jelen látható mennyiségben.

[ Szerkesztve ]

(#46256) MunezXBK válasza SzlobiG (#46242) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Hidd el, hogy nem. Irgalmatlan távokat mennek, nap mint nap.

(#46257) BigBlackDog válasza Kornel (#46236) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Akkor most lesz töltő is úton-útfélen? Meg lesz hatótáv növelés is? :U Biztos jó dolog az elektromos kocsi, eddig én sok pozitívat hallottam, ugyan saját tapasztalat még nincs. De az is tény szerintem, hogy jelenleg -legalábbis ebben az országban- rohadtul nem vagyunk szerintem berendezkedve erre.

Egyébként egy érdekesség kicsi más témában, amire most bukkantam. Kicsit magas az ár nekem, amennyiért sikerül ezt kivitelezni.

[ Szerkesztve ]

(#46258) MunezXBK válasza BigBlackDog (#46257) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Még itt sem, no para. Hybrid akad egy pár, az tény, de elenyésző.

[ Szerkesztve ]

(#46259) Kornel válasza BigBlackDog (#46257) üzenetére


Kornel
veterán

Lesz, muszáj lesz.
Amúgy már elkezdik mar itthon is telepíteni.
Illetve elengedik az elektromos autók áfáját támogatás formájában.
Az opel új fejlesztese elvileg 500 km hatotavot ígér, ami ha csak 350-400 km is, akkor is bőven használható.
Nem olyan távoli jövő ez már.

(#46260) EQMontoya válasza MunezXBK (#46258) üzenetére


EQMontoya
veterán

Merre vagy Te most?

Same rules apply!

(#46261) aero. válasza Jaffa75 (#46253) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nem köbcentitől függ, hogy mennyire terhelődik a motor. Focus 1.8 tonnára pakolva simán tartotta a 180-at 6.-ban 4 ezer körüli fordulaton, szépen lineárisan adja le a nyomatékát.

(#46262) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Most vezettem haza kikából a megrakott transit custom-ot (céges, eladó :P ), atomjó kocsi. Nekem komolyan dízel kell, nagyon bejön a karakterisztikája. Vagy turbóbenzin, a szívóból komolyan elegem van :N

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#46263) MunezXBK válasza EQMontoya (#46260) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Stuttgart. De nem csak most. :D

(#46264) Jaffa75 válasza aero. (#46261) üzenetére


Jaffa75
őstag

vajon mennyire kell tiporni hogy menjen? :U Ha meg van rakva, erőlködnie is kell - a tartósságnak biztos nem tesz jót, ha a használat legnagyobb részében "mindent bele kell adnia"... :N

(#46265) Peter.70 válasza Tsebacsi (#46262) üzenetére


Peter.70
őstag

Majd az új Civic 1,5 turbó benzines :DDD

(#46266) aero. válasza Jaffa75 (#46264) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ne hidd azt, hogy nagyon. 125 ló? Sprinterek, Ivecok, stb haszonjárművek 3.5 tonnánál is feljebb pakolva se döglenek le minden útsarkon, pedig ott még annyi póver sincs. Van nyomaték bőven, turbólyuk se számottevő, szépen el van osztva, 5 személlyel plafonig pakolva is bőven dinamikusabb voltam az átlagnál, mindezt 6,7 literes fogyasztással.

Benzines teherek vannak/voltak itthon is. 2.3-as Sprinter (15-17-es fogyi), de Amcsiknál 3.5 V6 van a postakocsikban is, meg az összes Dodge-ban (Ducato és Sprinter alapúak). Oké, kurvaolcsó a benya meg stb... Nekik megéri.

[ Szerkesztve ]

(#46267) #94529552 válasza hurenzon (#46245) üzenetére


#94529552
törölt tag

Szerelőbak. Én itt találtam emelőt.

(#46268) Skillet válasza Tsebacsi (#46262) üzenetére


Skillet
addikt

Mondanám, hogy ez a beszéd... ha a dízelt kihagytad volna a sztoriból :P
De a turbó benyást támogatom ;]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#46269) SzlobiG válasza Richard! (#46251) üzenetére


SzlobiG
félisten

Rosszul gondolod. :)

Ez igaz egy 2014-es ábra, de túl sokat nem változhatott a mai állapotokhoz képest:

(#46270) -v- válasza Tsebacsi (#46262) üzenetére


-v-
addikt

dízel kell, nagyon bejön a karakterisztikája

Lófaszt jön be, a sok nyomaték, az jön be ;] turbó benzin kell neked, ott van nyomaték is, meg értelmes karakterisztika is. Vagy nissal leaf :D

[ Szerkesztve ]

(#46271) mycso válasza SzlobiG (#46269) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Ez magánszemélyekre van levetítve? Úgy okés lehet.
Ha az összes üzemelő autót nézzük, akkor szerintem a céges flották elbillentik a mérleget a diesel irányába.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#46272) SzlobiG válasza mycso (#46271) üzenetére


SzlobiG
félisten

Találtam egy idei felmérést dizel 18% benzin 82. Tehát nőtt a dízel javára, viszont szerintem jövőre már csökkenni fog újra benzineseket keresnek az emberek.

(#46273) MunezXBK válasza SzlobiG (#46269) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Hombre, Németországról volt szó.

(#46274) tabaga válasza SzlobiG (#46269) üzenetére


tabaga
tag

Szerintem ami még szintén érdekes statisztika lehet, hogy 1000 autóval megtett kilométerből mennyit tett meg benzin, dízel, gáz, stb. üzemű autó. Ott szerintem nagyobb része lenne dízel, mint amit ez a statisztika mutat, emiatt is tippeltek többen magasabb számot. Utcán járva/autózva más arányokkal találkozik az ember. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy előbb üti meg a fület a dízelkerregés, mint a benzinmotor járása.

(#46275) máyköl


máyköl
veterán

Hello
A traffi mér és fotóz úgy is, ha nincs mögötte a rendőr, mert az épp a kocsi melegíti magát a kocsi oldalán a forró kávéjával?

(#46276) Gergőke88 válasza máyköl (#46275) üzenetére


Gergőke88
addikt

Az új csodatrafi biztosan működik így.
Autópályán előszeretettel használják így.

(#46277) MunezXBK válasza máyköl (#46275) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Miért ne mérne?

(#46278) Tsebacsi válasza -v- (#46270) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Lehet :P :DDD

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#46279) Kornel válasza SzlobiG (#46272) üzenetére


Kornel
veterán

Igy van, elég jó benzines autókat csinálnak mostanában, főleg az alsó szegmensekben.
És lassan a fogyasztásuk is a dizelesek közelében lesz.

(#46280) Gergőke88 válasza Kornel (#46279) üzenetére


Gergőke88
addikt

[link]
Kombi, és 150 ló.

(#46281) Kornel válasza Gergőke88 (#46280) üzenetére


Kornel
veterán

Ennyi.
De ott van a suzuki 1.6-osa, amit most szantanak be.
C szegmens határán mozgó autóban 6,8-as átlagsem rossz, de sokan innen a forumbol 6 alatt tartják ezeket.

(#46282) roberto211 válasza Gergőke88 (#46280) üzenetére


roberto211
őstag

J astra ez,?

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#46283) SzlobiG válasza máyköl (#46275) üzenetére


SzlobiG
félisten

Igen nem kell figyelni, beállítja egyszer és kész magától veszi. Én nem rég azt hallottam egy "kezelőtől" hogy az övet meg a többi szabálysértést is csak akkor nézi ha sebességtúllépés történt máskülönben nem készül fénykép. Tehát ha gyorsan hajtottál és nem voltál bekötve, akkor kaphatsz a bekötés miatt is büntit.

(#46273) MunezXBK Ja hát azt nem olvastam csak a ricsi hszét. De kíváncsi lennék egy ottani statisztikára is, mert itthon is simán rávágtam volna, hogy több a dízel aztán közel sincs így. :U

[ Szerkesztve ]

(#46284) Kornel válasza SzlobiG (#46283) üzenetére


Kornel
veterán

Aki nem szereti bekotni magát, annak ajánlott: [link]

(#46285) Gergőke88 válasza roberto211 (#46282) üzenetére


Gergőke88
addikt

Astra K kombi.
Az új 1.4 turbóval (Szentgotthárdon készül).

(#46286) MunezXBK válasza SzlobiG (#46283) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem elég statisztika, hogy látom naponta? :U

(#46287) Richard! válasza SzlobiG (#46283) üzenetére


Richard!
addikt

Közben megtaláltam a választ, amin nagyon meglepődtem... :U
Meg voltam győződve róla, hogy sokkal több a dízel. Bár előfordulhat, hogy csak itt, Bayern tartományban.

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#46288) SzlobiG válasza Richard! (#46287) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én itt nem látok számokat elő kéne fizetni vagy mi.

(#46286) MunezXBK Az megtévesztő, hogy te épp mit látsz amerre mész, tehát nem. Itthon is azt hitte mindenki, hogy több a dízel aztán nincs 20% se.

(#46289) richie900812 Úgy tűnik, mert nekem fizetni kellett volna, hogy lássam. :) Na erről beszéltem, hogy megtévesztő amit látsz az utakon munez ajánlom figyelmedbe a képet. :)

[ Szerkesztve ]

(#46289) Richard! válasza SzlobiG (#46288) üzenetére


Richard!
addikt

Akkor lehet, csak német IP-ről mőködik. Tessék

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#46290) szőröscica válasza szőröscica (#46191) üzenetére


szőröscica
addikt

No, erről a vélemények: természetesen a 172 ezer km kamu, a nepper szerint is. A belseje alapján minimum 272k van benne, de lehet, hogy több. A motorja nagyon szépen jár, nem füstöl, és egészséges erőben van.

A váltója elsőre egész jónak tűnt, de aztán viszonylag váratlan pillanatban, kis terhelésen ütött picit. A saját korábbi E39-ből kiindulva azért nem félnék attól, hogy az elkövetkező 100 ezer km alatt összefosná magát, de egy olajcsere kéne neki.

Karosszériás nem vagyok, elsőre korrektnek tűnt a kaszni, de a csomagtérajtó alatt (tehát nem az ajtón) van rozsda, ami nem tudom, hogy egy korábbi törés eredménye-e, vagy ez ilyen.

Ülésfűtés a hirdetés ellenére nincs benne. Verdikt: ez nem az én autóm, nézelődöm tovább.

De a vicces dolog alább következik:

[link]

Ez az autó képen nagyon szépnek tűnik, telefonban az eladó is korrekt embernek hangzott. Ma elmentem volna megnézni, elég lelkes voltam. Aztán gondoltam, 625 forintot megér, hogy lekérdezzem a futását. Májusban volt benne 400k. Így már annyira nem szimpatikus a helyzet, nem is megyek el.

[link]

280-300 ezer km-el még megveszem, mert tudom, hogy miket kell kicserélni, és még hosszú ideig tartós autóm lesz. De tekintve, hogy azért vagy 5 évig megtartanám, alapból 400 ezerrel nem ugrom bele.

[ Szerkesztve ]

(#46291) MunezXBK válasza SzlobiG (#46288) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ja, értem. Tehát tünde szemem csal. :U

Szeretem, hogy itt többen mindenhez IS értenek, még ahhoz is, amit én látok.

(#46292) SzlobiG válasza szőröscica (#46290) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szép fogás. :C

Én se nézném már meg 400k km-el, de legalább nem 200k alá tekerték mint a legtöbbet. :D

(#46291) MunezXBK A statisztika nem hazudik szóval részemről lezártam annak jobban hiszek mint amit te látsz, jártam már én is arra így nem lehet megmondani akkor sem.

[ Szerkesztve ]

(#46293) -v- válasza szőröscica (#46290) üzenetére


-v-
addikt

Ilyen korú dízelből szerintem nagyon nehéz lesz találni olyat (itthon pláne), ami valósan 300e alatt van .. ha igen, az nem ebben az ársávban mozog. Ráadásul lehet, nem tudod ilyen jól lecsekkolni a futást, mint most.
Szerintem a benzines jobb irány :) Bár úgy általánosságban, ilyen korú bármiből normális állapotút találni itthon .. :U :C

[ Szerkesztve ]

(#46294) Kornel válasza -v- (#46293) üzenetére


Kornel
veterán

Egyetértünk :K

(#46295) szőröscica válasza -v- (#46293) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem csak ebben az ársávban nézelődöm, és csodát sem várok. :)

Tisztában vagyok vele, hogy nem lesz egyszerű dolog, és mind benzinest, mind dízelt nézek. De tekintve, hogy mennyi a kotvány, úgy döntöttem, hogy nem fogom magam csak egyfajta motorra korlátozni. 25d, 30d, 25i, 30i mind jöhet, és elkezdek E60-asokat is nézni.

(#46296) EQMontoya válasza szőröscica (#46295) üzenetére


EQMontoya
veterán

E60at én hanyagolnám, az nagyon költséges móka az alapján, amiket hallottam róla.
Márpedig ha már egy egyszerü szívóbenya is költséges, akkor van baj.

Same rules apply!

(#46297) MunezXBK válasza SzlobiG (#46292) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

De én nem erre jártam, itt élek.

(#46298) SzlobiG válasza MunezXBK (#46297) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hagyjuk feketén fehéren ott van a képen az adat, ha te nem hiszel neki és nem tudod elfogadni az a te bajod. :)

(#46299) Richard! válasza MunezXBK (#46297) üzenetére


Richard!
addikt

Én is, és ezért is lepődtem meg ennyire ezen a statisztikán... Nagy összegben mertem volna fogadni, hogy fordítva van ez arány. Mindegy, tévedtünk :B

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#46300) jilian


jilian
addikt

Helló!

Sajnos a fejegység látta a kárát a gyogyós agyamnak, sikerült betörnöm a kijelzőjét...
Mivel a kocsi az asszonyé....

Ejjj, én barom. :W

Az áldozat egy 2012 -es Nissan Qashqai 1.6 i-way modellben van.
Gyári fejegység 2 din, navi.
Többet nem tudok róla.

Szerintetek hogyan úsznám meg a legolcsóbban?
Lehet kijelzőt cserélni, vagy kompletten az egész egységet?
Esetleg a helyére egy másik navit?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.