Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31845) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Mitől lehet az, hogy indítás után folyamatosan ugrál a fordulat 1500-2500 között? Először felmegy 2500-ra, elkezd lejebb menni, majd 1500 körül megrázkódik, mintha le akarna fulladni, majd megint fel 2500-ra, és így tovább (2001-es 7gen Civic 1.6 D16V1).

Előzmény:
Ki akartam takarítani az EGR járatokat, ehhez ugyebár le kellett vennem a pillangószelepet, és a szívósort. Kikapargattam a kormot, szépen letakarítottam mindent, ha már ott voltam kiszedtem az injektorokat is, és átmostam azokat is, és átfújkáltam a MAP szenzorokat is, ám a szívósortömítés nem érkezett meg időben, utána meg nem értem rá ~10 napig, addig szívósor nélkül állt az autó (a lyukakat a motoron betömködtem addig). Ma összeraktam, kapott új szívósortömítést, kitakarítottam az EGR szelepet is, és cseréltem egy vezérműtengely "plugot" is, ugyanis csupa olaj volt mindig mellette a motor (innen a 6-os alkatrész).
Mikor minden visszakerült először próbáltam indítani, nem sikerült. Kapcsolgattam a gyújtást kicsit, hogy feltöltődjön a rendszer benzinnel, akkor nagy nehezen elindult, és jött a fenti jelenség.
Mit ronthattam el? Elsőre a MAP szenzorra tippelnék, ugyanis valami nagy sárga trutyi jött ki belőle, és gyanítom, hogy nem lett teljesen tiszta... Bár akkor kéne a CE-nek is világítania gondolom...

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.