Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
SzlobiG
félisten
Felesleges, mert le kell csiszolni és újra fényezni. Nem ér annyit szvsz. Nekem sincs a mai napig megcsinálva az oldalsó sérülés amit meghúzott vmi szarrágó.
Land
veterán
Nem egy olcsó megoldás 4 Brembo féket venni...
Jó lesz a festés, csinosítás
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
w333
félisten
Nála csak Ford Siera van ... szóval biztosan az !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
tomiii.
aktív tag
Beisbaszna, ha a belterben meg lenne rozsda, igy egyhétni lakatolgatas utan a sarvedok hatul meg perszr szetvannak rohadva, de azt a reszt meg nem talaltam ki, hogy majd kilegyene tamasztva a csohoz, avagy sem. Egyelore ennyi, meg felcsiszolom az egeszet es lefestem, aztan ideje befejezni a motor osszerakasat, aztan mehet be az is.
Egy kombi Ford Sierra.
160LE/900kg a cél egyelore bukócső nélkül, de nem is ez a lényeg, hanem a futómű.
tomiii.
aktív tag
Nanana! Van Scorpiom is!
Skillet
addikt
A sarvédőt ki tudják kalapálni. A lökhárítóba pedig ecsettel bele lehet javítani, akkor nem fogja ennyire vonzani a szemet.
De nyilván így is lehet hagyni, nálam is sok a sérülés. Talán minden elemen van valami
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
zoo8800
veterán
Lengőkarra már nem jutott
rip and tear, until it is done
Ki akart nemrég Alfát venni? Egy elég tárgyilagos cikk a TC-n.
Szívesen hallgatnám én is az AR 3.2 V6 hangját, de a szervizeléshez nem biztos, hogy elég jók az idegeim.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Őszintén szólva semmit nem ír a szervizeléséről (meg igazából a hangján meg a formáján kívül semmi másról igazából ), csak hogy szakadt a vezérműszíj - az meg mintha a fócvágenben is lett volna, nem? - na meg leírja egy kóklertől vették, lehet cserélve se volt, és utána kóklerek csinálták meg szarul.
Szóval alapvetően az alfa szervizelésével kapcsolatban konkrétan nem derül ki semmi
Én megnézném, ha egy tényleg jót vesz az ember, olyantól aki gazdája volt, oda hordja utána ahol tényleg értenek hozzá, akkor mennyivel van több baj vele, mint egy hasonló teljesítményű/bonyolultságú bármi mással.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Azért egy videó igazán beleférhetett volna szerintem, biztos szépen szól.
A cikk alapján nekem amúgy a fos szó jutott eszembe, nem kellene, ennyi pénzt biztos nem áldoznék rá. Plusz értelmetlennek látom első keréken a 250 LE-t.
EQMontoya
veterán
Aggregátor:
Plusz értelmetlennek látom első keréken a 250 LE-t.
Ezzel egyetértek, főleg önzáró difi és mindenféle futóműves hókuszpókusz nélkül.
Sokkal inkább kéne a fentebb linkelt 2.5 v6. Utazni bőven elég, szépen szól, viszont fele annyira háklis és költséges.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Speeedfire
nagyúr
Ha már 3.2, akkor ott a vw r32-ese is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-v-
addikt
Ha már 3.2, akkor S54B32 vagy egy boxster s/cayman s
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Sperr diffis a GTA. 2.5 gyakoribb, kevesebbet fogyaszt, ugyan ugy szol, es az alkatresz is gyakoribb hozza. GTA-hoz a sarvedok es tarsaik majd duola szorzoval futnak, fek, futomu es kormany szinten.
Aggregator, attol mert az auto hibajan kivul elszakadt a vezermuszij, es borult minden a motorban, fos az auto?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Még reggel olvastam a cikket ...gondolkodás közben... annyi rémlik, hogy 2,5 milliót költött a szervizre. :/
@Aggregátor & EQM: együtt kell élnünk nekünk elsőkerekeseknek ezzel a teherrel de bezzeg milyen fasza a 115 ló hátsókeréken.
[ Szerkesztve ]
Teszla_
senior tag
Saab-okkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Láttam most egy 2000-es évjáratú 9-5-öt, 2.3-as turbós motorral és megtetszett. Pedig sosem jött be a műszerfali rész, de utána olvasgattam kicsit, néztem videókat, teszteket és tetszik. Nagy szívás egy ilyen autó?
-v-
addikt
8 év alatt, ha jól rémlik. Ez évi 300e, az sok? Őszintén szólva azt el lehet költeni preventatívan is, valami közepesen bonyolultabb masinára, ha rendben akarod tartani, ha meg tényleg egy lelakott szart vettek egy kóklertől, mint ahogy írják, és csak a motorgenerál volt 500+ ... akkor nincs ebben semmi meglepő.
A vw motorokról is megint szuper dolgokat olvasni a topikjában úgy látom a régebbi 2.0 tsi-nél véletlen sem figyelhet be egy motorgenerál ..
Igazából úgysem lehet megismerni a teljes képet egy ilyen cikk alapján, pláne a Winkler cikkei alapján szóval sokat nem nyom szerintem a latban.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Az egész cikk arról szól, hogy kóklertől vették, és mennyit kellett rá költeni, mire jó lett. Nekem ez fos kategória. Persze attól még egy normálisan karban tartott autó lehet jó...
Ja meg, hogy szép hangja van, amiből mi olvasók semmit sem tapasztaltunk
@Aggregátor & EQM: együtt kell élnünk nekünk elsőkerekeseknek ezzel a teherrel de bezzeg milyen fasza a 115 ló hátsókeréken.
Vili! Persze, persze mindenre el lehet költeni...
A "foschtalicska" G6 1.4 TSI-re két év alatt én is elköltöttem 100 ezret szervizre, meg egy másik 100 ezret pimpelésre (bőrkormány, alufelnik, bőr váltógomb, kipufvég).
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Mé' nekem írod Én nem elsőkerekeseztem. (most )
(#42269) focvis: de az 122 ló volt, ez meg 250, nem egy liga. És hány évesen meg km-esen vetted? Almát a körtéhez; azt akkor hasonlítsd egy kevés km-es, szinte új 1.4 turbó giuliettához, totál semmi baj sincs velük, arra sem fogsz többet költeni. Az alfához meg inkább egy golf 5 gti akkor, abban a szuper 2 literes tsi van, amit épp agyon dicsérnek a vw topikban úgy látom a motorgenerálra ott is lehet készülni, na az se 100e lesz És ha azt is egy kóklertől veszed, abba is beleszaladhat sok mátyás.
Szóval nem győztél meg (totál nem vagyok amúgy alfa fan)
(#42271) Speeedfire: volt 3.2-es 911, de az már nagyon nem mai gyerek
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Inkább egy 911 carrera s.
Bár ez nem tudom, hogy volt-e bont 3.2-esben is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Kornel
veterán
Na.
7000 km után is nulla az olaj fogyásom, ez azért nem rossz.
És tényleg nulla, nem benzinnel pótolja, palyatempo után is csekkoltam.
Kíváncsisagbol megneztem egy 150 pacis bravot itt egerben, na ennek már tényleg normálisabb az ülése, mint az alap verziónak, de minden tekintetben nagyobb a civic.
Azt mondta asszony ez neki jó lenne munkába járni max 😂
Úgyhogy csak marad ez 😉
Snoop-y: miújság már az fsd-kel?
sagesz93
addikt
Ezt már vagy 1 hónapja nézegetem a hahun, nagyon bejönnek ezek a 2.5 v6 SW-k...
Melyik benzines érdemes még megvenni az alfába? 156 és 159 érdekel és csak SW.
Nagy szívás lehet, igen. Kényesek az olajra, a DI (gyújtás)panel szeret megkotlani (100k). A fojtószelepházak is rakoncátlankodnak. A futóműve nem drága és nem is kényes. Vákumcsövek, gumicsövek ilyen korban már elporladnak, szökik a nyomás, vákum, azokat is érdemes megnézni. Szerencsére vannak helyek, ahol álmukból felkeltve is tudják, mit kell nézni. Ha gondolkozol ebben, akkor vidd el a Sziki-Car-hoz átnézésre.
barnam_
nagyúr
Nekem sem elöl hajt
Az a bordó 156 nagyon szép, az már kéne!
Nem neked írtam azt a részt. (halott volt a topik, dobtam be csalit )
A G6-ot 4 évesen vettem 128 000 km-rel. Nem olvastam ma még a VAG topikot. Tudom, hogy nem vagy AR-fan, simán Téged találtalak meg, mint akit láttam már élőben 3x; mégiscsak könnyebb úgy a másik kostólgatni.
BTW tegnap elrúgtam (félig idegből az idióta turisták miatt ) egyesben az elsőkerék 220 lovat és 350 nyúlmókust 60-ig - nagyon szépen betapadt meleg aszfalton, 225-ös gumival; semmi csikorgás nem volt.
(#42275) Aggregátor: tudom (W124 300D), Neked szólt az a rész. ^^ + EQM
[ Szerkesztve ]
Teszla_
senior tag
1-2 típushibáról olvastam, az olajat viszont nem említették. Bár nálam úgyis évente, vagy max 10e km-enként van csere, szóval, ha előtte nem spóroltak vele, akkor talán nem lenne baj. Sajnos az említett szervíz tőlem messze van, én csak Szabolcs-Hajdú-Borsod megye és környékén keresgélek. Most már mindenképpen olyan autót szeretnék, aminél kicsi az esély motor- és váltóproblémára (egy automata váltónál persze számolok egy felújítással, mert azt tudjuk milyen), mert az utóbbi két autómnál mindkettőre van/volt példa és besokalltam. Nem kőbe vésett, hogy Saab-ot akarok, de mindenképpen nagy, kényelmes, benzines sedan, vagy kombi kéne, ami viszonylag megbízható, de úgyis a szívem fog dönteni, mivel autób.zi vagyok
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
A G6-ot 4 évesen vettem 128 000 km-rel.
Én úgy olvasom ezekkel a giuliettákkal ennyi km-esen/idősen nincs semmi baj, nem egy problémás típus.
Nem védeni akarom amúgy, őszintén szólva pont ugyanannyi vonzalmat érzek az alfák meg a konszern iránt
Igen a tiédben nagyon ügyes az elektronika, jó gumival szépen elstartol.
Mondjuk spec. az én "miért nem jó az elsőkerék" listámon ez nincs is rajta
Kornel
veterán
A valtojukrol linkeltek itt felújításokat.
Azért az több mint a semmi.
Én is itt lakom (vagyis csak az autó), és elhiheted nekem, ott nem sok ember van, aki ért hozzá. Alap dolgokat persze megcsinálnak, kérdés honnan vennéd az autót. Nekem 2.0t Stage 1 van és már cseréltem fojtószelepet, turbót, lambdaszondát (csak a gyári jó, 40k), kuplungot, váltótartó bakot, főtengely szimmeringet, lengéscsillapítókat, turbó gumicsövet, mert kiszakadt (most meg a fojtószelep felőli szakadt ki). Az olajcsere az nálam 8 ezrenként. Ha van rá felesleges pénzed és türelmed, akkor meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Éreztem is az iróniát
-v-
addikt
Nem tudom, nem is érdekel, nem ez volt a lényeg benne, hogy lehet-e olyat találni ami nem jó benne vagy hiba De igazad van, pongyola volt akkor a fogalmazás.
De mint mondtam, egyik márka se izgat
Teszla_
senior tag
Ezt néztem, innen indult, hogy elkezdtem olvasgatni róla. Sajnos nem bőrös és nincs napfénytető, de ez van [link]
A szerelőkkel én is hadilábon állok, legtöbbjük csak az alap dolgokat tudja megcsinálni.
Skillet
addikt
Mit csináltál 7e km-rel ezelőtt, miért nézed az olajat, beletöltöttél valami varázs löttyöt?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-v-
addikt
Azért mert az olajfogyasztás olyan mint a fogyasztás, lehet méricskélni meg huszárkodni vele
Amúgy te nem szoktál olajszintet nézni
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Eleg ha kigyullad a lampa nem?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
barnam_
nagyúr
Szép a belseje, tetszenek az ülések. Szvsz még jobb is, mint a bőr, abba csak izzadsz.
Azért a napfénytető jó dolog Nyáron már kell a sapka, mert simán napszúrást lehet kapni a tűző napon.
aero-ban úgy tudom alap volt a hűtött/fűtőtt ülés, ebben még fűtés sincs, ami érdekes. A km-ben sem hinnék. Sajna most nem leszek otthon egy ideig, hogy segítsek megnézni, talán októberben.
rbalint88
addikt
Jobb helyeken inditaskor nezi az olajazontet maganak az auto oh wait, ez csak egy #szarolasz alfa...
F_Zolee
veterán
Kicsit off de ezen kiégtem. [link]
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Annál kell is.
trollolo
w333
félisten
Hatalmas ...
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
EQMontoya
veterán
de bezzeg milyen fasza a 115 ló hátsókeréken.
Keresztbe menni nem fog, de szerintem alapvetően jobb vezetni egy hátsókerekest. Nem cibálja a kezedből a kormányt, szebben fordul.
A Tiéd egyébként ilyen szempontból egy jóval szerencsésebb konstrukció, mint a V6 Alfa, a TSI blokk legalább a tengely mögött van, a 3.2 v6 brutál orrnehéz lehet.
Same rules apply!
Elektrosokk
addikt
tárgyilagos cikknek azért ezt nem nevezném.
Más: átnézek néha a ww audi seat skoda topicba, van egy srác aki leírta a tapasztalatait az A4 avantjával kapcsolatban( nemrég adta el) . sokkot kaptam... ez tényleg ilyen költséges móka lehet ??
(#42273) sagesz93 : 2000 TS vagy 2.5 V6, utóbbi nem kényes, elöbbi picit az.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
sagesz93
addikt
Köszi... 159-ben nem nagyon van benzines alternatíva ezek szerint...
Az a bordó nagyon szép csak a legdrágább(bár így se valami drága, ahhoz képest milyen szép, a többi típushoz képest), vajon ezért van már fent vagy 2 hónapja a hahun?
[ Szerkesztve ]
Land
veterán
Dehogynem 1.8 TBI ajánlott motor Csak zsebbe nyúlósabb venni ilyet.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Szopóka, szerintem mondjuk ki bírta fizetni ismerve a körülményeit. Btw: linkeljétek már be az olaszautók topikot, hadd mártogassunk mi is. ^^
@EQM: nem kérdés, hogy nagyobb móka az RWD, csak jó lenne egy kis powa' mellé. (onnan indultunk, hogy nem jó a 250 ló elsőkeréken - erre jeleztem, hogy nekem inkább 250+FWD, mint 115+RWD).
Ez az Alfa tetszene nékem, csak az idegeim nem bírnák.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
az idegeim nem bírnák
6l fogyi való már neked, nem az izgalmak
#42299) zoo8800: ne baszogasd mar, a lenyeg hogy a civic nem eszi az olajat.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Nem linkeltek semmit. Köze nincs a Bravo váltónak a Giulietta váltójához, meg úgy eleve a két típusnak egymáshoz. A motorok közt van némi átfedés...
De neked aztán magyarázhat az ember, akkora szagértő vagy
rip and tear, until it is done
Skillet
addikt
Nem vagyok fwd párti, de egyet kell értenem, én is azt a 250 paripát választanám.
(#42285) [rvilike]
Azt hittem van valami apropója, hogy ezt írta.
De, néhanapján szoktam nézni az olajszintet
Inkább a jövő hét csütörtökről beszélj! Jössz ki, vagy nem akarsz vegyülni a pornéppel?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever