Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vasinger! #4998 üzenetére
Nem mindegy milyen sorrendben rakod rá a sarukat, előbb + utóljára a -, lekötésnél előbb - utána a +. Ha nem ebben a sorrendben történik, akkor sanszos, hogy valami megadja magát.
Próbáld így, ha nem megy, akkor újra kell tanítani a riasztót, vagy valamelyik ajtód nyitva maradt, esetleg a riasztó azt hiszi, hogy nyitva maradt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #5122 üzenetére
az alátét nem tud elfordulni a csavaron, A futóművön kialakított fülekbe belekapaszkodva húza a lengőkart, vagy tolja, attól függően melyik irányba fordítod a csavart. az anya a végén csak biztosítja a pozíciót.
Nem árt megjáratni a csavart is(lekjobb kivenni és megkenni, mint a lekváros kenyeret), de akkor ki kell fizetned a geometriát, mert nem fogja tudni pontosan oda visszatenni szemre, ahol volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #5246 üzenetére
motortérből kérnék 1 felvételt, nem az utastérből 5 tömítésen keresztül. Nappal, járó motornál a szíjaktól közelit távolabbit.
Lehet csapágy, lehet szíj, nem változik a hang, ha kinyomod a kuplungot? Lehet feszítő görgő, vagy generátor csapágy, minden esetre az utastérből a felvételt nem tudjuk ponttal értékelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Motorkód nélkül ezt nem mondja meg neked senki,még a pontos tömítést sem találtam meg ennyi infóból.
A forgalmiban megtalálod a motorkódot, arra keress rá. Ha tényleg a vizet eszi, ahhoz semmi köze a szívósor tömítésének, vidd el egy gépműhelybe, lekapják a hengerfejet, nyomás próbázzák, és megmondják érdemes-e visszatenni.100 és 300 euró közötti mulatság attól függően mi a baj. ha a hengerfej nem repedt, csak a tömítést kell cserélni, az olyan 100 euró.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #5294 üzenetére
A külön vásárolt zárban más a betét. Aki vesz egy másik zárat, az kell, hogy kapjon kulcsot is hozzá, semmi köze a kódoláshoz. Az elektromos része működni fog, távirányítóval lehet majd nyitni-zárni a régi kulccsal is, ha rendesen működik a központi zár, de ha mechanikusan szeretné kinyitni, kelleni fog a másik kulcs.
Csillagászati összegért gyárt a ford VIN kód szerint betétet a kulcshoz, de ennyiért már főalkatrészeket is lehet venni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csomagtér zárról beszéltünk, szó sem volt motortér zárról.
Adott egy ilyen csomagtér ajtózár, ami egy Ford Mondeo-hoz lenne.
Tehát akkor most csomagtér, vagy motortér? Mert nagyon nem mindegy. A motortér csak mechanikusan nyitható a kulcs segítségével, semmi köze a központi zárhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #5416 üzenetére
Nem csak ez okozza, van ott egy másik, kevésbé ismert bug... Jól elrejtették a gecc-be.
Ez a cső ott 3 darabból van összedugva, a melegtől elöregszik és lyukasra szívja. Ahol sziszegő hangot ad a motor alapjáraton, ott ez cserés. Nem sok 1.6 ford jár hozzám, de ez mindegyiken lyukas volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A mesterek néha összecsavarják a tápfeszültség kábelét a memória tápellátásával a rádión, és ez nem engedi elaludni az elektronikát a kocsiban. Meg kellene mérni, mennyi a nyugalmi áram felvétel, és kivenni a rádió biztosítékát, majd ismét megmérni. Ha nem változok, akkor egyesével kihúzni az összes biztosítékot, ha ez sem hoz eredményt, akkor maga a generátor is lehet ludas, álló helyzetben lehet, hogy meríti az akksit valami zárlat miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VegyesTamás #5479 üzenetére
Ha nem zárod be, nem alszik el. a komfort elektronikával lesz ott a gond. Kicsit később, de le kellene kapcsolnia, akkor is ha nem zárod be.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #5602 üzenetére
De bakker, nem teljesíti még a PD miatti 505 01 normát sem. Aminek az lesz a következménye, hogy ledarálod a vezérműtengelyt, akkor majd a brárdi-ban veszel kedvezményesen másik tengelyt?
A Picasso szép képeket festett, de hogy jön ide? Nem PD, nem a vezérműtengely nyomkodja a befecskendezőket, amikben 2000bar nyomás van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Smart Band 7 Pro (Global) - ne okoskodj!
- Apple notebookok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Amazon Alexa Pod gen 3
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen