Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42251) SzlobiG válasza B-L-A-C-K (#42227) üzenetére


SzlobiG
félisten

Felesleges, mert le kell csiszolni és újra fényezni. Nem ér annyit szvsz. Nekem sincs a mai napig megcsinálva az oldalsó sérülés amit meghúzott vmi szarrágó.

(#42252) Land válasza rbalint88 (#42250) üzenetére


Land
veterán

Nem egy olcsó megoldás 4 Brembo féket venni... :D
Jó lesz a festés, csinosítás:)

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#42253) w333 válasza HoaryFox (#42246) üzenetére


w333
félisten

Nála csak Ford Siera van ... szóval biztosan az ! :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#42254) tomiii. válasza HoaryFox (#42246) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Beisbaszna, ha a belterben meg lenne rozsda, igy egyhétni lakatolgatas utan :D a sarvedok hatul meg perszr szetvannak rohadva, de azt a reszt meg nem talaltam ki, hogy majd kilegyene tamasztva a csohoz, avagy sem. Egyelore ennyi, meg felcsiszolom az egeszet es lefestem, aztan ideje befejezni a motor osszerakasat, aztan mehet be az is.

Egy kombi Ford Sierra.
160LE/900kg a cél egyelore bukócső nélkül, de nem is ez a lényeg, hanem a futómű.

(#42255) tomiii. válasza w333 (#42253) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Nanana! Van Scorpiom is! ;]

(#42256) Skillet válasza B-L-A-C-K (#42227) üzenetére


Skillet
addikt

A sarvédőt ki tudják kalapálni. A lökhárítóba pedig ecsettel bele lehet javítani, akkor nem fogja ennyire vonzani a szemet.
De nyilván így is lehet hagyni, nálam is sok a sérülés. Talán minden elemen van valami :B

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#42257) zoo8800 válasza tomcsi23 (#42239) üzenetére


zoo8800
veterán

Lengőkarra már nem jutott :F

rip and tear, until it is done

(#42258) focvis


focvis
veterán

Ki akart nemrég Alfát venni? Egy elég tárgyilagos cikk a TC-n.
Szívesen hallgatnám én is az AR 3.2 V6 hangját, de a szervizeléshez nem biztos, hogy elég jók az idegeim. :)

[ Szerkesztve ]

(#42259) -v- válasza focvis (#42258) üzenetére


-v-
addikt

Őszintén szólva semmit nem ír a szervizeléséről (meg igazából a hangján meg a formáján kívül semmi másról igazából :D), csak hogy szakadt a vezérműszíj - az meg mintha a fócvágenben is lett volna, nem? ;] - na meg leírja egy kóklertől vették, lehet cserélve se volt, és utána kóklerek csinálták meg szarul.
Szóval alapvetően az alfa szervizelésével kapcsolatban konkrétan nem derül ki semmi :)
Én megnézném, ha egy tényleg jót vesz az ember, olyantól aki gazdája volt, oda hordja utána ahol tényleg értenek hozzá, akkor mennyivel van több baj vele, mint egy hasonló teljesítményű/bonyolultságú bármi mással.

[ Szerkesztve ]

(#42260) barnam_ válasza focvis (#42258) üzenetére


barnam_
nagyúr

Azért egy videó igazán beleférhetett volna szerintem, biztos szépen szól.

A cikk alapján nekem amúgy a fos szó jutott eszembe, nem kellene, ennyi pénzt biztos nem áldoznék rá. Plusz értelmetlennek látom első keréken a 250 LE-t.

(#42261) EQMontoya válasza focvis (#42258) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez viszont nagyon szép.

Aggregátor:
Plusz értelmetlennek látom első keréken a 250 LE-t.
Ezzel egyetértek, főleg önzáró difi és mindenféle futóműves hókuszpókusz nélkül.

Sokkal inkább kéne a fentebb linkelt 2.5 v6. Utazni bőven elég, szépen szól, viszont fele annyira háklis és költséges.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#42262) Speeedfire válasza focvis (#42258) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Ha már 3.2, akkor ott a vw r32-ese is.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#42263) -v- válasza Speeedfire (#42262) üzenetére


-v-
addikt

Ha már 3.2, akkor S54B32 ;] vagy egy boxster s/cayman s

[ Szerkesztve ]

(#42264) Integrale válasza EQMontoya (#42261) üzenetére


Integrale
veterán

Sperr diffis a GTA. 2.5 gyakoribb, kevesebbet fogyaszt, ugyan ugy szol, es az alkatresz is gyakoribb hozza. GTA-hoz a sarvedok es tarsaik majd duola szorzoval futnak, fek, futomu es kormany szinten.

Aggregator, attol mert az auto hibajan kivul elszakadt a vezermuszij, es borult minden a motorban, fos az auto? :D

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#42265) focvis válasza -v- (#42259) üzenetére


focvis
veterán

Még reggel olvastam a cikket ...gondolkodás közben... annyi rémlik, hogy 2,5 milliót költött a szervizre. :/

@Aggregátor & EQM: együtt kell élnünk nekünk elsőkerekeseknek ezzel a teherrel :D de bezzeg milyen fasza a 115 ló hátsókeréken. ;] :R

[ Szerkesztve ]

(#42266) Teszla_


Teszla_
senior tag

Saab-okkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Láttam most egy 2000-es évjáratú 9-5-öt, 2.3-as turbós motorral és megtetszett. Pedig sosem jött be a műszerfali rész, de utána olvasgattam kicsit, néztem videókat, teszteket és tetszik. Nagy szívás egy ilyen autó? :)

(#42267) -v- válasza focvis (#42265) üzenetére


-v-
addikt

8 év alatt, ha jól rémlik. Ez évi 300e, az sok? Őszintén szólva azt el lehet költeni preventatívan is, valami közepesen bonyolultabb masinára, ha rendben akarod tartani, ha meg tényleg egy lelakott szart vettek egy kóklertől, mint ahogy írják, és csak a motorgenerál volt 500+ ... akkor nincs ebben semmi meglepő.
A vw motorokról is megint szuper dolgokat olvasni a topikjában :D úgy látom a régebbi 2.0 tsi-nél véletlen sem figyelhet be egy motorgenerál .. :U
Igazából úgysem lehet megismerni a teljes képet egy ilyen cikk alapján, pláne a Winkler cikkei alapján :D szóval sokat nem nyom szerintem a latban.

[ Szerkesztve ]

(#42268) barnam_ válasza Integrale (#42264) üzenetére


barnam_
nagyúr

Az egész cikk arról szól, hogy kóklertől vették, és mennyit kellett rá költeni, mire jó lett. Nekem ez fos kategória. Persze attól még egy normálisan karban tartott autó lehet jó...
Ja meg, hogy szép hangja van, amiből mi olvasók semmit sem tapasztaltunk :)

(#42269) focvis válasza -v- (#42267) üzenetére


focvis
veterán

@Aggregátor & EQM: együtt kell élnünk nekünk elsőkerekeseknek ezzel a teherrel :D de bezzeg milyen fasza a 115 ló hátsókeréken. ;] :R

Vili! Persze, persze mindenre el lehet költeni...
A "foschtalicska" G6 1.4 TSI-re két év alatt én is elköltöttem 100 ezret szervizre, meg egy másik 100 ezret pimpelésre (bőrkormány, alufelnik, bőr váltógomb, kipufvég).

[ Szerkesztve ]

(#42270) -v- válasza focvis (#42269) üzenetére


-v-
addikt

Mé' nekem írod :F Én nem elsőkerekeseztem. (most :D )

(#42269) focvis: de az 122 ló volt, ez meg 250, nem egy liga. És hány évesen meg km-esen vetted? :) Almát a körtéhez; azt akkor hasonlítsd egy kevés km-es, szinte új 1.4 turbó giuliettához, totál semmi baj sincs velük, arra sem fogsz többet költeni. Az alfához meg inkább egy golf 5 gti akkor, abban a szuper 2 literes tsi van, amit épp agyon dicsérnek a vw topikban :D úgy látom a motorgenerálra ott is lehet készülni, na az se 100e lesz :) És ha azt is egy kóklertől veszed, abba is beleszaladhat sok mátyás.
Szóval nem győztél meg (totál nem vagyok amúgy alfa fan)

(#42271) Speeedfire: volt 3.2-es 911, de az már nagyon nem mai gyerek :)

[ Szerkesztve ]

(#42271) Speeedfire válasza -v- (#42263) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Inkább egy 911 carrera s. :)
Bár ez nem tudom, hogy volt-e bont 3.2-esben is.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#42272) Kornel


Kornel
veterán

Na.
7000 km után is nulla az olaj fogyásom, ez azért nem rossz.
És tényleg nulla, nem benzinnel pótolja, palyatempo után is csekkoltam.
Kíváncsisagbol megneztem egy 150 pacis bravot itt egerben, na ennek már tényleg normálisabb az ülése, mint az alap verziónak, de minden tekintetben nagyobb a civic.
Azt mondta asszony ez neki jó lenne munkába járni max 😂
Úgyhogy csak marad ez 😉

Snoop-y: miújság már az fsd-kel? ;]

(#42273) sagesz93 válasza EQMontoya (#42261) üzenetére


sagesz93
addikt

Ezt már vagy 1 hónapja nézegetem a hahun, nagyon bejönnek ezek a 2.5 v6 SW-k...

Melyik benzines érdemes még megvenni az alfába? 156 és 159 érdekel és csak SW.

(#42274) aero. válasza Teszla_ (#42266) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nagy szívás lehet, igen. Kényesek az olajra, a DI (gyújtás)panel szeret megkotlani (100k). A fojtószelepházak is rakoncátlankodnak. A futóműve nem drága és nem is kényes. Vákumcsövek, gumicsövek ilyen korban már elporladnak, szökik a nyomás, vákum, azokat is érdemes megnézni. Szerencsére vannak helyek, ahol álmukból felkeltve is tudják, mit kell nézni. Ha gondolkozol ebben, akkor vidd el a Sziki-Car-hoz átnézésre.

(#42275) barnam_ válasza focvis (#42269) üzenetére


barnam_
nagyúr

Nekem sem elöl hajt :N

Az a bordó 156 nagyon szép, az már kéne!

(#42276) focvis válasza -v- (#42270) üzenetére


focvis
veterán

Nem neked írtam azt a részt. (halott volt a topik, dobtam be csalit ;] )

A G6-ot 4 évesen vettem 128 000 km-rel. Nem olvastam ma még a VAG topikot. Tudom, hogy nem vagy AR-fan, simán Téged találtalak meg, mint akit láttam már élőben 3x; mégiscsak könnyebb úgy a másik kostólgatni. ;)

BTW tegnap elrúgtam (félig idegből az idióta turisták miatt :B) egyesben az elsőkerék 220 lovat és 350 nyúlmókust 60-ig - nagyon szépen betapadt meleg aszfalton, 225-ös gumival; semmi csikorgás nem volt.

(#42275) Aggregátor: tudom (W124 300D), Neked szólt az a rész. ^^ + EQM :)

[ Szerkesztve ]

(#42277) Teszla_ válasza aero. (#42274) üzenetére


Teszla_
senior tag

1-2 típushibáról olvastam, az olajat viszont nem említették. Bár nálam úgyis évente, vagy max 10e km-enként van csere, szóval, ha előtte nem spóroltak vele, akkor talán nem lenne baj. Sajnos az említett szervíz tőlem messze van, én csak Szabolcs-Hajdú-Borsod megye és környékén keresgélek. Most már mindenképpen olyan autót szeretnék, aminél kicsi az esély motor- és váltóproblémára (egy automata váltónál persze számolok egy felújítással, mert azt tudjuk milyen), mert az utóbbi két autómnál mindkettőre van/volt példa és besokalltam. Nem kőbe vésett, hogy Saab-ot akarok, de mindenképpen nagy, kényelmes, benzines sedan, vagy kombi kéne, ami viszonylag megbízható, de úgyis a szívem fog dönteni, mivel autób.zi vagyok :D

[ Szerkesztve ]

(#42278) -v- válasza focvis (#42276) üzenetére


-v-
addikt

A G6-ot 4 évesen vettem 128 000 km-rel.

Én úgy olvasom ezekkel a giuliettákkal ennyi km-esen/idősen nincs semmi baj, nem egy problémás típus.
Nem védeni akarom amúgy, őszintén szólva pont ugyanannyi vonzalmat érzek az alfák meg a konszern iránt :C

Igen a tiédben nagyon ügyes az elektronika, jó gumival szépen elstartol.

Mondjuk spec. az én "miért nem jó az elsőkerék" listámon ez nincs is rajta :)

(#42279) Kornel válasza -v- (#42278) üzenetére


Kornel
veterán

A valtojukrol linkeltek itt felújításokat.
Azért az több mint a semmi.

(#42280) aero. válasza Teszla_ (#42277) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Én is itt lakom (vagyis csak az autó), és elhiheted nekem, ott nem sok ember van, aki ért hozzá. Alap dolgokat persze megcsinálnak, kérdés honnan vennéd az autót. Nekem 2.0t Stage 1 van és már cseréltem fojtószelepet, turbót, lambdaszondát (csak a gyári jó, 40k), kuplungot, váltótartó bakot, főtengely szimmeringet, lengéscsillapítókat, turbó gumicsövet, mert kiszakadt (most meg a fojtószelep felőli szakadt ki). Az olajcsere az nálam 8 ezrenként. Ha van rá felesleges pénzed és türelmed, akkor meg kell venni. :)

[ Szerkesztve ]

(#42281) barnam_ válasza focvis (#42276) üzenetére


barnam_
nagyúr

Éreztem is az iróniát ;] ;)

(#42282) -v- válasza Kornel (#42279) üzenetére


-v-
addikt

Nem tudom, nem is érdekel, nem ez volt a lényeg benne, hogy lehet-e olyat találni ami nem jó benne vagy hiba :) De igazad van, pongyola volt akkor a fogalmazás.
De mint mondtam, egyik márka se izgat :R

(#42283) Teszla_ válasza aero. (#42280) üzenetére


Teszla_
senior tag

Ezt néztem, innen indult, hogy elkezdtem olvasgatni róla. Sajnos nem bőrös és nincs napfénytető, de ez van :)[link]

A szerelőkkel én is hadilábon állok, legtöbbjük csak az alap dolgokat tudja megcsinálni.

(#42284) Skillet válasza Kornel (#42272) üzenetére


Skillet
addikt

Mit csináltál 7e km-rel ezelőtt, miért nézed az olajat, beletöltöttél valami varázs löttyöt?

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#42285) -v- válasza Skillet (#42284) üzenetére


-v-
addikt

Azért mert az olajfogyasztás olyan mint a fogyasztás, lehet méricskélni meg huszárkodni vele ;]

Amúgy te nem szoktál olajszintet nézni :F

[ Szerkesztve ]

(#42286) Snoop-y válasza -v- (#42285) üzenetére


Snoop-y
veterán

Eleg ha kigyullad a lampa nem? ;]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#42287) barnam_ válasza Teszla_ (#42283) üzenetére


barnam_
nagyúr

Szép a belseje, tetszenek az ülések. Szvsz még jobb is, mint a bőr, abba csak izzadsz.

Azért a napfénytető jó dolog :) Nyáron már kell a sapka, mert simán napszúrást lehet kapni a tűző napon.

(#42288) aero. válasza Teszla_ (#42283) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

aero-ban úgy tudom alap volt a hűtött/fűtőtt ülés, ebben még fűtés sincs, ami érdekes. A km-ben sem hinnék. Sajna most nem leszek otthon egy ideig, hogy segítsek megnézni, talán októberben.

(#42289) rbalint88 válasza Snoop-y (#42286) üzenetére


rbalint88
addikt

Jobb helyeken inditaskor nezi az olajazontet maganak az auto ;) oh wait, ez csak egy #szarolasz alfa...

(#42290) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Kicsit off de ezen kiégtem. :DDD [link]

[ Szerkesztve ]

(#42291) stickermajom válasza rbalint88 (#42289) üzenetére


stickermajom
addikt

Annál kell is.

trollolo ;] :P

(#42292) w333 válasza F_Zolee (#42290) üzenetére


w333
félisten

Hatalmas ... :DD :C

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#42293) EQMontoya válasza focvis (#42265) üzenetére


EQMontoya
veterán

de bezzeg milyen fasza a 115 ló hátsókeréken. ;] :R

Keresztbe menni nem fog, de szerintem alapvetően jobb vezetni egy hátsókerekest. Nem cibálja a kezedből a kormányt, szebben fordul.

A Tiéd egyébként ilyen szempontból egy jóval szerencsésebb konstrukció, mint a V6 Alfa, a TSI blokk legalább a tengely mögött van, a 3.2 v6 brutál orrnehéz lehet.

Same rules apply!

(#42294) Elektrosokk válasza focvis (#42258) üzenetére


Elektrosokk
addikt

tárgyilagos cikknek azért ezt nem nevezném. :U

Más: átnézek néha a ww audi seat skoda topicba, van egy srác aki leírta a tapasztalatait az A4 avantjával kapcsolatban( nemrég adta el) . sokkot kaptam... ez tényleg ilyen költséges móka lehet ??

(#42273) sagesz93 : 2000 TS vagy 2.5 V6, utóbbi nem kényes, elöbbi picit az.

[ Szerkesztve ]

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#42295) sagesz93 válasza Elektrosokk (#42294) üzenetére


sagesz93
addikt

Köszi... 159-ben nem nagyon van benzines alternatíva ezek szerint...

Az a bordó nagyon szép csak a legdrágább(bár így se valami drága, ahhoz képest milyen szép, a többi típushoz képest), vajon ezért van már fent vagy 2 hónapja a hahun?

[ Szerkesztve ]

(#42296) Land válasza sagesz93 (#42295) üzenetére


Land
veterán

Dehogynem 1.8 TBI ajánlott motor:) Csak zsebbe nyúlósabb venni ilyet.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#42297) focvis válasza Elektrosokk (#42294) üzenetére


focvis
veterán

Szopóka, szerintem mondjuk ki bírta fizetni ismerve a körülményeit. Btw: linkeljétek már be az olaszautók topikot, hadd mártogassunk mi is. ^^

@EQM: nem kérdés, hogy nagyobb móka az RWD, csak jó lenne egy kis powa' mellé. (onnan indultunk, hogy nem jó a 250 ló elsőkeréken - erre jeleztem, hogy nekem inkább 250+FWD, mint 115+RWD).
Ez az Alfa tetszene nékem, csak az idegeim nem bírnák.

[ Szerkesztve ]

(#42298) -v- válasza focvis (#42297) üzenetére


-v-
addikt

az idegeim nem bírnák

6l fogyi való már neked, nem az izgalmak ;] :P

#42299) zoo8800: ne baszogasd mar, a lenyeg hogy a civic nem eszi az olajat. ;]

[ Szerkesztve ]

(#42299) zoo8800 válasza Kornel (#42279) üzenetére


zoo8800
veterán

Nem linkeltek semmit. Köze nincs a Bravo váltónak a Giulietta váltójához, meg úgy eleve a két típusnak egymáshoz. A motorok közt van némi átfedés...
De neked aztán magyarázhat az ember, akkora szagértő vagy :C

rip and tear, until it is done

(#42300) Skillet válasza focvis (#42297) üzenetére


Skillet
addikt

Nem vagyok fwd párti, de egyet kell értenem, én is azt a 250 paripát választanám. :K

(#42285) [rvilike]
Azt hittem van valami apropója, hogy ezt írta.
De, néhanapján szoktam nézni az olajszintet :P
Inkább a jövő hét csütörtökről beszélj! Jössz ki, vagy nem akarsz vegyülni a pornéppel?
;]

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.