Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #42725 üzenetére
Vagy szalomozo paraszt módjára kerülgeted a totymorgőket, de legalább haladsz és nem állsz meg állandóan, vagy állandóan beszopod.
Láttál engem?
Én imádom a Hungáriát, mindig lehet versenyezni valakivel, és keresztbe kasul kikerülgetni a töketleneket
Mondjuk óra szerint 90-nél sincs még bünti a 70-es helyeken, talán ezért nem is jött még csekk -
Remekelek28
őstag
Nem tudjátok létezik olyan,hogy valami hibát regenerál a kocsi? Kb 1 napig 100 km ig a diagnosztika lámpa folyamatosan világitott. De mintha mondta volna egy szervizes,hogy van olyan hogy valamilyen hibát javit a rendszer.Ez létezik? Pont akkor nem tudtam szervizbe gurulni vele,azóta nem csinálja.. Kiáról van szó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #42754 üzenetére
Ki kell olvasni a motorvezérlő hibatárolóját. Biztos nem javította meg magát.
Kitt, mi ez a check engine már megint? Bocsi Májkül, csak fáj a fejem...
-
Remekelek28
őstag
válasz Mágus2 #42755 üzenetére
Az a baj,ha épp nem világit,nem tudják kiolvasni. Legutóbb akkor vittem be,amikor villogott,tehát nem folyamatosan,akkor a részecskeszűrő miatt sirt,hogy nem tudta befejezni a regenerálást.Mert ilyen 2 km-es szakaszokat mentem..
De ez most más lehet,mert folyamatosan világit..
Általába mik szoktak lenni a hibajelenségek? valamelyik jeladó,vagy EGR szelep? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #42758 üzenetére
Hülyeség, hogy ha nem világít, akkor nem tudják kiolvasni... vegyenek rendes diagot. Egy ilyen összetett rendszernél nem találgatunk, mert annyi minden lehet, hogy azt felsorolni is sok lenne.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Vasárnap jöttem hazafele és itt Győrnél az autópálya lehajtón éppen egy magyar rendszámos Nissan GT-R volt előttem, ZÖLD rendszámmal. Ez hogy a francba lehetséges? Tudomásom szerint nem létezik hibrid belőle.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #42762 üzenetére
A kerekiv illesztest is javitja majd ha telibe fujjak?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
roberto211
őstag
Nekem osztrák palyan volt hasonló elmenyem mikor megvolt még az 1.8lagu II .
Eloszor g astra tette a fejet h ő 140nel belsobe kb belem jon refivel.
Kulsobe ki vissza egy, padló,mar nem volt olyan nagy ember 170utan.
Masik ami poen volt. 1.4es 5ajtos 7g kuvik szinten ugyanez.
Hallottam ahogy daral a motor osztrak palyan ,egesz sokaig birta,jobban mint gasztra de valahogy 190-95 nel mar nem akarta nyomni
Ezek olyan emberek h "majdenmegmutatomanagyautosnakegynéggyel".. Laguval ilyeneket orrba szajba szivattam. Magam melle engedtem utana meg elzuztam stb stb. Ha ertelmes autoval vagyok szeretem a versenyt felvenni veluk Lehet en vagyok a hulye .sot biztos h felveszem a kesztyut de igy legalabb van esely arra h legkozelebb nem eemberkedik
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #42766 üzenetére
az a baj ezzel, hogy mindig van egy még erősebb és azért nyugaton az 1.8-as lagunával is eléggé a tápláléklánc alján vagy itthon meg kb a közepén, csak sok a nyúlbéla, aki nem meri tolni neki.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #42766 üzenetére
Mit kerestél a belsőben, ha ki lehetett menni a külsőbe? Ezt soha nem értettem, aztán már tudtál 170-el is menni, mert rosszul esett hogy refiztek. Csak gratulálni tudok.
Vegyél egy rendes autót, de előtte tanulj meg vezetni is. A szabályokkal kellene kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #42766 üzenetére
Nem a need for speed-et játszod. A refi azt jelenti, engedj utamra és ne legelj a belsőben, ha gyorsabban jövök és üres a külső, nem azt hogy race van.
Az ilyen rágyorsításokat meg felejtsd el, nem menő, nőj fel, mielőtt megütöd magad. Előbb tanulj meg rendesen közlekedni, és ne tanítsd a többieket hülyeségre.
Nem sokszor siettem életemben, de mindig akadt egy-két gyökér aki félre értette a helyzetet. És ha ténlyeg sietsz, nem vicces a sok idióta fékezgető, gyorsítgató, tanítóbácsi.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #42769 üzenetére
Akkor ugy latszik nem erted.
Jon mogotted nagymenőbe valami 1.4es csoda ami mar tiltashataron letud teged villogni. Tegyuk fel kimesz a kozepsobe mert kepzeld nem vagyok paraszt es kb azonnal elengedem ahogy tudom ha normalis az illető s halad.
De az milyen mar h kimegyek visszamegyek a belsobe s belassit elottem ugy h menni nem lehet Gondolom ilyenkor is envagyok a kötsög meg a vezetni nem tudom s nem a masik mi? Ugyan kerlek...
Aztan van a masik ahol tenyleg normalis autoval jonnek kb 200al levillognak de mire visszamegyek mar 3km el arrebb van. Ezeket meg tisztelem is h milyen kiralyul megy a verdaja.
De ezekkel a gyokerekkel szembe aki levillog utana meg lassitgat hagy ne en legyek mar a kotsog meg a versenyzo meg a vezetni nem tudo. Tudom itt mindenki jobban vezet a masiknal de akkor is.
Rbalint: Igaz igaz de azert az emlitett autok kozul erosebb.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #42771 üzenetére
Járna a buksi simi, de nem osztunk ki semmit, mert te nem érted.
-
válasz B-L-A-C-K #42732 üzenetére
Nos egyre jobban szeretem. Mindig van egykét újdonság ami.pozitívan hat. Példaképpen Szekszárd,Dunaújváros, Budapest vonalon oda és vissza, három fővel, két nagy bőrönddel és kisebb csomaggal, klímával 6,5/100 átlag fogyasztás jött ki. Ami egy ilyen "apróságtól" meglepő volt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-v-
addikt
-
aero.
veterán
Ez se maradjon ki akkor
-
Integrale
veterán
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
z123456789
addikt
válasz xEon1337 #42764 üzenetére
Elvileg van nem? Nem beszélek labancul, nem értem a cikket, de mintha itt arról írnának, hogy 2016-ban lesz hibrid.
-
z123456789
addikt
válasz focvis #42777 üzenetére
Atya ég gyerekek, épp a napokban mondtam, hogy a Honda mostanában okádék egy formákat csinál. Annyira futurisztikus szarok vannak, hogy nem igen tudnék még az amcsi változatból sem lőni magamnak tetsző formát. Pedig azok korábban még menekülő útvonalat jelentettek az európaiakkal szemben. Hol van már az 5Gen-es Coupe Civic sportos vonala? De ugyan ez jellemző a többi japóra is. Még jó, hogy nem vagyok rizsrakéta mániás, és kész leszek váltani valami nyugati márkára bármikor, ha így haladnak.
-
z123456789
addikt
Más:
Kinek milyen féktárcsa/betét kombinációja van? Textar betétjeim vannak (tárcsát sajnos nem tudom), 2014-ben lettek felrakva, de nyüsszög. Szerelőm kikente valami kerámiás pasztával, hogy így talán nem fog nyekeregni, mert a betétek/tárcsák nincsenek elkopva, de ugyan az. Sok helyen nyomatják az EBC-ket, és ha az tutira nem adja meg magát egyhamar, bele is vágnék. De érdekelne, hogy mások szerint van-e olcsóbb megoldás ami ennyire tuti sláger jelenleg?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #42794 üzenetére
tárcsát kenni pasztával?
ha nyikorog zsírozzátok be, utána nem fog nyikorogni és kopni sem úgy fog.....
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #42794 üzenetére
Textarom volt nekem is, TRW-re váltottam.
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #42795 üzenetére
(#42795) diablo1984
Azt írtam volna, hogy a tárcsára kente? :-/ Nem hiszem hogy oda kente. Nem értek hozzá, de szerintem a betétekre kente.
...meg akkor már fékezni sem kell vele gondolom, mert nincs értelme.(#42797) MunezXBK
A betét volt Textar? Vagy a tárcsa is? Mióta használod? -
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #42794 üzenetére
Nekem bevált kombináció az ATE tárcsa, és TEXTAR betét.
Előző autómon is így volt, mostanin is, semmi nyekergés, sípolás, sírás, NINCS.
Fékerővel is elégedett vagyok.Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #42760 üzenetére
Kamuztak, minden hibakód eltárolódik. Ha van rendes kiolvasójuk akkor látniuk kell.
xeon.Szabi: GTR Hibrid
roberto211: Mindig vannak ilyenek, itthon is. Időnként meglepődöm én is mikkel kóstolnak be a lámpánál. CT200h a kemény 136 lovával és 1,6t súlyával...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest