Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
barnam_
nagyúr
Azért nem gondoltam volna, hogy a 113 lovas Merci is képes keresztberakni a fenekét...
Itt fordultam balra a híd felé, kettesben gyorsítottam határozottan, de azért nem padlógázzal. Egyszercsak elkezdett csúszni a feneke, mintha jégen lettem volna (persze csöpögött az eső, de idei normális (Falken ZE914) nyári gumim van, ilyen könnyen nem kéne megcsúsznia szerintem.) Szerencsére ellenkormányzás meg finom gázelvétel után összeszedtem, de azért megijedtem rendesen
tomiii.
aktív tag
hát a kuplungrúgás hol maradt? Amúgy engem is meglepett nemrég, eddig sima difivel mentem, majd bekerült a sperr, aztán 40-nel kanyarodtam, kanyar után autó állt az útszélén, tovább kanyarodtam stagnáló gázzal, majd úgy megindult, hogy én is meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
EQMontoya
veterán
Mi ez, valami 190?
Same rules apply!
Qtya123
őstag
Anno mikor megvettem az IS-t az első héten kanyarodtam ki egy kereszteződésből és kezdett esni az eső. Az a fajta, amikor még csak összenyálkázza a port az úton. 2-ben teljesen nyugodt kikanyarodás mellett úgy elkezdte rakni a seggét, hogy csak néztem.
Nekem nyitott difi van benne és nincs kipörgésgátlóm. Kíváncsi vagyok sperrel hogy viselkedne.
Tényleg EQMontoya, Neked gondolom van benne SNOW gomb, meg kipörgésgátló. Mennyit fognak ezek rajta egy havas úton? Elmegy így is keresztbe esőben/hóban bekapcsolt állapotban, vagy teljesen megfogja? (Elsőkerekesnél tudom milyen, de olyan hátsókerekest sosem vezettem még amiben lett volna kipörgésgátló, így nem tudom elképzelni mennyire fog meg, mikor dolgozik.)
W124 300D
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
sehol, papásan indulok, nem ugrok le a kuplungról
ezért is lepődtem meg, mert még csak kb. kétezres fordulatnál jártam, mikor majdnem keresztbe álltam
ebben sima difi van, nincs ASD vagy ASR (Mercinél előbbi a sperr, utóbbi a kipörgésgátló).
Bögre
aktív tag
IS250 -ben elég bolondbiztos a menetstabi. Vezetéstechnikai tréningen csak a "pedáltáncot" eljárva (meghatározott sorrendben fék és kézi(láb)fék) tudtam teljesen kikapcsolni és megforogni vele.[link] Ha a gombot hosszan nyomva van csak deaktiválva, bizonyos sebesség felett visszakapcsol. Közúton még soha nem kellett beavatkoznia.
EQMontoya
veterán
Sperrel sokkal kiszámíthatóbban mozdul meg, és kontrollálhatóbb a dolog.
Menetstabi: bekapcsolt módban kb. azonnal beleavatkozik, snow módban kicsit engedékenyebb, valamennyire engedi megcsúszni, de driftelni nem fogsz vele.
Same rules apply!
Qtya123
őstag
Egyszer kipróbálnék egyet, amiben van. Kíváncsi vagyok, hogy bekapcsolt állapotban mennyire kell forszírozni, hogy megcsússzon (meg lehet forogni vele egyáltalán, vagy tud annyira "vigyázni"?) Meg arra, hogy böszme nagy hóban meredek emelkedőn mennyire lehet vele álló helyből elindulni anélkül, hogy néha félkeresztben ellenkormánnyal, 5 km/h-val haladnál az első pár méteren.
rbalint88
addikt
hát a túl sok nyomaték nem fog hátráltatni a finom elindulásban
Skillet
addikt
Nem vészes többre számítottál, gondolom.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Kornel
veterán
hacki87
senior tag
Nem zavart volna az se ha 300ezer felett van mert akkor tudom, hogy elpusztíthatatlan a motorja a kasznival ellentétben.
EQMontoya
veterán
Hát havon, emelkedőn snow módban sem tudsz elindulni, túl hamar megfog. Bár a sperr lehet, segítene benne, akkoriban még nem volt alatta, mikor 2014 elején besz..tam az ónosesős hétvégét úgy, hogy egy meredek zsákutcában álltam háttal.
Szerintem normál módban izomból nem tudod megforgatni, max úgy, hogy ha valami megdob, és már nem tudja megfogni, de hagyni semmiképp nem fogja.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Nyeheh, ezt meg nem lattam
EQM: ezekben hogy van? Asr snow moddal vagy esp? Kikapcsolhatok? Sperr melle sokszor tobbet art, mint hasznal
EQMontoya
veterán
Inkább ESP, TRC a neve, de nem csak gyorsításnál kipörgésre tud közbeavatkozni, hanem egyéb megcsúszásra is, pl. taknyos úton volt már, hogy beszólt, mert kicsit megcsúsztam, és az abszolút nem powerslide volt.
Same rules apply!
Qtya123
őstag
Akkor azért fog rendesen. Azt hittem, hogy kb annyit segít, hogy egy picit meg tud fogni, de nagyobb lendületnél már nem ér semmit és megy keresztbe.
Télen néha jól jönne az enyémbe is. Egyrészt a feleségem is vezethetne, másrészt nem lenne az, hogy néha akkor is megy keresztbe kicsit, mikor nem akarom (mondjuk amennyi hó van mostanában...).
zack
nagyúr
Mondeo ESP-je is jó. Sosem volt megcsúszásom. Télen sem.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
z123456789
addikt
Ez szépen rendben van tartva.
Qru
MODERÁTOR
Na majd ha leesik a hó felmegyünk a Mátrába, megnézzük ott mizu.
#nincsbennetarcsi
Tényleg, elment a tütüt? Nincs már fent a hirdetés. Mi lett helyette? Tudom sok a kérdés
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Ügyes kezek pikk-pakk hegesztenek majd rá egy másik tetőt.
rip and tear, until it is done
EQMontoya
veterán
Dobott orsó háton megtartva?
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Dugóhúzó akart lenni csak nem adta ki.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Vannak rajta még ép, egész újnak tűnő alkatrészek. Szóval svájci orvos által használt autó lesz ebből nemsokára ismét!
diablo1984
veterán
Sziasztok! Valaki nem tud/nem látott valahol isuzu troopert bontani?98-01-ig tolt változathoz kellene az elejèhez cucc, mert az utolèrt traktor csúnyát tud pusztítani....
Richard!
addikt
Durva, hogy még egy ilyen szemetet is ennyi pénzért árulnak. Illetve az is érdekes, hogy vajon miért nem nyíltak ki a légzsákok...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Qru
MODERÁTOR
Az tuti.
To all: Jag F-Pace TC teszt: [link]
Láttam ilyet a lakótelepen ősöknél. Élőben is elég pofás.
mod:
richie900812: Mert valószínűleg nem volt benne légzsák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
ADAM1337
nagyúr
Nem dohányzó öreg hölgy tulajdonostól, aki csak az 5km-re lévő rendelőbe járt vele, és garázsban volt mindig.
Jah nem
EQMontoya
veterán
Elolvastam ezt a tesztet, megnéztem a képeket...
Elmorzsoltam néhány könnycseppet a "stílus" és az "ízlés" felíratú márvány sírköveken megcsillanó őszi esőcseppek fölött.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Jó hát nem járhat mindenki RX-el...
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Az se szép.
Csupán annyi a különbség, hogy a BMW-nél korábban is volt valamennyire egy ilyen nyomulós, agresszívabb image, ami nálunk ugye társult is egy mérsékelten szimpatikus réteggel.
Ez pedig az, ami korábban a Jag és a Lexus profiljából abszolút hiányzott, most pedig mindkettő elment valamennyire ebben az irányba. Ez pedig kár volt, nekem jobban bejött a suv nélküli, visszafogottabb Lexus éra, amit az IS200, IS250, GS300, GS430 képviselt.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Most a SUV a menő azért azt gyártanak. Szedánt alig vesznek. Nézd meg az utakon ebben a szegmensben mennyi a sedan/suv arány. Krúzolok a városban és NX/RX elég sokat látok de IS/GS meg kb mutatóban sincs (jó IS-ből néha látni 1-2 darabot).
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
EQMontoya
veterán
Ööö, várjunk egy pillanat.
320.000km 14 hónapra, az ugye gyors fejszámolással kb. 430 nap.
Namost ez napi 750km, ami nagyobb, mint a Tesla elméleti hatótávja. És akkor belevettük, hogy tényleg minden nap megtették ezt, karácsonykor, fagyban, klímázós időben (amikor ugye a hatótáv bőven kisebb az elméleti maximumnál). Én itt érzek némi nagyotmondás-szagot.
Qru: jah, nagyon megy ez, szeretném tényleg tudni, hogy az emberek praktikusnak hiszik, vagy pusztán nagyzási mániából veszik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Sztem is, mind a kettő közrejátszik.
De inkább egy sedan kéne nekem is. Mondjuk az új RS3 sedan, 400 lóval és 480 nyúlmókussal.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Én itt érzek némi nagyotmondás-szagot.
Te mindenhol érzel Én meg kötekedés szagot érzek. De elolvastad egyáltalán mielőtt szakértünk megint
"Tavaly júliusban forgalomba helyezett autójuk már 750 alkalommal tette meg a Los Angeles-Las Vegas távot" - az ~432km --> 750*432km = 324e km ... és igen, írja hogy napközben is töltötték: "Akkumulátorát ráadásul minden nap 100%-osra töltötték, hogy az út közbeni, szintén nem túlzottan akkubarát gyorstöltésnél 3 percet spóroljanak."
Tehát éjjel feltolták maxra, napközben egyszer meg egy gyorstöltés ... felteszem egyszer ment oda, egyszer vissza egy nap. Az úgy 375 nappal kijön, feltételezem munkanapokon ment főleg. Melyik része nem jön még ki a mateknak neked?
Na itt megint be is fejeztem
[ Szerkesztve ]
Vitáznék, mert az LA és LV közötti táv 250 mérföld körül van, és az elméleti hatótáv 315 mérföld körüli, plusz útközben biztos van gyorstöltő állomás.
Ott meg karácsonykor is plusz 20 fok van, éjjel se nagyon fagy, esetleg a sivatag közepén, de nem hiszem hogy éjjel is rójják az utat.
Lehet nagyotmondás, de simán lehetséges is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Neked már automata dízel volvo kell
EQMontoya
veterán
Nap közbeni gyorstöltéssel kijöhet, persze, így mondjuk jó sokat rostokolhattak szerencsétlenek.
Mert ugye út közben nem hozhatják be a töltés okozta "késést", mert akkor megint csökken a hatótáv.
Szóval kijöhet a dolog, csak az olcsóbb üzemeltetésért cserébe napi alsó hangon egy órát szívtak.
Ha nem többet, mert a 432km esetén, ha nem túl kíméletes az időjárás, akkor már az odautat sem tudják megtenni töltés nélkül.
Tsebacsi: a légkondi ugyanúgy erősen csökkenti a hatótávot (bár talán nem annyira, mint a fűtés), szóval az se feltétlen frankó, ha folyamatos 30+ fokban mennek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Remekelek28
őstag
A napokban voltam egy kis osztrák körúton,részben alpok,Bécs. 1500 km-re 4,9 l átlag jött ki 80% autópályán 110-120 as tempoval.
Volt olyan Shell,Omv kút,ahol kerek 1 euro a gázolaj. Itthon meg még plusz ado meg egyebek 340 alatt már alig találni.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Szombaton megyek kipróbálni egy XC60 D5-öt. Mentségemre szóljon: manuális.
#nincsbennetarcsi
Bögre
aktív tag
Jó, de vontatókötelet te hozol!
Tsebacsi:Tényleg, elment a tütüt? Nincs már fent a hirdetés. Mi lett helyette? Tudom sok a kérdés
Csak lejárt a hirdetés, és még nem raktam fel újra. Legbelül nem is akarom igazán eladni. Nameg nem is tudom, hogy mit vennék helyette.
EQMontoya
veterán
Nameg nem is tudom, hogy mit vennék helyette.
Jogos a kérdés, szerintem a Tiéd szebb, mint az új IS
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Az van, ki tudsz majd húzni engem az árokból.
#nincsbennetarcsi
Akkor még van reményem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!